-
Παντως το cx-30 απο πλευρας διαστασεων και χωροδιαταξης δεν μπορει να συγκριθει σε καμια περιπτωση με το cc..συμφωνω ειναι πιο κοντα στο chr απ οτι στο cc..το μονο αμαξι που στα ματια μου καθετε πολυ κοντα στον σχεδιασμο του cx30 και θα συγκρινα απολυτα μ αυτο ειναι το kia xceed..
Κοινως μεσα στην κατηγορια των csuv υπαρχουν 2 κ 3 υποκατηγοριες με σχηματα κ μεγεθη -
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Εγώ ήμουν ιδιοκτήτης του Mazda 6 2015, είμαι ιδιοκτήτης ΨΨ 1.8, και τα δύο με 17" ζάντες, κι έχω κάνει και δύο τρεις βόλτες στο Πήλιο με το προηγούμενο σιετσαρ 1.8
Εσείς είστε σίγουροι ότι το τιμόνι και πάτημα του Μαζντα είναι τόσο διαφορετικό απ των τελευταίων τογιότα;Εγώ πιστεύω πως ίσως δεν είναι Φορντ ή Άλφα ρομεο (σε μπεμβε δεν μπαίνω), αλλά τα γιαπωνέζικα που συγκρίνετε, τα βρίσκω στο ίδιο επίπεδο οδηγικα, ίσως μισό κλικ κάτω το ΨΨ λόγω ημιάκαμπτου, το δίλιτρο όχι.
(Εντιτ, άκυρο, είχα νοικιάσει μια φορά πριν χροοόνια μπεμβέ 1 πισωκινητο σε ταξίδι στην Ευρώπη, οπότε αναγκαστικά το βάζω κι αυτό μαζί με τα άλλα στη πρώτη τριάδα, επιβάτης σε 5αρα δεν στρέχει)
Αν θέλεις μπορούμε να συγκρίνουμε και ακόμη παλαιότερα Mazda με σημερινά Toyota, μέχρι να βγει τελικά αποτέλεσμα υπέρ της δεύτερης.
Από εκεί και πέρα φυσικά ο καθένας έχει το γούστο του, την κρίση του και τα δικά του κριτήρια και μπορεί να βρίσκει ένα αυτοκίνητο καλύτερο από ένα άλλο.Για ποια παλιά Μαζντα γράφεις;
Το Mazda 6 του 2015, έχει ακριβώς το ίδιο σασί και ανάρτηση με το σημερινό, όπου αυτό είναι ακόμη διαθέσιμο (νομίζω δεν το πουλάνε πλέον στην Ελλάδα, δεν θα χε και νόημα με την τιμολόγηση του).
Πιστεύεις ότι το ψηλότερο, κοντύτερο CX-30 (εξαιρετικό αμάξι, εκτός του χώρους) έχει καλύτερη ανάρτηση και πάτημα απ το 6 ;
(Δεν ξέρω αν έχει και ημιάκαμπτο το CX-30;...)Δίλιτρο ΨΨ και chr που οδήγησα (είμαι σίγουρος και οι χαμηλές κορολες) έχουν ανάρτηση και τιμόνι στην κατηγορία που ήταν και το Μαζντα.
Το ΨΨ 1.8 λόγω ημιάκαμπτου, είναι ίσως μισή κατηγορία κάτω, αλλά ωραίο τιμόνι κι απόσβεση έχει.Το CX-30 δεν το έχω οδηγήσει, έχει ημιάκαμπτο; Αν ναι, δεν νομίζω να είναι στα επίπεδα του 6, ούτε καλύτερο απ τις κορολες με ψαλίδια πίσω.
-
@samronnin said in Toyota Corolla Cross:
Να φανταστεις οτι εγω μπηκα εδω μεσα πριν κανα χρονο οταν παρηγγειλα το CC για να μαθω πραγματα απο αλλους χρηστες του αυτοκινητου , να μου λυθουν αποριες ισως , να μοιραστω εμπειριες ή να διαβασω εμπειριες αλλων με το αυτοκινητο. Αντι για ολα τα παραπανω διαβαζω ατελειωτες σελιδες με εναν διαγωνισμο κατουρηματος (ποιανου παει πιο μακρια) μεταξυ διαφορων φανατικων και μη , τρολαδων η οτι αλλο και γεμιζουν οι σελιδες με ατελειωτα στοιχεια και πραγματα κατα την αποψη μου αχρηστα στη κυριολεξια. Ηρθε η ωρα λοιπον να σας αφησω στην ησυχια σας να συνεχισετε αυτο που κανετε. Ειλικρινα λυπαμαι γιατι νομισα με το μικρο μου το μυαλο αλλα πραγματα για εδω...Γεια χαρα ! Ααα και ενα τελευταιο επειδη δε βλεπω πως να κλεισω το λογαριασμο μου εδω ας με βοηθησει καποιος admin να τον κλεισω. Δεν εχει νοημα πια...
Αφού το χεις κάνα χρόνο, να ρωτήσω:
Σέρβις έκανες με λάδια 0W-20 που προτείνει η ελληνική Τογιότα ή 0W-16; που γράφει το μανουαλ;Από όσο έχω ασχοληθεί, εφόσον και τα 2 είναι 0W, στις κρύες εκκινήσεις και τις χαμηλές θερμοκρασίες, κάνουν την ίδια δουλειά.
Στο πάνω άκρο, με ζεστό τον κινητήρα, η διαφορά ιξωδους είναι μικρή.
Οι διάφοροι "ειδήμονες" στα γιουτουμπια, σκίζουν τα ιμάτιά τους ότι μακροχρόνια θα χει καλύτερη προστασία ο κινητήρας, ειδικά οι εδρασεις των κινητών μερών, ότι θα δημιουργείται καλύτερο προστατευτικο φιλμ λιπαντικου με τα ελαφρώς "παχυτερα" 20αρια, κι ότι τα 16αρια έχουν απλά λίγο μικρότερη εσωτερική τριβή κι έτσι μειώνονται μέχρις τελευταίου γραμμαριου κατανάλωση/ρύποι, κι ότι τα 16αρια μόνο για "γραφειοκρατικούς" λόγους κανονισμων τα προωθούν. -
Εγώ λέω να βάζετε τα λάδια που γράφει στο manual η toyota και όχι αυτά που προτείνει η κάθε αντιπροσωπεία.
Διαβάστε τι έχει γίνει με το yaris 1. 3 και τα λάδια που βάζανε για να φαίνεται πιο φτηνό το service. Υπάρχει ξεχωριστό νήμα με πολλές αναρτήσεις.
-
@fhcc said in Toyota Corolla Cross:
Εγώ λέω να βάζετε τα λάδια που γράφει στο manual η toyota και όχι αυτά που προτείνει η κάθε αντιπροσωπεία.
Διαβάστε τι έχει γίνει με το yaris 1. 3 και τα λάδια που βάζανε για να φαίνεται πιο φτηνό το service. Υπάρχει ξεχωριστό νήμα με πολλές αναρτήσεις.
Η καθε αντιπροσωπεια ακολουθει τις προδιαγραφες και προτασεις της μαμα εταιρειας, οποιος πιστευει κατι διαφορετικο ειναι βαθια νυχτωμενος, εκτος και αν η μαμα εταιρεια δινει "κατα λαθος" ενα ευρος απο ιξωδη για τα λιπαντικα της.
-
@ilias-a said in Toyota Corolla Cross:
@fhcc said in Toyota Corolla Cross:
Εγώ λέω να βάζετε τα λάδια που γράφει στο manual η toyota και όχι αυτά που προτείνει η κάθε αντιπροσωπεία.
Διαβάστε τι έχει γίνει με το yaris 1. 3 και τα λάδια που βάζανε για να φαίνεται πιο φτηνό το service. Υπάρχει ξεχωριστό νήμα με πολλές αναρτήσεις.
Η καθε αντιπροσωπεια ακολουθει τις προδιαγραφες και προτασεις της μαμα εταιρειας, οποιος πιστευει κατι διαφορετικο ειναι βαθια νυχτωμενος, εκτος και αν η μαμα εταιρεια δινει "κατα λαθος" ενα ευρος απο ιξωδη για τα λιπαντικα της.
https://forum.4troxoi.gr/topic/90795/node-90795 -
Δε χρειαζεται να προσθεσω κατι περισσοτερο.
-
@fhcc said in Toyota Corolla Cross:
Εγώ λέω να βάζετε τα λάδια που γράφει στο manual η toyota και όχι αυτά που προτείνει η κάθε αντιπροσωπεία.
Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να το πας στην αντιπροσωπεία.
Άρα χάνεις την εγγύηση. -
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
@fhcc said in Toyota Corolla Cross:
Εγώ λέω να βάζετε τα λάδια που γράφει στο manual η toyota και όχι αυτά που προτείνει η κάθε αντιπροσωπεία.
Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να το πας στην αντιπροσωπεία.
Άρα χάνεις την εγγύηση.Υποθέτω εννοεί να βάζετε πχ 0-16 που λέει το μανιουαλ παρά τα 0-20 που προτείνει η αντιπροσωπεία εδώ για λόγους όπως καιρός, κόστος κλπ κλπ.
Όλα τα σέρβις θα γίνονται στην αντιπροσωπεία όσο κρατάει η εγγύηση. -
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
@samronnin said in Toyota Corolla Cross:
Να φανταστεις οτι εγω μπηκα εδω μεσα πριν κανα χρονο οταν παρηγγειλα το CC για να μαθω πραγματα απο αλλους χρηστες του αυτοκινητου , να μου λυθουν αποριες ισως , να μοιραστω εμπειριες ή να διαβασω εμπειριες αλλων με το αυτοκινητο. Αντι για ολα τα παραπανω διαβαζω ατελειωτες σελιδες με εναν διαγωνισμο κατουρηματος (ποιανου παει πιο μακρια) μεταξυ διαφορων φανατικων και μη , τρολαδων η οτι αλλο και γεμιζουν οι σελιδες με ατελειωτα στοιχεια και πραγματα κατα την αποψη μου αχρηστα στη κυριολεξια. Ηρθε η ωρα λοιπον να σας αφησω στην ησυχια σας να συνεχισετε αυτο που κανετε. Ειλικρινα λυπαμαι γιατι νομισα με το μικρο μου το μυαλο αλλα πραγματα για εδω...Γεια χαρα ! Ααα και ενα τελευταιο επειδη δε βλεπω πως να κλεισω το λογαριασμο μου εδω ας με βοηθησει καποιος admin να τον κλεισω. Δεν εχει νοημα πια...
Αφού το χεις κάνα χρόνο, να ρωτήσω:
Σέρβις έκανες με λάδια 0W-20 που προτείνει η ελληνική Τογιότα ή 0W-16; που γράφει το μανουαλ;Από όσο έχω ασχοληθεί, εφόσον και τα 2 είναι 0W, στις κρύες εκκινήσεις και τις χαμηλές θερμοκρασίες, κάνουν την ίδια δουλειά.
Στο πάνω άκρο, με ζεστό τον κινητήρα, η διαφορά ιξωδους είναι μικρή.
Οι διάφοροι "ειδήμονες" στα γιουτουμπια, σκίζουν τα ιμάτιά τους ότι μακροχρόνια θα χει καλύτερη προστασία ο κινητήρας, ειδικά οι εδρασεις των κινητών μερών, ότι θα δημιουργείται καλύτερο προστατευτικο φιλμ λιπαντικου με τα ελαφρώς "παχυτερα" 20αρια, κι ότι τα 16αρια έχουν απλά λίγο μικρότερη εσωτερική τριβή κι έτσι μειώνονται μέχρις τελευταίου γραμμαριου κατανάλωση/ρύποι, κι ότι τα 16αρια μόνο για "γραφειοκρατικούς" λόγους κανονισμων τα προωθούν.Αυτο έχει νόημα μόνο αν ανοιξεις τα 2 μοτερ που δουλεύουν με διαφορετικά λάδια μετα απο 100.000χλμ. και μετρήσεις τα εξαρτήματα ένα προς ένα
όλα τα άλλα, να είχαμε να λέγαμε -
@dimitrioskosmas said in Toyota Corolla Cross:
Αυτο έχει νόημα μόνο αν ανοιξεις τα 2 μοτερ που δουλεύουν με διαφορετικά λάδια μετα απο 100.000χλμ. και μετρήσεις τα εξαρτήματα ένα προς ένα
όλα τα άλλα, να είχαμε να λέγαμεΚαι στα 100000χλμ ελάχιστες διαφορές θα δει κάποιος, που μπορούν να δικαιολογηθούν και από άλλους παράγοντες (ποσοστό χρήσης θερμικού κινητήρα κλπ)
Το πρόβλημα είναι ότι όντως έχει λογική εξήγηση η κίνηση της αντιπροσωπείας για χρήση 0-20w. Το manual είναι απλά μετάφραση του manual από Αγγλικά ή ακόμα και Ιαπωνικά και όντως δεν λαμβάνει υπ'όψην της κλιματικές συνθήκες ανά χώρα.
Πραγματική ανακούφιση δεν πρόκειται να νιώσει ούτε αυτός που βάζει 0-20 ούτε αυτός που βάζει 0-16 ούτε αυτός που βάζει 0-8 (στα γιαρις) αν δεν βγει τεχνική οδηγία από την ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς και να είναι αναρτημένη στις αντιπροσωπείες και τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία!
Μόνο έτσι αναλαμβάνεται η ευθύνη για την χρυσή των σωστών λαδιών από άλλον εκτός του κατόχου! -
Μάλλον δεν τα έγραψα καλά.
Δεν εννοούσα να αλλάζει κάποιος λάδια εκτός της αντιπροσωπείας αλλά να ζητάει να του βάζουν τα λάδια που γράφει στο manual.
Δεν έχω το corolla cross και δεν ξέρω ποια είναι αυτά, πιστεύω ότι είναι τα 0-16.
Η γυναίκα μου έχει το yaris που ανέφερα. Οι αντιπροσωπείες βάζανε λάδια 5-30 αντί για 0-20 που έγραφε το manual και δημιουργήθηκε το πρόβλημα για το οποίο μπορεί να διαβάσει κάποιος στον σύνδεσμο που έβαλα.
Εγώ πιστεύω ότι το πρόλαβα αλλάζοντας σε 0-20. Λέω στη γυναίκα μου να το "πατάει" οπότε μπορεί και το οδηγώ κι εγώ μια φορά την εβδομάδα.
-
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
Κι όμως Φάνη για εμένα το 30αρι είναι πιο fun to drive από το CH-R.
Έτυχε πρόσφατα και τα οδήγησα για ένα σύντομο χρονικό διάστημα και τα δύο.Για αναρτηση μιλησα ομως γενικα οχι συγκεκριμενα φαν του ντραηβ. Και επειδη τα εχω οδηγηση σχεδον ολα, δυσκολα βρισκει αντιπαλο η αναρτηση του chr και σιγουρα δεν οχι απο ημιακαμπτο.
-
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
Και για εμένα προσωπικά, δεν είναι μόνο το σαλόνι του CX30 που είναι πιο ποιοτικό από του CH-R αλλά και γενικότερα το πάτημα στο δρόμο, οδική συμπεριφορά, ανάρτηση, αίσθηση στην οδήγηση, κτλ.
Ανάρτηση έχει καλύτερη το CHR ένεκα διπλών ψαλιδιών αντί για ημιάκαμπτο. Τα μεγάλα Μάζντα με των πολλαπλών έχουν όντως εξαιρετική ανάρτηση αλλά το 30αρι δεν ειναι κάτι φοβερό, ειναι μια εξαιρετική υλοποίηση ημιάκαμπτου - μέχρι εκεί.
Παρε ενα CHR και ενα CX-30 και πηγαινε για ζωηρη οδηγηση και μετα μου ξαναλες. Δεν λεω καν για το CC.
Ταξιδι στην ΕΟ...με ταχυτητες ανω των 130 να δεις πως συμπεριφερεται.
Τωρα αν κρινεις με το να περνας τα σαμαρακια μεσα στην πολη και να πας μεχρι 80 ηλεκτρικα...ναι ειναι καλυτερο το CHR.Απλα το μπερδεψαμε πολυ το θεμα.
Απο συγκριση 2 μοντελων το πηγανε στις πωλησεις και πόσα το ενα, πόσα το αλλο. Χαθηκε η ουσια κλασικα...Είναι δυνατόν να μην αποτελούν κριτήριο αγοράς οι πωλήσεις..??!!
Είναι δυνατόν να μην αποτελεί κριτήριο αγοράς η τιμή, ή το best value..??!!
Και είναι δυνατόν να μην αποτελεί κριτήριο η γενική εμφάνιση και συμπεριφορά του αυτοκινήτου..??!!
Δηλαδή το αγοράζουμε για να βγούμε στην Εθνική να το πατήσουμε 130 και εκεί να βγάλουμε συμπεράσματα για το πόσο καλό είναι..??!!
Στην πόλη θα έχουμε άλλο..??
Και σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα ένα τρίτο..??!!
Πόσοι δρόμοι στη χώρα έχουν όριο τα 130..??
Στους υπόλοιπους δρόμους που πάμε με 100-90-80, λίγοι είναι..??!!
Ή βγάζουμε το συμπέρασμα ,πως αν συμπεριφερθεί καλά στην Εθνική, είναι και όλα τα άλλα τέλεια..?? Ότι π.χ. ,αν ως οδηγός είσαι 1,80-85 από πίσω μπαίνει άνθρωπος..??!!
Όχι φίλε, ένα αυτοκίνητο γενικής χρήσης για τον κοινό θνητό που θα κάνει 10-15-20000 χλμ. το χρόνο πρέπει να το κοιτάζει πολύ πιο σφαιρικά ο καταναλωτής..!!!
Δεν αναφερόμαστε σε αυτόν που θέλει να το χρησιμοποιήσει για συγκεκριμένα πράγματα, αυτόν που το επιλέγει επειδή στροφάρει καλύτερα, ή πιστεύει αυτός ότι στα 140 θα είναι πιο ασφαλές κ.λπ....!!!
Αν είσαι π.χ. πιτσιρικάς χωρίς οικογένεια και υποχρεώσεις, το μυαλό σου μπορεί να είναι στο να πάρεις το cx30 επειδή θεωρείς ότι στρίβει και φρενάρει καλύτερα από το κκ, ή επειδή είναι πιο σπορτίβικο σχεδιαστικά , αλλά υπάρχουν και αλλά ,ούτε καν επιταχύνει π.χ. γρηγορότερα, είναι πιο αργό το δίλιτρο cx30 από το δίλιτρο corolla cross..!!!! ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ..??!!
Αν ήμουν πάντως 30-35 χρονών και διέθετα 35-40 χιλιάρικα για αυτοκίνητο, άλλο θα έπαιρνα και όχι το cx30...!!
Όπως όμως είπε και κάποιος η ποιότητα των πλαστικών του κατ΄εσάς, ίσως είναι το μοναδικό υπέρ του σε σχέση με το κκ, αν και αυτό θα μπορούσε να αποδειχθεί 10-15 χρόνια μετά, ας πούμε ότι φαίνονται πιο ποιοτικά, δεκτό αυτό..!!!
Η σχεδιαστική του γραμμή εσωτερικά, δεν είναι καθόλου πιο μοντέρνα, πιο νεανική από το κκ, αλλά είπαμε περί αισθητικής...!!!
Δεν είναι 2008 ούτε 3008 για παράδειγμα...!!!
Δεν πιστεύω ότι ένας καταναλωτής όταν πάει να αγοράσει, στον μέσο καταναλωτή αναφέρομαι και όχι σε αυτόν που πουλάει μπλαζελίκι, ή παριστάνει τον λεφτά συνήθως με άδεια τσέπη,δεν θα πρέπει να συνυπολογίζει τα πάντα που αφορούν την αγορά ενός αυτοκινήτου..??!!
Εκτός είπαμε ,αν είναι το παιδί του μπαμπά, ή κάποιος που ενδιαφέρεται μόνο για τα γούστα...!!! -
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Είναι δυνατόν να μην αποτελούν κριτήριο αγοράς οι πωλήσεις..??!!
Φυσικά!!!
Το ποιο άσχετο κριτήριο είναι αυτό. -
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
Κι όμως Φάνη για εμένα το 30αρι είναι πιο fun to drive από το CH-R.
Έτυχε πρόσφατα και τα οδήγησα για ένα σύντομο χρονικό διάστημα και τα δύο.Για αναρτηση μιλησα ομως γενικα οχι συγκεκριμενα φαν του ντραηβ. Και επειδη τα εχω οδηγηση σχεδον ολα, δυσκολα βρισκει αντιπαλο η αναρτηση του chr και σιγουρα δεν οχι απο ημιακαμπτο.
Δεν ξέρω αν είναι θέμα σεταρίσματος, ελαστικών , ή διαδρομών, αν είναι οι ίδιες, η ανάρτηση του κκ. είναι πιο γλυκιά από το chr ,την οποία ανάρτηση του chr βρίσκω πολύ πιο κοντά σε συμπεριφορά με αυτήν του hatchback.
Εννοείται ότι και οι 3 έχουν ως βασικό προσανατολισμό την άνεση, με το κκ να υπερέχει σε αυτό το κομμάτι αρκετά..!! -
@fhcc said in Toyota Corolla Cross:
Μάλλον δεν τα έγραψα καλά.
Δεν εννοούσα να αλλάζει κάποιος λάδια εκτός της αντιπροσωπείας αλλά να ζητάει να του βάζουν τα λάδια που γράφει στο manual.
Δεν έχω το corolla cross και δεν ξέρω ποια είναι αυτά, πιστεύω ότι είναι τα 0-16.
Η γυναίκα μου έχει το yaris που ανέφερα. Οι αντιπροσωπείες βάζανε λάδια 5-30 αντί για 0-20 που έγραφε το manual και δημιουργήθηκε το πρόβλημα για το οποίο μπορεί να διαβάσει κάποιος στον σύνδεσμο που έβαλα.
Εγώ πιστεύω ότι το πρόλαβα αλλάζοντας σε 0-20. Λέω στη γυναίκα μου να το "πατάει" οπότε μπορεί και το οδηγώ κι εγώ μια φορά την εβδομάδα.
Εγώ αυτό που κατάλαβα, όταν τους είπα ότι δεν θα βάλετε λάδια 0-20 , που αν δεν ρωτούσα αυτά θα έβαζαν, γιατί μου το είπαν, είναι πως ναι μεν η Τογιότα γράφει 0-16 για το κκ, όπως έγραφε και 0-16 για το hatchback 1,8 στα μάνουαλ,
ότι χρησιμοποιούν τις ανοικτές οδηγίες της Τογιότα, δηλαδή δεν μπορεί να προτείνει π.χ. στη Σιβηρία η Τογιότα ίδια λάδια με την Αφρική, για να μη δημιουργούν ΑΣΧΗΜΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ στον καταναλωτή, σε ότι αφορά το κομμάτι ΚΟΣΤΟΣ...!!!
Εννοείται πως το καλύτερο λάδι στη χώρα μας για τα υβριδικά αυτά είναι το 0-16...!!!
Αλλιώς δεν θα το πρότεινε και η μητρική εταιρεία, θα είχε σε λίστα ίσως τη χώρα μας με διαφορετικό τύπο λαδιού...!!!
Αν κάποιος βρήκε οδηγία από την Τογιότα που να λέει ότι ενδείκνυται στην Ελλάδα το 0-20 ας μας πει...!!!
Αντίθετα η επίσημη απάντηση προς εμένα όταν ρώτησα ήταν ότι η Τογιότα Ελλάς προτείνει το 0-20...!!! Γιατί..?? Δεν πήρα απάντηση...!!!
Προσωπικά το έκανα θέμα και η απάντηση ήταν ,ότι θέλετε εσείς, αυτοί όμως προγραμμάτισαν να μου βάλουν 0-20 χωρίς να ερωτηθώ, αν δεν το έψαχνα αυτό θα έβαζαν...!!!
Τα συμπεράσματα δικά σας.. -
Στο αντι-Toyota αφήγημα κάποιων, ένα Mazda ή Honda είναι εξ ορισμού πάντα καλυτερο, μόνο και μόνο επειδή δεν είναι Toyota.
Δεν γίνεται ένα οικονομικό και αξιόπιστο αυτοκίνητο να ειναι ταυτόχρονα εξαιρετικο οδηγικά και αξιοπρεπές ποιοτικά.Πρεπει αναγκαστικά κάπου να υστερεί.
Όσο για τα λάδια, κι εγώ πάντα 0-16 γνήσιο Toyota 5λίτρο βάζω κι ας λέει ο καθένας το κοντό του και το μακρύ του. -
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
Στο αντι-Toyota αφήγημα κάποιων, ένα Mazda ή Honda είναι εξ ορισμού πάντα καλυτερο, μόνο και μόνο επειδή δεν είναι Toyota.
Δεν γίνεται ένα οικονομικό και αξιόπιστο αυτοκίνητο να ειναι ταυτόχρονα εξαιρετικο οδηγικά και αξιοπρεπές ποιοτικά.Πρεπει αναγκαστικά κάπου να υστερεί.
Όσο για τα λάδια, κι εγώ πάντα 0-16 γνήσιο Toyota 5λίτρο βάζω κι ας λέει ο καθένας το κοντό του και το μακρύ του.Είχα Χόντα Σιβίκ για μία δεκαετία, δεν θυμάμαι ποιοτική διαφορά στο εσωτερικό από τα Τογιότα, ίσως τώρα να προέκυψε..!!
Εξαιρετικό και προπαντός ΑΘΡΑΥΣΤΟ αυτοκίνητο, απλά δεν χαλούσε με τίποτε, το βαρέθηκα και το έδωσα στον επόμενο να το χαρεί..!!!
Τα Μάζντα πάντα ήταν στην ουρά των Γιαπωνέζικων, πρώτα Χόντα λόγω τεχνολογίας και Τογιότα ο γίγαντας, μετά Νισσάν και Μιτσουμπίσι αυτός κι αν είναι γίγαντας, μέχρι και τα αεροπλάνα Ζερό του δευτέρου παγκοσμίου παρήγαγε, τελευταία τα Μάζντα και καταιδρωμένα...!!! -
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
Όσο για τα λάδια, κι εγώ πάντα 0-16 γνήσιο Toyota 5λίτρο βάζω κι ας λέει ο καθένας το κοντό του και το μακρύ του.
Επειδή από εβδομάδα θα κάνω το πρώτο σέρβις για το corolla cross, θα πρέπει να τους ζητήσω εγώ να βάλουν 0-16 αντί για 0-20;
Πόσο παραπάνω κόστος έχει;
Toyota Corolla Cross