-
@a-d-p said in TOYOTA FORUM:
@georgekn said in TOYOTA FORUM:
Για να κινηθώ στο δρόμο που χάραξε ο @fanis75
Καταλώσεις καθημερίνης διαδρομής μου
Corolla Hybrid- 3.8lt/100km
Hyundai Kona diesel - 5lt/100km
Renault Scenic 1.6 dci – 5.2lt/100km
Grande Punto Diesel 1.3 - 4.5lt/100km
Smart fortwo diesel 4,5lt/100kmΘερινές καταναλώσεις...το χειμώνα πάνε 0,4-0,5lt επάνω.
Εσύ πάλι ελαφροποδης
Εγω κινούμαι επαρχιακό και αυτοκινητοδρομο κατα 98%
Ο @fanis75 καρακέντρο...όσο δεν πάει... -
@alexandros-k said in TOYOTA FORUM:
Την CC δεν την λες και τοσο λουξ. Οσο για το γκαζι , ε λιγο ακομα δεν θα ηταν κακο.
Τα Λεξους ειναι καλα, αλλά τα γρηγορα ειναι και πανακριβαH CC δεν έχει καλή ποιότητα, για αυτό είπα Κορόλα επίτηδες και όχι ΚΚ. Τα Λέξους κάποια ειναι ακριβά - τα γρήγορα ναι. αλλά και τα απλά 2λιτρα τογιότα με τα 200 ειναι μια χαρά γρήγορα, δεν μπορεί κάποιος να τα πει αργά, ειδικά εαν τα συγκρίνει με άλλα 2λιτρα με 150 άλογα ή με 1.200αρια και 1.500αρια με 150 άλογα.
-
@a-d-p said in TOYOTA FORUM:
Βαρύ πόδι έχεις σειρά
Καθόλου (που να δεις η γυναίκα μου!!), αλλά ειναι οι συνθήκες που κινούμαι σούπερ επιβαρυντικές - οι χειρότερες που μπορούν να σου πετύχουν. Για αυτό π.χ. 3 μήνες με την 330xi του πατέρα χτύπαγα 20αρια.
-
@georgekn said in TOYOTA FORUM:
Αυτό κάνει με μέση 95 χλμ?
Η κάτω ένδειξη...
Εκκίνηση από τα διόδια στη Νεστανη και τερματισμός πριν το φανάρι του Κηφισού.
Corolla hatch 1.8
Αυτό ναι , είναι αρκετά ενδεικτικό , η διαδρομή αυτή έχει από όλα.
Θα ήταν ενδιαφέρον να μας δείξεις και την επιστροφή που η ανηφόρα της Στέρνας είναι αρκετά δύσκολη.
4.6 με μέση ταχύτητα 95χλμ είναι άπιαστο νούμερο.
Αν και λογικά ξέρεις πολύ καλά τον δρόμο και εκμεταλλεύεσαι τις κατηφόρες παίρνοντας φόρα , εγώ θεωρώ πως ένα Golf με air-condition ανοιχτό θα είχε με τις ίδιες συνθήκες τουλάχιστον 6.5 και ένα Troc 7.5-8.
-
@vagkirk said in TOYOTA FORUM:
@georgekn said in TOYOTA FORUM:
Αυτό κάνει με μέση 95 χλμ?
Η κάτω ένδειξη...
Εκκίνηση από τα διόδια στη Νεστανη και τερματισμός πριν το φανάρι του Κηφισού.
Corolla hatch 1.8
Αυτό ναι , είναι αρκετά ενδεικτικό , η διαδρομή αυτή έχει από όλα.
Θα ήταν ενδιαφέρον να μας δείξεις και την επιστροφή που η ανηφόρα της Στέρνας είναι αρκετά δύσκολη.
4.6 με μέση ταχύτητα 95χλμ είναι άπιαστο νούμερο.
Αν και λογικά ξέρεις πολύ καλά τον δρόμο και εκμεταλλεύεσαι τις κατηφόρες παίρνοντας φόρα , εγώ θεωρώ πως ένα Golf με air-condition ανοιχτό θα είχε με τις ίδιες συνθήκες τουλάχιστον 6.5 και ένα Troc 7.5-8.
Ξέρω και τον δρόμο καλά και το όχημα μου πως λειτουργεί.
Κατηφοράκιας δεν είμαι πάντως...προτιμώ ανάβαση
Εγραψα πιο πάνω ότι όταν μου δωθεί η ευκαρία θα κάνω την αντίθετη διαδρομή.
-
@vagkirk said in TOYOTA FORUM:
@georgekn said in TOYOTA FORUM:
Αυτό κάνει με μέση 95 χλμ?
Η κάτω ένδειξη...
Εκκίνηση από τα διόδια στη Νεστανη και τερματισμός πριν το φανάρι του Κηφισού.
Corolla hatch 1.8
Αυτό ναι , είναι αρκετά ενδεικτικό , η διαδρομή αυτή έχει από όλα.
Θα ήταν ενδιαφέρον να μας δείξεις και την επιστροφή που η ανηφόρα της Στέρνας είναι αρκετά δύσκολη.
4.6 με μέση ταχύτητα 95χλμ είναι άπιαστο νούμερο.
Αν και λογικά ξέρεις πολύ καλά τον δρόμο και εκμεταλλεύεσαι τις κατηφόρες παίρνοντας φόρα , εγώ θεωρώ πως ένα Golf με air-condition ανοιχτό θα είχε με τις ίδιες συνθήκες τουλάχιστον 6.5 και ένα Troc 7.5-8.
Για να κάψει το T-Roc 8 στην Εθνική πρέπει να πηγαίνεις συνέχεια με 150, θα μας κλείσει μέσα ο @A-d-P
-
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
@vagkirk said in TOYOTA FORUM:
@georgekn said in TOYOTA FORUM:
Αυτό κάνει με μέση 95 χλμ?
Η κάτω ένδειξη...
Εκκίνηση από τα διόδια στη Νεστανη και τερματισμός πριν το φανάρι του Κηφισού.
Corolla hatch 1.8
Αυτό ναι , είναι αρκετά ενδεικτικό , η διαδρομή αυτή έχει από όλα.
Θα ήταν ενδιαφέρον να μας δείξεις και την επιστροφή που η ανηφόρα της Στέρνας είναι αρκετά δύσκολη.
4.6 με μέση ταχύτητα 95χλμ είναι άπιαστο νούμερο.
Αν και λογικά ξέρεις πολύ καλά τον δρόμο και εκμεταλλεύεσαι τις κατηφόρες παίρνοντας φόρα , εγώ θεωρώ πως ένα Golf με air-condition ανοιχτό θα είχε με τις ίδιες συνθήκες τουλάχιστον 6.5 και ένα Troc 7.5-8.
Για να κάψει το T-Roc 8 στην Εθνική πρέπει να πηγαίνεις συνέχεια με 150, θα μας κλείσει μέσα ο @A-d-P
Κάνε την ίδια διαδρομή με AC on και 96 μέση ταχύτητα και θα το δεις.
-
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@alexandros-k said in TOYOTA FORUM:
Την CC δεν την λες και τοσο λουξ. Οσο για το γκαζι , ε λιγο ακομα δεν θα ηταν κακο.
Τα Λεξους ειναι καλα, αλλά τα γρηγορα ειναι και πανακριβαH CC δεν έχει καλή ποιότητα, για αυτό είπα Κορόλα επίτηδες και όχι ΚΚ. Τα Λέξους κάποια ειναι ακριβά - τα γρήγορα ναι. αλλά και τα απλά 2λιτρα τογιότα με τα 200 ειναι μια χαρά γρήγορα, δεν μπορεί κάποιος να τα πει αργά, ειδικά εαν τα συγκρίνει με άλλα 2λιτρα με 150 άλογα ή με 1.200αρια και 1.500αρια με 150 άλογα.
Ειπες απο Corolla και πανω... Ε η CC ειναι πανω απο Corolla
Τα 200 αλογα δεν εγιναν 180 τωρα? Κατι τετοιο καταλαβα -
@alexandros-k said in TOYOTA FORUM:
Ειπες απο Corolla και πανω... Ε η CC ειναι πανω απο Corolla
Τα 200 αλογα δεν εγιναν 180 τωρα? Κατι τετοιο καταλαβαΕχεις ένα δίκιο, αλλά εννοώ από Κορόλα (σκέτη χωρίς Κρος) και πάνω, δηλαδή Κορόλα, CHR, RAV κλπ.
Ναι έγιναν 180....αλλα δεν τα έχω οδηγήσει για να δω πόση διαφορά έχουν.
-
@fanis75 said in TOYOTA FORUM:
@a-d-p said in TOYOTA FORUM:
Βαρύ πόδι έχεις σειρά
Καθόλου (που να δεις η γυναίκα μου!!), αλλά ειναι οι συνθήκες που κινούμαι σούπερ επιβαρυντικές - οι χειρότερες που μπορούν να σου πετύχουν. Για αυτό π.χ. 3 μήνες με την 330xi του πατέρα χτύπαγα 20αρια.
Μερακλής ο μπαμπάς 🤪🤪
-
Κάτι τέτοιο ψάχνετε; yaris cross στο Θεσσαλονίκη Βόλος με 125 -135 συνέχεια αλλά διόδια και έργα βγάζουν μέση ταχύτητα 93 χλμ/ώρα
-
@georgekn said in TOYOTA FORUM:
Από Νεστάνη μέχρι Αθήνα δεν είναι απλά μια κατηφόρα, η διαδρομή ξεκινά από τα 600μ υψόμετρο ανεβαίνει στα 800μ στο Αρτεμίσιο κατεβαίνει στη Στερνά στα 200μ και στη συνέχεια ανεβαίνει στη Νεμέα στα 450μ μέτρα πάμε σχετικά φλατ 200μ μέχρι και το Σπαθοβουνι οπού και ανεβαίνει στα 300μ πάλι και τελευταίο σημαντικό ύψωμα στα 200μ στην Κινετα.
Όπως βλέπουμε είναι μια μικτή διαδρομή και μας δείχνει τις δυνατότητες του hybrid system της Toyota και σε σβέλτα ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο.
Όπως και να χει επιφυλάσσομαι να κάνω την αντίθετη διαδρομή με ιδίες συνθήκες κάποια στιγμή.
Πιστεύω ότι θα βγει κατανάλωση κάτω από 5 λίτρα
Χωρίς να θέλω να μπούμε σε αντιπαράθεση, απλά πρεπέι να πω ότι δυστυχώς δεν είναι ενδεικτική διαδρομή για κατανάλωση γιατί εκτός του ότι δεν είναι κυκλική, είναι και μια διαδρομή που έχει μεγάλη υψομετρική διαφορα σχεδόν 600 μέτρα. Όπως δεν θα ήταν ενδεικτική και η ανάποδη διαδρομή.
Γενικά τα ανεβοκατεβάσματα όντως επηρεάζουν αρνητικά την κατανάλωση γιατι δεν έχεις πληρη μετατροπη της δυναμικής ενέργειας σε κινητική. Με καλή διάθεση και χωρίς να με παραξηγήσεις, απλα θελω να αναφέρω ότι όταν ανεβαίνεις μια ανηφόρα εκτός της ενέργειας που χρειάζεται για να καλύψεις μια απόσταση πρέπει να καταναλώσεις και έξτρα ενέργεια λόγω του υψομέτρου που θα ανέβεις, αυτό που είναι γνωστό και ώς δυναμική ενέργεια. Για αυτό το λόγο και οι ανυφόρες είναι πιο "δυσκολες" απο τις ευθείες. Αντίστοιχα όταν κατεβαίνεις η δυναμική ενέργεια μετατρέπεται σε κινητική και για αυτό οι κατηφόρες είναι πιο "ευκολες". Στο παράδειγμα που λες όντως ανεβαίνουμε μεχρι τη σήραγγα του Αρτεμισίου αλλα μετά κατεβαίνουμε κιόλλας. Όποτε όντως είναι μια διαδρομή με "ανηφοροκατηφορικό" προφίλ. Αλλα παραμένει το βασικό γεγονός ότι συνολικά το αυτοκίνητο κατεβαίνει σχεδόν 600 μέτρα σε υψόμετρο. Η αντίστροφη διαδρομή που πόσταρες ήταν απο την Αθήνα μέχρι την κόρινθο, που υψομετρικά δεν έχουν μεγάλη διαφορά, για το οποίο και αναγνωρίζω πως αργότερα όντως πολύ σωστά έγραψες πως πρεπει να κάνεις και την ίδια διαδρομή ανάποδα.
Φιλικά πάντα και με καλή διάθεση.
-
@kostasiour said in TOYOTA FORUM:
....ανεβαίνουμε μεχρι τη σήραγγα του Αρτεμισίου αλλα μετά κατεβαίνουμε κιόλλας....
τα ξέρουμε όλα αυτά, η διαδρομή δεν είναι κυκλική αλλά είναι κοινό μέτρο σύγκρισης γιατί έχουμε βρεθεί πολλές φορές στην συγκεκριμένη ανάβαση/κατάβαση με διάφορα οχήματα.
Τα phev/ev θα ανακτήσουν αρκετή ενέργεια στην κατάβαση, κάτι που δεν θα κάνουν τα υπόλοιπα. Εγώ κατεβαίνω με νεκρά με περίπου 100/120kph για 15km, προσπαθώντας να αξιοποιήσω πλήρως την δυναμική ενέργεια. Είναι λίγο επικίνδυνο δεν προτείνεται.
-
@ataim said in TOYOTA FORUM:
@kostasiour said in TOYOTA FORUM:
....ανεβαίνουμε μεχρι τη σήραγγα του Αρτεμισίου αλλα μετά κατεβαίνουμε κιόλλας....
τα ξέρουμε όλα αυτά, η διαδρομή δεν είναι κυκλική αλλά είναι κοινό μέτρο σύγκρισης γιατί έχουμε βρεθεί πολλές φορές στην συγκεκριμένη ανάβαση/κατάβαση με διάφορα οχήματα.
Τα phev/ev θα ανακτήσουν αρκετή ενέργεια στην κατάβαση, κάτι που δεν θα κάνουν τα υπόλοιπα. Εγώ κατεβαίνω με νεκρά με περίπου 100/120kph για 15km, προσπαθώντας να αξιοποιήσω πλήρως την δυναμική ενέργεια. Είναι λίγο επικίνδυνο δεν προτείνεται.
Την ανακτηση αυτη πετυχαινουν και τα hev οχι στην εθνικη αλλα στον επαρχιακο σε τμηματα σαν αυτο που περιγραφεις με συνεχεις υψομετρικες ανεβα-κατεβα κυριως σε ταχυτητες 40-80..γ αυτο για μενα η διαφορα στον επαρχιακο αν εκμεταλευεσαι καλα το υβριδιο ειναι μεγαλη και οχι μικρη οπως ισχυριζονται οι θερμικοι..εκει θελει αμιγως ηλεκτρικη κινηση και οχι συνδυαστικα οπως στην εθνικη..σε τετοια τμηματα καιω απο 2,5 εως 3 λιτρα..οταν ο αλλος καιει 5-5,5 μπορει ναι μεν να καιει λιγο αλλα καιει τα διπλα!!
-
@tolisk20 said in TOYOTA FORUM:
η διαφορα στον επαρχιακο αν εκμεταλευεσαι καλα το υβριδιο ειναι μεγαλη και οχι μικρη οπως ισχυριζονται οι θερμικοι..εκει θελει αμιγως ηλεκτρικη κινηση και οχι συνδυαστικα οπως στην εθνικη..σε τετοια τμηματα καιω απο 2,5 εως 3 λιτρα..οταν ο αλλος καιει 5-5,5 μπορει ναι μεν να καιει λιγο αλλα καιει τα διπλα!!
Τα είχα γράψει κι εγώ στο παρελθόν οτι στον επαρχιακό τα hev Toyota έχουν μεγάλα ποσοστά αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης και συνεπώς πετυχαίνουν εξαιρετική οικονομία, ανεβάζοντας μάλιστα και σχετικές καταναλώσεις, και κάποιοι έπεσαν να με φάνε...
Δυστυχώς, δεν βγάζεις άκρη. Τουλάχιστον όσοι τα οδηγούμε καθημερινά συγκλίνουμε στις απόψεις μας. Κάτι ειναι κι αυτό... -
@tolisk20 said in TOYOTA FORUM:
@ataim said in TOYOTA FORUM:
@kostasiour said in TOYOTA FORUM:
....ανεβαίνουμε μεχρι τη σήραγγα του Αρτεμισίου αλλα μετά κατεβαίνουμε κιόλλας....
τα ξέρουμε όλα αυτά, η διαδρομή δεν είναι κυκλική αλλά είναι κοινό μέτρο σύγκρισης γιατί έχουμε βρεθεί πολλές φορές στην συγκεκριμένη ανάβαση/κατάβαση με διάφορα οχήματα.
Τα phev/ev θα ανακτήσουν αρκετή ενέργεια στην κατάβαση, κάτι που δεν θα κάνουν τα υπόλοιπα. Εγώ κατεβαίνω με νεκρά με περίπου 100/120kph για 15km, προσπαθώντας να αξιοποιήσω πλήρως την δυναμική ενέργεια. Είναι λίγο επικίνδυνο δεν προτείνεται.
Την ανακτηση αυτη πετυχαινουν και τα hev οχι στην εθνικη αλλα στον επαρχιακο σε τμηματα σαν αυτο που περιγραφεις με συνεχεις υψομετρικες ανεβα-κατεβα κυριως σε ταχυτητες 40-80..γ αυτο για μενα η διαφορα στον επαρχιακο αν εκμεταλευεσαι καλα το υβριδιο ειναι μεγαλη και οχι μικρη οπως ισχυριζονται οι θερμικοι..εκει θελει αμιγως ηλεκτρικη κινηση και οχι συνδυαστικα οπως στην εθνικη..σε τετοια τμηματα καιω απο 2,5 εως 3 λιτρα..οταν ο αλλος καιει 5-5,5 μπορει ναι μεν να καιει λιγο αλλα καιει τα διπλα!!
Θα προσθετα πως το κάνουν και στην εθνική.
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
@tolisk20 said in TOYOTA FORUM:
η διαφορα στον επαρχιακο αν εκμεταλευεσαι καλα το υβριδιο ειναι μεγαλη και οχι μικρη οπως ισχυριζονται οι θερμικοι..εκει θελει αμιγως ηλεκτρικη κινηση και οχι συνδυαστικα οπως στην εθνικη..σε τετοια τμηματα καιω απο 2,5 εως 3 λιτρα..οταν ο αλλος καιει 5-5,5 μπορει ναι μεν να καιει λιγο αλλα καιει τα διπλα!!
Τα είχα γράψει κι εγώ στο παρελθόν οτι στον επαρχιακό τα hev Toyota έχουν μεγάλα ποσοστά αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης και συνεπώς πετυχαίνουν εξαιρετική οικονομία, ανεβάζοντας μάλιστα και σχετικές καταναλώσεις, και κάποιοι έπεσαν να με φάνε...
Δυστυχώς, δεν βγάζεις άκρη. Τουλάχιστον όσοι τα οδηγούμε καθημερινά συγκλίνουμε στις απόψεις μας. Κάτι ειναι κι αυτό...Όσα έχουν σύστημα ανάκτησης, και η μπαταρία δεν είναι γεμάτη εκείνη την στιγμή, ουσιαστικά την δυναμική ενέργεια που έχουν αποκτήσει απο μια ανυφόρα, στις κατηφόρες που σε κάποια στιγμή ο οδηγός κόβει, αντι να χαθεί μέρος αυτής σε θερμική (είτε μέσω του μοτερ, είτε μέσω των φρένων), την αποθηκεουν στην μπαταρία. (Εννοείται ότι υπάρχουν και άλλες απώλειες και δεν την ανακτούν όλη, αλλα μέρος αυτής).
-
@kostasiour said in TOYOTA FORUM:
@tolisk20 said in TOYOTA FORUM:
@ataim said in TOYOTA FORUM:
@kostasiour said in TOYOTA FORUM:
....ανεβαίνουμε μεχρι τη σήραγγα του Αρτεμισίου αλλα μετά κατεβαίνουμε κιόλλας....
τα ξέρουμε όλα αυτά, η διαδρομή δεν είναι κυκλική αλλά είναι κοινό μέτρο σύγκρισης γιατί έχουμε βρεθεί πολλές φορές στην συγκεκριμένη ανάβαση/κατάβαση με διάφορα οχήματα.
Τα phev/ev θα ανακτήσουν αρκετή ενέργεια στην κατάβαση, κάτι που δεν θα κάνουν τα υπόλοιπα. Εγώ κατεβαίνω με νεκρά με περίπου 100/120kph για 15km, προσπαθώντας να αξιοποιήσω πλήρως την δυναμική ενέργεια. Είναι λίγο επικίνδυνο δεν προτείνεται.
Την ανακτηση αυτη πετυχαινουν και τα hev οχι στην εθνικη αλλα στον επαρχιακο σε τμηματα σαν αυτο που περιγραφεις με συνεχεις υψομετρικες ανεβα-κατεβα κυριως σε ταχυτητες 40-80..γ αυτο για μενα η διαφορα στον επαρχιακο αν εκμεταλευεσαι καλα το υβριδιο ειναι μεγαλη και οχι μικρη οπως ισχυριζονται οι θερμικοι..εκει θελει αμιγως ηλεκτρικη κινηση και οχι συνδυαστικα οπως στην εθνικη..σε τετοια τμηματα καιω απο 2,5 εως 3 λιτρα..οταν ο αλλος καιει 5-5,5 μπορει ναι μεν να καιει λιγο αλλα καιει τα διπλα!!
Θα προσθετα πως το κάνουν και στην εθνική.
@bill_hsd said in TOYOTA FORUM:
@tolisk20 said in TOYOTA FORUM:
η διαφορα στον επαρχιακο αν εκμεταλευεσαι καλα το υβριδιο ειναι μεγαλη και οχι μικρη οπως ισχυριζονται οι θερμικοι..εκει θελει αμιγως ηλεκτρικη κινηση και οχι συνδυαστικα οπως στην εθνικη..σε τετοια τμηματα καιω απο 2,5 εως 3 λιτρα..οταν ο αλλος καιει 5-5,5 μπορει ναι μεν να καιει λιγο αλλα καιει τα διπλα!!
Τα είχα γράψει κι εγώ στο παρελθόν οτι στον επαρχιακό τα hev Toyota έχουν μεγάλα ποσοστά αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης και συνεπώς πετυχαίνουν εξαιρετική οικονομία, ανεβάζοντας μάλιστα και σχετικές καταναλώσεις, και κάποιοι έπεσαν να με φάνε...
Δυστυχώς, δεν βγάζεις άκρη. Τουλάχιστον όσοι τα οδηγούμε καθημερινά συγκλίνουμε στις απόψεις μας. Κάτι ειναι κι αυτό...Όσα έχουν σύστημα ανάκτησης, και η μπαταρία δεν είναι γεμάτη εκείνη την στιγμή, ουσιαστικά την δυναμική ενέργεια που έχουν αποκτήσει απο μια ανυφόρα, στις κατηφόρες που σε κάποια στιγμή ο οδηγός κόβει, αντι να χαθεί μέρος αυτής σε θερμική (είτε μέσω του μοτερ, είτε μέσω των φρένων), την αποθηκεουν στην μπαταρία. (Εννοείται ότι υπάρχουν και άλλες απώλειες και δεν την ανακτούν όλη, αλλα μέρος αυτής).
Το κανουν και στην εθνικη αλλα το κερδος ειναι αρκετα μικροτερο γιατι ειναι δυσκολο να κινεισαι αμιγως ηλεκτρικα..ενω στον επαρχιακο υπαρχει σημαντικη διαφορα
-
Εννοείται δεν έχουμε αντιπαράθεση εμπειρίες αναφέρουμε.
Το έγραψα και εγώ όπως είδες ότι χρωστάω την επιστροφή την οποία υπολογίζω γύρω στα 5 λίτρα μέση.
Το Αρτεμίσιο το έχω ξανα γράψει ότι συμπεριλαμβάνεται στην καθημερινή μού κυκλική διαδρομή Ναύπλιο Νεστάνη και πίσω με κατανάλωση τα 3,8 λίτρα /100 με 60 χλμ μέση ταχύτητα, οπότε νιώθω τι επίπτωση έχει στην κατανάλωση η ανάβαση του καλύτερα ίσως από οποιαδήποτε άλλον οδηγό.
Ενδεικτικά θα γράψω ότι χρειάζομαι 2,5 λίτρα στο ανέβασμα για 55 χλμ και στην επιστροφή 1,5 λίτρα.
-
https://www.facebook.com/share/v/164VVuxCqw/
Υγρό φρένων
-
@nikonino said in TOYOTA FORUM:
Τα υβριδικά της Toyota, πέρα από την χαμηλή κατανάλωση, έχουν και πολύ φθηνή συντήρηση σε σχέση με τους ανταγωνιστές, λόγω του πως έχουν στήσει το αυτοκίνητο μηχανολογικά. Επίσης, τα υβριδικά τους τρέχουν πόσες γενιές από το 1997 που πρωτοέβγαλαν το Prius. Δεν υπάρχει ανταγωνιστής. Και για τον λόγο αυτό είναι πλέον πανάκριβα τα Toyota. Δεν ξέρω βέβαια αν αρκεί η αξιοπιστία της Toyota για να δικαιολογείς τις τσιμπημένες τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε όλα τα μοντέλα της πλέον....
Aυτο που με χαλαει ειναι καποιες τσιπιες στους εξοπλισμους,στο yaris cross στα 28k χωρις αναδιπλουμενους ηλεκτρικα καθρεπτες,που δεν ειχε πλαφονιερα για τους πισω και ηταν στο σκοταδι,το οχι καλο ανοιγμα των πισω πορτων και επισης οι μετριοι χωροι τοσο στο Cross,οσο και στο ch-r ελεω σχεδιασης της πισω κολωνας,δλδ καποιος που θα δωσει ενα ποσο εως 30k,ειναι κριμα να παρει μικροτερο πορτ παγκαζ απο τον ανταγωνισμο η να στριμωχνεσαι στο ch-r αν εισαι ψηλος πχ. Για τα υπολοιπα σαφως υπαρχει η αξιοπιστια,η χαμηλη καταναλωση,οι εγγυησεις,οταν ο γερμανος δεν εχει υβριδικο και το βγαζει μολις το 2026 με μολις 4 ετη εγγυησης.
TOYOTA FORUM