Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 563
    • 564
    • 565
    • 566
    • 567
    • 567 / 567
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    154
    11330
    463197
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster @piliourits last edited by red_monster

      @piliourits said in TESLA FORUM:

      @netgeo said in TESLA FORUM:

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      Φορτίζεις με 380 v ?
      Μετράς απώλειες φορτιστής ;

      Η πλειοψηφία των φορτίσεων είναι σε οικιακό φορτιστή, σπίτι της Tesla και στην δουλειά σε έναν ανάλογο 11αρι. Στο μέγιστο που δίνει το αμάξι 11kw/h.

      Χρησιμοποιώ μόνο το app, το οποίο βλέπω ότι ευλαβικά μου μετράει kwh με θεωρητική χωρητικότητα μπαταρίας στα 78kwh, αυτό από το ποσοστό αναπλήρωσης σε σχέση με την κατανάλωση της εκάστοτε φόρτισης.

      Δεν έχω ασχοληθεί να κάνω μέτρηση στο ρολόι ή στον φορτιστή τον ίδιο.

      Σε DC φορτίσεις υπάρχει παντα απόκλιση από αυτό που λέει το app και αυτό που χρεώνει ο πάροχος. Ακόμα και στο δίκτυο της Τεσλα. Το app δίνει λιγότερες kwh. Αλλά εκεί έχω τιμολόγιο οπότε ξέρω το κόστος που πλήρωσα.

      Πολύ χαίρομαι που ιδιοκτήτης αναφέρει το συγκεκριμένο θέμα απόκλισης και δυσκολίας συνολικής μέτρησης με ακρίβεια της πραγματικής συνολικής κατανάλωσης των ηλεκτρικων σε χρήμα, γιατί όταν το έκανα εγώ αντιμετωπίστηκε κάπως περίεργα...

      Σε χρήματα το μετράς στο ρολόι του υποπίνακα και στον λογαριασμό του παρόχου, πόσες φορές πρέπει να το ξαναπούμε ?
      Όπως εσύ το μετράς στην αντλία και στο ταμείο του πρατηρίου καυσίμων !

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dettol @piliourits last edited by dettol

        @piliourits said in TESLA FORUM:

        @netgeo said in TESLA FORUM:

        @red_monster said in TESLA FORUM:

        Φορτίζεις με 380 v ?
        Μετράς απώλειες φορτιστής ;

        Η πλειοψηφία των φορτίσεων είναι σε οικιακό φορτιστή, σπίτι της Tesla και στην δουλειά σε έναν ανάλογο 11αρι. Στο μέγιστο που δίνει το αμάξι 11kw/h.

        Χρησιμοποιώ μόνο το app, το οποίο βλέπω ότι ευλαβικά μου μετράει kwh με θεωρητική χωρητικότητα μπαταρίας στα 78kwh, αυτό από το ποσοστό αναπλήρωσης σε σχέση με την κατανάλωση της εκάστοτε φόρτισης.

        Δεν έχω ασχοληθεί να κάνω μέτρηση στο ρολόι ή στον φορτιστή τον ίδιο.

        Σε DC φορτίσεις υπάρχει παντα απόκλιση από αυτό που λέει το app και αυτό που χρεώνει ο πάροχος. Ακόμα και στο δίκτυο της Τεσλα. Το app δίνει λιγότερες kwh. Αλλά εκεί έχω τιμολόγιο οπότε ξέρω το κόστος που πλήρωσα.

        Πολύ χαίρομαι που ιδιοκτήτης αναφέρει το συγκεκριμένο θέμα απόκλισης και δυσκολίας συνολικής μέτρησης με ακρίβεια της πραγματικής συνολικής κατανάλωσης των ηλεκτρικων σε χρήμα, γιατί όταν το έκανα εγώ αντιμετωπίστηκε κάπως περίεργα...

        Καμμία απόκλιση, καμμία δυσκολία. Στα λέει το mobile app όμορφα και ωραία.
        Οι kWh είναι σωστές. Το κόστος φόρτισης σε sc είναι σωστό. Για την φόρτιση σε άλλες τοποθεσίες βάζει ο χρήστης κόστος kWh και το app σου υπολογιζει το κοστος. Το "gas savings" το υπολογιζει βασει ενος μεταβαλλομενου μεσου ορου κοστους καυσιμου (βενζινη, οπου σου δειχνει και λιστα των τιμων που χρησιμοποιει). Τεσπα, το gas savings δεν μας αφορα ιδιαιτερα, ειναι απλα μια ενδειξη.

        5cc9776d-5321-4e51-bbae-2aa176cd8c50-image.png

        1 Reply Last reply Reply Quote 6
        • I
          iceman7 @piliourits last edited by iceman7

          @piliourits said in TESLA FORUM:

          @netgeo said in TESLA FORUM:

          @red_monster said in TESLA FORUM:

          Φορτίζεις με 380 v ?
          Μετράς απώλειες φορτιστής ;

          Η πλειοψηφία των φορτίσεων είναι σε οικιακό φορτιστή, σπίτι της Tesla και στην δουλειά σε έναν ανάλογο 11αρι. Στο μέγιστο που δίνει το αμάξι 11kw/h.

          Χρησιμοποιώ μόνο το app, το οποίο βλέπω ότι ευλαβικά μου μετράει kwh με θεωρητική χωρητικότητα μπαταρίας στα 78kwh, αυτό από το ποσοστό αναπλήρωσης σε σχέση με την κατανάλωση της εκάστοτε φόρτισης.

          Δεν έχω ασχοληθεί να κάνω μέτρηση στο ρολόι ή στον φορτιστή τον ίδιο.

          Σε DC φορτίσεις υπάρχει παντα απόκλιση από αυτό που λέει το app και αυτό που χρεώνει ο πάροχος. Ακόμα και στο δίκτυο της Τεσλα. Το app δίνει λιγότερες kwh. Αλλά εκεί έχω τιμολόγιο οπότε ξέρω το κόστος που πλήρωσα.

          Πολύ χαίρομαι που ιδιοκτήτης αναφέρει το συγκεκριμένο θέμα απόκλισης και δυσκολίας συνολικής μέτρησης με ακρίβεια της πραγματικής συνολικής κατανάλωσης των ηλεκτρικων σε χρήμα, γιατί όταν το έκανα εγώ αντιμετωπίστηκε κάπως περίεργα...

          Γωνία στο δεκάρικο ψάχνεις Πηλιε.
          Όλοι αναφέρουν την απόκλιση μεταξύ κατανάλωσης οδήγησης με συνολικής κατανάλωσης που φαίνεται στη φόρτιση και οφείλεται στο idling και στις απώλειες φόρτισης. Δεν είναι μυστικό ούτε το κρύβει κανείς.
          Αλλα είναι τόσο μικρό το κόστος που δεν ασχολείται κανείς

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • R
            red_monster last edited by red_monster

            Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε μόνοι σας το φίλτρο καμπίνας σε highland, η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή άνευ εργαλείων και δεν διαρκεί ούτε 10 λεπτά.

            Όσοι θέλετε να δοκιμάσετε ενεργού άνθρακα, προτείνω να αποφύγετε τα νονειμ φίλτρα από αμαζον κλπ και να αγοράσετε Bosch/mann από Ελλάδα.

            Τα δύο φίλτρα ήταν σε αρκετά μέτρια κατάσταση, χειρότερη από κάθε άλλο ιχ σε αντίστοιχο διάστημα.

            scotch 1 Reply Last reply Reply Quote 10
            • A d P
              A d P moderator last edited by

              Αυτή τη φορά, πάμε ταξίδι στην Θεσσαλονίκη με συνοδηγό, που είναι το λιγότερο ... αρνητικός στην ιδέα όχι της ηλεκτροκίνησης αλλά της διαδικασίας της φόρτισης. Ένα βίντεο περισσότερο vlog και συζήτηση, για την εμπειρία της διαδρομής, την ομολογουμένως διαφορετική εμπειρία του Model Y Long Range RWD της Tesla αλλά και τη διαδικασία της φόρτισης σε τόσο μεγάλο ταξίδι.

              Youtube Video

              I EAT MILF AND COOKIES

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • scotch
                scotch @red_monster last edited by

                @red_monster said in TESLA FORUM:

                Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε μόνοι σας το φίλτρο καμπίνας σε highland, η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή άνευ εργαλείων και δεν διαρκεί ούτε 10 λεπτά.

                Όσοι θέλετε να δοκιμάσετε ενεργού άνθρακα, προτείνω να αποφύγετε τα νονειμ φίλτρα από αμαζον κλπ και να αγοράσετε Bosch/mann από Ελλάδα.

                Τα δύο φίλτρα ήταν σε αρκετά μέτρια κατάσταση, χειρότερη από κάθε άλλο ιχ σε αντίστοιχο διάστημα.

                Σε τι χρονικό διάστημα; Στο Υ θυμάμαι είχε έρθει το mobile για αλλαγή στα 2 χρόνια και ήταν σαν καινούργια.

                R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster @scotch last edited by red_monster

                  @scotch said in TESLA FORUM:

                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                  Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε μόνοι σας το φίλτρο καμπίνας σε highland, η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή άνευ εργαλείων και δεν διαρκεί ούτε 10 λεπτά.

                  Όσοι θέλετε να δοκιμάσετε ενεργού άνθρακα, προτείνω να αποφύγετε τα νονειμ φίλτρα από αμαζον κλπ και να αγοράσετε Bosch/mann από Ελλάδα.

                  Τα δύο φίλτρα ήταν σε αρκετά μέτρια κατάσταση, χειρότερη από κάθε άλλο ιχ σε αντίστοιχο διάστημα.

                  Σε τι χρονικό διάστημα; Στο Υ θυμάμαι είχε έρθει το mobile για αλλαγή στα 2 χρόνια και ήταν σαν καινούργια.

                  Σε σχεδόν δύο έτη και σε περίπου 25 k km.
                  Το model Y έχει πολύ καλύτερο σύστημα με εργοστασιακά hepa. Τα δικά μου είχαν και λίγη μούχλα παρόλο που μια φορά το 6μηνο χρησιμοποιώ καθαριστικό της wurth.
                  Δεν θυμάμαι αν μετά το σβήσιμο της ψύξης κυκλοφορεί αέρας στην εβαπορετα (όπως κάνουν πολλά βολβό και bmw) για αποφυγή υγρασίας.

                  N I 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    netgeo @red_monster last edited by

                    @red_monster said in TESLA FORUM:

                    @scotch said in TESLA FORUM:

                    @red_monster said in TESLA FORUM:

                    Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε μόνοι σας το φίλτρο καμπίνας σε highland, η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή άνευ εργαλείων και δεν διαρκεί ούτε 10 λεπτά.

                    Όσοι θέλετε να δοκιμάσετε ενεργού άνθρακα, προτείνω να αποφύγετε τα νονειμ φίλτρα από αμαζον κλπ και να αγοράσετε Bosch/mann από Ελλάδα.

                    Τα δύο φίλτρα ήταν σε αρκετά μέτρια κατάσταση, χειρότερη από κάθε άλλο ιχ σε αντίστοιχο διάστημα.

                    Σε τι χρονικό διάστημα; Στο Υ θυμάμαι είχε έρθει το mobile για αλλαγή στα 2 χρόνια και ήταν σαν καινούργια.

                    Σε σχεδόν δύο έτη και σε περίπου 25 k km.
                    Το model Y έχει πολύ καλύτερο σύστημα με εργοστασιακά hepa. Τα δικά μου είχαν και λίγη μούχλα παρόλο που μια φορά το 6μηνο χρησιμοποιώ καθαριστικό της wurth.
                    Δεν θυμάμαι αν μετά το σβήσιμο της ψύξης κυκλοφορεί αέρας στην εβαπορετα (όπως κάνουν πολλά βολβό και bmw) για αποφυγή υγρασίας.

                    Και μένα στα 2 χρονιά κατάμαυρα βγήκαν...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • I
                      ilias-a @red_monster last edited by

                      @red_monster said in TESLA FORUM:

                      @scotch said in TESLA FORUM:

                      @red_monster said in TESLA FORUM:

                      Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε μόνοι σας το φίλτρο καμπίνας σε highland, η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή άνευ εργαλείων και δεν διαρκεί ούτε 10 λεπτά.

                      Όσοι θέλετε να δοκιμάσετε ενεργού άνθρακα, προτείνω να αποφύγετε τα νονειμ φίλτρα από αμαζον κλπ και να αγοράσετε Bosch/mann από Ελλάδα.

                      Τα δύο φίλτρα ήταν σε αρκετά μέτρια κατάσταση, χειρότερη από κάθε άλλο ιχ σε αντίστοιχο διάστημα.

                      Σε τι χρονικό διάστημα; Στο Υ θυμάμαι είχε έρθει το mobile για αλλαγή στα 2 χρόνια και ήταν σαν καινούργια.

                      Σε σχεδόν δύο έτη και σε περίπου 25 k km.
                      Το model Y έχει πολύ καλύτερο σύστημα με εργοστασιακά hepa. Τα δικά μου είχαν και λίγη μούχλα παρόλο που μια φορά το 6μηνο χρησιμοποιώ καθαριστικό της wurth.
                      Δεν θυμάμαι αν μετά το σβήσιμο της ψύξης κυκλοφορεί αέρας στην εβαπορετα (όπως κάνουν πολλά βολβό και bmw) για αποφυγή υγρασίας.

                      Ψεκαζεις το φιλτρο με το καθαριστικο?

                      R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        teo-mak last edited by

                        Το φιλτρο βρεχεται λογο κακης σχεδιασης της εισαγωγης αερα.
                        Γι’αυτο το λογο οταν πλενεται το αυτοκινητο να επιλεγετε την λειτουργια πλυντηριου απο το μενού του σερβις.
                        Με αυτην την λειτουργια κλεινει το κλαπετο της ανακυκλωσης αερα και εμποδιζει την εισροη νερου στα φιλτρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • R
                          red_monster @ilias-a last edited by red_monster

                          @ilias-a said in TESLA FORUM:

                          @red_monster said in TESLA FORUM:

                          @scotch said in TESLA FORUM:

                          @red_monster said in TESLA FORUM:

                          Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε μόνοι σας το φίλτρο καμπίνας σε highland, η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή άνευ εργαλείων και δεν διαρκεί ούτε 10 λεπτά.

                          Όσοι θέλετε να δοκιμάσετε ενεργού άνθρακα, προτείνω να αποφύγετε τα νονειμ φίλτρα από αμαζον κλπ και να αγοράσετε Bosch/mann από Ελλάδα.

                          Τα δύο φίλτρα ήταν σε αρκετά μέτρια κατάσταση, χειρότερη από κάθε άλλο ιχ σε αντίστοιχο διάστημα.

                          Σε τι χρονικό διάστημα; Στο Υ θυμάμαι είχε έρθει το mobile για αλλαγή στα 2 χρόνια και ήταν σαν καινούργια.

                          Σε σχεδόν δύο έτη και σε περίπου 25 k km.
                          Το model Y έχει πολύ καλύτερο σύστημα με εργοστασιακά hepa. Τα δικά μου είχαν και λίγη μούχλα παρόλο που μια φορά το 6μηνο χρησιμοποιώ καθαριστικό της wurth.
                          Δεν θυμάμαι αν μετά το σβήσιμο της ψύξης κυκλοφορεί αέρας στην εβαπορετα (όπως κάνουν πολλά βολβό και bmw) για αποφυγή υγρασίας.

                          Ψεκαζεις το φιλτρο με το καθαριστικο?

                          Οχι, εισάγω τον αφρό από τους αεραγωγούς και αφού εξατμιστει βάζω τα νεα φίλτρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • First post
                            Last post
                          • 1
                          • 2
                          • 563
                          • 564
                          • 565
                          • 566
                          • 567
                          • 567 / 567
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr