-
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Θα πουλήσει σαν τρελό για οικογενειακό αμάξι. Το πιο value for money υβριδικό αμάξι με ατμοσφαιρικό κινητήρα, δοκιμασμένο και απροβλημάτιστο. Στα ίδια λεφτά στους ανταγωνιστές παίρνετε mild hybrids και καταναλώσεις που δεν συγκρίνονται. Όσο για τους χώρους, μπείτε στο chr (που τώρα πουλάει περισσότερο) και ελάτε να τα πούμε. Το μόνο μείον στο αμάξι είναι ότι δεν μελετήσανε σωστά τις εκδόσεις. Θα μπορούσαν να παίξουν 2-3 ενδιάμεσες εκδόσεις πριν την lounge για εμένα.
Καλά σε αυτά τα λεφτά πλέον παίρνεις phev με 280 -347 άλογα ,έστω και υβριδικά, με καλύτερους χώρους,ομορφότερα, ποιοτικότερα και με πολύ περισσότερο εξοπλισμό... φυσικά δεν έχουν το παρελθόν και την σιγουριά της Τογιότα...στα υπόλοιπα κερδίζουν ...
Οι χώροι για τους πίσω της κκ είναι σχεδόν ίδιοι με του s cross ενώ το Σουζούκι είναι 16 εκ κοντύτερο. Δεν το λες και επιτυχίαΓια μπαλαντέζες είναι νωρίς ακόμα. Όσον αφορά το s-cross έχεις δίκιο για όσα λες, αλλά αμάξι που καίει 8 δεν θα πρέπει να γράφει hybrid στο πορτμπαγκάζ.
-
Το s cross που έπιασε 8 λίτρα κατανάλωση; Σε ανάβαση;
-
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Θα πουλήσει σαν τρελό για οικογενειακό αμάξι. Το πιο value for money υβριδικό αμάξι με ατμοσφαιρικό κινητήρα, δοκιμασμένο και απροβλημάτιστο. Στα ίδια λεφτά στους ανταγωνιστές παίρνετε mild hybrids και καταναλώσεις που δεν συγκρίνονται. Όσο για τους χώρους, μπείτε στο chr (που τώρα πουλάει περισσότερο) και ελάτε να τα πούμε. Το μόνο μείον στο αμάξι είναι ότι δεν μελετήσανε σωστά τις εκδόσεις. Θα μπορούσαν να παίξουν 2-3 ενδιάμεσες εκδόσεις πριν την lounge για εμένα.
Καλά σε αυτά τα λεφτά πλέον παίρνεις phev με 280 -347 άλογα ,έστω και υβριδικά, με καλύτερους χώρους,ομορφότερα, ποιοτικότερα και με πολύ περισσότερο εξοπλισμό... φυσικά δεν έχουν το παρελθόν και την σιγουριά της Τογιότα...στα υπόλοιπα κερδίζουν ...
Οι χώροι για τους πίσω της κκ είναι σχεδόν ίδιοι με του s cross ενώ το Σουζούκι είναι 16 εκ κοντύτερο. Δεν το λες και επιτυχίαΓια μπαλαντέζες είναι νωρίς ακόμα. Όσον αφορά το s-cross έχεις δίκιο για όσα λες, αλλά αμάξι που καίει 8 δεν θα πρέπει να γράφει hybrid στο πορτμπαγκάζ.
Εντάξει εγώ μιλάω για το δικό μου με τα 141/370 που καίει 5λτ και δεν κολωνει σε καμιά ανηφόρα...το ξανά χάρηκα αυτές τις μέρες σε κάτι μπραλους και ανηφόρες Πτελεού στην εθνική, που προσπαθούσαν και με πιέσουν μερικοι με κάτι κασκαι και κάτι γκολφακια και μόλις σφιγγαν οι κλίσεις εγώ σταθερά 120 και αυτοί χάνονταν στο βάθος...
Όσο για τα 8αρια του τωρινού s cross δεν ξέρω σε τι διαδρομές αναφέρεσαι το σίγουρο είναι ότι το s cross είτε ντίζελ ,είτε βενζίνη είτε mild είτε strong hybrid είναι από τα οικονομικότερα μοντέλα όταν τα συγκρίνουμε με τον ανταγωνισμό. Είναι σταθερά από τα ελαφρύτερα και πιο σημαζεμενα σε όγκο b/c suv που μπορείς να βρεις. -
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Καλα αδιάφορα ολα αυτα. Οι πωλήσεις και το γεγονός οτι κόσμος συμβιβάζεται με κακούς χωρους στο βωμό της χαμηλής καταναλωσης και της αξιοπιστιας, δεν αναιρούν αντικειμενικά γεγονότα.
Άξιος άξιος.....
χαμηλά 4άρια και 110αρες μόνο με ασφάλεια και υπομονή. -
-
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Active plus έκδοση του facelift. Τίμια φαίνεται!
Ο ενθουσιασμός μου είναι ... εμφανές...
Παρά τον ενθουσιασμό του γνωστού ριβιουερ το εσωτερικό παραμένει παρωχημένο και μέτριο ποιοτικά.
Σφικτό για τους πίσω επιβάτες δεν αλλάζει αυτό.
Ακόμα και το συγκεκριμένο χρώμα που βλέπουμε ενώ στα περισσότερα αμάξια είναι εντυπωσιακό και μοντέρνο εδώ κάτι έχουν κάνει στην απόχρωση και το έχουν ...ψοφισει... χλιαρό όσο δεν παίρνει...Ο ενθουσιασμός σου είναι... Εμφανής
-
Το βασικό εργονομικό λάθος, του οποίου πολλά έπονται, είναι η χρήση του ταμπλό των υπολοίπων κορολα.
Μελετήστε το αυτό που γράφω οι κάτοχοι.
Στα σεντάν κλπ χαμηλά αυτοκίνητα, κάθεσαι "ξαπλωτα" με "απλωμένα" τα πόδια κάτω απ το ταμπλό, γι αυτό έχουν αυτό το ταμπλό που προεξέχει προς τους επιβάτες τόσο πολύ.
Είναι καταστροφική για τους χώρους και την εργονομία η τοποθέτηση του ίδιου ταμπλό σχεδόν αυτούσιο στο Κρος.
Αν είχε διαφορετικών αναλογιών ταμπλό, κατάλληλο για ψηλό αμάξι, θα υπήρχε, αν όχι μισό μέτρο, τουλάχιστον 30 εκ. διαθέσιμα για μοίρασμα ανάμεσα στα μπρος πίσω καθίσματα, θα υπήρχε άπλα επόμενης κατηγορίας.
Επίσης, βλέπω τον "καπλαμά" στις μπροστά πόρτες, στο ύψος του ώμου είναι 3 φορές πιο "παχύ" απ ότι εκεί που εφάπτεται το ταμπλό. Κι είναι άδειο πλαστικό, δεν έχει μπάρες ή κάτι άλλο σε εκείνο το ύψος της πόρτας. Ηλίθιες γραμμές που στριμώχνουν τους επιβάτες χωρίς λόγο. Το ερκρος μου έχει περισσότερο χώρο για τα μπράτσα του οδηγού συνοδηγού και ακόμα και το Panda έχει περισσότερο χώρο για τα γόνατα μπροστά...
Όσο Ηλίθιες είναι οι μηχανολογικες επιλογές των Γάλλων, τόσο ηλιθιος είναι ο αντιεργονομικος σχεδιασμός των κοντών...
Πέρα απ αυτές τις ανοησίες, είναι σχεδόν άψογο το αμάξι. -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Το βασικό εργονομικό λάθος, του οποίου πολλά έπονται, είναι η χρήση του ταμπλό των υπολοίπων κορολα.
Μελετήστε το αυτό που γράφω οι κάτοχοι.
Στα σεντάν κλπ χαμηλά αυτοκίνητα, κάθεσαι "ξαπλωτα" με "απλωμένα" τα πόδια κάτω απ το ταμπλό, γι αυτό έχουν αυτό το ταμπλό που προεξέχει προς τους επιβάτες τόσο πολύ.
Είναι καταστροφική για τους χώρους και την εργονομία η τοποθέτηση του ίδιου ταμπλό σχεδόν αυτούσιο στο Κρος.
Αν είχε διαφορετικών αναλογιών ταμπλό, κατάλληλο για ψηλό αμάξι, θα υπήρχε, αν όχι μισό μέτρο, τουλάχιστον 30 εκ. διαθέσιμα για μοίρασμα ανάμεσα στα μπρος πίσω καθίσματα, θα υπήρχε άπλα επόμενης κατηγορίας.
Επίσης, βλέπω τον "καπλαμά" στις μπροστά πόρτες, στο ύψος του ώμου είναι 3 φορές πιο "παχύ" απ ότι εκεί που εφάπτεται το ταμπλό. Κι είναι άδειο πλαστικό, δεν έχει μπάρες ή κάτι άλλο σε εκείνο το ύψος της πόρτας. Ηλίθιες γραμμές που στριμώχνουν τους επιβάτες χωρίς λόγο. Το ερκρος μου έχει περισσότερο χώρο για τα μπράτσα του οδηγού συνοδηγού και ακόμα και το Panda έχει περισσότερο χώρο για τα γόνατα μπροστά...
Όσο Ηλίθιες είναι οι μηχανολογικες επιλογές των Γάλλων, τόσο ηλιθιος είναι ο αντιεργονομικος σχεδιασμός των κοντών...
Πέρα απ αυτές τις ανοησίες, είναι σχεδόν άψογο το αμάξι.Αυτό με το ταμπλό πάντα το έλεγα ότι χάνει πολλούς πόντους από τον όγκο που έχει.Και συμφωνώ απόλυτα ότι αυτό είναι Χαζό ...
-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Το βασικό εργονομικό λάθος, του οποίου πολλά έπονται, είναι η χρήση του ταμπλό των υπολοίπων κορολα.
Μελετήστε το αυτό που γράφω οι κάτοχοι.
Στα σεντάν κλπ χαμηλά αυτοκίνητα, κάθεσαι "ξαπλωτα" με "απλωμένα" τα πόδια κάτω απ το ταμπλό, γι αυτό έχουν αυτό το ταμπλό που προεξέχει προς τους επιβάτες τόσο πολύ.
Είναι καταστροφική για τους χώρους και την εργονομία η τοποθέτηση του ίδιου ταμπλό σχεδόν αυτούσιο στο Κρος.
Αν είχε διαφορετικών αναλογιών ταμπλό, κατάλληλο για ψηλό αμάξι, θα υπήρχε, αν όχι μισό μέτρο, τουλάχιστον 30 εκ. διαθέσιμα για μοίρασμα ανάμεσα στα μπρος πίσω καθίσματα, θα υπήρχε άπλα επόμενης κατηγορίας.
Επίσης, βλέπω τον "καπλαμά" στις μπροστά πόρτες, στο ύψος του ώμου είναι 3 φορές πιο "παχύ" απ ότι εκεί που εφάπτεται το ταμπλό. Κι είναι άδειο πλαστικό, δεν έχει μπάρες ή κάτι άλλο σε εκείνο το ύψος της πόρτας. Ηλίθιες γραμμές που στριμώχνουν τους επιβάτες χωρίς λόγο. Το ερκρος μου έχει περισσότερο χώρο για τα μπράτσα του οδηγού συνοδηγού και ακόμα και το Panda έχει περισσότερο χώρο για τα γόνατα μπροστά...
Όσο Ηλίθιες είναι οι μηχανολογικες επιλογές των Γάλλων, τόσο ηλιθιος είναι ο αντιεργονομικος σχεδιασμός των κοντών...
Πέρα απ αυτές τις ανοησίες, είναι σχεδόν άψογο το αμάξι.Προσωπικά προτιμώ την κλασική επιβατική θέση οδήγησης από τη φορτηγήσια/πολυμορφική θέση οδήγησης που έχουν αλλα SUV/Crossovers (π.χ. Tiguan). Όπως τη βρίσκει ο καθένας...
Πάντως παραμένει πολυ plastic fantastic το ταμπλω του Corolla Cross και στη facelift version, χωρίς κάποια αισθητή βελτίωση.
Περιεργάστηκα προχθές ενα εκθεσιακό f/l Corolla Cross, όσο περίμενα να ολοκληρωθεί το service στο C-HR μου, και δεν μου έκανε καθολου κλικ. -
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Active plus έκδοση του facelift. Τίμια φαίνεται!
Ο ενθουσιασμός μου είναι ... εμφανές...
Παρά τον ενθουσιασμό του γνωστού ριβιουερ το εσωτερικό παραμένει παρωχημένο και μέτριο ποιοτικά.
Σφικτό για τους πίσω επιβάτες δεν αλλάζει αυτό.
Ακόμα και το συγκεκριμένο χρώμα που βλέπουμε ενώ στα περισσότερα αμάξια είναι εντυπωσιακό και μοντέρνο εδώ κάτι έχουν κάνει στην απόχρωση και το έχουν ...ψοφισει... χλιαρό όσο δεν παίρνει...Ο ενθουσιασμός σου είναι... Εμφανής
Αυτό κορόιδευα αν δεν κατάλαβες ! Αυτό είπε ο ριβιουερ !
-
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Το βασικό εργονομικό λάθος, του οποίου πολλά έπονται, είναι η χρήση του ταμπλό των υπολοίπων κορολα.
Μελετήστε το αυτό που γράφω οι κάτοχοι.
Στα σεντάν κλπ χαμηλά αυτοκίνητα, κάθεσαι "ξαπλωτα" με "απλωμένα" τα πόδια κάτω απ το ταμπλό, γι αυτό έχουν αυτό το ταμπλό που προεξέχει προς τους επιβάτες τόσο πολύ.
Είναι καταστροφική για τους χώρους και την εργονομία η τοποθέτηση του ίδιου ταμπλό σχεδόν αυτούσιο στο Κρος.
Αν είχε διαφορετικών αναλογιών ταμπλό, κατάλληλο για ψηλό αμάξι, θα υπήρχε, αν όχι μισό μέτρο, τουλάχιστον 30 εκ. διαθέσιμα για μοίρασμα ανάμεσα στα μπρος πίσω καθίσματα, θα υπήρχε άπλα επόμενης κατηγορίας.
Επίσης, βλέπω τον "καπλαμά" στις μπροστά πόρτες, στο ύψος του ώμου είναι 3 φορές πιο "παχύ" απ ότι εκεί που εφάπτεται το ταμπλό. Κι είναι άδειο πλαστικό, δεν έχει μπάρες ή κάτι άλλο σε εκείνο το ύψος της πόρτας. Ηλίθιες γραμμές που στριμώχνουν τους επιβάτες χωρίς λόγο. Το ερκρος μου έχει περισσότερο χώρο για τα μπράτσα του οδηγού συνοδηγού και ακόμα και το Panda έχει περισσότερο χώρο για τα γόνατα μπροστά...
Όσο Ηλίθιες είναι οι μηχανολογικες επιλογές των Γάλλων, τόσο ηλιθιος είναι ο αντιεργονομικος σχεδιασμός των κοντών...
Πέρα απ αυτές τις ανοησίες, είναι σχεδόν άψογο το αμάξι.Προσωπικά προτιμώ την κλασική επιβατική θέση οδήγησης από τη φορτηγήσια/πολυμορφική θέση οδήγησης που έχουν αλλα SUV/Crossovers (π.χ. Tiguan). Όπως τη βρίσκει ο καθένας...
Πάντως παραμένει πολυ plastic fantastic το ταμπλω του Corolla Cross και στη facelift version, χωρίς κάποια αισθητή βελτίωση.
Περιεργάστηκα προχθές ενα εκθεσιακό f/l Corolla Cross, όσο περίμενα να ολοκληρωθεί το service στο C-HR μου, και δεν μου έκανε καθολου κλικ.Εγώ από την άλλη δοκίμασα να κάτσω πίσω στο chr και ένιωσα λες και καθόμουν σε Yaris.
-
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Active plus έκδοση του facelift. Τίμια φαίνεται!
Ο ενθουσιασμός μου είναι ... εμφανές...
Παρά τον ενθουσιασμό του γνωστού ριβιουερ το εσωτερικό παραμένει παρωχημένο και μέτριο ποιοτικά.
Σφικτό για τους πίσω επιβάτες δεν αλλάζει αυτό.
Ακόμα και το συγκεκριμένο χρώμα που βλέπουμε ενώ στα περισσότερα αμάξια είναι εντυπωσιακό και μοντέρνο εδώ κάτι έχουν κάνει στην απόχρωση και το έχουν ...ψοφισει... χλιαρό όσο δεν παίρνει...Ο ενθουσιασμός σου είναι... Εμφανής
Αυτό κορόιδευα αν δεν κατάλαβες ! Αυτό είπε ο ριβιουερ !
Σόρυ, δεν το έπιασα
-
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Το βασικό εργονομικό λάθος, του οποίου πολλά έπονται, είναι η χρήση του ταμπλό των υπολοίπων κορολα.
Μελετήστε το αυτό που γράφω οι κάτοχοι.
Στα σεντάν κλπ χαμηλά αυτοκίνητα, κάθεσαι "ξαπλωτα" με "απλωμένα" τα πόδια κάτω απ το ταμπλό, γι αυτό έχουν αυτό το ταμπλό που προεξέχει προς τους επιβάτες τόσο πολύ.
Είναι καταστροφική για τους χώρους και την εργονομία η τοποθέτηση του ίδιου ταμπλό σχεδόν αυτούσιο στο Κρος.
Αν είχε διαφορετικών αναλογιών ταμπλό, κατάλληλο για ψηλό αμάξι, θα υπήρχε, αν όχι μισό μέτρο, τουλάχιστον 30 εκ. διαθέσιμα για μοίρασμα ανάμεσα στα μπρος πίσω καθίσματα, θα υπήρχε άπλα επόμενης κατηγορίας.
Επίσης, βλέπω τον "καπλαμά" στις μπροστά πόρτες, στο ύψος του ώμου είναι 3 φορές πιο "παχύ" απ ότι εκεί που εφάπτεται το ταμπλό. Κι είναι άδειο πλαστικό, δεν έχει μπάρες ή κάτι άλλο σε εκείνο το ύψος της πόρτας. Ηλίθιες γραμμές που στριμώχνουν τους επιβάτες χωρίς λόγο. Το ερκρος μου έχει περισσότερο χώρο για τα μπράτσα του οδηγού συνοδηγού και ακόμα και το Panda έχει περισσότερο χώρο για τα γόνατα μπροστά...
Όσο Ηλίθιες είναι οι μηχανολογικες επιλογές των Γάλλων, τόσο ηλιθιος είναι ο αντιεργονομικος σχεδιασμός των κοντών...
Πέρα απ αυτές τις ανοησίες, είναι σχεδόν άψογο το αμάξι.Προσωπικά προτιμώ την κλασική επιβατική θέση οδήγησης από τη φορτηγήσια/πολυμορφική θέση οδήγησης που έχουν αλλα SUV/Crossovers (π.χ. Tiguan). Όπως τη βρίσκει ο καθένας...
Πάντως παραμένει πολυ plastic fantastic το ταμπλω του Corolla Cross και στη facelift version, χωρίς κάποια αισθητή βελτίωση.
Περιεργάστηκα προχθές ενα εκθεσιακό f/l Corolla Cross, όσο περίμενα να ολοκληρωθεί το service στο C-HR μου, και δεν μου έκανε καθολου κλικ.Εγώ από την άλλη δοκίμασα να κάτσω πίσω στο chr και ένιωσα λες και καθόμουν σε Yaris.
Το ένιωσες απλά. Όπως έχω επισημάνει πολλάκις, C-HR (1ης και 2ης γενιάς) και Corolla Cross έχουν ολόιδιους εσωτερικούς χώρους, αφου έχουν ολόιδιο πάτωμα και μεταξόνιο. Ίσως κάποιοι μπερδεύεστε από τα μικρά πισω παράθυρα του C-HR και νιώθετε κλειστοφοβικά.
-
Παρά όλα αυτά, άνετο δεν λες κανένα από τα δύο
-
@red_monster said in Toyota Corolla Cross:
Παρά όλα αυτά, άνετο δεν λες κανένα από τα δύο
Εξαρτάται πώς ορίζει ο καθένας το άνετο.
Προσωπικά με έχει βολέψει απίστευτα που το C-HR είναι μικρομέγαλο (στα 4,40m).
Εάν το πρώτο ζητούμενο ήταν οι χώροι, θα έπρεπε να πάω σε κάτι 4,50+ m, οπότε θα άλλαζαν και τα δεδομένα ευχρηστίας.
Είχα δύο BMW Touring στο παρελθόν (Ε91 και F31) και δεν με βόλευαν σε καθημερινή χρήση, ενώ δεν ήταν και ό,τι πιο άνετο εσωτερικά, λόγω του ογκώδους RWD τούνελ.
Προφανώς στα 4,40 m υπάρχουν και πιο άνετα αυτοκίνητα, αλλά μετά το C-HR κανένα δεν μου κινεί το ενδιαφέρον σχεδιαστικά.
Κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις... -
@tkin73 said in Toyota Corolla Cross:
Καλά σε αυτά τα λεφτά πλέον παίρνεις phev με 280 -347 άλογα ,έστω και υβριδικά, με καλύτερους χώρους,ομορφότερα, ποιοτικότερα και με πολύ περισσότερο εξοπλισμό... φυσικά δεν έχουν το παρελθόν και την σιγουριά της Τογιότα...στα υπόλοιπα κερδίζουν ...
Λογικά αναφέρεσαι σε κινεζικά, τα οποία και εγώ θεωρώ πως είναι εξαιρετικά τίμια αυτοκίνητα αλλά όταν έρχεται η ώρα του ταμείου η εγγύηση και η εντύπωση αξιοπιστίας που έχει χτίσει η Toyota είναι ασυναγώνιστες.
Ως προς τους χώρους είναι όντως ανοικονομητο για το μέγεθος του, ο λόγος είναι ακριβώς αυτός που λέει ο pilouritis όμως και εμένα μου αρέσει περισσότερο η πιο ετοιμοπόλεμη θέση οδήγησης από την φορτηγισια οπότε και εκεί δεν έχω θεμα, οπως έχω ξαναπεί θεωρώ πως καλύπτουν σχεδόν απόλυτα μια τετραμελή οικογένεια, τόσο το CC όσο και το CHR.
Στην έκδοση με τον 1.8 κινητήρα συνεχίζω να προάγω την επιλογή του CHR γιατί έχει καλύτερη πίσω ανάρτηση, αν δεν κάνω λάθος το CC δεν έχει πολλαπλούς συνδέσμους.
Οπως έχω ξαναπεί σε αυτό το επίπεδο τιμών και κατηγορίας και σε συνάρτηση με αυτό που λέω "η ώρα του ταμείου" δεν υπάρχει άλλη επιλογή από Toyota , όμως έρχεται ως πολύ δυνατή εναλλακτική το νέο Troc , αν είναι τελικά όπως φαίνεται ένα Baby Tiguan θα σπάσει ταμεία, οποιαδήποτε καταναλωτική επιλογή αγοράς αυτοκινήτου θα καταλήγει στην τριπλέτα CHR-CC-Troc από τούδε και στο εξής.
-
Εμένα μου αρέσει το ch r και δη πολύ. Μπήκα σε ένα που ήταν τελείως βασική έκδοση, μα τελείως όμως…. Και από το ταπεινό μικρό πόλης και πάλι ήταν πολύ καλύτερο. Οπότε είμαι τυχερός που ξεκινώ από χαμηλά και έτσι θα μου έβγαινε φθηνό…μουχαχαχα
-
Σαν αυτό ήταν.
Μια χαρά αμαξάκι
Οθόνη βάζω μια καλύτερη αργότερα η από την αγορά ως aftermarket
-
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Active plus έκδοση του facelift. Τίμια φαίνεται!
Από τα χειρότερα βίντεο που έχουν κυκλοφορήσει.
Επίσης τραγική η εισαγωγική έκδοση active plus. Και στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Έχει το παλιό κάκιστο πίσω μέρος και μέσα είναι τελείως μουντό.
Προσωπικά θεωρώ ότι η αγορά του αυτοκινήτου έχει νόημα από τη Style και πάνω (και 2.0L, αλλά στη χώρα που ζούμε δυστυχώς αυτό είναι δύσκολο για τους περισσότερους).
-
@supergeorge said in Toyota Corolla Cross:
@nikonino said in Toyota Corolla Cross:
Active plus έκδοση του facelift. Τίμια φαίνεται!
Από τα χειρότερα βίντεο που έχουν κυκλοφορήσει.
Επίσης τραγική η εισαγωγική έκδοση active plus. Και στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Έχει το παλιό κάκιστο πίσω μέρος και μέσα είναι τελείως μουντό.
Προσωπικά θεωρώ ότι η αγορά του αυτοκινήτου έχει νόημα από τη Style και πάνω (και 2.0L, αλλά στη χώρα που ζούμε δυστυχώς αυτό είναι δύσκολο για τους περισσότερους).
Αυτό ακριβώς!
Toyota Corolla Cross