Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 74
    • Best 14
    • Groups 0

    f117

    @f117

    20
    Reputation
    4
    Profile views
    74
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    f117 Unfollow Follow

    Best posts made by f117

    • RE: Toyota Corolla Cross

      @tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:

      Βρεθηκε ανταγωνιστης?..και hev και turbo και 240 αλογα και τετρακινητο και ισως πιο ομορφο αυτο ειναι υποκειμενικο

      https://autogreeknews.gr/afierwmata/suv/poly-kalytero-kai-se-timi-to-neo-kia-sportage-hybrid-239-ps/

      Όντως....εγώ πιστεύω αυτός είναι ο ανταγωνιστής του. Τουλάχιστον στο δικό μου κεφάλι.
      2.0 υβριδικό με το 1.6 τούρμπο υβριδικό.
      11 χρόνια εγγύηση.....7 χρόνια εγγύηση...
      Καλύτερη κατανάλωση το Toyota ...
      Καλύτερους χώρους το sportage....ΜΕΓΑΛΟ πορτπαγκαζ ....
      Στα γκάζια ίσως είναι ίδια με βάση το 0-100?
      Αν και 180 άλογα με 239....60 άλογα?
      Η λογική είναι να το περνάει από πάνω....
      Εγώ ανάμεσα σε αύτα τα δύο είμαι.
      Δεν βλέπω κάτι άλλο σε αυτά τα χρήματα που να έχει κάτω από 8 το 0-100 ... Δεν καιει...
      Για το Sportage, Αμερική κυρίως, έχω δει πολλα στο YouTube... Από 5 μέχρι και 7 κατανάλωση...δεν ξερω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      f117
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @minaras said in Toyota Corolla Cross:

      Επειδή είπατε για κλείδωμα τιμής κλπ, εγώ πάντως στην παραγγελία του Corolla Cross Style 2.0 εδώ και 1 εβδομάδα, πλήρωσα 1.000 ευρώ προκαταβολή και δωρεάν κλείδωμα τιμής έως 06/2026 που είναι η παράδοση.

      2k προκαταβολή εγώ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      f117
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @aenima said in Toyota Corolla Cross:

      Καλησπέρα, ήρθε το δικό μου! 6 μήνες σύνολο απο την παραγγελία, το εχω εδω και 3 μέρες Corolla Cross 1.8 active plus. Είναι νωρίς ακόμα αλλα είναι αλφαδια το ρημάδι! Ακόμα και η καινούρια κεντρική κονσόλα που την φοβόμουν που δεν έχει αυτό το piano black, όμορφη είναι! Θα επανέλθω με θετικά και αρνητικά.

      Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα!
      Τι χρώματακι?
      Δλδ αυτά που έρχονται τώρα δεν έχουν το piano black? Πολύ καλύτερα πιστεύω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      f117
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      @f117 said in Toyota Corolla Cross:

      Μόνο εμένα με πειράζει που χάνεις καμία 40αρια λίτρα από το ήδη μικρό πορτπαγκαζ?

      Υγ. Αναφέρομαι στο 2.0

      Ρε φίλε επιλογές είναι αυτές , αν έπαιρνες σκόντα π.χ. θα κέρδιζες 350 λίτρα...!!!

      Ναι ... σίγουρα...επιλέγεις το Corolla και ξεκινάς με 480λτ που λες οκ είναι....πας μετά για 2 λίτρο...425... Πας να του βάλεις και 4κινηση....380...
      Μπα...δε θα πάρω...
      Πήγα στο δίλιτρο σκέτο με ήδη υποχώρηση στο πορτπαγκαζ..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      f117
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @f117 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Το Facelift έχει πολύ πιο όμορφο εσωτερικό οπότε δεν θα ήθελα το pre-FL.

      Μου δινουν την premium σε αρκετα χαμηλή τιμή από του καταλόγου περί τα 28000 κάτι που δεν γίνεται στην distinctive που πάει στα 31+. Οπότε πάμε στα 3000 Ευρώ διαφορά μεταξύ premium και distinctive και τα 28000 είναι αρκετά κοντά με το QQ που βγαίνει στα 27900 αλλά μου αρέσει πολύ περισσότερο μέσα το tucson και από άποψη σχεδίασης αλλά και πρακτικότητας.

      Το distinctive έχει επιπλέον:

      • Αυτόματο κλιματισμό (διζωνικο)
        Αισθητήρα βροχής
        Φωτοχρωματικο καθρέφτη
        Ράγες οροφής
        Τυφλό σημείο κτλ
        Θερμαινόμενα καθίσματα κ επιπλέον ρυθμίσεις
        18αρες ζάντες αντί 17

      Και κάποια που μου διαφεύγουν

      Η limited έχει καλύτερες επενδύσεις με συνδυασμό δέρματος, πίσω αεραγωγούς κ τριζωνικο κλίμα και κάποια επιπλέον σύστημα ασφαλείας και κάποια επιπλέον που μου διαφεύγουν τώρα 😁

      Και για μένα ξεκινάς από limited, αλλά αν δεν επιτρέπουν τα οικονομικά συμβιβάζεσαι με premium ή πας QQ που έχει εξοπλισμό αντίστοιχο με distinctive και κοστίζει -3500€

      https://docs.google.com/spreadsheets/d/17jzKfwng0HykKFc79Ol7TpZEUdzJJBtT/edit?usp=drivesdk&ouid=111991631943238338841&rtpof=true&sd=true

      Ωραίος.... Να ρωτήσω....οι κάμερες 360 που έχουν και το σύστημα με το φλας που βγαίνει στην οθόνη του καντράν το το βλέπεις από το πλάι? Είναι έξτρα? Είναι σε καποια έκδοση? Πουθενά δεν είδα τπτ

      Σε αυτό αναφέρεσαι μάλλον,
      Δεν βλέπω να έχει κάποια έκδοση
      👇
      Blind-Spot View Monitor (BVM) – Προβολή τυφλού σημείου στον πίνακα οργάνων.

      Όταν ενεργοποιείται ένα φλας, η εικόνα της αντίστοιχης πλευράς του Hyundai σας εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων για κορυφαία ορατότητα και μηδενικά τυφλά σημεία.

      http://webmanual.hyundai.com/STD_GEN5W/AVNT2/EU/Greek/svmoption.html

      SVM ( surround view monitor)

      https://www.hyundai.gr/safety/adas/

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      f117
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @f117 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Το Facelift έχει πολύ πιο όμορφο εσωτερικό οπότε δεν θα ήθελα το pre-FL.

      Μου δινουν την premium σε αρκετα χαμηλή τιμή από του καταλόγου περί τα 28000 κάτι που δεν γίνεται στην distinctive που πάει στα 31+. Οπότε πάμε στα 3000 Ευρώ διαφορά μεταξύ premium και distinctive και τα 28000 είναι αρκετά κοντά με το QQ που βγαίνει στα 27900 αλλά μου αρέσει πολύ περισσότερο μέσα το tucson και από άποψη σχεδίασης αλλά και πρακτικότητας.

      Το distinctive έχει επιπλέον:

      • Αυτόματο κλιματισμό (διζωνικο)
        Αισθητήρα βροχής
        Φωτοχρωματικο καθρέφτη
        Ράγες οροφής
        Τυφλό σημείο κτλ
        Θερμαινόμενα καθίσματα κ επιπλέον ρυθμίσεις
        18αρες ζάντες αντί 17

      Και κάποια που μου διαφεύγουν

      Η limited έχει καλύτερες επενδύσεις με συνδυασμό δέρματος, πίσω αεραγωγούς κ τριζωνικο κλίμα και κάποια επιπλέον σύστημα ασφαλείας και κάποια επιπλέον που μου διαφεύγουν τώρα 😁

      Και για μένα ξεκινάς από limited, αλλά αν δεν επιτρέπουν τα οικονομικά συμβιβάζεσαι με premium ή πας QQ που έχει εξοπλισμό αντίστοιχο με distinctive και κοστίζει -3500€

      https://docs.google.com/spreadsheets/d/17jzKfwng0HykKFc79Ol7TpZEUdzJJBtT/edit?usp=drivesdk&ouid=111991631943238338841&rtpof=true&sd=true

      Ωραίος.... Να ρωτήσω....οι κάμερες 360 που έχουν και το σύστημα με το φλας που βγαίνει στην οθόνη του καντράν το το βλέπεις από το πλάι? Είναι έξτρα? Είναι σε καποια έκδοση? Πουθενά δεν είδα τπτ

      https://drive.google.com/file/d/1a_pVbcmtk9i__bHhPrhZO_BxRQ-9iIHB/view?usp=drivesdk

      Τούμπανο είσαι! Ευχαριστώ.
      Θα ψάξω λίγο και εδώ στο φόρουμ να δω σε σχέση με το sportage

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      f117
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @jamesd said in Toyota Corolla Cross:

      Το shortage παίζει να είναι 2 με 3 λίτρα παραπάνω στην κατανάλωση από το CC. Ωστόσο, το αμάξι δεν κρίνεται μόνο από την κατανάλωση, πρέπει σου αρέσει κιόλας, να το οδηγάς και να χαίρεσαι.

      Νοέμβριο θα έχουν τεστ drive για το sportage. Ελπίζω να φέρουν το 1.6 με τα 239

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      f117
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @minaras said in Toyota Corolla Cross:

      Η τελική τιμή ήταν 35.852, με την έκπτωση, γιατί πήρα την έκδοση STYLE (μεσαία) + χρώμα. Δώρο πατάκια πίσω, προστασία χρώματος και ένας "φάρος".
      Ως προς τον φίλο που λέει για τους 8 μήνες, δυστυχώς αυτό μου είπαν. Το δίλιτρο Ιούνιο και το 1.8 Φλεβάρη-αρχές Μάρτη.
      Έκλεισα το δίλιτρο.

      Με το καλό!
      Σε ποια αντιπροσωπεία πηγές?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      f117
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @supergeorge said in Toyota Corolla Cross:

      @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

      @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

      @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

      @supergeorge said in Toyota Corolla Cross:

      @f117 said in Toyota Corolla Cross:

      @supergeorge said in Toyota Corolla Cross:

      @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

      @supergeorge said in Toyota Corolla Cross:

      @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

      Θα πουλάει πιο πολύ ο 1800 και θα έχουν παραπάνω στοκ. Οπότε επειδή το αμάξι έρχεται από Japan και δεν έχουν ετοιμοπαράδοτο το 2λιτρο κάνει ένα 6μηνο; Ακραίο μου ακούγεται.

      Δεν υπάρχει στοκ ούτε για δείγμα, οριακά αφήνουν αυτοκίνητα για test drive.
      Τώρα είτε το δίλιτρο πουλάει παραπάνω (το λογικότερο) και είναι μεγαλύτερη η αναμονή ή έχουν προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα του κινητήρα.

      Το θέμα όμως είναι γενικότερο για τη Toyota. Είτε δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στην αυξημένη ζήτηση, είτε δε θέλει να το κάνει για να αυξάνει συνεχώς τις τιμές.

      Το δεν μπορεί μου φαίνεται εξαιρετικά δύσκολο μετά από τόσα χρόνια προβλημάτων. Οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν λύσει το μεγαλύτερο μέρος των προβλημάτων που παρουσιάστηκαν στον Covid. Η Toyota συνεχίζει ακάθεκτη.

      Ε και πως τον 1.8 τον έχουν στο τρίμηνο;

      Δεν καταλαβαίνω την ερώτησή σου. Εξήγησα αναλυτικά το σκεπτικό.

      Έγραψα ότι το 2.0L λογικά πουλάει παραπάνω και έχει μεγαλύτερη αναμονή ή έχουν κάποιο πρόβλημα στην εφοδιαστική αλυσίδα του κινητήρα (του 2.0L, όχι όλων). Ίσως να είναι και συνδυασμός των δύο, καθώς το GR Sport που είναι αποκλειστικά με τον μεγάλο κινητήρα δεν κυκλοφόρησε από την αρχή.

      Την πρώτη φορά που είχα ρωτήσει ...ρώτηγα από περιέργεια και για το GR SPORT... Πιο νωρίς από τον Μάιο είχε παράδοση. Δεν ξέρω.

      Οι πιθανές παραδόσεις πηδάνε τους μήνες σαν τον Τεντόγλου.

      Αν το έκλεινα Παρασκευή θα είχα παράδοση 8 Σεπτεμβρίου. Τελικά το κλείσαμε Δευτέρα με πιθανή παράδοση 31 Οκτωβρίου. Δηλαδή σε ένα ΣΚ πήγε 2 μήνες μετά.

      Τότε δεν έχει θέμα το εργοστάσιο αλλά το πώς κάνουν παραγγελίες οι κατσαπλιάδες αντιπροσωπείες εδώ στην Ελλάδα.

      Oυτε αυτο. Απλα θεμα slots allocation ειναι. Εαν την Παρασκευη οι διαθεσιμες θεσεις για παραγωγη τον Χ μηνα ειναι ελαχιστες, λογικο την Δευτερα να εχουν κλεισει και να παει για παραγωγη τον επομενο μηνα. Δεν ειναι θεμα Ελλαδας, online ειναι το συστημα παραγγελιων.

      Ε ας φρόντιζαν εμπρόθεσμα να έβλεπαν την ζήτηση του 2λιτρου να προλάβαιναν το slot.

      Έχουν θέμα παγκόσμια. Όταν έκανα έρευνα αγοράς σε όλα τα βίντεο στο YouTube υπήρχαν τα ίδια παράπονα πχ Αυστραλία, ακόμη και ΗΠΑ (αν και εκεί είναι καλύτερα τα πράγματα) ότι οι καθυστερήσεις φτάνουν το εξάμηνο+.

      Θεωρώ ότι αν ήθελαν θα είχαν αυξήσει την παραγωγή μετά από τόσα χρόνια, δε γίνεται να είναι η μόνη με τέτοιους χρόνους παράδοσης.

      Το κάνουν προσεκτικά... Γι'αυτό αργούν!
      🤣😂😂😂😂🤣🤣

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      f117
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @ilias78 said in Toyota Corolla Cross:

      @minaras said in Toyota Corolla Cross:

      @f117 said in Toyota Corolla Cross:

      @minaras said in Toyota Corolla Cross:

      @f117 said in Toyota Corolla Cross:

      @minaras said in Toyota Corolla Cross:

      Η τελική τιμή ήταν 35.852, με την έκπτωση, γιατί πήρα την έκδοση STYLE (μεσαία) + χρώμα. Δώρο πατάκια πίσω, προστασία χρώματος και ένας "φάρος".
      Ως προς τον φίλο που λέει για τους 8 μήνες, δυστυχώς αυτό μου είπαν. Το δίλιτρο Ιούνιο και το 1.8 Φλεβάρη-αρχές Μάρτη.
      Έκλεισα το δίλιτρο.

      Με το καλό!
      Σε ποια αντιπροσωπεία πηγές?

      Γλυκά Νερά.

      2.0 FWD Style, panorama σε massive Gray τέλη Μαϊου. Την Παρασκευή που πέρασε στης Ελευσίνας

      Άρα πάνω κάτω τα ίδια.

      Σου είπαν για ποιο λόγο κάνει τόσο πολύ? Ειδική παραγγελία είναι?

      Το ίδιο με τον mina. Άμα ήταν 1.8 Φλεβάρη λογικά θα ήταν εδώ. Δεν ξερω τι παίζει με το 2λιτρο και κάνει παραπάνω καιρό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      f117

    Latest posts made by f117

    • RE: Toyota Corolla Cross

      @fhcc said in Toyota Corolla Cross:

      Μου φαίνεται ότι κακώς απάντησα στο "Τι κόλπα σου έκανε;"

      Να γράψω και γιατί το έκανα. Την πρώτη φορά, για να δω τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Τη δεύτερη και την τρίτη για να επιβεβαιώσω ότι το πρόβλημα εξακολουθούσε να υπάρχει.

      Δεν το θεώρησα τόσο σημαντικό και εξήγησα τους λόγους. Το είχα ψάξει και λίγο στο ίντερνετ αλλά δεν βρήκα κάτι.

      Το "άδειασε η μπαταρία" είναι σχήμα λόγου. Δεν θα άφηνε ποτέ κανένας κατασκευαστής να αδειάσει η μπαταρία υψηλής τάσης για κανέναν λόγο. Όταν μια μπαταρία πέφτει πολύ χαμηλά καταστρέφεται. Είχα πρόσφατο δικό μου πρόβλημα με τη 12βολτη. Είχε πέσει τόσο χαμηλά που ο φορτιστής δεν μπορούσε να τη δει. Μπορεί να της έδωσα ρεύμα 10-15 φορές μέχρι να μπορέσει ο φορτιστής να αρχίσει να τη φορτίζει. Το κόστος αντικατάστασης θα ήταν τεράστιο σε αυτή την περίπτωση. Ακόμη κι αν στα όργανα του αυτοκινήτου βλέπουμε μηδέν, σίγουρα η μπαταρία έχει κρατήσει ένα ποσοστό κρυφό και δεν μας το δίνει, για να μη γίνει ζημιά.

      Σκέφτηκα ότι η μπαταρία υψηλής τάσης είχε πέσει πολύ χαμηλά και δεν έδινε άλλο ρεύμα, γι' αυτό και τα προβλήματα. Δεν είμαι ειδικός..

      Μη μείνουμε όμως σ' αυτό. Το αυτοκίνητο εμένα μ' αρέσει και αν χρειαζόμουνα suv, μπορεί να το αγόραζα.

      Καλά που δεν έγραψα και για ένα άλλο αυτοκίνητο που έκανα test drive και έβρεχε.. Όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου είχαν πρόβλημα.. Μου είχε αρέσει πολύ κι εκείνο πριν ξεκινήσει η βροχή, περισσότερο από το corolla. Δεν ήταν Toyota, μη με παρεξηγήσει κανείς.

      Κιομως...για δες σε τεστ το mg zs hybrid+ ....που του ξελιγονουν την μπαταρία μετά από διαδοχικα 0-100 ... Κ στο τέλος κάνει 13-14 δευτερόλεπτα το 0-100... Εκεί είναι κακή διαχείριση ξεκάθαρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      f117
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @fhcc said in Toyota Corolla Cross:

      @kger said in Toyota Corolla Cross:

      Καλημέρα, θα γράψω δυο λόγια για την εμπειρία μου με το νέο μας όχημα μήπως και βοηθήσει κάποιον που το κοιτάει. Έχουμε κάνει περίπου 2000 χιλιόμετρα στα οποία κυρίως ήμουν ο οδηγός αλλά έχω κάνει καμιά 500 και σαν επιβάτης-συνοδηγός. Σε μικτές συνθήκες οδήγησης, πόλη, επαρχιακό, αυτοκινητόδρομο.
      Αρχικά να πω ότι έχω την έκδοση 2.0L style. Πριν το αγοράσω είχα κάνει test drive στο style 1.8.

      Οδηγικά τα 2 αυτοκίνητα απέχουν πολύ κατά την δική μου αντίληψη. Οι πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση αλλάζει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου όπως θα ήταν αναμενόμενο. Χωρίς να προβληματίζει και ο ημιάκαμπτος, θεωρώ αισθητά καλύτερη υλοποίηση τις ανεξάρτητες.
      Το μοτέρ αλλάζει όλη την οδηγική εμπειρία, λιγότερα μουγκρίσματα, πάρα πολύ smooth μεταβάσεις από ηλεκτρικό σε θερμικό και αντίστροφα σε σημείο να μην το καταλαβαίνεις ειδικά όσο δεν έχεις συνηθίσει το αυτοκίνητο. Πολύ πιο ξεκούραστη λειτουργία και σε μεγάλες ταχύτητες με λιγότερο θόρυβο.
      Γενικά είμαστε ευχαριστημένοι από το αυτοκίνητο σε θέμα χώρων, ηχομόνωσης και κατανάλωσης στο ταξίδι (το φοβόμουν λίγο αυτό). Ακόμη και στον αυτοκινητόδρομο ένα 15-20% θα το κινηθεί ηλεκτρικά.
      Από τα 120km/h και πάνω ξεκινάει ένας αεροδυναμικός θόρυβος αλλά μικρός, ή μικρός που φαίνεται εμένα, δεν έχω εμπειρία από πολύ ακριβά αυτοκίνητα. Προσωπικά δεν με ενοχλεί, μιλάς με τους συνεπιβάτες χωρίς να φωνάζεις και χωρίς να βάζεις την μουσική στο τέρμα.
      Δεν ξέρω αν είναι θέμα της έκδοσης, δεν είδα την active plus ποτέ, αλλά μου άρεσε που το αυτοκίνητο έχει στον εξοπλισμό πλαστικό κάλυμμα για το πορτ παγκαζ, αλουμινένια προστατευτικά μαρσπιεδάκια και ποιοτικά πατάκια. Γενικά είναι και αρκετά εργονομικό, με θήκες, θέσεις κτλ.
      Το infotainment αρκετά καλό, repsonsive και γρήγορο. Γρήγορη σύνδεση και με το κινητό επίσης.

      Στα αρνητικά θα έβαζα την τσιπιά που έχει σε κάποια σημεία. Βλέπεις κάποια σημεία στο ταμπλό κτλ και λες είναι δυνατόν να έδωσα τόσα λεφτά;
      Επίσης πολύ κακή πίσω κάμερα, ήμαρτον ρε τογιότα...
      Σαν προσωπικό γούστο βρίσκω λίγο μεχ το design στο πάνελ του κοντέρ, αν και έχει πολλές πληροφορίες, στυλιστικά δεν με τρελαίνει.
      Τελευταίο αρνητικό που μου έρχεται ίσως και το μικρό πίσω παράθυρο αλλά έχω πετύχει και πολύ χειρότερα.

      Υ.Γ.: Δεν σχολιάζω τα άπειρα συστήματα ασφαλεία/υποβοήθησης τα οποία κουδουνάνε και σπάνε νεύρα, αυτό πραγματικά θέλει συνήθεια γιατί δεν μπορείς να τα ## απενεργοποιείς και όλα κάθε φορά.

      Καλοτάξιδο. Πολύ ωραία όσα γράφεις. Θετικά και αρνητικά. Έχω κουραστεί να διαβάζω κριτικές με το πόσο καλό είναι ένα αυτοκίνητο μέχρι να το πουλήσει κάποιος, μετά γράφει τα υπόλοιπα.

      Αμάξι για πολλά χρόνια που να μην έχεις το χάσιμο χρόνου και το άγχος των συνεργείων.

      Το δίλιτρο το είχα οδηγήσει και μου είχε αρέσει. Και σχεδιαστικά μου αρέσει. Σκεφτόμουν σοβαρά να το αγοράσω.

      Ήμουν μάλλον άτυχος στο test drive. Από το πολύ ζόρισμα του αυτοκινήτου πολύ πιθανό να του άδειασα την μπαταρία υψηλής τάσης και μου έκανε κάποια "κόλπα"

      Δηλαδή τι κόλπα σου έκανε και πώς κατάφερες και την αδειασες?
      Και όντως η κάμερα πίσω είναι γτπκ.
      Είχα ακούσει ότι σε Hilux της αλλάζανε...θα το ψάξω λίγο....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      f117
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

      Να πω ένα μείον που μόλις τώρα διαπίστωσα. Παρκαρα κατά τις 1παρα. Ξαναμπήκα στο αμάξι κατά τις 2μιση. Η ώρα στο βίντεο συνέχισε από τότε που είχα παρκάρει, και μόνο όταν ξανασυνδεσα τη κάμερα με το κινητό, πήρε τη σωστή ώρα.
      Αυτά ίσως είναι αλλιώς στη FitCam.
      Πόσο κόστισε κι από που, απ'την ιστοσελίδα;

      Την πήρα από Amazon https://www.amazon.de/-/en/gp/aw/d/B0C5X64CCV?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_title

      186 euro... Είχα βρει και τον seller στο ali αλλά φοβηκα τελωνεία κτλπ...αλλά και από amazon.de που την πήρα στο τέλος το tracking number CN είχε αλλά όλα πήγαν οκ.
      Επίσης ή δεν έχω βρει ή δεν έχει την ταχύτητα που πας....ούτε συντεταγμένες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      f117
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

      @f117 said in Toyota Corolla Cross:

      @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

      1. Θέλω εδώ και μέρες να ανακοινώσω/πανηγυρίσω, ότι πλέον στο Βόλο εκπέμπεται το μπουκέτο καναλιών της ΕΡΤ σε DAB και θα μπορούσαμε να ακούμε ψηφιακά καλή μουσική και ειδήσεις, αποχαιρετώντας για πάντα το διαφημησόφωνο των FM, αλλά... η κάλυψη είναι χάλια με συνεχείς διακοπές μέσα στο κέντρο.

      2. Έβαλα με ένα 50αρικο την «εργοστασιακού τύπου» αντίγραφο της FitCam X και στην αρχή νόμιζα πως την πάτησα επειδή προσπαθουσα να δουλέψει με μια παλιά 32αρα SD και παθαίνει κοκομπλοκο. Με 128αρα νέα δουλεύει μια χαρά, για αυτό που πληρώνεις, με κακή όμως διακριτοτητα για τις στατικές πινακίδες γύρω, όχι των οχημάτων, που σε κάποιο καρέ φαίνονται εντάξει.

      Καλησπέρα! Δώσε πληροφορίες για την κάμερα κλτπ.

      Έχει βγει κι έχουν βάλει κάποια παιδιά αυτή:

      https://fitcamx.com/products/fitcamx-dash-cam-for-corolla-cross-2023

      Εγώ βρήκα την αντίστοιχη no name που στη βασική ανάλυση βγαίνει κανένα 50ρικο:

      I just found this on AliExpress:
      For Toyota Corolla Cross 2023-2026 Dash Cam for Car Camera Recorder Dashcam WIFI Car Dvr Recording Devices Accessories
      https://a.aliexpress.com/_EvJbA6i

      Πρέπει και στις δύο περιπτώσεις να διαλέξεις το σωστό μοντέλο/καπάκι.
      Τοποθετείται σε 2 λεπτά στη κυριολεξία, χωρίς να τραβήξεις καλώδια, αλλά δουλεύει μόνο όσο είναι «αναμμένο» το αυτοκίνητο.
      Αυτό είναι και το μόνο βασικό μειονέκτημα, ότι χωρίς να τραβήξεις γραμμή δεν δουλεύει παρκαρισμένο (και έτσι δεν πειράζει την μπαταρία)

      Εγώ πήρα τη 1080p (ή 1260κατι) ανάλυση, θέλει μια σχετικά γρήγορη 128GB SD για να δουλεύει σωστά, δεν διακρίνεις εύκολα κείμενο, είναι οκ για τις πινακίδες κυκλοφορίας μπροστά σου και γενική εικόνα.
      Στην αντηλιά έχει λίγο είδωλο γιατί βρίσκεται μέσα απ'το παμπριζ.

      Φαντάζομαι η επώνυμη έχει ίσως καλύτερο αισθητήρα και αξεσουάρ όπως polarized φίλτρο, για την αντηλιά...

      Προσοχή να επιλέξεις τη σωστή στο τελευταίο στάδιο παραγγελίας.

      Έχω βάλει την fitcamx την κανονική...πώς μου ξέφυγε αυτή του ali ρε γμτ....δεν πειράζει.
      Θα τραβήξω να βίντεο να βάλω στο YouTube να συγκρίνουμε.
      Βάλε και εσύ αν έχεις τα κουράγια. Ευχαριστώ.
      Κάτι άλλο τώρα...
      Γνώμες για bear-lock?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      f117
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

      1. Θέλω εδώ και μέρες να ανακοινώσω/πανηγυρίσω, ότι πλέον στο Βόλο εκπέμπεται το μπουκέτο καναλιών της ΕΡΤ σε DAB και θα μπορούσαμε να ακούμε ψηφιακά καλή μουσική και ειδήσεις, αποχαιρετώντας για πάντα το διαφημησόφωνο των FM, αλλά... η κάλυψη είναι χάλια με συνεχείς διακοπές μέσα στο κέντρο.

      2. Έβαλα με ένα 50αρικο την «εργοστασιακού τύπου» αντίγραφο της FitCam X και στην αρχή νόμιζα πως την πάτησα επειδή προσπαθουσα να δουλέψει με μια παλιά 32αρα SD και παθαίνει κοκομπλοκο. Με 128αρα νέα δουλεύει μια χαρά, για αυτό που πληρώνεις, με κακή όμως διακριτοτητα για τις στατικές πινακίδες γύρω, όχι των οχημάτων, που σε κάποιο καρέ φαίνονται εντάξει.

      Καλησπέρα! Δώσε πληροφορίες για την κάμερα κλτπ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      f117
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @kger said in Toyota Corolla Cross:

      @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

      @kger said in Toyota Corolla Cross:

      Καλησπέρα, είναι να παραλάβω (με 2 μήνες καθυστέρηση) το αυτοκίνητο τις επόμενες μέρες, με έχουν ζαλίσει με την ασφάλεια της toyota insurance. Εγώ έχω φίλο ασφαλιστή και έχω βρει να κάνω μικτή κτλ, αξίζει κάτι παραπάνω αυτή η ασφάλεια που σου προσφέρει η αντοπροσωπεία; Το κόστος είναι λίγο πιο ακριβό. Έχει κάποιος εμπειρία;
      Επίσης η συγκεκριμένη προσφορά είναι μέσω της hellas direct αν αυτό λέει κάτι, την οποία προσωπικά δεν την έχω πολύ ψηλά.

      Broker ειναι η Toyota Hellas, δεν έχει δικια της ασφαλιστική. Εμένα π.χ. την έχουν κάνει με την Ατλαντική Ένωση.

      Δεν κερδίζεις κάτι (αν και έχουν καλές τιμές), πέρα από την ευκολία να τα κάνουν όλα αυτή και να μην σου λένε μπούρδες στην επισκευή. Αλλά εαν έχεις δικο σου ασφαλιστή με καλύτερη τίμη, δεν πιστεύω ότι αξίζει - προσωπικά δεν θα την επέλεγα. Το έκανα για ευκολία τότε και γιατι μου έκαναν καλή τιμή.

      Ευχαριστώ για την απάντηση, αυτό που ουσιαστικά λίγο έκατσα και έψαξα τώρα είναι ότι στην περίπτωση θραύσης κρυστάλλων δεν σε στέλνουν στις carglass κτλ αλλά στο τρέχουν σε αντιπροσωπεία χωρίς έξτρα χρέωση.
      Δεν νομίζω και εγώ να προχωρήσω με αυτούς θα πάω στην ERGO που μου έκαναν καλή προσφορά με χαμηλές απαλλαγές και όλες τις καλύψεις.

      @kger said in Toyota Corolla Cross:

      @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

      @kger said in Toyota Corolla Cross:

      Καλησπέρα, είναι να παραλάβω (με 2 μήνες καθυστέρηση) το αυτοκίνητο τις επόμενες μέρες, με έχουν ζαλίσει με την ασφάλεια της toyota insurance. Εγώ έχω φίλο ασφαλιστή και έχω βρει να κάνω μικτή κτλ, αξίζει κάτι παραπάνω αυτή η ασφάλεια που σου προσφέρει η αντοπροσωπεία; Το κόστος είναι λίγο πιο ακριβό. Έχει κάποιος εμπειρία;
      Επίσης η συγκεκριμένη προσφορά είναι μέσω της hellas direct αν αυτό λέει κάτι, την οποία προσωπικά δεν την έχω πολύ ψηλά.

      Broker ειναι η Toyota Hellas, δεν έχει δικια της ασφαλιστική. Εμένα π.χ. την έχουν κάνει με την Ατλαντική Ένωση.

      Δεν κερδίζεις κάτι (αν και έχουν καλές τιμές), πέρα από την ευκολία να τα κάνουν όλα αυτή και να μην σου λένε μπούρδες στην επισκευή. Αλλά εαν έχεις δικο σου ασφαλιστή με καλύτερη τίμη, δεν πιστεύω ότι αξίζει - προσωπικά δεν θα την επέλεγα. Το έκανα για ευκολία τότε και γιατι μου έκαναν καλή τιμή.

      Ευχαριστώ για την απάντηση, αυτό που ουσιαστικά λίγο έκατσα και έψαξα τώρα είναι ότι στην περίπτωση θραύσης κρυστάλλων δεν σε στέλνουν στις carglass κτλ αλλά στο τρέχουν σε αντιπροσωπεία χωρίς έξτρα χρέωση.
      Δεν νομίζω και εγώ να προχωρήσω με αυτούς θα πάω στην ERGO που μου έκαναν καλή προσφορά με χαμηλές απαλλαγές και όλες τις καλύψεις.

      Δλδ πόση απαλλαγή σου είπε ο ασφαλιστής σου? Δεν νομίζω να χτυπάει τα 300 της Toyota εφόσον το πας στην αντιπροσωπεία

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      f117
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @kger said in Toyota Corolla Cross:

      @f117 said in Toyota Corolla Cross:

      @kger said in Toyota Corolla Cross:

      Άσχετο, εγώ χθες πήρα την στην αντιπροσωπεία να ρωτήσω για την εξέλιξη της παραγγελίας (στην εφαρμογή της toyota ακόμα δεν το δείχνει να εχει μπει σε γραμμή παραγωγής) για να δω πότ ενα πουλήσω το δεύτερο αμάξι το οποίο το είχα στο car. Λοιπόν μου απαντάνε πψς η παράδοση στην καλύτερη θα γίνει μέσα Απριλίου αν πάρω μοντέλο made in 2025 αλλίως παει για πρώτο δεκαήμερο Μαίου. Μάλιστα μου είπαν οτι μια χαρά δεν υπάρχει και εκ νέου καθυστέρηση στο χρονοδιάγραμμα και λέω, παιδιά για αρχές με μέσα Μαρτίου είπατε την μέρα που μπήκε η παραγγελία, μάλιστα υπήρχε και πίεση βάλτην μέσα σε αυτή την εβδομάδα για να μην χάσουμε το σλοτ.

      Ξενέρωσα λίγο αλλά δεν μπορώ να κάνω και κάτι. Θα πρέπει να ζήσω με το σαράβαλο της συζύγου για μερικούς μήνες ακόμα.

      Υ.Γ. Η παραγγελία είχε μπει 10/10/25.

      2λιτρο ε? Είχες βάλει και πανόραμα?

      Καλημέρα ναι δίλιτρο style, χωρίς panorama.

      Δυστυχώς δεν έχω γραμμένο κάπου το παράδοση Μάρτιο, για να τους το έτριβα λίγο...
      Δεν είναι η καθυστέρηση, μου την σπάει η "πίεση" για να μπει η παραγγελία και το γεγονός ότι ήταν σε φάση, οκ δεν έχει καθυστέρηση τότε είχαμε πει.

      Δεν σχολιάζω καν ότι πήγα στην συγκεκριμένη αντιπροσωπεία λόγω γνωστού και ότι έχουμε στον κύκλο της οικογένειας της γυναίκας 4 αγορασμένα αυτοκίνητα απο εκεί.

      Ευκαιρία για δώρα ή έκπτωση πιστεύω...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      f117
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @kger said in Toyota Corolla Cross:

      Άσχετο, εγώ χθες πήρα την στην αντιπροσωπεία να ρωτήσω για την εξέλιξη της παραγγελίας (στην εφαρμογή της toyota ακόμα δεν το δείχνει να εχει μπει σε γραμμή παραγωγής) για να δω πότ ενα πουλήσω το δεύτερο αμάξι το οποίο το είχα στο car. Λοιπόν μου απαντάνε πψς η παράδοση στην καλύτερη θα γίνει μέσα Απριλίου αν πάρω μοντέλο made in 2025 αλλίως παει για πρώτο δεκαήμερο Μαίου. Μάλιστα μου είπαν οτι μια χαρά δεν υπάρχει και εκ νέου καθυστέρηση στο χρονοδιάγραμμα και λέω, παιδιά για αρχές με μέσα Μαρτίου είπατε την μέρα που μπήκε η παραγγελία, μάλιστα υπήρχε και πίεση βάλτην μέσα σε αυτή την εβδομάδα για να μην χάσουμε το σλοτ.

      Ξενέρωσα λίγο αλλά δεν μπορώ να κάνω και κάτι. Θα πρέπει να ζήσω με το σαράβαλο της συζύγου για μερικούς μήνες ακόμα.

      Υ.Γ. Η παραγγελία είχε μπει 10/10/25.

      2λιτρο ε? Είχες βάλει και πανόραμα?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      f117
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

      @f117 said in Toyota Corolla Cross:

      Μόνο εμένα με πειράζει που χάνεις καμία 40αρια λίτρα από το ήδη μικρό πορτπαγκαζ?

      Υγ. Αναφέρομαι στο 2.0

      Νομίζω είναι λόγω της ανεξάρτητης ανάρτησης πίσω... Στο τετρακίνητο χάνεις ακόμα παραπάνω λόγω της πίσω γεννήτριας και σου χαλάει και τον χώρο της ρεζέρβας πίσω... Εκεί θες πατέντα για να μπορέσεις να του την βάλεις.

      Ισχύει...οπως τα λες είναι....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      f117
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      @f117 said in Toyota Corolla Cross:

      Μόνο εμένα με πειράζει που χάνεις καμία 40αρια λίτρα από το ήδη μικρό πορτπαγκαζ?

      Υγ. Αναφέρομαι στο 2.0

      Ρε φίλε επιλογές είναι αυτές , αν έπαιρνες σκόντα π.χ. θα κέρδιζες 350 λίτρα...!!!

      Ναι ... σίγουρα...επιλέγεις το Corolla και ξεκινάς με 480λτ που λες οκ είναι....πας μετά για 2 λίτρο...425... Πας να του βάλεις και 4κινηση....380...
      Μπα...δε θα πάρω...
      Πήγα στο δίλιτρο σκέτο με ήδη υποχώρηση στο πορτπαγκαζ..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      F
      f117
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr