-
@dimsabas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Εν τω μεταξύ, τα πιο συμφέροντα είναι τα PHEV. Με την έκπτωση των 6.000 €, πέφτει κάτω από τα 40 χιλιάρικα.
Σε είχα διαβάσει για το phev, μου είχε κανει εντύπωση ότι βγαίνει με καλύτερη κρεμαγιέρα που κανει το τιμόνι του από τα πιο τοπ της κατηγοριας
-
Τα hev Tucson στο sprintmonitor φαίνεται να καίνε λίγο μόνο χαμηλότερα από ένα απλό mhev αυτοκίνητο.
-
Γενικά τα Hyundai καίνε σαν μια κατηγορία κάτω. Τα HEV καίνε σαν mhev, τα mhev καίνε σα να μην έχουν υβριδική υποβοήθηση και τα αμιγώς θερμικά καίνε σα να φορούν μεγαλύτερου κυβισμού μοτέρ.
-
Πάραυτα το hev είναι ένα upgrade του tucson mhev, ok δεν συγκρίνεται με τους θεούς της hybrid tech Honda, toyota), θα δώσεις χρήματα παραπάνω για να σου καίει 2 λίτρα λιγότερο μεγαλύτερη ροπή ιπποδύναμη, καλύτερο τιμονι και ότι συστήματα έρχονται μαζί. Fair enough for me.
-
Δεν ξερω αν εχουν και τοση σημασια αυτα τα 2 λιτρα γιατι πχ εγω το προοριζω αποκλειστικα για εκτος πολης ή ενδεχομενως πολυ περιορισμενα μεσα σε αυτη.
Στα 40000 του plug in δε φτανω με τιποτα.
Η αληθεια ειναι πως κοιταω την πολυ base εκδοση premium mhev 160ps manual αλλα με προβληματίζει ιδιαίτερα οτι βλεπω πως εχει μηχανικο air condition και οχι αυτοματο κλιματισμο.
Θα το θεωρουσατε μεγαλο deal braker?
-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δεν ξερω αν εχουν και τοση σημασια αυτα τα 2 λιτρα γιατι πχ εγω το προοριζω αποκλειστικα για εκτος πολης ή ενδεχομενως πολυ περιορισμενα μεσα σε αυτη.
Στα 40000 του plug in δε φτανω με τιποτα.
Η αληθεια ειναι πως κοιταω την πολυ base εκδοση premium mhev 160ps manual αλλα με προβληματίζει ιδιαίτερα οτι βλεπω πως εχει μηχανικο air condition και οχι αυτοματο κλιματισμο.
Θα το θεωρουσατε μεγαλο deal braker?
Εγω θα πηγαινα limited και πάνω, είναι βλακεία που λείπει το clima για μένα. Θα κοιτούσα και άλλο αυτοκίνητο αν το 30k είναι ταβάνι
-
@czio said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δεν ξερω αν εχουν και τοση σημασια αυτα τα 2 λιτρα γιατι πχ εγω το προοριζω αποκλειστικα για εκτος πολης ή ενδεχομενως πολυ περιορισμενα μεσα σε αυτη.
Στα 40000 του plug in δε φτανω με τιποτα.
Η αληθεια ειναι πως κοιταω την πολυ base εκδοση premium mhev 160ps manual αλλα με προβληματίζει ιδιαίτερα οτι βλεπω πως εχει μηχανικο air condition και οχι αυτοματο κλιματισμο.
Θα το θεωρουσατε μεγαλο deal braker?
Εγω θα πηγαινα limited και πάνω, είναι βλακεία που λείπει το clima για μένα. Θα κοιτούσα και άλλο αυτοκίνητο αν το 30k είναι ταβάνι
Κοιταζω το qq που βγαινει σε πολυ δυνατη τιμή στα 28000 με το κλειδι στο χερι.
Γιατι πας απευθειας στη limited; Θεωρεις πως και η distinctive εχει ελλειψεις;
-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@czio said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δεν ξερω αν εχουν και τοση σημασια αυτα τα 2 λιτρα γιατι πχ εγω το προοριζω αποκλειστικα για εκτος πολης ή ενδεχομενως πολυ περιορισμενα μεσα σε αυτη.
Στα 40000 του plug in δε φτανω με τιποτα.
Η αληθεια ειναι πως κοιταω την πολυ base εκδοση premium mhev 160ps manual αλλα με προβληματίζει ιδιαίτερα οτι βλεπω πως εχει μηχανικο air condition και οχι αυτοματο κλιματισμο.
Θα το θεωρουσατε μεγαλο deal braker?
Εγω θα πηγαινα limited και πάνω, είναι βλακεία που λείπει το clima για μένα. Θα κοιτούσα και άλλο αυτοκίνητο αν το 30k είναι ταβάνι
Κοιταζω το qq που βγαινει σε πολυ δυνατη τιμή στα 28000 με το κλειδι στο χερι.
Γιατι πας απευθειας στη limited; Θεωρεις πως και η distinctive εχει ελλειψεις;
Η distinctive του FL είναι η premium του pre FL.
Πιστεύω ότι αδικείται το αμάξι σε χαμηλότερες εκδόσεις — μοιάζει λειψό. -
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@czio said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δεν ξερω αν εχουν και τοση σημασια αυτα τα 2 λιτρα γιατι πχ εγω το προοριζω αποκλειστικα για εκτος πολης ή ενδεχομενως πολυ περιορισμενα μεσα σε αυτη.
Στα 40000 του plug in δε φτανω με τιποτα.
Η αληθεια ειναι πως κοιταω την πολυ base εκδοση premium mhev 160ps manual αλλα με προβληματίζει ιδιαίτερα οτι βλεπω πως εχει μηχανικο air condition και οχι αυτοματο κλιματισμο.
Θα το θεωρουσατε μεγαλο deal braker?
Εγω θα πηγαινα limited και πάνω, είναι βλακεία που λείπει το clima για μένα. Θα κοιτούσα και άλλο αυτοκίνητο αν το 30k είναι ταβάνι
Κοιταζω το qq που βγαινει σε πολυ δυνατη τιμή στα 28000 με το κλειδι στο χερι.
Γιατι πας απευθειας στη limited; Θεωρεις πως και η distinctive εχει ελλειψεις;
Γιατί δεν κοιτάζεις για ένα ελάχιστα μεταχειρισμένο pre-fl που θα τα πάρεις όλα;
-
Όχι αμάξι χωρίς clima εν έτει 2025. Πόση είναι η διαφορά στα χρήματα μεταξύ των 2 εκδόσεων;
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@czio said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Δεν ξερω αν εχουν και τοση σημασια αυτα τα 2 λιτρα γιατι πχ εγω το προοριζω αποκλειστικα για εκτος πολης ή ενδεχομενως πολυ περιορισμενα μεσα σε αυτη.
Στα 40000 του plug in δε φτανω με τιποτα.
Η αληθεια ειναι πως κοιταω την πολυ base εκδοση premium mhev 160ps manual αλλα με προβληματίζει ιδιαίτερα οτι βλεπω πως εχει μηχανικο air condition και οχι αυτοματο κλιματισμο.
Θα το θεωρουσατε μεγαλο deal braker?
Εγω θα πηγαινα limited και πάνω, είναι βλακεία που λείπει το clima για μένα. Θα κοιτούσα και άλλο αυτοκίνητο αν το 30k είναι ταβάνι
Κοιταζω το qq που βγαινει σε πολυ δυνατη τιμή στα 28000 με το κλειδι στο χερι.
Γιατι πας απευθειας στη limited; Θεωρεις πως και η distinctive εχει ελλειψεις;
Γιατί δεν κοιτάζεις για ένα ελάχιστα μεταχειρισμένο pre-fl που θα τα πάρεις όλα;
Υπάρχει και fl με 1700χλμ
https://www.car.gr/s/vhgvyov1/ -
@dimsabas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Γενικά τα Hyundai καίνε σαν μια κατηγορία κάτω. Τα HEV καίνε σαν mhev, τα mhev καίνε σα να μην έχουν υβριδική υποβοήθηση και τα αμιγώς θερμικά καίνε σα να φορούν μεγαλύτερου κυβισμού μοτέρ.
Το θέμα είναι ποια είναι καλύτερη επιλογή, το υβριδικό ή το μπριζατο;;;
Δε θυμάμαι κιόλας αν έχεις δοκιμάσει το υβριδικό.
Εκτός της προφανούς διαφοράς στην ιπποδύναμη, οι τιμές είναι κοντά και είναι σπαζοκεφαλια για τον υποψήφιο αγοραστή τι να προτιμήσει, αν και για εμένα για λόγους κυρίως "φοβίας" με τη τεχνολογία και τα πιθανά κόστη του μπροζατου, αν η αγορά είναι ιδιωτική τότε το υβριδικό μάλλον φαντάζει πιο λογική επιλογή. Είναι όμως;;
-
Το Facelift έχει πολύ πιο όμορφο εσωτερικό οπότε δεν θα ήθελα το pre-FL.
Μου δινουν την premium σε αρκετα χαμηλή τιμή από του καταλόγου περί τα 28000 κάτι που δεν γίνεται στην distinctive που πάει στα 31+. Οπότε πάμε στα 3000 Ευρώ διαφορά μεταξύ premium και distinctive και τα 28000 είναι αρκετά κοντά με το QQ που βγαίνει στα 27900 αλλά μου αρέσει πολύ περισσότερο μέσα το tucson και από άποψη σχεδίασης αλλά και πρακτικότητας.
-
@dimsabas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Γενικά τα Hyundai καίνε σαν μια κατηγορία κάτω. Τα HEV καίνε σαν mhev, τα mhev καίνε σα να μην έχουν υβριδική υποβοήθηση και τα αμιγώς θερμικά καίνε σα να φορούν μεγαλύτερου κυβισμού μοτέρ.
Πάντως Δημήτρη εγώ που έχω άμεση αντιπαραβολή μεταξύ του Suzuki και του Tucson λόγω του γεγονότος ότι η δουλειά μου και της γυναίκας μου τυγχάνει να είναι στην ίδια περιοχή άρα κάνουμε την ίδια διαδρομή, η διαφορά μεταξύ τους είναι 2l/100. Δεδομένου ότι η διαφορά στο βάρος είναι 600kg συν την τετρακίνηση δεν μπορώ να φανταστώ πως θα μπορούσε να είναι μικρότερη η κατανάλωση του Tucson. Άντε και να επιβαρυνθεί κάπως το Suzuki λόγω του βάρους του δεξιού ποδιού μου. Αλλά σίγουρα όχι συνέχεια.
-
Από τη στιγμή που έχουμε υβριδικά αντίστοιχων διαστάσεων που αποδεδειγμένα καίνε το 60% του Tucson, πάει να πει ότι γίνεται. Το Swift Sport δεν είναι οικονομικό με τα σημερινά δεδομένα.
-
@civil357 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@dimsabas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Γενικά τα Hyundai καίνε σαν μια κατηγορία κάτω. Τα HEV καίνε σαν mhev, τα mhev καίνε σα να μην έχουν υβριδική υποβοήθηση και τα αμιγώς θερμικά καίνε σα να φορούν μεγαλύτερου κυβισμού μοτέρ.
Το θέμα είναι ποια είναι καλύτερη επιλογή, το υβριδικό ή το μπριζατο;;;
Δεν έχω δοκιμάσει το υβριδικό, αλλά το πριζάτο ήταν μετριότερο του αναμενόμενου.
-
@dimsabas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Από τη στιγμή που έχουμε υβριδικά αντίστοιχων διαστάσεων που αποδεδειγμένα καίνε το 60% του Tucson, πάει να πει ότι γίνεται. Το Swift Sport δεν είναι οικονομικό με τα σημερινά δεδομένα.
Μιλάμε για MHEV σωστά;
-
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Το Facelift έχει πολύ πιο όμορφο εσωτερικό οπότε δεν θα ήθελα το pre-FL.
Μου δινουν την premium σε αρκετα χαμηλή τιμή από του καταλόγου περί τα 28000 κάτι που δεν γίνεται στην distinctive που πάει στα 31+. Οπότε πάμε στα 3000 Ευρώ διαφορά μεταξύ premium και distinctive και τα 28000 είναι αρκετά κοντά με το QQ που βγαίνει στα 27900 αλλά μου αρέσει πολύ περισσότερο μέσα το tucson και από άποψη σχεδίασης αλλά και πρακτικότητας.
Το distinctive έχει επιπλέον:
- Αυτόματο κλιματισμό (διζωνικο)
Αισθητήρα βροχής
Φωτοχρωματικο καθρέφτη
Ράγες οροφής
Τυφλό σημείο κτλ
Θερμαινόμενα καθίσματακ επιπλέον ρυθμίσεις
ζάντες αντί 17
Και κάποια που μου διαφεύγουν
Η limited έχει καλύτερες επενδύσεις με συνδυασμό δέρματος, Θερμαινόμενα καθίσματα, πίσω αεραγωγούς κ τριζωνικο κλίμα και κάποια επιπλέον σύστημα ασφαλείας και κάποια επιπλέον που μου διαφεύγουν τώρα
Και για μένα ξεκινάς από limited, αλλά αν δεν επιτρέπουν τα οικονομικά συμβιβάζεσαι με premium ή πας QQ που έχει εξοπλισμό αντίστοιχο με distinctive και κοστίζει -3500€
- Αυτόματο κλιματισμό (διζωνικο)
-
@a-d-p said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@zaxosm said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Το Facelift έχει πολύ πιο όμορφο εσωτερικό οπότε δεν θα ήθελα το pre-FL.
Μου δινουν την premium σε αρκετα χαμηλή τιμή από του καταλόγου περί τα 28000 κάτι που δεν γίνεται στην distinctive που πάει στα 31+. Οπότε πάμε στα 3000 Ευρώ διαφορά μεταξύ premium και distinctive και τα 28000 είναι αρκετά κοντά με το QQ που βγαίνει στα 27900 αλλά μου αρέσει πολύ περισσότερο μέσα το tucson και από άποψη σχεδίασης αλλά και πρακτικότητας.
Το distinctive έχει επιπλέον:
- Αυτόματο κλιματισμό (διζωνικο)
Αισθητήρα βροχής
Φωτοχρωματικο καθρέφτη
Ράγες οροφής
Τυφλό σημείο κτλ
Θερμαινόμενα καθίσματα κ επιπλέον ρυθμίσεις
18αρες ζάντες αντί 17
Και κάποια που μου διαφεύγουν
Η limited έχει καλύτερες επενδύσεις με συνδυασμό δέρματος, πίσω αεραγωγούς κ τριζωνικο κλίμα και κάποια επιπλέον σύστημα ασφαλείας και κάποια επιπλέον που μου διαφεύγουν τώρα
Και για μένα ξεκινάς από limited, αλλά αν δεν επιτρέπουν τα οικονομικά συμβιβάζεσαι με premium ή πας QQ που έχει εξοπλισμό αντίστοιχο με distinctive και κοστίζει -3500€
- Αυτόματο κλιματισμό (διζωνικο)
-
Υπάρχουν αρκετές διαφορές όντως...
Τη δεδομένη στιγμή το QQ φαίνεται μια αρκετά πιο τίμια επιλογή. Το οδήγησα χτες και είναι αρκετά καλό και άνετο στο δρόμο. Το εσωτερικό καλά τακτοποιημένο αλλά μου βγάζει λίγο πιο old school σχετικά με το tucson facelift.Απλά σκέφτομαι αν είναι να πάω σε manual στη limited θα βγω στις 34000 και με 900 παραπάνω παίρνω το αυτόματο φουλ υβριδικό με μετατροπέα ροπής - που διαβάζοντας τα σχόλια σας για αυτά τα κιβώτια είναι άχαστα και πολύ αξιόπιστα.
Όμως εκεί έχουμε βγει σε τιμή που ενδεχομένως παίζουν πολύ περισσότερες επιλογές που δεν έχω εξερευνήσει και μπαίνουμε σε έναν άλλο κύκλο αναζήτησης.
Αρχικά μου ακούστηκε πολύ ενδιαφέρον το premium στα 28000 όταν πήγα για να δω πότε αναμένεται να παραλάβω το inster, αλλά με λίγο πιο λογική σκέψη μάλλον απομακρύνομαι περισσότερο.
@npapanik κατατοπιστικότατο το excel, σε ευχαριστώ πολύ!
Hyundai Tucson NX4 (2020)