-
@slowmotion said in BMW FORUM:
για έναν καλό φίλο που ψαχνει αμαξι για ταξιδακια και βολτες τριγυρω από Αθηνα
τι γνωμη εχετε για τα παρακάτω δυο ?από συντηρηση-βλάβες πως πάνε?
το αυτόματο στην x1 ειναι διπλοσυμπλεκτο με στανταρ βλάβη μετα από καποιες χιλιάδες χιλιόμετρα?από άποψη τιμής πως τα κρίνετε ?
Έχουμε ακριβώς την ίδια Ε90, ο πατέρας μου, ίδιο εσωτερικό. Μέχρι στιγμής δεν έχει βγάλει τίποτε σοβαρό. Μόνο το ένα LED φανάρι πίσω που κάηκε και τα αμορτισέρ του πορτμπαγκαζ που έκατσαν και θέλουν αλλαγή. Κατανάλωση καλή, εθνική/επαρχιακό 6-7 λιτρα/100χλμ ανάλογα πόσο πας. Είναι κλασσικά φτιαγμένο για ταξίδια πάντως, overdrive 6η και γράψε χιλιόμετρα.
Ωραίο τιμόνι/αναρτήσεις, κλασσικό BMW.
Από γκάζι είναι οριακά επαρκές, ειδικά αν έχεις συνηθίσει πιο γρήγορα αυτοκίνητα. Με A/C καλοκαίρι και φορτωμένος, θα κατεβάσεις σε 5η για προσπεράσεις/ανηφόρες. Όσο είχα κι εγώ 316 μου φαινόταν μια χαρά. Τώρα με το Mazda που πήρα αναγκαστικά 2 φορές του πατέρα μου μου φάνηκε ολίγον τι "τάφος". H 320si της εποχης ηταν απο τα αγαπημένα μου. -
@slowmotion said in BMW FORUM:
για έναν καλό φίλο που ψαχνει αμαξι για ταξιδακια και βολτες τριγυρω από Αθηνα
τι γνωμη εχετε για τα παρακάτω δυο ?από συντηρηση-βλάβες πως πάνε?
το αυτόματο στην x1 ειναι διπλοσυμπλεκτο με στανταρ βλάβη μετα από καποιες χιλιάδες χιλιόμετρα?από άποψη τιμής πως τα κρίνετε ?
Σε αυτή την Χ1 (που ειναι η καλή), ειναι με μετατροπέα ροπής και είναι άσπαστο. Αλλά έχε υπόψιν ότι το μοτέρ ειναι ουσιαστικά ένα υπο-κυβισμένο 2λιτρο και καίει αρκετά. η Ε90 ειναι ακριβή κατά την άποψή μου. Μεταξύ των 2, θα προτιμούσα την Χ1, η οποία βασίζεται ουσιαστικά στην Ε90 (91 για την ακρίβεια, στην station εκδοχή).
Εμένα η Χ1 μου μυρίζει τρίτο χέρι τουλάχιστον, με ότι αυτό συνεπάγεται, ενώ η 316 φαίνεται προσεγμένη στις φωτογραφίες. Και μένα με προβλημάτισαν οι 115 ίπποι. Η τιμή της μου φαίνεται τσιμπημένη, συγκριτικά με την X1, είναι από τις ακριβότερες στο car, αλλά και μια από τις 16 με με λιγότερα από 100.000 χλμ, οι υπόλοιπες 100+ έχουν πολλά χλμ, μέχρι κ 400.000 χιλιόμετρα
-
Λίγα δεν είναι τα χιλιόμετρα για την 3άρα;
-
Εμένα η Χ1 μου μυρίζει τρίτο χέρι τουλάχιστον, με ότι αυτό συνεπάγεται, ενώ η 316 φαίνεται προσεγμένη στις φωτογραφίες. Και μένα με προβλημάτισαν οι 115 ίπποι. Η τιμή της μου φαίνεται τσιμπημένη, συγκριτικά με την X1.
Δεν μπήκα σε τέτοια ανάλυση...χαχα! Καθαρά αυτοκινητιστικά έγραψα. Η συγκεκριμένη Χ1 έχει καλύτεορ κιβώτιο και κινητήρα από την συγκεκριμένη 316.
-
Είχα αυτή τη Σειρά 3 σε Touring (E91 LCI 320i με τα 170 αλογα), οπως και την επομενη Σειρά 3 σε Touring (F31).
Το συγκεκριμένο Ε90 316i είναι facelift (LCI) και πρεπει να εχει 122 άλογα και οχι 115 που λέει η αγγελία.
Σοβαρό αυτοκίνητο το Ε90 και άψογο ποιοτικά αλλά ποτέ δεν με βόλεψε το χειροκίνητο κιβώτιο του. Έπιανε ψηλά ο συμπλέκτης και είχα συνέχεια jaddering.
Μεταξύ των 2 μαλλον θα προτιμούσα το X1 σαν αυτοκίνητο (SUV και αυτόματο), αλλά θέλει πολύ καλό έλεγχο γιατί κι εμένα μου φαίνεται να είναι 2ο-3ο χέρι. -
-
Εμένα η Χ1 μου μυρίζει τρίτο χέρι τουλάχιστον, με ότι αυτό συνεπάγεται, ενώ η 316 φαίνεται προσεγμένη στις φωτογραφίες. Και μένα με προβλημάτισαν οι 115 ίπποι. Η τιμή της μου φαίνεται τσιμπημένη, συγκριτικά με την X1.
Δεν μπήκα σε τέτοια ανάλυση...χαχα! Καθαρά αυτοκινητιστικά έγραψα. Η συγκεκριμένη Χ1 έχει καλύτεορ κιβώτιο και κινητήρα από την συγκεκριμένη 316.
Σε μτχ 10-15 ετών είναι το σημαντικότερο κριτήριο για μένα,
σίγουρα είναι καλύτερη, στα χαρτιά, η Χ1 -
Η τιμή της Ε90 είναι σχετικά υψηλή νομίζω. 13000 ευρώτο είχε πάρει ο πατέρας μου πριν 10 χρόνια κοντά, από leasing της AVIS με 17.5Κ χιλιόμετρα, το είχε διευθύντρια τραπέζης Πειραιώς πήγαινε γραφείο-δουλειά-γραφείο από γκαράζ σε γκαράζ 5 χλμ διαδρομή. Μύριζαν ακόμα τα πλαστικά. Καλά πορτμπαγκάζ δεν είχε βάλει ποτέ τίποτε οι μοκέτες ήταν ζελατινάτες. Ευκαιρία απίστευτη. Μας έκανε τιμή βέβαια κουμπάρος που εργάζεται εκεί αλλά και πάλι.
Δεν είχα δει τι τιμές παίζουν στα Ε90 καθόλου. Και σου λέει μετά μόνο τα Toyota έχουν καλή μεταπωλητική αξίαΤώρα το δικό μας δηλαδή με 140Κ χιλιόμετρα πόσο να πιάνει δηλαδή?
Ο πατέρας εν τω μεταξύ βάζει πατάκια πάνω στα εργοστασιακά μπεζ βελούδινα πατάκια για να μην λερωθούν. Για τέτοια τρέλα μιλάμε.
-
Θέλει καλή έρευνα! Τα χιλιόμετρα μου φαίνονται λίγα για αμαξι 13-15 ετών . Η προηγούμενη σειρά τρία, μου άρεσε περισσότερο! Αυτος ο 1600αρης δεν είναι ο ίδιος που φοράει και τα Peugeot Citroen? Τα οποία είχαν θέματα με το συγκεκριμένο μοτέρ!
-
Η Ε84 (Χ1) καίει πολύ και δεν έχει χώρους.
Προσωπικα κιόλας δεν μου αρέσει.
Περισσότερο crossover παρά suv.
Βέβαια είναι χαμηλά στην τιμή. -
Θέλει καλή έρευνα! Τα χιλιόμετρα μου φαίνονται λίγα για αμαξι 13-15 ετών . Η προηγούμενη σειρά τρία, μου άρεσε περισσότερο! Αυτος ο 1600αρης δεν είναι ο ίδιος που φοράει και τα Peugeot Citroen? Τα οποία είχαν θέματα με το συγκεκριμένο μοτέρ!
Ο 1.6 κινητήρας με τα 122 άλογα του Ε9x 316i LCI ειναι ο Ν45Β16.
Η επόμενη σειρά (F3x 316i) φόρεσε τον Ν13Β16 κινητηρα με turbo και 136 άλογα, που ήταν εξέλιξη του Ν14Β16Α κινητήρα που φορούσαν και τα Peugeot/Citroën, αλλά σε πολύ βελτιωμένη εκδοχή. -
@babisstinson said in BMW FORUM:
Ο πατέρας εν τω μεταξύ βάζει πατάκια πάνω στα εργοστασιακά μπεζ βελούδινα πατάκια για να μην λερωθούν. Για τέτοια τρέλα μιλάμε.
Κι εγώ το κάνω. Πολύ ωραίο το μπεζ αλλά μόνο για να το κοιτάς, λερώνει αμέσως.
-
Είχε η BMW πλαστικά διαφανή πατάκια τα οποία έμπαιναν πάνω από τα μπεζ. Τα είχα κι εγώ στην Ε92. Το πρόβλημα με την συγκεκριμένη Ε90 είναι το μικρό, ατμοσφαιρικό μοτέρ. Για να δείξει τι μπορεί να κάνει αυτό το πλαίσιο, θέλει από 320 και πάνω.
-
Διαφανή πλαστικά? Πω πω τι ειπες τωρα. Βρηκα τι δωρο θα του κανω για τα γενεθλια του, θα τρελαθει!
Εννοείται το σκάφος θέλει πολύ περισσότερα άλογα. -
Υπάρχουν τα custom πατάκια "σκαφάκια" από πολυαιθυλένιο της WeatherTech (και σε μπεζ χρώμα), αλλά μου φαίνεται ότι έχουν σταματήσει να πωλούνται στην ΕΕ.
Λάθος, βρήκα το site:
https://weathertechshop.eu/en/floorliner/ -
@babisstinson said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Αναλώσιμο δηλαδή, σαν τον άξονα στις μηχανές BMW.
Πάντως μου κάνει εντύπωση που δεν έχουν βγάλει νέο ανταλλακτικό.πονεμένη ιστορία οι άξονες bmw
αλλαγή κάθε 60-80.000χλμ πλέον, κι εγώ άλλαξα αλυσίδα γρανάζια στο cbf στα 100.000+
ρε japan μεχρι να δύσει ο ήλιος....σορρυ για το οφτοπικ -
@dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@babisstinson said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Αναλώσιμο δηλαδή, σαν τον άξονα στις μηχανές BMW.
Πάντως μου κάνει εντύπωση που δεν έχουν βγάλει νέο ανταλλακτικό.πονεμένη ιστορία οι άξονες bmw
αλλαγή κάθε 60-80.000χλμ πλέον, κι εγώ άλλαξα αλυσίδα γρανάζια στο cbf στα 100.000+
ρε japan μεχρι να δύσει ο ήλιος....σορρυ για το οφτοπικMoto Guzzi εδώ
εννοείται πονεμένη ιστορία οι άξονες των Γερμανών. Μετά από BMW μηχανή και 4 γερμανικά αυτοκίνητα στην οικογένεια (2 Opel και 2 BMW), είπαμε ποτέ ξανά. -
@fanis75 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Κατά τα άλλα αν αυτά που γράφονται στις τελευταίες σελίδες γινόταν σε VAG "θα είχαμε βγεί με τους πυρσούς και τις τσουγκράνες". Τώρα είναι απλά Τρίτη. Δεν λέω ότι δεν συμβαίνουν. Μιλάω για τα γνωστά 2 μέτρα και 2 σταθμά.
Δεν διαφωνώ, απλά να πω ότι έχουν συμβεί σε VAG και η εισαγωγική σφύραγε αδιάφορα και το έριχνε σε "λάθος οδήγηση", "δεν ξαίρετε να οδηγείτε" κλπ. Σε φίλο μου, αφού αρνήθηκαν οποιαδήποτε επισκευή εντός εγγύησης (με όλα τα σέρβις Καρέντα), τους τηλεφώνησε ο δικηγόρος του και το κάλυψαν 100% άμεσα...χαχα!
Για εμένα σημασία έχει πέρα από την συχνότητα βλαβών και η αντιμετώπιση της εισαγωγικής σε κάθε βλάβη.
αντιμετώπιση συνεργείου επίσημης αντιπροσωπείας ΒΜW, όταν είχα την Ε90 :
1η επίσκεψη τέλος του 2012 για αλλαγή πολλαπλασιαστών (παραλίγο να μείνω στο δρόμο την προηγούμενη μέρα).
-- Να ειμαι ήσυχος, όλα καλά?
-- Ναι ναι σας διαβεβαιώνουμε κλπ κλπ
2η επίσκεψη στο ίδιο συνεργείο άνοιξη του 2013, για τον ίδιο λόγο, 2η αλλαγή πολλαπλασιαστών .
-Σας τους αλλάξαμε δωρεάν αλλά να ξέρετε ότι μαλλον φταίει η βενζίνη (!!!). Τους απαντάω ότι δε νομίζω , τόσα αυτοκίνητα είχα, παντα καλή βενζίνη έβαζα και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Και στο κάτω κάτω,είπα, ο κινητήρας είναι ο 1,6 της Πεζό, γιατί δεν παρουσιάζει προβλημα?
Απάντηση: ''H Πεζό βάζει καλύτερους πολλαπλασιαστές!!!''.
Η ΒΜW κρατήθηκε 5 χρόνια, πουλήθηκε ανταλλαγή στη ΒΕΛΜΑΡ με ελάχιστα χιλιόμετρα και έμαθα εκ των υστέρων ότι ακινητοποιήθηκε με μηχανική βλάβη στο νέο κάτοχο... -
@slowmotion said in BMW FORUM:
για έναν καλό φίλο που ψαχνει αμαξι για ταξιδακια και βολτες τριγυρω από Αθηνα
τι γνωμη εχετε για τα παρακάτω δυο ?από συντηρηση-βλάβες πως πάνε?
το αυτόματο στην x1 ειναι διπλοσυμπλεκτο με στανταρ βλάβη μετα από καποιες χιλιάδες χιλιόμετρα?από άποψη τιμής πως τα κρίνετε ?
Σε αυτή την Χ1 (που ειναι η καλή), ειναι με μετατροπέα ροπής και είναι άσπαστο. Αλλά έχε υπόψιν ότι το μοτέρ ειναι ουσιαστικά ένα υπο-κυβισμένο 2λιτρο και καίει αρκετά. η Ε90 ειναι ακριβή κατά την άποψή μου. Μεταξύ των 2, θα προτιμούσα την Χ1, η οποία βασίζεται ουσιαστικά στην Ε90 (91 για την ακρίβεια, στην station εκδοχή).
Για το αυτόματο κιβώτιο της Χ1 18d 2019 και μετά ξέρουμε τι παίζει? Αξιοπιστία? Προβλήματα?
-
@james1978 said in BMW FORUM:
Για το αυτόματο κιβώτιο της Χ1 18d 2019 και μετά ξέρουμε τι παίζει? Αξιοπιστία? Προβλήματα?
Είναι διλιτρο, οπότε φοράει σωστό κιβώτιο. Δηλαδή Aisin 8αρι με μετατροπέα, το GA8F22AW για την ακρίβεια. Εξαιρετικό κιβώτιο, με σωστή συντήρηση θα αντέξει περισσότερο από τον κινητήρα! Ο Βασίλης που το έχει και μάλιστα με πολύ περισσότερα άλογα έχει περάσει τα 200.000χλμ με την Χ1 του και δεν έχει κάνει κιχ. Αλλά με άκουσε και του άλλαξε λάδια, δεν το άφησε έτσι.
BMW FORUM