-
@piliourits said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Φορτίζεις με 380 v ?
Μετράς απώλειες φορτιστής ;Η πλειοψηφία των φορτίσεων είναι σε οικιακό φορτιστή, σπίτι της Tesla και στην δουλειά σε έναν ανάλογο 11αρι. Στο μέγιστο που δίνει το αμάξι 11kw/h.
Χρησιμοποιώ μόνο το app, το οποίο βλέπω ότι ευλαβικά μου μετράει kwh με θεωρητική χωρητικότητα μπαταρίας στα 78kwh, αυτό από το ποσοστό αναπλήρωσης σε σχέση με την κατανάλωση της εκάστοτε φόρτισης.
Δεν έχω ασχοληθεί να κάνω μέτρηση στο ρολόι ή στον φορτιστή τον ίδιο.
Σε DC φορτίσεις υπάρχει παντα απόκλιση από αυτό που λέει το app και αυτό που χρεώνει ο πάροχος. Ακόμα και στο δίκτυο της Τεσλα. Το app δίνει λιγότερες kwh. Αλλά εκεί έχω τιμολόγιο οπότε ξέρω το κόστος που πλήρωσα.
Πολύ χαίρομαι που ιδιοκτήτης αναφέρει το συγκεκριμένο θέμα απόκλισης και δυσκολίας συνολικής μέτρησης με ακρίβεια της πραγματικής συνολικής κατανάλωσης των ηλεκτρικων σε χρήμα, γιατί όταν το έκανα εγώ αντιμετωπίστηκε κάπως περίεργα...
Σε χρήματα το μετράς στο ρολόι του υποπίνακα και στον λογαριασμό του παρόχου, πόσες φορές πρέπει να το ξαναπούμε ?
Όπως εσύ το μετράς στην αντλία και στο ταμείο του πρατηρίου καυσίμων ! -
@piliourits said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Φορτίζεις με 380 v ?
Μετράς απώλειες φορτιστής ;Η πλειοψηφία των φορτίσεων είναι σε οικιακό φορτιστή, σπίτι της Tesla και στην δουλειά σε έναν ανάλογο 11αρι. Στο μέγιστο που δίνει το αμάξι 11kw/h.
Χρησιμοποιώ μόνο το app, το οποίο βλέπω ότι ευλαβικά μου μετράει kwh με θεωρητική χωρητικότητα μπαταρίας στα 78kwh, αυτό από το ποσοστό αναπλήρωσης σε σχέση με την κατανάλωση της εκάστοτε φόρτισης.
Δεν έχω ασχοληθεί να κάνω μέτρηση στο ρολόι ή στον φορτιστή τον ίδιο.
Σε DC φορτίσεις υπάρχει παντα απόκλιση από αυτό που λέει το app και αυτό που χρεώνει ο πάροχος. Ακόμα και στο δίκτυο της Τεσλα. Το app δίνει λιγότερες kwh. Αλλά εκεί έχω τιμολόγιο οπότε ξέρω το κόστος που πλήρωσα.
Πολύ χαίρομαι που ιδιοκτήτης αναφέρει το συγκεκριμένο θέμα απόκλισης και δυσκολίας συνολικής μέτρησης με ακρίβεια της πραγματικής συνολικής κατανάλωσης των ηλεκτρικων σε χρήμα, γιατί όταν το έκανα εγώ αντιμετωπίστηκε κάπως περίεργα...
Καμμία απόκλιση, καμμία δυσκολία. Στα λέει το mobile app όμορφα και ωραία.
Οι kWh είναι σωστές. Το κόστος φόρτισης σε sc είναι σωστό. Για την φόρτιση σε άλλες τοποθεσίες βάζει ο χρήστης κόστος kWh και το app σου υπολογιζει το κοστος. Το "gas savings" το υπολογιζει βασει ενος μεταβαλλομενου μεσου ορου κοστους καυσιμου (βενζινη, οπου σου δειχνει και λιστα των τιμων που χρησιμοποιει). Τεσπα, το gas savings δεν μας αφορα ιδιαιτερα, ειναι απλα μια ενδειξη.
-
@piliourits said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Φορτίζεις με 380 v ?
Μετράς απώλειες φορτιστής ;Η πλειοψηφία των φορτίσεων είναι σε οικιακό φορτιστή, σπίτι της Tesla και στην δουλειά σε έναν ανάλογο 11αρι. Στο μέγιστο που δίνει το αμάξι 11kw/h.
Χρησιμοποιώ μόνο το app, το οποίο βλέπω ότι ευλαβικά μου μετράει kwh με θεωρητική χωρητικότητα μπαταρίας στα 78kwh, αυτό από το ποσοστό αναπλήρωσης σε σχέση με την κατανάλωση της εκάστοτε φόρτισης.
Δεν έχω ασχοληθεί να κάνω μέτρηση στο ρολόι ή στον φορτιστή τον ίδιο.
Σε DC φορτίσεις υπάρχει παντα απόκλιση από αυτό που λέει το app και αυτό που χρεώνει ο πάροχος. Ακόμα και στο δίκτυο της Τεσλα. Το app δίνει λιγότερες kwh. Αλλά εκεί έχω τιμολόγιο οπότε ξέρω το κόστος που πλήρωσα.
Πολύ χαίρομαι που ιδιοκτήτης αναφέρει το συγκεκριμένο θέμα απόκλισης και δυσκολίας συνολικής μέτρησης με ακρίβεια της πραγματικής συνολικής κατανάλωσης των ηλεκτρικων σε χρήμα, γιατί όταν το έκανα εγώ αντιμετωπίστηκε κάπως περίεργα...
Γωνία στο δεκάρικο ψάχνεις Πηλιε.
Όλοι αναφέρουν την απόκλιση μεταξύ κατανάλωσης οδήγησης με συνολικής κατανάλωσης που φαίνεται στη φόρτιση και οφείλεται στο idling και στις απώλειες φόρτισης. Δεν είναι μυστικό ούτε το κρύβει κανείς.
Αλλα είναι τόσο μικρό το κόστος που δεν ασχολείται κανείς -
Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε μόνοι σας το φίλτρο καμπίνας σε highland, η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή άνευ εργαλείων και δεν διαρκεί ούτε 10 λεπτά.
Όσοι θέλετε να δοκιμάσετε ενεργού άνθρακα, προτείνω να αποφύγετε τα νονειμ φίλτρα από αμαζον κλπ και να αγοράσετε Bosch/mann από Ελλάδα.
Τα δύο φίλτρα ήταν σε αρκετά μέτρια κατάσταση, χειρότερη από κάθε άλλο ιχ σε αντίστοιχο διάστημα.
-
Αυτή τη φορά, πάμε ταξίδι στην Θεσσαλονίκη με συνοδηγό, που είναι το λιγότερο ... αρνητικός στην ιδέα όχι της ηλεκτροκίνησης αλλά της διαδικασίας της φόρτισης. Ένα βίντεο περισσότερο vlog και συζήτηση, για την εμπειρία της διαδρομής, την ομολογουμένως διαφορετική εμπειρία του Model Y Long Range RWD της Tesla αλλά και τη διαδικασία της φόρτισης σε τόσο μεγάλο ταξίδι.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε μόνοι σας το φίλτρο καμπίνας σε highland, η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή άνευ εργαλείων και δεν διαρκεί ούτε 10 λεπτά.
Όσοι θέλετε να δοκιμάσετε ενεργού άνθρακα, προτείνω να αποφύγετε τα νονειμ φίλτρα από αμαζον κλπ και να αγοράσετε Bosch/mann από Ελλάδα.
Τα δύο φίλτρα ήταν σε αρκετά μέτρια κατάσταση, χειρότερη από κάθε άλλο ιχ σε αντίστοιχο διάστημα.
Σε τι χρονικό διάστημα; Στο Υ θυμάμαι είχε έρθει το mobile για αλλαγή στα 2 χρόνια και ήταν σαν καινούργια.
-
@scotch said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε μόνοι σας το φίλτρο καμπίνας σε highland, η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή άνευ εργαλείων και δεν διαρκεί ούτε 10 λεπτά.
Όσοι θέλετε να δοκιμάσετε ενεργού άνθρακα, προτείνω να αποφύγετε τα νονειμ φίλτρα από αμαζον κλπ και να αγοράσετε Bosch/mann από Ελλάδα.
Τα δύο φίλτρα ήταν σε αρκετά μέτρια κατάσταση, χειρότερη από κάθε άλλο ιχ σε αντίστοιχο διάστημα.
Σε τι χρονικό διάστημα; Στο Υ θυμάμαι είχε έρθει το mobile για αλλαγή στα 2 χρόνια και ήταν σαν καινούργια.
Σε σχεδόν δύο έτη και σε περίπου 25 k km.
Το model Y έχει πολύ καλύτερο σύστημα με εργοστασιακά hepa. Τα δικά μου είχαν και λίγη μούχλα παρόλο που μια φορά το 6μηνο χρησιμοποιώ καθαριστικό της wurth.
Δεν θυμάμαι αν μετά το σβήσιμο της ψύξης κυκλοφορεί αέρας στην εβαπορετα (όπως κάνουν πολλά βολβό και bmw) για αποφυγή υγρασίας. -
@red_monster said in TESLA FORUM:
@scotch said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε μόνοι σας το φίλτρο καμπίνας σε highland, η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή άνευ εργαλείων και δεν διαρκεί ούτε 10 λεπτά.
Όσοι θέλετε να δοκιμάσετε ενεργού άνθρακα, προτείνω να αποφύγετε τα νονειμ φίλτρα από αμαζον κλπ και να αγοράσετε Bosch/mann από Ελλάδα.
Τα δύο φίλτρα ήταν σε αρκετά μέτρια κατάσταση, χειρότερη από κάθε άλλο ιχ σε αντίστοιχο διάστημα.
Σε τι χρονικό διάστημα; Στο Υ θυμάμαι είχε έρθει το mobile για αλλαγή στα 2 χρόνια και ήταν σαν καινούργια.
Σε σχεδόν δύο έτη και σε περίπου 25 k km.
Το model Y έχει πολύ καλύτερο σύστημα με εργοστασιακά hepa. Τα δικά μου είχαν και λίγη μούχλα παρόλο που μια φορά το 6μηνο χρησιμοποιώ καθαριστικό της wurth.
Δεν θυμάμαι αν μετά το σβήσιμο της ψύξης κυκλοφορεί αέρας στην εβαπορετα (όπως κάνουν πολλά βολβό και bmw) για αποφυγή υγρασίας.Και μένα στα 2 χρονιά κατάμαυρα βγήκαν...
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@scotch said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε μόνοι σας το φίλτρο καμπίνας σε highland, η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή άνευ εργαλείων και δεν διαρκεί ούτε 10 λεπτά.
Όσοι θέλετε να δοκιμάσετε ενεργού άνθρακα, προτείνω να αποφύγετε τα νονειμ φίλτρα από αμαζον κλπ και να αγοράσετε Bosch/mann από Ελλάδα.
Τα δύο φίλτρα ήταν σε αρκετά μέτρια κατάσταση, χειρότερη από κάθε άλλο ιχ σε αντίστοιχο διάστημα.
Σε τι χρονικό διάστημα; Στο Υ θυμάμαι είχε έρθει το mobile για αλλαγή στα 2 χρόνια και ήταν σαν καινούργια.
Σε σχεδόν δύο έτη και σε περίπου 25 k km.
Το model Y έχει πολύ καλύτερο σύστημα με εργοστασιακά hepa. Τα δικά μου είχαν και λίγη μούχλα παρόλο που μια φορά το 6μηνο χρησιμοποιώ καθαριστικό της wurth.
Δεν θυμάμαι αν μετά το σβήσιμο της ψύξης κυκλοφορεί αέρας στην εβαπορετα (όπως κάνουν πολλά βολβό και bmw) για αποφυγή υγρασίας.Ψεκαζεις το φιλτρο με το καθαριστικο?
-
Το φιλτρο βρεχεται λογο κακης σχεδιασης της εισαγωγης αερα.
Γι’αυτο το λογο οταν πλενεται το αυτοκινητο να επιλεγετε την λειτουργια πλυντηριου απο το μενού του σερβις.
Με αυτην την λειτουργια κλεινει το κλαπετο της ανακυκλωσης αερα και εμποδιζει την εισροη νερου στα φιλτρα. -
@ilias-a said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@scotch said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε μόνοι σας το φίλτρο καμπίνας σε highland, η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή άνευ εργαλείων και δεν διαρκεί ούτε 10 λεπτά.
Όσοι θέλετε να δοκιμάσετε ενεργού άνθρακα, προτείνω να αποφύγετε τα νονειμ φίλτρα από αμαζον κλπ και να αγοράσετε Bosch/mann από Ελλάδα.
Τα δύο φίλτρα ήταν σε αρκετά μέτρια κατάσταση, χειρότερη από κάθε άλλο ιχ σε αντίστοιχο διάστημα.
Σε τι χρονικό διάστημα; Στο Υ θυμάμαι είχε έρθει το mobile για αλλαγή στα 2 χρόνια και ήταν σαν καινούργια.
Σε σχεδόν δύο έτη και σε περίπου 25 k km.
Το model Y έχει πολύ καλύτερο σύστημα με εργοστασιακά hepa. Τα δικά μου είχαν και λίγη μούχλα παρόλο που μια φορά το 6μηνο χρησιμοποιώ καθαριστικό της wurth.
Δεν θυμάμαι αν μετά το σβήσιμο της ψύξης κυκλοφορεί αέρας στην εβαπορετα (όπως κάνουν πολλά βολβό και bmw) για αποφυγή υγρασίας.Ψεκαζεις το φιλτρο με το καθαριστικο?
Οχι, εισάγω τον αφρό από τους αεραγωγούς και αφού εξατμιστει βάζω τα νεα φίλτρα.
-
Πρώτη φορά χθες με το Τέσλα σε καλή βροχή και δυστυχώς διαπίστωσα ότι τα εργοστασιακά Hankook είναι άκρως επικίνδυνα σ' αυτές τις συνθήκες. Μεταξύ άλλων, παρολίγον να γίνουμε κουβάρια μέσα σε πάρκινγκ σούπερ μάρκετ όταν με μηδέν χαω εγώ, ξεκίνησε να ξεπαρκάρει με την όπισθεν ένας μλκς και σε φρενάρισμα πανικού το αμάξι μου ήταν εντελώς ακυβέρνητο. Η αίσθηση ήταν ίδια με προσπάθεια φρεναρίσματος σε πάγο. Χωρίς καμία υπερβολή. Επίσης σε αυτές τις συνθήκες ήταν και η πρώτη φορά που το αμάξι έδειξε το βάρος του μιας και ένιωσα τη μεγάλη αδράνεια σε σημεία με χαμηλή πρόσφυση και ελεγχόμενα γλιστρήματα (δοκιμαστικά για εκπαιδευτικούς λόγους). Κοινώς προσοχή! Δε μου άρεσε καθόλου η συμπεριφορά του ABS και η έλλειψη feedback στο πεντάλ του φρένου.
-
Η αίσθηση των φρένων δεν είναι το φορτε τους, αυτό σαν γενική παρατήρηση.
Τα λάστιχα κάνουν τα 3/4 της ζημιάς -
Ναι τα φρένα τα χω σχολιάσει από την πρώτη επαφή με το αμάξι. Τους λείπει η συνέπεια. Μία είναι απόλυτα και μία ότι να ναι. Ίσως φτιάχνεται κι αυτό με άλλο τακάκι όπως σίγουρα φτιάχνεται και η πρόσφυση με άλλο λάστιχο.
Ενδεικτικά, το κάκιστο από πλευράς ελαστικών και ανάρτησης Kuga μου, βελτιώθηκε τρομακτικά όταν τα απαράδεκτα Continental Eco Contact αντικαταστάθηκαν από τα απλώς αξιοπρεπή Goodyear EfficientGrip 2 SUV.
To πρόβλημα τωρα είναι ότι δε θα ησυχάσω αν δεν αλλάξω λάστιχα και δεν υπήρχε κανένας λόγος για έξοδα του 1000αρικου σε αμάξι 6μηνου.
-
Μπορείς να πάρεις χειμερινά λάστιχα και σετ ζαντών, ακριβή επιλογή θεωρητικά αλλά πιθανόν να είναι καλύτερα από το να δώσεις καινούριο λάστιχα αφού μπορείς να τα βάζεις για καλοκαίρι.
-
Ενα αυτοκίνητο βάρους 2 τόνων εφόσον χάσει την πρόσφυση απαιτεί πολύ μεγαλύτερη απόσταση για να ακινητοποιηθεί σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο 1.400 κιλών, πολύ δύσκολα μαζεύεται σε συνθήκες βρεγμένου οδοστρώματος. Το πιο σημαντικό είναι να μην χαθεί η πρόσφυση, άπαξ και χαθεί τα ηλεκτρονικά συστήματα πέδησης δεν μπορούν να κάνουν και πολλά, σου δίνει την αίσθηση της ολίσθησης σε πάγο. Οπότε αλλαγή ελαστικών με το καλύτερο δυνατό κυρίως για την υδρολίσθηση, γιατί σε στεγνό τα ηλεκτρονικά βοηθήματα θα την κάνουν τη δουλειά τους αποτελεσματικά.
Το είχα πάθει με τα εργοστασιακά dunlop σε βρεγμένο οδόστρωμα σε πρωτοβρόχια με συσσωρευμένους ρύπους στον δρόμο που είναι σαν λάδια στην αίσθηση και το αυτοκίνητο σε απότομο φρενάρισμα έφυγε σαν να ολισθαίνει σε πάγο. Άλλαξα κατευθείαν μετά από αυτό τα ελαστικά και έβαλα τα michelin primacy 5 που σε βρεγμένο έχουν εξαιρετική πρόσφυση και η διαφορά είναι τεράστια. -
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Ναι τα φρένα τα χω σχολιάσει από την πρώτη επαφή με το αμάξι. Τους λείπει η συνέπεια. Μία είναι απόλυτα και μία ότι να ναι. Ίσως φτιάχνεται κι αυτό με άλλο τακάκι όπως σίγουρα φτιάχνεται και η πρόσφυση με άλλο λάστιχο.
Ενδεικτικά, το κάκιστο από πλευράς ελαστικών και ανάρτησης Kuga μου, βελτιώθηκε τρομακτικά όταν τα απαράδεκτα Continental Eco Contact απλώς αξιοπρεπή Goodyear EfficientGrip 2 SUV.
To πρόβλημα τωρα είναι ότι δε θα ησυχάσω αν δεν αλλάξω λάστιχα και δεν υπήρχε κανένας λόγος για έξοδα του 1000αρικου σε αμάξι 6μηνου.
Καλησπέρα ποια είναι τα λάστιχα hankook που φοράνε τα καινούργια Tesla για να μην τα βάλω στο model 3 μου;
-
Ίσως αυτό που γράφετε για την αίσθηση στα φρένα να οφείλεται στην ανάκτηση ενέργειας, γιατί και στα υβριδικά παρατηρουνται αντίστοιχα φαινόμενα.
-
@focus84 said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Ναι τα φρένα τα χω σχολιάσει από την πρώτη επαφή με το αμάξι. Τους λείπει η συνέπεια. Μία είναι απόλυτα και μία ότι να ναι. Ίσως φτιάχνεται κι αυτό με άλλο τακάκι όπως σίγουρα φτιάχνεται και η πρόσφυση με άλλο λάστιχο.
Ενδεικτικά, το κάκιστο από πλευράς ελαστικών και ανάρτησης Kuga μου, βελτιώθηκε τρομακτικά όταν τα απαράδεκτα Continental Eco Contact απλώς αξιοπρεπή Goodyear EfficientGrip 2 SUV.
To πρόβλημα τωρα είναι ότι δε θα ησυχάσω αν δεν αλλάξω λάστιχα και δεν υπήρχε κανένας λόγος για έξοδα του 1000αρικου σε αμάξι 6μηνου.
Καλησπέρα ποια είναι τα λάστιχα hankook που φοράνε τα καινούργια Tesla για να μην τα βάλω στο model 3 μου;
Αναφέρομαι σε Model Y Juniper και τα λάστιχα που φόραγε απο το εργοστάσιο είναι τα Hankook Ventus S1 EVO 3 EV. Μια χαρά στο στεγνό αλλά στο βρεγμένο απαράδεκτο.
-
@stefan147 said in TESLA FORUM:
@focus84 said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Ναι τα φρένα τα χω σχολιάσει από την πρώτη επαφή με το αμάξι. Τους λείπει η συνέπεια. Μία είναι απόλυτα και μία ότι να ναι. Ίσως φτιάχνεται κι αυτό με άλλο τακάκι όπως σίγουρα φτιάχνεται και η πρόσφυση με άλλο λάστιχο.
Ενδεικτικά, το κάκιστο από πλευράς ελαστικών και ανάρτησης Kuga μου, βελτιώθηκε τρομακτικά όταν τα απαράδεκτα Continental Eco Contact απλώς αξιοπρεπή Goodyear EfficientGrip 2 SUV.
To πρόβλημα τωρα είναι ότι δε θα ησυχάσω αν δεν αλλάξω λάστιχα και δεν υπήρχε κανένας λόγος για έξοδα του 1000αρικου σε αμάξι 6μηνου.
Καλησπέρα ποια είναι τα λάστιχα hankook που φοράνε τα καινούργια Tesla για να μην τα βάλω στο model 3 μου;
Αναφέρομαι σε Model Y Juniper και τα λάστιχα που φόραγε απο το εργοστάσιο είναι τα Hankook Ventus S1 EVO 3 EV. Μια χαρά στο στεγνό αλλά στο βρεγμένο απαράδεκτο.
που να ειχες τα e-primacy που φορανε τα 3αρια.
Φοραω τα ιδια και δεν εχω παρατηρησει ιδιαιτερο προβλημα. Μια φορα μονο στην πρωτη βροχη του ετους ενιωσα το οχημα να συνεχιζει την πορεια του, οταν πηγα να στριψω 90 μοιρες.
Επισης, αν το παρκινγκ του σουπερμαρκετ ηταν αυτο το γυαλισμενο βιομηχανικο δαπεδο, τοτε εκει πανω και πεζος γλυστραει οταν ειναι βρεγμενο.
TESLA FORUM