-
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Δεν είναι σύνηθες να περιμένει κάποιος 8 μήνες για να παραλάβει καινούργιο αυτοκίνητο. Είναι μεγάλο χρονικό διάστημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό και μεινονέκτημα για την Toyota.
Είναι προσωπική απόφαση όμως του αγοραστή με βάση τις ανάγκες του και τις επιλογές του αν είναι διατεθειμένος να περιμένει. Δεν έχει να κάνει με το αν καλώς ή κακώς το κάνει η Toyota. Έτσι πουλάει και σ' όποιον αρέσει.
Μεγαλύτερο μειονέκτημα θεωρώ ότι δεν μπορεί ο αγοραστής να προσθέσει εξοπλισμό και πρέπει να το πάρει ντε και σώνει όπως το δίνουν. Αυτό για μένα θα ήταν λόγος απόρριψης, δεν θα έδινα 30k και να παρκάρω με το μάτι και τον καθρέφτη επειδή π.χ. δεν βάζουν αισθητήρες παρκαρίσματος που κοστίζουν 50-100€.
Ρε φίλε γιατί κολλάς, το πήρα και έβαλα αισθητήρες μπροστά και πίσω με 150-200 ευρώ, δεν θυμάμαι ακριβώς πόσα...!!!
Από αισθητήρες βρωμάει ο κόσμος...!!!
Από αυτό που έρχεται τώρα το λήφτινγκ, στην έκδοση active plus που είναι και η φθηνότερη, λείπει κάτι που θα ήταν βασικό και απαραίτητο, ειδικά για την ασφάλεια μας...??!!!Και οθόνη θα μπορούσες να βάλεις μόνο σου μετά. Και κάμερα. Και δέρμα στο τιμόνι. Και φωτάκια στις πίσω πλαφονιέρες. Να βάλεις και μία ωραία μαλακή επίστρωση στο πάνω μέρος του ταμπλώ. Πολλά και διάφορα που βρωμάει ο τόπος.
Είναι και οι συμβολισμοί όμως πίσω από τις ελείψεις. Με το CC φωνάζει η Toyota "από μένα θα πάρεις ένα αξιόπιστο οικονομικό μοτέρ" που το έντυσα γύρω γύρω με λαμαρίνες και πλαστικά.
Σ' όποιον αρκεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο ας το πάρει. Νομίζω στην πλειοψηφία των αγοραστων δεν αρκεί για την τιμή που το δίνουν, γι' αυτό δεν πουλάει κιόλας.
.
...!!!Με το όνομα Τογιότα από πίσω, που αν το βγάλεις για πώληση το δίνεις σε μία βδομάδα..??!!
..........Σε τι τιμή όμως το δίνεις





https://www.car.gr/classifieds/cars/view/49806706-toyota-corolla-crossΤο έλιωσε στα χλμ σε λιγότερο από 3 έτη 110.000χλμ. Πολύ βαριά χρήση ούτε ταξί, οπότε λογικό να πέσει 10κ από την αρχική τιμή
Δεν παθαίνουν τίποτα τα Toyota, τι είναι τα 110.000 χλμ, έχει εδώ μέσα κατόχους με πάνω από 400.000 χλμ

Το θέμα είναι πόσες φορές του άλλαξε λάδια... Γιατί αν πήγε 3 φορές στα 3 χρόνια, θα είναι ο κινητήρας μια μούρλια.
Άσε που επειδή είναι υβριδικό, το να το οδηγάς συνέχεια εθνική αφήνεις αφόρτιστη την μπαταρία για περισσότερο χρονικό διάστημα (πέραν του φυσιολογικού για τον συγκεκριμένο τύπο αμαξιού) άρα και μεγαλύτερες πιθανότητες να χάσει πιο γρήγορα την ισχύ της και να χρειαστεί αλλαγή. Βέβαια καινούργιο αμάξι με 11 χρόνια εγγύηση... Οπότε δεν μας νοιάζει.
Πάντως αν σκοπεύετε να κάνετε κυρίως χιλιόμετρα εθνική, πάρτε καλύτερα πετρέλαιο κρίμα το καημένο το υβριδικό.
Μην ξεχνάς ότι σε ένα υβριδικό δίλιτρο ο θερμικός κινητήρας δουλεύει κάτω από 50%, οπότε στα 15000 χλμ. που γίνεται η αλλαγή λαδιών, τα μισά είναι ενεργός..!!!
Θεωρείς πως 7500 για ένα δίλιτρο μοτέρ ρυθμισμένο να δουλεύει ήρεμα , είναι πολλά τα 7500 χλμ....??!!!
Τι να πούνε κάτι τρικύλινδρα στα 1200 κυβικά με τούρμπο που κουβαλάνε 2 τόνους...??!!Προφανώς δεν έχεις ανοίξει καν την αγγελία που ανέβασα

Πουλάς...???!!!
Ναι

-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Δεν είναι σύνηθες να περιμένει κάποιος 8 μήνες για να παραλάβει καινούργιο αυτοκίνητο. Είναι μεγάλο χρονικό διάστημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό και μεινονέκτημα για την Toyota.
Είναι προσωπική απόφαση όμως του αγοραστή με βάση τις ανάγκες του και τις επιλογές του αν είναι διατεθειμένος να περιμένει. Δεν έχει να κάνει με το αν καλώς ή κακώς το κάνει η Toyota. Έτσι πουλάει και σ' όποιον αρέσει.
Μεγαλύτερο μειονέκτημα θεωρώ ότι δεν μπορεί ο αγοραστής να προσθέσει εξοπλισμό και πρέπει να το πάρει ντε και σώνει όπως το δίνουν. Αυτό για μένα θα ήταν λόγος απόρριψης, δεν θα έδινα 30k και να παρκάρω με το μάτι και τον καθρέφτη επειδή π.χ. δεν βάζουν αισθητήρες παρκαρίσματος που κοστίζουν 50-100€.
Ρε φίλε γιατί κολλάς, το πήρα και έβαλα αισθητήρες μπροστά και πίσω με 150-200 ευρώ, δεν θυμάμαι ακριβώς πόσα...!!!
Από αισθητήρες βρωμάει ο κόσμος...!!!
Από αυτό που έρχεται τώρα το λήφτινγκ, στην έκδοση active plus που είναι και η φθηνότερη, λείπει κάτι που θα ήταν βασικό και απαραίτητο, ειδικά για την ασφάλεια μας...??!!!Και οθόνη θα μπορούσες να βάλεις μόνο σου μετά. Και κάμερα. Και δέρμα στο τιμόνι. Και φωτάκια στις πίσω πλαφονιέρες. Να βάλεις και μία ωραία μαλακή επίστρωση στο πάνω μέρος του ταμπλώ. Πολλά και διάφορα που βρωμάει ο τόπος.
Είναι και οι συμβολισμοί όμως πίσω από τις ελείψεις. Με το CC φωνάζει η Toyota "από μένα θα πάρεις ένα αξιόπιστο οικονομικό μοτέρ" που το έντυσα γύρω γύρω με λαμαρίνες και πλαστικά.
Σ' όποιον αρκεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο ας το πάρει. Νομίζω στην πλειοψηφία των αγοραστων δεν αρκεί για την τιμή που το δίνουν, γι' αυτό δεν πουλάει κιόλας.
.
...!!!Με το όνομα Τογιότα από πίσω, που αν το βγάλεις για πώληση το δίνεις σε μία βδομάδα..??!!
..........Σε τι τιμή όμως το δίνεις





https://www.car.gr/classifieds/cars/view/49806706-toyota-corolla-crossΤο έλιωσε στα χλμ σε λιγότερο από 3 έτη 110.000χλμ. Πολύ βαριά χρήση ούτε ταξί, οπότε λογικό να πέσει 10κ από την αρχική τιμή
Δεν παθαίνουν τίποτα τα Toyota, τι είναι τα 110.000 χλμ, έχει εδώ μέσα κατόχους με πάνω από 400.000 χλμ

Το θέμα είναι πόσες φορές του άλλαξε λάδια... Γιατί αν πήγε 3 φορές στα 3 χρόνια, θα είναι ο κινητήρας μια μούρλια.
Άσε που επειδή είναι υβριδικό, το να το οδηγάς συνέχεια εθνική αφήνεις αφόρτιστη την μπαταρία για περισσότερο χρονικό διάστημα (πέραν του φυσιολογικού για τον συγκεκριμένο τύπο αμαξιού) άρα και μεγαλύτερες πιθανότητες να χάσει πιο γρήγορα την ισχύ της και να χρειαστεί αλλαγή. Βέβαια καινούργιο αμάξι με 11 χρόνια εγγύηση... Οπότε δεν μας νοιάζει.
Πάντως αν σκοπεύετε να κάνετε κυρίως χιλιόμετρα εθνική, πάρτε καλύτερα πετρέλαιο κρίμα το καημένο το υβριδικό.
Μην ανοίξουμε ξανά κάποια σφοδρή αντιπαράθεση, αλλά δεν λειτουργεί το φουλ υβριδικό όπως νομίζεις.
Ακόμη και στα 130 χαω συμμετέχει ΚΑΙ ο ηλεκτροκινητήρας (γι αυτό και λεγόταν- λέγεται και synergy drive το υβριδικό τογιότα, και μάλλον όσα ακόμη υπάρχουν), κάποιες εκατοντάδες μέτρα σε εναλλασόμενα διαστήματα τα κάνει μόνο με ρεύμα, φορτίζει σε κάθε ευκαιρία ανάκτησης, όπως κατηφορική κλίση, αφημα γκαζιού κλπ. ενώ ο βενζινοκινητήρας φορτίζει ΚΑΙ τη μπαταρία παράλληλα με την ισχύ που δίνει στο διαφορικό (η Συνέργεια που γράφαμε προηγουμένως). Δηλαδή η μπαταρία κάτω απ 30-40% μάλλον δεν πέφτει ποτέ.Απορία:
Όταν πηγαίνεις πχ autobahn με 130 σταθερά, ευθεία, χωρίς κλήση, πως φορτίζει η μπαταρία;
Από τον κινητήρα υποθέτω.
Ναι αλλά όχι τόσο όσο πρέπει. Δεν θα την αφήσει να πέσει κάτω από το 40% αλλά δεν θα φτάσει και ποτέ στο 80% αν το πηγαίνεις τάπα 130. Άρα αν το οδηγάς το αμάξι σχεδόν συνέχεια με κινητήρα αναμμένο γιατί το πήρες το υβριδικό αφού δεν το χρησιμοποιείς;
Υπάρχει τρόπος να διαψεύσω τις λανθασμένες εντυπώσεις/υποθέσεις;
Αυτά που περιγράφετε ίσως να απασχολούν ακόμα τους αρχάριους Κινέζους ή τους Γάλλους, όχι την 5η γενιά υβριδικών τογιότα μετά από 20 χρόνια.
Νοικιάστε ένα ΣΚ και κάντε δοκιμές.Εσύ που τα ξέρεις καλά, πάρε υβριδικό και πλήρωνε για αμιγώς βενζινοκίνητο. Λες και εμείς λέμε ότι δεν είναι αποδοτικό το σύστημα της Toyota. Θα κάνουμε τον διάλογο του phev που το αφήνουν αφόρτιστο και κουβαλάνε 2 τόνους μπαταρία. Δεν είναι η χρήση του αυτοκινήτου η ενδεδειγμένη. Τόσο απλά.
Βρε πιδίμ, έχεις οδηγήσει ποτέ υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ;
Αν όχι, ΟΚ (μπούμερ? )
Αν ναι, είδες τη μπαταρία αφόρτιστη ή στα επίπεδα που λες/νομίζεις;
Δεν σταματάει "ποτέ" η φόρτιση (και συνδρομή του ηλεκτροκινητήρα) όταν δουλεύει ο βενζινοκινητήρας και δεν γίνεται κάποια άλλη ανάκτηση.
Έχει 8 "γραμμούλες" το εικονίδιο μπαταρίας, τουλαχιστον οι 3 είναι ΠΑΝΤΑ γεμάτες.
Τόσο απλά.
Δοκίμασέ το, και θα δεις.(Αν υπάρχει κάτι να ψάξουμε, είναι η "υπερφόρτιση" στις ορεινές καταβάσεις, όχι αν πέφτει ή αδρανεί η μπαταρία στον αυτοκινητόδρομο)
Είχα την εντύπωση ότι είναι κάτοχος Yaris hybrid

https://forum.4troxoi.gr/post/11000340672 -
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Δεν είναι σύνηθες να περιμένει κάποιος 8 μήνες για να παραλάβει καινούργιο αυτοκίνητο. Είναι μεγάλο χρονικό διάστημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό και μεινονέκτημα για την Toyota.
Είναι προσωπική απόφαση όμως του αγοραστή με βάση τις ανάγκες του και τις επιλογές του αν είναι διατεθειμένος να περιμένει. Δεν έχει να κάνει με το αν καλώς ή κακώς το κάνει η Toyota. Έτσι πουλάει και σ' όποιον αρέσει.
Μεγαλύτερο μειονέκτημα θεωρώ ότι δεν μπορεί ο αγοραστής να προσθέσει εξοπλισμό και πρέπει να το πάρει ντε και σώνει όπως το δίνουν. Αυτό για μένα θα ήταν λόγος απόρριψης, δεν θα έδινα 30k και να παρκάρω με το μάτι και τον καθρέφτη επειδή π.χ. δεν βάζουν αισθητήρες παρκαρίσματος που κοστίζουν 50-100€.
Ρε φίλε γιατί κολλάς, το πήρα και έβαλα αισθητήρες μπροστά και πίσω με 150-200 ευρώ, δεν θυμάμαι ακριβώς πόσα...!!!
Από αισθητήρες βρωμάει ο κόσμος...!!!
Από αυτό που έρχεται τώρα το λήφτινγκ, στην έκδοση active plus που είναι και η φθηνότερη, λείπει κάτι που θα ήταν βασικό και απαραίτητο, ειδικά για την ασφάλεια μας...??!!!Και οθόνη θα μπορούσες να βάλεις μόνο σου μετά. Και κάμερα. Και δέρμα στο τιμόνι. Και φωτάκια στις πίσω πλαφονιέρες. Να βάλεις και μία ωραία μαλακή επίστρωση στο πάνω μέρος του ταμπλώ. Πολλά και διάφορα που βρωμάει ο τόπος.
Είναι και οι συμβολισμοί όμως πίσω από τις ελείψεις. Με το CC φωνάζει η Toyota "από μένα θα πάρεις ένα αξιόπιστο οικονομικό μοτέρ" που το έντυσα γύρω γύρω με λαμαρίνες και πλαστικά.
Σ' όποιον αρκεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο ας το πάρει. Νομίζω στην πλειοψηφία των αγοραστων δεν αρκεί για την τιμή που το δίνουν, γι' αυτό δεν πουλάει κιόλας.
.
...!!!Με το όνομα Τογιότα από πίσω, που αν το βγάλεις για πώληση το δίνεις σε μία βδομάδα..??!!
..........Σε τι τιμή όμως το δίνεις





https://www.car.gr/classifieds/cars/view/49806706-toyota-corolla-crossΤο έλιωσε στα χλμ σε λιγότερο από 3 έτη 110.000χλμ. Πολύ βαριά χρήση ούτε ταξί, οπότε λογικό να πέσει 10κ από την αρχική τιμή
Δεν παθαίνουν τίποτα τα Toyota, τι είναι τα 110.000 χλμ, έχει εδώ μέσα κατόχους με πάνω από 400.000 χλμ

Το θέμα είναι πόσες φορές του άλλαξε λάδια... Γιατί αν πήγε 3 φορές στα 3 χρόνια, θα είναι ο κινητήρας μια μούρλια.
Άσε που επειδή είναι υβριδικό, το να το οδηγάς συνέχεια εθνική αφήνεις αφόρτιστη την μπαταρία για περισσότερο χρονικό διάστημα (πέραν του φυσιολογικού για τον συγκεκριμένο τύπο αμαξιού) άρα και μεγαλύτερες πιθανότητες να χάσει πιο γρήγορα την ισχύ της και να χρειαστεί αλλαγή. Βέβαια καινούργιο αμάξι με 11 χρόνια εγγύηση... Οπότε δεν μας νοιάζει.
Πάντως αν σκοπεύετε να κάνετε κυρίως χιλιόμετρα εθνική, πάρτε καλύτερα πετρέλαιο κρίμα το καημένο το υβριδικό.
Μην ξεχνάς ότι σε ένα υβριδικό δίλιτρο ο θερμικός κινητήρας δουλεύει κάτω από 50%, οπότε στα 15000 χλμ. που γίνεται η αλλαγή λαδιών, τα μισά είναι ενεργός..!!!
Θεωρείς πως 7500 για ένα δίλιτρο μοτέρ ρυθμισμένο να δουλεύει ήρεμα , είναι πολλά τα 7500 χλμ....??!!!
Τι να πούνε κάτι τρικύλινδρα στα 1200 κυβικά με τούρμπο που κουβαλάνε 2 τόνους...??!!Προφανώς δεν έχεις ανοίξει καν την αγγελία που ανέβασα

Πουλάς...???!!!
Ναι

Για πες...........
-
@supergeorge said in Toyota Corolla Cross:
Πήγα σήμερα και το έκανα ένα μικρό test drive λίγο πριν έρθει το δικό μου (1 μήνα δηλαδή
). Είχα κάνει το 2.0L προ facelift.-
Οι άντρες πωλητές όπως πάντα απαράδεκτοι. Οι κυρίες είναι ευγενικές και εξυπηρετικές.
-
Αυτό ήταν 1.8L Style Skyview.
-
Η ηλιοροφή του χάριζε πάρα πολύ, μπήκα μετά στο εκθεσιακό και μου φάνηκε αρκετά μουντό.
-
Ποιότητα κύλισης εξαιρετική, ακόμη και με τον ημιάκαμπτο πίσω οι αποσβέσεις ήταν τρομερές. Έχουν κάνει καλή δουλειά.
-
Γενικά, αν εξαιρέσεις κάποια σημεία που τα πλαστικά μοιάζουν με αυτοκινήτου 15k€ και τα κουμπιά για τα θερμαινόμενα καθίσματα που έρχονται απευθείας από το 1984, δε μου φάνηκε κάτι κακό ποιοτικά. Οκ δεν είναι "ζουληχτά", αλλά δεν είναι και το χάλι που αναφέρουν αρκετοί, ιδιαίτερα εδώ μέσα.
-
Αυτό που δε μου άρεσε καθόλου όμως είναι ο κινητήρας. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πως τον χαρακτηρίζουν επαρκή. Επαρκής είναι σε αμαξώματα τύπου Yaris Cross κτλ. και θα ταίριαζε απόλυτα εκεί.
Είναι αρκετά μεγάλο το αμάξωμα και ο 2.0L του ταιριάζει απόλυτα. Είναι κρίμα όποιος το αγοράζει τώρα που έπεσε (ναι υπάρχει η πιθανότητα να αλλάξει πάλι, κανείς δεν είναι σίγουρος σε αυτή τη χώρα) ο φόρος πολυτελείας να μην πάει στο 2.0L και να οδηγεί καθημερινά ένα άλλο αυτοκίνητο.
Ένιωθα ότι ζορίζεται ο μικρός κινητήρας όταν το πατούσα (όχι δε μιλάω για τον θόρυβο του eCVT).
-
Για κατανάλωση δε θα σχολιάσω, θα παραθέσω απλά τη φωτό από το καντράν στο τέλος της μικρής διαδρομής.
Στα 35-36k με 11 χρόνια εγγύηση θεωρώ ότι δεν έχει αντίπαλο, ίσως μόνο τα Κορεατικά HEV που το κερδίζουν σε χώρους και ποιότητα εσωτερικού.
Έχει βάλει κάποιος τα πλαϊνά ασημένια διακοσμητικά; Θέλω να τα ζητήσω ως "δώρο", αλλά φοβάμαι ότι κάποια στιγμή θα ξεκολλήσουν και θα έχουν κάνει ζημιά στο χρώμα του αυτοκινήτου.
Δεν μπορώ να αποφασίσω ποιο χρώμα μου αρέσει πιο πολύ… το μπλε-γκρι, το ασημί ή το μαύρο. Κλείνω προς το ασημί. Το καφέ δεν το συζητάω καν

Με την ηλιοροφή χαμηλώνει αρκετά ο ουρανός για τους πίσω επιβάτες; Νομίζω δεν παίζει ρόλο γιατί η κολώνα σταματάει λίγο πιο μπροστά από τα πίσω καθίσματα. Αλλά ρωτάω γιατί δεν είμαι σίγουρος.
-
-
"Η Toyota μετά βίας προλαβαίνει τις παραγγελίες ενώ άλλοι δεν ξέρουν τι να κάνουν τα απούλητα αυτοκίνητα"
-
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
Όταν παίρνεις αυθεντικά αξεσουάρ toyota δεν υπάρχουν τέτοια θέματα
απο temu μπορεί...Προφανώς μιλάω για αυθεντικά, αλλά και πάλι το φοβάμαι μακροπρόθεσμα.
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@supergeorge said in Toyota Corolla Cross:
Πήγα σήμερα και το έκανα ένα μικρό test drive λίγο πριν έρθει το δικό μου (1 μήνα δηλαδή
). Είχα κάνει το 2.0L προ facelift.-
Οι άντρες πωλητές όπως πάντα απαράδεκτοι. Οι κυρίες είναι ευγενικές και εξυπηρετικές.
-
Αυτό ήταν 1.8L Style Skyview.
-
Η ηλιοροφή του χάριζε πάρα πολύ, μπήκα μετά στο εκθεσιακό και μου φάνηκε αρκετά μουντό.
-
Ποιότητα κύλισης εξαιρετική, ακόμη και με τον ημιάκαμπτο πίσω οι αποσβέσεις ήταν τρομερές. Έχουν κάνει καλή δουλειά.
-
Γενικά, αν εξαιρέσεις κάποια σημεία που τα πλαστικά μοιάζουν με αυτοκινήτου 15k€ και τα κουμπιά για τα θερμαινόμενα καθίσματα που έρχονται απευθείας από το 1984, δε μου φάνηκε κάτι κακό ποιοτικά. Οκ δεν είναι "ζουληχτά", αλλά δεν είναι και το χάλι που αναφέρουν αρκετοί, ιδιαίτερα εδώ μέσα.
-
Αυτό που δε μου άρεσε καθόλου όμως είναι ο κινητήρας. Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πως τον χαρακτηρίζουν επαρκή. Επαρκής είναι σε αμαξώματα τύπου Yaris Cross κτλ. και θα ταίριαζε απόλυτα εκεί.
Είναι αρκετά μεγάλο το αμάξωμα και ο 2.0L του ταιριάζει απόλυτα. Είναι κρίμα όποιος το αγοράζει τώρα που έπεσε (ναι υπάρχει η πιθανότητα να αλλάξει πάλι, κανείς δεν είναι σίγουρος σε αυτή τη χώρα) ο φόρος πολυτελείας να μην πάει στο 2.0L και να οδηγεί καθημερινά ένα άλλο αυτοκίνητο.
Ένιωθα ότι ζορίζεται ο μικρός κινητήρας όταν το πατούσα (όχι δε μιλάω για τον θόρυβο του eCVT).
-
Για κατανάλωση δε θα σχολιάσω, θα παραθέσω απλά τη φωτό από το καντράν στο τέλος της μικρής διαδρομής.
Στα 35-36k με 11 χρόνια εγγύηση θεωρώ ότι δεν έχει αντίπαλο, ίσως μόνο τα Κορεατικά HEV που το κερδίζουν σε χώρους και ποιότητα εσωτερικού.
Έχει βάλει κάποιος τα πλαϊνά ασημένια διακοσμητικά; Θέλω να τα ζητήσω ως "δώρο", αλλά φοβάμαι ότι κάποια στιγμή θα ξεκολλήσουν και θα έχουν κάνει ζημιά στο χρώμα του αυτοκινήτου.
Δεν μπορώ να αποφασίσω ποιο χρώμα μου αρέσει πιο πολύ… το μπλε-γκρι, το ασημί ή το μαύρο. Κλείνω προς το ασημί. Το καφέ δεν το συζητάω καν

Με την ηλιοροφή χαμηλώνει αρκετά ο ουρανός για τους πίσω επιβάτες; Νομίζω δεν παίζει ρόλο γιατί η κολώνα σταματάει λίγο πιο μπροστά από τα πίσω καθίσματα. Αλλά ρωτάω γιατί δεν είμαι σίγουρος.
Δε δοκίμασα να κάτσω πίσω στο αυτοκίνητο με την ηλιοροφή, αλλά με το μάτι δε μου φάνηκε κάτι τραγικό, έτσι και αλλιώς τα παιδιά θα κάθονται πίσω.
Το Massive grey είναι εξαιρετικό και αλλάζει απόχρωση ανάλογα με την ώρα/θέση του ήλιου.
Ασημί δεν έχω δει, αλλά ο κωδικός είναι ίδιος με το ασημί προηγούμενο CHR.
Το mud bath, αν θυμάμαι καλά το όνομά του, από κοντά φαίνεται αρκετά καλύτερο σε σχέση με τις φωτογραφίες, αλλά δε θα το επέλεγα ποτέ.Στο group του Facebook διαβάζω πολλά παράπονα για τζόγο στο παράθυρο του οδηγού. Έχει κανένας αυτό το πρόβλημα εδώ;
-
-
Για πείτε, τι κάνουμε με συναγερμό;
Pan Car ή κάτι πιο απλό; -
@minaras said in Toyota Corolla Cross:
Για πείτε, τι κάνουμε με συναγερμό;
Pan Car ή κάτι πιο απλό;Βάλε ένα old school μπαστούνι για το τιμόνι.
Η νέα γενιά κλεφτών είναι εξοικειωμένη με τζαμεράκια και ηλεκτρονικά και όχι με τροχούς και πριόνια.
Άσε που κανείς δεν δίνει σημασία σε ένα συναγερμό που βαράει, εκτός αν είσαι σε χωριό. -
@minaras said in Toyota Corolla Cross:
Για πείτε, τι κάνουμε με συναγερμό;
Pan Car ή κάτι πιο απλό;Εγώ λεω βάλω IGLA (extra immobilizer) όταν με το καλό έρθει εκείνη η ώρα.
-
έχει σε εσάς αυτό το κουμπί που μπορείς με ένα πάτημα να κλείσεις τους ήχους του RSA ?

-
@atrias said in Toyota Corolla Cross:
έχει σε εσάς αυτό το κουμπί που μπορείς με ένα πάτημα να κλείσεις τους ήχους του RSA ?
Στο facelift υπάρχει. Στα προηγούμενα δεν ξέρω.
-
Υπάρχει τέτοιο κουμπί;
Που βρίσκεται; -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Υπάρχει τέτοιο κουμπί;
Που βρίσκεται;Επάνω στην κεντρική οθόνη multimedia. Επάνω δεξιά.
-
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
“Combination Meter Reprogramming.
Την έκανε κανείς αυτή την αναβάθμιση, ανάκληση όπως θες πες την ..??!! Τι αφορά..??!!
Μου την έβγαλε μόλις έβαλα τον αριθμό πλαισίου...!!Αφορά σφάλμα στον ψηφιακό πίνακα οργάνων
-
Το update δεν είναι ακόμη διαθέσιμο, έκανα σέρβις πριν από μια εβδομάδα και μου είπαν ότι θα είναι διαθέσιμο από τέλη Νοεμβρίου.
-
Για όποιον δεν θέλει να περιμένει 6 μήνες


https://www.car.gr/s/5tt5tq78/
Το δίλιτρο με τα 103000 χλμ πουλήθηκε, οπότε οποίο CC πέφτει κάτω από τα 27000 εξαφανίζεται


-

-
Γιατι μπορεί ρε νιαμου.
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Το update δεν είναι ακόμη διαθέσιμο, έκανα σέρβις πριν από μια εβδομάδα και μου είπαν ότι θα είναι διαθέσιμο από τέλη Νοεμβρίου.
Ευχαριστώ και τους δύο για την ενημέρωση.
-
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
Για όποιον δεν θέλει να περιμένει 6 μήνες

edithttps://www.car.gr/s/5tt5tq78/
Το δίλιτρο με τα 103000 χλμ πουλήθηκε, οπότε οποίο CC πέφτει κάτω από τα 27000 εξαφανίζεται


Με 3000 χλμ στην τιμή κουτας!
Θα μπορούσε να βάλει και χίλια ευρώ καπέλο με την λογική ότι το έχω εδώ και το κρατάω για τον επόμενο αγοραστή αφού δεν υπάρχουν ετοιμοπαραδοτα!
Toyota Corolla Cross