-
@skg1958 said in VW Tiguan 2024:
@realzeus said in VW Tiguan 2024:
@skg1958 said in VW Tiguan 2024:
H Θεσσαλονίκη είναι παράδεισος σε σύγκριση με το χάος των Αθηνών
Μάλλον δςν έχεις ζήσε και στις δύο πόλεις.
Οι αποστάσεις στην Θεσσαλονίκη είναι αστείες , ξεμπερδεύεις αμέσως όσο και να πήξουν οι δρόμοι . Κατέβα Κηφισίας ή ποτάμι να δεις τι γίνεται....
Ποτέ δεν ζορίστηκα στην Θεσσαλονίκη
Όχι και αστείες...από Καλαμαριά μέχρι Σίνδο που δουλεύουν χιλιάδες είναι 33 χλμ από τον περιφερειακό.
Κορδελιό θέρμη που είναι 100% αστικός ιστός είναι 26 χλμ
Βάρη Θρακομακεδόνες είναι 50 χλμ .
Ας πούμε ότι η Αθήνα έχει διπλάσιες αποστάσεις από την Θεσσαλονίκη. Διπλάσιες αποστάσεις όχι χαώδεις διάφορες -
@nmsm2 said in VW Tiguan 2024:
Καλοί οι ρομαντισμοί αλλά όσοι μένουμε Αθήνα χρειαζόμαστε αυτοκίνητα κατάλληλα για τις παραπάνω συνθήκες δηλαδή hev ή ηλεκτρικά.
Έτσι ακριβώς.
Δεν τα χρειαζόμαστε μόνο εμείς τα υβριδικά/ηλεκτρικά, αλλά και οι ίδιες οι πόλεις μας (ρύπανση, θόρυβος κλπ.).
Εν τω μεταξύ, η αίσθηση οτι ενα υβριδικόToyota (δεν γνωρίζω για τα άλλα υβριδικά), σε συνθήκες κίνησης/μποτολιαρισματος, δεν καταπονειται καθολου μηχανικά είναι μοναδική και προοιωνίζεται την αξιοπιστία/μακροζωία του.
Συχνά αναλογίζομαι πώς θα έβραζαν (στην κυριολεξία) τα νερά/λάδια κάποιου άλλου αυτοκινήτου σε παρόμοιες συνθήκες, αλλά και τις τύψεις που θα είχα ως οδηγός του να το καταπονώ έτσι μέσα στην κίνηση... -
@realzeus said in VW Tiguan 2024:
@skg1958 said in VW Tiguan 2024:
@realzeus said in VW Tiguan 2024:
@skg1958 said in VW Tiguan 2024:
H Θεσσαλονίκη είναι παράδεισος σε σύγκριση με το χάος των Αθηνών
Μάλλον δςν έχεις ζήσε και στις δύο πόλεις.
Οι αποστάσεις στην Θεσσαλονίκη είναι αστείες , ξεμπερδεύεις αμέσως όσο και να πήξουν οι δρόμοι . Κατέβα Κηφισίας ή ποτάμι να δεις τι γίνεται....
Ποτέ δεν ζορίστηκα στην Θεσσαλονίκη
Πάλι μπερδεύεσαι. Οι αποστάσεις στην Θεσσαλονική είναι φυσικά μικρότερες. Όμως για την ίδια απόσταση μπορεί να χρειαστείς περισσότερο χρόνο.
Διαφωνώ .......
-
Οι αποστάσεις στη Θεσσαλονίκη είναι αστείες σε σχέση με την Αθήνα, ιδίως αν αναφερόμαστε σε καθαρά αστικά χιλιόμετρα. Από την Μαρτίου στην Ανατολική Θεσσαλονίκη όπου και μένω μέχρι την βιομηχανική στη Σίνδο όπου και εργάζομαι είναι μόλις 24 χλμ και από αυτά σκάρτα 10 χλμ μέχρι τη δυτική έξοδο στη λαχαναγορά. Για να φτάσω εκεί στη δουλειά μου γύρω στις οκτώ κάνω το πολύ 35 λεπτά, άντε 40….ε δεν τα λες και τόσο πολλά…..
-
@bill_hsd said in VW Tiguan 2024:
@nmsm2 said in VW Tiguan 2024:
Καλοί οι ρομαντισμοί αλλά όσοι μένουμε Αθήνα χρειαζόμαστε αυτοκίνητα κατάλληλα για τις παραπάνω συνθήκες δηλαδή hev ή ηλεκτρικά.
Έτσι ακριβώς.
Δεν τα χρειαζόμαστε μόνο εμείς τα υβριδικά/ηλεκτρικά, αλλά και οι ίδιες οι πόλεις μας (ρύπανση, θόρυβος κλπ.).
Εν τω μεταξύ, η αίσθηση οτι ενα υβριδικόToyota (δεν γνωρίζω για τα άλλα υβριδικά), σε συνθήκες κίνησης/μποτολιαρισματος, δεν καταπονειται καθολου μηχανικά είναι μοναδική και προοιωνίζεται την αξιοπιστία/μακροζωία του.
Συχνά αναλογίζομαι πώς θα έβραζαν (στην κυριολεξία) τα νερά/λάδια κάποιου άλλου αυτοκινήτου σε παρόμοιες συνθήκες, αλλά και τις τύψεις που θα είχα ως οδηγός του να το καταπονώ έτσι μέσα στην κίνηση...Αυτη ειναι η "αισθηση" που εχει ο οδηγος στην πραγματικοτητα για τον κινητηρα ειναι καλυτερα να ειναι μονιμα σε λειτουργεια απο το να λειτουργει διακοπτομενα.
Για την ποιοτητα ζωη της πολης ομως χιλιες φορες καλυτερα το υβριδικο και ιδανικα το σκετα ηλεκτρικο.
Και για την τσεπη φυσικα δεν υπαρχει συγκριση ,το κοστος ενος υβριδικου/ηλεκτρικου ειναι ενα κλασμα ενος σκετου ΜΕΚ υπο αυτες της συνθηκες. -
@evmenis said in VW Tiguan 2024:
@bill_hsd said in VW Tiguan 2024:
@nmsm2 said in VW Tiguan 2024:
Καλοί οι ρομαντισμοί αλλά όσοι μένουμε Αθήνα χρειαζόμαστε αυτοκίνητα κατάλληλα για τις παραπάνω συνθήκες δηλαδή hev ή ηλεκτρικά.
Έτσι ακριβώς.
Δεν τα χρειαζόμαστε μόνο εμείς τα υβριδικά/ηλεκτρικά, αλλά και οι ίδιες οι πόλεις μας (ρύπανση, θόρυβος κλπ.).
Εν τω μεταξύ, η αίσθηση οτι ενα υβριδικόToyota (δεν γνωρίζω για τα άλλα υβριδικά), σε συνθήκες κίνησης/μποτολιαρισματος, δεν καταπονειται καθολου μηχανικά είναι μοναδική και προοιωνίζεται την αξιοπιστία/μακροζωία του.
Συχνά αναλογίζομαι πώς θα έβραζαν (στην κυριολεξία) τα νερά/λάδια κάποιου άλλου αυτοκινήτου σε παρόμοιες συνθήκες, αλλά και τις τύψεις που θα είχα ως οδηγός του να το καταπονώ έτσι μέσα στην κίνηση...Αυτη ειναι η "αισθηση" που εχει ο οδηγος στην πραγματικοτητα για τον κινητηρα ειναι καλυτερα να ειναι μονιμα σε λειτουργεια απο το να λειτουργει διακοπτομενα.
Για την ποιοτητα ζωη της πολης ομως χιλιες φορες καλυτερα το υβριδικο και ιδανικα το σκετα ηλεκτρικο.
Και για την τσεπη φυσικα δεν υπαρχει συγκριση ,το κοστος ενος υβριδικου/ηλεκτρικου ειναι ενα κλασμα ενος σκετου ΜΕΚ υπο αυτες της συνθηκες.Στα υβριδικά δεν είναι μόνο αίσθηση, είναι και πραγματικότητα. Όταν, σε αστικές συνθηκες, το 70-80% του χρόνου λειτουργίας είναι αμιγώς ηλεκτρική, δεν καταπονείται καθολου ο βενζινοκινητήρας, δεν ανεβάζει θερμοκρασίες κλπ., προφανώς με την κατάλληλη μηχανική πρόβλεψη από τον κατασκευαστή (αντλίες κλπ.), τα κατάλληλα (λεπτόρρευστα) λαδια κοκ.
Γι'αυτο και τα υβριδικά συνήθως βγάζουν άνετα τρελό αριθμό χιλιομέτρων χωρίς καμία επισκευή στον κινητήρα και με σημαντικά μικρότερη καταπόνηση των περιφερειακών (φρένα κλπ).
Τέλος off topic. -
@bill_hsd said in VW Tiguan 2024:
@evmenis said in VW Tiguan 2024:
@bill_hsd said in VW Tiguan 2024:
@nmsm2 said in VW Tiguan 2024:
Καλοί οι ρομαντισμοί αλλά όσοι μένουμε Αθήνα χρειαζόμαστε αυτοκίνητα κατάλληλα για τις παραπάνω συνθήκες δηλαδή hev ή ηλεκτρικά.
Έτσι ακριβώς.
Δεν τα χρειαζόμαστε μόνο εμείς τα υβριδικά/ηλεκτρικά, αλλά και οι ίδιες οι πόλεις μας (ρύπανση, θόρυβος κλπ.).
Εν τω μεταξύ, η αίσθηση οτι ενα υβριδικόToyota (δεν γνωρίζω για τα άλλα υβριδικά), σε συνθήκες κίνησης/μποτολιαρισματος, δεν καταπονειται καθολου μηχανικά είναι μοναδική και προοιωνίζεται την αξιοπιστία/μακροζωία του.
Συχνά αναλογίζομαι πώς θα έβραζαν (στην κυριολεξία) τα νερά/λάδια κάποιου άλλου αυτοκινήτου σε παρόμοιες συνθήκες, αλλά και τις τύψεις που θα είχα ως οδηγός του να το καταπονώ έτσι μέσα στην κίνηση...Αυτη ειναι η "αισθηση" που εχει ο οδηγος στην πραγματικοτητα για τον κινητηρα ειναι καλυτερα να ειναι μονιμα σε λειτουργεια απο το να λειτουργει διακοπτομενα.
Για την ποιοτητα ζωη της πολης ομως χιλιες φορες καλυτερα το υβριδικο και ιδανικα το σκετα ηλεκτρικο.
Και για την τσεπη φυσικα δεν υπαρχει συγκριση ,το κοστος ενος υβριδικου/ηλεκτρικου ειναι ενα κλασμα ενος σκετου ΜΕΚ υπο αυτες της συνθηκες.Στα υβριδικά δεν είναι μόνο αίσθηση, είναι και πραγματικότητα. Όταν, σε αστικές συνθηκες, το 70-80% του χρόνου λειτουργίας είναι αμιγώς ηλεκτρική, δεν καταπονείται καθολου ο βενζινοκινητήρας, δεν ανεβάζει θερμοκρασίες κλπ., προφανώς με την κατάλληλη μηχανική πρόβλεψη από τον κατασκευαστή (αντλίες κλπ.), τα κατάλληλα (λεπτόρρευστα) λαδια κοκ.
Γι'αυτο και τα υβριδικά συνήθως βγάζουν άνετα τρελό αριθμό χιλιομέτρων χωρίς καμία επισκευή στον κινητήρα και με σημαντικά μικρότερη καταπόνηση των περιφερειακών (φρένα κλπ).
Τέλος off topic.Κανεις λαθος ,ειναι γνωστο προβλημα
Youtube Video -
@bill_hsd said in VW Tiguan 2024:
@evmenis said in VW Tiguan 2024:
@bill_hsd said in VW Tiguan 2024:
@nmsm2 said in VW Tiguan 2024:
Καλοί οι ρομαντισμοί αλλά όσοι μένουμε Αθήνα χρειαζόμαστε αυτοκίνητα κατάλληλα για τις παραπάνω συνθήκες δηλαδή hev ή ηλεκτρικά.
Έτσι ακριβώς.
Δεν τα χρειαζόμαστε μόνο εμείς τα υβριδικά/ηλεκτρικά, αλλά και οι ίδιες οι πόλεις μας (ρύπανση, θόρυβος κλπ.).
Εν τω μεταξύ, η αίσθηση οτι ενα υβριδικόToyota (δεν γνωρίζω για τα άλλα υβριδικά), σε συνθήκες κίνησης/μποτολιαρισματος, δεν καταπονειται καθολου μηχανικά είναι μοναδική και προοιωνίζεται την αξιοπιστία/μακροζωία του.
Συχνά αναλογίζομαι πώς θα έβραζαν (στην κυριολεξία) τα νερά/λάδια κάποιου άλλου αυτοκινήτου σε παρόμοιες συνθήκες, αλλά και τις τύψεις που θα είχα ως οδηγός του να το καταπονώ έτσι μέσα στην κίνηση...Αυτη ειναι η "αισθηση" που εχει ο οδηγος στην πραγματικοτητα για τον κινητηρα ειναι καλυτερα να ειναι μονιμα σε λειτουργεια απο το να λειτουργει διακοπτομενα.
Για την ποιοτητα ζωη της πολης ομως χιλιες φορες καλυτερα το υβριδικο και ιδανικα το σκετα ηλεκτρικο.
Και για την τσεπη φυσικα δεν υπαρχει συγκριση ,το κοστος ενος υβριδικου/ηλεκτρικου ειναι ενα κλασμα ενος σκετου ΜΕΚ υπο αυτες της συνθηκες.Στα υβριδικά δεν είναι μόνο αίσθηση, είναι και πραγματικότητα. Όταν, σε αστικές συνθηκες, το 70-80% του χρόνου λειτουργίας είναι αμιγώς ηλεκτρική, δεν καταπονείται καθολου ο βενζινοκινητήρας, δεν ανεβάζει θερμοκρασίες κλπ., προφανώς με την κατάλληλη μηχανική πρόβλεψη από τον κατασκευαστή (αντλίες κλπ.), τα κατάλληλα (λεπτόρρευστα) λαδια κοκ.
Γι'αυτο και τα υβριδικά συνήθως βγάζουν άνετα τρελό αριθμό χιλιομέτρων χωρίς καμία επισκευή στον κινητήρα και με σημαντικά μικρότερη καταπόνηση των περιφερειακών (φρένα κλπ).
Τέλος off topic.Η φθορα του κινητηρα ειναι μεγαλυτερη για τις ωρες λειτουργιας του, συνεχεια κανει κρυες εκκινησεις.
-
Χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης με κανέναν, αναφέρω οτι το παραπάνω βίντεο είχε ανέβει παλιότερα και είχα σχολιάσει τότε τη σκοπιμότητα του.
Τα υβριδικά Toyota/Lexus, περαν του οτι δεν έχουν καμία σχέση μηχανολογικά με ενα συμβατικό αυτοκίνητο, παράγονται/εξελίσσονται σχεδόν 30 χρόνια και παραμένουν πρωτα σε αξιοπιστία.
Μάλλον, λοιπόν, κάτι κάνει καλά η Toyota...
Συνεπώς, θα πρότεινα να μην είμαστε απόλυτοι στις εκφράσεις μας ("κάνεις λάθος"), ούτε να βρίσκουμε "γνωστά προβληματα" εκεί που δεν υπάρχουν.
Φιλικά. -
Ρε σεις στο "Tiguan 2024" μιλάτε για υβριδικά Toyota. Αμαρτία...
-
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
Ρε σεις στο "Tiguan 2024" μιλάτε για υβριδικά Toyota. Αμαρτία...
Τους αφήνω για τα views
-
Και γαμάτο σε επιδόσεις και απόκριση υβριδικό σύνολο να βγάλει το vag που να μην σκούζει ψηλά θα μας βγάλουν την αξιοπιστία οι τογιοταιοι.
Το ότι στα αμάξια του απλού κόσμους πουλάνε πλαστικά τζαμπο, πανάκριβες τιμες και ακριβά σέρβις με γελοίο εξοπλισμό άνεσης είναι άλλη ιστορία -
@iceman7 said in VW Tiguan 2024:
Και γαμάτο σε επιδόσεις και απόκριση υβριδικό σύνολο να βγάλει το vag που να μην σκούζει ψηλά θα μας βγάλουν την αξιοπιστία οι τογιοταιοι.
Το ότι στα αμάξια του απλού κόσμους πουλάνε πλαστικά τζαμπο, πανάκριβες τιμες και ακριβά σέρβις με γελοίο εξοπλισμό άνεσης είναι άλλη ιστορίαΟ εξοπλισμός ειναι κορυφαίος, οι τιμές χώμα (οι χαμηλότερες της αγοράς) και τα πλαστικά ειναι μια χαρά για την τιμή. Γενικά τα κορυφαία αμάξια για πτωχούς Έλληνες. Για τους έχοντες, υπάρχουν πουλ-μουρ μπεμβέ και μερτσέντες. Για τους εναλλακτικούς πουλ-μουρ τα Τέσλα. Για τους πλεμπαίους τα τογιοταίους!
-
@bill_hsd said in VW Tiguan 2024:
Τα υβριδικά Toyota/Lexus, περαν του οτι δεν έχουν καμία σχέση μηχανολογικά με ενα συμβατικό αυτοκίνητο, παράγονται/εξελίσσονται σχεδόν 30 χρόνια και παραμένουν πρωτα σε αξιοπιστία.
Μάλλον, λοιπόν, κάτι κάνει καλά η Toyota...Δεν ισχύει η απαράμιλλη αξιοπιστία της toyota. Τα yaris hev τελευταίας γενείας έχουν θέμα με το gpf. Ραγίζει, μπαίνει αντιψυκτικό και το αυτοκίνητο βγάζει καπνούς. Η αντιπροσωπεία αντικαθιστά το gpf. Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλος κωδικός ανταλλακτικού, οπότε απλώς βάζουν το ίδιο. Μετά την εγγύηση το κόστος είναι μόλις 2500€
-
@iceman7 said in VW Tiguan 2024:
Και γαμάτο σε επιδόσεις και απόκριση υβριδικό σύνολο να βγάλει το vag που να μην σκούζει ψηλά θα μας βγάλουν την αξιοπιστία οι τογιοταιοι.
Το ότι στα αμάξια του απλού κόσμους πουλάνε πλαστικά τζαμπο, πανάκριβες τιμες και ακριβά σέρβις με γελοίο εξοπλισμό άνεσης είναι άλλη ιστορίαΠαρότι VAGίτης θα διαφωνήσω με τον προλαλλήσαντα. Για τον περισσότερο κόσμο στη Δυτική Βαλκανική τα Toyota είναι ιδανική επιλογή πλέον. Τερμάτισαν το θέμα hev μετά από 30 έτη εξέλιξης. Από Corolla και άνωθεν η γκάμα τους πλέον είναι συνήθως όμορφη (εξαίρεση το ξερνάντερο CC) συγκριτικά η πιο αξιόπιστη και οδηγικά ευχάριστη. Απέκτησαν επιτέλους αναρτήσεις και τιμόνια. Έχουν ποιότητα και άνω του μετρίου χώρους. Έχουν μακροζωία και μεγάλες εγγυήσεις. Το πακέτο τους είναι πάρα πολύ θελκτικό για τον μέσο αγοραστή. Σχεδόν αναπόφευκτο αν δεν ψάχνετε κάποιος πολύ πολύ.
Όλα τα χρόνια που ο VAG πάλευε με τις Ερινύες του γ@μώντας τους πελάτες του με τα πολλά του λάθη και κρεμώντας την "βάση του", που λένε και τα κόμματα, η Toyota έκτιζε επάνω στον αργό του θάνατο. Τώρα που ο VAG διορθώνει/διόρθωσε τα εγκλήματά του θέλει πολλά χρόνια να ανακτήσει την χαμένη του αξιοπιστία έστω και σε θεωρητικό επίπεδο. Και αν τα καταφέρει εν μέσω της Κινεζικής λαίλαπας. Θέλει πολλά κοτσια να πας σήμερα σε επιλογή VAG αν δεν έχεις κάποια λεφτά στην άκρη. Κακά τα ψέματα...
Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη παρότι αν γύριζα τον χρόνο πίσω θα έπαιρνα ξανά το Tig, στο συγκεκριμένο price range και στην συγκεκριμένη κατηγορία οχήματος.
-
@ss_76 said in VW Tiguan 2024:
@bill_hsd said in VW Tiguan 2024:
Τα υβριδικά Toyota/Lexus, περαν του οτι δεν έχουν καμία σχέση μηχανολογικά με ενα συμβατικό αυτοκίνητο, παράγονται/εξελίσσονται σχεδόν 30 χρόνια και παραμένουν πρωτα σε αξιοπιστία.
Μάλλον, λοιπόν, κάτι κάνει καλά η Toyota...Δεν ισχύει η απαράμιλλη αξιοπιστία της toyota. Τα yaris hev τελευταίας γενείας έχουν θέμα με το gpf. Ραγίζει, μπαίνει αντιψυκτικό και το αυτοκίνητο βγάζει καπνούς. Η αντιπροσωπεία αντικαθιστά το gpf. Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλος κωδικός ανταλλακτικού, οπότε απλώς βάζουν το ίδιο. Μετά την εγγύηση το κόστος είναι μόλις 2500€
αυτο αφορα αποκλειστικα το γιαρις ή και υπολοιπα υβριδικα της τογιοτα?
-
@ss_76 said in VW Tiguan 2024:
@bill_hsd said in VW Tiguan 2024:
Τα υβριδικά Toyota/Lexus, περαν του οτι δεν έχουν καμία σχέση μηχανολογικά με ενα συμβατικό αυτοκίνητο, παράγονται/εξελίσσονται σχεδόν 30 χρόνια και παραμένουν πρωτα σε αξιοπιστία.
Μάλλον, λοιπόν, κάτι κάνει καλά η Toyota...Δεν ισχύει η απαράμιλλη αξιοπιστία της toyota. Τα yaris hev τελευταίας γενείας έχουν θέμα με το gpf. Ραγίζει, μπαίνει αντιψυκτικό και το αυτοκίνητο βγάζει καπνούς. Η αντιπροσωπεία αντικαθιστά το gpf. Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλος κωδικός ανταλλακτικού, οπότε απλώς βάζουν το ίδιο. Μετά την εγγύηση το κόστος είναι μόλις 2500€
Δεν είναι ζήτημα αξιοπιστίας αλλά ασχετοσύνης όσων οδηγούν αυτοκίνητα. Οι περισσότεροι έχουν παντελή άγνοια λ.χ. σε αμιγώς θερμικό οδηγούν με σχέση μεγαλύτερη ακόμη και αν ρετάρει το αυτοκίνητο υπολαμβάνοντας ότι καταναλώνει λιγότερη βενζίνη, έτσι και στα hev ένα μεγάλο ποσοστό δεν τα ανοίγει ποτέ, οδηγούν μόνιμα σε eco mode κλπ. Είτε οδηγήσεις hev στο eco είτε στο power η διαφορά στην κατανάλωση θα είναι βαριά 0,5λ δηλαδή από 3,5 πας στα 4λ, αστείο δηλαδή. Μετά από τρία χρόνια έχω διαπιστώσει ότι η οδήγηση σε eco mode είναι η πιο άχρηστη λειτουργία του αυτοκινήτου, εφόσον αντιλαμβάνεσαι πως και για ποιόν λόγο ενεργοποιείται ο θερμικός και σε πιο φάσμα προσφέρει ουσιαστικά ο ηλεκτροκινητήρας. Η οδήγηση μονίμως σε eco χωρίς να το ανοίγεις ποτέ σε διάστημα λ.χ. 2 ετών ισοδυναμεί με βαριά κακομεταχείριση του αυτοκινήτου ισοδύναμη με το να σκίζεις ένα αυτοκίνητο σαν 18χρονο χωρίς προηγουμένως να ζεσταθούν λάδια κλπ.
-
Όποιος έχει hev Toyota και το οδηγεί μόνιμα σε eco.του αξίζει ότι πάθει από ζημιά. Δλδ κάπου έλεος με το σύρσιμο...
Δεν έχω οδηγήσει 5th gen αλλά στα 122hp του 4th gen hev όταν οδήγησα Corollες και CHR μόνο στο sport mode δεν ένιωθα την ανάγκη να φωνάξω "γιάμπα-ντάμπα-ντουυυυ".....
Εντάξει για να είμαι δίκαιος έχω οδηγήσει και is250 που το γουσταρα πολύ οδηγικά αλλά τα νεφρά μου ακόμα τα χρειάζομαι.
-
@ilias-a said in VW Tiguan 2024:
Η φθορα του κινητηρα ειναι μεγαλυτερη για τις ωρες λειτουργιας του, συνεχεια κανει κρυες εκκινησεις.
Το οτι η Toyota χρησιμοποεί ως μαρκετιν εργαλείο το κινούμαι 70% χωρίς τον θερμικό σε λειτουργία, σε κάνει να πιστεύεις ότι κάνει κάτι τελείως διαφορετικό από ένα συμβατικό όχημα, αλλά δεν είναι έτσι, και ένα χειροκίνητο με μόνο start/stop κατά το 30% της διάρκειας της διαδρομής θα ψεκάσει καύσιμο, και στο υπόλοιπο 70% δεν θα υπάρχει κατανάλωση καυσίμου.
Επίσης ο κινητήρας (από κάποια ταχύτητα και πάνω) περιστρέφεται όπως ακριβώς σε ένα συμβατικό οπου έχεις σχέση στο κιβώτιο, δηλαδη δεν σταματάει τελείως.
-
@ataim said in VW Tiguan 2024:
@ilias-a said in VW Tiguan 2024:
Το οτι η Toyota χρησιμοποεί ως μαρκετιν εργαλείο το κινούμαι 70% χωρίς τον θερμικό σε λειτουργία, σε κάνει να πιστεύεις ότι κάνει κάτι τελείως διαφορετικό από ένα συμβατικό όχημα, αλλά δεν είναι έτσι, και ένα χειροκίνητο με μόνο start/stop κατά το 30% της διάρκειας της διαδρομής θα ψεκάσει καύσιμο, και στο υπόλοιπο 70% δεν θα υπάρχει κατανάλωση καυσίμου.
Η καταναλωση των υβριδικων τογιοτα μεσα στην πολη σε σχεση με τον ανταγωνισμο της την δικαιωνει.
VW Tiguan 2024