Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 565
    • 566
    • 567
    • 568
    • 569
    • 567 / 569
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    155
    11366
    464282
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster @piliourits last edited by red_monster

      @piliourits said in TESLA FORUM:

      @netgeo said in TESLA FORUM:

      @red_monster said in TESLA FORUM:

      Φορτίζεις με 380 v ?
      Μετράς απώλειες φορτιστής ;

      Η πλειοψηφία των φορτίσεων είναι σε οικιακό φορτιστή, σπίτι της Tesla και στην δουλειά σε έναν ανάλογο 11αρι. Στο μέγιστο που δίνει το αμάξι 11kw/h.

      Χρησιμοποιώ μόνο το app, το οποίο βλέπω ότι ευλαβικά μου μετράει kwh με θεωρητική χωρητικότητα μπαταρίας στα 78kwh, αυτό από το ποσοστό αναπλήρωσης σε σχέση με την κατανάλωση της εκάστοτε φόρτισης.

      Δεν έχω ασχοληθεί να κάνω μέτρηση στο ρολόι ή στον φορτιστή τον ίδιο.

      Σε DC φορτίσεις υπάρχει παντα απόκλιση από αυτό που λέει το app και αυτό που χρεώνει ο πάροχος. Ακόμα και στο δίκτυο της Τεσλα. Το app δίνει λιγότερες kwh. Αλλά εκεί έχω τιμολόγιο οπότε ξέρω το κόστος που πλήρωσα.

      Πολύ χαίρομαι που ιδιοκτήτης αναφέρει το συγκεκριμένο θέμα απόκλισης και δυσκολίας συνολικής μέτρησης με ακρίβεια της πραγματικής συνολικής κατανάλωσης των ηλεκτρικων σε χρήμα, γιατί όταν το έκανα εγώ αντιμετωπίστηκε κάπως περίεργα...

      Σε χρήματα το μετράς στο ρολόι του υποπίνακα και στον λογαριασμό του παρόχου, πόσες φορές πρέπει να το ξαναπούμε ?
      Όπως εσύ το μετράς στην αντλία και στο ταμείο του πρατηρίου καυσίμων !

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dettol @piliourits last edited by dettol

        @piliourits said in TESLA FORUM:

        @netgeo said in TESLA FORUM:

        @red_monster said in TESLA FORUM:

        Φορτίζεις με 380 v ?
        Μετράς απώλειες φορτιστής ;

        Η πλειοψηφία των φορτίσεων είναι σε οικιακό φορτιστή, σπίτι της Tesla και στην δουλειά σε έναν ανάλογο 11αρι. Στο μέγιστο που δίνει το αμάξι 11kw/h.

        Χρησιμοποιώ μόνο το app, το οποίο βλέπω ότι ευλαβικά μου μετράει kwh με θεωρητική χωρητικότητα μπαταρίας στα 78kwh, αυτό από το ποσοστό αναπλήρωσης σε σχέση με την κατανάλωση της εκάστοτε φόρτισης.

        Δεν έχω ασχοληθεί να κάνω μέτρηση στο ρολόι ή στον φορτιστή τον ίδιο.

        Σε DC φορτίσεις υπάρχει παντα απόκλιση από αυτό που λέει το app και αυτό που χρεώνει ο πάροχος. Ακόμα και στο δίκτυο της Τεσλα. Το app δίνει λιγότερες kwh. Αλλά εκεί έχω τιμολόγιο οπότε ξέρω το κόστος που πλήρωσα.

        Πολύ χαίρομαι που ιδιοκτήτης αναφέρει το συγκεκριμένο θέμα απόκλισης και δυσκολίας συνολικής μέτρησης με ακρίβεια της πραγματικής συνολικής κατανάλωσης των ηλεκτρικων σε χρήμα, γιατί όταν το έκανα εγώ αντιμετωπίστηκε κάπως περίεργα...

        Καμμία απόκλιση, καμμία δυσκολία. Στα λέει το mobile app όμορφα και ωραία.
        Οι kWh είναι σωστές. Το κόστος φόρτισης σε sc είναι σωστό. Για την φόρτιση σε άλλες τοποθεσίες βάζει ο χρήστης κόστος kWh και το app σου υπολογιζει το κοστος. Το "gas savings" το υπολογιζει βασει ενος μεταβαλλομενου μεσου ορου κοστους καυσιμου (βενζινη, οπου σου δειχνει και λιστα των τιμων που χρησιμοποιει). Τεσπα, το gas savings δεν μας αφορα ιδιαιτερα, ειναι απλα μια ενδειξη.

        5cc9776d-5321-4e51-bbae-2aa176cd8c50-image.png

        1 Reply Last reply Reply Quote 6
        • I
          iceman7 @piliourits last edited by iceman7

          @piliourits said in TESLA FORUM:

          @netgeo said in TESLA FORUM:

          @red_monster said in TESLA FORUM:

          Φορτίζεις με 380 v ?
          Μετράς απώλειες φορτιστής ;

          Η πλειοψηφία των φορτίσεων είναι σε οικιακό φορτιστή, σπίτι της Tesla και στην δουλειά σε έναν ανάλογο 11αρι. Στο μέγιστο που δίνει το αμάξι 11kw/h.

          Χρησιμοποιώ μόνο το app, το οποίο βλέπω ότι ευλαβικά μου μετράει kwh με θεωρητική χωρητικότητα μπαταρίας στα 78kwh, αυτό από το ποσοστό αναπλήρωσης σε σχέση με την κατανάλωση της εκάστοτε φόρτισης.

          Δεν έχω ασχοληθεί να κάνω μέτρηση στο ρολόι ή στον φορτιστή τον ίδιο.

          Σε DC φορτίσεις υπάρχει παντα απόκλιση από αυτό που λέει το app και αυτό που χρεώνει ο πάροχος. Ακόμα και στο δίκτυο της Τεσλα. Το app δίνει λιγότερες kwh. Αλλά εκεί έχω τιμολόγιο οπότε ξέρω το κόστος που πλήρωσα.

          Πολύ χαίρομαι που ιδιοκτήτης αναφέρει το συγκεκριμένο θέμα απόκλισης και δυσκολίας συνολικής μέτρησης με ακρίβεια της πραγματικής συνολικής κατανάλωσης των ηλεκτρικων σε χρήμα, γιατί όταν το έκανα εγώ αντιμετωπίστηκε κάπως περίεργα...

          Γωνία στο δεκάρικο ψάχνεις Πηλιε.
          Όλοι αναφέρουν την απόκλιση μεταξύ κατανάλωσης οδήγησης με συνολικής κατανάλωσης που φαίνεται στη φόρτιση και οφείλεται στο idling και στις απώλειες φόρτισης. Δεν είναι μυστικό ούτε το κρύβει κανείς.
          Αλλα είναι τόσο μικρό το κόστος που δεν ασχολείται κανείς

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • R
            red_monster last edited by red_monster

            Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε μόνοι σας το φίλτρο καμπίνας σε highland, η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή άνευ εργαλείων και δεν διαρκεί ούτε 10 λεπτά.

            Όσοι θέλετε να δοκιμάσετε ενεργού άνθρακα, προτείνω να αποφύγετε τα νονειμ φίλτρα από αμαζον κλπ και να αγοράσετε Bosch/mann από Ελλάδα.

            Τα δύο φίλτρα ήταν σε αρκετά μέτρια κατάσταση, χειρότερη από κάθε άλλο ιχ σε αντίστοιχο διάστημα.

            scotch 1 Reply Last reply Reply Quote 10
            • A d P
              A d P moderator last edited by

              Αυτή τη φορά, πάμε ταξίδι στην Θεσσαλονίκη με συνοδηγό, που είναι το λιγότερο ... αρνητικός στην ιδέα όχι της ηλεκτροκίνησης αλλά της διαδικασίας της φόρτισης. Ένα βίντεο περισσότερο vlog και συζήτηση, για την εμπειρία της διαδρομής, την ομολογουμένως διαφορετική εμπειρία του Model Y Long Range RWD της Tesla αλλά και τη διαδικασία της φόρτισης σε τόσο μεγάλο ταξίδι.

              Youtube Video

              I EAT MILF AND COOKIES

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • scotch
                scotch @red_monster last edited by

                @red_monster said in TESLA FORUM:

                Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε μόνοι σας το φίλτρο καμπίνας σε highland, η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή άνευ εργαλείων και δεν διαρκεί ούτε 10 λεπτά.

                Όσοι θέλετε να δοκιμάσετε ενεργού άνθρακα, προτείνω να αποφύγετε τα νονειμ φίλτρα από αμαζον κλπ και να αγοράσετε Bosch/mann από Ελλάδα.

                Τα δύο φίλτρα ήταν σε αρκετά μέτρια κατάσταση, χειρότερη από κάθε άλλο ιχ σε αντίστοιχο διάστημα.

                Σε τι χρονικό διάστημα; Στο Υ θυμάμαι είχε έρθει το mobile για αλλαγή στα 2 χρόνια και ήταν σαν καινούργια.

                R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster @scotch last edited by red_monster

                  @scotch said in TESLA FORUM:

                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                  Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε μόνοι σας το φίλτρο καμπίνας σε highland, η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή άνευ εργαλείων και δεν διαρκεί ούτε 10 λεπτά.

                  Όσοι θέλετε να δοκιμάσετε ενεργού άνθρακα, προτείνω να αποφύγετε τα νονειμ φίλτρα από αμαζον κλπ και να αγοράσετε Bosch/mann από Ελλάδα.

                  Τα δύο φίλτρα ήταν σε αρκετά μέτρια κατάσταση, χειρότερη από κάθε άλλο ιχ σε αντίστοιχο διάστημα.

                  Σε τι χρονικό διάστημα; Στο Υ θυμάμαι είχε έρθει το mobile για αλλαγή στα 2 χρόνια και ήταν σαν καινούργια.

                  Σε σχεδόν δύο έτη και σε περίπου 25 k km.
                  Το model Y έχει πολύ καλύτερο σύστημα με εργοστασιακά hepa. Τα δικά μου είχαν και λίγη μούχλα παρόλο που μια φορά το 6μηνο χρησιμοποιώ καθαριστικό της wurth.
                  Δεν θυμάμαι αν μετά το σβήσιμο της ψύξης κυκλοφορεί αέρας στην εβαπορετα (όπως κάνουν πολλά βολβό και bmw) για αποφυγή υγρασίας.

                  N I 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    netgeo @red_monster last edited by

                    @red_monster said in TESLA FORUM:

                    @scotch said in TESLA FORUM:

                    @red_monster said in TESLA FORUM:

                    Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε μόνοι σας το φίλτρο καμπίνας σε highland, η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή άνευ εργαλείων και δεν διαρκεί ούτε 10 λεπτά.

                    Όσοι θέλετε να δοκιμάσετε ενεργού άνθρακα, προτείνω να αποφύγετε τα νονειμ φίλτρα από αμαζον κλπ και να αγοράσετε Bosch/mann από Ελλάδα.

                    Τα δύο φίλτρα ήταν σε αρκετά μέτρια κατάσταση, χειρότερη από κάθε άλλο ιχ σε αντίστοιχο διάστημα.

                    Σε τι χρονικό διάστημα; Στο Υ θυμάμαι είχε έρθει το mobile για αλλαγή στα 2 χρόνια και ήταν σαν καινούργια.

                    Σε σχεδόν δύο έτη και σε περίπου 25 k km.
                    Το model Y έχει πολύ καλύτερο σύστημα με εργοστασιακά hepa. Τα δικά μου είχαν και λίγη μούχλα παρόλο που μια φορά το 6μηνο χρησιμοποιώ καθαριστικό της wurth.
                    Δεν θυμάμαι αν μετά το σβήσιμο της ψύξης κυκλοφορεί αέρας στην εβαπορετα (όπως κάνουν πολλά βολβό και bmw) για αποφυγή υγρασίας.

                    Και μένα στα 2 χρονιά κατάμαυρα βγήκαν...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • I
                      ilias-a @red_monster last edited by

                      @red_monster said in TESLA FORUM:

                      @scotch said in TESLA FORUM:

                      @red_monster said in TESLA FORUM:

                      Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε μόνοι σας το φίλτρο καμπίνας σε highland, η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή άνευ εργαλείων και δεν διαρκεί ούτε 10 λεπτά.

                      Όσοι θέλετε να δοκιμάσετε ενεργού άνθρακα, προτείνω να αποφύγετε τα νονειμ φίλτρα από αμαζον κλπ και να αγοράσετε Bosch/mann από Ελλάδα.

                      Τα δύο φίλτρα ήταν σε αρκετά μέτρια κατάσταση, χειρότερη από κάθε άλλο ιχ σε αντίστοιχο διάστημα.

                      Σε τι χρονικό διάστημα; Στο Υ θυμάμαι είχε έρθει το mobile για αλλαγή στα 2 χρόνια και ήταν σαν καινούργια.

                      Σε σχεδόν δύο έτη και σε περίπου 25 k km.
                      Το model Y έχει πολύ καλύτερο σύστημα με εργοστασιακά hepa. Τα δικά μου είχαν και λίγη μούχλα παρόλο που μια φορά το 6μηνο χρησιμοποιώ καθαριστικό της wurth.
                      Δεν θυμάμαι αν μετά το σβήσιμο της ψύξης κυκλοφορεί αέρας στην εβαπορετα (όπως κάνουν πολλά βολβό και bmw) για αποφυγή υγρασίας.

                      Ψεκαζεις το φιλτρο με το καθαριστικο?

                      R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        teo-mak last edited by

                        Το φιλτρο βρεχεται λογο κακης σχεδιασης της εισαγωγης αερα.
                        Γι’αυτο το λογο οταν πλενεται το αυτοκινητο να επιλεγετε την λειτουργια πλυντηριου απο το μενού του σερβις.
                        Με αυτην την λειτουργια κλεινει το κλαπετο της ανακυκλωσης αερα και εμποδιζει την εισροη νερου στα φιλτρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                        • R
                          red_monster @ilias-a last edited by red_monster

                          @ilias-a said in TESLA FORUM:

                          @red_monster said in TESLA FORUM:

                          @scotch said in TESLA FORUM:

                          @red_monster said in TESLA FORUM:

                          Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε μόνοι σας το φίλτρο καμπίνας σε highland, η διαδικασία είναι πάρα πολύ απλή άνευ εργαλείων και δεν διαρκεί ούτε 10 λεπτά.

                          Όσοι θέλετε να δοκιμάσετε ενεργού άνθρακα, προτείνω να αποφύγετε τα νονειμ φίλτρα από αμαζον κλπ και να αγοράσετε Bosch/mann από Ελλάδα.

                          Τα δύο φίλτρα ήταν σε αρκετά μέτρια κατάσταση, χειρότερη από κάθε άλλο ιχ σε αντίστοιχο διάστημα.

                          Σε τι χρονικό διάστημα; Στο Υ θυμάμαι είχε έρθει το mobile για αλλαγή στα 2 χρόνια και ήταν σαν καινούργια.

                          Σε σχεδόν δύο έτη και σε περίπου 25 k km.
                          Το model Y έχει πολύ καλύτερο σύστημα με εργοστασιακά hepa. Τα δικά μου είχαν και λίγη μούχλα παρόλο που μια φορά το 6μηνο χρησιμοποιώ καθαριστικό της wurth.
                          Δεν θυμάμαι αν μετά το σβήσιμο της ψύξης κυκλοφορεί αέρας στην εβαπορετα (όπως κάνουν πολλά βολβό και bmw) για αποφυγή υγρασίας.

                          Ψεκαζεις το φιλτρο με το καθαριστικο?

                          Οχι, εισάγω τον αφρό από τους αεραγωγούς και αφού εξατμιστει βάζω τα νεα φίλτρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            stefan147 last edited by

                            Πρώτη φορά χθες με το Τέσλα σε καλή βροχή και δυστυχώς διαπίστωσα ότι τα εργοστασιακά Hankook είναι άκρως επικίνδυνα σ' αυτές τις συνθήκες. Μεταξύ άλλων, παρολίγον να γίνουμε κουβάρια μέσα σε πάρκινγκ σούπερ μάρκετ όταν με μηδέν χαω εγώ, ξεκίνησε να ξεπαρκάρει με την όπισθεν ένας μλκς και σε φρενάρισμα πανικού το αμάξι μου ήταν εντελώς ακυβέρνητο. Η αίσθηση ήταν ίδια με προσπάθεια φρεναρίσματος σε πάγο. Χωρίς καμία υπερβολή. Επίσης σε αυτές τις συνθήκες ήταν και η πρώτη φορά που το αμάξι έδειξε το βάρος του μιας και ένιωσα τη μεγάλη αδράνεια σε σημεία με χαμηλή πρόσφυση και ελεγχόμενα γλιστρήματα (δοκιμαστικά για εκπαιδευτικούς λόγους). Κοινώς προσοχή! Δε μου άρεσε καθόλου η συμπεριφορά του ABS και η έλλειψη feedback στο πεντάλ του φρένου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Η αίσθηση των φρένων δεν είναι το φορτε τους, αυτό σαν γενική παρατήρηση.
                              Τα λάστιχα κάνουν τα 3/4 της ζημιάς

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Ναι τα φρένα τα χω σχολιάσει από την πρώτη επαφή με το αμάξι. Τους λείπει η συνέπεια. Μία είναι απόλυτα και μία ότι να ναι. Ίσως φτιάχνεται κι αυτό με άλλο τακάκι όπως σίγουρα φτιάχνεται και η πρόσφυση με άλλο λάστιχο.

                                Ενδεικτικά, το κάκιστο από πλευράς ελαστικών και ανάρτησης Kuga μου, βελτιώθηκε τρομακτικά όταν τα απαράδεκτα Continental Eco Contact αντικαταστάθηκαν από τα απλώς αξιοπρεπή Goodyear EfficientGrip 2 SUV.

                                To πρόβλημα τωρα είναι ότι δε θα ησυχάσω αν δεν αλλάξω λάστιχα και δεν υπήρχε κανένας λόγος για έξοδα του 1000αρικου σε αμάξι 6μηνου.

                                F 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • W
                                  wantone last edited by

                                  Μπορείς να πάρεις χειμερινά λάστιχα και σετ ζαντών, ακριβή επιλογή θεωρητικά αλλά πιθανόν να είναι καλύτερα από το να δώσεις καινούριο λάστιχα αφού μπορείς να τα βάζεις για καλοκαίρι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nmsm2 last edited by

                                    Ενα αυτοκίνητο βάρους 2 τόνων εφόσον χάσει την πρόσφυση απαιτεί πολύ μεγαλύτερη απόσταση για να ακινητοποιηθεί σε σύγκριση με ένα αυτοκίνητο 1.400 κιλών, πολύ δύσκολα μαζεύεται σε συνθήκες βρεγμένου οδοστρώματος. Το πιο σημαντικό είναι να μην χαθεί η πρόσφυση, άπαξ και χαθεί τα ηλεκτρονικά συστήματα πέδησης δεν μπορούν να κάνουν και πολλά, σου δίνει την αίσθηση της ολίσθησης σε πάγο. Οπότε αλλαγή ελαστικών με το καλύτερο δυνατό κυρίως για την υδρολίσθηση, γιατί σε στεγνό τα ηλεκτρονικά βοηθήματα θα την κάνουν τη δουλειά τους αποτελεσματικά.
                                    Το είχα πάθει με τα εργοστασιακά dunlop σε βρεγμένο οδόστρωμα σε πρωτοβρόχια με συσσωρευμένους ρύπους στον δρόμο που είναι σαν λάδια στην αίσθηση και το αυτοκίνητο σε απότομο φρενάρισμα έφυγε σαν να ολισθαίνει σε πάγο. Άλλαξα κατευθείαν μετά από αυτό τα ελαστικά και έβαλα τα michelin primacy 5 που σε βρεγμένο έχουν εξαιρετική πρόσφυση και η διαφορά είναι τεράστια.

                                    R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • F
                                      Focus84 @stefan147 last edited by Focus84

                                      @stefan147 said in TESLA FORUM:

                                      Ναι τα φρένα τα χω σχολιάσει από την πρώτη επαφή με το αμάξι. Τους λείπει η συνέπεια. Μία είναι απόλυτα και μία ότι να ναι. Ίσως φτιάχνεται κι αυτό με άλλο τακάκι όπως σίγουρα φτιάχνεται και η πρόσφυση με άλλο λάστιχο.

                                      Ενδεικτικά, το κάκιστο από πλευράς ελαστικών και ανάρτησης Kuga μου, βελτιώθηκε τρομακτικά όταν τα απαράδεκτα Continental Eco Contact απλώς αξιοπρεπή Goodyear EfficientGrip 2 SUV.

                                      To πρόβλημα τωρα είναι ότι δε θα ησυχάσω αν δεν αλλάξω λάστιχα και δεν υπήρχε κανένας λόγος για έξοδα του 1000αρικου σε αμάξι 6μηνου.

                                      Καλησπέρα ποια είναι τα λάστιχα hankook που φοράνε τα καινούργια Tesla για να μην τα βάλω στο model 3 μου;

                                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • piliourits
                                        piliourits last edited by

                                        Ίσως αυτό που γράφετε για την αίσθηση στα φρένα να οφείλεται στην ανάκτηση ενέργειας, γιατί και στα υβριδικά παρατηρουνται αντίστοιχα φαινόμενα.

                                        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 @Focus84 last edited by

                                          @focus84 said in TESLA FORUM:

                                          @stefan147 said in TESLA FORUM:

                                          Ναι τα φρένα τα χω σχολιάσει από την πρώτη επαφή με το αμάξι. Τους λείπει η συνέπεια. Μία είναι απόλυτα και μία ότι να ναι. Ίσως φτιάχνεται κι αυτό με άλλο τακάκι όπως σίγουρα φτιάχνεται και η πρόσφυση με άλλο λάστιχο.

                                          Ενδεικτικά, το κάκιστο από πλευράς ελαστικών και ανάρτησης Kuga μου, βελτιώθηκε τρομακτικά όταν τα απαράδεκτα Continental Eco Contact απλώς αξιοπρεπή Goodyear EfficientGrip 2 SUV.

                                          To πρόβλημα τωρα είναι ότι δε θα ησυχάσω αν δεν αλλάξω λάστιχα και δεν υπήρχε κανένας λόγος για έξοδα του 1000αρικου σε αμάξι 6μηνου.

                                          Καλησπέρα ποια είναι τα λάστιχα hankook που φοράνε τα καινούργια Tesla για να μην τα βάλω στο model 3 μου;

                                          Αναφέρομαι σε Model Y Juniper και τα λάστιχα που φόραγε απο το εργοστάσιο είναι τα Hankook Ventus S1 EVO 3 EV. Μια χαρά στο στεγνό αλλά στο βρεγμένο απαράδεκτο.

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dettol @stefan147 last edited by

                                            @stefan147 said in TESLA FORUM:

                                            @focus84 said in TESLA FORUM:

                                            @stefan147 said in TESLA FORUM:

                                            Ναι τα φρένα τα χω σχολιάσει από την πρώτη επαφή με το αμάξι. Τους λείπει η συνέπεια. Μία είναι απόλυτα και μία ότι να ναι. Ίσως φτιάχνεται κι αυτό με άλλο τακάκι όπως σίγουρα φτιάχνεται και η πρόσφυση με άλλο λάστιχο.

                                            Ενδεικτικά, το κάκιστο από πλευράς ελαστικών και ανάρτησης Kuga μου, βελτιώθηκε τρομακτικά όταν τα απαράδεκτα Continental Eco Contact απλώς αξιοπρεπή Goodyear EfficientGrip 2 SUV.

                                            To πρόβλημα τωρα είναι ότι δε θα ησυχάσω αν δεν αλλάξω λάστιχα και δεν υπήρχε κανένας λόγος για έξοδα του 1000αρικου σε αμάξι 6μηνου.

                                            Καλησπέρα ποια είναι τα λάστιχα hankook που φοράνε τα καινούργια Tesla για να μην τα βάλω στο model 3 μου;

                                            Αναφέρομαι σε Model Y Juniper και τα λάστιχα που φόραγε απο το εργοστάσιο είναι τα Hankook Ventus S1 EVO 3 EV. Μια χαρά στο στεγνό αλλά στο βρεγμένο απαράδεκτο.

                                            που να ειχες τα e-primacy που φορανε τα 3αρια.
                                            Φοραω τα ιδια και δεν εχω παρατηρησει ιδιαιτερο προβλημα. Μια φορα μονο στην πρωτη βροχη του ετους ενιωσα το οχημα να συνεχιζει την πορεια του, οταν πηγα να στριψω 90 μοιρες.
                                            Επισης, αν το παρκινγκ του σουπερμαρκετ ηταν αυτο το γυαλισμενο βιομηχανικο δαπεδο, τοτε εκει πανω και πεζος γλυστραει οταν ειναι βρεγμενο.

                                            N 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 565
                                            • 566
                                            • 567
                                            • 568
                                            • 569
                                            • 567 / 569
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr