-
Θα μπορούσαν λογικά να το εξαλείψουν μέσω ενός software update.
Δε χρειάζεται.
Αν το βάλεις στο eco λύνεται το πρόβλημα, καθώς προσθέτει μεγάλο lag στο γκάζι.Θεωρώ μεγάλη βλακεια να παίρνεις ένα όχημα δυνατό και να το λειτουργείς στο eco. Τσάμπα τα άλογα. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με το chill mode του τέσλα. Αφαιρεί όλη την απόλαυση της επιτάχυνσης συν το σπαστικό (για μένα) να βυθίζω υπερβολικά το πεντάλ. Πραγματικά χωρίς λόγο ύπαρξης.. Για 10 περισσότερα χλμ;;;
Ε αφού μπορείς να επιλέξεις δίνει μια ευελιξία.
-
Θα μπορούσαν λογικά να το εξαλείψουν μέσω ενός software update.
Δε χρειάζεται.
Αν το βάλεις στο eco λύνεται το πρόβλημα, καθώς προσθέτει μεγάλο lag στο γκάζι.Θεωρώ μεγάλη βλακεια να παίρνεις ένα όχημα δυνατό και να το λειτουργείς στο eco. Τσάμπα τα άλογα. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με το chill mode του τέσλα. Αφαιρεί όλη την απόλαυση της επιτάχυνσης συν το σπαστικό (για μένα) να βυθίζω υπερβολικά το πεντάλ. Πραγματικά χωρίς λόγο ύπαρξης.. Για 10 περισσότερα χλμ;;;
Η αποψη μου ειναι λιγο διαφορετικη. Καμια φορα στο eco ενα αυτοκινητο γινεται λιγο πιο φιλικο στη χρηση του, ειδικα αν εχει μεγαλη ιπποδυναμη.
Η ουσια της ιπποδυναμης ειδικα στα ηλεκτρικα δεν ειναι το drag race αλλα η ενεργητικη ασφαλεια που που προσφερει!
-
Μάλλον μπλοκ ο ντετολης. Κατάλαβα…. Έχουμε να κάνουμε με εφήβους που θυμώνουν.
Ενηλικιωθείτε επιτέλους…. Αντιμετωπίστε την κριτική όπως κρίνετε και τους υπόλοιπους.
Καλή συνέχεια…
Αν έφτασε στο σημείο να σε κάνει ο dettol ban που είναι μια χαρά παιδί φαντάζομαι πόσο θα του έσπασες τα νεύρα!!! Παραδέξου το μερικές φορές γίνεσαι ανυπόφορος!!!
Γιατί να μην το παραδεχτώ. Τι είμαι;;; Απαράδεκτος;;;;
Απ' την άλλη θεωρώ εφηβικό πείσμα το να θυμώνεις με την κριτική των άλλων.
Ο Ντετολης άσκησε κριτική σε όσους γράφουν στο νήμα της πολιτικής λέγοντας πως κάνουν διάλογο κωφών, και πως όλοι επιμένουν στις αρχικές τους απόψεις, κάτι που σε διάφορα θέματα το πράττει και ο Ντετολης, και του το ανέφερα. Ούτε τον έβρισα ούτε τον χλεύασα.
Δηλαδή εμείς γιατί δεν του κρατάμε μούτρα για την κριτική του;;;; Τι είμαστε ανώτερα όντα ή ηλίθιοι;
Εδώ μέσα είμαστε μια κοινότητα αντρών, που ομοιάζει με τροφίμους ψυχιατρικής κλινικής, και ο καθένας λέει τα δικά του και τα όποια πειράγματα και παρεξηγήσεις τις λύνουμε με ευθύτητα και ειλικρίνεια. Εγώ τουλάχιστον έτσι το βλέπω.
Τελικά μια ερώτηση που έκανα, απάντηση δεν θα πάρω.
Έχει ΑΙ το καινούργιο firmware????
-
Θα μπορούσαν λογικά να το εξαλείψουν μέσω ενός software update.
Δε χρειάζεται.
Αν το βάλεις στο eco λύνεται το πρόβλημα, καθώς προσθέτει μεγάλο lag στο γκάζι.Θεωρώ μεγάλη βλακεια να παίρνεις ένα όχημα δυνατό και να το λειτουργείς στο eco. Τσάμπα τα άλογα. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με το chill mode του τέσλα. Αφαιρεί όλη την απόλαυση της επιτάχυνσης συν το σπαστικό (για μένα) να βυθίζω υπερβολικά το πεντάλ. Πραγματικά χωρίς λόγο ύπαρξης.. Για 10 περισσότερα χλμ;;;
να πω την αμαρτια μου, το τεσλα το εχω μονιμα στο chill mode. Δεν μου χρειαζεται κατι περισσοτερο μεσα στην κινηση της αθηνας και οπως ειπε ο @zaxosm , για εμενα γινεται πιο "φιλικο" στη χρηση. Δεν εκσφενδονιζεται με το παραμικρο αγγιγμα του πενταλ.
Το δελφινι το εχουμε μονιμα στο νορμαλ, απλα σε εκκινησεις φροντιζουμε να μην παταμε αποτομα και βαθια το γκαζι. Το τεσλα οσο βαθια και να το πατησεις (σε normal) δεν σπιναρει ποτε. Δεν ξερω αν ειναι θεμα τετρακινησης ή καλα ρυθμισμενης αποκκρισης στο γκαζι. -
Θα μπορούσαν λογικά να το εξαλείψουν μέσω ενός software update.
Δε χρειάζεται.
Αν το βάλεις στο eco λύνεται το πρόβλημα, καθώς προσθέτει μεγάλο lag στο γκάζι.Θεωρώ μεγάλη βλακεια να παίρνεις ένα όχημα δυνατό και να το λειτουργείς στο eco. Τσάμπα τα άλογα. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με το chill mode του τέσλα. Αφαιρεί όλη την απόλαυση της επιτάχυνσης συν το σπαστικό (για μένα) να βυθίζω υπερβολικά το πεντάλ. Πραγματικά χωρίς λόγο ύπαρξης.. Για 10 περισσότερα χλμ;;;
να πω την αμαρτια μου, το τεσλα το εχω μονιμα στο chill mode. Δεν μου χρειαζεται κατι περισσοτερο μεσα στην κινηση της αθηνας και οπως ειπε ο @zaxosm , για εμενα γινεται πιο "φιλικο" στη χρηση. Δεν εκσφενδονιζεται με το παραμικρο αγγιγμα του πενταλ.
Το δελφινι το εχουμε μονιμα στο νορμαλ, απλα σε εκκινησεις φροντιζουμε να μην παταμε αποτομα και βαθια το γκαζι. Το τεσλα οσο βαθια και να το πατησεις (σε normal) δεν σπιναρει ποτε. Δεν ξερω αν ειναι θεμα τετρακινησης ή καλα ρυθμισμενης αποκκρισης στο γκαζι.Είναι ξεκάθαρα ο τρόπος που περνάει την δύναμη στον δρόμο το μυστικό πιστεύω. Ακόμα και το πίσω κινητο την περνάει πολύ πιο στρωτά από dolphin που έχω οδηγήσει. Βοηθάει όμως και ότι η κίνηση μεταδίδεται στον άξονα που πρέπει!!! Και το iD.3 είχε πολύ καλύτερη ελκτική πρόσφυση σε σχέση με το δελφίνι
-
Θα μπορούσαν λογικά να το εξαλείψουν μέσω ενός software update.
Δε χρειάζεται.
Αν το βάλεις στο eco λύνεται το πρόβλημα, καθώς προσθέτει μεγάλο lag στο γκάζι.Θεωρώ μεγάλη βλακεια να παίρνεις ένα όχημα δυνατό και να το λειτουργείς στο eco. Τσάμπα τα άλογα. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με το chill mode του τέσλα. Αφαιρεί όλη την απόλαυση της επιτάχυνσης συν το σπαστικό (για μένα) να βυθίζω υπερβολικά το πεντάλ. Πραγματικά χωρίς λόγο ύπαρξης.. Για 10 περισσότερα χλμ;;;
να πω την αμαρτια μου, το τεσλα το εχω μονιμα στο chill mode. Δεν μου χρειαζεται κατι περισσοτερο μεσα στην κινηση της αθηνας και οπως ειπε ο @zaxosm , για εμενα γινεται πιο "φιλικο" στη χρηση. Δεν εκσφενδονιζεται με το παραμικρο αγγιγμα του πενταλ.
Το δελφινι το εχουμε μονιμα στο νορμαλ, απλα σε εκκινησεις φροντιζουμε να μην παταμε αποτομα και βαθια το γκαζι. Το τεσλα οσο βαθια και να το πατησεις (σε normal) δεν σπιναρει ποτε. Δεν ξερω αν ειναι θεμα τετρακινησης ή καλα ρυθμισμενης αποκκρισης στο γκαζι.Ίσως φταίει η γεωμετρία και η γενική ρύθμιση του μπροστινού άξονα.
-
Κ εγώ που τα συγκρίνω η πίσω κίνηση ( κ το καλύτερο στήσιμο φυσικά) νομίζω κάνει τη μεγάλη διαφορά. Επίσης chill mode καθότι το οδηγεί το κορίτσι κάθε μέρα στο κέντρο κ ελάχιστα σε αυτοκινητόδρομο...
Το δελφίνι θέλει καλή άσφαλτο κ ρεγουλο. Σε δρόμο με πολύ ανωμαλία κ λακούβες, δοκίμασα εκκίνηση στο σπορτ..
Ο άξονας μπροστά λες κ είχε λόξυγκα, που να πιάσει πρόσφυση. Πολλές φορές όταν δεν έχει ομαλή άσφαλτο βάζω snow mode, αλλά κ πάλι προτιμώ να κάνω ομαλή εκκίνηση, το έχω μάθει πλέον. -
Για Περαμα-Σαλαμινα οτι πρεπει

-
Για Περαμα-Σαλαμινα οτι πρεπει

οτι πρέπει για παραλιακη διπλα στο πυροσβεστικό που ειναι πανω στο καπακι
και σιγουρα θα δουμε μύκονο να σκανε με αυτο στην παραλια απο μεσα προς τα εξω. να δω που θα ειναι η κοπέλα της υποδοχης

-
Θα μπορούσαν λογικά να το εξαλείψουν μέσω ενός software update.
Δε χρειάζεται.
Αν το βάλεις στο eco λύνεται το πρόβλημα, καθώς προσθέτει μεγάλο lag στο γκάζι.Θεωρώ μεγάλη βλακεια να παίρνεις ένα όχημα δυνατό και να το λειτουργείς στο eco. Τσάμπα τα άλογα. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με το chill mode του τέσλα. Αφαιρεί όλη την απόλαυση της επιτάχυνσης συν το σπαστικό (για μένα) να βυθίζω υπερβολικά το πεντάλ. Πραγματικά χωρίς λόγο ύπαρξης.. Για 10 περισσότερα χλμ;;;
Προτιμάς να το έχεις στο sport και να θες κάθε μήνα λάστιχα?
-
Στα πρώτα 5000km που οδηγούμε 70-30% η σύζυγος και εγώ έχουμε 14.3Κwh/100km. Αστικές και περιαστικές εντός Αττικής μετακινήσεις χωρίς ταξίδι ακόμα με το Dolphin.
-
Πάντως στο δελφίνι για την περίπτωση εύκολης απώλειας πρόσφυσης,μεγάλων αποστάσεων ακινητοποίησης κτλ σίγουρα παίζουν πολύ ρόλο και τα linglong,τα οποία πέραν του ότι ήταν ήδη ενός έτους (πιθανότατα φορεμένα) στα αυτοκίνητα, είναι και κατώτερα στα συγκριτικά με άλλα. Πιστευω με μια τετράδα καλών ελαστικών θα άλλαζε πολύ η συμπεριφορά του.
-
Θα μπορούσαν λογικά να το εξαλείψουν μέσω ενός software update.
Δε χρειάζεται.
Αν το βάλεις στο eco λύνεται το πρόβλημα, καθώς προσθέτει μεγάλο lag στο γκάζι.Θεωρώ μεγάλη βλακεια να παίρνεις ένα όχημα δυνατό και να το λειτουργείς στο eco. Τσάμπα τα άλογα. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με το chill mode του τέσλα. Αφαιρεί όλη την απόλαυση της επιτάχυνσης συν το σπαστικό (για μένα) να βυθίζω υπερβολικά το πεντάλ. Πραγματικά χωρίς λόγο ύπαρξης.. Για 10 περισσότερα χλμ;;;
Προτιμάς να το έχεις στο sport και να θες κάθε μήνα λάστιχα?
Πίστεψέ με το έχω στο normal και δεν έχω μεγαλύτερη φθορά στα λάστιχα. Τουναντίον χαίρομαι καθημερινά και τις 280 ίππους του αυτοκινήτου μου καθώς και τα 420nm ροπής. Εφόσον ελέγχεις το δεξί σου πόδι όλα είναι εφικτά...
-
Χθες άλλαζα λάστιχα και ρωτάω κάποια στιγμή το λαστιχά τι λένε τα Λινγκλλονγκ, τα οποία έβαζε σε ένα Κλιό. Μου λέει ότι είναι καλά λάστιχα, ίσως τα καλύτερα κινέζικα.
-
Χθες άλλαζα λάστιχα και ρωτάω κάποια στιγμή το λαστιχά τι λένε τα Λινγκλλονγκ, τα οποία έβαζε σε ένα Κλιό. Μου λέει ότι είναι καλά λάστιχα, ίσως τα καλύτερα κινέζικα.
Η linglong έχει δύο μοντέλα,το comfortmaster και το sportmaster,για το δελφίνι με τα 200 άλογα και τα 350nm ροπής νομίζω θα ταίριαζε καλύτερα το δεύτερο.
-
Για απλή χρήση, για το μέσο οδηγό, είναι μια χαρά.
Φαίνεται ανεπαρκές αν προσπαθήσεις να περάσεις όλη τη δύναμη στο δρόμο.
Σε αμάξι με 100 άλογα δε θα φαινόταν.Με τα turanza 6 μπροστά έχει βελτιωθεί πολύ η εκκίνηση και το φρενάρισμα.
Άσχετο, σήμερα με τις φωνητικές εντολές ρώτησα τον καιρό και με είπε τη πρόγνωση στο σημείο που ήμουν. Τί άλλες εντολές δουλεύουν ξέρετε;
-
Για απλή χρήση, για το μέσο οδηγό, είναι μια χαρά.
Φαίνεται ανεπαρκές αν προσπαθήσεις να περάσεις όλη τη δύναμη στο δρόμο.
Σε αμάξι με 100 άλογα δε θα φαινόταν.Με τα turanza 6 μπροστά έχει βελτιωθεί πολύ η εκκίνηση και το φρενάρισμα.
Άσχετο, σήμερα με τις φωνητικές εντολές ρώτησα τον καιρό και με είπε τη πρόγνωση στο σημείο που ήμουν. Τί άλλες εντολές δουλεύουν ξέρετε;
Αν θυμάμαι καλά, όταν πας στο byd assistant app, σου εμφανίζει τη λίστα. Προσωπικά μόνο αυξομειώση θερμοκρασίας χρησιμοποιώ
-
Για απλή χρήση, για το μέσο οδηγό, είναι μια χαρά.
Φαίνεται ανεπαρκές αν προσπαθήσεις να περάσεις όλη τη δύναμη στο δρόμο.
Σε αμάξι με 100 άλογα δε θα φαινόταν.Με τα turanza 6 μπροστά έχει βελτιωθεί πολύ η εκκίνηση και το φρενάρισμα.
Άσχετο, σήμερα με τις φωνητικές εντολές ρώτησα τον καιρό και με είπε τη πρόγνωση στο σημείο που ήμουν. Τί άλλες εντολές δουλεύουν ξέρετε;
Αν θυμάμαι καλά, όταν πας στο byd assistant app, σου εμφανίζει τη λίστα. Προσωπικά μόνο αυξομειώση θερμοκρασίας χρησιμοποιώ
Ανοίγει παράθυρο, κ μάλιστα δέχεται κ εντολή κ από συνοδηγό να ανοίξει το δικό του παράθυρο,
-
Εννοώ πέρα από τις λειτουργίες καμπίνας (κλιματισμό, παράθυρα, μουσική). Αυτά τα χρησιμοποιώ καθημερινά.
Το να σου λέει τη πρόβλεψη του καιρού στο σημείο που είσαι είναι κάτι παραπάνω. -
To electro app που αναφέρθηκε πιο πάνω, τι κόστος εχει ? Δεν βλέπω κατι για τιμη στο site.
Επίσης δεν το βρίσκω και στο android store. Moνο manual μπαίνει? (Manual δεν βάζω πακετα)
BYD forum