-
Λέω να μπω πλαστικά πατάκια και βλέπω ότι τεσλα και αλι αλι και τρισαλι είναι τιμολογιακά πολύ κοντά. Τα έχει βάλει κάποιο καλό παιδάκι ;
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Δεν ξέρω τι κάνουν τα διάφορα Zeekr και λοιπά κινέζικα, αλλά αφού ακόμα και στην Κίνα το MY παραμένει best seller, πάει να πει ότι μάλλον κάτι κάνει καλύτερα.
Δυστυχώς , μπαίνουμε σε μια αέναη κουβέντα και διαχωριζόμαστε σε ομάδες, ενώ τα πράγματα ειναι πολύ απλά, τα νούμερα μιλάνε απο μόνα τους. Το 24 η BYD πούλησε σχεδόν τις ίδιες μονάδες ηλεκτρικών με την Tesla και συνολικά είχε περισσότερα κέρδη απο αυτή (μαζί ομως με τα υβριδικά της η BYD). Είχε αύξηση πωλήσεων κατά 12% και μόνιμα ανοδική τάση, σε αντίθεση με την Τεσλα που πρώτη φορά πούλησε λιγότερες μόνάδες, έστω και 1%. Πολύ απλά η παντοδυναμία της Tesla δέχεται τριγμούς, και υπάρχουν οχήματα οπως Zeekr, Xiaomi, ή και νέα οπως Mercedes cla που θα ειναι αντίστοιχη τιμή με το 3 με βάση αυτα που διέρευσαν μεχρι στιγμής, καθώς και το καινούργιο BZ4R ή CHR+ που έχουν πολύ καλά χαρακτηριστικά. Δεν αντιλέγω οτι οδηγικά τα Tesla εινια πολύ καλά αυτοκίνητα, αλλά σε τεχνολογίες οπως 800v, ταχύτητα φόρτισης, V2L* , LFP έχει μείνει πλέον πίσω. Το δυνατό σημείο της ειναι το software και το δίκτυο φόρτισης στο εξωτερικό, στην Ελλάδα δεν ισχύει . Τα νούμερα των πωλήσεων πάντα κάτι δείχνουν και μην μου πείτε τώρα θυμήθηκαν όλοι την πολιτική του Musk με τον Τραμπ... Καθώς επίσης και η μετοχή έχει σημειώσει μεγάλη πτώση, περίπου 50%. Αυτό που μπορώ να δεχτώ στις μονάδες πώλησεις ειναι οτι η Tesla πουλάει μεγάλα οχήματα σε αντίθεση με άλλες εταιρίες που έχουν πιο μικρά-φθηνά, αλλά κανένας δεν εμπόδισε την Tesla να μπει και σε αυτή την αγορά, ίσα ίσα που φαίνεται οτι ήταν στρατηγική επιλογή να απέχει.
-
@red_monster Tα αυθεντικά του highland που έχω δει απο κοντά δείχνουν ανώτερα ποιοτικά από αυτά που βρίσκεις στα γνωστά μαγαζιά -συνήθως κατασκευής Τουρκίας Πολωνίας - δεν μυρίζουν καθόλου και η εφαρμογή είναι τέλεια .
Έχουν ντιζάιν που ταιριάζει με το αμάξι και φυσικά είναι τα μόνα που εχουν το λογότυπο tesla επάνω τους .Θα πάθεις πλάκα απο την συσκευασία λες και είναι καμμιά τηλεόραση μέσα ,βέβαια το made in USA το πληρώνεις ... €200+
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Για εμενα ακομα δεν εχει ανταγωνισμό. Τα αλλα ειναι ή πιο ακριβα ή/και πιο ενεργοβορα. Την αποδοτικότητα των Τεσλα ακόμα ΚΑΝΕΙΣ δεν εχει καταφέρει μα την φτάσει. Και ολα ειναο χειροτερα στον δρόμο. Παντα σε λογικά λεφτα γιατί υπάρχει και η Taycan!
Σοβαρέψου...
-
@monman2 said in TESLA FORUM:
@red_monster Tα αυθεντικά του highland που έχω δει απο κοντά δείχνουν ανώτερα ποιοτικά από αυτά που βρίσκεις στα γνωστά μαγαζιά -συνήθως κατασκευής Τουρκίας Πολωνίας - δεν μυρίζουν καθόλου και η εφαρμογή είναι τέλεια .
Έχουν ντιζάιν που ταιριάζει με το αμάξι και φυσικά είναι τα μόνα που εχουν το λογότυπο tesla επάνω τους .Θα πάθεις πλάκα απο την συσκευασία λες και είναι καμμιά τηλεόραση μέσα ,βέβαια το made in USA το πληρώνεις ... €200+
Υπάρχουν και άλλα που είναι και ποιοτικά και δεν μυρίζουν με σούπερ συσκευασίες.
Εγώ είχα πάρει τις TAPTES ....
Με κάποια έκπτωση που είχα πετύχει για frunk, trunk και μέσα 180 ευρώ..
Αν ναι να πω την αλήθεια κάτι πολωνέζικα που δίνει για όλα τα αμάξια ο κοκκινοπλιτης ούτε μυρίζουν ναι είναι πιο χρηστικά γιατί έχουν τετραγωνακια, η βρωμιά πάει μέσα σε αυτά και τινάζονται πανευκολα.
Δεν είδα για Τέσλα αν είχε γιατί εκείνη την εποχή σπαστηκα που μου χρέωσε παπορισια την επιστροφη των αντίστοιχων για chr που είχα πάρει και ακύρωσα. -
@monman2 said in TESLA FORUM:
@red_monster Tα αυθεντικά του highland που έχω δει απο κοντά δείχνουν ανώτερα ποιοτικά από αυτά που βρίσκεις στα γνωστά μαγαζιά -συνήθως κατασκευής Τουρκίας Πολωνίας - δεν μυρίζουν καθόλου και η εφαρμογή είναι τέλεια .
Έχουν ντιζάιν που ταιριάζει με το αμάξι και φυσικά είναι τα μόνα που εχουν το λογότυπο tesla επάνω τους .Θα πάθεις πλάκα απο την συσκευασία λες και είναι καμμιά τηλεόραση μέσα ,βέβαια το made in USA το πληρώνεις ... €200+
Φτάνει βρε σατανα, με έπεισες !
-
@wantone said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Ξέχασες το ότι είναι μαούνες
Αλλά αν δεν πάρεις τεσλα δεν αξίζει κανένα άλλο ηλεκτρικό. Γι αυτό λέω ότι είναι χλωμή η ηλεκτροκίνηση στη χώρα
τωρα που χαλαρωσε η κινηση στην Αθηνα λογω εξοδου Πασχα μια χαρα ειναι, βγαλτο να το πας βολτα.
Μετά και κάτι πρόσφατα που είχαμε οικογενειακώς δεν νομίζω ότι θα ξαναοδηγησω ιδιόκτητο αμάξι.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@monman2 said in TESLA FORUM:
@red_monster Tα αυθεντικά του highland που έχω δει απο κοντά δείχνουν ανώτερα ποιοτικά από αυτά που βρίσκεις στα γνωστά μαγαζιά -συνήθως κατασκευής Τουρκίας Πολωνίας - δεν μυρίζουν καθόλου και η εφαρμογή είναι τέλεια .
Έχουν ντιζάιν που ταιριάζει με το αμάξι και φυσικά είναι τα μόνα που εχουν το λογότυπο tesla επάνω τους .Θα πάθεις πλάκα απο την συσκευασία λες και είναι καμμιά τηλεόραση μέσα ,βέβαια το made in USA το πληρώνεις ... €200+
Φτάνει βρε σατανα, με έπεισες !
+1 στα taptes που εγραψαν και ποιο πανω.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Δεν ξέρω τι κάνουν τα διάφορα Zeekr και λοιπά κινέζικα, αλλά αφού ακόμα και στην Κίνα το MY παραμένει best seller, πάει να πει ότι μάλλον κάτι κάνει καλύτερα.
Δεν έχω προλάβει να διαβάσω τη δοκιμή του Άγγλου, αλλά αυτό που λέει για την άνεση της ανάρτησης δεν ισχύει με τίποτα. Πλέον είναι πολύ καλύτερο από το παλιό.
Στα χρήματά του, δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Στα διπλά, ίσως κάποια μοντέλα να μπορούν να το κοντράρουν. Κάπως.
ποιο "νουμερο" στην φρουρα θελεις εσυ; απο οτι φαινεται η πρωινη ειναι πιασμενη, οποτε θα βολευτεις με μεσημερι-απογευμα-βραδυ
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Ρε συ, εγώ είμαι ο "κρυφός". Ο τύπος με πολιτικά έξω από την πύλη, που μιλάει με τους μέσα με τον ασύρματο.
Πετυχημένα και τα δύο!
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Δεν ξέρω τι κάνουν τα διάφορα Zeekr και λοιπά κινέζικα, αλλά αφού ακόμα και στην Κίνα το MY παραμένει best seller, πάει να πει ότι μάλλον κάτι κάνει καλύτερα.
Δυστυχώς , μπαίνουμε σε μια αέναη κουβέντα και διαχωριζόμαστε σε ομάδες, ενώ τα πράγματα ειναι πολύ απλά, τα νούμερα μιλάνε απο μόνα τους. Το 24 η BYD πούλησε σχεδόν τις ίδιες μονάδες ηλεκτρικών με την Tesla και συνολικά είχε περισσότερα κέρδη απο αυτή (μαζί ομως με τα υβριδικά της η BYD). Είχε αύξηση πωλήσεων κατά 12% και μόνιμα ανοδική τάση, σε αντίθεση με την Τεσλα που πρώτη φορά πούλησε λιγότερες μόνάδες, έστω και 1%. Πολύ απλά η παντοδυναμία της Tesla δέχεται τριγμούς, και υπάρχουν οχήματα οπως Zeekr, Xiaomi, ή και νέα οπως Mercedes cla που θα ειναι αντίστοιχη τιμή με το 3 με βάση αυτα που διέρευσαν μεχρι στιγμής, καθώς και το καινούργιο BZ4R ή CHR+ που έχουν πολύ καλά χαρακτηριστικά. Δεν αντιλέγω οτι οδηγικά τα Tesla εινια πολύ καλά αυτοκίνητα, αλλά σε τεχνολογίες οπως 800v, ταχύτητα φόρτισης, V2L* , LFP έχει μείνει πλέον πίσω. Το δυνατό σημείο της ειναι το software και το δίκτυο φόρτισης στο εξωτερικό, στην Ελλάδα δεν ισχύει . Τα νούμερα των πωλήσεων πάντα κάτι δείχνουν και μην μου πείτε τώρα θυμήθηκαν όλοι την πολιτική του Musk με τον Τραμπ... Καθώς επίσης και η μετοχή έχει σημειώσει μεγάλη πτώση, περίπου 50%. Αυτό που μπορώ να δεχτώ στις μονάδες πώλησεις ειναι οτι η Tesla πουλάει μεγάλα οχήματα σε αντίθεση με άλλες εταιρίες που έχουν πιο μικρά-φθηνά, αλλά κανένας δεν εμπόδισε την Tesla να μπει και σε αυτή την αγορά, ίσα ίσα που φαίνεται οτι ήταν στρατηγική επιλογή να απέχει.
Τι μας νοιάζει πόσα πούλησε η BYD και πόσα η Τesla ? Τι μας νοιάζει που βρίσκεται η μετοχή ?
-
Οι ειδήσεις του στυλ χάθηκαν τόσα δις σήμερα τόσα τρις αυτή της εβδομάδα είναι ο ορισμός της παραπληροφόρησης και του κλικμπειντ γιατί πρώτον και βασικότερο πρέπει κάποιος να πουλήσει και δεύτερον πρέπει να ξέρεις πότε αγόρασε
Γιατί μπορεί να αγόρασε πχ τις ημέρες που ο Ίλον κοιμόταν στο πάτωμα στον υπνόσακο προσπαθώντας να στρώσει την παραγωγή του Μ3 (10$ η μια) ή όταν έβγαινε η είδηση για τον κινέζικο ιό με το κρουαζιερόπλοιο που μπήκε καραντίνα (15$)
λεω τώρα -
@red_monster said in TESLA FORUM:
Τι μας νοιάζει πόσα πούλησε η BYD και πόσα η Τesla ? Τι μας νοιάζει που βρίσκεται η μετοχή ?
Η BYD πουλάει αρκετά εκτός Αμερικής, εκεί που ήλπιζε να εδραιωθεί η Tesla κάνοντας επενδύσεις με νέα εργοστάσια.
Αν και όταν εκεί υπερισχύσει η BYD, τα πράγματα θα είναι δύσκολα για την Tesla (και βασικά για όλους τους άλλους).(και με το παιχνίδι δασμών, τα πράγματα είναι απρόβλεπτα αυτή τη στιγμή)
Για τον τελικό χρήστη αδιάφορα όλα αυτά.
-
@antonakis said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Τι μας νοιάζει πόσα πούλησε η BYD και πόσα η Τesla ? Τι μας νοιάζει που βρίσκεται η μετοχή ?
Η BYD πουλάει αρκετά εκτός Αμερικής, εκεί που ήλπιζε να εδραιωθεί η Tesla κάνοντας επενδύσεις με νέα εργοστάσια.
Αν και όταν εκεί υπερισχύσει η BYD, τα πράγματα θα είναι δύσκολα για την Tesla (και βασικά για όλους τους άλλους).(και με το παιχνίδι δασμών, τα πράγματα είναι απρόβλεπτα αυτή τη στιγμή)
Για τον τελικό χρήστη αδιάφορα όλα αυτά.
αυτο που ειπε και ο redmonster, με την χαρακτηριστικη ευφραδεια που τον διακρινει
ειναι οτι εμεις, ως τελικοι χρηστες, κρινουμε το προϊον στην τιμη που προσφερεται.
Ποσα κομματια πουλαει η byd εντος/εκτος και επι τα αυτα, δεν μας ενδιαφερει, παρα μονο η συγκριση του με τα τεσλα (ή με οποια αλλα τα συγκρινουμε).Ειναι καλυτερα τα byd απο τα τεσλα ή τουλαχιστον, καλυπτουν καλυτερα τις αναγκες μας; Ε τοτε θα τα προτιμησουμε!
Οχι; ε τοτε θα απευθυνθουμε αλλου.
ΑΥΤΗΝ τη στιγμη παντως, νομιζω οτι για οικογενειακο οχημα, τα τεσλα εξακολουθουν να προηγουνται, εστω και στα σημεια. Γνωμη μου... -
Οι κινεζικες εταιρειες ειναι πολλες και μερικες ανα πασα στιγμη μπορει να χρεοκοπήσουν. Ειναι ασφαλεια για τον αγοραστη να ξερει οτι η εταιρεια πουλαει εκατομυρια οχηματα και παει καλα οικονομικα. Και για το σερβις/υποστηριξη με ανταλλακτικα αλλα και την αξια στο μελλον.
-
@realzeus said in TESLA FORUM:
Σοβαρέψου...
Σοβαρός ειμαι! Σε τι διαφωνείς? Εχει φτάσει κανείς την αποδοτικότητα των Τέσλα? Ποιο ηλεκτρικό ειναι καλύτερο στον δρόμο σε αυτά τα λεφτά? Αυτή ειναι η αλήθεια, τι να κάνουμε!?!
-
@dettol said in TESLA FORUM:
ΑΥΤΗΝ τη στιγμη παντως, νομιζω οτι για οικογενειακο οχημα, τα τεσλα εξακολουθουν να προηγουνται, εστω και στα σημεια. Γνωμη μου...
στο σύνολο ναι, αλλά σε κάποια σημεία χάνουν. και με την τάση που υπάρχει, είναι δεδομένο ότι αυτά τα σημεία θα αυξηθούν και μάλιστα γρήγορα. Μην θεοποιούμε τα Tesla, προφανώς και είναι πολύ καλά για την τιμή τους και έγινε μία αλλαγή (καλοδεχούμενη) στην παραδοσιακή αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά ο ανταγωνισμός είναι υπαρκτός, βελτιώνεται συνεχώς, και δείχνει και τα κακώς κείμενα. Τέλος, το ποιο αμάξι είναι καλύτερο από το άλλο, είναι υποκειμενικό, καθώς ο καθένας το κρίνει για διαφορετικά πράγματα, άλλος γουστάρει το design, αλλως το efficiency, αλλως την ποιότητα στο εσωτερικό, αλλος την ποιότητα κύλισης.... Τέλος, μεγάλο φαουλ που η Tesla με σκοπιμότηττα, δεν ανακοινώνει το μέγεθος της μπαταρίας, αυτόματα δείχνει οτι δεν είναι και τόσο efficient οσο λέει, κάτι κρύβεται. Και μην ακούσα τις γελειότητες για διαφορεκή εταιρία στις μπαταρίες ανά εργοστάσιο παραγωγής, μπορούσε να το γράψει απευθείας στο βιβλίο του αυτοκινήτου.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
ΑΥΤΗΝ τη στιγμη παντως, νομιζω οτι για οικογενειακο οχημα, τα τεσλα εξακολουθουν να προηγουνται, εστω και στα σημεια. Γνωμη μου...
στο σύνολο ναι, αλλά σε κάποια σημεία χάνουν. και με την τάση που υπάρχει, είναι δεδομένο ότι αυτά τα σημεία θα αυξηθούν και μάλιστα γρήγορα. Μην θεοποιούμε τα Tesla, προφανώς και είναι πολύ καλά για την τιμή τους και έγινε μία αλλαγή (καλοδεχούμενη) στην παραδοσιακή αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά ο ανταγωνισμός είναι υπαρκτός, βελτιώνεται συνεχώς, και δείχνει και τα κακώς κείμενα. Τέλος, το ποιο αμάξι είναι καλύτερο από το άλλο, είναι υποκειμενικό, καθώς ο καθένας το κρίνει για διαφορετικά πράγματα, άλλος γουστάρει το design, αλλως το efficiency, αλλως την ποιότητα στο εσωτερικό, αλλος την ποιότητα κύλισης.... Τέλος, μεγάλο φαουλ που η Tesla με σκοπιμότηττα, δεν ανακοινώνει το μέγεθος της μπαταρίας, αυτόματα δείχνει οτι δεν είναι και τόσο efficient οσο λέει, κάτι κρύβεται. Και μην ακούσα τις γελειότητες για διαφορεκή εταιρία στις μπαταρίες ανά εργοστάσιο παραγωγής, μπορούσε να το γράψει απευθείας στο βιβλίο του αυτοκινήτου.
σιγα το επτασφραγιστο μυστικο. Ολοι ξερουμε τι μπαταριες φοραει καθε οχημα
-
οσο για τα byd, ας κοιταξουν να φτιαξουν ενα trip computer που να μηδενιζει οπου γουσταρω εγω και οχι να μου δειχνει rolling καταναλωση τα τελευταια 50 ή 100χλμ μονο.
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
Σοβαρέψου...
Σοβαρός ειμαι! Σε τι διαφωνείς? Εχει φτάσει κανείς την αποδοτικότητα των Τέσλα? Ποιο ηλεκτρικό ειναι καλύτερο στον δρόμο σε αυτά τα λεφτά? Αυτή ειναι η αλήθεια, τι να κάνουμε!?!
Από ότι λέει ο ειδικός τύπος, πολλά και διάφορα. Αν αφήσουμε εκτός τις Porsche, και τα αντίστοιχα Audi, όλοι λένε ότι τα αντίστοιχα Hyundai είναι καλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Εδώ τεστάκι από αμερικάνικο περιοδικό: https://www.motortrend.com/reviews/2024-tesla-model-3-highland-standard-range-vs-hyundai-ioniq-6-se-long-range-rwd-comparison-test-review/
Ναι το Tesla είναι λίγο πιο γρήγορο, αλλά το Huyndai είναι καλύτερο στον δρόμο.
Έχεις φάει Τεσλοπαπά... Χαχαχα! -
@realzeus said in TESLA FORUM:
Από ότι λέει ο ειδικός τύπος, πολλά και διάφορα. Αν αφήσουμε εκτός τις Porsche, και τα αντίστοιχα Audi, όλοι λένε ότι τα αντίστοιχα Hyundai είναι καλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Εδώ στεστάκι από αμερικάνικο περιοδικό: https://www.motortrend.com/reviews/2024-tesla-model-3-highland-standard-range-vs-hyundai-ioniq-6-se-long-range-rwd-comparison-test-review/
Ναι το Tesla είναι λίγο πιο γρήγορο, αλλά το Huyndai ειναι καλύτερο στον δρόμο.
Έχεις φάει Τεσλοπαπά... Χαχαχα!To κάθε περιοδικό μπορεί να λέει ό,τι μ@λακία θέλει. Η αλήθεια είναι ότι δεν ειναι καλύτερα στον δρόμο και επίσης δεν έχουν καμία σχέση στην αποδοτικότητα (αυτό έγραψα κυρίως). Τέλος, σε κάθε περίπτωση, ειναι πολύ πιο ακριβά από τα Τέσλα οπότε πάλι χάνουν - έγραψα για ίδια τιμη. Άρα όπως και να το δούμε, στα λεφτά τους δεν έχουν ανταγωνισμό. Γενικά ναι έχουν, μια bmw ειναι σαφώς καλύτερη αλλά κοστίζει και 50% περισσότερο.
TESLA FORUM