-
Ωραία κατανάλωση, μάλλον έχουμε διαφορετικό προφίλ οδήγησης με την έννοια έχω υψηλότερες ταχύτητες, κάθε μέρα πατάω κ λίγο Μουδανίων...
Ίσως κ περισσότερα ταξίδια;;Για τον ετήσιο έλεγχο εννοούσα αν θέλει ραντεβού, μια αλλαγή μπρος πίσω τα λάστιχα καλοδεχούμενη!
-
-
Ήρθε όμως και μεταγενέστερο (στις 24 Μαρτίου) με το οποίο δίνει "την παροχή του Δωρεάν Σέρβις για τα πρώτα 3 χρόνια χρήσης του οχήματος σας" και στο ίδιο μήνυμα έχει μια σημείωση:
ευχαριστω πολυ, δεν το ειχα προσεξει αυτο. Σταματησα να διαβαζω στο 2χρονια ή 30.000χλμ

Στην μοναδικη "μεγαλη" μας διαδρομη με το δελφινι, η προβλεψη του navi ηταν σωστη και κυριως αλλαζε την προβλεψη real time ενω οδξηγουσαμε.
Το abrp γενικα ειναι λιγο απαισιοδο και κατα τη γνωμη μου, καλα κανει. -
Μάλλον μπλοκ ο ντετολης. Κατάλαβα…. Έχουμε να κάνουμε με εφήβους που θυμώνουν.
Ενηλικιωθείτε επιτέλους…. Αντιμετωπίστε την κριτική όπως κρίνετε και τους υπόλοιπους.
Καλή συνέχεια…
-
-
Κλείνω σε 10 μέρες χρόνο κ είμαι εδώ...!
Πρέπει να κλείσω ραντεβού Σφακ? Ή σκάω μύτη έτσι?
Το δικό του nav βγάζει πότε να φορτίσεις πόσο κ πού. Το είχα δοκιμάσει πριν πολύ καιρό σε ταξίδι.
Κ εγώ σούπερ ευχαριστημένος με την ποιότητα κ την ευκολία του. Δεν κάνει κανένα τριγμο σε βαθμό παρεξήγησης....
16,1 συνολική κατανάλωση με χρήση κ σε αυτοκινητόδρομο. Είναι πολύ άνετο για αυτό που θέλω, κυρίως κίνηση στην πόλη περιαστικά κ κάποια ταξίδια.
Δεν είναι στημένο για σπορ οδήγηση , αλλά για άνεση. Αλλά, αν το εμπιστευτείς κ το τοποθετήσεις σε γραμμή ομαλά κ κάνει τη μεταφορά βάρους στρίβει αξιοπρεπέστατα.
Έχει βάλει κανείς εδώ dash cam? Θέλει κ το καλώδιο? Δουλεύει σωστά?
Έχω βάλει εγώ.
Μου έφυγε ο κώλος για να περάσω το καλώδιο.
Η ποιότητα εικόνας είναι μούφα, αλλά δουλεύει άψογα με το σύστημα του αυτοκινήτου.@ntinaras Edit. Δέχεστε προειδοποίηση για άσκοπη παράθεση εικόνας. {Admin}
-
Βάζω και εγώ τα δικά μου στατιστικά.
Αστική περιαστική χρήση και ένα ταξίδι περίπου το μήνα με χαλαρή οδήγηση.
Επισης πήγα για τον ετήσιο έλεγχο,για τα λάστιχα με απέτρεπαν να τα κάνω μπρος/πίσω και μετά από επιμονή αρκετή το πραγματοποίησαν.Συνολικά χλμ 17.500
AEC 13,8kwh/100km -
μιας και πιασατε το ζητημα του αλλαγη μπρος-πισω, ειχατε μετρησει το πελμα αν εχει διαφορα οντως;
-
μιας και πιασατε το ζητημα του αλλαγη μπρος-πισω, ειχατε μετρησει το πελμα αν εχει διαφορα οντως;
είχα ένα σκισμένο λάστιχο πίσω κ δεν είδα τρομερές διάφορες μπρος πίσω. οπότε έβαλα πίσω δύο καινούρια λάστιχα(ίδια μάρκα, άλλο μοντέλο πιο καλό), οπότε τώρα θέλω να τα πάω πίσω τα εμπρός. Το καλοκαίρι με τη ζέστη σε κάθε εκκίνηση ακουγόταν πολύ τα εμπρός λες κ σπινιάρεις.
Πρέπει να το πάρω απόφαση έχω βαρύ πόδι

-
μιας και πιασατε το ζητημα του αλλαγη μπρος-πισω, ειχατε μετρησει το πελμα αν εχει διαφορα οντως;
είχα ένα σκισμένο λάστιχο πίσω κ δεν είδα τρομερές διάφορες μπρος πίσω. οπότε έβαλα πίσω δύο καινούρια λάστιχα(ίδια μάρκα, άλλο μοντέλο πιο καλό), οπότε τώρα θέλω να τα πάω πίσω τα εμπρός. Το καλοκαίρι με τη ζέστη σε κάθε εκκίνηση ακουγόταν πολύ τα εμπρός λες κ σπινιάρεις.
Πρέπει να το πάρω απόφαση έχω βαρύ πόδι

δεν "λες και σπινιαρες", οντως σπινιαρες

το εχουν πει ολοι οσοι το εχουν οδηγησει, οτι το συγκεκριμενο οχημα θελει προσοχη στο γκαζι γιατι σπινιαρει αρκετα ευκολα. Με αλλαγη ελαστικων φαινεται να βελτιωνεται η κατασταση αλλα δεν εξαφανιζεται
-
Θα μπορούσαν λογικά να το εξαλείψουν μέσω ενός software update.
-
Θα μπορούσαν λογικά να το εξαλείψουν μέσω ενός software update.
μπορεις να το βαλεις σε "snow mode" (ή καπως ετσι) οπου κοβει πολυ απο την ισχυ του κινητηρα και δεν σε αφηνει να σπιναρεις, αλλα το οχημα το νιωθεις ευνουχισμενο. Απλα προσεχεις το ποδαρακι σου (οπως κανουμε σε ολα μας τα οχηματα) και δεν τσαρουχωνεις το πενταλ.
-
Από την στιγμή που μιλάμε για drive by wire συστήματα είναι πολύ εύκολο για την εταιρεία να ρυθμίσει την αρχική απόκριση στο γκάζι ώστε να είναι πιο ομαλή. Χωρίς φυσικά να χρειάζεται ο οδηγός να μπεις σε snow mode.
-
-
το βαρύ πόδι αφορά την οικονομική οδήγηση κ τις καταναλώσεις. ναι το snow mode πνίγει πολύ το όχημα κ το περιορίζει πολύ.
έχω 16,1 κ όλοι είστε κάτω από 15.!!!
-
Με χιόνι / πάγο έχει οδηγήσει κανείς;
Παλεύεται η κατάσταση; Εννοείται με πανιά ή χειμερινά ελαστικά.
Ο χειμώνας ήταν πολύ light πέρυσι, δεν είχα την ευκαιρία. -
-
μιας και πιασατε το ζητημα του αλλαγη μπρος-πισω, ειχατε μετρησει το πελμα αν εχει διαφορα οντως;
δεν το μέτρησα,αλλά από τα 10k km και έπειτα σε κάποια σημεία που ξέρω την διαδρομή υπόστρεφε απλά ρολλάροντας.
Μετά το μπρος πίσω φαίνεται οκ. Απλά δεν μπορώ να εξηγήσω την αρχική άρνηση τους και δυσκολία να προχωρήσουν στην αλλαγή μπρος/πισω. -
Μάλλον μπλοκ ο ντετολης. Κατάλαβα…. Έχουμε να κάνουμε με εφήβους που θυμώνουν.
Ενηλικιωθείτε επιτέλους…. Αντιμετωπίστε την κριτική όπως κρίνετε και τους υπόλοιπους.
Καλή συνέχεια…
Αν έφτασε στο σημείο να σε κάνει ο dettol ban που είναι μια χαρά παιδί φαντάζομαι πόσο θα του έσπασες τα νεύρα!!! Παραδέξου το μερικές φορές γίνεσαι ανυπόφορος!!!
-
Θα μπορούσαν λογικά να το εξαλείψουν μέσω ενός software update.
Δε χρειάζεται.
Αν το βάλεις στο eco λύνεται το πρόβλημα, καθώς προσθέτει μεγάλο lag στο γκάζι.Θεωρώ μεγάλη βλακεια να παίρνεις ένα όχημα δυνατό και να το λειτουργείς στο eco. Τσάμπα τα άλογα. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με το chill mode του τέσλα. Αφαιρεί όλη την απόλαυση της επιτάχυνσης συν το σπαστικό (για μένα) να βυθίζω υπερβολικά το πεντάλ. Πραγματικά χωρίς λόγο ύπαρξης.. Για 10 περισσότερα χλμ;;;
BYD forum

