Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 609
    • 610
    • 611
    • 612
    • 613
    • 611 / 613
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    260
    12254
    812390
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      groover1972 last edited by

      @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

      1. Θέλω εδώ και μέρες να ανακοινώσω/πανηγυρίσω, ότι πλέον στο Βόλο εκπέμπεται το μπουκέτο καναλιών της ΕΡΤ σε DAB και θα μπορούσαμε να ακούμε ψηφιακά καλή μουσική και ειδήσεις, αποχαιρετώντας για πάντα το διαφημησόφωνο των FM, αλλά... η κάλυψη είναι χάλια με συνεχείς διακοπές μέσα στο κέντρο.

      2. Έβαλα με ένα 50αρικο την «εργοστασιακού τύπου» αντίγραφο της FitCam X και στην αρχή νόμιζα πως την πάτησα επειδή προσπαθουσα να δουλέψει με μια παλιά 32αρα SD και παθαίνει κοκομπλοκο. Με 128αρα νέα δουλεύει μια χαρά, για αυτό που πληρώνεις, με καλή όμως διακριτοτητα για τις στατικές πινακίδες γύρω, όχι των οχημάτων.

      Έχει απίστευτα κανάλια μουσικής. Vintage radio, 80s, Zeppelin με ροκιες (αυτό ακούω) μέχρι και eurovision radio. Για μένα είναι μονόδρομος πλέον εκτός αθλητικών.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • F
        fhcc last edited by

        Δεν ξέρω τι γίνεται στον Βόλο αλλά στη Θεσσαλονίκη η ποιότητα είναι χάλια, 64 kbps αν το είδα καλά. Χειρότερα κι από τα fm.

        G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          groover1972 @fhcc last edited by

          @fhcc said in Toyota Corolla Cross:

          Δεν ξέρω τι γίνεται στον Βόλο αλλά στη Θεσσαλονίκη η ποιότητα είναι χάλια, 64 kbps αν το είδα καλά. Χειρότερα κι από τα fm.

          Αθήνα είναι πάντως σε υψηλή ανάλυση, πεντακάθαρο αλλά όχι σε όλες τις περιοχές. Γνωρίζω ότι γίνονται συνέχεια αναβαθμίσεις με κεραίες παντού.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • piliourits
            piliourits last edited by

            Καλή ποιότητα παίζει μόνο το zeppelin, τα υπόλοιπα έχουν και κάπως κομμένο loudness και πρέπει να αυξήσεις την ένταση στο διπλάσιο από τα FM. Είναι μάλλον σε πειραματικό στάδιο, αλλά εκπέμποντας από επίγειους αναμεταδότες σήμα που πρέπει να έχει απρόσκοπτη οπτική επαφή, ανάμεσα στα κτίρια το χάος, κόβεται συνέχεια.

            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

            T G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • T
              teo-mak @piliourits last edited by

              @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

              Καλή ποιότητα παίζει μόνο το zeppelin, τα υπόλοιπα έχουν και κάπως κομμένο loudness και πρέπει να αυξήσεις την ένταση στο διπλάσιο από τα FM. Είναι μάλλον σε πειραματικό στάδιο, αλλά εκπέμποντας από επίγειους αναμεταδότες σήμα που πρέπει να έχει απρόσκοπτη οπτική επαφή, ανάμεσα στα κτίρια το χάος, κόβεται συνέχεια.

              Ασε ρε πονηρε, που θες και νταμπ μεσα στην πολη.
              Εδω δεν πιανει σημα κινητου στο κεντρο, τραγουδια μου θες;😁
              😆

              piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • piliourits
                piliourits @teo-mak last edited by piliourits

                @teo-mak said in Toyota Corolla Cross:

                @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                Καλή ποιότητα παίζει μόνο το zeppelin, τα υπόλοιπα έχουν και κάπως κομμένο loudness και πρέπει να αυξήσεις την ένταση στο διπλάσιο από τα FM. Είναι μάλλον σε πειραματικό στάδιο, αλλά εκπέμποντας από επίγειους αναμεταδότες σήμα που πρέπει να έχει απρόσκοπτη οπτική επαφή, ανάμεσα στα κτίρια το χάος, κόβεται συνέχεια.

                Ασε ρε πονηρε, που θες και νταμπ μεσα στην πολη.
                Εδω δεν πιανει σημα κινητου στο κεντρο, τραγουδια μου θες;😁
                😆

                Για μολόγα τώρα, δεν παίζουν DAB τα καρούλια τα Τεζλα που αγοράσατε;
                Αμερικανική τεχνολογία και μλκιες, δεν έπαιρνες ένα ντατσουν να κάνεις τη δουλειά σου...

                Youtube Video

                Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  groover1972 @piliourits last edited by

                  @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                  Καλή ποιότητα παίζει μόνο το zeppelin, τα υπόλοιπα έχουν και κάπως κομμένο loudness και πρέπει να αυξήσεις την ένταση στο διπλάσιο από τα FM. Είναι μάλλον σε πειραματικό στάδιο, αλλά εκπέμποντας από επίγειους αναμεταδότες σήμα που πρέπει να έχει απρόσκοπτη οπτική επαφή, ανάμεσα στα κτίρια το χάος, κόβεται συνέχεια.

                  Παντως εγώ τα ακούω στο DAB AST και είναι καλά όλα τα κανάλια.

                  piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    teo-mak last edited by

                    @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                    @teo-mak said in Toyota Corolla Cross:

                    @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                    Καλή ποιότητα παίζει μόνο το zeppelin, τα υπόλοιπα έχουν και κάπως κομμένο loudness και πρέπει να αυξήσεις την ένταση στο διπλάσιο από τα FM. Είναι μάλλον σε πειραματικό στάδιο, αλλά εκπέμποντας από επίγειους αναμεταδότες σήμα που πρέπει να έχει απρόσκοπτη οπτική επαφή, ανάμεσα στα κτίρια το χάος, κόβεται συνέχεια.

                    Ασε ρε πονηρε, που θες και νταμπ μεσα στην πολη.
                    Εδω δεν πιανει σημα κινητου στο κεντρο, τραγουδια μου θες;😁
                    😆

                    Για μολόγα τώρα, δεν παίζουν DAB τα καρούλια τα Τεζλα που αγοράσατε;
                    Αμερικανική τεχνολογία και μλκιες, δεν έπαιρνες ένα ντατσουν να κάνεις τη δουλειά σου...

                    Εχω καιρο να ακουσω ραδιο ,οποτε δεν ξερω αν παιζει.😁
                    Παντως ενα ρεσταρτ δεν εβλαψε κανενα.
                    Και ο τυπος στο βιντεο μια χαρα τα λεει για τις μπαγκιες που εμφανιζονται κατα καιρους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • piliourits
                      piliourits @groover1972 last edited by

                      @groover1972 said in Toyota Corolla Cross:

                      @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                      Καλή ποιότητα παίζει μόνο το zeppelin, τα υπόλοιπα έχουν και κάπως κομμένο loudness και πρέπει να αυξήσεις την ένταση στο διπλάσιο από τα FM. Είναι μάλλον σε πειραματικό στάδιο, αλλά εκπέμποντας από επίγειους αναμεταδότες σήμα που πρέπει να έχει απρόσκοπτη οπτική επαφή, ανάμεσα στα κτίρια το χάος, κόβεται συνέχεια.

                      Παντως εγώ τα ακούω στο DAB AST και είναι καλά όλα τα κανάλια.

                      Τι είν' του AST ?

                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                      G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        groover1972 @piliourits last edited by

                        @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                        @groover1972 said in Toyota Corolla Cross:

                        @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                        Καλή ποιότητα παίζει μόνο το zeppelin, τα υπόλοιπα έχουν και κάπως κομμένο loudness και πρέπει να αυξήσεις την ένταση στο διπλάσιο από τα FM. Είναι μάλλον σε πειραματικό στάδιο, αλλά εκπέμποντας από επίγειους αναμεταδότες σήμα που πρέπει να έχει απρόσκοπτη οπτική επαφή, ανάμεσα στα κτίρια το χάος, κόβεται συνέχεια.

                        Παντως εγώ τα ακούω στο DAB AST και είναι καλά όλα τα κανάλια.

                        Τι είν' του AST ?

                        Auto Store adb radio. Στην ουσία βλέπει ποια έχουν δυνατό σήμα και τα αποθηκεύει αυτόματα (για διευκόλυνση)

                        piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • piliourits
                          piliourits @groover1972 last edited by

                          @groover1972 said in Toyota Corolla Cross:

                          @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                          @groover1972 said in Toyota Corolla Cross:

                          @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                          Καλή ποιότητα παίζει μόνο το zeppelin, τα υπόλοιπα έχουν και κάπως κομμένο loudness και πρέπει να αυξήσεις την ένταση στο διπλάσιο από τα FM. Είναι μάλλον σε πειραματικό στάδιο, αλλά εκπέμποντας από επίγειους αναμεταδότες σήμα που πρέπει να έχει απρόσκοπτη οπτική επαφή, ανάμεσα στα κτίρια το χάος, κόβεται συνέχεια.

                          Παντως εγώ τα ακούω στο DAB AST και είναι καλά όλα τα κανάλια.

                          Τι είν' του AST ?

                          Auto Store adb radio. Στην ουσία βλέπει ποια έχουν δυνατό σήμα και τα αποθηκεύει αυτόματα (για διευκόλυνση)

                          Υπάρχει κάπου τέτοια ρύθμιση;
                          Δεν το έχω βρει

                          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • monman2
                            monman2 last edited by monman2

                            Καλα τώρα DAB και χιπστεριές 😊
                            εχετε στον Βόλο τον κορυφαίο FM ZHMIA 96.5 👍 👍 👍 και παραπονιέστε
                            https://live24.gr/radio/generic.jsp?sid=2505
                            εγω τον πιάνω στο παραπάνω σύνδεσμο με δεδομένα για να τον ακούω Θεσσαλονίκη και κάνει διαφημίσεις καθε μισή ώρα για 5 λεπτά ... τίποτα

                            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • G
                              groover1972 last edited by

                              @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                              @groover1972 said in Toyota Corolla Cross:

                              @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                              @groover1972 said in Toyota Corolla Cross:

                              @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                              Καλή ποιότητα παίζει μόνο το zeppelin, τα υπόλοιπα έχουν και κάπως κομμένο loudness και πρέπει να αυξήσεις την ένταση στο διπλάσιο από τα FM. Είναι μάλλον σε πειραματικό στάδιο, αλλά εκπέμποντας από επίγειους αναμεταδότες σήμα που πρέπει να έχει απρόσκοπτη οπτική επαφή, ανάμεσα στα κτίρια το χάος, κόβεται συνέχεια.

                              Παντως εγώ τα ακούω στο DAB AST και είναι καλά όλα τα κανάλια.

                              Τι είν' του AST ?

                              Auto Store adb radio. Στην ουσία βλέπει ποια έχουν δυνατό σήμα και τα αποθηκεύει αυτόματα (για διευκόλυνση)

                              Υπάρχει κάπου τέτοια ρύθμιση;
                              Δεν το έχω βρει

                              Βρήκα αυτό :
                              In the Toyota Corolla Cross, accessing DAB (Digital Audio Broadcasting) and AST (Auto Store) features is done through the Toyota Audio Multimedia System.Access DAB: Turn on your vehicle, tap the Audio or Radio icon on your touchscreen, and press Source. Select DAB.Scan / Autostore (AST): While on the FM/AM screen, look for the AST (Auto Store) option, usually located on the bottom menu or in the Options menu. Press and hold it to automatically scan and save the strongest local stations to your presets.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • F
                                f117 @piliourits last edited by

                                @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                                1. Θέλω εδώ και μέρες να ανακοινώσω/πανηγυρίσω, ότι πλέον στο Βόλο εκπέμπεται το μπουκέτο καναλιών της ΕΡΤ σε DAB και θα μπορούσαμε να ακούμε ψηφιακά καλή μουσική και ειδήσεις, αποχαιρετώντας για πάντα το διαφημησόφωνο των FM, αλλά... η κάλυψη είναι χάλια με συνεχείς διακοπές μέσα στο κέντρο.

                                2. Έβαλα με ένα 50αρικο την «εργοστασιακού τύπου» αντίγραφο της FitCam X και στην αρχή νόμιζα πως την πάτησα επειδή προσπαθουσα να δουλέψει με μια παλιά 32αρα SD και παθαίνει κοκομπλοκο. Με 128αρα νέα δουλεύει μια χαρά, για αυτό που πληρώνεις, με κακή όμως διακριτοτητα για τις στατικές πινακίδες γύρω, όχι των οχημάτων, που σε κάποιο καρέ φαίνονται εντάξει.

                                Καλησπέρα! Δώσε πληροφορίες για την κάμερα κλτπ.

                                piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • piliourits
                                  piliourits @f117 last edited by

                                  @f117 said in Toyota Corolla Cross:

                                  @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                                  1. Θέλω εδώ και μέρες να ανακοινώσω/πανηγυρίσω, ότι πλέον στο Βόλο εκπέμπεται το μπουκέτο καναλιών της ΕΡΤ σε DAB και θα μπορούσαμε να ακούμε ψηφιακά καλή μουσική και ειδήσεις, αποχαιρετώντας για πάντα το διαφημησόφωνο των FM, αλλά... η κάλυψη είναι χάλια με συνεχείς διακοπές μέσα στο κέντρο.

                                  2. Έβαλα με ένα 50αρικο την «εργοστασιακού τύπου» αντίγραφο της FitCam X και στην αρχή νόμιζα πως την πάτησα επειδή προσπαθουσα να δουλέψει με μια παλιά 32αρα SD και παθαίνει κοκομπλοκο. Με 128αρα νέα δουλεύει μια χαρά, για αυτό που πληρώνεις, με κακή όμως διακριτοτητα για τις στατικές πινακίδες γύρω, όχι των οχημάτων, που σε κάποιο καρέ φαίνονται εντάξει.

                                  Καλησπέρα! Δώσε πληροφορίες για την κάμερα κλτπ.

                                  Έχει βγει κι έχουν βάλει κάποια παιδιά αυτή:

                                  https://fitcamx.com/products/fitcamx-dash-cam-for-corolla-cross-2023

                                  Εγώ βρήκα την αντίστοιχη no name που στη βασική ανάλυση βγαίνει κανένα 50ρικο:

                                  I just found this on AliExpress:
                                  For Toyota Corolla Cross 2023-2026 Dash Cam for Car Camera Recorder Dashcam WIFI Car Dvr Recording Devices Accessories
                                  https://a.aliexpress.com/_EvJbA6i

                                  Πρέπει και στις δύο περιπτώσεις να διαλέξεις το σωστό μοντέλο/καπάκι.
                                  Τοποθετείται σε 2 λεπτά στη κυριολεξία, χωρίς να τραβήξεις καλώδια, αλλά δουλεύει μόνο όσο είναι «αναμμένο» το αυτοκίνητο.
                                  Αυτό είναι και το μόνο βασικό μειονέκτημα, ότι χωρίς να τραβήξεις γραμμή δεν δουλεύει παρκαρισμένο (και έτσι δεν πειράζει την μπαταρία)

                                  Εγώ πήρα τη 1080p (ή 1260κατι) ανάλυση, θέλει μια σχετικά γρήγορη 128GB SD για να δουλεύει σωστά, δεν διακρίνεις εύκολα κείμενο, είναι οκ για τις πινακίδες κυκλοφορίας μπροστά σου και γενική εικόνα.
                                  Στην αντηλιά έχει λίγο είδωλο γιατί βρίσκεται μέσα απ'το παμπριζ.

                                  Φαντάζομαι η επώνυμη έχει ίσως καλύτερο αισθητήρα και αξεσουάρ όπως polarized φίλτρο, για την αντηλιά...

                                  Προσοχή να επιλέξεις τη σωστή στο τελευταίο στάδιο παραγγελίας.

                                  Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                  F 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • F
                                    f117 @piliourits last edited by

                                    @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                                    @f117 said in Toyota Corolla Cross:

                                    @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                                    1. Θέλω εδώ και μέρες να ανακοινώσω/πανηγυρίσω, ότι πλέον στο Βόλο εκπέμπεται το μπουκέτο καναλιών της ΕΡΤ σε DAB και θα μπορούσαμε να ακούμε ψηφιακά καλή μουσική και ειδήσεις, αποχαιρετώντας για πάντα το διαφημησόφωνο των FM, αλλά... η κάλυψη είναι χάλια με συνεχείς διακοπές μέσα στο κέντρο.

                                    2. Έβαλα με ένα 50αρικο την «εργοστασιακού τύπου» αντίγραφο της FitCam X και στην αρχή νόμιζα πως την πάτησα επειδή προσπαθουσα να δουλέψει με μια παλιά 32αρα SD και παθαίνει κοκομπλοκο. Με 128αρα νέα δουλεύει μια χαρά, για αυτό που πληρώνεις, με κακή όμως διακριτοτητα για τις στατικές πινακίδες γύρω, όχι των οχημάτων, που σε κάποιο καρέ φαίνονται εντάξει.

                                    Καλησπέρα! Δώσε πληροφορίες για την κάμερα κλτπ.

                                    Έχει βγει κι έχουν βάλει κάποια παιδιά αυτή:

                                    https://fitcamx.com/products/fitcamx-dash-cam-for-corolla-cross-2023

                                    Εγώ βρήκα την αντίστοιχη no name που στη βασική ανάλυση βγαίνει κανένα 50ρικο:

                                    I just found this on AliExpress:
                                    For Toyota Corolla Cross 2023-2026 Dash Cam for Car Camera Recorder Dashcam WIFI Car Dvr Recording Devices Accessories
                                    https://a.aliexpress.com/_EvJbA6i

                                    Πρέπει και στις δύο περιπτώσεις να διαλέξεις το σωστό μοντέλο/καπάκι.
                                    Τοποθετείται σε 2 λεπτά στη κυριολεξία, χωρίς να τραβήξεις καλώδια, αλλά δουλεύει μόνο όσο είναι «αναμμένο» το αυτοκίνητο.
                                    Αυτό είναι και το μόνο βασικό μειονέκτημα, ότι χωρίς να τραβήξεις γραμμή δεν δουλεύει παρκαρισμένο (και έτσι δεν πειράζει την μπαταρία)

                                    Εγώ πήρα τη 1080p (ή 1260κατι) ανάλυση, θέλει μια σχετικά γρήγορη 128GB SD για να δουλεύει σωστά, δεν διακρίνεις εύκολα κείμενο, είναι οκ για τις πινακίδες κυκλοφορίας μπροστά σου και γενική εικόνα.
                                    Στην αντηλιά έχει λίγο είδωλο γιατί βρίσκεται μέσα απ'το παμπριζ.

                                    Φαντάζομαι η επώνυμη έχει ίσως καλύτερο αισθητήρα και αξεσουάρ όπως polarized φίλτρο, για την αντηλιά...

                                    Προσοχή να επιλέξεις τη σωστή στο τελευταίο στάδιο παραγγελίας.

                                    Έχω βάλει την fitcamx την κανονική...πώς μου ξέφυγε αυτή του ali ρε γμτ....δεν πειράζει.
                                    Θα τραβήξω να βίντεο να βάλω στο YouTube να συγκρίνουμε.
                                    Βάλε και εσύ αν έχεις τα κουράγια. Ευχαριστώ.
                                    Κάτι άλλο τώρα...
                                    Γνώμες για bear-lock?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • piliourits
                                      piliourits last edited by piliourits

                                      Να πω ένα μείον που μόλις τώρα διαπίστωσα. Παρκαρα κατά τις 1παρα. Ξαναμπήκα στο αμάξι κατά τις 2μιση. Η ώρα στο βίντεο συνέχισε από τότε που είχα παρκάρει, και μόνο όταν ξανασυνδεσα τη κάμερα με το κινητό, πήρε τη σωστή ώρα.
                                      Αυτά ίσως είναι αλλιώς στη FitCam.
                                      Πόσο κόστισε κι από που, απ'την ιστοσελίδα;

                                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                      F 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        f117 @piliourits last edited by

                                        @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                                        Να πω ένα μείον που μόλις τώρα διαπίστωσα. Παρκαρα κατά τις 1παρα. Ξαναμπήκα στο αμάξι κατά τις 2μιση. Η ώρα στο βίντεο συνέχισε από τότε που είχα παρκάρει, και μόνο όταν ξανασυνδεσα τη κάμερα με το κινητό, πήρε τη σωστή ώρα.
                                        Αυτά ίσως είναι αλλιώς στη FitCam.
                                        Πόσο κόστισε κι από που, απ'την ιστοσελίδα;

                                        Την πήρα από Amazon https://www.amazon.de/-/en/gp/aw/d/B0C5X64CCV?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_title

                                        186 euro... Είχα βρει και τον seller στο ali αλλά φοβηκα τελωνεία κτλπ...αλλά και από amazon.de που την πήρα στο τέλος το tracking number CN είχε αλλά όλα πήγαν οκ.
                                        Επίσης ή δεν έχω βρει ή δεν έχει την ταχύτητα που πας....ούτε συντεταγμένες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus @monman2 last edited by realzeus

                                          @monman2 said in Toyota Corolla Cross:

                                          Καλα τώρα DAB και χιπστεριές 😊
                                          εχετε στον Βόλο τον κορυφαίο FM ZHMIA 96.5 👍 👍 👍 και παραπονιέστε
                                          https://live24.gr/radio/generic.jsp?sid=2505
                                          εγω τον πιάνω στο παραπάνω σύνδεσμο με δεδομένα για να τον ακούω Θεσσαλονίκη και κάνει διαφημίσεις καθε μισή ώρα για 5 λεπτά ... τίποτα

                                          Να χαρώ τον φίλο μου, τον μόρτη, τον καραμπουζουκλή! Να συμπληρώσω και αυτό στην λίστα: Μινόρε 96,1 Σαλονίκης, μου το σύστησε καλό μου φιλαράκι, ταρίφας (τρελοταρίφας με S2000 για προσωπικό αυτοκίνητο, δικός μας): https://www.minore961.gr/el/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kger last edited by

                                            Καλημέρα, θα γράψω δυο λόγια για την εμπειρία μου με το νέο μας όχημα μήπως και βοηθήσει κάποιον που το κοιτάει. Έχουμε κάνει περίπου 2000 χιλιόμετρα στα οποία κυρίως ήμουν ο οδηγός αλλά έχω κάνει καμιά 500 και σαν επιβάτης-συνοδηγός. Σε μικτές συνθήκες οδήγησης, πόλη, επαρχιακό, αυτοκινητόδρομο.
                                            Αρχικά να πω ότι έχω την έκδοση 2.0L style. Πριν το αγοράσω είχα κάνει test drive στο style 1.8.

                                            Οδηγικά τα 2 αυτοκίνητα απέχουν πολύ κατά την δική μου αντίληψη. Οι πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση αλλάζει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου όπως θα ήταν αναμενόμενο. Χωρίς να προβληματίζει και ο ημιάκαμπτος, θεωρώ αισθητά καλύτερη υλοποίηση τις ανεξάρτητες.
                                            Το μοτέρ αλλάζει όλη την οδηγική εμπειρία, λιγότερα μουγκρίσματα, πάρα πολύ smooth μεταβάσεις από ηλεκτρικό σε θερμικό και αντίστροφα σε σημείο να μην το καταλαβαίνεις ειδικά όσο δεν έχεις συνηθίσει το αυτοκίνητο. Πολύ πιο ξεκούραστη λειτουργία και σε μεγάλες ταχύτητες με λιγότερο θόρυβο.
                                            Γενικά είμαστε ευχαριστημένοι από το αυτοκίνητο σε θέμα χώρων, ηχομόνωσης και κατανάλωσης στο ταξίδι (το φοβόμουν λίγο αυτό). Ακόμη και στον αυτοκινητόδρομο ένα 15-20% θα το κινηθεί ηλεκτρικά.
                                            Από τα 120km/h και πάνω ξεκινάει ένας αεροδυναμικός θόρυβος αλλά μικρός, ή μικρός που φαίνεται εμένα, δεν έχω εμπειρία από πολύ ακριβά αυτοκίνητα. Προσωπικά δεν με ενοχλεί, μιλάς με τους συνεπιβάτες χωρίς να φωνάζεις και χωρίς να βάζεις την μουσική στο τέρμα.
                                            Δεν ξέρω αν είναι θέμα της έκδοσης, δεν είδα την active plus ποτέ, αλλά μου άρεσε που το αυτοκίνητο έχει στον εξοπλισμό πλαστικό κάλυμμα για το πορτ παγκαζ, αλουμινένια προστατευτικά μαρσπιεδάκια και ποιοτικά πατάκια. Γενικά είναι και αρκετά εργονομικό, με θήκες, θέσεις κτλ.
                                            Το infotainment αρκετά καλό, repsonsive και γρήγορο. Γρήγορη σύνδεση και με το κινητό επίσης.

                                            Στα αρνητικά θα έβαζα την τσιπιά που έχει σε κάποια σημεία. Βλέπεις κάποια σημεία στο ταμπλό κτλ και λες είναι δυνατόν να έδωσα τόσα λεφτά;
                                            Επίσης πολύ κακή πίσω κάμερα, ήμαρτον ρε τογιότα...
                                            Σαν προσωπικό γούστο βρίσκω λίγο μεχ το design στο πάνελ του κοντέρ, αν και έχει πολλές πληροφορίες, στυλιστικά δεν με τρελαίνει.
                                            Τελευταίο αρνητικό που μου έρχεται ίσως και το μικρό πίσω παράθυρο αλλά έχω πετύχει και πολύ χειρότερα.

                                            Υ.Γ.: Δεν σχολιάζω τα άπειρα συστήματα ασφαλεία/υποβοήθησης τα οποία κουδουνάνε και σπάνε νεύρα, αυτό πραγματικά θέλει συνήθεια γιατί δεν μπορείς να τα ## απενεργοποιείς και όλα κάθε φορά.

                                            F 1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 609
                                            • 610
                                            • 611
                                            • 612
                                            • 613
                                            • 611 / 613
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr