-
Ήμουν σίγουρος ότι ο dettol θα τσιμπούσε.
Οι άλλοι κάνουν πως δεν διαβάζουν.
Dettol ανά 3db διπλασιάζεται η ενέργεια του ήχου ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ
Τα αυτιά μας όμως για να μεταφράσουν διπλάσιας έντασης ήχο ζητούν 9 dB
Οπότε τα 3dB και 100% στην πηγή είναι 33% στα αυτιά μας.
Και αυτό κατά μέσο όρο. Κάποιοι χρειάζονται λιγότερα dB για να ακούσουν διπλάσιο ήχο κάποιοι άλλοι περισσότερα.
-
@lap said in Toyota Corolla Cross:
Ήμουν σίγουρος ότι ο dettol θα τσιμπούσε.
Οι άλλοι κάνουν πως δεν διαβάζουν.
Dettol ανά 3db διπλασιάζεται η ενέργεια του ήχου ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ
Τα αυτιά μας όμως για να μεταφράσουν διπλάσιας έντασης ήχο ζητούν 9 dB
Οπότε τα 3dB και 100% στην πηγή είναι 33% στα αυτιά μας.
Και αυτό κατά μέσο όρο. Κάποιοι χρειάζονται λιγότερα dB για να ακούσουν διπλάσιο ήχο κάποιο περισσότερα.
ok, μαθαμε κατι σημερα. Οτι τα db ειναι λογαριθμικη κλιμακα. Ενδιαφερον
-
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
Οδηγούμε στην Ελλάδα τη νέα Toyota Corolla Crosshttps://www.4troxoi.gr/dokimes/odigoyme-stin-ellada-to-neo-toyota-corolla-cross/
-
Αναβάθμισαν την ηχομόνωση όπως και στο νέο aygo.
Λέτε να μείωσαν την διαφορά με το 3008?
Εξαιρετικές φωτογραφίες. Μπράβο 4τροχοι.
-
https://www.4troxoi.gr/wp-content/uploads/2025/09/Toyota-Corolla-Cross_01-scaled.jpg
Φωτογραφία για βραβείο.
Ήλιος από πίσω, σκιές αλλά και καθαρή εικόνα.
-
This post is deleted! -
Εξαιρετική επιλογή για την κατηγορία ειδικά η δίλιτρη που θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμί τώρα που δεν θα έχει τεκμήριο από 1/1/2026
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Ολοι οι υπέρμαχοι ισχυρίζονται οτι "έλα μωρέ τωρα ποιος θόρυβος?"..."πετάει το αμαξι με 140 ολακερα αλογα...δεν είμαστε εμείς τίποτα ΓΚΑΖΟΦΟΝΙΑΔΕΣ να θέλουμε παραπανω κι ας τα προσφέρουν οι άλλοι απλόχερα στα ίδια λεφτα."
Μπορείς να μας δώσεις τα παραδείγματα του ανταγωνισμού που στα 30 χιλιάρικα παίρνεις ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ γκάζια;
Προφανώς θα υπάρχουν και δεν τα ξέρω, να τα πληροφορηθώ κι εγώ, να έχουν κι οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες μια σύγκριση. -
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
@red_monster said in Toyota Corolla Cross:
@andya3 said in Toyota Corolla Cross:
Μια χαρά αυτοκίνητα είναι τα Toyota για όποιον τα παίρνει συνηδειτά για τα πλεονεκτήματα τους. Έχουν ακριβύνει πολύ όμως, όπως και τα υπόλοιπα βέβαια, και οι αδυναμίες τους πλέον χτυπάνε άσχημα.
Τα σύγχρονα τουοτα είναι κάτι παραπάνω από πολύ καλά, αν δε αναλογιστείς κανείς τι προσφέρουν είναι πολύ καλό ντιλ με τα συν και τα πλην τους.
Είναι καλό ντιλ για όποιον ψάχνει το ντιλ που δίνει η Toyota. Χαμηλό κόστος χρήσης στην πόλη, συντήρησης και μακροχρόνια αξιοπιστία.
Δεν είναι ισορροπημένα όμως σαν αυτοκίνητα, έχουν τρανταχτά + και - και αυξημένη πλέον τιμη αγοράς. Για όποιους επιζητούν τις ισορροπίες, όπως κι εγώ, δεν είναι καλό ντιλ.
To πιο βασικό είναι ότι γράφεις χιλιόμετρα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι δεν θα σκάσει η βλάβη.
Συνάδελφος με cooper μόλις έκλεισε διετία και έληξε η εγγύηση, δηλαδή το καλοκαίρι, του έβγαλε βλάβη (μηχανή δεν ξέρω λεπτομέρειες) αποτιμώμενη από γύρω στα 8Κ και κυκλοφορεί εδώ και ένα μήνα με το αυτοκίνητο της αδελφής του.
Φίλη με το troc diesel χιλιόμετρα μόνο εθνική λόγω τόπου διαμονής, δηλαδή η ελάχιστη φθορά για ένα αυτοκίνητο, με συνολικά χλμ. 30.000, συνεργείο με ζημιά 4Κ, εκτός εγγύησης και αυτή γιατί οι εργοστασιακές στα γερμανικά ήταν διετείς.
Ο κουνιάδος με το καινούργιο q3 εταιρικό leasing με το που παρέλαβε άναψε check engine, το επέστρεψε και πήρε την Χ2.
Το να λειτουργεί ένα αυτοκίνητο απροβλημάτιστα και να γράφει χλμ και να μην ζητά τίποτα είναι βασικό κριτήριο επιλογής και μέχρι στιγμής το cc έχει ξεπεράσει τα 45000 χλμ σε συνθήκες αστικής κίνησης και δεν έχει ανάψει ούτε λαμπάκι, δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι και δεν ασχολούμαι καθόλου με τα της λειτουργίας του πέραν της ετήσιας συντήρησης του.
Μόνο τα ev είναι πιο απροβλημάτιστα από toyotaΚαι εμένα το Corolla Sedan του 2003 έχει κάνει 450.000 χιλιόμετρα και ακόμα πάει. Τι σημαίνει αυτό ότι θα πρέπει να δώσουμε ένα νεφρό και κάτι ψιλά για να λέμε ότι οδηγάμε Toyota;
Γιατί έχεις αποκλείσει το αντίστοιχο σημερινό sedan που ξεκινάει από τα 22000€;
Βρίσκει το κεφάλι μου πίσω στην οροφή και είμαι 1.80. Που ενώ περιμένεις σε σχέση με 20 χρόνια πριν να έχουν βελτιωθεί οι χώροι... εδώ έχουν γίνει χειρότεροι. Στο hatchback η κατάσταση είναι τα ίδια χάλια. Άρα τι μένει; Το Corolla Cross που δεν έχει σχέση με το απλό Corolla αλλά οκ. Επίσης, θα ήθελα κινητήρα υβριδικό (όπως έχω στο yaris). Τα 22 που λες είναι βενζίνη. Υβριδικά πάμε +5000 ευρώ πάνω!
Αν θυμάμαι καλά,
το Corolla hatchback του 2004, 1400, 97 ίππους;;
το είχαμε αγοράσει 17500€ , έκδοση με αυτόματο κλιματισμό και το οδηγεί ακόμα η πεθερά μου (πρώην) . Τα 17000€ του 2004, υποθέτω ότι είναι πολύ περισσότερα από τα σημερινά 22000€, οπότε δεν το λες και ακριβό. Αν θέλεις όμως την τελευταία λέξη της υβριδικής τεχνολογίας θα πληρώσεις 5000€ παραπάνω.
Και πάλι όμως τα 26-27000€ είναι λιγότερα, νομίζω.Τώρα αν θέλεις να πάρεις trade suv θα πληρώσεις το νταβατζιλικι
όλων των εταιρειών.
Γιατί δεν νομίζω ότι κοστίζει 4-5000€ περισσότερα στην Toyota το cc.Η κουβέντα που έχει ανοίξει στο νήμα και οι περισσότεροι εδώ μέσα δεν το καταλαβαίνουν, είναι το αν αξίζει το έκαστοτε μοντέλο της Toyota πλέον τα λεφτά του.
Δηλαδή, τα 27 χιλιάδες το corolla sedan hybrid βασική έκδοση και 30 χιλιάδες plus για την πιο πλούσια έκδοση. To corolla cross τις 30 χιλιάδες βασική έκδοση μέχρι 44 χιλιάδες για την φουλ. Και αντίστοιχα το Yaris από τα 22 χιλιάδες μέχρι τις 30 χιλιάδες για την φουλ! Διαλέξτε μοντέλα να τα λέμε όσο θέλετε. Οι τιμές έχουν ξεφύγει και πείτε ότι θέλετε εσείς για αξιοπιστίες κλπ. Και εγώ Toyota έχω και οδηγάω αλλά τα παράλογα που βλέπω γύρω μου τα λέω...
Οι βασικές εκδόσεις διατηρούν το v4m , από εκεί και πέρα με 2-3000€ για κάθε υψηλότερο εξοπλιστικό επίπεδο , χάνεται η μπάλα
, κυρίως με must have εξοπλισμούς και όχι σε συστήματα ασφαλείας που είναι στάνταρ συνήθως.
-
@lap said in Toyota Corolla Cross:
https://www.4troxoi.gr/wp-content/uploads/2025/09/Toyota-Corolla-Cross_01-scaled
Φωτογραφία για βραβείο.
Ήλιος από πίσω, σκιές αλλά και καθαρή εικόνα.
Ρε συ Λαπ, έχουν ξεσκίσει το Photoshop για να βγει αυτή η φωτογραφία, έχει πέσει βαριά επεξεργασία για να φωτιστεί έτσι η περιοχή που κανονικά τα μάτια σου δεν θα διέκριναν και πολλά, είναι τεχνητή κατά 80%, είναι το αντίθετο της "καλής φωτογραφίας", πρόκειται για "αριστούργημα του γραφίστα" σαν τα φίλτρα που βάζουν σε φωτογραφίες από πατσαβούρες για να μας τις παρουσιάσουν ως μιλφάκια και χρειάζεται κιόλας για να κολακευθεί κάπως η Βασιλειάδου μας, που τουλάχιστον πριν είχε μια χαρακτηριστική από μακριά μπρουταλ μάσκα, την οποία τώρα αντικατέστησαν με μια τελείως generic πρόσοψη σαν αυτές που φοράνε τα άγνωστα κινέζικα...
Και για το θόρυβο, άσε την ΕΝΕΡΓΕΙΑ στην πηγή.
τα δύο αυτοκίνητα (σίγουρα θα πρέπει να είναι πιο ήσυχο το 3008 στις υψηλές ταχύτητες, το ελπίζω κι εύχομαι τουλάχιστον) έχουν διαφορά 2db, εσύ λες πως το αυτί μας χρειάζεται 9db για να αντιληφθεί τη διαφορά, και νομίζω ότι το 33% του 9 δεν κάνει 2.(Αν και αυτές οι μετρήσεις νομίζω πως γίνονται στη θέση του συνοδηγού, με 70χαω περίπου)
-
This post is deleted! -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Ολοι οι υπέρμαχοι ισχυρίζονται οτι "έλα μωρέ τωρα ποιος θόρυβος?"..."πετάει το αμαξι με 140 ολακερα αλογα...δεν είμαστε εμείς τίποτα ΓΚΑΖΟΦΟΝΙΑΔΕΣ να θέλουμε παραπανω κι ας τα προσφέρουν οι άλλοι απλόχερα στα ίδια λεφτα."
Μπορείς να μας δώσεις τα παραδείγματα του ανταγωνισμού που στα 30 χιλιάρικα παίρνεις ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ γκάζια;
Προφανώς θα υπάρχουν και δεν τα ξέρω, να τα πληροφορηθώ κι εγώ, να έχουν κι οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες μια σύγκριση.Και στα 35k μπορεί κάποιος να δώσει ένα παράδειγμα; Ειλικρινά ρωτάω.
Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι το αντίστοιχο KIA/Hyundai με 215 άλογα.
-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@lap said in Toyota Corolla Cross:
https://www.4troxoi.gr/wp-content/uploads/2025/09/Toyota-Corolla-Cross_01-scaled
Φωτογραφία για βραβείο.
Ήλιος από πίσω, σκιές αλλά και καθαρή εικόνα.
Ρε συ Λαπ, έχουν ξεσκίσει το Photoshop για να βγει αυτή η φωτογραφία, έχει πέσει βαριά επεξεργασία για να φωτιστεί έτσι η περιοχή που κανονικά τα μάτια σου δεν θα διέκριναν και πολλά, είναι τεχνητή κατά 80%, είναι το αντίθετο της "καλής φωτογραφίας", πρόκειται για "αριστούργημα του γραφίστα" σαν τα φίλτρα που βάζουν σε φωτογραφίες από πατσαβούρες για να μας τις παρουσιάσουν ως μιλφάκια και χρειάζεται κιόλας για να κολακευθεί κάπως η Βασιλειάδου μας, που τουλάχιστον πριν είχε μια χαρακτηριστική από μακριά μπρουταλ μάσκα, την οποία τώρα αντικατέστησαν με μια τελείως generic πρόσοψη σαν αυτές που φοράνε τα άγνωστα κινέζικα...
Και για το θόρυβο, άσε την ΕΝΕΡΓΕΙΑ στην πηγή.
τα δύο αυτοκίνητα (σίγουρα θα πρέπει να είναι πιο ήσυχο το 3008 στις υψηλές ταχύτητες, το ελπίζω κι εύχομαι τουλάχιστον) έχουν διαφορά 2db, εσύ λες πως το αυτί μας χρειάζεται 9db για να αντιληφθεί τη διαφορά, και νομίζω ότι το 33% του 9 δεν κάνει 2.(Αν και αυτές οι μετρήσεις νομίζω πως γίνονται στη θέση του συνοδηγού, με 70χαω περίπου)
3dB διαφορά έχουν, σχεδόν 70 το Toyota και 67 το Peugeot. Δηλαδή, κατά 1/3 πιο ήσυχο το 3008 στο ταξίδι.
Οχι η adac αναφέρει πως είναι στα 130χλμ/ωρα.
Και επειδή έχουν πολλά πρωτόκολλα στις δοκιμές τους το θεωρώ καλή βάση αξιολόγησης και σύγκρισης.
Για τη φωτογραφια
-
Ποια διαφορά στα db ρε σεις;
Μιλάμε ότι το 3008 είναι Αυτοκίνητο και το άλλο είναι μαυσωλείο. -
Μπορεί τώρα με τις νέες μονώσεις να διόρθωσε την γενικότερη ηχομόνωση και δη σε σοβαρό βαθμό.
-
Πιο φθηνή ροπή και άλογα μόνο σε ev βρίσκεις (tesla δηλαδή). Για να αποκτήσεις c suv με 200 άλογα σε ευρωπαϊκή εταιρεία θα πρέπει να δώσεις άνω 45-50K σε βασική έκδοση και μάλιστα αμιγώς θερμικό.
Απ' ότι κατάλαβα το ζήτημα δεν είναι αν σου βγάζει 0-100 σε λιγότερο από 8 δεύτερα, αλλά πως τα βγάζει δηλαδή με θόρυβο από ecvt κλπ. Στις στροφές της Υλίκης πριν την εποχή των ραντάρ, το cc ανέβαινε αέρα. Ο κινητήρας 1.2 κινητήρας του 3008 με πλήρες φορτίο και οικογένεια στις στροφές της Υλίκης σε παρεταταμένη ανηφόρα θα κρεμάσει. Οπότε το να συγκρίνουμε τον 1.2 με τον δίλιτρο είναι αστείο σε τέτοιες κατηγορίες αυτοκινήτων που το βάρος ξεπερνά τον 1,5 τόνο. -
This post is deleted! -
This post is deleted! -
This post is deleted! -
This post is deleted!
Toyota Corolla Cross