Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 543
    • 544
    • 545
    • 546
    • 547
    • 576
    • 577
    • 545 / 577
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    251
    11529
    666198
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikonino @tkin73 last edited by

      @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

      @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

      Θα πουλήσει σαν τρελό για οικογενειακό αμάξι. Το πιο value for money υβριδικό αμάξι με ατμοσφαιρικό κινητήρα, δοκιμασμένο και απροβλημάτιστο. Στα ίδια λεφτά στους ανταγωνιστές παίρνετε mild hybrids και καταναλώσεις που δεν συγκρίνονται. Όσο για τους χώρους, μπείτε στο chr (που τώρα πουλάει περισσότερο) και ελάτε να τα πούμε. Το μόνο μείον στο αμάξι είναι ότι δεν μελετήσανε σωστά τις εκδόσεις. Θα μπορούσαν να παίξουν 2-3 ενδιάμεσες εκδόσεις πριν την lounge για εμένα.

      Καλά σε αυτά τα λεφτά πλέον παίρνεις phev με 280 -347 άλογα ,έστω και υβριδικά, με καλύτερους χώρους,ομορφότερα, ποιοτικότερα και με πολύ περισσότερο εξοπλισμό... φυσικά δεν έχουν το παρελθόν και την σιγουριά της Τογιότα...στα υπόλοιπα κερδίζουν ...
      Οι χώροι για τους πίσω της κκ είναι σχεδόν ίδιοι με του s cross ενώ το Σουζούκι είναι 16 εκ κοντύτερο. Δεν το λες και επιτυχία

      Για μπαλαντέζες είναι νωρίς ακόμα. Όσον αφορά το s-cross έχεις δίκιο για όσα λες, αλλά αμάξι που καίει 8 δεν θα πρέπει να γράφει hybrid στο πορτμπαγκάζ.

      T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lap last edited by

        Το s cross που έπιασε 8 λίτρα κατανάλωση; Σε ανάβαση;

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tkin73 @nikonino last edited by tkin73

          @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

          @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

          @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

          Θα πουλήσει σαν τρελό για οικογενειακό αμάξι. Το πιο value for money υβριδικό αμάξι με ατμοσφαιρικό κινητήρα, δοκιμασμένο και απροβλημάτιστο. Στα ίδια λεφτά στους ανταγωνιστές παίρνετε mild hybrids και καταναλώσεις που δεν συγκρίνονται. Όσο για τους χώρους, μπείτε στο chr (που τώρα πουλάει περισσότερο) και ελάτε να τα πούμε. Το μόνο μείον στο αμάξι είναι ότι δεν μελετήσανε σωστά τις εκδόσεις. Θα μπορούσαν να παίξουν 2-3 ενδιάμεσες εκδόσεις πριν την lounge για εμένα.

          Καλά σε αυτά τα λεφτά πλέον παίρνεις phev με 280 -347 άλογα ,έστω και υβριδικά, με καλύτερους χώρους,ομορφότερα, ποιοτικότερα και με πολύ περισσότερο εξοπλισμό... φυσικά δεν έχουν το παρελθόν και την σιγουριά της Τογιότα...στα υπόλοιπα κερδίζουν ...
          Οι χώροι για τους πίσω της κκ είναι σχεδόν ίδιοι με του s cross ενώ το Σουζούκι είναι 16 εκ κοντύτερο. Δεν το λες και επιτυχία

          Για μπαλαντέζες είναι νωρίς ακόμα. Όσον αφορά το s-cross έχεις δίκιο για όσα λες, αλλά αμάξι που καίει 8 δεν θα πρέπει να γράφει hybrid στο πορτμπαγκάζ.

          Εντάξει εγώ μιλάω για το δικό μου με τα 141/370 που καίει 5λτ και δεν κολωνει σε καμιά ανηφόρα...το ξανά χάρηκα αυτές τις μέρες σε κάτι μπραλους και ανηφόρες Πτελεού στην εθνική, που προσπαθούσαν και με πιέσουν μερικοι με κάτι κασκαι και κάτι γκολφακια και μόλις σφιγγαν οι κλίσεις εγώ σταθερά 120 και αυτοί χάνονταν στο βάθος...
          Όσο για τα 8αρια του τωρινού s cross δεν ξέρω σε τι διαδρομές αναφέρεσαι το σίγουρο είναι ότι το s cross είτε ντίζελ ,είτε βενζίνη είτε mild είτε strong hybrid είναι από τα οικονομικότερα μοντέλα όταν τα συγκρίνουμε με τον ανταγωνισμό. Είναι σταθερά από τα ελαφρύτερα και πιο σημαζεμενα σε όγκο b/c suv που μπορείς να βρεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hountalas @stefan147 last edited by

            @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

            Καλα αδιάφορα ολα αυτα. Οι πωλήσεις και το γεγονός οτι κόσμος συμβιβάζεται με κακούς χωρους στο βωμό της χαμηλής καταναλωσης και της αξιοπιστιας, δεν αναιρούν αντικειμενικά γεγονότα.

            Άξιος άξιος.....
            χαμηλά 4άρια και 110αρες μόνο με ασφάλεια και υπομονή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikonino @lap last edited by

              @lap said in Toyota Corolla Cross:

              Το s cross που έπιασε 8 λίτρα κατανάλωση; Σε ανάβαση;

              7,5 πόλη

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                groover1972 @tkin73 last edited by

                @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

                @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                Active plus έκδοση του facelift. Τίμια φαίνεται!

                Ο ενθουσιασμός μου είναι ... εμφανές...
                Παρά τον ενθουσιασμό του γνωστού ριβιουερ το εσωτερικό παραμένει παρωχημένο και μέτριο ποιοτικά.
                Σφικτό για τους πίσω επιβάτες δεν αλλάζει αυτό.
                Ακόμα και το συγκεκριμένο χρώμα που βλέπουμε ενώ στα περισσότερα αμάξια είναι εντυπωσιακό και μοντέρνο εδώ κάτι έχουν κάνει στην απόχρωση και το έχουν ...ψοφισει... χλιαρό όσο δεν παίρνει...

                Ο ενθουσιασμός σου είναι... Εμφανής 😊

                T 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • piliourits
                  piliourits last edited by

                  Το βασικό εργονομικό λάθος, του οποίου πολλά έπονται, είναι η χρήση του ταμπλό των υπολοίπων κορολα.
                  Μελετήστε το αυτό που γράφω οι κάτοχοι.
                  Στα σεντάν κλπ χαμηλά αυτοκίνητα, κάθεσαι "ξαπλωτα" με "απλωμένα" τα πόδια κάτω απ το ταμπλό, γι αυτό έχουν αυτό το ταμπλό που προεξέχει προς τους επιβάτες τόσο πολύ.
                  Είναι καταστροφική για τους χώρους και την εργονομία η τοποθέτηση του ίδιου ταμπλό σχεδόν αυτούσιο στο Κρος.
                  Αν είχε διαφορετικών αναλογιών ταμπλό, κατάλληλο για ψηλό αμάξι, θα υπήρχε, αν όχι μισό μέτρο, τουλάχιστον 30 εκ. διαθέσιμα για μοίρασμα ανάμεσα στα μπρος πίσω καθίσματα, θα υπήρχε άπλα επόμενης κατηγορίας.
                  Επίσης, βλέπω τον "καπλαμά" στις μπροστά πόρτες, στο ύψος του ώμου είναι 3 φορές πιο "παχύ" απ ότι εκεί που εφάπτεται το ταμπλό. Κι είναι άδειο πλαστικό, δεν έχει μπάρες ή κάτι άλλο σε εκείνο το ύψος της πόρτας. Ηλίθιες γραμμές που στριμώχνουν τους επιβάτες χωρίς λόγο. Το ερκρος μου έχει περισσότερο χώρο για τα μπράτσα του οδηγού συνοδηγού και ακόμα και το Panda έχει περισσότερο χώρο για τα γόνατα μπροστά...
                  Όσο Ηλίθιες είναι οι μηχανολογικες επιλογές των Γάλλων, τόσο ηλιθιος είναι ο αντιεργονομικος σχεδιασμός των κοντών...
                  Πέρα απ αυτές τις ανοησίες, είναι σχεδόν άψογο το αμάξι.

                  Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                  M B 2 Replies Last reply Reply Quote 9
                  • M
                    mariolas @piliourits last edited by

                    @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                    Το βασικό εργονομικό λάθος, του οποίου πολλά έπονται, είναι η χρήση του ταμπλό των υπολοίπων κορολα.
                    Μελετήστε το αυτό που γράφω οι κάτοχοι.
                    Στα σεντάν κλπ χαμηλά αυτοκίνητα, κάθεσαι "ξαπλωτα" με "απλωμένα" τα πόδια κάτω απ το ταμπλό, γι αυτό έχουν αυτό το ταμπλό που προεξέχει προς τους επιβάτες τόσο πολύ.
                    Είναι καταστροφική για τους χώρους και την εργονομία η τοποθέτηση του ίδιου ταμπλό σχεδόν αυτούσιο στο Κρος.
                    Αν είχε διαφορετικών αναλογιών ταμπλό, κατάλληλο για ψηλό αμάξι, θα υπήρχε, αν όχι μισό μέτρο, τουλάχιστον 30 εκ. διαθέσιμα για μοίρασμα ανάμεσα στα μπρος πίσω καθίσματα, θα υπήρχε άπλα επόμενης κατηγορίας.
                    Επίσης, βλέπω τον "καπλαμά" στις μπροστά πόρτες, στο ύψος του ώμου είναι 3 φορές πιο "παχύ" απ ότι εκεί που εφάπτεται το ταμπλό. Κι είναι άδειο πλαστικό, δεν έχει μπάρες ή κάτι άλλο σε εκείνο το ύψος της πόρτας. Ηλίθιες γραμμές που στριμώχνουν τους επιβάτες χωρίς λόγο. Το ερκρος μου έχει περισσότερο χώρο για τα μπράτσα του οδηγού συνοδηγού και ακόμα και το Panda έχει περισσότερο χώρο για τα γόνατα μπροστά...
                    Όσο Ηλίθιες είναι οι μηχανολογικες επιλογές των Γάλλων, τόσο ηλιθιος είναι ο αντιεργονομικος σχεδιασμός των κοντών...
                    Πέρα απ αυτές τις ανοησίες, είναι σχεδόν άψογο το αμάξι.

                    Αυτό με το ταμπλό πάντα το έλεγα ότι χάνει πολλούς πόντους από τον όγκο που έχει.Και συμφωνώ απόλυτα ότι αυτό είναι Χαζό ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bill_hsd @piliourits last edited by

                      @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                      Το βασικό εργονομικό λάθος, του οποίου πολλά έπονται, είναι η χρήση του ταμπλό των υπολοίπων κορολα.
                      Μελετήστε το αυτό που γράφω οι κάτοχοι.
                      Στα σεντάν κλπ χαμηλά αυτοκίνητα, κάθεσαι "ξαπλωτα" με "απλωμένα" τα πόδια κάτω απ το ταμπλό, γι αυτό έχουν αυτό το ταμπλό που προεξέχει προς τους επιβάτες τόσο πολύ.
                      Είναι καταστροφική για τους χώρους και την εργονομία η τοποθέτηση του ίδιου ταμπλό σχεδόν αυτούσιο στο Κρος.
                      Αν είχε διαφορετικών αναλογιών ταμπλό, κατάλληλο για ψηλό αμάξι, θα υπήρχε, αν όχι μισό μέτρο, τουλάχιστον 30 εκ. διαθέσιμα για μοίρασμα ανάμεσα στα μπρος πίσω καθίσματα, θα υπήρχε άπλα επόμενης κατηγορίας.
                      Επίσης, βλέπω τον "καπλαμά" στις μπροστά πόρτες, στο ύψος του ώμου είναι 3 φορές πιο "παχύ" απ ότι εκεί που εφάπτεται το ταμπλό. Κι είναι άδειο πλαστικό, δεν έχει μπάρες ή κάτι άλλο σε εκείνο το ύψος της πόρτας. Ηλίθιες γραμμές που στριμώχνουν τους επιβάτες χωρίς λόγο. Το ερκρος μου έχει περισσότερο χώρο για τα μπράτσα του οδηγού συνοδηγού και ακόμα και το Panda έχει περισσότερο χώρο για τα γόνατα μπροστά...
                      Όσο Ηλίθιες είναι οι μηχανολογικες επιλογές των Γάλλων, τόσο ηλιθιος είναι ο αντιεργονομικος σχεδιασμός των κοντών...
                      Πέρα απ αυτές τις ανοησίες, είναι σχεδόν άψογο το αμάξι.

                      Προσωπικά προτιμώ την κλασική επιβατική θέση οδήγησης από τη φορτηγήσια/πολυμορφική θέση οδήγησης που έχουν αλλα SUV/Crossovers (π.χ. Tiguan). Όπως τη βρίσκει ο καθένας...
                      Πάντως παραμένει πολυ plastic fantastic το ταμπλω του Corolla Cross και στη facelift version, χωρίς κάποια αισθητή βελτίωση.
                      Περιεργάστηκα προχθές ενα εκθεσιακό f/l Corolla Cross, όσο περίμενα να ολοκληρωθεί το service στο C-HR μου, και δεν μου έκανε καθολου κλικ.

                      N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        tkin73 @groover1972 last edited by

                        @groover1972 said in Toyota Corolla Cross:

                        @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

                        @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                        Active plus έκδοση του facelift. Τίμια φαίνεται!

                        Ο ενθουσιασμός μου είναι ... εμφανές...
                        Παρά τον ενθουσιασμό του γνωστού ριβιουερ το εσωτερικό παραμένει παρωχημένο και μέτριο ποιοτικά.
                        Σφικτό για τους πίσω επιβάτες δεν αλλάζει αυτό.
                        Ακόμα και το συγκεκριμένο χρώμα που βλέπουμε ενώ στα περισσότερα αμάξια είναι εντυπωσιακό και μοντέρνο εδώ κάτι έχουν κάνει στην απόχρωση και το έχουν ...ψοφισει... χλιαρό όσο δεν παίρνει...

                        Ο ενθουσιασμός σου είναι... Εμφανής 😊

                        Αυτό κορόιδευα αν δεν κατάλαβες ! Αυτό είπε ο ριβιουερ !

                        G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikonino @bill_hsd last edited by

                          @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                          @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                          Το βασικό εργονομικό λάθος, του οποίου πολλά έπονται, είναι η χρήση του ταμπλό των υπολοίπων κορολα.
                          Μελετήστε το αυτό που γράφω οι κάτοχοι.
                          Στα σεντάν κλπ χαμηλά αυτοκίνητα, κάθεσαι "ξαπλωτα" με "απλωμένα" τα πόδια κάτω απ το ταμπλό, γι αυτό έχουν αυτό το ταμπλό που προεξέχει προς τους επιβάτες τόσο πολύ.
                          Είναι καταστροφική για τους χώρους και την εργονομία η τοποθέτηση του ίδιου ταμπλό σχεδόν αυτούσιο στο Κρος.
                          Αν είχε διαφορετικών αναλογιών ταμπλό, κατάλληλο για ψηλό αμάξι, θα υπήρχε, αν όχι μισό μέτρο, τουλάχιστον 30 εκ. διαθέσιμα για μοίρασμα ανάμεσα στα μπρος πίσω καθίσματα, θα υπήρχε άπλα επόμενης κατηγορίας.
                          Επίσης, βλέπω τον "καπλαμά" στις μπροστά πόρτες, στο ύψος του ώμου είναι 3 φορές πιο "παχύ" απ ότι εκεί που εφάπτεται το ταμπλό. Κι είναι άδειο πλαστικό, δεν έχει μπάρες ή κάτι άλλο σε εκείνο το ύψος της πόρτας. Ηλίθιες γραμμές που στριμώχνουν τους επιβάτες χωρίς λόγο. Το ερκρος μου έχει περισσότερο χώρο για τα μπράτσα του οδηγού συνοδηγού και ακόμα και το Panda έχει περισσότερο χώρο για τα γόνατα μπροστά...
                          Όσο Ηλίθιες είναι οι μηχανολογικες επιλογές των Γάλλων, τόσο ηλιθιος είναι ο αντιεργονομικος σχεδιασμός των κοντών...
                          Πέρα απ αυτές τις ανοησίες, είναι σχεδόν άψογο το αμάξι.

                          Προσωπικά προτιμώ την κλασική επιβατική θέση οδήγησης από τη φορτηγήσια/πολυμορφική θέση οδήγησης που έχουν αλλα SUV/Crossovers (π.χ. Tiguan). Όπως τη βρίσκει ο καθένας...
                          Πάντως παραμένει πολυ plastic fantastic το ταμπλω του Corolla Cross και στη facelift version, χωρίς κάποια αισθητή βελτίωση.
                          Περιεργάστηκα προχθές ενα εκθεσιακό f/l Corolla Cross, όσο περίμενα να ολοκληρωθεί το service στο C-HR μου, και δεν μου έκανε καθολου κλικ.

                          Εγώ από την άλλη δοκίμασα να κάτσω πίσω στο chr και ένιωσα λες και καθόμουν σε Yaris.

                          B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            groover1972 @tkin73 last edited by

                            @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

                            @groover1972 said in Toyota Corolla Cross:

                            @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

                            @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                            Active plus έκδοση του facelift. Τίμια φαίνεται!

                            Ο ενθουσιασμός μου είναι ... εμφανές...
                            Παρά τον ενθουσιασμό του γνωστού ριβιουερ το εσωτερικό παραμένει παρωχημένο και μέτριο ποιοτικά.
                            Σφικτό για τους πίσω επιβάτες δεν αλλάζει αυτό.
                            Ακόμα και το συγκεκριμένο χρώμα που βλέπουμε ενώ στα περισσότερα αμάξια είναι εντυπωσιακό και μοντέρνο εδώ κάτι έχουν κάνει στην απόχρωση και το έχουν ...ψοφισει... χλιαρό όσο δεν παίρνει...

                            Ο ενθουσιασμός σου είναι... Εμφανής 😊

                            Αυτό κορόιδευα αν δεν κατάλαβες ! Αυτό είπε ο ριβιουερ !

                            Σόρυ, δεν το έπιασα 😂🤣😂🤣

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bill_hsd @nikonino last edited by bill_hsd

                              @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                              @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                              @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                              Το βασικό εργονομικό λάθος, του οποίου πολλά έπονται, είναι η χρήση του ταμπλό των υπολοίπων κορολα.
                              Μελετήστε το αυτό που γράφω οι κάτοχοι.
                              Στα σεντάν κλπ χαμηλά αυτοκίνητα, κάθεσαι "ξαπλωτα" με "απλωμένα" τα πόδια κάτω απ το ταμπλό, γι αυτό έχουν αυτό το ταμπλό που προεξέχει προς τους επιβάτες τόσο πολύ.
                              Είναι καταστροφική για τους χώρους και την εργονομία η τοποθέτηση του ίδιου ταμπλό σχεδόν αυτούσιο στο Κρος.
                              Αν είχε διαφορετικών αναλογιών ταμπλό, κατάλληλο για ψηλό αμάξι, θα υπήρχε, αν όχι μισό μέτρο, τουλάχιστον 30 εκ. διαθέσιμα για μοίρασμα ανάμεσα στα μπρος πίσω καθίσματα, θα υπήρχε άπλα επόμενης κατηγορίας.
                              Επίσης, βλέπω τον "καπλαμά" στις μπροστά πόρτες, στο ύψος του ώμου είναι 3 φορές πιο "παχύ" απ ότι εκεί που εφάπτεται το ταμπλό. Κι είναι άδειο πλαστικό, δεν έχει μπάρες ή κάτι άλλο σε εκείνο το ύψος της πόρτας. Ηλίθιες γραμμές που στριμώχνουν τους επιβάτες χωρίς λόγο. Το ερκρος μου έχει περισσότερο χώρο για τα μπράτσα του οδηγού συνοδηγού και ακόμα και το Panda έχει περισσότερο χώρο για τα γόνατα μπροστά...
                              Όσο Ηλίθιες είναι οι μηχανολογικες επιλογές των Γάλλων, τόσο ηλιθιος είναι ο αντιεργονομικος σχεδιασμός των κοντών...
                              Πέρα απ αυτές τις ανοησίες, είναι σχεδόν άψογο το αμάξι.

                              Προσωπικά προτιμώ την κλασική επιβατική θέση οδήγησης από τη φορτηγήσια/πολυμορφική θέση οδήγησης που έχουν αλλα SUV/Crossovers (π.χ. Tiguan). Όπως τη βρίσκει ο καθένας...
                              Πάντως παραμένει πολυ plastic fantastic το ταμπλω του Corolla Cross και στη facelift version, χωρίς κάποια αισθητή βελτίωση.
                              Περιεργάστηκα προχθές ενα εκθεσιακό f/l Corolla Cross, όσο περίμενα να ολοκληρωθεί το service στο C-HR μου, και δεν μου έκανε καθολου κλικ.

                              Εγώ από την άλλη δοκίμασα να κάτσω πίσω στο chr και ένιωσα λες και καθόμουν σε Yaris.

                              Το ένιωσες απλά. Όπως έχω επισημάνει πολλάκις, C-HR (1ης και 2ης γενιάς) και Corolla Cross έχουν ολόιδιους εσωτερικούς χώρους, αφου έχουν ολόιδιο πάτωμα και μεταξόνιο. Ίσως κάποιοι μπερδεύεστε από τα μικρά πισω παράθυρα του C-HR και νιώθετε κλειστοφοβικά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Παρά όλα αυτά, άνετο δεν λες κανένα από τα δύο

                                B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bill_hsd @red_monster last edited by bill_hsd

                                  @red_monster said in Toyota Corolla Cross:

                                  Παρά όλα αυτά, άνετο δεν λες κανένα από τα δύο

                                  Εξαρτάται πώς ορίζει ο καθένας το άνετο.
                                  Προσωπικά με έχει βολέψει απίστευτα που το C-HR είναι μικρομέγαλο (στα 4,40m).
                                  Εάν το πρώτο ζητούμενο ήταν οι χώροι, θα έπρεπε να πάω σε κάτι 4,50+ m, οπότε θα άλλαζαν και τα δεδομένα ευχρηστίας.
                                  Είχα δύο BMW Touring στο παρελθόν (Ε91 και F31) και δεν με βόλευαν σε καθημερινή χρήση, ενώ δεν ήταν και ό,τι πιο άνετο εσωτερικά, λόγω του ογκώδους RWD τούνελ.
                                  Προφανώς στα 4,40 m υπάρχουν και πιο άνετα αυτοκίνητα, αλλά μετά το C-HR κανένα δεν μου κινεί το ενδιαφέρον σχεδιαστικά.
                                  Κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • V
                                    vagkirk @tkin73 last edited by

                                    @tkin73 said in Toyota Corolla Cross:

                                    Καλά σε αυτά τα λεφτά πλέον παίρνεις phev με 280 -347 άλογα ,έστω και υβριδικά, με καλύτερους χώρους,ομορφότερα, ποιοτικότερα και με πολύ περισσότερο εξοπλισμό... φυσικά δεν έχουν το παρελθόν και την σιγουριά της Τογιότα...στα υπόλοιπα κερδίζουν ...

                                    Λογικά αναφέρεσαι σε κινεζικά, τα οποία και εγώ θεωρώ πως είναι εξαιρετικά τίμια αυτοκίνητα αλλά όταν έρχεται η ώρα του ταμείου η εγγύηση και η εντύπωση αξιοπιστίας που έχει χτίσει η Toyota είναι ασυναγώνιστες.

                                    Ως προς τους χώρους είναι όντως ανοικονομητο για το μέγεθος του, ο λόγος είναι ακριβώς αυτός που λέει ο pilouritis όμως και εμένα μου αρέσει περισσότερο η πιο ετοιμοπόλεμη θέση οδήγησης από την φορτηγισια οπότε και εκεί δεν έχω θεμα, οπως έχω ξαναπεί θεωρώ πως καλύπτουν σχεδόν απόλυτα μια τετραμελή οικογένεια, τόσο το CC όσο και το CHR.

                                    Στην έκδοση με τον 1.8 κινητήρα συνεχίζω να προάγω την επιλογή του CHR γιατί έχει καλύτερη πίσω ανάρτηση, αν δεν κάνω λάθος το CC δεν έχει πολλαπλούς συνδέσμους.

                                    Οπως έχω ξαναπεί σε αυτό το επίπεδο τιμών και κατηγορίας και σε συνάρτηση με αυτό που λέω "η ώρα του ταμείου" δεν υπάρχει άλλη επιλογή από Toyota , όμως έρχεται ως πολύ δυνατή εναλλακτική το νέο Troc , αν είναι τελικά όπως φαίνεται ένα Baby Tiguan θα σπάσει ταμεία, οποιαδήποτε καταναλωτική επιλογή αγοράς αυτοκινήτου θα καταλήγει στην τριπλέτα CHR-CC-Troc από τούδε και στο εξής.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Εμένα μου αρέσει το ch r και δη πολύ. Μπήκα σε ένα που ήταν τελείως βασική έκδοση, μα τελείως όμως…. Και από το ταπεινό μικρό πόλης και πάλι ήταν πολύ καλύτερο. Οπότε είμαι τυχερός που ξεκινώ από χαμηλά και έτσι θα μου έβγαινε φθηνό…μουχαχαχα

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Σαν αυτό ήταν.

                                        Μια χαρά αμαξάκι

                                        Youtube Video

                                        Οθόνη βάζω μια καλύτερη αργότερα η από την αγορά ως aftermarket

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          supergeorge @nikonino last edited by

                                          @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                                          Active plus έκδοση του facelift. Τίμια φαίνεται!

                                          Youtube Video

                                          Από τα χειρότερα βίντεο που έχουν κυκλοφορήσει.

                                          Επίσης τραγική η εισαγωγική έκδοση active plus. Και στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Έχει το παλιό κάκιστο πίσω μέρος και μέσα είναι τελείως μουντό.

                                          Προσωπικά θεωρώ ότι η αγορά του αυτοκινήτου έχει νόημα από τη Style και πάνω (και 2.0L, αλλά στη χώρα που ζούμε δυστυχώς αυτό είναι δύσκολο για τους περισσότερους).

                                          M H 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mariolas @supergeorge last edited by

                                            @supergeorge said in Toyota Corolla Cross:

                                            @nikonino said in Toyota Corolla Cross:

                                            Active plus έκδοση του facelift. Τίμια φαίνεται!

                                            Youtube Video

                                            Από τα χειρότερα βίντεο που έχουν κυκλοφορήσει.

                                            Επίσης τραγική η εισαγωγική έκδοση active plus. Και στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Έχει το παλιό κάκιστο πίσω μέρος και μέσα είναι τελείως μουντό.

                                            Προσωπικά θεωρώ ότι η αγορά του αυτοκινήτου έχει νόημα από τη Style και πάνω (και 2.0L, αλλά στη χώρα που ζούμε δυστυχώς αυτό είναι δύσκολο για τους περισσότερους).

                                            Αυτό ακριβώς!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 543
                                            • 544
                                            • 545
                                            • 546
                                            • 547
                                            • 576
                                            • 577
                                            • 545 / 577
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr