-
@ribopaido said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@georgemit said in Toyota Corolla Cross:
Εντωμεταξύ όταν κοιτάζουμε καταναλώσεις πόλης, συνήθως ξεχνάμε κάτι.
Επειδή οι καθημερινές μας διαδρομές είναι συνήθως μικρές, γυρω στα 10km, ακόμα και 2 λίτρα στα 100 να έχουν διαφορά 2 αυτοκίνητα, το χρηματικό επιπλέον κόστος είναι σχεδόν ασήμαντο.Μιλάμε για κάποια λίγα επιπλέον € τον μήνα.
Ακριβώς και επειδή πλέον κάνω λίγα χλμ και οι διαδρομές είναι πολύ μικρές το ντίζελ δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί και δίνει πάνω από 6,5 λίτρα, αλλά τα χλμ είναι τόσο λίγα που είναι αδιάφορο το κόστος.
Αν έκανα 10-20 χλμ την ημέρα, αντί για 5-10 που κάνω θα ήταν θέμα.
Και καπως ετσι το dpf υποφερει..
Το ξέρω αλλά το καλοκαίρι θα ξευποφέρει... Για λίγο είναι...
-
Για όσους ενδιαφέρονται για καταναλώσεις, αυτό είναι ένα ταξιδάκι με σβέλτο ρυθμό, όχι σκίσιμο, 95χαω μέση ταχύτητα, για όσους νογάνε, Βόλος-ΣΕΑ Αταλάντης, γιατί εγώ δεν πάω αcatούρητος...
Να σημειωθεί πως όσες φορές μέτρησα στην αντλία, μπορεί να μου δείξε και 0.2λτ λιγότερο, περισσότερο όχι.
Μέση Συνολική μικτή Κατανάλωση 5.1λτ δείχνει απ τα +5Κ χλμ καθημερινής κίνησης πόλης.
-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Για όσους ενδιαφέρονται για καταναλώσεις, αυτό είναι ένα ταξιδάκι με σβέλτο ρυθμό, όχι σκίσιμο, 95χαω μέση ταχύτητα, για όσους νογάνε, Βόλος-ΣΕΑ Αταλάντης, γιατί εγώ δεν πάω αcatούρητος...
Να σημειωθεί πως όσες φορές μέτρησα στην αντλία, μπορεί να μου δείξε και 0.2λτ λιγότερο, περισσότερο όχι.
Μέση Συνολική μικτή Κατανάλωση 5.1λτ δείχνει απ τα +5Κ χλμ καθημερινής κίνησης πόλης.
Για ΕΟ το λες απλα νορμαλ ρυθμο. Οχι και σβελτο (κατ εμε).
Κατα τ αλλα το 6.1 ειναι λογικο. -
ενα αντιστοιχο c-suv (βενζινη) κινουμενο με αντιστοιχο ρυθμο, θεωρητικα θα εγραφε γυρω στα 8l/100km, επομενως νικητης και εδω το υβριδικο.
Ενα ντηζελ, προφανως θα εγραφε χαμηλοτερα. -
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
ενα αντιστοιχο c-suv (βενζινη) κινουμενο με αντιστοιχο ρυθμο, θεωρητικα θα εγραφε γυρω στα 8l/100km, επομενως νικητης και εδω το υβριδικο.
Ενα ντηζελ, προφανως θα εγραφε χαμηλοτερα.Δεν θα το ελεγα...
(Λαρισα-Αθηνα)
-
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
ενα αντιστοιχο c-suv (βενζινη) κινουμενο με αντιστοιχο ρυθμο, θεωρητικα θα εγραφε γυρω στα 8l/100km, επομενως νικητης και εδω το υβριδικο.
Ενα ντηζελ, προφανως θα εγραφε χαμηλοτερα.Δεν θα το ελεγα...
(Λαρισα-Αθηνα)με ποιο οχημα εγινε αυτο; καικυριως, ηταν βενζινη;
-
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
ενα αντιστοιχο c-suv (βενζινη) κινουμενο με αντιστοιχο ρυθμο, θεωρητικα θα εγραφε γυρω στα 8l/100km, επομενως νικητης και εδω το υβριδικο.
Ενα ντηζελ, προφανως θα εγραφε χαμηλοτερα.Δεν θα το ελεγα...
(Λαρισα-Αθηνα)με ποιο οχημα εγινε αυτο; καικυριως, ηταν βενζινη;
Πιο βενζινης πεθαινεις...
Cx-30/AWD. -
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
ενα αντιστοιχο c-suv (βενζινη) κινουμενο με αντιστοιχο ρυθμο, θεωρητικα θα εγραφε γυρω στα 8l/100km, επομενως νικητης και εδω το υβριδικο.
Ενα ντηζελ, προφανως θα εγραφε χαμηλοτερα.Με λίγο πιο γρήγορο ρυθμο, 105 km/h Ξάνθη - Θεσσαλονίκη.
Σβήσε την παράθεση εικόνας παραπάνω, έχουν ζορίσει τα πραγματα στο φόρουμ -
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
ενα αντιστοιχο c-suv (βενζινη) κινουμενο με αντιστοιχο ρυθμο, θεωρητικα θα εγραφε γυρω στα 8l/100km, επομενως νικητης και εδω το υβριδικο.
Ενα ντηζελ, προφανως θα εγραφε χαμηλοτερα.Δεν θα το ελεγα...
(Λαρισα-Αθηνα)με ποιο οχημα εγινε αυτο; καικυριως, ηταν βενζινη;
Πιο βενζινης πεθαινεις...
Cx-30/AWD.Μη το λες....
Υβριδικό γράφει η άδεια.... -
@gtsartsal said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
ενα αντιστοιχο c-suv (βενζινη) κινουμενο με αντιστοιχο ρυθμο, θεωρητικα θα εγραφε γυρω στα 8l/100km, επομενως νικητης και εδω το υβριδικο.
Ενα ντηζελ, προφανως θα εγραφε χαμηλοτερα.Δεν θα το ελεγα...
(Λαρισα-Αθηνα)με ποιο οχημα εγινε αυτο; καικυριως, ηταν βενζινη;
Πιο βενζινης πεθαινεις...
Cx-30/AWD.Μη το λες....
Υβριδικό γράφει η άδεια....
Οχι οπως το εννοει (θεωρω) ο @dettol .
Δεν προκειται να κινηθει χωρις καυσιμο ποτε... -
Η κατανάλωση του CX-30 με μέγιστη 130km/h στον αυτοκινητόδρομο, εύκολα είναι στα 6,5l/100km. Βεβαίως το corolla cross υπερτερεί εντός πόλης, αλλά κατά την γνώμη μου υστερεί σε απτή ποιότητα κύλισης και ποιότητα υλικών.
Όλα είναι θέμα προτιμήσεων
-
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@gtsartsal said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
ενα αντιστοιχο c-suv (βενζινη) κινουμενο με αντιστοιχο ρυθμο, θεωρητικα θα εγραφε γυρω στα 8l/100km, επομενως νικητης και εδω το υβριδικο.
Ενα ντηζελ, προφανως θα εγραφε χαμηλοτερα.Δεν θα το ελεγα...
(Λαρισα-Αθηνα)με ποιο οχημα εγινε αυτο; καικυριως, ηταν βενζινη;
Πιο βενζινης πεθαινεις...
Cx-30/AWD.Μη το λες....
Υβριδικό γράφει η άδεια....
Οχι οπως το εννοει (θεωρω) ο @dettol .
Δεν προκειται να κινηθει χωρις καυσιμο ποτε...επομενως υβριδικο ειναι και αυτο. Εχω την εντυπωση οτι ειναι πιο μικρο αμαξι το cx30 απο το cc, αλλα και παλι ειναι εξαιρετικη η καταναλωση του για τετοιες ταχυτητες.
-
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@gtsartsal said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
@dettol said in Toyota Corolla Cross:
ενα αντιστοιχο c-suv (βενζινη) κινουμενο με αντιστοιχο ρυθμο, θεωρητικα θα εγραφε γυρω στα 8l/100km, επομενως νικητης και εδω το υβριδικο.
Ενα ντηζελ, προφανως θα εγραφε χαμηλοτερα.Δεν θα το ελεγα...
(Λαρισα-Αθηνα)με ποιο οχημα εγινε αυτο; καικυριως, ηταν βενζινη;
Πιο βενζινης πεθαινεις...
Cx-30/AWD.Μη το λες....
Υβριδικό γράφει η άδεια....
Οχι οπως το εννοει (θεωρω) ο @dettol .
Δεν προκειται να κινηθει χωρις καυσιμο ποτε...επομενως υβριδικο ειναι και αυτο. Εχω την εντυπωση οτι ειναι πιο μικρο αμαξι το cx30 απο το cc, αλλα και παλι ειναι εξαιρετικη η καταναλωση του για τετοιες ταχυτητες.
Αν θεωρησουμε οτι το υβριδικο του συστημα βοηθαει σε οτι εχει να κανει με τα ηλεκτρικα κομματια/αναγκες κλπ κλπ ναι. Απλα δεν συνεισφερει ουσιαστικα στην κινηση οπου το ΨΨ μπορει να κινειται χωρις καυσιμο εντελως.
Δεν εχουνε μεγαλες διαφορες σαν αμαξωματα παντως.
-
@ss_76 said in Toyota Corolla Cross:
Η κατανάλωση του CX-30 με μέγιστη 130km/h στον αυτοκινητόδρομο, εύκολα είναι στα 6,5l/100km. Βεβαίως το corolla cross υπερτερεί εντός πόλης, αλλά κατά την γνώμη μου υστερεί σε απτή ποιότητα κύλισης και ποιότητα υλικών.
Όλα είναι θέμα προτιμήσεων
Καλά το Mazda είναι και αμαξαρα τι να λέμε, τι συγκρίνεις
-
Αν θεωρησουμε οτι το υβριδικο του συστημα βοηθαει σε οτι εχει να κανει με τα ηλεκτρικα κομματια/αναγκες κλπ κλπ ναι. Απλα δεν συνεισφερει ουσιαστικα στην κινηση οπου το ΨΨ μπορει να κινειται χωρις καυσιμο εντελως.
Δεν εχουνε μεγαλες διαφορες σαν αμαξωματα παντως.Τα hev τη μεγάλη δουλειά την κάνουν σε ταχύτητες μέχρι 80 χλμ και σε συνθήκες αστικής χρήσης, εκεί η διαφορά στη κατανάλωση σε σύγκριση με το cx30 παίζει να είναι και 4-5 λίτρα (αστική χρήση). Στην εθνική οι διαφορές είναι ανάξιες λόγου από οικονομική άποψη. Όταν ήταν να επιλέξω αυτοκίνητο το 2023 η πρώτη επιλογή ήταν το cx30, αλλά ελλείψει υβριδισμού το απέκλεισα γιατί κάνω γύρω στις 13.000 ετησίως εντός πόλης, οπότε η μοναδική επιλογή τότε ήταν το cc και το hrv το οποίο στη βασική του έκδοση ήταν πιο ακριβό από το cc στην skyview (με πανοραμική δηλαδή).
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Αν θεωρησουμε οτι το υβριδικο του συστημα βοηθαει σε οτι εχει να κανει με τα ηλεκτρικα κομματια/αναγκες κλπ κλπ ναι. Απλα δεν συνεισφερει ουσιαστικα στην κινηση οπου το ΨΨ μπορει να κινειται χωρις καυσιμο εντελως.
Δεν εχουνε μεγαλες διαφορες σαν αμαξωματα παντως.Τα hev τη μεγάλη δουλειά την κάνουν σε ταχύτητες μέχρι 80 χλμ και σε συνθήκες αστικής χρήσης, εκεί η διαφορά στη κατανάλωση σε σύγκριση με το cx30 παίζει να είναι και 4-5 λίτρα (αστική χρήση). Στην εθνική οι διαφορές είναι ανάξιες λόγου από οικονομική άποψη. Όταν ήταν να επιλέξω αυτοκίνητο το 2023 η πρώτη επιλογή ήταν το cx30, αλλά ελλείψει υβριδισμού το απέκλεισα γιατί κάνω γύρω στις 13.000 ετησίως εντός πόλης, οπότε η μοναδική επιλογή τότε ήταν το cc και το hrv το οποίο στη βασική του έκδοση ήταν πιο ακριβό από το cc στην skyview (με πανοραμική δηλαδή).
Και πολυ καλα εκανες.
Μεσα στην πολη ευκολα παιζει στο 8αρι μπορει και 9αρι.
Αλλα μιλαμε παντα για σταματα-ξεκινα μονο.
Περιαστικα δεν περναει τα 6λτ.
Εγω απο την αλλη που κανω μονο ταξιδια και δεν με ενδιαφερει το καθημερινο commuting μου εκανε ευκολη την αποφαση να παω στο Mazda.
Συν καποιους αλλους λογους εξοπλισμων/εσωτερικο κλπ κλπ.
Και το HRV πολυ ωραιο. Το ειχα στις επιλογες επισης.
Αν το δινανε AWD μπορει να πηγαινα και εκει... -
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
@parisg7777 said in Toyota Corolla Cross:
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Όσο για το φουλ υβριδικό που ανέφερες το Τουσόν ,44000 έκανε όταν πήγα να το πάρω, στα 37-38000 ήταν αυτό με τη 48βολτη μπαταρία που την είχε μόνο για την εκκίνηση, που 35 που 44...!!!
35 χιλιάρικα έχει η πιο φθηνή έκδοση full hybrid του Tucson.
Και 33Κ η πιο φθηνή του CC όπως έγραψα.
Και το Tucson δεν πληρώνει και φόροΑπό που προκύπτει ότι έχει 35 το φουλ υβριδικό Τουσόν ?? Από 42 ξεκινάει
ΑΝΤΕ καλά που τα έβαλες για να τελειώσουν και οι ανακρίβειες..!!
39390 το 4Χ4 με προωθητική 600 ευρώ..??!! Σήμερα..!! Αρχική 39990...!!!corolla cross 35260. η διαφορά 39390-35260= 4130 ευρώ...!!! Βγάλαμε και το φόρο για την επόμενη δεκαετία, αν ισχύει μέχρι το 2035, μας έμειναν και 6 κατοστάρικα..!!!
Βάλε και την κατανάλωση όμως ,μη ξεχνιέσαι...!!!
Και μετά σύγκρινε Τογιότα με Χιουντάι, ειδικά στην υβριδική τεχνολογία και πες πόσο πιο αυτοκίνητο είναι το Τουσόν από το κκ, όταν έρθει η ώρα να τα πουλήσουμε...!!!
Όταν θα πας να το δεις ,θα διαπιστώσεις ότι κάθε φορά που θέλεις κάτι, κλιματισμό π.χ. θα χρειάζεται ή συνοδηγό να έχεις, ή να παρκάρεις για να το ρυθμίσεις..!! Εντυπωσιακό στο μάτι, δύσκολο στο χειρισμό ...!!!
Το Σπόρταζ που είναι ίδιο αυτοκίνητο ξεκινάει από 40490 το 4Χ4 πάντα, μη μπερδευτούμε...!!https://www.configurator.kia.gr/model/new-sportage-hev-my25?
Αυτές είναι οι τιμές σήμερα, χωρίς ανακρίβειες..!!
Ποιος μίλησε για το 4Χ4?
Διάβαζε καλύτερα.
Έχεις μεγάλα θέματα. Σε αφήνω με αυτά.ΡΕ ΦΙΛΕ, 4Χ4 έχω και γιαυτό μιλάω τόσες σελίδες, μήπως εσύ έχεις το θέμα..??!! 10 φορές το έγραψα...!!!
Και για το Τουσόν εννοείται ότι στο 4Χ4 αναφερόμουν, ΩΧ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ...!!!
Είναι δυνατόν να συγκρίνω 4Χ4 με 2Χ4...??!! Ειδικά τιμές..??!!
Το χάσαμε τελείως το κορμί πατριώτη..??!!
Σε αφήνω κι εγώ ,γιατί γίνεται επικίνδυνη πλέον η κουβέντα...!!!
Νάσαι καλά, καλό απόγευμα....... -
@nmsm2 Προσωπικα και στις διαδρομες που ακολουθω καθημερινα αστικα και περιαστικα παρατηρω οτι το hev σε ταχυτητες 40-70 καιει το ιδιο η και λιγο λιγοτερο απ οτι μποτιλιαρισμενος στο σταματα ξεκινα..επισης στα 70-90 καιει επισης σχεδον οσο σε συνθηκες πολης η ελαχιστα παραπανω οσο ανεβαινουν τα χλμ..απ τα 90 και πανω ανεβαινει εκθετικα..
Lexus lbx awd-1400kg -
Το Μαζντα είναι το πιο όμορφο και ποιοτικό που μπορείς σήμερα να αγοράσεις, αλλά πιστεύω ότι, θα ήταν τουλάχιστον 2λτ πάνω στη κίνηση πόλης, το δίλιτρο αυτόματο 6αρι μου 2015 με τα 150κατι άλογα, όπως εχω επαναξαναματαγράψει είχε μέση κατανάλωση 7.4
Το ταξίδι που έβαλα έγινε με διακυμάνσεις από 125 μέχρι 135χαω (όχι με 95) και είναι το "ταβάνι" κατανάλωσης που έχω δει στο ΨΨ 1.8 το οποίο σε ιδανικές συνθήκες γράφει 4.7λτ στη πόλη.
-
Διαβαζοντας τις τελευταιες σελιδες, συνειδητοποιω ποσο δικιο ειχε ο @stefan147 οταν ειχε γραψει "το μοναδικο πραγμα που ενδιαφερει τους υποψηφιους κατοχους τογιοτα ειναι η οικονομια".
Toyota Corolla Cross