Σε ανάλογη συνθήκη, είχε βραχυκυκλώσει/καεί σε ένα σημείο (καρφάκι/ποδαράκι της φίσας) η φίσα του φλοτέρ. Αρχικά άλλαξα αντλία, και όταν συνέχισε το πρόβλημα και δεν έπαιρνε μπροστά, βρήκαμε ότι είχε πρόβλημα το φλοτέρ. Με το που το αλλάξαμε σταμάτησαν τα προβλήματα. Δεστο κι αυτό.
Best posts made by xeno
-
RE: Γιατί καίγεται η αντλία μετά από ακινησία μίας ημέρας (Audi A3 8L)
-
RE: KTM duke 125 ή Kawasaki Z125 ?
Σας ευχαριστώ. Και στον πιτσιρικά αρέσει πολύ το Yamaha. Μάλλον μονόδρομος όπως φαίνεται το made in Japan.
-
RE: Αλλαγή καδένας.Καθε ποτε?
καταρχάς, χρόνια πολλά σε όλους μας και καλές γιορτές!
Η φράση εφ' όρου ζωής για τα κινητά μέρη του αυτοκινήτου είναι κάτι σχετικό. Ο χρόνος ζωής εξαρτάται από τα μέταλλα, τη χρήση και συντήρηση του αυτοκινήτου , κλπ ( δηλαδή όλους τους παράγοντες που θα μας παρέθετε ο quadra) και από την πρόβλεψη της κατασκευαστικής εταιρείας για την εν γένει ζωή του αυτοκινήτου. Σας μεταφέρω τη δική μου εμπειρία από την w211 που έχω. Η καδένα, ο εντατήρας της και τα γρανάζια ελέγχθηκαν στα 280.000χλμ περίπου και ήταν όλα ok. Στα 440.000χλμ δεν ακουγόταν καθόλου, ούτε το πρωί κατά την εκκίνηση. Μετά από service στα (440.000χλμ), μου το έφερε ο μηχανικός και το πάρκαρε στο σπίτι. Την επόμενη μέρα κατά την πρωινή εκκίνηση ένοιωσα ένα περίεργο τράνταγμα στον κινητήρα και κατά την πορεία το αυτοκίνητο πήγαινε σαν απορυθμισμένο. Στο συνεργείο η διάγνωση ήταν ότι η καδένα πήδηξε δόντι (-ια). Όταν το ανοίξαμε είδαμε πραγματικά ότι τα γρανάζια ήταν κουρεμένα. Από θαύμα δεν τίναξε τις βαλβίδες στο καπώ. Η επισκευή ακριβή (περίπου 1000). Το ζήτημα αυτό το έχουν αντιμετωπίσει πολλοί με ίδια ή αντίστοιχα αυτοκίνητα (ιδιαίτερα με τον κινητήρα m271) σε πολύ λιγότερα χλμ. Μερικά συνεργεία προτείνουν έτσι κι αλλιώς στα 250.000χλμ αλλαγή της καδένας και των γραναζιών. Όπως το βλέπω τώρα η δική μου εφ' όρου ζωής διάρκεια ήταν 440.000χλμ λόγω καλής συντήρησης και ήπιας (touring) χρήσης του αυτοκινήτου (κίνηση σε εθνική και μεγάλα ταξίδια μόνο).
Πάντως αν ακούγεται η καδένα έστω και λίγο ή έστω μόνο για δευτερόλεπτα το πρωί στην εκκίνηση, καλό είναι να ελεγχθεί ο εντατήρας της καδένας. Φθηνό ανταλλακτικό και σε γλυτώνει από μεγαλύτερα έξοδα. Tο μόνο βέβαιο όμως είναι ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να αντικατασταθούν καδένα-γρανάζια.
-
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
Μόνο εγώ το πλένω 2 ή 3 φορές τον χρόνο; Σίγουρα 1 φορά μετά τις καλοκαιρινές διακοπές και 1 μετά το τέλος του χειμώνα για να φύγουν τα αλάτια και ... αν υπάρξει 3η είναι εξτρα δώρο.
-
RE: Suzuki Swift Gti 92 SERVICE
@ioanis said in Suzuki Swift Gti 92 SERVICE:
Καλησπέρα σε όλο το Forum.
Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει παρακαλώ.
Χρειάζομαι ένα αυτοκίνητο για να μεταβαίνω κάθε χρόνο, για έναν χρόνο, σε διαφορετικό σημείο της ηπειρωτικής Ελλάδας. Επειδή το μπάτζετ είναι πολύ πολύ περιορισμένο (μεχρι 2000) η ερώτησή μου είναι η εξής:
Αξίζει να αγοράσω κάποιο μεταχειρισμένο, ή να κάνω ένα δυνατό service στο suzuki swift gti του 92;Κάνε ένα καλό service στο gti. Έχω το gti του 1990 και δουλεύει ρολόι. Δεν καίει σταγόνα λάδι και δεν χρειάζεται τίποτε παραπάνω από service. Αντε καμιά φορά να τρυπήσει κάποιο κολάρο λόγω παλαιότητας υλικού. Το μόνο που με κουράζει είναι ότι δεν έχει υδραυλικό τιμόνι και στο παρκάρισμα είναι ζόρικο.
-
RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]
@piliourits said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Η κατάντια του ελληνικού σινεμά & τηλεόρασης δείχνει το έλλειμμα παιδείας και πολιτισμού που έχει δημιουργηθεί...
Τούρκοι, Ισπανοί, βορειοευρωπαίοι "κάνουν παπάδες" κι εδώ κάνουν σχολικά σκετσ (που στα σχολεία έχουν καταργηθεί) γιατί σε τέτοιο επίπεδο κοινού απευθύνονται...
Κι αν υπάρξει καμιά φωτεινή εξαίρεση, την κάνει για έξω και ρίχνει μαύρη πέτρα.Ακόμα και τον ασπρόμαυρο κατιμά τύπου "αμάρτησα για το παιδί μου" ή σύγχρονες παραγωγές Μπολυγουντ να δεις, έχουν υψηλότερη αισθητική, τεχνική αρτιότητα, υποκριτική και πιο ψαγμένο κάστ απ τις αυτιστικες παραγωγές που αναφέρεις.
Τουλάχιστον για τις ισπανικές παραγωγές: δεν μπορείς να συγκρίνεις παραγωγές που απευθύνονται στο 2ο στον κόσμο πληθυσμιακό group (ισπανόφωνοι) με παραγωγές που αφορούν το πολύ 10μύρια ελληνόφωνους.
-
RE: KTM duke 125 ή Kawasaki Z125 ?
@yem said in KTM duke 125 ή Kawasaki Z125 ?:
#Δουκα . & -
Οκ εγώ προσωπικά δεν θα αγόραζα σε 18χρονο κανένα, αλλά βλέπω Δούκα και μου τρέχουν τα σάλια, χωρίς να ξέρω τεχνικά χαρακτηριστικά, επιδόσεις κτλ.Μπήκε στο παιγνίδι και το Yamaha MT125 [και επειδή (όταν ήμουν νέος) είχα Yamaha τα θεωρώ πολύ αξιόπιστα]
https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/products/motorcycles/hyper-naked/mt-125-2023/ -
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@ken11 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Εχει βγαλει βυζι το δεξι μπροστα ελαστικο,μαλλον απο ατσαλο χτυπημα σε λακκουβα,το εχω ενα χρονο ετσι χωρις να το εχω αλλαξει,δεν εχω παρατηρησει να χανει πιεση η να αισθανομαι στο τιμονι καποιο τριξιμο.Aν παω σε λαστιχα,θα μου βαλει μεταχειρισμενο ιδιο λαστιχο η αλλης μαρκας? Θα ανεβασω αργοτερα φωτογραφια.
Στη θέση σου θα το άλλαζα χθες. Δεν ξέρεις τί μπορεί να σου συμβεί ξαφνικά στο δρόμο. Το λάστιχο πλέον δεν είναι αξιόπιστο. Προσπάθησε να βρεις ίδια μάρκα και τύπο ελαστικού για να το αντικαταστήσεις. Αν έχει και πολλά χλμ. πάνω του, θα πρότεινα να αλλάξεις με καινούργια και τα δύο στον ίδιο άξονα.
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και το ενδιαφέρον σας. Αναφορικά με τις αποφάσεις του μηχανικού που πολύ σωστά γράφει ο andya3, όταν ρώτησα τον μηχανικό για την κατάσταση των εμβόλων κτλ, την ώρα που είχε ανοιχτό τον κινητήρα, μου είπε ότι του φαίνεται πολύ καλή για τα χλμ και χωρίς επικαθήσεις (με την μικρή μου εμπειρία κι εμένα μου φάνηκε το ίδιο). Επίσης σχετικά με αυτό που γράφει ο otokomae ότι μπορεί τα ελατήρια να είναι πλέον (μετά από 500Κ χλμ ) σε κατάσταση κατάρρευσης, καλό είναι να επισημάνω ότι το 95% των χλμ έχει γίνει σε αυτοκινητόδρομο/μεγάλες διαδρομές. Γενικά δεν πρόκειται για ταλαιπωρημένο αυτοκίνητο (touring οδήγηση), όλα τα service στην ώρα τους (2 περίπου τον χρόνο, λόγω πολλών χλμ).
Αυτό που ξέρω είναι ότι με την επισκευή αλλάχτηκαν σίγουρα και τα τσιμουχάκια βαλβίδων, όμως δυστυχώς δεν μπορώ να ξέρω αν μπήκαν τα γνήσια ή imitation και αν εξαιτίας αυτής της αλλαγής διπλασιάστηκε η κατανάλωση λαδιού. Δεν γνωρίζω αν συμβαίνει επίσης αυτό που λέει ο w202 (δηλαδή αν πετάει χύμα λάδια από τις αναθυμιάσεις) και πώς μπορεί να το ελέγξει ο μηχανικός ή αν είναι αποτέλεσμα οποιασδήποτε άλλης αιτίας.
Για εμένα τουλάχιστον είναι μια χρήσιμη συζήτηση, που με έβαλε να διαβάσω και να διευρύνω τις ερασιτεχνικές γνώσεις μου σχετικά με τα τεχνικά ζητήματα που προέκυψαν. Θα περιμένω λίγο (ούτε 20 ημέρες ) για να κάνει το αυτοκίνητο 2-3Κ χλμ, να τσεκάρουμε πάλι το επίπεδο των λαδιών και θα επανέλθω με πληροφορίες. -
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
@w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
Άρα τα λάδια τα επιπλέον δεν καίγονται από τα έμβολα. Ας περιμένουμε πάντως μπορεί απλά τα καστρολ να καίγονται δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο ένας κινητήρας με τη Χ μάρκα να καίει ενώ με την Ψ να είναι νορμάλ η κατανάλωση.
Επανέρχομαι μετά από 3000χλμ. Έγινε μέτρηση (μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ) και βρέθηκε ότι υπάρχουν 5.0 λίτρα λάδι στον κινητήρα. Ο μηχανικός μου είπε ότι εναι απόλυτα φυσιολογικό νούμερο (νομίζω ότι στην w211 /E200 συμπεριλαμβανομένου του φίλτρου λαδιού η συνολική ποσότητα είναι 5.5 λίτρα ).
Μπορεί το πρόβλημα να ήταν όντως στον τύπο λαδιού. Θα το παρακολουθήσω μερικές χιλιάδες χλμ. ακόμη και θα ξαναγράψω.Στις 4500χλμ η μέτρηση έδειξε 4.8 λίτρα λαδιού. Μάλλον ανταποκρίνεται καλά στο νέο λάδι.
Τέλεια όλα καλά λοιπόν και ανεξοδα!!!
Είμαι αρκετά αισιόδοξος ( και χαίρομαι ιδιαίτερα για το ανέξοδα). Θα το δω και στις 10000χλμ.
Latest posts made by xeno
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
@alexandros-k said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
κι εγώ στο chat. μάλλον τον ίδιο λέμε με τον alexandros-k
Λι....ας ?
yes
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
@alexandros-k said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@ilias-a said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@ilias-a said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@ilias-a ξέρεις κανέναν με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά Μερσεντές? Ψάχνω αυτόματο κιβώτιο 4ταχυτο για την w202 και δεν βρίσκω τίποτα. Πριν δύο χρόνια υπήρχαν , είναι σαν κάποιοι να τα σκούπισαν από παντού........
Ότι υπάρχει car έχω πάρει τηλ.
Τελευταία λύση να πάρω ολόκληρο αμαξιΕπισκευασε το δικο σου.
Έχει 640.000 λογικά θα χει φθορές και σε πλανητικά. Και όλο αυτό από μια τσιμουχα εμβόλου όπισθεν που είναι θαμμένη μέσα στο κιβώτιο.
Μιλα με αυτον, ειναι απο τις κορυφες στα αυτοματα.
https://www.asteros.gr/Τον πήρα τηλ, με τα χιλιομετρα που εχω λογικα θα χρειαστει ολική 1800+.
- ή θα παρω ολοκληρο αμαξι με λογικά χιλιόμετρα
- ή θα παρω ολοκληρο αμαξι με 5ταχυτο κιβωτιο και εγκεφαλο κτλ. οπου εδώ τρώει άκυρο το project με μινι κομπρεσσορα λόγω MAF.
Θα επιδιώξω το πρώτο αφού το δεύτερο απέχει λίγο έως πολύ από την αίσθηση που αποκομίζεις.
υ.γ. σκέφτηκα να κάνω diy(επισκευη το κιβώτιο αλλά φοβάμαι ότι θα έχω θέμα με ανοχές και φθορά μέχρι και στο housing οπότε τσαμπα τα ανταλλακτικα που θα αγοράσω και ο χρόνος που θα χάσω.
Σου εχω στειλει πμ για εναν με μεταχειρισμενα ανταλλακτικα Μερσεντες στα Γιαννενα
κι εγώ στο chat. μάλλον τον ίδιο λέμε με τον alexandros-k
κάνε επίσης μια ερώτηση στο: https://www.gearboxparts.gr/
Επισκευάζει κιβώτια και διαφορικά. Είχα επισκευάσει εκεί το διαφορικό στην w211 και έκανε εξαιρετική δουλειά. -
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Παρακαλώ βοήθεια
Mercedes w211 (2005) Έκανε περίπου 570.000χλμ και ο κινητήρας ( που κατανάλωνε πια πολύ λάδι και φούσκωνε τα κολάρα / ένδειξη για επικείμενη φλάντζα κεφαλής) αλλάχθηκε με πιο φρέσκο ίδιου κυβισμού και τύπου. Κάποιοι απαραίτητοι έλεγχοι , γιατί έβγαζε φωτάκι check engine, έδειχναν τον κωδικό σφάλματος P0020 ( Ο κωδικός P0020 σε Mercedes υποδεικνύει πρόβλημα στο κύκλωμα ενεργοποιητή εκκεντροφόρου εισαγωγής για την τράπεζα κυλίνδρων 2 (Bank 2). Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ανοιχτό ή βραχυκύκλωμα στο κύκλωμα που ελέγχει τη θέση του εκκεντροφόρου εισαγωγής σε αυτή την τράπεζα κυλίνδρων.) Αφού αλλάχθηκαν με άλλους οι δύο αισθητήρες, έσβησε το λαμπάκι μέσω OBD, θεωρήσαμε ότι όλα καλά. Για λίγες μέρες δεν το εμφάνισε ξανά . Αποφασίστηκε να δοκιμαστεί σε ταξίδι.
Στο ταξίδι ο φρέσκος έβγαλε πρόβλημα καδένας, ευτυχώς χωρίς να πηδήξει δόντι(α) και να καρφώσει βαλβίδες, και εμφανίστηκε πάλι το check engine. Αλλάχθηκε η καδένα, εντατήρας, γλύστρες, γρανάζια μεταβλητού χρονισμού και το αυτοκίνητο ακουγόταν να δουλευει περίφημα και να κινείται υποδειγματικά με τον κινητήρα να "σπρώχνει" όπως πρέπει. Στην επιστροφή προς την αφετηρία μας, το πρόβλημα που παρουσιάστηκε είναι ότι μετά από 200χλμ περίπου κίνησης άναψε λαμπάκι check engine. Ο κινητηρας δεν έδειχνε να έχει προβλημα δύναμης, αρρυθμίας ή ανησυχητικούς θορύβους και μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το συνεργείο (σχετικά με το πώς να το χειριστώ) συνεχίστηκε το ταξίδι. Φτάσαμε στον προορισμό μας χωρίς άλλα προβλήματα. Έγινε πάλι ελεγχος με το διαγνωστικό και έδειξε το ίδιο σφάλμα: P0020. Σβήστηκε και αυτή τη φορά και είπα να ξαναδοκιμάσω την τύχη μου. Χθες ξεκίνησα για ταξίδι πάλι και μετά από απροβλημάτιση πορεία περίπου 200χλμ έβγαλε πάλι ένδειξη check engine. Συνέχισα το ταξίδι για 300χλμ ακόμη, μέχρι τον προορισμό μου, χωρίς ο κινητήρας να δείξει τίποτε περίεργο με την κατανάλωση καυσίμου απόλυτα φυσιολογική. Επίσης στο ρελαντί δεν ανεβοκατεβάζει στροφές, ο κινητήρας κρατά σταθερό αριθμό στροφών χωρίς κραδασμούς.
Σήμερα θα το πάω ξανά για έλεγχο.
Μου φαίνεται περίεργο που ανάβει η ένδειξη check engine μετά από κανά δύο ώρες λειτουργίας και όχι αμέσως. Σκέφτομαι ότι αν ήταν πρόβλημα κακού χρονισμού ή προβληματικού αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου θα άναβε αμέσως. Μήπως μετά από κάποια ώρα αφού ζεσταθεί το σώμα του κινητήρα καλά κάποια επαφή στους αισθητηρες δεν κουμπώνει όπως πρέπει ή χαλαρώνει κάτι στην καλωδίωση και βγάζει αυτόν το κωδικό;
Κάποια ιδέα;Καλωδίωση έχει λάδια? Είχες βάλει νωρίς λαδοπαγιδες? Βγάλε φύσα εγκεφάλου και δες αν έχει λάδια
Ευχαριστώ. Είχα βάλει λαδοπαγίδες και νομίζω ότι χρησιμοποιώ με τον νέο κινητήρα την δική μου καλωδίωση. Θα πω στο συνεργείο να το δει.
Τελικά το πήγα για έλεγχο σήμερα το πρωί. Εβγαλε το ίδιο μήνυμα. Ο τεχνικός έσφιξε λίγο τις επαφές στο κούμπωμα των αισθητήρων και στον εκκεντροφόρο εισαγωγής και στον εξαγωγής. Ξεκίνησα αμέσως μετά για την επιστροφή στην έδρα μου. Μετά λοιπόν από ταξίδι 600+ χλμ δεν έβγαλε check engine. Μακάρι να ήταν κάτι τόσο απλό και να λύθηκε επιτέλους το ζήτημα.
Σπρέι επαφών χωρίς λάδι πάρε να έχεις και κάποια στιγμή δες τη φύσα του εγκεφάλου
Τελικά δεν απέφυγα το check engine λαμπάκι. Ξανάναψε χθες. Δεν πήγα ακόμη να δω σε τί αναφέρεται, αλλά εκτιμώ ότι είναι το γνωστό πρόβλημα. αφού άργησε αρκετά να ανάψει μετά από το σφίξιμο των επαφών, το εστιάζω στις φίσες (κάποιο ποδαράκι ελατωματικό) ή στο καλώδιο του κυκλώματος. Πρέπει κάποιος ηλεκτρολόγος με μεράκι (μάλλον) να το ψάξει.
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Παρακαλώ βοήθεια
Mercedes w211 (2005) Έκανε περίπου 570.000χλμ και ο κινητήρας ( που κατανάλωνε πια πολύ λάδι και φούσκωνε τα κολάρα / ένδειξη για επικείμενη φλάντζα κεφαλής) αλλάχθηκε με πιο φρέσκο ίδιου κυβισμού και τύπου. Κάποιοι απαραίτητοι έλεγχοι , γιατί έβγαζε φωτάκι check engine, έδειχναν τον κωδικό σφάλματος P0020 ( Ο κωδικός P0020 σε Mercedes υποδεικνύει πρόβλημα στο κύκλωμα ενεργοποιητή εκκεντροφόρου εισαγωγής για την τράπεζα κυλίνδρων 2 (Bank 2). Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ανοιχτό ή βραχυκύκλωμα στο κύκλωμα που ελέγχει τη θέση του εκκεντροφόρου εισαγωγής σε αυτή την τράπεζα κυλίνδρων.) Αφού αλλάχθηκαν με άλλους οι δύο αισθητήρες, έσβησε το λαμπάκι μέσω OBD, θεωρήσαμε ότι όλα καλά. Για λίγες μέρες δεν το εμφάνισε ξανά . Αποφασίστηκε να δοκιμαστεί σε ταξίδι.
Στο ταξίδι ο φρέσκος έβγαλε πρόβλημα καδένας, ευτυχώς χωρίς να πηδήξει δόντι(α) και να καρφώσει βαλβίδες, και εμφανίστηκε πάλι το check engine. Αλλάχθηκε η καδένα, εντατήρας, γλύστρες, γρανάζια μεταβλητού χρονισμού και το αυτοκίνητο ακουγόταν να δουλευει περίφημα και να κινείται υποδειγματικά με τον κινητήρα να "σπρώχνει" όπως πρέπει. Στην επιστροφή προς την αφετηρία μας, το πρόβλημα που παρουσιάστηκε είναι ότι μετά από 200χλμ περίπου κίνησης άναψε λαμπάκι check engine. Ο κινητηρας δεν έδειχνε να έχει προβλημα δύναμης, αρρυθμίας ή ανησυχητικούς θορύβους και μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το συνεργείο (σχετικά με το πώς να το χειριστώ) συνεχίστηκε το ταξίδι. Φτάσαμε στον προορισμό μας χωρίς άλλα προβλήματα. Έγινε πάλι ελεγχος με το διαγνωστικό και έδειξε το ίδιο σφάλμα: P0020. Σβήστηκε και αυτή τη φορά και είπα να ξαναδοκιμάσω την τύχη μου. Χθες ξεκίνησα για ταξίδι πάλι και μετά από απροβλημάτιση πορεία περίπου 200χλμ έβγαλε πάλι ένδειξη check engine. Συνέχισα το ταξίδι για 300χλμ ακόμη, μέχρι τον προορισμό μου, χωρίς ο κινητήρας να δείξει τίποτε περίεργο με την κατανάλωση καυσίμου απόλυτα φυσιολογική. Επίσης στο ρελαντί δεν ανεβοκατεβάζει στροφές, ο κινητήρας κρατά σταθερό αριθμό στροφών χωρίς κραδασμούς.
Σήμερα θα το πάω ξανά για έλεγχο.
Μου φαίνεται περίεργο που ανάβει η ένδειξη check engine μετά από κανά δύο ώρες λειτουργίας και όχι αμέσως. Σκέφτομαι ότι αν ήταν πρόβλημα κακού χρονισμού ή προβληματικού αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου θα άναβε αμέσως. Μήπως μετά από κάποια ώρα αφού ζεσταθεί το σώμα του κινητήρα καλά κάποια επαφή στους αισθητηρες δεν κουμπώνει όπως πρέπει ή χαλαρώνει κάτι στην καλωδίωση και βγάζει αυτόν το κωδικό;
Κάποια ιδέα;Καλωδίωση έχει λάδια? Είχες βάλει νωρίς λαδοπαγιδες? Βγάλε φύσα εγκεφάλου και δες αν έχει λάδια
Ευχαριστώ. Είχα βάλει λαδοπαγίδες και νομίζω ότι χρησιμοποιώ με τον νέο κινητήρα την δική μου καλωδίωση. Θα πω στο συνεργείο να το δει.
Τελικά το πήγα για έλεγχο σήμερα το πρωί. Εβγαλε το ίδιο μήνυμα. Ο τεχνικός έσφιξε λίγο τις επαφές στο κούμπωμα των αισθητήρων και στον εκκεντροφόρο εισαγωγής και στον εξαγωγής. Ξεκίνησα αμέσως μετά για την επιστροφή στην έδρα μου. Μετά λοιπόν από ταξίδι 600+ χλμ δεν έβγαλε check engine. Μακάρι να ήταν κάτι τόσο απλό και να λύθηκε επιτέλους το ζήτημα.
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Παρακαλώ βοήθεια
Mercedes w211 (2005) Έκανε περίπου 570.000χλμ και ο κινητήρας ( που κατανάλωνε πια πολύ λάδι και φούσκωνε τα κολάρα / ένδειξη για επικείμενη φλάντζα κεφαλής) αλλάχθηκε με πιο φρέσκο ίδιου κυβισμού και τύπου. Κάποιοι απαραίτητοι έλεγχοι , γιατί έβγαζε φωτάκι check engine, έδειχναν τον κωδικό σφάλματος P0020 ( Ο κωδικός P0020 σε Mercedes υποδεικνύει πρόβλημα στο κύκλωμα ενεργοποιητή εκκεντροφόρου εισαγωγής για την τράπεζα κυλίνδρων 2 (Bank 2). Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ανοιχτό ή βραχυκύκλωμα στο κύκλωμα που ελέγχει τη θέση του εκκεντροφόρου εισαγωγής σε αυτή την τράπεζα κυλίνδρων.) Αφού αλλάχθηκαν με άλλους οι δύο αισθητήρες, έσβησε το λαμπάκι μέσω OBD, θεωρήσαμε ότι όλα καλά. Για λίγες μέρες δεν το εμφάνισε ξανά . Αποφασίστηκε να δοκιμαστεί σε ταξίδι.
Στο ταξίδι ο φρέσκος έβγαλε πρόβλημα καδένας, ευτυχώς χωρίς να πηδήξει δόντι(α) και να καρφώσει βαλβίδες, και εμφανίστηκε πάλι το check engine. Αλλάχθηκε η καδένα, εντατήρας, γλύστρες, γρανάζια μεταβλητού χρονισμού και το αυτοκίνητο ακουγόταν να δουλευει περίφημα και να κινείται υποδειγματικά με τον κινητήρα να "σπρώχνει" όπως πρέπει. Στην επιστροφή προς την αφετηρία μας, το πρόβλημα που παρουσιάστηκε είναι ότι μετά από 200χλμ περίπου κίνησης άναψε λαμπάκι check engine. Ο κινητηρας δεν έδειχνε να έχει προβλημα δύναμης, αρρυθμίας ή ανησυχητικούς θορύβους και μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το συνεργείο (σχετικά με το πώς να το χειριστώ) συνεχίστηκε το ταξίδι. Φτάσαμε στον προορισμό μας χωρίς άλλα προβλήματα. Έγινε πάλι ελεγχος με το διαγνωστικό και έδειξε το ίδιο σφάλμα: P0020. Σβήστηκε και αυτή τη φορά και είπα να ξαναδοκιμάσω την τύχη μου. Χθες ξεκίνησα για ταξίδι πάλι και μετά από απροβλημάτιση πορεία περίπου 200χλμ έβγαλε πάλι ένδειξη check engine. Συνέχισα το ταξίδι για 300χλμ ακόμη, μέχρι τον προορισμό μου, χωρίς ο κινητήρας να δείξει τίποτε περίεργο με την κατανάλωση καυσίμου απόλυτα φυσιολογική. Επίσης στο ρελαντί δεν ανεβοκατεβάζει στροφές, ο κινητήρας κρατά σταθερό αριθμό στροφών χωρίς κραδασμούς.
Σήμερα θα το πάω ξανά για έλεγχο.
Μου φαίνεται περίεργο που ανάβει η ένδειξη check engine μετά από κανά δύο ώρες λειτουργίας και όχι αμέσως. Σκέφτομαι ότι αν ήταν πρόβλημα κακού χρονισμού ή προβληματικού αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου θα άναβε αμέσως. Μήπως μετά από κάποια ώρα αφού ζεσταθεί το σώμα του κινητήρα καλά κάποια επαφή στους αισθητηρες δεν κουμπώνει όπως πρέπει ή χαλαρώνει κάτι στην καλωδίωση και βγάζει αυτόν το κωδικό;
Κάποια ιδέα;Καλωδίωση έχει λάδια? Είχες βάλει νωρίς λαδοπαγιδες? Βγάλε φύσα εγκεφάλου και δες αν έχει λάδια
Ευχαριστώ. Είχα βάλει λαδοπαγίδες και νομίζω ότι χρησιμοποιώ με τον νέο κινητήρα την δική μου καλωδίωση. Θα πω στο συνεργείο να το δει.
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
Παρακαλώ βοήθεια
Mercedes w211 (2005) Έκανε περίπου 570.000χλμ και ο κινητήρας ( που κατανάλωνε πια πολύ λάδι και φούσκωνε τα κολάρα / ένδειξη για επικείμενη φλάντζα κεφαλής) αλλάχθηκε με πιο φρέσκο ίδιου κυβισμού και τύπου. Κάποιοι απαραίτητοι έλεγχοι , γιατί έβγαζε φωτάκι check engine, έδειχναν τον κωδικό σφάλματος P0020 ( Ο κωδικός P0020 σε Mercedes υποδεικνύει πρόβλημα στο κύκλωμα ενεργοποιητή εκκεντροφόρου εισαγωγής για την τράπεζα κυλίνδρων 2 (Bank 2). Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ανοιχτό ή βραχυκύκλωμα στο κύκλωμα που ελέγχει τη θέση του εκκεντροφόρου εισαγωγής σε αυτή την τράπεζα κυλίνδρων.) Αφού αλλάχθηκαν με άλλους οι δύο αισθητήρες, έσβησε το λαμπάκι μέσω OBD, θεωρήσαμε ότι όλα καλά. Για λίγες μέρες δεν το εμφάνισε ξανά . Αποφασίστηκε να δοκιμαστεί σε ταξίδι.
Στο ταξίδι ο φρέσκος έβγαλε πρόβλημα καδένας, ευτυχώς χωρίς να πηδήξει δόντι(α) και να καρφώσει βαλβίδες, και εμφανίστηκε πάλι το check engine. Αλλάχθηκε η καδένα, εντατήρας, γλύστρες, γρανάζια μεταβλητού χρονισμού και το αυτοκίνητο ακουγόταν να δουλευει περίφημα και να κινείται υποδειγματικά με τον κινητήρα να "σπρώχνει" όπως πρέπει. Στην επιστροφή προς την αφετηρία μας, το πρόβλημα που παρουσιάστηκε είναι ότι μετά από 200χλμ περίπου κίνησης άναψε λαμπάκι check engine. Ο κινητηρας δεν έδειχνε να έχει προβλημα δύναμης, αρρυθμίας ή ανησυχητικούς θορύβους και μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το συνεργείο (σχετικά με το πώς να το χειριστώ) συνεχίστηκε το ταξίδι. Φτάσαμε στον προορισμό μας χωρίς άλλα προβλήματα. Έγινε πάλι ελεγχος με το διαγνωστικό και έδειξε το ίδιο σφάλμα: P0020. Σβήστηκε και αυτή τη φορά και είπα να ξαναδοκιμάσω την τύχη μου. Χθες ξεκίνησα για ταξίδι πάλι και μετά από απροβλημάτιση πορεία περίπου 200χλμ έβγαλε πάλι ένδειξη check engine. Συνέχισα το ταξίδι για 300χλμ ακόμη, μέχρι τον προορισμό μου, χωρίς ο κινητήρας να δείξει τίποτε περίεργο με την κατανάλωση καυσίμου απόλυτα φυσιολογική. Επίσης στο ρελαντί δεν ανεβοκατεβάζει στροφές, ο κινητήρας κρατά σταθερό αριθμό στροφών χωρίς κραδασμούς.
Σήμερα θα το πάω ξανά για έλεγχο.
Μου φαίνεται περίεργο που ανάβει η ένδειξη check engine μετά από κανά δύο ώρες λειτουργίας και όχι αμέσως. Σκέφτομαι ότι αν ήταν πρόβλημα κακού χρονισμού ή προβληματικού αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου θα άναβε αμέσως. Μήπως μετά από κάποια ώρα αφού ζεσταθεί το σώμα του κινητήρα καλά κάποια επαφή στους αισθητηρες δεν κουμπώνει όπως πρέπει ή χαλαρώνει κάτι στην καλωδίωση και βγάζει αυτόν το κωδικό;
Κάποια ιδέα; -
RE: Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??
@w202-amg said in Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??:
@tgd said in Μετατροπή απο ατμόσφαιρα σε Turbo. Κόστος??:
Αφού το αυθεντικό είχε compressor, υπάρχει η πρόβλεψη πάνω στο μοτέρ.
Ναι,πιο περίπλοκο βέβαια το βλέπω να πάω στην ίδια λύση αφού θα χρειαστώ διάφορα περιφέρειακα,ενώ τώρα είναι ξεκάθαρα.
Δύο ζητήματα προέκυψαν:- αναθυμιάσεις ψευτοκαπακου λογικά πλέον θα τις βάλω στην είσοδο του κομπρεσσορα. Η μερκ είχε και ένα δεύτερο κύκλωμα αναθυμιάσεων που τις οδηγεί δίπλα στους αυλούς εισαγωγής δίχως πολύ βιβλιογραφία διαθέσιμη .( Το καλύτερο βάση λογικής σύστημα εξαερισμού κατά τη γνώμη μου και με τη συμβίωση με το αυτοκίνητο)Πιθανόν υπάρχει αντεπιστροφή βαλβίδα οπότε είναι οκ, πρέπει να το ψάξω.
- το αυτοκίνητο είναι αυτόματο με κιβώτιο 722.4 το οποίο λειτουργεί μηχανικά -υδραυλικα. Το modulator του κιβωτίου χρησιμοποιεί εκτός από ελατήριο και την υποπίεση της εισαγωγής για να αυξομειώσει την πίεση και κατά επέκταση να πραγματοποιήσει την αλλαγή ταχυτήτων και με τι τρόπο. Αυτό το σωληνάκι υποπίεσης καμία 300.000+ κμ έλειπε και το σασμάν δούλευε με τέρμα πίεση, άλλαζε ταχύτητες καρφωτες πλήρως και χωρίς γκάζι ξερές. Έπρεπε να τα είχε φτύσει αλλά είναι ακόμα εδώ......
1η επιλογή αφαιρώ την υποπίεση ( αφού θα υπάρχουν φάσεις με υπερπίεση δεν γίνεται να παραμείνει) και αλλάζει όπως άλλαζε τόσα χρόνια και ίσως βάλω αργότερα ρυθμιζόμενο μηχανικά modulator.
2η επιλογή εισάγωγη-αντεπιστροφη-δοχειο υποπίεσης για αποθήκευση - σωληνάκι κιβώτιο, έτσι λογικά θα αλλάζει πάντα απαλά και τεμπέλικα. Για του λόγου το αληθές αύριο θα γίνει η δοκιμή.
Γενικά θέλω το αμάξι να είναι άψογο και χωρίς θέματα αξιοπιστίας και ο χώρος του κινητήρα να μην γίνει τσίρκο. Ίσως χρησιμοποιήσω παραπάνω σωληνώσεις για αυτό.......
Το ιντερκουλερ τελικά θα μπει πίσω από το ψυγείο νερού εντός της χοάνης του μηχανικού ανεμιστήραωραίος! κράτησέ μας ενήμερους…
-
RE: Αισθητήρες παρκαρίσματος σε Renault Clio v
@hxkg said in Αισθητήρες παρκαρίσματος σε Renault Clio v:
Έμεινα από μπαταρία ήρθε η Οδική έβαλε μπροστά και από τότε δεν λειτουργούν οι αισθητήρες παρκαρίσματος. Έτυχε σε κάποιον?
δες μήπως κάηκε κάποια ασφάλεια, όταν συνέδεσαν στους πόλους για να το βαλουν μπροστά.
-
RE: KTM duke 125 ή Kawasaki Z125 ?
Σας ευχαριστώ. Και στον πιτσιρικά αρέσει πολύ το Yamaha. Μάλλον μονόδρομος όπως φαίνεται το made in Japan.
-
RE: KTM duke 125 ή Kawasaki Z125 ?
@yem said in KTM duke 125 ή Kawasaki Z125 ?:
#Δουκα . & -
Οκ εγώ προσωπικά δεν θα αγόραζα σε 18χρονο κανένα, αλλά βλέπω Δούκα και μου τρέχουν τα σάλια, χωρίς να ξέρω τεχνικά χαρακτηριστικά, επιδόσεις κτλ.Μπήκε στο παιγνίδι και το Yamaha MT125 [και επειδή (όταν ήμουν νέος) είχα Yamaha τα θεωρώ πολύ αξιόπιστα]
https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/products/motorcycles/hyper-naked/mt-125-2023/