-
Το κοστος ειναι αυτο που μετραει.
-
Ο καθένας έχει το δικαίωμα της γνώμης.
Καλό είναι όμως να έχει κάποιες ελάχιστες γνώσεις και πληροφορίες, για το θέμα στο οποίο εκφράζει γνώμη.
Οπότε, αν δεν ξέρεις, γκούγκλαρέ το το τιμημένο, τζάμπα είναι, δευτερόλεπτα θέλει, στα χέρια σου το κρατάς έτσι κι αλλιώς:"Η λιτή παραγωγή (lean production) είναι μια στρατηγική διαχείρισης που στοχεύει στην εξάλειψη της σπατάλης και στην αύξηση της αποτελεσματικότητας και της ποιότητας σε μια διαδικασία. Εφαρμόζεται σε όλους τους τομείς μιας επιχείρησης, από τον σχεδιασμό έως την παράδοση, και επικεντρώνεται στην αδιάκοπη βελτίωση, στην παροχή αξίας στον πελάτη και στη μείωση του κόστους.
Βασικές αρχές
Εξάλειψη σπατάλης: Εντοπισμός και αφαίρεση κάθε δραστηριότητας που δεν προσθέτει αξία από την πλευρά του πελάτη. Αυτό περιλαμβάνει πράγματα όπως η υπερπαραγωγή, η μεταφορά, οι ελαττωματικές παραδόσεις, οι άσκοπες κινήσεις, η αποθήκευση στοκ και η αχρείαστη επεξεργασία. "
Τώρα, το αν ένας Έλληνας καταναλωτής συμφωνεί ή διαφωνεί με το πως παγκόσμιες εταιρείες διαχειρίζονται τις μπίζνες τους, είναι άλλη υπόθεση.
Μάλλον ο ανταγωνισμός δεν πιέζει ιδιαίτερα την τογιότα να κάνει κάτι διαφορετικό, απ την άλλη, ίσως εφαρμόζοντας την παραπάνω πολιτική, πουλάει το active plus πολλά χιλιάρικα κάτω απ τα υποδεέστερα υβριδικά των ανταγωνιστών της. -
Ακριβώς, το σύστημα παραγωγής της Toyota στηρίζεται στο lean manufacturing και διδάσκεται σε όλες τις οικονομικές σχολές.
-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Ο καθένας έχει το δικαίωμα της γνώμης.
Καλό είναι όμως να έχει κάποιες ελάχιστες γνώσεις και πληροφορίες, για το θέμα στο οποίο εκφράζει γνώμη.
Οπότε, αν δεν ξέρεις, γκούγκλαρέ το το τιμημένο, τζάμπα είναι, δευτερόλεπτα θέλει, στα χέρια σου το κρατάς έτσι κι αλλιώς:Η λιτή παραγωγή (lean production) είναι μια στρατηγική διαχείρισης που στοχεύει στην εξάλειψη της σπατάλης και στην αύξηση της αποτελεσματικότητας και της ποιότητας σε μια διαδικασία. Εφαρμόζεται σε όλους τους τομείς μιας επιχείρησης, από τον σχεδιασμό έως την παράδοση, και επικεντρώνεται στην αδιάκοπη βελτίωση, στην παροχή αξίας στον πελάτη και στη μείωση του κόστους.
Βασικές αρχές
Εξάλειψη σπατάλης: Εντοπισμός και αφαίρεση κάθε δραστηριότητας που δεν προσθέτει αξία από την πλευρά του πελάτη. Αυτό περιλαμβάνει πράγματα όπως η υπερπαραγωγή, η μεταφορά, οι ελαττωματικές παραδόσεις, οι άσκοπες κινήσεις, η αποθήκευση στοκ και η αχρείαστη επεξεργασία.
Ναι, οι 8 μήνες για την παράδοση είναι lean production... Καλά που υπάρχει και η google να μαθαίνουμε εμείς οι αδαείς.
Μιλάμε για την απογείωση των lostigics, case study αποτελεσματικότητας.
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Το διαβάσαμε κι αυτό, ότι η Τογιότα δημιουργεί τεχνητή έλλειψη και καθυστερεί τις παραγγελίες κάνοντας μαρκετίστικα κόλπα...!!!
Απορώ γιατί δεν σκέφθηκε κανείς ακριβώς το αντίθετο, ότι μπορεί να προηγείται η ζήτηση της παραγωγής, να υπερκαλύπτει δηλαδή η ζήτηση της δυνατότητας παραγωγής...!!!
Δηλαδή να παράγονται 100 αυτοκίνητα και την άλλη μέρα το πρωί η ζήτηση να είναι για 200, γιαυτό και οι καθυστερήσεις στην παράδοση.
Ότι μπορεί η Τογιότα να μην έχει την πολυτέλεια λόγω της ζήτησης , μιλάμε για 10,8 μύρια αυτοκίνητα το 2024, να τα παράγει και να τα βάζει στις αποθήκες όπως κάποιοι άλλοι περιμένοντας τους αγοραστές...!!!
Είδατε κανέναν που να μη θέλει να πουλήσει..???!!!Προφανώς και η ζήτηση είναι μεγαλύτερη από την παραγωγή. Δεν ισχυρίστηκε κανένας το αντίθετο. Όταν όμως αυτό συμβαίνει για 5 χρόνια και δεν προσφέρεις λύση, τότε κάτι άλλο συμβαίνει. Επίσης άλλο το περιμένω 2 μήνες και άλλο το 8 μήνες και βλέπουμε.
-
@lap said in Toyota Corolla Cross:
Ακριβώς, το σύστημα παραγωγής της Toyota στηρίζεται στο lean manufacturing και διδάσκεται σε όλες τις οικονομικές σχολές.
Tqm, jit κλπ τα ειχαμε διδαχθει το 1995 στο πανεπιστήμιο στο πτυχιο ολικης ποιοτητας και απο τοτε η Τογιοτα ηταν case study απο τον μεγιστο Ντεμινγκ.
-
Πως καταφέρνετε και κάνετε απλά πράγματα πολύπλοκα με την πολύ θεωρία. Συνήθως τα πράγματα είναι τόσο απλά όσο φαίνονται.
Το πιθανότερο σενάριο είναι ότι η Toyota έχει κάποιες προβλέψεις πωλήσεων για το CC στην Ευρώπη. Και είναι χαμηλές. Πολύ χαμηλές.
Οπότε για να την συμφέρει οικονομικά να το παράγει με τις Ευρωπαικές προδιαγραφές στην Ιαπωνία, ρυθμίζει τις γραμμές της να δουλεύουν λίγο για την Ευρώπη και πολύ για τις υπόλοιπες χώρες, που πουλάει πιο πολύ.
Θα το βάζει π.χ. να παράγεται 10 μέρες ανά 3 μήνες. Κι όσα βγάλει για να καλύψει την ζήτηση που έχει προβλέψει.
-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Ο καθένας έχει το δικαίωμα της γνώμης.
Καλό είναι όμως να έχει κάποιες ελάχιστες γνώσεις και πληροφορίες, για το θέμα στο οποίο εκφράζει γνώμη.
Οπότε, αν δεν ξέρεις, γκούγκλαρέ το το τιμημένο, τζάμπα είναι, δευτερόλεπτα θέλει, στα χέρια σου το κρατάς έτσι κι αλλιώς:"Η λιτή παραγωγή (lean production) είναι μια στρατηγική διαχείρισης που στοχεύει στην εξάλειψη της σπατάλης και στην αύξηση της αποτελεσματικότητας και της ποιότητας σε μια διαδικασία. Εφαρμόζεται σε όλους τους τομείς μιας επιχείρησης, από τον σχεδιασμό έως την παράδοση, και επικεντρώνεται στην αδιάκοπη βελτίωση, στην παροχή αξίας στον πελάτη και στη μείωση του κόστους.
Βασικές αρχές
Εξάλειψη σπατάλης: Εντοπισμός και αφαίρεση κάθε δραστηριότητας που δεν προσθέτει αξία από την πλευρά του πελάτη. Αυτό περιλαμβάνει πράγματα όπως η υπερπαραγωγή, η μεταφορά, οι ελαττωματικές παραδόσεις, οι άσκοπες κινήσεις, η αποθήκευση στοκ και η αχρείαστη επεξεργασία. "
.
Δλδ Το αντίθετο από αυτό που κάνουν οι Κινέζοι


-
Όταν είχα αγοράσει το golf, υπήρχε στοκ, το είχαν έξι μήνες εκτεθειμένο στην karenta μέσα στη βρώμα και στον ήλιο, μηδενικός χρόνος παράδοσης, μου άναψε όμως check engine στα πρώτα πέντε χιλιόμετρα λόγω αστοχίας μπεκ. Το ίδιο και το leasing q3 φιλικού προσώπου πέρυσι, δεύτερη ημέρα check engine. Φυσικά δεν τυχαίνει σε όλους, αλλά κάτι δείχνει ως προς τον έλεγχο ποιότητας και την ταχύτητα παραγωγής ενός αυτοκινήτου.
Είναι τελείως διαφορετική η φιλοσοφία toyota και ευρωπαϊκών. Η πρώτη δεν στοκάρει αυτοκίνητα, με την προκαταβολή δίνεις την εντολή παραγωγής του αυτοκινήτου σου, το οποίο δεν υπάρχει προς εισαγωγή κατά τον χρόνο της παραγγελίας, προφανώς για τον λόγο αυτό είναι τόσο μικρό το ποσό της προκαταβολής (στο cc είχα δώσει προκαταβολή 400 ευρώ). -
Αυτά που γράφετε φυσικά δεν αρέσουν στους πελάτες που έχουν σκάσει τις προκαταβολές και περιμένουν μήνες πολλούς για να παραλάβουν!
Ο COVID καθιέρωσε αυτές τις αναμονες και τις εκλογικευσε σε όλους. Ο COVID πέρασε η αγορά εξομαλυνθηκε οι τεχνητές και οι πραγματικές ελλείψεις πρώτων υλών ξεπεράστηκαν η Τογιότα όμως εξακολουθεί να παραδίδει αμάξια σε 8-12 μήνες και όλα καλά...
Όλοι θέλουν να το κάνουν αυτό να μαζεύουν παραγγελίες και μετά να τις παραδίδουν χωρίς έξτρα υπερωρίες χωρίς νέες εγκαταστάσεις χωρίς να στοκαρουν ούτε βίδα!
Παραγουμε μόνο ότι παραγγέλνεται είναι η καλύτερη μέθοδος για αύξηση κερδών!
Απλά η Τογιότα μπορεί να το κάνει επειδή έχει χιλιάδες ευχαριστημένους πελάτες που ψωνίζουν μόνο Τογιότα.
Είτε το φέρεις σε 5 είτε σε 15 μήνες δεν ακυρώνουν παραγγελίες για είναι Τογιότα αφού!
Αν οι υποψήφιοι αγοραστές μόλις άκουγαν τους χρόνους παράδοσης έφευγαν ή όταν τους πηγαίνουν από μήνα σε μήνα έπαιρναν πίσω τις προκαταβολές και δεν υπήρχε ο άλλος που ξερογλυφεται και πριζει τους πωλητές να τους βάλουν πρώτους στην λίστα αναμονής άμα υπάρξει καμιά ακύρωση να το πάρουν αυτοί τοτε η Τογιότα θα έβαζε μυαλό και θα έριχνε τους χρόνους.
Αυτή είναι η πικρή αλήθεια για τους υποψήφιους αγοραστές της μάρκας.... -
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Αυτά που γράφετε φυσικά δεν αρέσουν στους πελάτες που έχουν σκάσει τις προκαταβολές και περιμένουν μήνες πολλούς για να παραλάβουν!
Ο COVID καθιέρωσε αυτές τις αναμονες και τις εκλογικευσε σε όλους. Ο COVID πέρασε η αγορά εξομαλυνθηκε οι τεχνητές και οι πραγματικές ελλείψεις πρώτων υλών ξεπεράστηκαν η Τογιότα όμως εξακολουθεί να παραδίδει αμάξια σε 8-12 μήνες και όλα καλά...
Όλοι θέλουν να το κάνουν αυτό να μαζεύουν παραγγελίες και μετά να τις παραδίδουν χωρίς έξτρα υπερωρίες χωρίς νέες εγκαταστάσεις χωρίς να στοκαρουν ούτε βίδα!
Παραγουμε μόνο ότι παραγγέλνεται είναι η καλύτερη μέθοδος για αύξηση κερδών!
Απλά η Τογιότα μπορεί να το κάνει επειδή έχει χιλιάδες ευχαριστημένους πελάτες που ψωνίζουν μόνο Τογιότα.
Είτε το φέρεις σε 5 είτε σε 15 μήνες δεν ακυρώνουν παραγγελίες για είναι Τογιότα αφού!
Αν οι υποψήφιοι αγοραστές μόλις άκουγαν τους χρόνους παράδοσης έφευγαν ή όταν τους πηγαίνουν από μήνα σε μήνα έπαιρναν πίσω τις προκαταβολές και δεν υπήρχε ο άλλος που ξερογλυφεται και πριζει τους πωλητές να τους βάλουν πρώτους στην λίστα αναμονής άμα υπάρξει καμιά ακύρωση να το πάρουν αυτοί τοτε η Τογιότα θα έβαζε μυαλό και θα έριχνε τους χρόνους.
Αυτή είναι η πικρή αλήθεια για τους υποψήφιους αγοραστές της μάρκας....Ακριβώς, συμφωνώ 100%. Αυτά γράφω εδώ και τόσα μηνύματα και η απάντηση είναι να googlάρουμε το lean production.
-
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Πως καταφέρνετε και κάνετε απλά πράγματα πολύπλοκα με την πολύ θεωρία. Συνήθως τα πράγματα είναι τόσο απλά όσο φαίνονται.
Το πιθανότερο σενάριο είναι ότι η Toyota έχει κάποιες προβλέψεις πωλήσεων για το CC στην Ευρώπη. Και είναι χαμηλές. Πολύ χαμηλές.
Οπότε για να την συμφέρει οικονομικά να το παράγει με τις Ευρωπαικές προδιαγραφές στην Ιαπωνία, ρυθμίζει τις γραμμές της να δουλεύουν λίγο για την Ευρώπη και πολύ για τις υπόλοιπες χώρες, που πουλάει πιο πολύ.
Θα το βάζει π.χ. να παράγεται 10 μέρες ανά 3 μήνες. Κι όσα βγάλει για να καλύψει την ζήτηση που έχει προβλέψει.
Αυτό που συζητείται είναι ότι το βάζουν στην παραγωγή, αφού έχουν ήδη την παραγγελία του πελάτη, δλδ δεν βγάζει αβερτα αυτοκίνητα μια μετά ψάχνει πελάτες. Έτσι το κατάλαβα εγώ τουλάχιστον. Φυσικά δεν μπορεί να το κάνει αυτό ο οποιοσδήποτε κατασκευαστής mainstream, πρέπει να έχει ηγετική θέση στην αγορά, εκτός αν πρόκειται για υπεραυτοκίνητα κτλ, όπου εκεί όλα σχεδόν είναι κατά παραγγελία.
-
Επειδή γράφτηκε προηγουμένως ότι δεν έχει ζήτηση το corolla cross, το 2024 πωλήθηκαν συνολικά παγκοσμίως 859.000, δηλαδή ένα μοντέλο έπιασε το 1/5 των συνολικών πωλήσεων της vw από όλα τα μοντέλα της (4,8 εκατομ.).
Στο chatgpt αναλύει τους λόγους που η toyota καθυστερεί έναντι λ.χ. της vw την παραγωγής ενός αυτοκινήτου και γράφει τα ακόλουθα:
1. Διαφορετική φιλοσοφία παραγωγήςToyota ακολουθεί το περίφημο Toyota Production System (TPS) — μια εξαιρετικά αυστηρή διαδικασία που εστιάζει στη ποιότητα, αξιοπιστία και συνεχή βελτίωση (Kaizen).
Κάθε νέο εξάρτημα, κινητήρας ή πλατφόρμα περνά πολλαπλά στάδια δοκιμών πριν εγκριθεί για μαζική παραγωγή.
Αυτό σημαίνει ότι οι κύκλοι ανάπτυξης είναι πιο αργοί, αλλά η πιθανότητα λάθους ή ανάκλησης μειώνεται δραματικά.
Volkswagen, από την άλλη, χρησιμοποιεί πιο ευέλικτα πλαίσια ανάπτυξης (όπως το MQB και MEB) που επιτρέπουν την ταχύτερη προσαρμογή διαφορετικών μοντέλων στην ίδια πλατφόρμα.
Αυτό της δίνει πλεονέκτημα στο time-to-market (δηλαδή στο πόσο γρήγορα μπορεί να βγάλει νέο μοντέλο).
2. Διαφορετική στάση απέναντι στο ρίσκοΗ Toyota είναι συντηρητική εταιρεία. Προτιμά να καθυστερήσει ένα νέο μοντέλο παρά να ρισκάρει με τεχνολογία που δεν έχει αποδειχθεί πλήρως αξιόπιστη (π.χ. μπαταρίες στερεάς κατάστασης ή software platforms).
Η Volkswagen έχει πιο επιθετική εμπορική στρατηγική — συχνά λανσάρει νέα μοντέλα ή τεχνολογίες πιο γρήγορα, ακόμα κι αν χρειαστούν ενημερώσεις/διορθώσεις αργότερα (όπως συνέβη με το λογισμικό των ID. μοντέλων).
️ 3. Διαφορετικά προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδαΜετά την πανδημία και την κρίση μικροτσίπ, η Toyota προτίμησε να μειώσει ρυθμούς παραγωγής για να εξασφαλίσει σταθερότητα ποιότητας.
Η Volkswagen, έχοντας ευρωπαϊκή βάση, πίεσε πιο πολύ τις προμήθειες και τα εργοστάσιά της ώστε να διατηρήσει όγκους.
4. Προσανατολισμός σε διαφορετικές αγορέςΗ Toyota είναι πολύ δυνατή στην Ασία και στη Βόρεια Αμερική, αγορές που ζητούν αξιοπιστία και μακροχρόνια αξία.
Η Volkswagen εστιάζει στην Ευρώπη, όπου υπάρχει υψηλότερη ζήτηση για νέα μοντέλα, συχνές ανανεώσεις και γρήγορες εξελίξεις.
5. Στο ηλεκτρικό μέτωποΗ Toyota μπήκε πιο αργά στα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα (BEV), γιατί επένδυε για χρόνια στα υβριδικά.
Η Volkswagen επένδυσε νωρίτερα σε ηλεκτρική πλατφόρμα (MEB), κάτι που την έκανε πιο γρήγορη στην ανάπτυξη νέων ηλεκτρικών μοντέλων — αλλά με αρχικά προβλήματα λογισμικού.
-
@supergeorge said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Αυτά που γράφετε φυσικά δεν αρέσουν στους πελάτες που έχουν σκάσει τις προκαταβολές και περιμένουν μήνες πολλούς για να παραλάβουν!
Ο COVID καθιέρωσε αυτές τις αναμονες και τις εκλογικευσε σε όλους. Ο COVID πέρασε η αγορά εξομαλυνθηκε οι τεχνητές και οι πραγματικές ελλείψεις πρώτων υλών ξεπεράστηκαν η Τογιότα όμως εξακολουθεί να παραδίδει αμάξια σε 8-12 μήνες και όλα καλά...
Όλοι θέλουν να το κάνουν αυτό να μαζεύουν παραγγελίες και μετά να τις παραδίδουν χωρίς έξτρα υπερωρίες χωρίς νέες εγκαταστάσεις χωρίς να στοκαρουν ούτε βίδα!
Παραγουμε μόνο ότι παραγγέλνεται είναι η καλύτερη μέθοδος για αύξηση κερδών!
Απλά η Τογιότα μπορεί να το κάνει επειδή έχει χιλιάδες ευχαριστημένους πελάτες που ψωνίζουν μόνο Τογιότα.
Είτε το φέρεις σε 5 είτε σε 15 μήνες δεν ακυρώνουν παραγγελίες για είναι Τογιότα αφού!
Αν οι υποψήφιοι αγοραστές μόλις άκουγαν τους χρόνους παράδοσης έφευγαν ή όταν τους πηγαίνουν από μήνα σε μήνα έπαιρναν πίσω τις προκαταβολές και δεν υπήρχε ο άλλος που ξερογλυφεται και πριζει τους πωλητές να τους βάλουν πρώτους στην λίστα αναμονής άμα υπάρξει καμιά ακύρωση να το πάρουν αυτοί τοτε η Τογιότα θα έβαζε μυαλό και θα έριχνε τους χρόνους.
Αυτή είναι η πικρή αλήθεια για τους υποψήφιους αγοραστές της μάρκας....Ακριβώς, συμφωνώ 100%. Αυτά γράφω εδώ και τόσα μηνύματα και η απάντηση είναι να googlάρουμε το lean production.
Κοίτα δεν είναι πολύ ευχάριστο να ακούς ότι σκας τα ωραία σου λεφτά και ο άλλος παρότι είναι πρώτο δεύτερος παγκόσμια βιομηχανία δεν ζοριζεται ποτέ και δεν στοκαρει βίδα παρότι ξέρει ότι όλα θα πουληθούν ...
Το ωραίο είναι να μένεις στο συνεφφακι σου ότι έχει πάρα πολύ δουλειά που εδώ και τόσα χρόνια δεν προλαβαίνει! Που έχει δλδ απλά είπαμε ότι ακολουθεί μοντέλο δεν στοκαρω τίποτα. Δεν μου μένει στο τέλος της χρονιάς απουλητο αμάξι!
Όχι απουλητο δεν μένει αλλά έχω πουλημένα και την παραγωγή της επόμενης χρονιάς!
Αν έπεφταν οι πωλήσεις να δεις πως τα τσακάλια θα έβαζαν κωλο κάτω και θα έβρισκαν λύσεις για να μειωθούν οι χρόνοι παράδοσης...
Τώρα πάνε όλοι ακούν 8-10 μήνες και βλέπουμε και λένε ναι ναι θα το πάρω το θέλω! Έχουμε δει να γεμίζουν παραγγελίες χωρίς να έχει έρθει καν το αμάξι στις εκθέσεις και οι πωλητές να σε στραβοκοιτουν που ζητάς τεστ ντραιβ!
Οι μισοί αγοράζουν γουρούνι στο σακί γιατί σου λέει Τογιότα είναι δεν σπάει δεν χαλάει! Ρίσκο μηδέν! -
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Επειδή γράφτηκε προηγουμένως ότι δεν έχει ζήτηση το corolla cross, το 2024 πωλήθηκαν συνολικά παγκοσμίως 859.000, δηλαδή ένα μοντέλο έπιασε το 1/5 των συνολικών πωλήσεων της vw από όλα τα μοντέλα της (4,8 εκατομ.).
Στο chatgpt αναλύει τους λόγους που η toyota καθυστερεί έναντι λ.χ. της vw την παραγωγής ενός αυτοκινήτου και γράφει τα ακόλουθα:
1. Διαφορετική φιλοσοφία παραγωγήςToyota ακολουθεί το περίφημο Toyota Production System (TPS) — μια εξαιρετικά αυστηρή διαδικασία που εστιάζει στη ποιότητα, αξιοπιστία και συνεχή βελτίωση (Kaizen).
Κάθε νέο εξάρτημα, κινητήρας ή πλατφόρμα περνά πολλαπλά στάδια δοκιμών πριν εγκριθεί για μαζική παραγωγή.
Αυτό σημαίνει ότι οι κύκλοι ανάπτυξης είναι πιο αργοί, αλλά η πιθανότητα λάθους ή ανάκλησης μειώνεται δραματικά.
Volkswagen, από την άλλη, χρησιμοποιεί πιο ευέλικτα πλαίσια ανάπτυξης (όπως το MQB και MEB) που επιτρέπουν την ταχύτερη προσαρμογή διαφορετικών μοντέλων στην ίδια πλατφόρμα.
Αυτό της δίνει πλεονέκτημα στο time-to-market (δηλαδή στο πόσο γρήγορα μπορεί να βγάλει νέο μοντέλο).
2. Διαφορετική στάση απέναντι στο ρίσκοΗ Toyota είναι συντηρητική εταιρεία. Προτιμά να καθυστερήσει ένα νέο μοντέλο παρά να ρισκάρει με τεχνολογία που δεν έχει αποδειχθεί πλήρως αξιόπιστη (π.χ. μπαταρίες στερεάς κατάστασης ή software platforms).
Η Volkswagen έχει πιο επιθετική εμπορική στρατηγική — συχνά λανσάρει νέα μοντέλα ή τεχνολογίες πιο γρήγορα, ακόμα κι αν χρειαστούν ενημερώσεις/διορθώσεις αργότερα (όπως συνέβη με το λογισμικό των ID. μοντέλων).
️ 3. Διαφορετικά προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδαΜετά την πανδημία και την κρίση μικροτσίπ, η Toyota προτίμησε να μειώσει ρυθμούς παραγωγής για να εξασφαλίσει σταθερότητα ποιότητας.
Η Volkswagen, έχοντας ευρωπαϊκή βάση, πίεσε πιο πολύ τις προμήθειες και τα εργοστάσιά της ώστε να διατηρήσει όγκους.
4. Προσανατολισμός σε διαφορετικές αγορέςΗ Toyota είναι πολύ δυνατή στην Ασία και στη Βόρεια Αμερική, αγορές που ζητούν αξιοπιστία και μακροχρόνια αξία.
Η Volkswagen εστιάζει στην Ευρώπη, όπου υπάρχει υψηλότερη ζήτηση για νέα μοντέλα, συχνές ανανεώσεις και γρήγορες εξελίξεις.
5. Στο ηλεκτρικό μέτωποΗ Toyota μπήκε πιο αργά στα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα (BEV), γιατί επένδυε για χρόνια στα υβριδικά.
Η Volkswagen επένδυσε νωρίτερα σε ηλεκτρική πλατφόρμα (MEB), κάτι που την έκανε πιο γρήγορη στην ανάπτυξη νέων ηλεκτρικών μοντέλων — αλλά με αρχικά προβλήματα λογισμικού.
Αναφέρθηκε ότι Δεν έχει τις πωλήσεις που έχουν τα υπόλοιπα μοντέλα, στην Ευρώπη, όχι παγκοσμίως (εκεί τα πηγαίνει παρά πολύ καλά).
Ορίστε και η απόδειξη

Αξίζει να αναφέρουμε ότι τα πιο δημοφιλή μοντέλα της Toyota στην Ευρώπη κατά την εν λόγω περίοδο ήταν το Yaris Cross (151.494), το Yaris (129.085), η Corolla (116.406), το C-HR (109.143), το Aygo X (76.057) και το RAV4 (68.799).
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/poios-tha-stamatisei-tin-toyota-stin-eyropi/
Δλδ δεν είναι στην πρώτη εξάδα των Toyota, όπως δεν είναι στην πρώτη τριάδα στην Ελλάδα, πράγμα που είναι λογικό εν μέρει, γιατί η φθηνότερη έκδοση του ξεκινά πάνω από 31000€, είναι άδικο να το συγκρίνουμε με τα φθηνότερα Yaris πχ
-
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Πως καταφέρνετε και κάνετε απλά πράγματα πολύπλοκα με την πολύ θεωρία. Συνήθως τα πράγματα είναι τόσο απλά όσο φαίνονται.
Το πιθανότερο σενάριο είναι ότι η Toyota έχει κάποιες προβλέψεις πωλήσεων για το CC στην Ευρώπη. Και είναι χαμηλές. Πολύ χαμηλές.
Οπότε για να την συμφέρει οικονομικά να το παράγει με τις Ευρωπαικές προδιαγραφές στην Ιαπωνία, ρυθμίζει τις γραμμές της να δουλεύουν λίγο για την Ευρώπη και πολύ για τις υπόλοιπες χώρες, που πουλάει πιο πολύ.
Θα το βάζει π.χ. να παράγεται 10 μέρες ανά 3 μήνες. Κι όσα βγάλει για να καλύψει την ζήτηση που έχει προβλέψει.
Αυτό που συζητείται είναι ότι το βάζουν στην παραγωγή, αφού έχουν ήδη την παραγγελία του πελάτη, δλδ δεν βγάζει αβερτα αυτοκίνητα μια μετά ψάχνει πελάτες. Έτσι το κατάλαβα εγώ τουλάχιστον. Φυσικά δεν μπορεί να το κάνει αυτό ο οποιοσδήποτε κατασκευαστής mainstream, πρέπει να έχει ηγετική θέση στην αγορά, εκτός αν πρόκειται για υπεραυτοκίνητα κτλ, όπου εκεί όλα σχεδόν είναι κατά παραγγελία.
Φυσικά δεν μπορώ να ξέρω λεπτομέρειες για την παραγωγή της Toyota, αλλά όλα τα εργοστάσια μαζικής παραγωγής στη Δύση με τον ίδιο τρόπο δουλεύουν, Η μεθοδολογία είναι κοινή σε γενικές γραμμές.
Μόνο οι Κινέζοι κάνουν υπερπαραγωγή και μαζεύουν στοκ για να ρίξουν το κόστος.
Η Toyota δεν έχει dedicated εργοστάσιο για το Ευρωπαικό CC. Το παράγει Ιαπωνία, μαζί μ' αυτά που φτιάχνει για Ασία και όπου αλλού πουλάει. Πρέπει να κάνει προσαρμογές στις γραμμές παραγωγής για να το βγάλει με Ευρωπαικές προδιαγραφές.
Ε, αυτό το κάνει προγραμματισμένα για κάποια χρονικά διαστήματα με βάση την ζήτηση που έχει προβλέψει ή τις καταχωρημένες παραγγελίες. Όσα μπορεί και προλαβαίνει βγάζει, δεν τη συμφέρει να παράγει παραπάνω για τις πωλήσεις που κάνει.
-
Να τιμολογούσαν διαφορετικά τις εκδόσεις για να είχε και πωλήσεις. 31 χιλιάρικα για ποιοτικό πλαστικό και 35 για αισθητήρες και λίγο χρώμιο. Α για τετρακίνητο και 2λιτρο δεν σχολιάζω καν. Όπως θα στρώσεις θα κοιμηθείς.
-
@supergeorge said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Ο καθένας έχει το δικαίωμα της γνώμης.
Καλό είναι όμως να έχει κάποιες ελάχιστες γνώσεις και πληροφορίες, για το θέμα στο οποίο εκφράζει γνώμη.
Οπότε, αν δεν ξέρεις, γκούγκλαρέ το το τιμημένο, τζάμπα είναι, δευτερόλεπτα θέλει, στα χέρια σου το κρατάς έτσι κι αλλιώς:Η λιτή παραγωγή (lean production) είναι μια στρατηγική διαχείρισης που στοχεύει στην εξάλειψη της σπατάλης και στην αύξηση της αποτελεσματικότητας και της ποιότητας σε μια διαδικασία. Εφαρμόζεται σε όλους τους τομείς μιας επιχείρησης, από τον σχεδιασμό έως την παράδοση, και επικεντρώνεται στην αδιάκοπη βελτίωση, στην παροχή αξίας στον πελάτη και στη μείωση του κόστους.
Βασικές αρχές
Εξάλειψη σπατάλης: Εντοπισμός και αφαίρεση κάθε δραστηριότητας που δεν προσθέτει αξία από την πλευρά του πελάτη. Αυτό περιλαμβάνει πράγματα όπως η υπερπαραγωγή, η μεταφορά, οι ελαττωματικές παραδόσεις, οι άσκοπες κινήσεις, η αποθήκευση στοκ και η αχρείαστη επεξεργασία.
Ναι, οι 8 μήνες για την παράδοση είναι lean production... Καλά που υπάρχει και η google να μαθαίνουμε εμείς οι αδαείς.
Μιλάμε για την απογείωση των lostigics, case study αποτελεσματικότητας.
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Το διαβάσαμε κι αυτό, ότι η Τογιότα δημιουργεί τεχνητή έλλειψη και καθυστερεί τις παραγγελίες κάνοντας μαρκετίστικα κόλπα...!!!
Απορώ γιατί δεν σκέφθηκε κανείς ακριβώς το αντίθετο, ότι μπορεί να προηγείται η ζήτηση της παραγωγής, να υπερκαλύπτει δηλαδή η ζήτηση της δυνατότητας παραγωγής...!!!
Δηλαδή να παράγονται 100 αυτοκίνητα και την άλλη μέρα το πρωί η ζήτηση να είναι για 200, γιαυτό και οι καθυστερήσεις στην παράδοση.
Ότι μπορεί η Τογιότα να μην έχει την πολυτέλεια λόγω της ζήτησης , μιλάμε για 10,8 μύρια αυτοκίνητα το 2024, να τα παράγει και να τα βάζει στις αποθήκες όπως κάποιοι άλλοι περιμένοντας τους αγοραστές...!!!
Είδατε κανέναν που να μη θέλει να πουλήσει..???!!!Προφανώς και η ζήτηση είναι μεγαλύτερη από την παραγωγή. Δεν ισχυρίστηκε κανένας το αντίθετο. Όταν όμως αυτό συμβαίνει για 5 χρόνια και δεν προσφέρεις λύση, τότε κάτι άλλο συμβαίνει. Επίσης άλλο το περιμένω 2 μήνες και άλλο το 8 μήνες και βλέπουμε.
Τι μας κρύβουν οι τογιοταιοι, γιατί δεν προσφέρουν λύση;
Τι πιστεύετε ότι συμβαίνει; -
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Να τιμολογούσαν διαφορετικά τις εκδόσεις για να είχε και πωλήσεις. 31 χιλιάρικα για ποιοτικό πλαστικό και 35 για αισθητήρες και λίγο χρώμιο. Α για τετρακίνητο και 2λιτρο δεν σχολιάζω καν. Όπως θα στρώσεις θα κοιμηθείς.
Έχω τετρακίνητο και δίλιτρο, 35600 ευρώ active plus, έβαλα ζελατίνες και αισθητήρες πάρκινγκ και με 36000 κόστος, έχω ένα αυτοκίνητο, που δεν παθαίνει τίποτε και με πάει παντού με 4,5-5 λίτρα κατανάλωση στα 100 χλμ. που έχει 0-100 κάτω από 7,5 δεύτερα και δεν του λείπει τίποτε από εξοπλισμό...!!!
Μέχρι τις 200000 χλμ. ή τα 6 χρόνια, θα πηγαίνω μόνο για σέρβις
και με τη μπαταρία του την υβριδική θα ασχοληθώ μετά από 11 χρόνια αν ζω...!!!
Αξίζει να περιμένεις πίστεψε με, παρότι εγώ ήμουν τυχερός και το βρήκα σε 2 μήνες από ακύρωση...!!!
Τώρα έχω περάσει τις 34000 χλμ. ,έκανα δύο σέρβις, έπεσε κι ο φόρος πολυτελείας που μας είχαν τρελάνει, κι αν πω να το δώσω πιστεύω ότι θα φύγει πολύ γρήγορα...!!
Εγώ λέω, ότι όποιος στοκάρει, είναι γιατί δεν πουλάει τόσα όσα παράγει, αλλιώς θα χρωστούσε αυτοκίνητα στον κόσμο...!!! -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@supergeorge said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Ο καθένας έχει το δικαίωμα της γνώμης.
Καλό είναι όμως να έχει κάποιες ελάχιστες γνώσεις και πληροφορίες, για το θέμα στο οποίο εκφράζει γνώμη.
Οπότε, αν δεν ξέρεις, γκούγκλαρέ το το τιμημένο, τζάμπα είναι, δευτερόλεπτα θέλει, στα χέρια σου το κρατάς έτσι κι αλλιώς:Η λιτή παραγωγή (lean production) είναι μια στρατηγική διαχείρισης που στοχεύει στην εξάλειψη της σπατάλης και στην αύξηση της αποτελεσματικότητας και της ποιότητας σε μια διαδικασία. Εφαρμόζεται σε όλους τους τομείς μιας επιχείρησης, από τον σχεδιασμό έως την παράδοση, και επικεντρώνεται στην αδιάκοπη βελτίωση, στην παροχή αξίας στον πελάτη και στη μείωση του κόστους.
Βασικές αρχές
Εξάλειψη σπατάλης: Εντοπισμός και αφαίρεση κάθε δραστηριότητας που δεν προσθέτει αξία από την πλευρά του πελάτη. Αυτό περιλαμβάνει πράγματα όπως η υπερπαραγωγή, η μεταφορά, οι ελαττωματικές παραδόσεις, οι άσκοπες κινήσεις, η αποθήκευση στοκ και η αχρείαστη επεξεργασία.
Ναι, οι 8 μήνες για την παράδοση είναι lean production... Καλά που υπάρχει και η google να μαθαίνουμε εμείς οι αδαείς.
Μιλάμε για την απογείωση των lostigics, case study αποτελεσματικότητας.
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Το διαβάσαμε κι αυτό, ότι η Τογιότα δημιουργεί τεχνητή έλλειψη και καθυστερεί τις παραγγελίες κάνοντας μαρκετίστικα κόλπα...!!!
Απορώ γιατί δεν σκέφθηκε κανείς ακριβώς το αντίθετο, ότι μπορεί να προηγείται η ζήτηση της παραγωγής, να υπερκαλύπτει δηλαδή η ζήτηση της δυνατότητας παραγωγής...!!!
Δηλαδή να παράγονται 100 αυτοκίνητα και την άλλη μέρα το πρωί η ζήτηση να είναι για 200, γιαυτό και οι καθυστερήσεις στην παράδοση.
Ότι μπορεί η Τογιότα να μην έχει την πολυτέλεια λόγω της ζήτησης , μιλάμε για 10,8 μύρια αυτοκίνητα το 2024, να τα παράγει και να τα βάζει στις αποθήκες όπως κάποιοι άλλοι περιμένοντας τους αγοραστές...!!!
Είδατε κανέναν που να μη θέλει να πουλήσει..???!!!Προφανώς και η ζήτηση είναι μεγαλύτερη από την παραγωγή. Δεν ισχυρίστηκε κανένας το αντίθετο. Όταν όμως αυτό συμβαίνει για 5 χρόνια και δεν προσφέρεις λύση, τότε κάτι άλλο συμβαίνει. Επίσης άλλο το περιμένω 2 μήνες και άλλο το 8 μήνες και βλέπουμε.
Τι μας κρύβουν οι τογιοταιοι, γιατί δεν προσφέρουν λύση;
Τι πιστεύετε ότι συμβαίνει;Τι να μας κρύβουν ρε φίλε, το αυτοκίνητο ΠΟΥΛΑΕΙ, απλά πράγματα και δεν το προλαβαίνουν ....!!!!
Στην Ιαπωνία παράγεται, λογικό είναι.....
Αν μπορούσαν να καλύψουν τη ζήτηση, μαλά.........θα ήταν ,δεν θα το έκαναν, γιατί να περιμένουν 8 μήνες να πάρουν τα λεφτά τους...!!!??? -
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Να τιμολογούσαν διαφορετικά τις εκδόσεις για να είχε και πωλήσεις. 31 χιλιάρικα για ποιοτικό πλαστικό και 35 για αισθητήρες και λίγο χρώμιο. Α για τετρακίνητο και 2λιτρο δεν σχολιάζω καν. Όπως θα στρώσεις θα κοιμηθείς.
Ναι , τα έχει βάψει μαύρα η Toyota και σκέφτεται να το χαρίσει στο τέλος.
Toyota Motor Europe outperforms the market with all-time record sales of 930,452 vehicles across first 9 months
Toyota Corolla Cross