Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα
    • 1
    • 2
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 21 / 22
    Περί αυτοκίνησης
    43
    431
    8253
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A d P
      A d P moderator @ilias-a last edited by

      @ilias-a said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      @a-d-p said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

      Το καταλαβαίνεις αυτό που έγραψα ή θέλεις ξεκούραση και σήμερα;;

      Τον καθηγητη των θρησκευτικων που ειχα στο γυμνασιο μου θυμιζεις μολις περναγε την πορτα της ταξης, εμενα και αλλους 2 κατευθειαν εξω μας εβγαζε.😁

      Ναι, αλλά είδες τι καλός μηχανικός έγινες 😁😁

      I EAT MILF AND COOKIES

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • cirus
        cirus @A d P last edited by

        @a-d-p said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

        @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

        @a-d-p said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

        @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

        Δεν καταλαβαίνεις τον τρόπο που το λέω

        Δεν απορρίπτω την έρευνα των πανεπιστημιακών.

        Λέω ότι για τον αγοραστή μτχ είναι παντελώς αδιάφορη η έρευνα και τα αποτελέσματα της.

        Γιατί το να αγοράσει ένα μτχ ηλεκτρικό έχει πολλές παραμέτρους που δεν τις ξέρει.

        Ηλεκτροκίνηση, μείωση ισχύος της μπαταρίας, άγνωστες βλάβες, πρόβλημα συντήρησης, κόστος συντήρησης, άγνωστες μάρκες, μεγάλο κόστος μπαταρίας σε περίπτωση βλάβης που υπερβαίνει ίσως την αξία του αυτοκινήτου ως μτχ, όλα αυτά τα ρίσκα και οι αβεβαιότητες είναι του μάτς που θα έλεγαν και οι αγγλοσάξωνες.

        Ο αγοραστής μτχ έχει εξ ορισμού περιορισμένο μπάτζετ και κάθε αβεβαιότητα το μειώνει και άλλο.

        Και επειδή από πωλήσεις ξέρω άριστα, επέτρεψε μου να ξέρω καλά πως σκέφτεται κάθε υποψήφιος αγοραστής, όταν αγοράζει ακριβά πράγματα.

        Γνωρίζεις άριστα τις πωλήσεις κατοικιών, στα αυτοκίνητα είσαι λίγο κουμπουρας 😝😁
        Το περιορισμένο μπατζετ του αγοραστή μτχ δεν του επιτρέπει να κοιτάξει για ηλεκτρικό, όχι η αβεβαιότητα, γιατί είναι σχετικά καινούρια και ακριβά, όταν φτάσουμε να έχουμε μτχ 5-10ετιας (από ιδιώτες και ληζινγκ) μια χαρά θα τα κοιτάει και αυτός που έχει 10-15 χιλιάρικα 😉. (Θέλεις να στο εξηγήσω με σπίτια για να το καταλάβεις)??😁

        Συμφωνώ με @dg79 ότι είναι πιο εύκολος ο έλεγχος του μτχ ηλεκτρικού, σε σχέση με ένα αντίστοιχο θερμικό.

        Και μας μπλοκάρεις και παίρνεις ότι σε βολεύει από αυτά που γράφω.

        Είπα για τους εμπόρους ΣΗΜΕΡΑ ότι δεν παίρνουν ηλεκτρικά.

        Είπα ότι σήμερα ο αγοραστής μτχ θα φοβάται και δεν θα το κοιτάξει και μου λες τι θα γίνει σε 5-10 χρόνια.

        Επίσης η αγορά αυτοκινήτου είναι το δεύτερο πιο ακριβό πράγμα που αγοράζει κάποιος.

        Οταν λοιπόν κάποιος γνωρίζει άριστα πως σκέφτεται ο αγοραστής για το πρώτο, μπορεί να καταλάβει πως σκέφτεται και για το δεύτερο.

        Οταν είναι της λιανικής κάποιος, μέχρι εκεί είναι μια χαρά...😊

        Τέλος τα μτχ 3-5 ετών σε 10 χρόνια προφανώς θα είναι πολύ πιο εξελιγμένα από τα σημερινά ηλεκτρικά, οπότε πάλι τα σημερινά στον κουβά...

        Ναι ρε μάστορα, αλλά εγώ σήμερα θα πάρω καινούργιο και θα το πουλήσω σε 5-10 χρόνια.
        Σου έγραψα ότι:
        Σήμερα ΔΕΝ έχει μτχ ηλεκτρικά με 10.000€. τι να κοιτάξει ; Τα ami ;
        ΔΕΝ κοιτάει ηλεκτρικό γιατί δεν έχει το μπάτζετ όχι γιατί είναι κουβάδες 😉😁
        Το καταλαβαίνεις αυτό που έγραψα ή θέλεις ξεκούραση και σήμερα;;😝😁

        Ντεν καταλαβαίνει οπως και να το γράψεις

        Cirus the virus

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • C
          civil357 @criuser last edited by

          @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

          Οι χώρες αυτές έχουν αυτοκρατορικό παρελθόν. Δεν πρόκειται να αφήσουν να πάνε τα πράγματα σε βάρος τους.
          Εχουν ένα πλεονέκτημα. Την επόμενη Τιεν Αν Μεν, που μπορεί ξαφνικά να δούμε ένα Κινέζο Γκορμπατσώφ να διαλύει την Κίνα σε επαρχίες και τον Δαλάι Λάμα της εποχής εκείνης να μπαίνει θριαμβευτής στο Πεκίνο.

          Έχουν δηλαδή οι Ευρωπαίοι αυτοκρατορικό παρελθόν και δεν έχει η Κίνα; Η Κίνα είναι από τα ελάχιστα κράτη παγκόσμια , τα οποία έχουν συνεχόμενη συγκροτημένη κρατική διοίκηση από π.Χ. και μάλιστα στο μεγαλύτερο διάστημα της ιστορίας της ήταν μία υπερδύναμη.

          Το αντίστοιχο της Ελλάδας θα ήταν , η αυτοκρατορία του Μ. Αλεξάνδρου (οκ όχι στα ίδια όρια), καθώς κάπου τότε ενώθηκαν τα κράτη της Κίνας , να είχε επιβιώσει 2,5 χιλιετίες σε ένα κοινό και αδιαίρετο κράτος με κοινή εθνική συνείδηση. Εκ τότε , εκτός μικρών διαστημάτων επικυριαρχίας των Μογγόλων ( όχι κατάκτησης, με την έννοια των Οθομανών πχ ) , το κράτος τους παρέμεινε γεωγραφικά και εθνοτικά αμετάβλητο. Πράγματα αδιανόητα για την Ευρωπαϊκή ιστορία.

          Ναι δεν έχει να κάνει με την αυτοκίνηση και τον εμπορικό πόλεμο, στα οποία πιθανότατα να έχεις και δίκιο και να "χάσουν" ( δε σχολιάζω αυτό) , αλλά, η έννοια της κρατικής διοίκησης και της "υπεροχής" του υλικού και πνευματικού πολιτισμού τους , είναι πάντα παρούσα στην κοινωνία τους.

          Αν εμείς είμαστε ευρωποκεντριστές , παρόμοια οι Κινέζοι είναι και αυτοί με τον πολιτισμό τους. Πιθανότατα σε μεγαλύτερο βαθμό. Δεν είναι τυχαίο ότι τα χρόνια της Ευρωπαϊκής εμπορικής εκμετάλλευσής τους , καταγράφονται ως "εθνική ντροπή¨ , ανεξαρτήτου μορφής πολιτεύματος ( αυτοκράτορας, μαοϊκοί κλπ.).

          C 1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • G
            Green Power last edited by

            https://www.newsit.gr/mia-stagona-istoria/oi-politismoi-tou-sitariou-kai-tou-ryziou/2771240/

            Μια ενδιαφέρουσα θεωρία για τις διαφορές ευρωπαϊκών και ασιατικών πολιτισμών.

            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              andya3 last edited by

              Στην ελληνική και ευρωπαική ιστορία δεν είχαμε ιδιαίτερη επαφή με τους Κινέζους. Είχαμε με άλλα ασιατικά φύλλα όμως. Πέρσες, Άραβες, Οθωμανούς.
              Και πάντα οι Ασιάτες ήταν επεκτατικοί και ήθελαν να βάλουν πόδι στην Ευρώπη, δεν είναι αποκλειστικότητα των Δυτικών αυτό.

              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

              C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by lap

                Είχαμε στα ελληνικά βασιλεια μετά τον Μ Αλέξανδρο. Νομίζω τότε ήταν η πρώτη φορά όπου ο ένας πολιτισμός συνάντησε τον άλλο. Έπεσαν και κάτι φάπες μεταξύ τους αλλά όχι σοβαρά πράγματα. Τότε εάν δεν πλακωνόσουν και δεν έριχνες και μια μάχη έτσι να βρίσκεται, ήταν προσβλητικό

                Μας θεωρούσαν μεγάλο πολιτισμό και προηγμένο. Ισως τον ανώτερο ή έστω μεσα στους μεγάλους από τους δυτικούς πολιτισμούς που συνάντησαν.

                Μην αρχίσουμε πάλι τα ‘’ανώτερο/ανώτερος’’. Καταλαβαίνετε πως το εννοώ.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • cirus
                  cirus @Green Power last edited by cirus

                  @green-power said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                  https://www.newsit.gr/mia-stagona-istoria/oi-politismoi-tou-sitariou-kai-tou-ryziou/2771240/

                  Μια ενδιαφέρουσα θεωρία για τις διαφορές ευρωπαϊκών και ασιατικών πολιτισμών.

                  εμενα μου φαινεται χαζομαρα το αρθρο αυτό

                  και οι Μογγολοι ρυζι ετρωγαν και μια χαρα εξωστρεφεις (lol) εγιναν κατακτωντας και σκοτωνοντας και περνωντας οτι υπηρχε γυρω.

                  Ολοι οι ανθρωποι, ολες οι φυλες, οτι και να τρωνε τα ιδια σκ@τ@ ειναι. Μια ζωη πολεμοι και ποιος θα επικρατησει ρημαζοντας το περιβαλλον και αδιαφορωντας για την φυση, την ζωη. Ολα για το χρημα , την δοξα και οτι ματαιοδοξια υπάρχει. Και σκατα να ετρωγε ο ανθρωπος τα ιδια θα έκανε

                  δεν εχει ομοιοτητα με κανενα αλλο ειδος ζωου

                  οι μεγαλύτερες ομοιοτητες που βλέπω ειναι με παρασιτα που σκοτωνουν τον ξενιστη τους για να ζησουν ή με τον καρκινο που πολλαπλασιαζεται σκοτωνοντας παλι αυτον που το φιλοξενει

                  οπου ξενιστης η γη μας

                  μια πυρηνικη καταστροφη που θα σκοτωσει τον ανθρωπο θα ειναι σαν επιτυχημενη χημειοθεραπια για την γη. Θα πληγωθει η γη αλλα θα ανακάμψει εξαλείφοντας την μαστιγα της, εμας δηλαδη

                  Cirus the virus

                  J 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • piliourits
                    piliourits last edited by

                    Η γη μετράει την ύπαρξή της σε δισεκατομμύρια χρόνια, το ανθρώπινο είδος σε χιλιάδες, είναι θέμα χρόνου η απαλλαγή της από μας.
                    Εμείς σαν ...νοήμων είδος τι κάνουμε για την επιβίωσή μας;
                    Φτιάχνουμε πυρηνικά...

                    Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • J
                      jousis @cirus last edited by

                      @cirus said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                      @green-power said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                      https://www.newsit.gr/mia-stagona-istoria/oi-politismoi-tou-sitariou-kai-tou-ryziou/2771240/

                      Μια ενδιαφέρουσα θεωρία για τις διαφορές ευρωπαϊκών και ασιατικών πολιτισμών.

                      εμενα μου φαινεται χαζομαρα το αρθρο αυτό

                      Αντιγραφή απο ξένα άρθρα (που ξαναθυμήθηκαν φέτος) που είναι απλοιποίηση μιας θεωρίας που είναι απλοποίηση cross-cultural ψυχολογικών θεωριών που είναι απλοποίηση ανθρώπινης εξελικτικής θεωρίας.
                      (αν υπάρχει βάση δεν το ξέρω, δεν είναι ο τομέας μου)

                      Γενικά ότι ελληνικό βλέπετε σε τέτοιες σελίδες μην δίνετε σημασία, δεν έχουν μυαλό όλοι αυτοί να σκεφτούν κάτι. copy paste κανουν.
                      Ποιός είναι αυτός δεν ξέρω, ίσως τον παρεξηγώ τον άνθρωπο, αλλά το άρθρο είναι c&p.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        civil357 @andya3 last edited by

                        @andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                        Στην ελληνική και ευρωπαική ιστορία δεν είχαμε ιδιαίτερη επαφή με τους Κινέζους

                        Παραμύθια των Δυτικών , προκειμένου να εξυψώσουν τη συνδρομή του πολιτισμού τους στην ιστορία.

                        Αποδεδειγμένα ο εμπορικός δρόμος του μεταξιού , υπήρχε κατά τους Βυζαντινούς χρόνους και μάλιστα ήταν πάρα πολύ σημαντικός. Ήδη από τα χρόνια του Ιουνστινιανού , οι Βυζαντινοί είχαν εισάγει το μεταξοσκώληκα (στα όρια του μύθου η ιστορία βέβαια). Ήδη είχαν σταλεί κρυφά ιεραπόστολοι , οι οποίο απέτυχαν (αν και αναφέρεται χριστιανική κοινότητα στην πολύ δυτική κίνα). Είναι μάλιστα ιστορικά αποδεδειγμένα πλέον ότι οι πρώτοι Τούρκοι είχαν εγκατασταθεί στα γεωγραφικά όρια της επιρροής Περσίας - Κίνας με προτροπή των Βυζαντινών, πιθανότατα σε συνενόηση με τους Κινέζους , ως φύλακες του δρόμου του μεταξιού και ως αντίβαρο έναντι της Περσίας κατά τους Βυαντινο Περσικούς πολέμους. Οι άραβες όταν εγκατέστησαν τους πρώτους εμπορικούς σταθμούς τους, στη θαλάσσια περιοχή πέρα των Ινδιών , ήταν υποτελείς των Κινέζων. Ο απομονωτισμός τους μετά είναι άλλο θέμα.

                        Κανείς δεν περίμενε το Μάρκο Πόλο , να τους "ξεβλαχέψει", τα ταξίδια του οποίου είναι σχεδόν μυθοπλασία. Απλά κλασσική δυτικόκεντρική ιστοριογραφία.

                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • A
                          andya3 @civil357 last edited by

                          @civil357 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                          @andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                          Στην ελληνική και ευρωπαική ιστορία δεν είχαμε ιδιαίτερη επαφή με τους Κινέζους
                          

                          Παραμύθια των Δυτικών , προκειμένου να εξυψώσουν τη συνδρομή του πολιτισμού τους στην ιστορία.

                          Αποδεδειγμένα ο εμπορικός δρόμος του μεταξιού , υπήρχε κατά τους Βυζαντινούς χρόνους και μάλιστα ήταν πάρα πολύ σημαντικός. Ήδη από τα χρόνια του Ιουνστινιανού , οι Βυζαντινοί είχαν εισάγει το μεταξοσκώληκα (στα όρια του μύθου η ιστορία βέβαια). Ήδη είχαν σταλεί κρυφά ιεραπόστολοι , οι οποίο απέτυχαν (αν και αναφέρεται χριστιανική κοινότητα στην πολύ δυτική κίνα). Είναι μάλιστα ιστορικά αποδεδειγμένα πλέον ότι οι πρώτοι Τούρκοι είχαν εγκατασταθεί στα γεωγραφικά όρια της επιρροής Περσίας - Κίνας με προτροπή των Βυζαντινών, πιθανότατα σε συνενόηση με τους Κινέζους , ως φύλακες του δρόμου του μεταξιού και ως αντίβαρο έναντι της Περσίας κατά τους Βυαντινο Περσικούς πολέμους. Οι άραβες όταν εγκατέστησαν τους πρώτους εμπορικούς σταθμούς τους, στη θαλάσσια περιοχή πέρα των Ινδιών , ήταν υποτελείς των Κινέζων. Ο απομονωτισμός τους μετά είναι άλλο θέμα.

                          Κανείς δεν περίμενε το Μάρκο Πόλο , να τους "ξεβλαχέψει", τα ταξίδια του οποίου είναι σχεδόν μυθοπλασία. Απλά κλασσική δυτικόκεντρική ιστοριογραφία.

                          Δεν θα διεκδικήσω δάφνες ειδικού στην Ιστορία, ότι θυμάμαι από τα σχολικά μου χρόνια.

                          Μπορώ όμως να βγάλω κάποια λογικά συμπεράσματα. Ότι δε θυμάμαι ποτέ να έχουν αναφερθεί Κινέζοι στο Βυζάντιο ή στα προηγούμενα χρόνια. Και στις αντίστοιχες περιόδους της Ευρώπης.

                          Ο αρχαίος Κινέζικος πολιτισμός είναι ξακουστός. Η πραγματικότητα όμως είναι ότι μέχρι πριν λίγες δεκαετίες, που ανοίχτηκε η Κίνα στον υπόλοιπο κόσμο, όταν πήγαν οι Δυτικοί να επενδύσουν μια αγροτική υπανάπτυκτη χώρα βρήκαν.

                          Από τεχνολογικής απόψεως, δεν είχαν να επιδείξουν κάτι που να υποδηλώνει πρόοδο, ισχύ και πλούτο ή ιδιαίτερες δυνατότητες. Αν είχαν στο παρελθόν και ξέπεσαν τόσο πολύ, πέρα από αφηγήματα ή αναγνώσματα, δεν νομίζω να ξέρει κανείς στη Δύση.

                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            civil357 @andya3 last edited by civil357

                            @andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                            Μπορώ όμως να βγάλω κάποια λογικά συμπεράσματα. Ότι δε θυμάμαι ποτέ να έχουν αναφερθεί Κινέζοι στο Βυζάντιο ή στα προηγούμενα χρόνια. Και στις αντίστοιχες περιόδους της Ευρώπης.

                            Ναι εντάξει δε μας το έμαθαν εκεί ανάμεσα στην παπαγαλία για τη στάση του Νίκα και την εικονομαχία , αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπήρξε, πόσο μάλλον δεν οδηγεί στην εξαγωγή λογικών συμπερασμάτων που γράφεις , δηλ. δε γνωρίζω - δεν συνέβη !

                            (αντιγράφω από εδώ https://istitutoellenico.org/el/2021/10/07/διεθνές-επιστημονικό-συνέδριο-βυζά/)
                            " Οι θεματικές του συνεδρίου κάλυψαν την ευρεία προβληματική που αφορά τις παραμέτρους των σχέσεων Βυζαντίου και Κίνας στη μακρά διάρκεια, η οποία αποκτά αυξανόμενο ενδιαφέρον τόσο με τις αρχαιολογικές μαρτυρίες που έρχονται τελευταία στο φως όσο και με τη διαρκώς αυξανόμενη παρουσία της Ευρασίας στην παγκόσμια γεωπολιτική σκηνή. Εμπορικές σχέσεις, θρησκευτικές αποστολές, πολιτιστικές ανταλλαγές, πνευματικές αναζητήσεις και υλικός πολιτισμός, αποδεικνύουν ότι το Βυζάντιο αποτέλεσε τη γέφυρα ανάμεσα στους λαούς της Ευρασίας και στο Δυτικό κόσμο, εγκαινιάζοντας πολιτικές συνεργασιών αλλά και ανταγωνισμού, καινοτομώντας σε πολλά πεδία, απαντώντας με δυναμισμό στα όρια που έθετε η γεωγραφία και οι διαφορετικές πολιτιστικές αναφορές."

                            Από εκεί και κάτω , ιδίως στο "πέρα από αφηγήματα ή αναγνώσματα, δεν νομίζω να ξέρει κανείς στη Δύση", σε χάνω .

                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              andya3 @civil357 last edited by

                              @civil357 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                              @andya3 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                              Μπορώ όμως να βγάλω κάποια λογικά συμπεράσματα. Ότι δε θυμάμαι ποτέ να έχουν αναφερθεί Κινέζοι στο Βυζάντιο ή στα προηγούμενα χρόνια. Και στις αντίστοιχες περιόδους της Ευρώπης.

                              Ναι εντάξει δε μας το έμαθαν εκεί ανάμεσα στην παπαγαλία για τη στάση του Νίκα και την εικονομαχία , αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπήρξε, πόσο μάλλον δεν οδηγεί στην εξαγωγή λογικών συμπερασμάτων που γράφεις , δηλ. δε γνωρίζω - δεν συνέβη !

                              (αντιγράφω από εδώ https://istitutoellenico.org/el/2021/10/07/διεθνές-επιστημονικό-συνέδριο-βυζά/)
                              " Οι θεματικές του συνεδρίου κάλυψαν την ευρεία προβληματική που αφορά τις παραμέτρους των σχέσεων Βυζαντίου και Κίνας στη μακρά διάρκεια, η οποία αποκτά αυξανόμενο ενδιαφέρον τόσο με τις αρχαιολογικές μαρτυρίες που έρχονται τελευταία στο φως όσο και με τη διαρκώς αυξανόμενη παρουσία της Ευρασίας στην παγκόσμια γεωπολιτική σκηνή. Εμπορικές σχέσεις, θρησκευτικές αποστολές, πολιτιστικές ανταλλαγές, πνευματικές αναζητήσεις και υλικός πολιτισμός, αποδεικνύουν ότι το Βυζάντιο αποτέλεσε τη γέφυρα ανάμεσα στους λαούς της Ευρασίας και στο Δυτικό κόσμο, εγκαινιάζοντας πολιτικές συνεργασιών αλλά και ανταγωνισμού, καινοτομώντας σε πολλά πεδία, απαντώντας με δυναμισμό στα όρια που έθετε η γεωγραφία και οι διαφορετικές πολιτιστικές αναφορές."

                              Από εκεί και κάτω , ιδίως στο "πέρα από αφηγήματα ή αναγνώσματα, δεν νομίζω να ξέρει κανείς στη Δύση", σε χάνω .

                              Γιατί με χάνεις. Προφανώς λόγω έλλειψης επαφών της Δύσης με την Κίνα, δεν υπάρχει καταγεγραμμένη γνώση στη Δύση για το τι συνέβαινε στην Κίνα.

                              Ακόμα και η επαφή του Βυζαντίου με την Κίνα που αναφέρεις, δεν ξέρουμε πόσο εκτεταμένη ήταν. Το Βυζάντιο και οι Πέρσες ήταν οι 2 γνωστές αυτοκρατορίες της εποχής. Δεν αποκλείεται να είχαν κάποιες πολιτιστικές η εμπορικές σχέσεις με τους Κινέζους.

                              Αλλά δεν έχει αναφερθεί στα βιβλία της Ιστορίας κάποια αλληλεπίδραση του Κινέζικου πολιτισμού με το Βυζάντιο ή την Ευρώπη, σε αντίθεση με Άραβες, Πέρσες κλπ.

                              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • piliourits
                                piliourits last edited by

                                image.png

                                Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • N
                                  nascar1 @criuser last edited by

                                  @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                  Για καφέ ήμουν και μετά ελαφρύ φαγητό. Και μετά λίγο κίνηση στην Αθήνα για μια δουλειά στο Φάληρο και επιστροφή. 2 ώρες στο τιμόνι.

                                  Ανέβηκε και η μέση κατανάλωση. Από 5,7 σε 5,8.

                                  Αν είχες ηλεκτρικό, ακόμα και κινέζικο, θα έβλεπες ότι η μετακίνηση θα ήταν πολύ πιο εύκολη και οικονομική.. Ααααα και η μέση κατανάλωση θα έπεφτε!!!

                                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Ρε συ Άντυ τον δρόμο του μεταξιού δεν τον έχεις ακούσει ποτέ;;;

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      Green Power last edited by Green Power

                                      @jousis said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                      Ποιός είναι αυτός δεν ξέρω, ίσως τον παρεξηγώ τον άνθρωπο, αλλά το άρθρο είναι c&p.

                                      Ο Καμπουράκης το έγραψε. Ούτε εγώ την ασπάζομαι υπεραπλουστευτική προσέγγιση είναι απλά έχει κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία για αυτό την ανέφερα.

                                      Όποιος έχει χρόνο και διάθεση αξίζει να διαβάσει το Why Nations Fail. Πολύ πιο στοχευμένη προσέγγιση στο ζήτημα της ανάπτυξης των κρατών το οποίο σύμφωνα με τον συγγραφέα εξαρτάται από το πόσο ανοιχτοί είναι οι οικονομικοί και οι πολιτικοί θεσμοί.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jousis last edited by jousis

                                        Λοιπόν, τελείωσα το τοπικ.

                                        imo:

                                        • πρέπει να μετριαστεί έστω και επεμβατικά το penetration pricing που επιχειρούν γιατί δεν μας συμφέρει μακροπρόθεσμα να μείνουμε χωρίς παραγωγή*.
                                        • Ίσως χρηματική στήριξη στο πιο φτηνό μοντέλο της κάθε Ευρωπαϊκής μάρκας (C3 πρώτο πρώτο να το αγαπήσετε με το ζόρι). Δεν μπορούμε εμείς να παίζουμε σχεδόν lessaiz faire (λέμε τώρα) και οι άλλοι με κρατικές πλάτες.
                                        • Για όσα δεν φτιάχνονται εντός ΕΕ, να πιέσουμε για ανθρώπινες συνθήκες, δεν θέλω ανθρώπους να δουλεύουν σε συνθήκες άμαζον είτε είναι μερικάνοι είτε κινέζοι είτε φυσικά έλληνες.
                                        • πρέπει να σιγουρευτούμε οτι τηρούν τους κανόνες που θέτουμε γιατί είδαμε και τους δικούς μας πριν χρόνια (VAGουχου γκουχου).

                                        (*δεν μιλάω για CEO, ας μείνουν χωρίς δουλειά όλοι -που δεν-)

                                        Αυτά όμως όταν βλέπεις απο μακριά, ο έρμος που αγοράζει BYD ούτε θέτει σε κίνδυνο τα παιδιά του, ούτε θα διαλύσει την οικονομία της Γαλλίας. Χαζομάρες. Ίσα ίσα, τρέξτε τώρα όσο ισχύει το 1* γιατί θα τελειώσει κάποια στιγμή.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser @civil357 last edited by criuser

                                          @civil357 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                          @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                          Οι χώρες αυτές έχουν αυτοκρατορικό παρελθόν. Δεν πρόκειται να αφήσουν να πάνε τα πράγματα σε βάρος τους.
                                          Εχουν ένα πλεονέκτημα. Την επόμενη Τιεν Αν Μεν, που μπορεί ξαφνικά να δούμε ένα Κινέζο Γκορμπατσώφ να διαλύει την Κίνα σε επαρχίες και τον Δαλάι Λάμα της εποχής εκείνης να μπαίνει θριαμβευτής στο Πεκίνο.

                                          Έχουν δηλαδή οι Ευρωπαίοι αυτοκρατορικό παρελθόν και δεν έχει η Κίνα; Η Κίνα είναι από τα ελάχιστα κράτη παγκόσμια , τα οποία έχουν συνεχόμενη συγκροτημένη κρατική διοίκηση από π.Χ. και μάλιστα στο μεγαλύτερο διάστημα της ιστορίας της ήταν μία υπερδύναμη.

                                          Το αντίστοιχο της Ελλάδας θα ήταν , η αυτοκρατορία του Μ. Αλεξάνδρου (οκ όχι στα ίδια όρια), καθώς κάπου τότε ενώθηκαν τα κράτη της Κίνας , να είχε επιβιώσει 2,5 χιλιετίες σε ένα κοινό και αδιαίρετο κράτος με κοινή εθνική συνείδηση. Εκ τότε , εκτός μικρών διαστημάτων επικυριαρχίας των Μογγόλων ( όχι κατάκτησης, με την έννοια των Οθομανών πχ ) , το κράτος τους παρέμεινε γεωγραφικά και εθνοτικά αμετάβλητο. Πράγματα αδιανόητα για την Ευρωπαϊκή ιστορία.

                                          Ναι δεν έχει να κάνει με την αυτοκίνηση και τον εμπορικό πόλεμο, στα οποία πιθανότατα να έχεις και δίκιο και να "χάσουν" ( δε σχολιάζω αυτό) , αλλά, η έννοια της κρατικής διοίκησης και της "υπεροχής" του υλικού και πνευματικού πολιτισμού τους , είναι πάντα παρούσα στην κοινωνία τους.

                                          Αν εμείς είμαστε ευρωποκεντριστές , παρόμοια οι Κινέζοι είναι και αυτοί με τον πολιτισμό τους. Πιθανότατα σε μεγαλύτερο βαθμό. Δεν είναι τυχαίο ότι τα χρόνια της Ευρωπαϊκής εμπορικής εκμετάλλευσής τους , καταγράφονται ως "εθνική ντροπή¨ , ανεξαρτήτου μορφής πολιτεύματος ( αυτοκράτορας, μαοϊκοί κλπ.).

                                          Οι Κινέζοι μας συμπαθούν επειδή είμαστε αρχαίος πολιτισμός όπως αυτοί.

                                          Αλλά εμείς δεν είμαστε τόσοι όσοι αυτοί.

                                          Οταν λοιπόν μιλάω για το αυτοκρατορικό παρελθόν των Ευρωπαίων, το είπα σε σύγκριση με εμάς που είμαστε διεφθαρμένες κοτούλες, όχι σε σύγκριση με τους Κινέζους και ότι οι Ευρωπαίοι δεν έχουν μάθει να υποχωρούν ή να αφήνουν τα πράγματα στην τύχη τους.

                                          Τώρα για την Κίνα και πόσο υπερδύναμη ήταν, δυστυχώς η Ιστορία έχει άλλη άποψη, αφού και με τους Ευρωπαίους και με τους Μογγόλους και κυρίως με τους Ιάπωνες είχαν μεγάλα θέματα, που δεν θα έπρεπε να δικαιολογούνται λόγω του πληθυσμού τους.

                                          Τώρα για τις σχέσεις μας μαζί τους, υπήρχαν από την εποχή των Ελληνιστικών βασιλείων στο Αφγανιστάν.

                                          Προφανώς θα υπήρχαν και στο Βυζάντιο, άλλωστε ιστορική συνέχεια εκείνων των βασιλείων ήταν, αφού έφτασαν μέχρι τον 1ο αιώνα μΧ.

                                          https://el.wikipedia.org/wiki/Ελληνικό_βασίλειο_της_Βακτριανής

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                          Εμαθα...

                                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            criuser @nascar1 last edited by

                                            @nascar1 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                            @criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:

                                            Για καφέ ήμουν και μετά ελαφρύ φαγητό. Και μετά λίγο κίνηση στην Αθήνα για μια δουλειά στο Φάληρο και επιστροφή. 2 ώρες στο τιμόνι.

                                            Ανέβηκε και η μέση κατανάλωση. Από 5,7 σε 5,8.

                                            Αν είχες ηλεκτρικό, ακόμα και κινέζικο, θα έβλεπες ότι η μετακίνηση θα ήταν πολύ πιο εύκολη και οικονομική.. Ααααα και η μέση κατανάλωση θα έπεφτε!!!

                                            Σιγά μην είχα ηλεκτρικό και δη κινέζικο για κάτι που θα κάνω 1-2 φορές τον χρόνο και αν.

                                            Ερώτηση :

                                            Τι πέφτει κάθε μέρα ?

                                            Απάντηση :

                                            Η τιμή κάποιου κινέζικου μπας και πουλήσει...

                                            Μου το θύμισε το άρθρο των 4τ..

                                            https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/geely-meiomenes-times-gia-to-ex5-anoigei-to-proto-katastima-sto-maroysi/?_gl=13vvika_gaNTk2MTAzNjAzLjE3NjIyNzg4NTc._up*MQ..

                                            Μας διευκολύνει λέει....😁 😀

                                            Ευφημισμός της φράσης, κατεβάζουμε βρακιά για να πουλήσουμε...😂

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                            Εμαθα...

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 21 / 22
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr