Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 14
    • Best 2
    • Groups 0

    parisg7777

    @parisg7777

    2
    Reputation
    2
    Profile views
    14
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    parisg7777 Unfollow Follow

    Best posts made by parisg7777

    • RE: VW Golf MK 8

      @arma13 said in VW Golf MK 8:

      Αδιαμφισβητητα το VAG Group είναι νο 1 και δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανένας.
      Πάντα είναι ένα βήμα μπροστά από όλους, είτε έχει να κάνει με τεχνολογία, είτε με κινητήρες, είτε με αυτόματα κιβώτια.Γενικα οδηγεί τις εξελίξεις και οι αλλοι ακολουθούν.
      Μόνο οποιος εχει κόμπλεξ δεν μπορει να το δει αυτό.

      Πρέπει να είναι πολύ καλό αυτό που πίνεις !!!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      parisg7777
    • RE: Διλημματα - οικογενειακό D SUV

      @panossss said in Διλημματα - οικογενειακό D SUV:

      Καλημέρα σε όλους

      Ηρθε η ωρα του αποχωρισμου του qashqai+2 4x4, κ θέλουμε να πάμε σε κάτι νέο ή σχεδόν νέο, με άνεση, γκαζι για εύκολες προσπεράσεις, κ σχετικά οικονομικό στην κατανάλωση. Παντα 4x4 κ αυτόματο. Διάφορες οι σκέψεις κάποιες φορές φαινομενικά εντελώς από άλλο πανέρι.

      Budget γυρω στα 45χ.

      Από τη μία το καινούργιο vfm BYD SEAL U DM-i. Από την άλλη το μεταχειρισμένο του 23' mazda cx60 phev. Επίσης θα ήθελα να δω το επερχόμενο kodiaq rs αν το φοβάμαι λογω θερμικού κινητήρα αλλά κ λόγω τιμής... Όπως επισης λογω τιμής κ το νεο rav4...

      Υπάρχει κάτι άλλο που δεν έχω βάλει στην άσκηση?

      Στο διλλημα καινούργιο κινέζικο ή μεταχειρισμένο premium τι θα επιλέγατε?

      Ευχαριστώ κ συγνώμη για το σεντόνι

      Καλησπέρα , το τούμπανο Honda crv 2.0 τετρακίνητο πλήρως υβριδικό το είδες ; Με όλο τον εξοπλισμό κούτα βγαίνει 53κ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      parisg7777

    Latest posts made by parisg7777

    • RE: Διλημματα - οικογενειακό D SUV

      @panossss said in Διλημματα - οικογενειακό D SUV:

      Καλημέρα σε όλους

      Ηρθε η ωρα του αποχωρισμου του qashqai+2 4x4, κ θέλουμε να πάμε σε κάτι νέο ή σχεδόν νέο, με άνεση, γκαζι για εύκολες προσπεράσεις, κ σχετικά οικονομικό στην κατανάλωση. Παντα 4x4 κ αυτόματο. Διάφορες οι σκέψεις κάποιες φορές φαινομενικά εντελώς από άλλο πανέρι.

      Budget γυρω στα 45χ.

      Από τη μία το καινούργιο vfm BYD SEAL U DM-i. Από την άλλη το μεταχειρισμένο του 23' mazda cx60 phev. Επίσης θα ήθελα να δω το επερχόμενο kodiaq rs αν το φοβάμαι λογω θερμικού κινητήρα αλλά κ λόγω τιμής... Όπως επισης λογω τιμής κ το νεο rav4...

      Υπάρχει κάτι άλλο που δεν έχω βάλει στην άσκηση?

      Στο διλλημα καινούργιο κινέζικο ή μεταχειρισμένο premium τι θα επιλέγατε?

      Ευχαριστώ κ συγνώμη για το σεντόνι

      Καλησπέρα , το τούμπανο Honda crv 2.0 τετρακίνητο πλήρως υβριδικό το είδες ; Με όλο τον εξοπλισμό κούτα βγαίνει 53κ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      parisg7777
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      Όσο για το φουλ υβριδικό που ανέφερες το Τουσόν ,44000 έκανε όταν πήγα να το πάρω, στα 37-38000 ήταν αυτό με τη 48βολτη μπαταρία που την είχε μόνο για την εκκίνηση, που 35 που 44...!!!

      35 χιλιάρικα έχει η πιο φθηνή έκδοση full hybrid του Tucson.
      Και 33Κ η πιο φθηνή του CC όπως έγραψα.
      Και το Tucson δεν πληρώνει και φόρο
      Από που προκύπτει ότι έχει 35 το φουλ υβριδικό Τουσόν ?? Από 42 ξεκινάει

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      parisg7777
    • RE: Toyota Corolla Cross

      @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      Όσο για το φουλ υβριδικό που ανέφερες το Τουσόν ,44000 έκανε όταν πήγα να το πάρω, στα 37-38000 ήταν αυτό με τη 48βολτη μπαταρία που την είχε μόνο για την εκκίνηση, που 35 που 44...!!!

      35 χιλιάρικα έχει η πιο φθηνή έκδοση full hybrid του Tucson.
      Και 33Κ η πιο φθηνή του CC όπως έγραψα.
      Και το Tucson δεν πληρώνει και φόρο πολυτελείας.
      Μη τα γράφεις όπως σε βολεύουν λοιπόν γιατί τελικά δε σε βοηθάνε.

      @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

      Τώρα το πως 'εβγαλες το συμπέρασμα ,ότι είναι πιο αυτοκίνητο το Τουσόν από το κκ, δεν ξέρω.

      Ε βέβαια, πως τόλμισα τέτοιο πράγμα.
      Ήρθε η ώρα να ακολουθήσω τη συμβουλή του Cirus, με την οποία φυσικά συμφώνησα 100%.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      parisg7777
    • Προστασία από σκουριά

      Καλησπέρα. Από τέλη Απριλίου έως αρχές Νοεμβρίου θα πάω σεζόν στην Μύκονο και η ερώτηση ειναι η εξης . Υπάρχει περίπτωση σε αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα να αρπάξει το αυτοκίνητο σκουριά ?? Το αυτοκίνητο είναι ένα skoda octavia 1.6tdi 2013 . Αν παίζει ρόλο θα είναι παρκαρισμένο κοντά στο λιμάνι

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      parisg7777
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      @xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Θέλω να βάλω ένα σωλήνα μονοκόμματο κατά μήκος του μασπιε μέσα στη καμπίνα. Δεν θα φαίνεται κάτι υπάρχει κανάλι καλωδίων και οι μοκέτες και τα καλύμματα κλείνουν κανονικά.
      Θέλω να το βιδωσω,ο μασπιες είναι διπλού τριπλού τοιχώματος οπότε βίδα παξιμάδι είναι άκυρο, βίδα και απλά πάσο στη λαμαρίνα του μασπιε νομίζω δεν είναι αρκετό.
      Άλλη λύση? Αυτό διάτρητη βίδα νομίζω είναι σε αξιοπιστία χειρότερη και από το να φτιάξω Χ πάσο.
      Κάποια παξιμάδια -πριτσινια τα χει δουλέψει κανείς?
      Tig έσχατη λύση?

      Update!
      Τοποθετήθηκε σωλήνας κατά μήκος του μασπιε φ22-25 κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Σε εκείνο το σημείο συγκεντρώνονται και οι 3 λαμαρίνες των τοιχωμάτων και δημιουργούν το κατώφλι της πόρτας.Υπεροχο σημείο για να κολληθεί σωστά και ισχυρά, καταπληκτικό δε ότι ο σωλήνας τρέχει μονοκόμματος από μπροστά πόδια έως πίσω πλάτες καθισμάτων, απόλυτη ευθεία σαν να περίμενε εκεί εμένα 😂.
      Δεν γαζωθηκε , θα στραβωνε όλο το αμάξι, αλλά ανά διαστήματα γαζια τα οποία και φαίνονται αρκετά και ακλόνητα . Η θερμοκρασία ανεβαίνε δίχως αύριο και χρειάζονταν αρκετό νερό ( έπρεπε να το βγάλω όλο για να ξαναβάλω μονώσεις και μοκέτες). Με λίγο κόπο μπήκαν όλα στη θέση τους.
      Παράλληλα άνοιξε η όρεξη και μπήκε και μια μπάρα που ενώνει το τούνελ από κάτω και πιάνει ξανά σε καταπληκτικό σημείο,τρύπα στη βάση -ενισχυση κάθετου π από τη μεσαία κολώνα προς το τούνελ,και εδώ σαν να περίμενε μια μπάρα , μέχρι και η εξάτμιση ήταν στο ιδανικό σημείο. Εδώ μπήκε βίδα που ηλεκτροκοληθηκε από πάνω καθώς θα χρειαστεί και να βγει κάποια στιγμή για αλλαγή μεσαίας τριβής όταν χρειαστεί.
      Τέλος πίσω μπήκε μπάρα -κουπαστη ενώνει τους θόλους ( τα ισχυρότερα σημεία του σασί πίσω) και ηλεκτροκοληθηκε και με το αντίστοιχο δάπεδο στο οποίο εφάπτεται ( για αυτό κουπαστή) .
      Εντυπώσεις το αμάξι πριν ήταν σχεδόν καρτ αλλά με τα ρε002 σε άσφαλτο με πολύ πρόσφυση φαινόταν κοντά στο όριο να βγαίνει μια σοφτ αίσθηση από ανάρτηση νόμιζα. Πλέον το αμάξι έγινε καρτ , καμία πλαστική αίσθηση,πιο καθαρές αντιδράσεις και πλέον το αμάξι οδηγείται στο όριο και δεν τα βρίσκει σκούρα το αυτοκίνητο αλλά τα λάστιχα βίαιη αλλαγή κατεύθυνσης σε s και αυτό καρτ......
      Είμαι για bucket 😂

      Ανησυχώ...

      Γιατί

      @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      @w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Θέλω να βάλω ένα σωλήνα μονοκόμματο κατά μήκος του μασπιε μέσα στη καμπίνα. Δεν θα φαίνεται κάτι υπάρχει κανάλι καλωδίων και οι μοκέτες και τα καλύμματα κλείνουν κανονικά.
      Θέλω να το βιδωσω,ο μασπιες είναι διπλού τριπλού τοιχώματος οπότε βίδα παξιμάδι είναι άκυρο, βίδα και απλά πάσο στη λαμαρίνα του μασπιε νομίζω δεν είναι αρκετό.
      Άλλη λύση? Αυτό διάτρητη βίδα νομίζω είναι σε αξιοπιστία χειρότερη και από το να φτιάξω Χ πάσο.
      Κάποια παξιμάδια -πριτσινια τα χει δουλέψει κανείς?
      Tig έσχατη λύση?

      Update!
      Τοποθετήθηκε σωλήνας κατά μήκος του μασπιε φ22-25 κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Σε εκείνο το σημείο συγκεντρώνονται και οι 3 λαμαρίνες των τοιχωμάτων και δημιουργούν το κατώφλι της πόρτας.Υπεροχο σημείο για να κολληθεί σωστά και ισχυρά, καταπληκτικό δε ότι ο σωλήνας τρέχει μονοκόμματος από μπροστά πόδια έως πίσω πλάτες καθισμάτων, απόλυτη ευθεία σαν να περίμενε εκεί εμένα 😂.
      Δεν γαζωθηκε , θα στραβωνε όλο το αμάξι, αλλά ανά διαστήματα γαζια τα οποία και φαίνονται αρκετά και ακλόνητα . Η θερμοκρασία ανεβαίνε δίχως αύριο και χρειάζονταν αρκετό νερό ( έπρεπε να το βγάλω όλο για να ξαναβάλω μονώσεις και μοκέτες). Με λίγο κόπο μπήκαν όλα στη θέση τους.
      Παράλληλα άνοιξε η όρεξη και μπήκε και μια μπάρα που ενώνει το τούνελ από κάτω και πιάνει ξανά σε καταπληκτικό σημείο,τρύπα στη βάση -ενισχυση κάθετου π από τη μεσαία κολώνα προς το τούνελ,και εδώ σαν να περίμενε μια μπάρα , μέχρι και η εξάτμιση ήταν στο ιδανικό σημείο. Εδώ μπήκε βίδα που ηλεκτροκοληθηκε από πάνω καθώς θα χρειαστεί και να βγει κάποια στιγμή για αλλαγή μεσαίας τριβής όταν χρειαστεί.
      Τέλος πίσω μπήκε μπάρα -κουπαστη ενώνει τους θόλους ( τα ισχυρότερα σημεία του σασί πίσω) και ηλεκτροκοληθηκε και με το αντίστοιχο δάπεδο στο οποίο εφάπτεται ( για αυτό κουπαστή) .
      Εντυπώσεις το αμάξι πριν ήταν σχεδόν καρτ αλλά με τα ρε002 σε άσφαλτο με πολύ πρόσφυση φαινόταν κοντά στο όριο να βγαίνει μια σοφτ αίσθηση από ανάρτηση νόμιζα. Πλέον το αμάξι έγινε καρτ , καμία πλαστική αίσθηση,πιο καθαρές αντιδράσεις και πλέον το αμάξι οδηγείται στο όριο και δεν τα βρίσκει σκούρα το αυτοκίνητο αλλά τα λάστιχα βίαιη αλλαγή κατεύθυνσης σε s και αυτό καρτ......
      Είμαι για bucket 😂

      Ανησυχώ...

      Γιατί

      Αλλάζεις δραματικά τη στρεπτική ακαμψία του αυτοκινήτου και δεν ξέρω τί σημαίνει αυτό για την συμπεριφορά του σε απροβλεπτες συνθήκες.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      parisg7777
    • RE: Αναζήτηση μικρού SUV

      Με σειρά προτεραιότητας ds7 1.5 130ps eat8 36k Renault Arkana dynamic 29k . Toyota chr c-lub bi-tone 27k

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      parisg7777
    • RE: VW Golf MK 8

      @arma13 said in VW Golf MK 8:

      Αδιαμφισβητητα το VAG Group είναι νο 1 και δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανένας.
      Πάντα είναι ένα βήμα μπροστά από όλους, είτε έχει να κάνει με τεχνολογία, είτε με κινητήρες, είτε με αυτόματα κιβώτια.Γενικα οδηγεί τις εξελίξεις και οι αλλοι ακολουθούν.
      Μόνο οποιος εχει κόμπλεξ δεν μπορει να το δει αυτό.

      Πρέπει να είναι πολύ καλό αυτό που πίνεις !!!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      parisg7777
    • RE: VW Golf MK 8

      @andya3 said in VW Golf MK 8:

      Δεν ξέρω τι εννοείς κουδουνίστρα, αλλά μάλλον έχει αρνητική έννοια. Κάτι που δείχνει ότι είσαι πολύ μακριά από την πραγματικότητα αυτού του αυτοκινήτου.
      Κατά τη γνώμη μου δεν έχει ανταγωνισμό στα λεφτά του. Άντε να βάλω και την MB την Α μαζί του για να είμαι δίκαιος.
      Βαριέμαι τώρα να γράφω τα πλεονεκτήματα, από που ν' αρχίσω και που να τελειώσω.
      Αν κάποιος σκέφτεται σοβαρά να το αγοράσει, να το συζητήσουμε στο forum.

      Φίλος εννοείς ότι δεν έχει ανταγωνισμό στα λεφτά του γιατί είναι το ακριβότερο ???

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      parisg7777
    • RE: Opel Insignia 1.6T vs Audi A4 120ps(134ps) i 160ps(173ps)

      in [Opel Insignia 1.6T vs Audi A4 120ps\

      Γεια σας !! Ξεθάβω το νημα καθώς βρίσκομαι ανάμεσα στα 2 αυτοκίνητα . https://www.car.gr/classifieds/cars/view/312470573-opel-insignia. Το πρώτο είναι αυτό και είναι και στην πόλη μου . Σέρβις έκανε κάθε χρόνο, τα λάστιχα είναι του 2020 ,έχει αλλάξει σετ συμπλέκτη στα 80000, έχει ανάρτηση flexiride, σπορ καθίσματα και εργοστασιακό ναβι. Δεν μου άρεσε η τσιμπημένη τιμή του και τα αφτερ μάρκετ φώτα xenon. Το δεύτερο αυτοκίνητο είναι αυτό . https://www.car.gr/classifieds/cars/view/317563513-audi-a4 το όποιο δεν έχω δει από κοντά αλλά έχω κάτσει συνοδηγός σε ταξίδι ενός γνωστού . Μίλησα με την Audi και μου είπαν ότι δεν το πουλάνε αυτοί αλλά κάνουν εξυπηρέτηση γιατί είναι δικό τους αυτοκίνητο . Μου έδωσαν το τηλ του ιδιοκτήτη και μίλησα μαζί του. Το αυτοκίνητο λοιπόν ήταν του πατέρα του που έφυγε πρόσφατα από την ζωή και εφόσον ο ίδιος έχει ο καινούργιο α3 αποφάσισε να το πουλήσει . πρώτο χέρι με όλα τα σέρβις στην Audi . Επίσης έχει εργοστασιακά φώτα xenon που με ενδιαφέρουν . Στα συν και η τιμή . Μεγάλο αρνητικό τα χιλιόμετρα . Θα βασιζόσασταν να περνατε ένα μεταχειρισμένο για κύριο οικογενειακό με τοσα χιλιόμετρα???

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      parisg7777
    • RE: Έμποροι μεταχειρισμένων

      @spi_duster said in Έμποροι μεταχειρισμένων:

      Τον εμπορο δε τον ξερω μα η τιμη ειναι λουκουμι για το αμαξι αυτο. Το θεμα ειναι πως σε δυο τρια χρονια θα θες 2 με 3 χιλιαρικα για μπαταρια. Και παλι ομως τα αξιζει.

      Μήπως γνωρίζεις, αν πχ σε 3 χρόνια αλλάξω μπαταρίες θα μου δώσουν 11 χρόνια εγγύηση όπως δίνουν στα καινούργια αυτοκίνητα ??

      posted in Περί αυτοκίνησης
      P
      parisg7777
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr