-
Cons: uncomfortable ride, irritating cabin ergonomics, everyone will hate you
Σοβαρή δημοσιογραφία !
-
Δεν εχουν τι να πουν για τα υπεραυτοκινητα του μέγιστου Μασκ (μακαρι να ειχαμε και αλλους τετοιους) και λένε μαλακιες για αρνητικά. Τα αμαξια ειναι ο,τι καλυτερο μεχρι 50κ, απλά δεν εχουν ανταγωνισμό!!
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Δεν εχουν τι να πουν για τα υπεραυτοκινητα του μέγιστου Μασκ (μακαρι να ειχαμε και αλλους τετοιους) και λένε μαλακιες για αρνητικά. Τα αμαξια ειναι ο,τι καλυτερο μεχρι 50κ, απλά δεν εχουν ανταγωνισμό!!
καλά, δεν ισχύει πλέον αυτό, το 20 η Tesla έπαιζε μόνη της, πλέον ακόμα και σε αυτά τα χρήματα εχει ανταγωνισμό. Σίγουρα, ειναι καλό value 4 money η αγορά ενός Tesla, αλλά μην τα πάμε στο θεό, πλέον η τεχνολογία των μπαταριών και κάποια άλλα καλούδια, οπως πχ V2G έχει μείνει πίσω. Η Tesla δεν ειναι αυτό που ήταν, και δεν πουλάει ως brand name οπως πουλούσε, αν δεν γίνουν νέες σοβαρές επενδύσεις ο Musk θα χάσει το τρένο της ηλεκτροκίνησης.
-
Για εμενα ακομα δεν εχει ανταγωνισμό. Τα αλλα ειναι ή πιο ακριβα ή/και πιο ενεργοβορα. Την αποδοτικότητα των Τεσλα ακόμα ΚΑΝΕΙΣ δεν εχει καταφέρει μα την φτάσει. Και ολα ειναο χειροτερα στον δρόμο. Παντα σε λογικά λεφτα γιατί υπάρχει και η Taycan!
-
Τα μοντελ 3/υ είναι όπως ένα ιφον, κάνουν τα περισσότερα και σημαντικότερα για τον τελικό χρήστη με το δικό τους τρόπο από καλά έως άριστα.
Τώρα αν στο μέλλον θα χάσει τις εξελίξεις (λες και έχουμε πρόσβαση σε τμήμα Rnd και μπορούμε να το αξιολογήσουμε κιόλας) και αν το μπαρμπούνι σταματήσει να κλάνει κανείς δεν το ξέρει ! Μας ενδιαφέρει το παρόν και το άμεσο μέλλον !
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Δεν εχουν τι να πουν για τα υπεραυτοκινητα του μέγιστου Μασκ (μακαρι να ειχαμε και αλλους τετοιους) και λένε μαλακιες για αρνητικά. Τα αμαξια ειναι ο,τι καλυτερο μεχρι 50κ, απλά δεν εχουν ανταγωνισμό!!
καλά, δεν ισχύει πλέον αυτό, το 20 η Tesla έπαιζε μόνη της, πλέον ακόμα και σε αυτά τα χρήματα εχει ανταγωνισμό. Σίγουρα, ειναι καλό value 4 money η αγορά ενός Tesla, αλλά μην τα πάμε στο θεό, πλέον η τεχνολογία των μπαταριών και κάποια άλλα καλούδια, οπως πχ V2G έχει μείνει πίσω. Η Tesla δεν ειναι αυτό που ήταν, και δεν πουλάει ως brand name οπως πουλούσε, αν δεν γίνουν νέες σοβαρές επενδύσεις ο Musk θα χάσει το τρένο της ηλεκτροκίνησης.
δεν εχεις αδικο σε αυτα που λες, αλλα οταν ανοιξει ο sc στα ιωαννινα και στο θεσσαλονικη, θα ξανα ανεβουν ΠΑΡΑ πολυ ως "πακετο" οχηματος - φορτισης. Ναι, σιγουρα δεν ειναι ο μονοδρομος που ηταν προ 2 ετιας αλλα για οικογενειακο μεγεθος οχηματος, παραμενουν πολυ υψηλα στο shortlist οποιουδηποτε βασει αντικειμενικων κριτηριων.
Απο εκει και περα υπαρχουν τα υποκειμενικα κριτηρια, οπως "δεν μου αρεσουν αισθητικα" και "δεν γουσταρω τον μασκ", τα οποια ειναι απολυτως σεβαστα. -
@dettol said in TESLA FORUM:
Ναι, σιγουρα δεν ειναι ο μονοδρομος που ηταν προ 2 ετιας
Ακόμα μονόδρομος ειναι σε λογικά λεφτά.
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Ναι, σιγουρα δεν ειναι ο μονοδρομος που ηταν προ 2 ετιαςΑκόμα μονόδρομος ειναι σε λογικά λεφτά.
Αν αγόραζα τώρα, πάλι model y θα αγόραζα, αλλά θα πήγαινα να δω και κανα δυο ακόμα. Πριν δύο χρόνια ο ανταγωνισμός ήταν απλά για γέλια. Τα vag ήταν πανάκριβα, τα stelantis είχαν τραγικές ιπποδυνάμεις και τα Volvo επίσης ακριβά χωρίς λόγο. Στα μικρά μάλιστα η κατάσταση ήταν ακόμα χειρότερη διότι υπήρχε μόνο το id3 και το 208/corsa σε τιμές που έφταναν το Μ3!
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Ναι, σιγουρα δεν ειναι ο μονοδρομος που ηταν προ 2 ετιαςΑκόμα μονόδρομος ειναι σε λογικά λεφτά.
Αν αγόραζα τώρα, πάλι model y θα αγόραζα, αλλά θα πήγαινα να δω και κανα δυο ακόμα. Πριν δύο χρόνια ο ανταγωνισμός ήταν απλά για γέλια. Τα vag ήταν πανάκριβα, τα stelantis είχαν τραγικές ιπποδυνάμεις και τα Volvo επίσης ακριβά χωρίς λόγο. Στα μικρά μάλιστα η κατάσταση ήταν ακόμα χειρότερη διότι υπήρχε μόνο το id3 και το 208/corsa σε τιμές που έφταναν το Μ3!
Ποια αλλα θα κοιταγες αυτη την στιγμη εκτος απο το νεο Υ;
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Αν αγόραζα τώρα, πάλι model y θα αγόραζα, αλλά θα πήγαινα να δω και κανα δυο ακόμα. Πριν δύο χρόνια ο ανταγωνισμός ήταν απλά για γέλια. Τα vag ήταν πανάκριβα, τα stelantis είχαν τραγικές ιπποδυνάμεις και τα Volvo επίσης ακριβά χωρίς λόγο. Στα μικρά μάλιστα η κατάσταση ήταν ακόμα χειρότερη διότι υπήρχε μόνο το id3 και το 208/corsa σε τιμές που έφταναν το Μ3!
Αρα μονοδρομος απλα εχεις χρονο να εεπε και 2-3 αλλα ετσι για το γαμώτο. Δεν εχουν ανταγωνισμο, οι αλλες προτάσεις ειναι αστείες ακόμα.
-
Ξέχασες το ότι είναι μαούνες
Αλλά αν δεν πάρεις τεσλα δεν αξίζει κανένα άλλο ηλεκτρικό. Γι αυτό λέω ότι είναι χλωμή η ηλεκτροκίνηση στη χώρα
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Ξέχασες το ότι είναι μαούνες
ακομα και αν το ειχα ξεχασει, ευτυχως υπαρχεις να μας το θυμιζεις ανα 10', σε διαφορα καναλια επικοινωνιας. Θα σε βλεπω στους εφιαλτες μου σε λιγο ... "ΠΟΥ ΠΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΑΟΥΝΑ;;;;!!!"
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Ξέχασες το ότι είναι μαούνες
Αλλά αν δεν πάρεις τεσλα δεν αξίζει κανένα άλλο ηλεκτρικό. Γι αυτό λέω ότι είναι χλωμή η ηλεκτροκίνηση στη χώρα
τωρα που χαλαρωσε η κινηση στην Αθηνα λογω εξοδου Πασχα μια χαρα ειναι, βγαλτο να το πας βολτα.
-
@wantone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Ναι, σιγουρα δεν ειναι ο μονοδρομος που ηταν προ 2 ετιαςΑκόμα μονόδρομος ειναι σε λογικά λεφτά.
Αν αγόραζα τώρα, πάλι model y θα αγόραζα, αλλά θα πήγαινα να δω και κανα δυο ακόμα. Πριν δύο χρόνια ο ανταγωνισμός ήταν απλά για γέλια. Τα vag ήταν πανάκριβα, τα stelantis είχαν τραγικές ιπποδυνάμεις και τα Volvo επίσης ακριβά χωρίς λόγο. Στα μικρά μάλιστα η κατάσταση ήταν ακόμα χειρότερη διότι υπήρχε μόνο το id3 και το 208/corsa σε τιμές που έφταναν το Μ3!
Ποια αλλα θα κοιταγες αυτη την στιγμη εκτος απο το νεο Υ;
Αν θελω να ειμαι απολυτα ειλικρινης, θα πρεπει να διαχωρισω την κατασταση.
α. αν ημουν tabula rasa, χωρις την εμπειρια του τεσλα. Μαλλον θα αγοραζα το δελφινι ή το inster για μικρο ηλεκτρικο και θα παραμεναμε με το τιγκ για οικογενειακο. Αυτη ηταν η αρχικη σκεψη οταν εψαχνα ηλεκτρικο αλλωστε, απλα ηταν τραγικα υψηλες οι τιμες των μικρων και ειδα οτι δεν αξιζε. Μετα νοικιασα απο τον σαμπανη τα δυο τεσλα και ειδα οτι γινεται ταξιδι ανετα, ε και πηρα την αποφαση.
β. αν για καποιον λογο εξαφανιζοταν το ΜΥ απο το γκαραζ μου και με εναν μαγικο τροπο μου επιστρεφοταν τα χρηματα που εδωσα (δηλαδη ειχα ολες τις εμπειριες μου των τελευταιων δυο χρονων), θα κοιταζα το elroq, τα byd, το tavascan, το id4 και το e-3008. Μου αρεσει πολυ η ιδεα του e-308 sw, διοτι ειχα πολυ καλη εμπειρια με το α4 αβαντ, αλλα ειναι τραγικα μικρη η 54αρα μπαταρια του.
-
Δεν ξέρω τι κάνουν τα διάφορα Zeekr και λοιπά κινέζικα, αλλά αφού ακόμα και στην Κίνα το MY παραμένει best seller, πάει να πει ότι μάλλον κάτι κάνει καλύτερα.
Δεν έχω προλάβει να διαβάσω τη δοκιμή του Άγγλου, αλλά αυτό που λέει για την άνεση της ανάρτησης δεν ισχύει με τίποτα. Πλέον είναι πολύ καλύτερο από το παλιό.
Στα χρήματά του, δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Στα διπλά, ίσως κάποια μοντέλα να μπορούν να το κοντράρουν. Κάπως.
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Δεν ξέρω τι κάνουν τα διάφορα Zeekr και λοιπά κινέζικα, αλλά αφού ακόμα και στην Κίνα το MY παραμένει best seller, πάει να πει ότι μάλλον κάτι κάνει καλύτερα.
Δεν έχω προλάβει να διαβάσω τη δοκιμή του Άγγλου, αλλά αυτό που λέει για την άνεση της ανάρτησης δεν ισχύει με τίποτα. Πλέον είναι πολύ καλύτερο από το παλιό.
Στα χρήματά του, δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Στα διπλά, ίσως κάποια μοντέλα να μπορούν να το κοντράρουν. Κάπως.
ποιο "νουμερο" στην φρουρα θελεις εσυ; απο οτι φαινεται η πρωινη ειναι πιασμενη, οποτε θα βολευτεις με μεσημερι-απογευμα-βραδυ
-
Ρε συ, εγώ είμαι ο "κρυφός". Ο τύπος με πολιτικά έξω από την πύλη, που μιλάει με τους μέσα με τον ασύρματο.
-
Εγώ θα είμαι η 5η φάλαγγα ….
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Ναι, σιγουρα δεν ειναι ο μονοδρομος που ηταν προ 2 ετιαςΑκόμα μονόδρομος ειναι σε λογικά λεφτά.
Αν αγόραζα τώρα, πάλι model y θα αγόραζα, αλλά θα πήγαινα να δω και κανα δυο ακόμα. Πριν δύο χρόνια ο ανταγωνισμός ήταν απλά για γέλια. Τα vag ήταν πανάκριβα, τα stelantis είχαν τραγικές ιπποδυνάμεις και τα Volvo επίσης ακριβά χωρίς λόγο. Στα μικρά μάλιστα η κατάσταση ήταν ακόμα χειρότερη διότι υπήρχε μόνο το id3 και το 208/corsa σε τιμές που έφταναν το Μ3!
Ποια αλλα θα κοιταγες αυτη την στιγμη εκτος απο το νεο Υ;
Αν θελω να ειμαι απολυτα ειλικρινης, θα πρεπει να διαχωρισω την κατασταση.
α. αν ημουν tabula rasa, χωρις την εμπειρια του τεσλα. Μαλλον θα αγοραζα το δελφινι ή το inster για μικρο ηλεκτρικο και θα παραμεναμε με το τιγκ για οικογενειακο. Αυτη ηταν η αρχικη σκεψη οταν εψαχνα ηλεκτρικο αλλωστε, απλα ηταν τραγικα υψηλες οι τιμες των μικρων και ειδα οτι δεν αξιζε. Μετα νοικιασα απο τον σαμπανη τα δυο τεσλα και ειδα οτι γινεται ταξιδι ανετα, ε και πηρα την αποφαση.
β. αν για καποιον λογο εξαφανιζοταν το ΜΥ απο το γκαραζ μου και με εναν μαγικο τροπο μου επιστρεφοταν τα χρηματα που εδωσα (δηλαδη ειχα ολες τις εμπειριες μου των τελευταιων δυο χρονων), θα κοιταζα το elroq, τα byd, το tavascan, το id4 και το e-3008. Μου αρεσει πολυ η ιδεα του e-308 sw, διοτι ειχα πολυ καλη εμπειρια με το α4 αβαντ, αλλα ειναι τραγικα μικρη η 54αρα μπαταρια του.
Εγω αν δεν είχα κάνει τεστ drive και δεν είχα εξασφαλίσει επιδότηση θα είχα πάρει το chr ή θα είχα κρατήσει τη Χ1.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Ξέχασες το ότι είναι μαούνες
ακομα και αν το ειχα ξεχασει, ευτυχως υπαρχεις να μας το θυμιζεις ανα 10', σε διαφορα καναλια επικοινωνιας. Θα σε βλεπω στους εφιαλτες μου σε λιγο ... "ΠΟΥ ΠΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΑΟΥΝΑ;;;;!!!"
Έτσι να μην ξεχνιόμαστε
TESLA FORUM