-
@supergeorge said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Active plus έκδοση του facelift. Τίμια φαίνεται!
Από τα χειρότερα βίντεο που έχουν κυκλοφορήσει.
Μότης μόνο παιδιά, ο πιο έμπειρος άσχετος, ο πιο ειδικός επί του γενικού, ο άνθρωπος το έχει μέσα του...
-
Η έκδοση style προ facelift, δεν είχε σύστημα πλοήγησης;
Τώρα πάντως δεν έχει. Τράτζικ -
@lexota said in Toyota Corolla Cross:
Η έκδοση style προ facelift, δεν είχε σύστημα πλοήγησης;
Τώρα πάντως δεν έχει. ΤράτζικΤι εννοείς τώρα δεν έχει σύστημα πλοήγησης;
-
@lexota said in Toyota Corolla Cross:
Η έκδοση style προ facelift, δεν είχε σύστημα πλοήγησης;
Τώρα πάντως δεν έχει. Τράτζικαν εννοείς ενσωματωμένους χάρτες , μόνο αυτά που έχουν smart connect plus , δλδ μόνο Lounge (και προ facelift και τώρα)
τα υπόλοιπα με smart connect σκέτο έχουν cloud πλοήγηση
-
@lexota said in Toyota Corolla Cross:
Η έκδοση style προ facelift, δεν είχε σύστημα πλοήγησης;
Τώρα πάντως δεν έχει. ΤράτζικΑν εννοείς εργοστασιακό navigation, είναι εντελώς ξεπερασμένο και άχρηστο όταν υπάρχει android auto και google maps που ενημερώνονται συνεχώς και με live traffic πληροφορίες.
-
Μετά από μερικούς μήνες συμβίωσης με το Mazda δεν θα συμφωνήσω, ενώ είχα την ίδια άποψη αρχικά. Χρησιμοποιώ Google Maps, Apple Maps, TomTom, Here Maps και το εργοστασιακό της Mazda (έχω χόμπι την πλοήγηση, και έχω εργαστεί ως tester στην Navigon παλιά). Πολλές φορές στο rotation βάζω το εργοστασιακό, είναι πολύ καλό, ακριβέστατο και με καλές δρομολογήσεις. Σε καμία περίπτωση ξεπερασμένο και άχρηστο. Θέλω τώρα να περάσω τους νέους χάρτες.
Απλά όχι απαραίτητο προφανώς όταν μπορείς με τα car play να βάλεις όποιο θέλεις στην οθόνη. -
Πήγα σήμερα και το περιεργάστηκα λίγο το corolla cross με ενα φίλο που ενδιαφερεται.
Δε μου φάνηκε τόσο ασχημο μέσα ,ήταν η εκδοση που εχει και δερματινα/τίνη? Οι χώροι εμφανώς μεγαλύτεροι απο το cx όπως και το πορτ μπαγκαζ ,το οποίο όμως δεν ειχε ρεζέρβα.
Η πλοηγηση στο mazda καλή είναι αλλά είναι δυσκολο να βάλεις τη διευθυνση ενώ δεν εχει τα POI των google.Σε συνδυασμο με την απουσία traffic με εχουν κάνει να μη το χρησιμοποιω καθόλου. -
@babisstinson said in Toyota Corolla Cross:
Μετά από μερικούς μήνες συμβίωσης με το Mazda δεν θα συμφωνήσω, ενώ είχα την ίδια άποψη αρχικά. Χρησιμοποιώ Google Maps, Apple Maps, TomTom, Here Maps και το εργοστασιακό της Mazda (έχω χόμπι την πλοήγηση, και έχω εργαστεί ως tester στην Navigon παλιά). Πολλές φορές στο rotation βάζω το εργοστασιακό, είναι πολύ καλό, ακριβέστατο και με καλές δρομολογήσεις. Σε καμία περίπτωση ξεπερασμένο και άχρηστο. Θέλω τώρα να περάσω τους νέους χάρτες.
Απλά όχι απαραίτητο προφανώς όταν μπορείς με τα car play να βάλεις όποιο θέλεις στην οθόνη.Για τα άλλα προγράμματα GPS τι άποψη έχεις
Έχω δοκιμάσει πολλά και κατέληξα στο TomTom -
Οσο το Τομ Τομ που έχω στο Αιρκρος είχε τα 3 χρόνια δωρεάν τράφικ, ήταν σαν να συγκρίνεις το Τσάμπιονς Λίγκ το Τομ Τομ με την Σούπερ λίγκ 2 της Ελλάδας, το γούγλε μαπς.
Τώρα προτιμώ το waze.
Το τομ τομ σε προειδοποιούσε να στρίψεις όταν έβλεπε μποτιλιάρισμα και όσες φορές δεν το άκουσα ήταν βλακεία μου.
Αποκορύφωμα μια μέρα που στον επαρχιακό Χαλκίδα - Κύμη, μετά το Αλιβέρι μου λέει να στρίψω δεξιά σε ένα αγροτικό ασφαλτοστρωμένο όμως. Το αγνόησα λέω τι μλκια, αλλά 1 χλμ πιο κάτω είχαν κλείσει τον δρόμο γιατί είχαν μια μικρή φωτιά δίπλα σε αυτόν και μέχρι να βρω τον επόμενο αγροτικό για να πάω στην παράκαμψη που θα με έβγαζε σε αυτόν που θα είχε στρίψει πιο πριν , έχασα 10 λεπτά.
Ο γούγλης κοιμάται σε τέτοιες περιπτώσεις.
Και ήταν πολλές φορές που το ΤΟΜ-ΤΟΜ με βοήθησε.
Τώρα θέλει 100 ευρώ τον χρόνο συνδρομή που δεν την δίνω, αλλά όχι και να βγάζουμε το αρχαίο γούγλε μάπς ότι μας δίνει την λύση.
-
@dimitrioskosmas said in Toyota Corolla Cross:
@babisstinson said in Toyota Corolla Cross:
Μετά από μερικούς μήνες συμβίωσης με το Mazda δεν θα συμφωνήσω, ενώ είχα την ίδια άποψη αρχικά. Χρησιμοποιώ Google Maps, Apple Maps, TomTom, Here Maps και το εργοστασιακό της Mazda (έχω χόμπι την πλοήγηση, και έχω εργαστεί ως tester στην Navigon παλιά). Πολλές φορές στο rotation βάζω το εργοστασιακό, είναι πολύ καλό, ακριβέστατο και με καλές δρομολογήσεις. Σε καμία περίπτωση ξεπερασμένο και άχρηστο. Θέλω τώρα να περάσω τους νέους χάρτες.
Απλά όχι απαραίτητο προφανώς όταν μπορείς με τα car play να βάλεις όποιο θέλεις στην οθόνη.Για τα άλλα προγράμματα GPS τι άποψη έχεις
Έχω δοκιμάσει πολλά και κατέληξα στο TomTomΠοιο Tom Tom και John John... Παιδιά αλλάξτε αιώνα. Τους εχει σβήσει ολους η Google. Κάνει live ενημερωση απο δορυφορους, διαδίκτυο και σταθμούς πληροφοριων κάθε δευτερόλεπτο, και εχει ενσωματωμένο AI που παραμετροποιεί σε real time την διαδρομή και σου κάνει προτάσεις ανάλογα με τις προτεραιότητες σου.
-
Πως δεν τα βλέπουμε εμείς αυτά στο κινητό μας ?
Που για να δω αν πρέπει να πάω από τον περιφερειακό της Χαλκίδας, ή να στρίψω και να πάω μέσα από την πόλη, πρέπει να κάνω συμβούλιο σαν των ηλεκτρικών για να βρούν φορτιστή.
Τι να το κάνω όταν πρέπει να φτάσω λίγες εκατοντάδες μέτρα πριν το μποτιλιάρισμα για να μου εμφανιστεί στον χάρτη, ενώ ξέρει τι διαδρομή έχω να κάνω και δεν δίνει καμία πρόταση.
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Πως δεν τα βλέπουμε εμείς αυτά στο κινητό μας ?
Που για να δω αν πρέπει να πάω από τον περιφερειακό της Χαλκίδας, ή να στρίψω και να πάω μέσα από την πόλη, πρέπει να κάνω συμβούλιο σαν των ηλεκτρικών για να βρούν φορτιστή.
Τι να το κάνω όταν πρέπει να φτάσω λίγες εκατοντάδες μέτρα πριν το μποτιλιάρισμα για να μου εμφανιστεί στον χάρτη, ενώ ξέρει τι διαδρομή έχω να κάνω και δεν δίνει καμία πρόταση.
Δεν ξέρω. Μηπως εχετε μαλώσει και σου κρατάει μούτρα; Εμένα μια χαρά μου βγάζει προτάσεις για εναλλακτικές διαδρομές ανάλογα με το live traffic.
-
Δεν σε ειδοποιεί όπως το TOM TOM αλλά αν δεις για κάποιο λόγο πως σου βγάζει εναλλακτική/εναλλακτικές για μια συνηθισμένη διαδρομή σου ενώ συνήθως δεν σου έβγαζε πάει να πει ότι κάτι συμβαίνει.
Ειδικά όταν βλέπεις πως στην συνηθισμένη διαδρομή σου ο χρόνος που προβλέπει είναι μεγαλύτερος από αυτόν που ξέρεις από την εμπειρία σου.
-
Είναι πολλοί οι λόγοι να καταλήξει κανείς σε ΨΨ ή κάποιο άλλο γιαπωνέζικο.
Δεν είναι μόνο η απόλυτη οικονομία που σβήνει και τα εναλλακτικά καύσιμα.
Δεν είναι μόνο το όφελος ότι πρακτικά στα περισσότερα χλμ καθημερινά, οδηγείς ένα ηλεκτρικό που δεν χρειάζεται να το βάζεις στη πρίζα, με όλα τα οφέλη του (remote control, κλιματισμό χωρίς τη μηχανή, ήσυχη κύλιση σε χαμηλές ταχύτητες πόλης, ορεινές, κ.α. χωρίς φθορά κιβωτίου, σοβαρή ημιαυτόνομη οδήγηση, κι άλλες λεπτομέρειες).
Δεν είναι μόνο αγορά σε λογικές τιμές και μεταπωληση σε "παράλογα" υψηλές.
Είναι κι ότι οδηγικα πλέον, ή έχει πέσει τόσο ο ανταγωνισμός ή έχει ανέβει τόσο η τουοτα ή και τα δυο, που γίνανε "πρώτης κατηγορίας", είναι ότι βασίζονται σε 4κυλινδρα ατμοσφαιρικά με επάρκεια κυβικών να κινηθούν αξιοπρεπώς ακόμα και ως αμιγώς θερμικά σε σύγκριση με ακριβότερα τρικύλινδρα τουρμπάκια του λίτρου με ημερομηνία λήξης.
Είναι σημεία που δεν υπολογίζεις αρχικά, πχ. όπως έχω ξαναγράψει, η πρώτη συμμετοχή μου στο φόρουμ ήταν για να βρω λύση πως θα ανεβάζω το φοκους σε τσιμεντόδρομο καρφί με παρανομες κλίσεις στο χωριό και λέγαμε για κωρονοπηνίο... τελικά η λύση ήταν το ντίζελ Σιτροεν των 30κιλων ροπής που πολλαπλασιάζονται κι άλλο απ το ακούραστο αυτόματο Aisin με μετατροπέα.
Και στα υβριδικά ΤΟΥΟΤΑ, αμφέβαλλα ΑΝ θα μπορούν να βγουν εκεί πάνω, αν αδειάσει η μπαταρία κι άλλα τέτοια χαζά που συζητάμε... τελικά το ΨΨ βγαίνει πιο εύκολα, αθόρυβα, ήσυχα και χωρίς καταπόνηση, κι από το ντίζελ με μετατροπέα! -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Είναι πολλοί οι λόγοι να καταλήξει κανείς σε ΨΨ ή κάποιο άλλο γιαπωνέζικο.
ΨΙΤ
ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΟ και φτηνιαρικο χωρις χώρους για το μεγεθος του και γενικα μαπα το καρπουζι, κατευθειαν για πρέσσα
ετσι για να μην ξεχνιόμαστε!!!!
Με ενα τσιπουρακι βλέπεται ομως. Με 2, 3 το λες και καλό!!!!
για αλλα γιαπωνεζικα το ακούω αλλα οχι για φτηνοτογιοτα
-
Εγώ αυτό που είδα χθες δεν ήταν και τόσο φθηνιαρικο στο εσωτερικό. Όχι χειρότερο πάντως από το kuga που είχα νοικιάσει πχ.
Επισης οι χώροι του ήταν καλύτεροι από το cx30. -
Το CX30 λογικά είναι συγκρίσιμο με το C-HR. Όχι με το το CC.
-
@kostis20 said in Toyota Corolla Cross:
Εγώ αυτό που είδα χθες δεν ήταν και τόσο φθηνιαρικο στο εσωτερικό. Όχι χειρότερο πάντως από το kuga που είχα νοικιάσει πχ.
Επισης οι χώροι του ήταν καλύτεροι από το cx30.Ειναι αισθητά χειροτερο. Βασικά δεν έχουν καμια σχεση και το Kuga ειναι απλώς στο μεσο ορο. Δεν το λες και Maybach.
-
Εγ το αντίθετο θα έλεγα. Το είχα γράψει και όταν το οδήγησα. Πολύ κακά πλαστικά στο εσωτερικό το kuga. Δε ξέρω αν το βελτίωσαν στο fl.
-
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
Το CX30 λογικά είναι συγκρίσιμο με το C-HR. Όχι με το το CC.
Δε βλέπω το λόγο να μη τα συγκρίνεις. Παρόμοια τιμή έχουν, παρόμοιες διαστάσεις.
Toyota Corolla Cross