Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 1323
    • 1324
    • 1325
    • 1326
    • 1327
    • 1325 / 1327
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    26522
    156270
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • babisstinson
      babisstinson @slowmotion last edited by

      @slowmotion said in BMW FORUM:

      για έναν καλό φίλο που ψαχνει αμαξι για ταξιδακια και βολτες τριγυρω από Αθηνα
      τι γνωμη εχετε για τα παρακάτω δυο ?

      από συντηρηση-βλάβες πως πάνε?
      το αυτόματο στην x1 ειναι διπλοσυμπλεκτο με στανταρ βλάβη μετα από καποιες χιλιάδες χιλιόμετρα?

      από άποψη τιμής πως τα κρίνετε ?

      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/42542907-bmw-316

      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/45310804-bmw-x1

      Έχουμε ακριβώς την ίδια Ε90, ο πατέρας μου, ίδιο εσωτερικό. Μέχρι στιγμής δεν έχει βγάλει τίποτε σοβαρό. Μόνο το ένα LED φανάρι πίσω που κάηκε και τα αμορτισέρ του πορτμπαγκαζ που έκατσαν και θέλουν αλλαγή. Κατανάλωση καλή, εθνική/επαρχιακό 6-7 λιτρα/100χλμ ανάλογα πόσο πας. Είναι κλασσικά φτιαγμένο για ταξίδια πάντως, overdrive 6η και γράψε χιλιόμετρα.
      Ωραίο τιμόνι/αναρτήσεις, κλασσικό BMW.
      Από γκάζι είναι οριακά επαρκές, ειδικά αν έχεις συνηθίσει πιο γρήγορα αυτοκίνητα. Με A/C καλοκαίρι και φορτωμένος, θα κατεβάσεις σε 5η για προσπεράσεις/ανηφόρες. Όσο είχα κι εγώ 316 μου φαινόταν μια χαρά. Τώρα με το Mazda που πήρα αναγκαστικά 2 φορές του πατέρα μου μου φάνηκε ολίγον τι "τάφος". H 320si της εποχης ηταν απο τα αγαπημένα μου.

      2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
      2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • A d P
        A d P moderator @fanis75 last edited by A d P

        @fanis75 said in BMW FORUM:

        @slowmotion said in BMW FORUM:

        για έναν καλό φίλο που ψαχνει αμαξι για ταξιδακια και βολτες τριγυρω από Αθηνα
        τι γνωμη εχετε για τα παρακάτω δυο ?

        από συντηρηση-βλάβες πως πάνε?
        το αυτόματο στην x1 ειναι διπλοσυμπλεκτο με στανταρ βλάβη μετα από καποιες χιλιάδες χιλιόμετρα?

        από άποψη τιμής πως τα κρίνετε ?

        https://www.car.gr/classifieds/cars/view/42542907-bmw-316

        https://www.car.gr/classifieds/cars/view/45310804-bmw-x1

        Σε αυτή την Χ1 (που ειναι η καλή), ειναι με μετατροπέα ροπής και είναι άσπαστο. Αλλά έχε υπόψιν ότι το μοτέρ ειναι ουσιαστικά ένα υπο-κυβισμένο 2λιτρο και καίει αρκετά. η Ε90 ειναι ακριβή κατά την άποψή μου. Μεταξύ των 2, θα προτιμούσα την Χ1, η οποία βασίζεται ουσιαστικά στην Ε90 (91 για την ακρίβεια, στην station εκδοχή).

        Εμένα η Χ1 μου μυρίζει τρίτο χέρι τουλάχιστον, με ότι αυτό συνεπάγεται, ενώ η 316 φαίνεται προσεγμένη στις φωτογραφίες. Και μένα με προβλημάτισαν οι 115 ίπποι. Η τιμή της μου φαίνεται τσιμπημένη, συγκριτικά με την X1, είναι από τις ακριβότερες στο car, αλλά και μια από τις 16 με με λιγότερα από 100.000 χλμ, οι υπόλοιπες 100+ έχουν πολλά χλμ, μέχρι κ 400.000 χιλιόμετρα

        R-LINE

        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • G
          Green Power last edited by

          Λίγα δεν είναι τα χιλιόμετρα για την 3άρα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • fanis75
            fanis75 moderator @A d P last edited by

            @a-d-p said in BMW FORUM:

            Εμένα η Χ1 μου μυρίζει τρίτο χέρι τουλάχιστον, με ότι αυτό συνεπάγεται, ενώ η 316 φαίνεται προσεγμένη στις φωτογραφίες. Και μένα με προβλημάτισαν οι 115 ίπποι. Η τιμή της μου φαίνεται τσιμπημένη, συγκριτικά με την X1.

            Δεν μπήκα σε τέτοια ανάλυση...χαχα! Καθαρά αυτοκινητιστικά έγραψα. Η συγκεκριμένη Χ1 έχει καλύτεορ κιβώτιο και κινητήρα από την συγκεκριμένη 316.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • B
              bill_hsd last edited by

              Είχα αυτή τη Σειρά 3 σε Touring (E91 LCI 320i με τα 170 αλογα), οπως και την επομενη Σειρά 3 σε Touring (F31).
              Το συγκεκριμένο Ε90 316i είναι facelift (LCI) και πρεπει να εχει 122 άλογα και οχι 115 που λέει η αγγελία.
              Σοβαρό αυτοκίνητο το Ε90 και άψογο ποιοτικά αλλά ποτέ δεν με βόλεψε το χειροκίνητο κιβώτιο του. Έπιανε ψηλά ο συμπλέκτης και είχα συνέχεια jaddering.
              Μεταξύ των 2 μαλλον θα προτιμούσα το X1 σαν αυτοκίνητο (SUV και αυτόματο), αλλά θέλει πολύ καλό έλεγχο γιατί κι εμένα μου φαίνεται να είναι 2ο-3ο χέρι.

              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • fanis75
                fanis75 moderator @bill_hsd last edited by

                @bill_hsd said in BMW FORUM:

                ποτέ δεν με βόλεψε το χειροκίνητο κιβώτιο του. Έπιανε ψηλά ο συμπλέκτης και είχα συνέχεια jaddering.

                Έτσι δυστυχώς ειναι όλα τα χειροκίνητα στις bmw: χάλια συμπλέκτης, τεράστια διαδρομή και λαστιχένιο κιβώτιο. BMW MONO αυτόματο!

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A d P
                  A d P moderator @fanis75 last edited by A d P

                  @fanis75 said in BMW FORUM:

                  @a-d-p said in BMW FORUM:

                  Εμένα η Χ1 μου μυρίζει τρίτο χέρι τουλάχιστον, με ότι αυτό συνεπάγεται, ενώ η 316 φαίνεται προσεγμένη στις φωτογραφίες. Και μένα με προβλημάτισαν οι 115 ίπποι. Η τιμή της μου φαίνεται τσιμπημένη, συγκριτικά με την X1.

                  Δεν μπήκα σε τέτοια ανάλυση...χαχα! Καθαρά αυτοκινητιστικά έγραψα. Η συγκεκριμένη Χ1 έχει καλύτεορ κιβώτιο και κινητήρα από την συγκεκριμένη 316.

                  Σε μτχ 10-15 ετών είναι το σημαντικότερο κριτήριο για μένα,
                  σίγουρα είναι καλύτερη, στα χαρτιά, η Χ1

                  R-LINE

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • babisstinson
                    babisstinson last edited by

                    Η τιμή της Ε90 είναι σχετικά υψηλή νομίζω. 13000 ευρώτο είχε πάρει ο πατέρας μου πριν 10 χρόνια κοντά, από leasing της AVIS με 17.5Κ χιλιόμετρα, το είχε διευθύντρια τραπέζης Πειραιώς πήγαινε γραφείο-δουλειά-γραφείο από γκαράζ σε γκαράζ 5 χλμ διαδρομή. Μύριζαν ακόμα τα πλαστικά. Καλά πορτμπαγκάζ δεν είχε βάλει ποτέ τίποτε οι μοκέτες ήταν ζελατινάτες. Ευκαιρία απίστευτη. Μας έκανε τιμή βέβαια κουμπάρος που εργάζεται εκεί αλλά και πάλι.
                    Δεν είχα δει τι τιμές παίζουν στα Ε90 καθόλου. Και σου λέει μετά μόνο τα Toyota έχουν καλή μεταπωλητική αξία 😛 Τώρα το δικό μας δηλαδή με 140Κ χιλιόμετρα πόσο να πιάνει δηλαδή?

                    Ο πατέρας εν τω μεταξύ βάζει πατάκια πάνω στα εργοστασιακά μπεζ βελούδινα πατάκια για να μην λερωθούν. Για τέτοια τρέλα μιλάμε.

                    2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                    2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                    panos2171 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      atari70 last edited by

                      Θέλει καλή έρευνα! Τα χιλιόμετρα μου φαίνονται λίγα για αμαξι 13-15 ετών . Η προηγούμενη σειρά τρία, μου άρεσε περισσότερο! Αυτος ο 1600αρης δεν είναι ο ίδιος που φοράει και τα Peugeot Citroen? Τα οποία είχαν θέματα με το συγκεκριμένο μοτέρ!

                      B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        iceman7 last edited by

                        Η Ε84 (Χ1) καίει πολύ και δεν έχει χώρους.
                        Προσωπικα κιόλας δεν μου αρέσει.
                        Περισσότερο crossover παρά suv.
                        Βέβαια είναι χαμηλά στην τιμή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • B
                          bill_hsd @atari70 last edited by

                          @atari70 said in BMW FORUM:

                          Θέλει καλή έρευνα! Τα χιλιόμετρα μου φαίνονται λίγα για αμαξι 13-15 ετών . Η προηγούμενη σειρά τρία, μου άρεσε περισσότερο! Αυτος ο 1600αρης δεν είναι ο ίδιος που φοράει και τα Peugeot Citroen? Τα οποία είχαν θέματα με το συγκεκριμένο μοτέρ!

                          Ο 1.6 κινητήρας με τα 122 άλογα του Ε9x 316i LCI ειναι ο Ν45Β16.
                          Η επόμενη σειρά (F3x 316i) φόρεσε τον Ν13Β16 κινητηρα με turbo και 136 άλογα, που ήταν εξέλιξη του Ν14Β16Α κινητήρα που φορούσαν και τα Peugeot/Citroën, αλλά σε πολύ βελτιωμένη εκδοχή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • panos2171
                            panos2171 @babisstinson last edited by

                            @babisstinson said in BMW FORUM:

                            Ο πατέρας εν τω μεταξύ βάζει πατάκια πάνω στα εργοστασιακά μπεζ βελούδινα πατάκια για να μην λερωθούν. Για τέτοια τρέλα μιλάμε.

                            Κι εγώ το κάνω. Πολύ ωραίο το μπεζ αλλά μόνο για να το κοιτάς, λερώνει αμέσως.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • realzeus
                              realzeus last edited by realzeus

                              Είχε η BMW πλαστικά διαφανή πατάκια τα οποία έμπαιναν πάνω από τα μπεζ. Τα είχα κι εγώ στην Ε92. Το πρόβλημα με την συγκεκριμένη Ε90 είναι το μικρό, ατμοσφαιρικό μοτέρ. Για να δείξει τι μπορεί να κάνει αυτό το πλαίσιο, θέλει από 320 και πάνω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • babisstinson
                                babisstinson last edited by

                                Διαφανή πλαστικά? Πω πω τι ειπες τωρα. Βρηκα τι δωρο θα του κανω για τα γενεθλια του, θα τρελαθει!
                                Εννοείται το σκάφος θέλει πολύ περισσότερα άλογα.

                                2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • T
                                  tgd last edited by tgd

                                  Υπάρχουν τα custom πατάκια "σκαφάκια" από πολυαιθυλένιο της WeatherTech (και σε μπεζ χρώμα), αλλά μου φαίνεται ότι έχουν σταματήσει να πωλούνται στην ΕΕ.
                                  Λάθος, βρήκα το site:
                                  https://weathertechshop.eu/en/floorliner/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimitrioskosmas @babisstinson last edited by

                                    @babisstinson said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                    Αναλώσιμο δηλαδή, σαν τον άξονα στις μηχανές BMW. 😛
                                    Πάντως μου κάνει εντύπωση που δεν έχουν βγάλει νέο ανταλλακτικό.

                                    πονεμένη ιστορία οι άξονες bmw
                                    αλλαγή κάθε 60-80.000χλμ πλέον, κι εγώ άλλαξα αλυσίδα γρανάζια στο cbf στα 100.000+
                                    ρε japan μεχρι να δύσει ο ήλιος....σορρυ για το οφτοπικ

                                    babisstinson 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • babisstinson
                                      babisstinson @dimitrioskosmas last edited by

                                      @dimitrioskosmas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                      @babisstinson said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                      Αναλώσιμο δηλαδή, σαν τον άξονα στις μηχανές BMW. 😛
                                      Πάντως μου κάνει εντύπωση που δεν έχουν βγάλει νέο ανταλλακτικό.

                                      πονεμένη ιστορία οι άξονες bmw
                                      αλλαγή κάθε 60-80.000χλμ πλέον, κι εγώ άλλαξα αλυσίδα γρανάζια στο cbf στα 100.000+
                                      ρε japan μεχρι να δύσει ο ήλιος....σορρυ για το οφτοπικ

                                      Moto Guzzi εδώ 🙂
                                      εννοείται πονεμένη ιστορία οι άξονες των Γερμανών. Μετά από BMW μηχανή και 4 γερμανικά αυτοκίνητα στην οικογένεια (2 Opel και 2 BMW), είπαμε ποτέ ξανά.

                                      2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                      2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • d_m
                                        d_m @fanis75 last edited by d_m

                                        @fanis75 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                        @sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                        Κατά τα άλλα αν αυτά που γράφονται στις τελευταίες σελίδες γινόταν σε VAG "θα είχαμε βγεί με τους πυρσούς και τις τσουγκράνες". Τώρα είναι απλά Τρίτη. Δεν λέω ότι δεν συμβαίνουν. Μιλάω για τα γνωστά 2 μέτρα και 2 σταθμά.

                                        Δεν διαφωνώ, απλά να πω ότι έχουν συμβεί σε VAG και η εισαγωγική σφύραγε αδιάφορα και το έριχνε σε "λάθος οδήγηση", "δεν ξαίρετε να οδηγείτε" κλπ. Σε φίλο μου, αφού αρνήθηκαν οποιαδήποτε επισκευή εντός εγγύησης (με όλα τα σέρβις Καρέντα), τους τηλεφώνησε ο δικηγόρος του και το κάλυψαν 100% άμεσα...χαχα!

                                        Για εμένα σημασία έχει πέρα από την συχνότητα βλαβών και η αντιμετώπιση της εισαγωγικής σε κάθε βλάβη.

                                        αντιμετώπιση συνεργείου επίσημης αντιπροσωπείας ΒΜW, όταν είχα την Ε90 :
                                        1η επίσκεψη τέλος του 2012 για αλλαγή πολλαπλασιαστών (παραλίγο να μείνω στο δρόμο την προηγούμενη μέρα).
                                        -- Να ειμαι ήσυχος, όλα καλά?
                                        -- Ναι ναι σας διαβεβαιώνουμε κλπ κλπ
                                        2η επίσκεψη στο ίδιο συνεργείο άνοιξη του 2013, για τον ίδιο λόγο, 2η αλλαγή πολλαπλασιαστών .
                                        -Σας τους αλλάξαμε δωρεάν αλλά να ξέρετε ότι μαλλον φταίει η βενζίνη (!!!). Τους απαντάω ότι δε νομίζω , τόσα αυτοκίνητα είχα, παντα καλή βενζίνη έβαζα και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Και στο κάτω κάτω,είπα, ο κινητήρας είναι ο 1,6 της Πεζό, γιατί δεν παρουσιάζει προβλημα?
                                        Απάντηση: ''H Πεζό βάζει καλύτερους πολλαπλασιαστές!!!''.
                                        Η ΒΜW κρατήθηκε 5 χρόνια, πουλήθηκε ανταλλαγή στη ΒΕΛΜΑΡ με ελάχιστα χιλιόμετρα και έμαθα εκ των υστέρων ότι ακινητοποιήθηκε με μηχανική βλάβη στο νέο κάτοχο...

                                        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • J
                                          james1978 @fanis75 last edited by

                                          @fanis75 said in BMW FORUM:

                                          @slowmotion said in BMW FORUM:

                                          για έναν καλό φίλο που ψαχνει αμαξι για ταξιδακια και βολτες τριγυρω από Αθηνα
                                          τι γνωμη εχετε για τα παρακάτω δυο ?

                                          από συντηρηση-βλάβες πως πάνε?
                                          το αυτόματο στην x1 ειναι διπλοσυμπλεκτο με στανταρ βλάβη μετα από καποιες χιλιάδες χιλιόμετρα?

                                          από άποψη τιμής πως τα κρίνετε ?

                                          https://www.car.gr/classifieds/cars/view/42542907-bmw-316

                                          https://www.car.gr/classifieds/cars/view/45310804-bmw-x1

                                          Σε αυτή την Χ1 (που ειναι η καλή), ειναι με μετατροπέα ροπής και είναι άσπαστο. Αλλά έχε υπόψιν ότι το μοτέρ ειναι ουσιαστικά ένα υπο-κυβισμένο 2λιτρο και καίει αρκετά. η Ε90 ειναι ακριβή κατά την άποψή μου. Μεταξύ των 2, θα προτιμούσα την Χ1, η οποία βασίζεται ουσιαστικά στην Ε90 (91 για την ακρίβεια, στην station εκδοχή).

                                          Για το αυτόματο κιβώτιο της Χ1 18d 2019 και μετά ξέρουμε τι παίζει? Αξιοπιστία? Προβλήματα?

                                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @james1978 last edited by

                                            @james1978 said in BMW FORUM:

                                            Για το αυτόματο κιβώτιο της Χ1 18d 2019 και μετά ξέρουμε τι παίζει? Αξιοπιστία? Προβλήματα?

                                            Είναι διλιτρο, οπότε φοράει σωστό κιβώτιο. Δηλαδή Aisin 8αρι με μετατροπέα, το GA8F22AW για την ακρίβεια. Εξαιρετικό κιβώτιο, με σωστή συντήρηση θα αντέξει περισσότερο από τον κινητήρα! Ο Βασίλης που το έχει και μάλιστα με πολύ περισσότερα άλογα έχει περάσει τα 200.000χλμ με την Χ1 του και δεν έχει κάνει κιχ. Αλλά με άκουσε και του άλλαξε λάδια, δεν το άφησε έτσι.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            J 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1323
                                            • 1324
                                            • 1325
                                            • 1326
                                            • 1327
                                            • 1325 / 1327
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr