Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 332
    • 333
    • 334
    • 335
    • 336
    • 335 / 336
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    154
    6714
    186886
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • georgekn
      georgekn @A d P last edited by

      @a-d-p said in TOYOTA FORUM:

      @georgekn said in TOYOTA FORUM:

      Για να κινηθώ στο δρόμο που χάραξε ο @fanis75

      Καταλώσεις καθημερίνης διαδρομής μου

      Corolla Hybrid- 3.8lt/100km
      Hyundai Kona diesel - 5lt/100km
      Renault Scenic 1.6 dci – 5.2lt/100km
      Grande Punto Diesel 1.3 - 4.5lt/100km
      Smart fortwo diesel 4,5lt/100km

      Θερινές καταναλώσεις...το χειμώνα πάνε 0,4-0,5lt επάνω.

      Εσύ πάλι ελαφροποδης 😁😁

      Εγω κινούμαι επαρχιακό και αυτοκινητοδρομο κατα 98%
      Ο @fanis75 καρακέντρο...όσο δεν πάει...

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • fanis75
        fanis75 moderator @alexandros-k last edited by

        @alexandros-k said in TOYOTA FORUM:

        Την CC δεν την λες και τοσο λουξ. Οσο για το γκαζι , ε λιγο ακομα δεν θα ηταν κακο.
        Τα Λεξους ειναι καλα, αλλά τα γρηγορα ειναι και πανακριβα

        H CC δεν έχει καλή ποιότητα, για αυτό είπα Κορόλα επίτηδες και όχι ΚΚ. Τα Λέξους κάποια ειναι ακριβά - τα γρήγορα ναι. αλλά και τα απλά 2λιτρα τογιότα με τα 200 ειναι μια χαρά γρήγορα, δεν μπορεί κάποιος να τα πει αργά, ειδικά εαν τα συγκρίνει με άλλα 2λιτρα με 150 άλογα ή με 1.200αρια και 1.500αρια με 150 άλογα.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator @A d P last edited by

          @a-d-p said in TOYOTA FORUM:

          Βαρύ πόδι έχεις σειρά 😁😁

          Καθόλου (που να δεις η γυναίκα μου!!), αλλά ειναι οι συνθήκες που κινούμαι σούπερ επιβαρυντικές - οι χειρότερες που μπορούν να σου πετύχουν. Για αυτό π.χ. 3 μήνες με την 330xi του πατέρα χτύπαγα 20αρια.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • V
            vagkirk @georgekn last edited by

            @georgekn said in TOYOTA FORUM:

            Αυτό κάνει με μέση 95 χλμ?

            Η κάτω ένδειξη...

            Εκκίνηση από τα διόδια στη Νεστανη και τερματισμός πριν το φανάρι του Κηφισού.

            Corolla hatch 1.8

            Αυτό ναι , είναι αρκετά ενδεικτικό , η διαδρομή αυτή έχει από όλα.

            Θα ήταν ενδιαφέρον να μας δείξεις και την επιστροφή που η ανηφόρα της Στέρνας είναι αρκετά δύσκολη.

            4.6 με μέση ταχύτητα 95χλμ είναι άπιαστο νούμερο.

            Αν και λογικά ξέρεις πολύ καλά τον δρόμο και εκμεταλλεύεσαι τις κατηφόρες παίρνοντας φόρα , εγώ θεωρώ πως ένα Golf με air-condition ανοιχτό θα είχε με τις ίδιες συνθήκες τουλάχιστον 6.5 και ένα Troc 7.5-8.

            georgekn A 2 Replies Last reply Reply Quote 2
            • georgekn
              georgekn @vagkirk last edited by

              @vagkirk said in TOYOTA FORUM:

              @georgekn said in TOYOTA FORUM:

              Αυτό κάνει με μέση 95 χλμ?

              Η κάτω ένδειξη...

              Εκκίνηση από τα διόδια στη Νεστανη και τερματισμός πριν το φανάρι του Κηφισού.

              Corolla hatch 1.8

              Αυτό ναι , είναι αρκετά ενδεικτικό , η διαδρομή αυτή έχει από όλα.

              Θα ήταν ενδιαφέρον να μας δείξεις και την επιστροφή που η ανηφόρα της Στέρνας είναι αρκετά δύσκολη.

              4.6 με μέση ταχύτητα 95χλμ είναι άπιαστο νούμερο.

              Αν και λογικά ξέρεις πολύ καλά τον δρόμο και εκμεταλλεύεσαι τις κατηφόρες παίρνοντας φόρα , εγώ θεωρώ πως ένα Golf με air-condition ανοιχτό θα είχε με τις ίδιες συνθήκες τουλάχιστον 6.5 και ένα Troc 7.5-8.

              Ξέρω και τον δρόμο καλά και το όχημα μου πως λειτουργεί.

              Κατηφοράκιας δεν είμαι πάντως...προτιμώ ανάβαση😊 😊 😊

              Εγραψα πιο πάνω ότι όταν μου δωθεί η ευκαρία θα κάνω την αντίθετη διαδρομή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A
                andya3 @vagkirk last edited by

                @vagkirk said in TOYOTA FORUM:

                @georgekn said in TOYOTA FORUM:

                Αυτό κάνει με μέση 95 χλμ?

                Η κάτω ένδειξη...

                Εκκίνηση από τα διόδια στη Νεστανη και τερματισμός πριν το φανάρι του Κηφισού.

                Corolla hatch 1.8

                Αυτό ναι , είναι αρκετά ενδεικτικό , η διαδρομή αυτή έχει από όλα.

                Θα ήταν ενδιαφέρον να μας δείξεις και την επιστροφή που η ανηφόρα της Στέρνας είναι αρκετά δύσκολη.

                4.6 με μέση ταχύτητα 95χλμ είναι άπιαστο νούμερο.

                Αν και λογικά ξέρεις πολύ καλά τον δρόμο και εκμεταλλεύεσαι τις κατηφόρες παίρνοντας φόρα , εγώ θεωρώ πως ένα Golf με air-condition ανοιχτό θα είχε με τις ίδιες συνθήκες τουλάχιστον 6.5 και ένα Troc 7.5-8.

                Για να κάψει το T-Roc 8 στην Εθνική πρέπει να πηγαίνεις συνέχεια με 150, θα μας κλείσει μέσα ο @A-d-P 😀

                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • V
                  vagkirk @andya3 last edited by

                  @andya3 said in TOYOTA FORUM:

                  @vagkirk said in TOYOTA FORUM:

                  @georgekn said in TOYOTA FORUM:

                  Αυτό κάνει με μέση 95 χλμ?

                  Η κάτω ένδειξη...

                  Εκκίνηση από τα διόδια στη Νεστανη και τερματισμός πριν το φανάρι του Κηφισού.

                  Corolla hatch 1.8

                  Αυτό ναι , είναι αρκετά ενδεικτικό , η διαδρομή αυτή έχει από όλα.

                  Θα ήταν ενδιαφέρον να μας δείξεις και την επιστροφή που η ανηφόρα της Στέρνας είναι αρκετά δύσκολη.

                  4.6 με μέση ταχύτητα 95χλμ είναι άπιαστο νούμερο.

                  Αν και λογικά ξέρεις πολύ καλά τον δρόμο και εκμεταλλεύεσαι τις κατηφόρες παίρνοντας φόρα , εγώ θεωρώ πως ένα Golf με air-condition ανοιχτό θα είχε με τις ίδιες συνθήκες τουλάχιστον 6.5 και ένα Troc 7.5-8.

                  Για να κάψει το T-Roc 8 στην Εθνική πρέπει να πηγαίνεις συνέχεια με 150, θα μας κλείσει μέσα ο @A-d-P 😀

                  Κάνε την ίδια διαδρομή με AC on και 96 μέση ταχύτητα και θα το δεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • alexandros-k
                    alexandros-k @fanis75 last edited by

                    @fanis75 said in TOYOTA FORUM:

                    @alexandros-k said in TOYOTA FORUM:

                    Την CC δεν την λες και τοσο λουξ. Οσο για το γκαζι , ε λιγο ακομα δεν θα ηταν κακο.
                    Τα Λεξους ειναι καλα, αλλά τα γρηγορα ειναι και πανακριβα

                    H CC δεν έχει καλή ποιότητα, για αυτό είπα Κορόλα επίτηδες και όχι ΚΚ. Τα Λέξους κάποια ειναι ακριβά - τα γρήγορα ναι. αλλά και τα απλά 2λιτρα τογιότα με τα 200 ειναι μια χαρά γρήγορα, δεν μπορεί κάποιος να τα πει αργά, ειδικά εαν τα συγκρίνει με άλλα 2λιτρα με 150 άλογα ή με 1.200αρια και 1.500αρια με 150 άλογα.

                    Ειπες απο Corolla και πανω... Ε η CC ειναι πανω απο Corolla
                    Τα 200 αλογα δεν εγιναν 180 τωρα? Κατι τετοιο καταλαβα

                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @alexandros-k last edited by

                      @alexandros-k said in TOYOTA FORUM:

                      Ειπες απο Corolla και πανω... Ε η CC ειναι πανω απο Corolla
                      Τα 200 αλογα δεν εγιναν 180 τωρα? Κατι τετοιο καταλαβα

                      Εχεις ένα δίκιο, αλλά εννοώ από Κορόλα (σκέτη χωρίς Κρος) και πάνω, δηλαδή Κορόλα, CHR, RAV κλπ.

                      Ναι έγιναν 180....αλλα δεν τα έχω οδηγήσει για να δω πόση διαφορά έχουν.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • George 0
                        George 0 @fanis75 last edited by

                        @fanis75 said in TOYOTA FORUM:

                        @a-d-p said in TOYOTA FORUM:

                        Βαρύ πόδι έχεις σειρά 😁😁

                        Καθόλου (που να δεις η γυναίκα μου!!), αλλά ειναι οι συνθήκες που κινούμαι σούπερ επιβαρυντικές - οι χειρότερες που μπορούν να σου πετύχουν. Για αυτό π.χ. 3 μήνες με την 330xi του πατέρα χτύπαγα 20αρια.

                        Μερακλής ο μπαμπάς 🤪🤪

                        We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • monman2
                          monman2 last edited by monman2

                          Κάτι τέτοιο ψάχνετε; yaris cross στο Θεσσαλονίκη Βόλος με 125 -135 συνέχεια αλλά διόδια και έργα βγάζουν μέση ταχύτητα 93 χλμ/ώρα

                          Screenshot_20250917_080201_MyToyota.jpg

                          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kostasiour @georgekn last edited by kostasiour

                            @georgekn said in TOYOTA FORUM:

                            Από Νεστάνη μέχρι Αθήνα δεν είναι απλά μια κατηφόρα, η διαδρομή ξεκινά από τα 600μ υψόμετρο ανεβαίνει στα 800μ στο Αρτεμίσιο κατεβαίνει στη Στερνά στα 200μ και στη συνέχεια ανεβαίνει στη Νεμέα στα 450μ μέτρα πάμε σχετικά φλατ 200μ μέχρι και το Σπαθοβουνι οπού και ανεβαίνει στα 300μ πάλι και τελευταίο σημαντικό ύψωμα στα 200μ στην Κινετα.

                            Όπως βλέπουμε είναι μια μικτή διαδρομή και μας δείχνει τις δυνατότητες του hybrid system της Toyota και σε σβέλτα ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο.

                            Όπως και να χει επιφυλάσσομαι να κάνω την αντίθετη διαδρομή με ιδίες συνθήκες κάποια στιγμή.

                            Πιστεύω ότι θα βγει κατανάλωση κάτω από 5 λίτρα

                            Χωρίς να θέλω να μπούμε σε αντιπαράθεση, απλά πρεπέι να πω ότι δυστυχώς δεν είναι ενδεικτική διαδρομή για κατανάλωση γιατί εκτός του ότι δεν είναι κυκλική, είναι και μια διαδρομή που έχει μεγάλη υψομετρική διαφορα σχεδόν 600 μέτρα. Όπως δεν θα ήταν ενδεικτική και η ανάποδη διαδρομή.

                            Γενικά τα ανεβοκατεβάσματα όντως επηρεάζουν αρνητικά την κατανάλωση γιατι δεν έχεις πληρη μετατροπη της δυναμικής ενέργειας σε κινητική. Με καλή διάθεση και χωρίς να με παραξηγήσεις, απλα θελω να αναφέρω ότι όταν ανεβαίνεις μια ανηφόρα εκτός της ενέργειας που χρειάζεται για να καλύψεις μια απόσταση πρέπει να καταναλώσεις και έξτρα ενέργεια λόγω του υψομέτρου που θα ανέβεις, αυτό που είναι γνωστό και ώς δυναμική ενέργεια. Για αυτό το λόγο και οι ανυφόρες είναι πιο "δυσκολες" απο τις ευθείες. Αντίστοιχα όταν κατεβαίνεις η δυναμική ενέργεια μετατρέπεται σε κινητική και για αυτό οι κατηφόρες είναι πιο "ευκολες". Στο παράδειγμα που λες όντως ανεβαίνουμε μεχρι τη σήραγγα του Αρτεμισίου αλλα μετά κατεβαίνουμε κιόλλας. Όποτε όντως είναι μια διαδρομή με "ανηφοροκατηφορικό" προφίλ. Αλλα παραμένει το βασικό γεγονός ότι συνολικά το αυτοκίνητο κατεβαίνει σχεδόν 600 μέτρα σε υψόμετρο. Η αντίστροφη διαδρομή που πόσταρες ήταν απο την Αθήνα μέχρι την κόρινθο, που υψομετρικά δεν έχουν μεγάλη διαφορά, για το οποίο και αναγνωρίζω πως αργότερα όντως πολύ σωστά έγραψες πως πρεπει να κάνεις και την ίδια διαδρομή ανάποδα.

                            Φιλικά πάντα και με καλή διάθεση.

                            ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • ataim
                              ataim @kostasiour last edited by

                              @kostasiour said in TOYOTA FORUM:

                              ....ανεβαίνουμε μεχρι τη σήραγγα του Αρτεμισίου αλλα μετά κατεβαίνουμε κιόλλας....

                              τα ξέρουμε όλα αυτά, η διαδρομή δεν είναι κυκλική αλλά είναι κοινό μέτρο σύγκρισης γιατί έχουμε βρεθεί πολλές φορές στην συγκεκριμένη ανάβαση/κατάβαση με διάφορα οχήματα.

                              Τα phev/ev θα ανακτήσουν αρκετή ενέργεια στην κατάβαση, κάτι που δεν θα κάνουν τα υπόλοιπα. Εγώ κατεβαίνω με νεκρά με περίπου 100/120kph για 15km, προσπαθώντας να αξιοποιήσω πλήρως την δυναμική ενέργεια. Είναι λίγο επικίνδυνο δεν προτείνεται.

                              T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                tolisk20 @ataim last edited by tolisk20

                                @ataim said in TOYOTA FORUM:

                                @kostasiour said in TOYOTA FORUM:

                                ....ανεβαίνουμε μεχρι τη σήραγγα του Αρτεμισίου αλλα μετά κατεβαίνουμε κιόλλας....

                                τα ξέρουμε όλα αυτά, η διαδρομή δεν είναι κυκλική αλλά είναι κοινό μέτρο σύγκρισης γιατί έχουμε βρεθεί πολλές φορές στην συγκεκριμένη ανάβαση/κατάβαση με διάφορα οχήματα.

                                Τα phev/ev θα ανακτήσουν αρκετή ενέργεια στην κατάβαση, κάτι που δεν θα κάνουν τα υπόλοιπα. Εγώ κατεβαίνω με νεκρά με περίπου 100/120kph για 15km, προσπαθώντας να αξιοποιήσω πλήρως την δυναμική ενέργεια. Είναι λίγο επικίνδυνο δεν προτείνεται.

                                Την ανακτηση αυτη πετυχαινουν και τα hev οχι στην εθνικη αλλα στον επαρχιακο σε τμηματα σαν αυτο που περιγραφεις με συνεχεις υψομετρικες ανεβα-κατεβα κυριως σε ταχυτητες 40-80..γ αυτο για μενα η διαφορα στον επαρχιακο αν εκμεταλευεσαι καλα το υβριδιο ειναι μεγαλη και οχι μικρη οπως ισχυριζονται οι θερμικοι..εκει θελει αμιγως ηλεκτρικη κινηση και οχι συνδυαστικα οπως στην εθνικη..σε τετοια τμηματα καιω απο 2,5 εως 3 λιτρα..οταν ο αλλος καιει 5-5,5 μπορει ναι μεν να καιει λιγο αλλα καιει τα διπλα!!

                                B K 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                • B
                                  bill_hsd @tolisk20 last edited by

                                  @tolisk20 said in TOYOTA FORUM:

                                  η διαφορα στον επαρχιακο αν εκμεταλευεσαι καλα το υβριδιο ειναι μεγαλη και οχι μικρη οπως ισχυριζονται οι θερμικοι..εκει θελει αμιγως ηλεκτρικη κινηση και οχι συνδυαστικα οπως στην εθνικη..σε τετοια τμηματα καιω απο 2,5 εως 3 λιτρα..οταν ο αλλος καιει 5-5,5 μπορει ναι μεν να καιει λιγο αλλα καιει τα διπλα!!

                                  Τα είχα γράψει κι εγώ στο παρελθόν οτι στον επαρχιακό τα hev Toyota έχουν μεγάλα ποσοστά αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης και συνεπώς πετυχαίνουν εξαιρετική οικονομία, ανεβάζοντας μάλιστα και σχετικές καταναλώσεις, και κάποιοι έπεσαν να με φάνε...
                                  Δυστυχώς, δεν βγάζεις άκρη. Τουλάχιστον όσοι τα οδηγούμε καθημερινά συγκλίνουμε στις απόψεις μας. Κάτι ειναι κι αυτό...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • K
                                    kostasiour @tolisk20 last edited by

                                    @tolisk20 said in TOYOTA FORUM:

                                    @ataim said in TOYOTA FORUM:

                                    @kostasiour said in TOYOTA FORUM:

                                    ....ανεβαίνουμε μεχρι τη σήραγγα του Αρτεμισίου αλλα μετά κατεβαίνουμε κιόλλας....

                                    τα ξέρουμε όλα αυτά, η διαδρομή δεν είναι κυκλική αλλά είναι κοινό μέτρο σύγκρισης γιατί έχουμε βρεθεί πολλές φορές στην συγκεκριμένη ανάβαση/κατάβαση με διάφορα οχήματα.

                                    Τα phev/ev θα ανακτήσουν αρκετή ενέργεια στην κατάβαση, κάτι που δεν θα κάνουν τα υπόλοιπα. Εγώ κατεβαίνω με νεκρά με περίπου 100/120kph για 15km, προσπαθώντας να αξιοποιήσω πλήρως την δυναμική ενέργεια. Είναι λίγο επικίνδυνο δεν προτείνεται.

                                    Την ανακτηση αυτη πετυχαινουν και τα hev οχι στην εθνικη αλλα στον επαρχιακο σε τμηματα σαν αυτο που περιγραφεις με συνεχεις υψομετρικες ανεβα-κατεβα κυριως σε ταχυτητες 40-80..γ αυτο για μενα η διαφορα στον επαρχιακο αν εκμεταλευεσαι καλα το υβριδιο ειναι μεγαλη και οχι μικρη οπως ισχυριζονται οι θερμικοι..εκει θελει αμιγως ηλεκτρικη κινηση και οχι συνδυαστικα οπως στην εθνικη..σε τετοια τμηματα καιω απο 2,5 εως 3 λιτρα..οταν ο αλλος καιει 5-5,5 μπορει ναι μεν να καιει λιγο αλλα καιει τα διπλα!!

                                    Θα προσθετα πως το κάνουν και στην εθνική.

                                    @bill_hsd said in TOYOTA FORUM:

                                    @tolisk20 said in TOYOTA FORUM:

                                    η διαφορα στον επαρχιακο αν εκμεταλευεσαι καλα το υβριδιο ειναι μεγαλη και οχι μικρη οπως ισχυριζονται οι θερμικοι..εκει θελει αμιγως ηλεκτρικη κινηση και οχι συνδυαστικα οπως στην εθνικη..σε τετοια τμηματα καιω απο 2,5 εως 3 λιτρα..οταν ο αλλος καιει 5-5,5 μπορει ναι μεν να καιει λιγο αλλα καιει τα διπλα!!

                                    Τα είχα γράψει κι εγώ στο παρελθόν οτι στον επαρχιακό τα hev Toyota έχουν μεγάλα ποσοστά αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης και συνεπώς πετυχαίνουν εξαιρετική οικονομία, ανεβάζοντας μάλιστα και σχετικές καταναλώσεις, και κάποιοι έπεσαν να με φάνε...
                                    Δυστυχώς, δεν βγάζεις άκρη. Τουλάχιστον όσοι τα οδηγούμε καθημερινά συγκλίνουμε στις απόψεις μας. Κάτι ειναι κι αυτό...

                                    Όσα έχουν σύστημα ανάκτησης, και η μπαταρία δεν είναι γεμάτη εκείνη την στιγμή, ουσιαστικά την δυναμική ενέργεια που έχουν αποκτήσει απο μια ανυφόρα, στις κατηφόρες που σε κάποια στιγμή ο οδηγός κόβει, αντι να χαθεί μέρος αυτής σε θερμική (είτε μέσω του μοτερ, είτε μέσω των φρένων), την αποθηκεουν στην μπαταρία. (Εννοείται ότι υπάρχουν και άλλες απώλειες και δεν την ανακτούν όλη, αλλα μέρος αυτής).

                                    T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tolisk20 @kostasiour last edited by

                                      @kostasiour said in TOYOTA FORUM:

                                      @tolisk20 said in TOYOTA FORUM:

                                      @ataim said in TOYOTA FORUM:

                                      @kostasiour said in TOYOTA FORUM:

                                      ....ανεβαίνουμε μεχρι τη σήραγγα του Αρτεμισίου αλλα μετά κατεβαίνουμε κιόλλας....

                                      τα ξέρουμε όλα αυτά, η διαδρομή δεν είναι κυκλική αλλά είναι κοινό μέτρο σύγκρισης γιατί έχουμε βρεθεί πολλές φορές στην συγκεκριμένη ανάβαση/κατάβαση με διάφορα οχήματα.

                                      Τα phev/ev θα ανακτήσουν αρκετή ενέργεια στην κατάβαση, κάτι που δεν θα κάνουν τα υπόλοιπα. Εγώ κατεβαίνω με νεκρά με περίπου 100/120kph για 15km, προσπαθώντας να αξιοποιήσω πλήρως την δυναμική ενέργεια. Είναι λίγο επικίνδυνο δεν προτείνεται.

                                      Την ανακτηση αυτη πετυχαινουν και τα hev οχι στην εθνικη αλλα στον επαρχιακο σε τμηματα σαν αυτο που περιγραφεις με συνεχεις υψομετρικες ανεβα-κατεβα κυριως σε ταχυτητες 40-80..γ αυτο για μενα η διαφορα στον επαρχιακο αν εκμεταλευεσαι καλα το υβριδιο ειναι μεγαλη και οχι μικρη οπως ισχυριζονται οι θερμικοι..εκει θελει αμιγως ηλεκτρικη κινηση και οχι συνδυαστικα οπως στην εθνικη..σε τετοια τμηματα καιω απο 2,5 εως 3 λιτρα..οταν ο αλλος καιει 5-5,5 μπορει ναι μεν να καιει λιγο αλλα καιει τα διπλα!!

                                      Θα προσθετα πως το κάνουν και στην εθνική.

                                      @bill_hsd said in TOYOTA FORUM:

                                      @tolisk20 said in TOYOTA FORUM:

                                      η διαφορα στον επαρχιακο αν εκμεταλευεσαι καλα το υβριδιο ειναι μεγαλη και οχι μικρη οπως ισχυριζονται οι θερμικοι..εκει θελει αμιγως ηλεκτρικη κινηση και οχι συνδυαστικα οπως στην εθνικη..σε τετοια τμηματα καιω απο 2,5 εως 3 λιτρα..οταν ο αλλος καιει 5-5,5 μπορει ναι μεν να καιει λιγο αλλα καιει τα διπλα!!

                                      Τα είχα γράψει κι εγώ στο παρελθόν οτι στον επαρχιακό τα hev Toyota έχουν μεγάλα ποσοστά αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης και συνεπώς πετυχαίνουν εξαιρετική οικονομία, ανεβάζοντας μάλιστα και σχετικές καταναλώσεις, και κάποιοι έπεσαν να με φάνε...
                                      Δυστυχώς, δεν βγάζεις άκρη. Τουλάχιστον όσοι τα οδηγούμε καθημερινά συγκλίνουμε στις απόψεις μας. Κάτι ειναι κι αυτό...

                                      Όσα έχουν σύστημα ανάκτησης, και η μπαταρία δεν είναι γεμάτη εκείνη την στιγμή, ουσιαστικά την δυναμική ενέργεια που έχουν αποκτήσει απο μια ανυφόρα, στις κατηφόρες που σε κάποια στιγμή ο οδηγός κόβει, αντι να χαθεί μέρος αυτής σε θερμική (είτε μέσω του μοτερ, είτε μέσω των φρένων), την αποθηκεουν στην μπαταρία. (Εννοείται ότι υπάρχουν και άλλες απώλειες και δεν την ανακτούν όλη, αλλα μέρος αυτής).

                                      Το κανουν και στην εθνικη αλλα το κερδος ειναι αρκετα μικροτερο γιατι ειναι δυσκολο να κινεισαι αμιγως ηλεκτρικα..ενω στον επαρχιακο υπαρχει σημαντικη διαφορα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • georgekn
                                        georgekn last edited by

                                        @kostasiour

                                        Εννοείται δεν έχουμε αντιπαράθεση εμπειρίες αναφέρουμε.

                                        Το έγραψα και εγώ όπως είδες ότι χρωστάω την επιστροφή την οποία υπολογίζω γύρω στα 5 λίτρα μέση.

                                        Το Αρτεμίσιο το έχω ξανα γράψει ότι συμπεριλαμβάνεται στην καθημερινή μού κυκλική διαδρομή Ναύπλιο Νεστάνη και πίσω με κατανάλωση τα 3,8 λίτρα /100 με 60 χλμ μέση ταχύτητα, οπότε νιώθω τι επίπτωση έχει στην κατανάλωση η ανάβαση του καλύτερα ίσως από οποιαδήποτε άλλον οδηγό.

                                        Ενδεικτικά θα γράψω ότι χρειάζομαι 2,5 λίτρα στο ανέβασμα για 55 χλμ και στην επιστροφή 1,5 λίτρα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • piliourits
                                          piliourits last edited by

                                          https://www.facebook.com/share/v/164VVuxCqw/

                                          Υγρό φρένων

                                          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ken11
                                            ken11 @nikonino last edited by ken11

                                            @nikonino said in TOYOTA FORUM:

                                            Τα υβριδικά της Toyota, πέρα από την χαμηλή κατανάλωση, έχουν και πολύ φθηνή συντήρηση σε σχέση με τους ανταγωνιστές, λόγω του πως έχουν στήσει το αυτοκίνητο μηχανολογικά. Επίσης, τα υβριδικά τους τρέχουν πόσες γενιές από το 1997 που πρωτοέβγαλαν το Prius. Δεν υπάρχει ανταγωνιστής. Και για τον λόγο αυτό είναι πλέον πανάκριβα τα Toyota. Δεν ξέρω βέβαια αν αρκεί η αξιοπιστία της Toyota για να δικαιολογείς τις τσιμπημένες τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε όλα τα μοντέλα της πλέον....

                                            Aυτο που με χαλαει ειναι καποιες τσιπιες στους εξοπλισμους,στο yaris cross στα 28k χωρις αναδιπλουμενους ηλεκτρικα καθρεπτες,που δεν ειχε πλαφονιερα για τους πισω και ηταν στο σκοταδι,το οχι καλο ανοιγμα των πισω πορτων και επισης οι μετριοι χωροι τοσο στο Cross,οσο και στο ch-r ελεω σχεδιασης της πισω κολωνας,δλδ καποιος που θα δωσει ενα ποσο εως 30k,ειναι κριμα να παρει μικροτερο πορτ παγκαζ απο τον ανταγωνισμο η να στριμωχνεσαι στο ch-r αν εισαι ψηλος πχ. Για τα υπολοιπα σαφως υπαρχει η αξιοπιστια,η χαμηλη καταναλωση,οι εγγυησεις,οταν ο γερμανος δεν εχει υβριδικο και το βγαζει μολις το 2026 με μολις 4 ετη εγγυησης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 332
                                            • 333
                                            • 334
                                            • 335
                                            • 336
                                            • 335 / 336
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr