-
Βρε παιδιά, εδώ οι Κορεάτες μερικές δεκαετίες τώρα και οι Ιάπωνες ακόμη περισσότερες, που πλέον έχουν εδραιωθεί στην ευρωπαϊκή αγορά, όχι μόνο δεν έκλεισαν κανέναν Ευρωπαίο, (γιατί και τότε παρόμοια πράγματα έλεγαν κάποιοι), αλλά συνεχίζουν και πουλάνε φθηνότερα από τους Ευρωπαίους, όπως έκαναν και όταν πρώτο ήρθαν.
Μη βιάζεστε για συμπεράσματα. Θα δείξει που θα οδηγηθεί το πράγμα. -
Δεν είναι συμπεράσματα. Είναι ένας συνδυασμός προσδοκιών και ελπίδων...
-
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
ούτε για μπαταρίες που μπορεί να ψοφήσουν σε 1-2 χρόνια και να πρέπει να το πετάξει το αμάξι
Πραγματικά, στου κουφού τη πόρτα όσο θέλεις βρόντα.
Πριν λίγες μέρες δεν ανέβασα link για έρευνα από το Stanford;
"Για τον μέσο οδηγό, η μπαταρία ενδέχεται τελικά να ζήσει περισσότερο από το ίδιο το αυτοκίνητο"Τελείωσε και αυτό το παραμύθι, το κατάλαβες; Ο δράκος πέθανε ή μάλλον δεν υπήρξε ποτε.
Βρες άλλο. -
@dg79 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
ούτε για μπαταρίες που μπορεί να ψοφήσουν σε 1-2 χρόνια και να πρέπει να το πετάξει το αμάξι
Πραγματικά, στου κουφού τη πόρτα όσο θέλεις βρόντα.
Πριν λίγες μέρες δεν ανέβασα link για έρευνα από το Stanford;
"Για τον μέσο οδηγό, η μπαταρία ενδέχεται τελικά να ζήσει περισσότερο από το ίδιο το αυτοκίνητο"Τελείωσε και αυτό το παραμύθι, το κατάλαβες; Ο δράκος πέθανε ή μάλλον δεν υπήρξε ποτε.
Βρες άλλο.Καθόλου "κουφός" δεν είναι, απλώς δεν τον συμφέρουν αυτά που λες για το διήγημα του.
Αν ζήσουμε αρκετά μέχρι να βγάλει σοβαρά ηλεκτρικά η stellantis θα αλλάξει τροπάριο

-
@a-d-p said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Αν ζήσουμε αρκετά μέχρι να βγάλει σοβαρά ηλεκτρικά η stellantis

(trap set)
-
@piliourits said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@a-d-p said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Αν ζήσουμε αρκετά μέχρι να βγάλει σοβαρά ηλεκτρικά η stellantis
)(trap set)


Τόσο πολύ;;;


-
@dg79 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
ούτε για μπαταρίες που μπορεί να ψοφήσουν σε 1-2 χρόνια και να πρέπει να το πετάξει το αμάξι
Πραγματικά, στου κουφού τη πόρτα όσο θέλεις βρόντα.
Πριν λίγες μέρες δεν ανέβασα link για έρευνα από το Stanford;
"Για τον μέσο οδηγό, η μπαταρία ενδέχεται τελικά να ζήσει περισσότερο από το ίδιο το αυτοκίνητο"Τελείωσε και αυτό το παραμύθι, το κατάλαβες; Ο δράκος πέθανε ή μάλλον δεν υπήρξε ποτε.
Βρες άλλο.Εσύ την υπογράφεις την έρευνα του Στάνφορντ με μια εγγυητική τραπέζης 15000 ευρώ, όταν πουλάς το ηλεκτρικό αμάξι ?
Γιατί από τζάμπα μάγκες έχουμε πολλούς...

-
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@dg79 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
ούτε για μπαταρίες που μπορεί να ψοφήσουν σε 1-2 χρόνια και να πρέπει να το πετάξει το αμάξι
Πραγματικά, στου κουφού τη πόρτα όσο θέλεις βρόντα.
Πριν λίγες μέρες δεν ανέβασα link για έρευνα από το Stanford;
"Για τον μέσο οδηγό, η μπαταρία ενδέχεται τελικά να ζήσει περισσότερο από το ίδιο το αυτοκίνητο"Τελείωσε και αυτό το παραμύθι, το κατάλαβες; Ο δράκος πέθανε ή μάλλον δεν υπήρξε ποτε.
Βρες άλλο.Εσύ την υπογράφεις την έρευνα του Στάνφορντ με μια εγγυητική τραπέζης 15000 ευρώ, όταν πουλάς το ηλεκτρικό αμάξι ?
Γιατί από τζάμπα μάγκες έχουμε πολλούς...

Για ηλεκτρικό stellantis
ούτε εσύ είσαι σίγουρος
, για αυτό σπέρνεις αμφιβολίες για την ηλεκτροκίνηση συνολικά.Αλλά τι ξέρει το Stanford... Ας ακούσουμε τον ο cruiser, που μίλησε με έναν (1) έμπορο αυτοκινήτων
. Οπότε liberal γατάκια εκεί στο Stanford, τουμπεκί ψιλοκομμένο -
Εγώ για τα ηλεκτρικά έχω αρνητική άποψη, ως αγορά ιδιώτη, για όλες τις μάρκες.
Ολες θα πάθουν το ίδιο, ανάλογα με την αξία τους και την τεχνολογία τους.
Οι πανεπιστημιακές έρευνες, είναι έρευνες θεωρητικές, χωρίς πρακτική αξία αν δεν επιβεβαιωθούν επί του πεδίου.
Οπότε έχουν και σημαντικό ποσοστό ρίσκου.
Το θέμα λοιπόν είναι ποιος αναλαμβάνει αυτό το ρίσκο.
Μια εταιρεία λήζινγκ αναλαμβάνει μέρος του και όσο προχωράει ο καιρός και βγάζει αμάξια στην μεταπώληση, αν βλέπει ότι δεν πιάνει τιμή, ανεβάζει το μίσθωμα στα καινούργια, όπως έχουμε ήδη σχόλια εδώ μέσα ότι κάνουν.
Ο ιδιώτης που αγοράζει ηλεκτρικό προφανώς έχει κάποια οικονομική άνεση, αφού τα ηλεκτρικά είναι ακριβότερα από τα θερμικά. Κάνει το κέφι του, αναλαμβάνει το ρίσκο.
Ο αγοραστής μτχ όμως είναι εξ ορισμού πιεσμένος οικονομικά και δεν θέλει να αναλάβει κανένα ρίσκο.
Αυτός λοιπόν δεν πρόκειται να ασχοληθεί με πανεπιστημιακές έρευνες υψηλού ρίσκου, αφού η τσεπούλα του θα πληρώσει.
-
Με λίγα λόγια αν κοιτάς την άδεια του αυτοκινήτου σου για να θυμηθείς την μάρκα δεν έχεις καμία ελπίδα...
και δεν μιλώ για ονόματα μοντέλων γιατί θα πέσει κλάμα.Ακόμη και η tesla που ξεκίνησε σε ίδιο χρόνο με τους Κινέζους έχει κτίσει όνομα , λίγο ο χαρακτήρας του Μάσκ λίγο τα s3xy ονόματα τα insane ludicrus modes ,πολύ οτι επένδυε και επενδύει οτι βγάζει στην αυτόνομη οδήγηση και στα supercharges οδηγούν να βλέπεις συγκριτικό Μ3 vs ... M3P
και να μην φαίνεται παράταιρο.που να δει τέτοια μεγαλεία ο Κινέζος...
-
H ευκολία με την οποία απορρίπτεις την πανεπιστημιακή έρευνα πραγματικά με ξεπερνάει και δε μπορώ να τη σχολιάσω περαιτέρω.
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Ολες θα πάθουν το ίδιο, ανάλογα με την αξία τους και την τεχνολογία τους.
Δε θα πάθουν το ίδιο όλα τα ηλεκτρικά. Τα μάπα δε θα έχουν καμία μεταπωλητική αξία και οι κάτοχοί τους θα τα παντρευτούν. Τα καλά ηλεκτρικά όμως θα βρουν το κοινό τους στην αγορά μεταχειρισμένων, όπως συμβαίνει ήδη στα τέσλα. Δε βρίσκεις μεταχειρισμένο τέσλα σε τιμή χώμα. Αυτό γίνεται γιατί τα τέσλα έχουν αποδείξει ήδη την αξία τους, είναι γνωστό προϊόν και αναγνωρίσιμο. Σε μια 5ετία θα έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο και για τις νέες μάρκες.
Και επαναλαμβάνω ότι αν θέλουμε να δούμε το μέλλον της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα και το ρίσκο που αναφέρεις, μπορούμε να δούμε τι γίνεται σε άλλες χώρες, US, Νορβηγία, όπου κυκλοφορούν ηλεκτρικά 10+ χρόνια. Και τα συνεργεία εξειδικεύτηκαν και παλιά ηλεκτρικά επισκευάζονται και κυκλοφορούν ακόμα.
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Ο αγοραστής μτχ όμως είναι εξ ορισμού πιεσμένος οικονομικά και δεν θέλει να αναλάβει κανένα ρίσκο.
Αυτός λοιπόν δεν πρόκειται να ασχοληθεί με πανεπιστημιακές έρευνες υψηλού ρίσκου, αφού η τσεπούλα του θα πληρώσει.
Με τη διαφορά όμως ότι στο μεταχειρισμένο ηλεκτρικό τα πράματα είναι πιο ξεκάθαρα, μπορείς να δεις εύκολα σε τι κατάσταση βρίσκονται τα ακριβότερα εξαρτήματα του αυτοκινήτου. Στο mobile.de είδα ότι πολλά ηλεκτρικά που πωλούνται συνοδεύονται από πιστοποιητικό κατάστασης μπαταρίας. Για τα θερμικά μπορείς να είσαι σίγουρος για τη κατάσταση της μηχανής, του κιβωτίου, του dpf; Είναι αυτές οι βλάβες φθηνές;
-
Δεν καταλαβαίνεις τον τρόπο που το λέω
Δεν απορρίπτω την έρευνα των πανεπιστημιακών.
Λέω ότι για τον αγοραστή μτχ είναι παντελώς αδιάφορη η έρευνα και τα αποτελέσματα της.
Γιατί το να αγοράσει ένα μτχ ηλεκτρικό έχει πολλές παραμέτρους που δεν τις ξέρει.
Ηλεκτροκίνηση, μείωση ισχύος της μπαταρίας, άγνωστες βλάβες, πρόβλημα συντήρησης, κόστος συντήρησης, άγνωστες μάρκες, μεγάλο κόστος μπαταρίας σε περίπτωση βλάβης που υπερβαίνει ίσως την αξία του αυτοκινήτου ως μτχ, όλα αυτά τα ρίσκα και οι αβεβαιότητες είναι του μάτς που θα έλεγαν και οι αγγλοσάξωνες.
Ο αγοραστής μτχ έχει εξ ορισμού περιορισμένο μπάτζετ και κάθε αβεβαιότητα το μειώνει και άλλο.
Και επειδή από πωλήσεις ξέρω άριστα, επέτρεψε μου να ξέρω καλά πως σκέφτεται κάθε υποψήφιος αγοραστής, όταν αγοράζει ακριβά πράγματα.
-
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Δεν καταλαβαίνεις τον τρόπο που το λέω
Δεν απορρίπτω την έρευνα των πανεπιστημιακών.
Λέω ότι για τον αγοραστή μτχ είναι παντελώς αδιάφορη η έρευνα και τα αποτελέσματα της.
Γιατί το να αγοράσει ένα μτχ ηλεκτρικό έχει πολλές παραμέτρους που δεν τις ξέρει.
Ηλεκτροκίνηση, μείωση ισχύος της μπαταρίας, άγνωστες βλάβες, πρόβλημα συντήρησης, κόστος συντήρησης, άγνωστες μάρκες, μεγάλο κόστος μπαταρίας σε περίπτωση βλάβης που υπερβαίνει ίσως την αξία του αυτοκινήτου ως μτχ, όλα αυτά τα ρίσκα και οι αβεβαιότητες είναι του μάτς που θα έλεγαν και οι αγγλοσάξωνες.
Ο αγοραστής μτχ έχει εξ ορισμού περιορισμένο μπάτζετ και κάθε αβεβαιότητα το μειώνει και άλλο.
Και επειδή από πωλήσεις ξέρω άριστα, επέτρεψε μου να ξέρω καλά πως σκέφτεται κάθε υποψήφιος αγοραστής, όταν αγοράζει ακριβά πράγματα.
Γνωρίζεις άριστα τις πωλήσεις κατοικιών, στα αυτοκίνητα είσαι λίγο κουμπουρας


Το περιορισμένο μπατζετ του αγοραστή μτχ δεν του επιτρέπει να κοιτάξει για ηλεκτρικό, όχι η αβεβαιότητα, γιατί είναι σχετικά καινούρια και ακριβά, όταν φτάσουμε να έχουμε μτχ 5-10ετιας (από ιδιώτες και ληζινγκ) μια χαρά θα τα κοιτάει και αυτός που έχει 10-15 χιλιάρικα
. (Θέλεις να στο εξηγήσω με σπίτια για να το καταλάβεις)??
Συμφωνώ με @dg79 ότι είναι πιο εύκολος ο έλεγχος του μτχ ηλεκτρικού, σε σχέση με ένα αντίστοιχο θερμικό.
-
Το πρόβλημα στη χώρα μας είναι η έλλειψη υποδομών. Αυτό αν βελτιωθεί, θα βελτιώσει την εικόνα και στην αγορά μεταχειρισμένων ηλεκτρικών.
Αν έχεις πιστοποιητικό μπαταρίας και συνήθως και εγγύηση (οι περισσότεροι δίνουν 8 χρόνια) και κάνεις οπτικό έλεγχο σε συνεργείο για στούκα, δεις ότι όλες οι λειτουργίες της καμπίνας δουλεύουν κανονικά, τι έμεινε; Τίποτα, ρίσκο μηδέν.
Ενώ με θερμικό, την επόμενη μέρα μπορεί να είσαι συνεργείο για επισκευή (μου έτυχε σε αγορά μεταχειρισμένου πετρελαίου 5ετίας βουλωμένο dpf, 500 ευρώ η αναγέννηση φίλτρου).
ΥΓ μακάρι να μείνει έτσι η αγορά, να τσιμπήσω μεταχειρισμένο geely ex5 από λήζινγκ

-
Υποδομές το πιο βασικό.
Αν οι υποδομές είναι σοβαρές, τότε τα ηλεκτρικά θα πάρουν το δρόμο τους, μιας και η τεχνολογία στα οχήματα ανεβαίνει διαρκώς και με μεγάλα βήματα.
Δυστυχώς βέβαια στην Ελλάδα τι να περιμένει κανείς; Είμαστε ένα τυχαίο κράτος που όλα είναι και γίνονται τυχαία. -
@dg79 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Για ηλεκτρικό stellantis
ούτε εσύ είσαι σίγουρος
, για αυτό σπέρνεις αμφιβολίες για την ηλεκτροκίνηση συνολικά.Η απέχθεια για τα κινέζικα θα έρθει κ θα φύγει, αλλά το μίσος για τα έρμα τα στελάντις (ev) (προ)βλέπω δεν θα φύγει ποτέ.

-
Κινέζικα ηλεκτρικά. Μάλιστα. Να δούμε τι άλλο θα μας σερβίρουν στο μέλλον.
Ευτυχώς ακόμα υπάρχουν επιλογές να αγοράσει ο καθένας ό, τι επιθυμεί ηλεκτρικό ή οτιδήποτε άλλο το ερώτημα όμως είναι μέχρι πότε.
-
@jousis said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@dg79 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Για ηλεκτρικό stellantis
ούτε εσύ είσαι σίγουρος
, για αυτό σπέρνεις αμφιβολίες για την ηλεκτροκίνηση συνολικά.Η απέχθεια για τα κινέζικα θα έρθει κ θα φύγει, αλλά το μίσος για τα έρμα τα στελάντις (ev) (προ)βλέπω δεν θα φύγει ποτέ.


E και ποιος φταίει για αυτό, αφού τα ηλεκτρικά της είναι προβληματικά.
Το ΣΚ έβλεπα το 1000km του Bjorn για το e5008 και απορούσα με την υπομονή του για το πόσα glitches του έβγαζε το λογισμικό, random ταχύτητες φόρτισης, πρόβλημα στο κούμπωμα του φορτιστή αλά e-c3
-
@green-power said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Κινέζικα ηλεκτρικά. Μάλιστα. Να δούμε τι άλλο θα μας σερβίρουν στο μέλλον.
Ευτυχώς ακόμα υπάρχουν επιλογές να αγοράσει ο καθένας ό, τι επιθυμεί ηλεκτρικό ή οτιδήποτε άλλο το ερώτημα όμως είναι μέχρι πότε.
Εχεις εμπειρια από κινεζικα ηλεκτρικα και εχεις αποψη?
Η απλα πετας ενα κινεζικα ετσι οτι μας τα σερβιρουν και υποθετεις οτι ειναι μαπα?
-
@dg79 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
E και ποιος φταίει για αυτό, αφού τα ηλεκτρικά της είναι προβληματικά.
Το ΣΚ έβλεπα το 1000km του Bjorn για το e5008 και απορούσα με την υπομονή του για το πόσα glitches του έβγαζε το λογισμικό, random ταχύτητες φόρτισης, πρόβλημα στο κούμπωμα του φορτιστή αλά e-c3
Τα λέγατε/λέτε εσείς (απο τότε δλδ που το πήρα), αλλά εγώ ευτυχώς δεν πέτυχα κανένα θέμα (e208). Βέβαια σε καμία περίπτωση δεν θα έλεγα οτι είναι μοντέρνο. Και τότε ξεπερασμένο ήταν ήδη.
Τώρα κοιτούσα κ κινέζικα, κανένα απο τα 2 που σκεφτόμουν δεν μου έδωσε στην οδήγηση αυτό που μου δίνει το 208.
Δεν τα βρήκα άθλια, απλά εντελώς άλλο στυλ απο αυτό που ζητάω.
Απο την άλλη, σίγουρα πιο up-to-date.Μακάρι να μπορούσα να περιμένω ακόμα 1 χρόνο για νέα πλατφόρμα stellantis/vw και νέα κινέζικα κ μή super minis. Νομίζω οι κινέζοι θα μάθουν πολύ γρήγορα τί ζητάνε οι ευρωπαίοι καταναλωτές. Και εκτός απο μαούνες και φτηνά μικρά θα βγάλουν και πιο σέξι.
Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα