-
Γιατί να κλείσει, ακολουθεί κλασική πορεία τεκ κομπανι
-
-
Έπεσε η Tesla: Ποια είναι η υπερδύναμη που προηγείται πλέον στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων
κ μην ξεχνάμε οτι τέλος Σεπτεμβρίου σταματάνε και τα φορολογικά κτλ κίνητρα στην Αμερική, η προσωρινή αύξηση των πωλήσεων βοηθήθηκε απο τη συγκεκριμένη αλλαγή, που μάλλον θα ανατραπεί στο τελευταίο τρίμηνο του έτους
-
@clockwork82 said in TESLA FORUM:
https://www.drive.gr/news/tesla-model-3-perissoteri-aytonomia-kai-flas-sti-thesi-toy
750km με ένα γέμισμα!
-
Η κυριώτερη είδηση είναι ότι το φλας είναι με κλασσικό λεβγιέ και όχι με κουμπάκια.
-
@dstou said in TESLA FORUM:
Η κυριώτερη είδηση είναι ότι το φλας είναι με κλασσικό λεβγιέ και όχι με κουμπάκια.
Με 660€ σου το ξανά περνάνε και στο παλιότερο μοντέλο!
Καλή φάση!
-
@ataim said in TESLA FORUM:
@clockwork82 said in TESLA FORUM:
https://www.drive.gr/news/tesla-model-3-perissoteri-aytonomia-kai-flas-sti-thesi-toy
750km με ένα γέμισμα!
Wltp άρα τα 2/3 νορμαλ.
Βελτίωση από τα 702 πριν επειδή έβαλαν μεγαλύτερη μπαταρία.
Γενικά έκανε refresh βάζοντας σε όλα λίγο μεγαλύτερη μπαταρία (και στο rwd) και μαζί έβαλε τη φλασιερα και την κάμερα στο μπροστινό προφυλακτήρα που έλειπε. -
@axel12p said in TESLA FORUM:
@dstou said in TESLA FORUM:
Η κυριώτερη είδηση είναι ότι το φλας είναι με κλασσικό λεβγιέ και όχι με κουμπάκια.
Με 660€ σου το ξανά περνάνε και στο παλιότερο μοντέλο!
Καλή φάση!
Με πολύ λιγότερα αγοράζεις stalk από αυτούς που βγάζουν τα sexy. Είναι μάλιστα και programmable
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@axel12p said in TESLA FORUM:
@dstou said in TESLA FORUM:
Η κυριώτερη είδηση είναι ότι το φλας είναι με κλασσικό λεβγιέ και όχι με κουμπάκια.
Με 660€ σου το ξανά περνάνε και στο παλιότερο μοντέλο!
Καλή φάση!
Να πολύ λιγότερα αγοράζεις stalk από αυτούς που βγάζουν τα sexy. Είναι μάλιστα και programmable
Της enhance είναι αυτοκόλλητα και θέλουν και το commander που ναι μεν σου δίνουν πληθώρα ευκολιών αλλά μπορεί να τεθεί θέμα με εγγύηση.
Αυτό είναι κανονικό επίσημο retrofit με αλλαγή και τιμονιού γιατί τα κουμπάκια φεύγουν -
@axel12p said in TESLA FORUM:
@dstou said in TESLA FORUM:
Η κυριώτερη είδηση είναι ότι το φλας είναι με κλασσικό λεβγιέ και όχι με κουμπάκια.
Με 660€ σου το ξανά περνάνε και στο παλιότερο μοντέλο!
Καλή φάση!
Εεεε όχι και να τους δώσω 700 ευρώ για τον μοχλό. Τον βάζεις με 200 ευρώ με τα sexy stalks. Σαν γενική παρατήρηση πάντως η τέσλα συνεχίζει την τακτική να μην σέβεται τους παλιότερους ιδιοκτήτες. Είτε με συνεχείς μειώσεις τιμών, είτε με προσθήκη εξοπλισμού και χωρητικότητα μπαταρίας στην ίδια τιμή. Γενικά μία τακτική να απαξιώνει τα παλιότερα αυτοκίνητα και αυτό φαίνεται και στις τιμές των μεταχειρισμένων. Ναι μεν χαίρεσαι ένα αμάξι κατά γενική ομολογία πολύ καλό αλλά αν δεν έχεις σκοπό να το κρατήσεις για πολλά χρόνια τότε θα είσαι έτοιμος να χάσεις πολλά χρήματα σε μεταπώληση
-
@nascar1 said in TESLA FORUM:
Γενικά μία τακτική να απαξιώνει τα παλιότερα αυτοκίνητα και αυτό φαίνεται και στις τιμές των μεταχειρισμένων.
αυτό έχει φανεί εδώ και αρκετά χρόνια όταν εν μία νύκτί ο Musk μείωνε την τιμή των οχημάτων του (ακόμα και σε εποχές που οι πωλήσεις ήταν σε ανοδική τάση και φυσικά με καλό κέρδος ανά μονάδα). Ο ίδιος αντιλαμβάνεται τα οχήματα σαν "μετοχές" που θα πρέπει να ρίξει τις τιμές για να πουλήσει περισσότερες στους υποψήφιους αγοραστές για να πιάσει στόχους κτλ, δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια. Παρόλα αυτά, είναι γενικό φαινόμενο της ηλεκτροκίνησης η πτώση των τιμών και η απαξίωση των οχημάτων καθώς η τεχνολογία στο συγκεκριμένο κομμάτι τρέχει πολύ γρήγορα και είναι ευμετάβλητη.
-
@nascar1 said in TESLA FORUM:
@axel12p said in TESLA FORUM:
@dstou said in TESLA FORUM:
Η κυριώτερη είδηση είναι ότι το φλας είναι με κλασσικό λεβγιέ και όχι με κουμπάκια.
Με 660€ σου το ξανά περνάνε και στο παλιότερο μοντέλο!
Καλή φάση!
Εεεε όχι και να τους δώσω 700 ευρώ για τον μοχλό. Τον βάζεις με 200 ευρώ με τα sexy stalks. Σαν γενική παρατήρηση πάντως η τέσλα συνεχίζει την τακτική να μην σέβεται τους παλιότερους ιδιοκτήτες. Είτε με συνεχείς μειώσεις τιμών, είτε με προσθήκη εξοπλισμού και χωρητικότητα μπαταρίας στην ίδια τιμή. Γενικά μία τακτική να απαξιώνει τα παλιότερα αυτοκίνητα και αυτό φαίνεται και στις τιμές των μεταχειρισμένων. Ναι μεν χαίρεσαι ένα αμάξι κατά γενική ομολογία πολύ καλό αλλά αν δεν έχεις σκοπό να το κρατήσεις για πολλά χρόνια τότε θα είσαι έτοιμος να χάσεις πολλά χρήματα σε μεταπώληση
Το ακριβώς αντίθετο!
Ακούει τα παράπονα των κατόχων (ζητάει ανατροφοδότηση σε κάθε πιθανό στάδιο ανάδρασης μαζί της) και επεμβαίνει εκκωφαντικά !
Σκοπός είναι τα οικονομικότερα και αρτιότερα
οχήματα και το πλεόνασμα καταναλωτή !Είναι γνωστό ότι η τεσλα κάνει συνεχώς βελτιώσεις στα οχήματα της και δεν περιμένει το fl. Κάθε έτος το όχημα γίνεται καλύτερο, συνήθως στα σημεια προσοχής !
-
Δηλαδή γκρινιάζουμε επειδή μια εταιρεία κάνει βελτιώσεις; Ε όχι. Δεν είναι στραβός ο γιαλός, στραβά αρμενίζετε. Καλύτερα προϊόντα σε φτηνότερες τιμές! Αυτό θέλουμε
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Δηλαδή γκρινιάζουμε επειδή μια εταιρεία κάνει βελτιώσεις; Ε όχι. Δεν είναι στραβός ο γιαλός, στραβά αρμενίζετε. Καλύτερα προϊόντα σε φτηνότερες τιμές! Αυτό θέλουμε
οι αλλαγες καθε χρονο ειναι η λογω οτι ειναι Αμερικανος κατασκευαστης δεν εχει σχεση με οτι ειναι Τεσλα. ολοι οι Αμερικανοι κατασκευαστες εκαναν αλλαγες σε ετησια βαση βασιζομενοι στο model year απο κοσμητικες και διορθωση προβληματων μεχρι αλλαγες κινητηρων. για να εχουν να πουλουν κατι καινουριο καθε χρονο.
το facelift ειναι ευρωπαικος τροπος ισως γερμανικος.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Δηλαδή γκρινιάζουμε επειδή μια εταιρεία κάνει βελτιώσεις; Ε όχι. Δεν είναι στραβός ο γιαλός, στραβά αρμενίζετε. Καλύτερα προϊόντα σε φτηνότερες τιμές! Αυτό θέλουμε
-
+1000!
Και η Tesla να μη ρίξει τις τιμές, ή να μην εξελίξει τα προϊόντα της, θα ξεπεραστεί έτσι και αλλιώς από τους υπόλοιπους, οπότε η τιμή του μεταχειρισμένου Tesla θα πέσει σίγουρα. Πόσο δε περισσότερο στις σημερινές ημέρες που οι εξελίξεις τρέχουν με καταιγιστικούς ρυθμούς.
Δεν είμαστε 30 χρόνια πριν, όπου ο κατασκευαστής έβγαζε ένα μοντέλο σήμερα, περιμέναμε 4 χρόνια για ένα face lift της κακιάς ώρας και μετά από μια οκταετία έβγαινε το καινούργιο με το ίδιο πάτωμα πιθανότατα. Ειδικά στον τομέα των ηλεκτρικών τα πράγματα αλλάζουν καθημερινά.
Παλιά δεν πλησίαζε κανείς τα 250KW φόρτισης της Tesla και τώρα έχουμε ταχύτητες φόρτισης 400KW και σύντομα και 1000KW.
-
@nascar1 said in TESLA FORUM:
@axel12p said in TESLA FORUM:
@dstou said in TESLA FORUM:
Η κυριώτερη είδηση είναι ότι το φλας είναι με κλασσικό λεβγιέ και όχι με κουμπάκια.
Με 660€ σου το ξανά περνάνε και στο παλιότερο μοντέλο!
Καλή φάση!
Εεεε όχι και να τους δώσω 700 ευρώ για τον μοχλό. Τον βάζεις με 200 ευρώ με τα sexy stalks. Σαν γενική παρατήρηση πάντως η τέσλα συνεχίζει την τακτική να μην σέβεται τους παλιότερους ιδιοκτήτες. Είτε με συνεχείς μειώσεις τιμών, είτε με προσθήκη εξοπλισμού και χωρητικότητα μπαταρίας στην ίδια τιμή. Γενικά μία τακτική να απαξιώνει τα παλιότερα αυτοκίνητα και αυτό φαίνεται και στις τιμές των μεταχειρισμένων. Ναι μεν χαίρεσαι ένα αμάξι κατά γενική ομολογία πολύ καλό αλλά αν δεν έχεις σκοπό να το κρατήσεις για πολλά χρόνια τότε θα είσαι έτοιμος να χάσεις πολλά χρήματα σε μεταπώληση
Sexy stalks απαιτούν και commmader
Επισης είναι αυτοκόλλητα.
Η ανοησία ήταν που εξαρχής είχε αφαιρέσει το λεβιέ που και πάλι ο νέος δεν έχει άλλη χρήση από φλας.
Η νέα μπαταρία έχει μπει από το Μάιο. Το γράφει στο ev database. Κάποια στιγμή το είδα και ρώταγα τους παλιους αλλά δεν το πίστευαν.
Ψάξου να δεις παραγωγή του δικού σου να το τσεκάρεις. Στο 100% πόσα χλμ σου γράφει;Και να σου πω για να μην νομίζεις ότι μόνο προσθέτει, αφαιρεί κιόλας. Στο νέο έχει αφαιρέσει 2 από τα 9 ηχεία. Ποια είναι αυτά δεν ξέρω αλλά σίγουρα ένα από τα καλά ατού του αμαξιού χειροτερεύει.
My guess θα ήταν τα 2 στο χώρισμα της οροφής που ήταν συχνά και προβληματικά. -
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@nascar1 said in TESLA FORUM:
Γενικά μία τακτική να απαξιώνει τα παλιότερα αυτοκίνητα και αυτό φαίνεται και στις τιμές των μεταχειρισμένων.
αυτό έχει φανεί εδώ και αρκετά χρόνια όταν εν μία νύκτί ο Musk μείωνε την τιμή των οχημάτων του (ακόμα και σε εποχές που οι πωλήσεις ήταν σε ανοδική τάση και φυσικά με καλό κέρδος ανά μονάδα). Ο ίδιος αντιλαμβάνεται τα οχήματα σαν "μετοχές" που θα πρέπει να ρίξει τις τιμές για να πουλήσει περισσότερες στους υποψήφιους αγοραστές για να πιάσει στόχους κτλ, δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια. Παρόλα αυτά, είναι γενικό φαινόμενο της ηλεκτροκίνησης η πτώση των τιμών και η απαξίωση των οχημάτων καθώς η τεχνολογία στο συγκεκριμένο κομμάτι τρέχει πολύ γρήγορα και είναι ευμετάβλητη.
Πωωω μιζέρια. Όταν δίνει features όπως κάτι μάτριξ πχ που το 90% εκεί έξω δεν ξέρουν καν τι είναι, είναι καλά. Όταν δίνει κάθε δυο βδομάδες update και προσθέτει δυνατότητες, πάλι είναι καλά. Όταν κάνει φρεσκάρισμα σε καίρια σημεία όμως για να μη μείνει πίσω απ' τον ανταγωνισμό είναι απαξίωση για τους ήδη κατόχους. Λες και είναι επένδυση το αμάξι.
Να φανταστώ το ίδιο λέτε και για το νέο iPhone/Galaxy κάθε χρόνο? Πάρτε το χαμπάρι, Tesla = πρώτα προϊόν τεχνολογίας και ύστερα αμάξι. Γι' αυτό και η διαχειρίση του ως προϊόν είναι ανάλογη. Συμβαίνει απλά να είναι κι εξαιρετικό σαν αυτοκίνητο (καλύτερο σαν αυτοκίνητο θα πω εγώ παρά σα προϊόν τεχνολογίας). Αδαής και μίζερος όποιος γκρινιάζει για πράγματα που είναι δεδομένα και αναμενόμενα.
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
@clockwork82 said in TESLA FORUM:
https://www.drive.gr/news/tesla-model-3-perissoteri-aytonomia-kai-flas-sti-thesi-toy
750km με ένα γέμισμα!
Wltp άρα τα 2/3 νορμαλ.
Βελτίωση από τα 702 πριν επειδή έβαλαν μεγαλύτερη μπαταρία.
Γενικά έκανε refresh βάζοντας σε όλα λίγο μεγαλύτερη μπαταρία (και στο rwd) και μαζί έβαλε τη φλασιερα και την κάμερα στο μπροστινό προφυλακτήρα που έλειπε.Είναι και κατά 8kg ελαφρύτερη!
TESLA FORUM