-
Αυτή είναι η Lounge η δική μας.
Αυτό είναι Lounge 2.0 AWD σε Massive Gray. Πανέμορφο μου φαίνεται προσωπικά, τεράστια η βελτίωση σε σχέση με το προηγούμενο αίσχος. -
Ευτυχώς έφτιαξαν την απαίσια μάσκα που είχε το προηγούμενο.
-
Και το νέο φανάρι πίσω κάτι έκανε. Από οπίσθια όψη 65άρη χωρίς φυσική δραστηριότητα τώρα να πήγε 55;
-
Ασχημούλι είναι αλλά οκ, δεν νομίζω να παίρνει κανείς Toyota επειδή τον εντυπωσίασε εμφανισιακά.
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Ευτυχώς έφτιαξαν την απαίσια μάσκα που είχε το προηγούμενο.
Δε μου αρέσει ούτε το καινούριο εκτός της έκδοσης GR.
CHR μόνο! -
Συγκριτικό με το προηγούμενο. Έφτιαξαν και την εξάτμιση στο 2.0L.
Στο μεταξύ ολόκληρη Toyota έχει ένα δημοσιογραφικό 2.0 για όλη την Ευρώπη και το πηγαίνουν από χώρα σε χώρα;
-
για όσους θεωρούν ασήμαντη τη μείωση υποδύναμης κατά 20hp στο 2.0 , υπάρχουν άλλοι που ζητάνε συνδρομή για να ξεκλειδώσουν 20 άλογα παραπάνω
-
-
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Active plus έκδοση του facelift. Τίμια φαίνεται!
Ο ενθουσιασμός μου είναι ... εμφανές...
Παρά τον ενθουσιασμό του γνωστού ριβιουερ το εσωτερικό παραμένει παρωχημένο και μέτριο ποιοτικά.
Σφικτό για τους πίσω επιβάτες δεν αλλάζει αυτό.
Ακόμα και το συγκεκριμένο χρώμα που βλέπουμε ενώ στα περισσότερα αμάξια είναι εντυπωσιακό και μοντέρνο εδώ κάτι έχουν κάνει στην απόχρωση και το έχουν ...ψοφισει... χλιαρό όσο δεν παίρνει... -
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Active plus έκδοση του facelift. Τίμια φαίνεται!
Ο ενθουσιασμός μου είναι ... εμφανές...
Παρά τον ενθουσιασμό του γνωστού ριβιουερ το εσωτερικό παραμένει παρωχημένο και μέτριο ποιοτικά.
Σφικτό για τους πίσω επιβάτες δεν αλλάζει αυτό.
Ακόμα και το συγκεκριμένο χρώμα που βλέπουμε ενώ στα περισσότερα αμάξια είναι εντυπωσιακό και μοντέρνο εδώ κάτι έχουν κάνει στην απόχρωση και το έχουν ...ψοφισει... χλιαρό όσο δεν παίρνει...Αυτό που έχουν κάνει είναι οτι το κάνανε πιο μουντό το εσωτερικό. Αφαίρεσαν λεπτομέρειες που βελτιώναν την ομορφιά..
Βλέποντας τον ανταγωνισμό προσωπικά μαζί με το s cross είναι για μένα οι καλύτερες επιλογές.Με γνώμονα πάντα αξιοπιστία και πρακτικότητα.Αν πάμε σε ομορφιά κλπ πάμε σε άλλα. -
Στην πρακτικοτητα σκοράρει πολυ χαμηλά το CC. Υπάρχουν πολυ καλύτερες επιλογές εάν ειναι ψηλά σαν κριτήριο επιλογής.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Στην πρακτικοτητα σκοράρει πολυ χαμηλά το CC. Υπάρχουν πολυ καλύτερες επιλογές εάν ειναι ψηλά σαν κριτήριο επιλογής.
Δεν έχει καλούς χώρους?Πίσω επιβάτες κλπ?
-
Απο τους χειρότερους στην κατηγορία και αλλα και γενικά για το μήκος του.
-
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
κάτι έχουν κάνει στην απόχρωση και το έχουν ...ψοφισει... χλιαρό όσο δεν παίρνει...
Είναι λες και έχει ξεβαψει
-
Θα πουλήσει σαν τρελό για οικογενειακό αμάξι. Το πιο value for money υβριδικό αμάξι με ατμοσφαιρικό κινητήρα, δοκιμασμένο και απροβλημάτιστο. Στα ίδια λεφτά στους ανταγωνιστές παίρνετε mild hybrids και καταναλώσεις που δεν συγκρίνονται. Όσο για τους χώρους, μπείτε στο chr (που τώρα πουλάει περισσότερο) και ελάτε να τα πούμε. Το μόνο μείον στο αμάξι είναι ότι δεν μελετήσανε σωστά τις εκδόσεις. Θα μπορούσαν να παίξουν 2-3 ενδιάμεσες εκδόσεις πριν την lounge για εμένα.
-
Καλα αδιάφορα ολα αυτα. Οι πωλήσεις και το γεγονός οτι κόσμος συμβιβάζεται με κακούς χωρους στο βωμό της χαμηλής καταναλωσης και της αξιοπιστιας, δεν αναιρούν αντικειμενικά γεγονότα.
-
Τι ύψος έχετε βρε σείς που δεν χωρατε;
Τα ίδια άκουγα από τους γνωστούς του φόρουμ πήγα και το είδα και είπα μάλλον θα είναι 1,95μ οι άνθρωποι, έχουν δίκιοΜας βγήκαν όμως κάτω από 1,75μ
Μια χαρά είναι για μια μέση οικογένεια με μέσο ύψος. Πάτε δείτε το.
Γεμίσαμε μπασκετμπολίστες κάτω από 1,80
-
Τι σχεση εχει το ύψος του κατοχου με το αν οι χώροι του ειναι χειρότεροι απο τα περισσότερα ανταγωνιστικα?
-
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Θα πουλήσει σαν τρελό για οικογενειακό αμάξι. Το πιο value for money υβριδικό αμάξι με ατμοσφαιρικό κινητήρα, δοκιμασμένο και απροβλημάτιστο. Στα ίδια λεφτά στους ανταγωνιστές παίρνετε mild hybrids και καταναλώσεις που δεν συγκρίνονται. Όσο για τους χώρους, μπείτε στο chr (που τώρα πουλάει περισσότερο) και ελάτε να τα πούμε. Το μόνο μείον στο αμάξι είναι ότι δεν μελετήσανε σωστά τις εκδόσεις. Θα μπορούσαν να παίξουν 2-3 ενδιάμεσες εκδόσεις πριν την lounge για εμένα.
Καλά σε αυτά τα λεφτά πλέον παίρνεις phev με 280 -347 άλογα ,έστω και υβριδικά, με καλύτερους χώρους,ομορφότερα, ποιοτικότερα και με πολύ περισσότερο εξοπλισμό... φυσικά δεν έχουν το παρελθόν και την σιγουριά της Τογιότα...στα υπόλοιπα κερδίζουν ...
Οι χώροι για τους πίσω της κκ είναι σχεδόν ίδιοι με του s cross ενώ το Σουζούκι είναι 16 εκ κοντύτερο. Δεν το λες και επιτυχία -
Δεν έχει, αντικειμενικά σωστά το λες. Αλλα πρακτικά εξυπηρετεί ένα τεράστιο φάσμα ανθρώπων οπότε στην ιεράρχηση των ατού του μπαίνει πολύ κάτω στην λίστα..
Για παράδειγμα ένα σπίτι των 180 τμ για 4 άτομα είναι πολύ άνετο. Μπορεί το διπλανό να ειναι 220 τμ , αλλά μετά ένα όριο δεν κάνει ουσιαστική διαφορά στην καλή διαβίωση των κατοίκων.
Οπότε εφόσον εξασφαλιστεί ένα καλό επίπεδο χώρων οι όποια διαφορά του διπλανού είναι σχεδόν αδιάφορη. Καλό είναι να υπάρχει αλλά δεν είναι το βασικό κριτήριο.
Είμαι σίγουρος καταλαβαίνεις τι εννοώ.
Toyota Corolla Cross