Σε ανάλογη συνθήκη, είχε βραχυκυκλώσει/καεί σε ένα σημείο (καρφάκι/ποδαράκι της φίσας) η φίσα του φλοτέρ. Αρχικά άλλαξα αντλία, και όταν συνέχισε το πρόβλημα και δεν έπαιρνε μπροστά, βρήκαμε ότι είχε πρόβλημα το φλοτέρ. Με το που το αλλάξαμε σταμάτησαν τα προβλήματα. Δεστο κι αυτό.
Best posts made by xeno
-
RE: Γιατί καίγεται η αντλία μετά από ακινησία μίας ημέρας (Audi A3 8L)
-
RE: KTM duke 125 ή Kawasaki Z125 ?
Σας ευχαριστώ. Και στον πιτσιρικά αρέσει πολύ το Yamaha. Μάλλον μονόδρομος όπως φαίνεται το made in Japan.
-
RE: Αλλαγή καδένας.Καθε ποτε?
καταρχάς, χρόνια πολλά σε όλους μας και καλές γιορτές!
Η φράση εφ' όρου ζωής για τα κινητά μέρη του αυτοκινήτου είναι κάτι σχετικό. Ο χρόνος ζωής εξαρτάται από τα μέταλλα, τη χρήση και συντήρηση του αυτοκινήτου , κλπ ( δηλαδή όλους τους παράγοντες που θα μας παρέθετε ο quadra) και από την πρόβλεψη της κατασκευαστικής εταιρείας για την εν γένει ζωή του αυτοκινήτου. Σας μεταφέρω τη δική μου εμπειρία από την w211 που έχω. Η καδένα, ο εντατήρας της και τα γρανάζια ελέγχθηκαν στα 280.000χλμ περίπου και ήταν όλα ok. Στα 440.000χλμ δεν ακουγόταν καθόλου, ούτε το πρωί κατά την εκκίνηση. Μετά από service στα (440.000χλμ), μου το έφερε ο μηχανικός και το πάρκαρε στο σπίτι. Την επόμενη μέρα κατά την πρωινή εκκίνηση ένοιωσα ένα περίεργο τράνταγμα στον κινητήρα και κατά την πορεία το αυτοκίνητο πήγαινε σαν απορυθμισμένο. Στο συνεργείο η διάγνωση ήταν ότι η καδένα πήδηξε δόντι (-ια). Όταν το ανοίξαμε είδαμε πραγματικά ότι τα γρανάζια ήταν κουρεμένα. Από θαύμα δεν τίναξε τις βαλβίδες στο καπώ. Η επισκευή ακριβή (περίπου 1000). Το ζήτημα αυτό το έχουν αντιμετωπίσει πολλοί με ίδια ή αντίστοιχα αυτοκίνητα (ιδιαίτερα με τον κινητήρα m271) σε πολύ λιγότερα χλμ. Μερικά συνεργεία προτείνουν έτσι κι αλλιώς στα 250.000χλμ αλλαγή της καδένας και των γραναζιών. Όπως το βλέπω τώρα η δική μου εφ' όρου ζωής διάρκεια ήταν 440.000χλμ λόγω καλής συντήρησης και ήπιας (touring) χρήσης του αυτοκινήτου (κίνηση σε εθνική και μεγάλα ταξίδια μόνο).
Πάντως αν ακούγεται η καδένα έστω και λίγο ή έστω μόνο για δευτερόλεπτα το πρωί στην εκκίνηση, καλό είναι να ελεγχθεί ο εντατήρας της καδένας. Φθηνό ανταλλακτικό και σε γλυτώνει από μεγαλύτερα έξοδα. Tο μόνο βέβαιο όμως είναι ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να αντικατασταθούν καδένα-γρανάζια.
-
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
Μόνο εγώ το πλένω 2 ή 3 φορές τον χρόνο; Σίγουρα 1 φορά μετά τις καλοκαιρινές διακοπές και 1 μετά το τέλος του χειμώνα για να φύγουν τα αλάτια και ... αν υπάρξει 3η είναι εξτρα δώρο.
-
RE: Suzuki Swift Gti 92 SERVICE
@ioanis said in Suzuki Swift Gti 92 SERVICE:
Καλησπέρα σε όλο το Forum.
Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει παρακαλώ.
Χρειάζομαι ένα αυτοκίνητο για να μεταβαίνω κάθε χρόνο, για έναν χρόνο, σε διαφορετικό σημείο της ηπειρωτικής Ελλάδας. Επειδή το μπάτζετ είναι πολύ πολύ περιορισμένο (μεχρι 2000) η ερώτησή μου είναι η εξής:
Αξίζει να αγοράσω κάποιο μεταχειρισμένο, ή να κάνω ένα δυνατό service στο suzuki swift gti του 92;Κάνε ένα καλό service στο gti. Έχω το gti του 1990 και δουλεύει ρολόι. Δεν καίει σταγόνα λάδι και δεν χρειάζεται τίποτε παραπάνω από service. Αντε καμιά φορά να τρυπήσει κάποιο κολάρο λόγω παλαιότητας υλικού. Το μόνο που με κουράζει είναι ότι δεν έχει υδραυλικό τιμόνι και στο παρκάρισμα είναι ζόρικο.
-
RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]
@piliourits said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Η κατάντια του ελληνικού σινεμά & τηλεόρασης δείχνει το έλλειμμα παιδείας και πολιτισμού που έχει δημιουργηθεί...
Τούρκοι, Ισπανοί, βορειοευρωπαίοι "κάνουν παπάδες" κι εδώ κάνουν σχολικά σκετσ (που στα σχολεία έχουν καταργηθεί) γιατί σε τέτοιο επίπεδο κοινού απευθύνονται...
Κι αν υπάρξει καμιά φωτεινή εξαίρεση, την κάνει για έξω και ρίχνει μαύρη πέτρα.Ακόμα και τον ασπρόμαυρο κατιμά τύπου "αμάρτησα για το παιδί μου" ή σύγχρονες παραγωγές Μπολυγουντ να δεις, έχουν υψηλότερη αισθητική, τεχνική αρτιότητα, υποκριτική και πιο ψαγμένο κάστ απ τις αυτιστικες παραγωγές που αναφέρεις.
Τουλάχιστον για τις ισπανικές παραγωγές: δεν μπορείς να συγκρίνεις παραγωγές που απευθύνονται στο 2ο στον κόσμο πληθυσμιακό group (ισπανόφωνοι) με παραγωγές που αφορούν το πολύ 10μύρια ελληνόφωνους.
-
RE: KTM duke 125 ή Kawasaki Z125 ?
@yem said in KTM duke 125 ή Kawasaki Z125 ?:
#Δουκα . & -
Οκ εγώ προσωπικά δεν θα αγόραζα σε 18χρονο κανένα, αλλά βλέπω Δούκα και μου τρέχουν τα σάλια, χωρίς να ξέρω τεχνικά χαρακτηριστικά, επιδόσεις κτλ.Μπήκε στο παιγνίδι και το Yamaha MT125 [και επειδή (όταν ήμουν νέος) είχα Yamaha τα θεωρώ πολύ αξιόπιστα]
https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/products/motorcycles/hyper-naked/mt-125-2023/ -
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@ken11 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Εχει βγαλει βυζι το δεξι μπροστα ελαστικο,μαλλον απο ατσαλο χτυπημα σε λακκουβα,το εχω ενα χρονο ετσι χωρις να το εχω αλλαξει,δεν εχω παρατηρησει να χανει πιεση η να αισθανομαι στο τιμονι καποιο τριξιμο.Aν παω σε λαστιχα,θα μου βαλει μεταχειρισμενο ιδιο λαστιχο η αλλης μαρκας? Θα ανεβασω αργοτερα φωτογραφια.
Στη θέση σου θα το άλλαζα χθες. Δεν ξέρεις τί μπορεί να σου συμβεί ξαφνικά στο δρόμο. Το λάστιχο πλέον δεν είναι αξιόπιστο. Προσπάθησε να βρεις ίδια μάρκα και τύπο ελαστικού για να το αντικαταστήσεις. Αν έχει και πολλά χλμ. πάνω του, θα πρότεινα να αλλάξεις με καινούργια και τα δύο στον ίδιο άξονα.
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και το ενδιαφέρον σας. Αναφορικά με τις αποφάσεις του μηχανικού που πολύ σωστά γράφει ο andya3, όταν ρώτησα τον μηχανικό για την κατάσταση των εμβόλων κτλ, την ώρα που είχε ανοιχτό τον κινητήρα, μου είπε ότι του φαίνεται πολύ καλή για τα χλμ και χωρίς επικαθήσεις (με την μικρή μου εμπειρία κι εμένα μου φάνηκε το ίδιο). Επίσης σχετικά με αυτό που γράφει ο otokomae ότι μπορεί τα ελατήρια να είναι πλέον (μετά από 500Κ χλμ ) σε κατάσταση κατάρρευσης, καλό είναι να επισημάνω ότι το 95% των χλμ έχει γίνει σε αυτοκινητόδρομο/μεγάλες διαδρομές. Γενικά δεν πρόκειται για ταλαιπωρημένο αυτοκίνητο (touring οδήγηση), όλα τα service στην ώρα τους (2 περίπου τον χρόνο, λόγω πολλών χλμ).
Αυτό που ξέρω είναι ότι με την επισκευή αλλάχτηκαν σίγουρα και τα τσιμουχάκια βαλβίδων, όμως δυστυχώς δεν μπορώ να ξέρω αν μπήκαν τα γνήσια ή imitation και αν εξαιτίας αυτής της αλλαγής διπλασιάστηκε η κατανάλωση λαδιού. Δεν γνωρίζω αν συμβαίνει επίσης αυτό που λέει ο w202 (δηλαδή αν πετάει χύμα λάδια από τις αναθυμιάσεις) και πώς μπορεί να το ελέγξει ο μηχανικός ή αν είναι αποτέλεσμα οποιασδήποτε άλλης αιτίας.
Για εμένα τουλάχιστον είναι μια χρήσιμη συζήτηση, που με έβαλε να διαβάσω και να διευρύνω τις ερασιτεχνικές γνώσεις μου σχετικά με τα τεχνικά ζητήματα που προέκυψαν. Θα περιμένω λίγο (ούτε 20 ημέρες ) για να κάνει το αυτοκίνητο 2-3Κ χλμ, να τσεκάρουμε πάλι το επίπεδο των λαδιών και θα επανέλθω με πληροφορίες. -
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
@w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
Άρα τα λάδια τα επιπλέον δεν καίγονται από τα έμβολα. Ας περιμένουμε πάντως μπορεί απλά τα καστρολ να καίγονται δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο ένας κινητήρας με τη Χ μάρκα να καίει ενώ με την Ψ να είναι νορμάλ η κατανάλωση.
Επανέρχομαι μετά από 3000χλμ. Έγινε μέτρηση (μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ) και βρέθηκε ότι υπάρχουν 5.0 λίτρα λάδι στον κινητήρα. Ο μηχανικός μου είπε ότι εναι απόλυτα φυσιολογικό νούμερο (νομίζω ότι στην w211 /E200 συμπεριλαμβανομένου του φίλτρου λαδιού η συνολική ποσότητα είναι 5.5 λίτρα ).
Μπορεί το πρόβλημα να ήταν όντως στον τύπο λαδιού. Θα το παρακολουθήσω μερικές χιλιάδες χλμ. ακόμη και θα ξαναγράψω.Στις 4500χλμ η μέτρηση έδειξε 4.8 λίτρα λαδιού. Μάλλον ανταποκρίνεται καλά στο νέο λάδι.
Τέλεια όλα καλά λοιπόν και ανεξοδα!!!
Είμαι αρκετά αισιόδοξος ( και χαίρομαι ιδιαίτερα για το ανέξοδα). Θα το δω και στις 10000χλμ.
Latest posts made by xeno
-
RE: KTM duke 125 ή Kawasaki Z125 ?
Σας ευχαριστώ. Και στον πιτσιρικά αρέσει πολύ το Yamaha. Μάλλον μονόδρομος όπως φαίνεται το made in Japan.
-
RE: KTM duke 125 ή Kawasaki Z125 ?
@yem said in KTM duke 125 ή Kawasaki Z125 ?:
#Δουκα . & -
Οκ εγώ προσωπικά δεν θα αγόραζα σε 18χρονο κανένα, αλλά βλέπω Δούκα και μου τρέχουν τα σάλια, χωρίς να ξέρω τεχνικά χαρακτηριστικά, επιδόσεις κτλ.Μπήκε στο παιγνίδι και το Yamaha MT125 [και επειδή (όταν ήμουν νέος) είχα Yamaha τα θεωρώ πολύ αξιόπιστα]
https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/products/motorcycles/hyper-naked/mt-125-2023/ -
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
@driver-m said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Κοιτάξτε μην χαλάσατε καμία μπουζοπιπα
Το ενα απ'τα τεσσερα μπουζι δυσκολευτηκε λιγο να το βγαλει γιατι ηταν πολυ σφιχτα κι εβαλε αρκετη δυναμη αλλα τελικα τι ξεσφιξε. Παιζει ετσι να προηλθε η βλαβη που λες?
Κι αν ναι πως διορθωνεται? Υπαρχει καποιο ανταλλακτικο?Βενζινη 98αρα εκο εβαλα οπως παντα απ'το ιδιο εταιρικο βενζιναδικο. Δεν παιζει να'τυχε εκεινη τη μερα συγκεκριμενα να'χε νοθευμενη βενζινη.
Οι πίπες των μπουζί φταίνε μερικές φορές για αυτά τα προβλήματα. Όπως τα περιγράφεις κάτι δεν κούμπωσε καλά μετά το σέρβις.
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
@xenos said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
To συγκεκριμένο τόπικ είναι από τα αγαπημένα μου, για αυτό και βάζω "και" εδώ το παρακάτω (το έβαλα ήδη στην κατηγορία "Μοτοσικλέτα"/ που όμως δεν έχει πολλή κίνηση).
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω για νεαρό χρήστη (18 ετών) ένα από τα τα παρακάτω μοντέλα:
Φαντάζομαι μεταχειρισμένο;
Δεν αξίζει τα χρήματα για καινούριο σε τόσα λίγα κυβικά, δεδομένου ότι αυτά είναι
πολύ "λίγα" για μηχανές και οι οδηγοί τους γρήγορα τα ξεφορτώνονται.
Τώρα στα 125 κυβικά μην περιμένεις και πολλά, θα προτιμούσα honda λόγω αξιοπιστίας και της εύκολης πώλησης.Ευχαριστώ xenos,
Τείνω να πάμε σε καινούργιο( για πολλούς λόγους, πέρα από το ότι ξέρεις τί παίρνεις). Αναφορικά με τα κυβικά και τη δύναμη, για μηχανάκι πόλης μου φαίνονται καλά τα 15 cv. Δεν θάθελα να πάει σε μεγαλύτερο σε αυτή τη φάση. Είδαμε και το Yamaha MT125 ( https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/products/motorcycles/hyper-naked/mt-125-2023/ ) και μας φάνηκε πολύ ενδιαφέρον (και επειδή είχα και honda και yamaha ως νέος , θεωρώ και τις δύο μάρκες αξιόπιστες). -
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
@a65 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
To συγκεκριμένο τόπικ είναι από τα αγαπημένα μου, για αυτό και βάζω "και" εδώ το παρακάτω (το έβαλα ήδη στην κατηγορία "Μοτοσικλέτα"/ που όμως δεν έχει πολλή κίνηση).
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω για νεαρό χρήστη (18 ετών) ένα από τα τα παρακάτω μοντέλα:
https://motorbike.gr/models/ktm-125-duke-abs-α1/
https://motorbike.gr/models/29167/
https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/DOKIMH---Honda-CB-125-R_123263_11418.asp
Παρακαλώ όποιος μπορεί να δώσει πληροφορίες ( οδήγηση, service, προβλήματα) είναι ευπρόσδεκτες. (και προτάσεις για ανάλογα μοντέλα)
Θα προτιμούσα το honda, για τα ktm έχω ακούσει διάφορα του στυλ κάθε Τρίτη μάστορα κλπ.
Επειδή αναφέρεις 18χρόνο, έχεις υπόψη τον Θ. Χούντρα ?Ευχαριστώ, ... εννοείται ότι θα προηγηθεί επίσκεψη/εκπαίδευση στον Θ.Χούντρα.
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
To συγκεκριμένο τόπικ είναι από τα αγαπημένα μου, για αυτό και βάζω "και" εδώ το παρακάτω (το έβαλα ήδη στην κατηγορία "Μοτοσικλέτα"/ που όμως δεν έχει πολλή κίνηση).
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω για νεαρό χρήστη (18 ετών) ένα από τα τα παρακάτω μοντέλα:
https://motorbike.gr/models/ktm-125-duke-abs-α1/
https://motorbike.gr/models/29167/
https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/DOKIMH---Honda-CB-125-R_123263_11418.asp
Παρακαλώ όποιος μπορεί να δώσει πληροφορίες ( οδήγηση, service, προβλήματα) είναι ευπρόσδεκτες. (και προτάσεις για ανάλογα μοντέλα)
-
KTM duke 125 ή Kawasaki Z125 ?
Καλημέρα,
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω για νεαρό χρήστη (18 ετών) ένα από τα τα παρακάτω μοντέλα:https://motorbike.gr/models/ktm-125-duke-abs-α1/
https://motorbike.gr/models/29167/
Παρακαλώ όποιος μπορεί να δώσει πληροφορίες ( οδήγηση, service, προβλήματα) είναι ευπρόσδεκτες. (και προτάσεις για ανάλογα μοντέλα)
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
@nolimit14 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@andya3 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Δε χρειάζεται να κάνεις τίποτα μετά την επισκευή της κυλινδροκεφαλής. Συνεχίζεις κανονικά με το πρόγραμμα συντήρησης του αυτοκίνητου.
Παρακολουθείς όμως τακτικά λάδια για να τσεκάρεις τι γίνεται. Δυστυχώς μετά από τέτοιες επισκευές αρκετές φορές παρατηρείται αυξημένη κατανάλωση λαδιού.Επίσης κοιτάς τακτικά και το αντιψυκτικό. Στο σύστημα ψύξης από το λύσε-δέσε μπορεί να χάνει κανένα κολάρο ή κανένα τσιμουχάκι. Αυτά αντιμετωπίζονται εύκολα όμως.
Δηλαδή δεν χρειάζεται ούτε επανέλεγχος(και αν χρειαστεί σφίξιμο)της κεφαλής,ούτε αλλαγή λαδιού,ούτε αλλαγή αντιψυκτικού...
Στο μεταξύ κάτι άλλο που το θυμήθηκα πριν λίγο...μου είχαν πει ότι επειδή μετά το ρεκτιφιέ έχει αυξηθεί η συμπίεση καλό είναι να βάζω βενζίνη 98 οκτανίων από Shell,BP,EKO και 100 οκτανίων από όλες τις μάρκες.Με λίγα λόγια,καλό είναι να μην ξαναβάλω ούτε απλή 95 όπως είναι η ΕΚΟ ΕΚΟnomy ή η Avin Best αλλά ούτε και ενισχυμένη 95+ όπως η Aegean D-Force ή η ελίν Crystal Next...μόνο σε ανάγκη αν είναι...
Είναι έτσι ή υπερβάλλουν?Αυξάνεται τόσο πολύ η συμπίεση για να θέλει καλύτερο καύσιμο?Μάλλον είναι υπερβολή. Εξαρτάται βέβαια και από το πόσο πλανάρισμα έκαναν στην κεφαλή. Στη δική μου περίπτωση βάζω την ίδια βενζίνη 95 που εβαζα πάντα και δεν έχω αντιμπετωπίσει κανένα πρόβλημα. Λάδια μάλλον καίει λίγο παραπάνω, αλλά είναι και πολλά τα χλμ που έχει το αυτοκίνητο (520κ)
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@andya3 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Γιατί τα κάνεις όλα αυτά? Θα τα κατεβάσεις σε αγώνες τα θηρία?
Ρε συ δεν θα μπορείς να το οδηγήσεις το αυτοκίνητο πάνω από 1 ώρα, θα κοπανάει και θα πονέσει και η μέση σου
Το χειμώνα που έχω χρόνο, σε δουλειά να βρισκόμαστε τα κάνω,πριν από αυτό είχα πλήξει κάτι έπρεπε να κάνω
Κάτι ακόμα θα προλάβω να κάνω μέχρι να μπει το καλοκαίρι !Κράτα ένα αυτοκίνητο (ιδανικά το w202) μαμά, θα το εκτιμήσεις και θα το απολαύσεις μεγαλώνοντας...
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Θέλω να βάλω ένα σωλήνα μονοκόμματο κατά μήκος του μασπιε μέσα στη καμπίνα. Δεν θα φαίνεται κάτι υπάρχει κανάλι καλωδίων και οι μοκέτες και τα καλύμματα κλείνουν κανονικά.
Θέλω να το βιδωσω,ο μασπιες είναι διπλού τριπλού τοιχώματος οπότε βίδα παξιμάδι είναι άκυρο, βίδα και απλά πάσο στη λαμαρίνα του μασπιε νομίζω δεν είναι αρκετό.
Άλλη λύση? Αυτό διάτρητη βίδα νομίζω είναι σε αξιοπιστία χειρότερη και από το να φτιάξω Χ πάσο.
Κάποια παξιμάδια -πριτσινια τα χει δουλέψει κανείς?
Tig έσχατη λύση?Update!
Τοποθετήθηκε σωλήνας κατά μήκος του μασπιε φ22-25 κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Σε εκείνο το σημείο συγκεντρώνονται και οι 3 λαμαρίνες των τοιχωμάτων και δημιουργούν το κατώφλι της πόρτας.Υπεροχο σημείο για να κολληθεί σωστά και ισχυρά, καταπληκτικό δε ότι ο σωλήνας τρέχει μονοκόμματος από μπροστά πόδια έως πίσω πλάτες καθισμάτων, απόλυτη ευθεία σαν να περίμενε εκεί εμένα .
Δεν γαζωθηκε , θα στραβωνε όλο το αμάξι, αλλά ανά διαστήματα γαζια τα οποία και φαίνονται αρκετά και ακλόνητα . Η θερμοκρασία ανεβαίνε δίχως αύριο και χρειάζονταν αρκετό νερό ( έπρεπε να το βγάλω όλο για να ξαναβάλω μονώσεις και μοκέτες). Με λίγο κόπο μπήκαν όλα στη θέση τους.
Παράλληλα άνοιξε η όρεξη και μπήκε και μια μπάρα που ενώνει το τούνελ από κάτω και πιάνει ξανά σε καταπληκτικό σημείο,τρύπα στη βάση -ενισχυση κάθετου π από τη μεσαία κολώνα προς το τούνελ,και εδώ σαν να περίμενε μια μπάρα , μέχρι και η εξάτμιση ήταν στο ιδανικό σημείο. Εδώ μπήκε βίδα που ηλεκτροκοληθηκε από πάνω καθώς θα χρειαστεί και να βγει κάποια στιγμή για αλλαγή μεσαίας τριβής όταν χρειαστεί.
Τέλος πίσω μπήκε μπάρα -κουπαστη ενώνει τους θόλους ( τα ισχυρότερα σημεία του σασί πίσω) και ηλεκτροκοληθηκε και με το αντίστοιχο δάπεδο στο οποίο εφάπτεται ( για αυτό κουπαστή) .
Εντυπώσεις το αμάξι πριν ήταν σχεδόν καρτ αλλά με τα ρε002 σε άσφαλτο με πολύ πρόσφυση φαινόταν κοντά στο όριο να βγαίνει μια σοφτ αίσθηση από ανάρτηση νόμιζα. Πλέον το αμάξι έγινε καρτ , καμία πλαστική αίσθηση,πιο καθαρές αντιδράσεις και πλέον το αμάξι οδηγείται στο όριο και δεν τα βρίσκει σκούρα το αυτοκίνητο αλλά τα λάστιχα βίαιη αλλαγή κατεύθυνσης σε s και αυτό καρτ......
Είμαι για bucketΑνησυχώ...
Γιατί
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Θέλω να βάλω ένα σωλήνα μονοκόμματο κατά μήκος του μασπιε μέσα στη καμπίνα. Δεν θα φαίνεται κάτι υπάρχει κανάλι καλωδίων και οι μοκέτες και τα καλύμματα κλείνουν κανονικά.
Θέλω να το βιδωσω,ο μασπιες είναι διπλού τριπλού τοιχώματος οπότε βίδα παξιμάδι είναι άκυρο, βίδα και απλά πάσο στη λαμαρίνα του μασπιε νομίζω δεν είναι αρκετό.
Άλλη λύση? Αυτό διάτρητη βίδα νομίζω είναι σε αξιοπιστία χειρότερη και από το να φτιάξω Χ πάσο.
Κάποια παξιμάδια -πριτσινια τα χει δουλέψει κανείς?
Tig έσχατη λύση?Update!
Τοποθετήθηκε σωλήνας κατά μήκος του μασπιε φ22-25 κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Σε εκείνο το σημείο συγκεντρώνονται και οι 3 λαμαρίνες των τοιχωμάτων και δημιουργούν το κατώφλι της πόρτας.Υπεροχο σημείο για να κολληθεί σωστά και ισχυρά, καταπληκτικό δε ότι ο σωλήνας τρέχει μονοκόμματος από μπροστά πόδια έως πίσω πλάτες καθισμάτων, απόλυτη ευθεία σαν να περίμενε εκεί εμένα .
Δεν γαζωθηκε , θα στραβωνε όλο το αμάξι, αλλά ανά διαστήματα γαζια τα οποία και φαίνονται αρκετά και ακλόνητα . Η θερμοκρασία ανεβαίνε δίχως αύριο και χρειάζονταν αρκετό νερό ( έπρεπε να το βγάλω όλο για να ξαναβάλω μονώσεις και μοκέτες). Με λίγο κόπο μπήκαν όλα στη θέση τους.
Παράλληλα άνοιξε η όρεξη και μπήκε και μια μπάρα που ενώνει το τούνελ από κάτω και πιάνει ξανά σε καταπληκτικό σημείο,τρύπα στη βάση -ενισχυση κάθετου π από τη μεσαία κολώνα προς το τούνελ,και εδώ σαν να περίμενε μια μπάρα , μέχρι και η εξάτμιση ήταν στο ιδανικό σημείο. Εδώ μπήκε βίδα που ηλεκτροκοληθηκε από πάνω καθώς θα χρειαστεί και να βγει κάποια στιγμή για αλλαγή μεσαίας τριβής όταν χρειαστεί.
Τέλος πίσω μπήκε μπάρα -κουπαστη ενώνει τους θόλους ( τα ισχυρότερα σημεία του σασί πίσω) και ηλεκτροκοληθηκε και με το αντίστοιχο δάπεδο στο οποίο εφάπτεται ( για αυτό κουπαστή) .
Εντυπώσεις το αμάξι πριν ήταν σχεδόν καρτ αλλά με τα ρε002 σε άσφαλτο με πολύ πρόσφυση φαινόταν κοντά στο όριο να βγαίνει μια σοφτ αίσθηση από ανάρτηση νόμιζα. Πλέον το αμάξι έγινε καρτ , καμία πλαστική αίσθηση,πιο καθαρές αντιδράσεις και πλέον το αμάξι οδηγείται στο όριο και δεν τα βρίσκει σκούρα το αυτοκίνητο αλλά τα λάστιχα βίαιη αλλαγή κατεύθυνσης σε s και αυτό καρτ......
Είμαι για bucketΑνησυχώ...
Γιατί
Αλλάζεις δραματικά τη στρεπτική ακαμψία του αυτοκινήτου και δεν ξέρω τί σημαίνει αυτό για την συμπεριφορά του σε απροβλεπτες συνθήκες.