Σε ανάλογη συνθήκη, είχε βραχυκυκλώσει/καεί σε ένα σημείο (καρφάκι/ποδαράκι της φίσας) η φίσα του φλοτέρ. Αρχικά άλλαξα αντλία, και όταν συνέχισε το πρόβλημα και δεν έπαιρνε μπροστά, βρήκαμε ότι είχε πρόβλημα το φλοτέρ. Με το που το αλλάξαμε σταμάτησαν τα προβλήματα. Δεστο κι αυτό.
Best posts made by xeno
-
RE: Γιατί καίγεται η αντλία μετά από ακινησία μίας ημέρας (Audi A3 8L)
-
RE: KTM duke 125 ή Kawasaki Z125 ?
Σας ευχαριστώ. Και στον πιτσιρικά αρέσει πολύ το Yamaha. Μάλλον μονόδρομος όπως φαίνεται το made in Japan.
-
RE: Αλλαγή καδένας.Καθε ποτε?
καταρχάς, χρόνια πολλά σε όλους μας και καλές γιορτές!
Η φράση εφ' όρου ζωής για τα κινητά μέρη του αυτοκινήτου είναι κάτι σχετικό. Ο χρόνος ζωής εξαρτάται από τα μέταλλα, τη χρήση και συντήρηση του αυτοκινήτου , κλπ ( δηλαδή όλους τους παράγοντες που θα μας παρέθετε ο quadra) και από την πρόβλεψη της κατασκευαστικής εταιρείας για την εν γένει ζωή του αυτοκινήτου. Σας μεταφέρω τη δική μου εμπειρία από την w211 που έχω. Η καδένα, ο εντατήρας της και τα γρανάζια ελέγχθηκαν στα 280.000χλμ περίπου και ήταν όλα ok. Στα 440.000χλμ δεν ακουγόταν καθόλου, ούτε το πρωί κατά την εκκίνηση. Μετά από service στα (440.000χλμ), μου το έφερε ο μηχανικός και το πάρκαρε στο σπίτι. Την επόμενη μέρα κατά την πρωινή εκκίνηση ένοιωσα ένα περίεργο τράνταγμα στον κινητήρα και κατά την πορεία το αυτοκίνητο πήγαινε σαν απορυθμισμένο. Στο συνεργείο η διάγνωση ήταν ότι η καδένα πήδηξε δόντι (-ια). Όταν το ανοίξαμε είδαμε πραγματικά ότι τα γρανάζια ήταν κουρεμένα. Από θαύμα δεν τίναξε τις βαλβίδες στο καπώ. Η επισκευή ακριβή (περίπου 1000). Το ζήτημα αυτό το έχουν αντιμετωπίσει πολλοί με ίδια ή αντίστοιχα αυτοκίνητα (ιδιαίτερα με τον κινητήρα m271) σε πολύ λιγότερα χλμ. Μερικά συνεργεία προτείνουν έτσι κι αλλιώς στα 250.000χλμ αλλαγή της καδένας και των γραναζιών. Όπως το βλέπω τώρα η δική μου εφ' όρου ζωής διάρκεια ήταν 440.000χλμ λόγω καλής συντήρησης και ήπιας (touring) χρήσης του αυτοκινήτου (κίνηση σε εθνική και μεγάλα ταξίδια μόνο).
Πάντως αν ακούγεται η καδένα έστω και λίγο ή έστω μόνο για δευτερόλεπτα το πρωί στην εκκίνηση, καλό είναι να ελεγχθεί ο εντατήρας της καδένας. Φθηνό ανταλλακτικό και σε γλυτώνει από μεγαλύτερα έξοδα. Tο μόνο βέβαιο όμως είναι ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να αντικατασταθούν καδένα-γρανάζια.
-
RE: Εσωτερικός/εξωτερικός καθαρισμός, γυάλισμα, πλυντήρια κλπ
Μόνο εγώ το πλένω 2 ή 3 φορές τον χρόνο; Σίγουρα 1 φορά μετά τις καλοκαιρινές διακοπές και 1 μετά το τέλος του χειμώνα για να φύγουν τα αλάτια και ... αν υπάρξει 3η είναι εξτρα δώρο.
-
RE: Suzuki Swift Gti 92 SERVICE
@ioanis said in Suzuki Swift Gti 92 SERVICE:
Καλησπέρα σε όλο το Forum.
Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει παρακαλώ.
Χρειάζομαι ένα αυτοκίνητο για να μεταβαίνω κάθε χρόνο, για έναν χρόνο, σε διαφορετικό σημείο της ηπειρωτικής Ελλάδας. Επειδή το μπάτζετ είναι πολύ πολύ περιορισμένο (μεχρι 2000) η ερώτησή μου είναι η εξής:
Αξίζει να αγοράσω κάποιο μεταχειρισμένο, ή να κάνω ένα δυνατό service στο suzuki swift gti του 92;Κάνε ένα καλό service στο gti. Έχω το gti του 1990 και δουλεύει ρολόι. Δεν καίει σταγόνα λάδι και δεν χρειάζεται τίποτε παραπάνω από service. Αντε καμιά φορά να τρυπήσει κάποιο κολάρο λόγω παλαιότητας υλικού. Το μόνο που με κουράζει είναι ότι δεν έχει υδραυλικό τιμόνι και στο παρκάρισμα είναι ζόρικο.
-
RE: ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]
@piliourits said in ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#10]:
Η κατάντια του ελληνικού σινεμά & τηλεόρασης δείχνει το έλλειμμα παιδείας και πολιτισμού που έχει δημιουργηθεί...
Τούρκοι, Ισπανοί, βορειοευρωπαίοι "κάνουν παπάδες" κι εδώ κάνουν σχολικά σκετσ (που στα σχολεία έχουν καταργηθεί) γιατί σε τέτοιο επίπεδο κοινού απευθύνονται...
Κι αν υπάρξει καμιά φωτεινή εξαίρεση, την κάνει για έξω και ρίχνει μαύρη πέτρα.Ακόμα και τον ασπρόμαυρο κατιμά τύπου "αμάρτησα για το παιδί μου" ή σύγχρονες παραγωγές Μπολυγουντ να δεις, έχουν υψηλότερη αισθητική, τεχνική αρτιότητα, υποκριτική και πιο ψαγμένο κάστ απ τις αυτιστικες παραγωγές που αναφέρεις.
Τουλάχιστον για τις ισπανικές παραγωγές: δεν μπορείς να συγκρίνεις παραγωγές που απευθύνονται στο 2ο στον κόσμο πληθυσμιακό group (ισπανόφωνοι) με παραγωγές που αφορούν το πολύ 10μύρια ελληνόφωνους.
-
RE: KTM duke 125 ή Kawasaki Z125 ?
@yem said in KTM duke 125 ή Kawasaki Z125 ?:
#Δουκα . & -
Οκ εγώ προσωπικά δεν θα αγόραζα σε 18χρονο κανένα, αλλά βλέπω Δούκα και μου τρέχουν τα σάλια, χωρίς να ξέρω τεχνικά χαρακτηριστικά, επιδόσεις κτλ.Μπήκε στο παιγνίδι και το Yamaha MT125 [και επειδή (όταν ήμουν νέος) είχα Yamaha τα θεωρώ πολύ αξιόπιστα]
https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/products/motorcycles/hyper-naked/mt-125-2023/ -
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@ken11 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Εχει βγαλει βυζι το δεξι μπροστα ελαστικο,μαλλον απο ατσαλο χτυπημα σε λακκουβα,το εχω ενα χρονο ετσι χωρις να το εχω αλλαξει,δεν εχω παρατηρησει να χανει πιεση η να αισθανομαι στο τιμονι καποιο τριξιμο.Aν παω σε λαστιχα,θα μου βαλει μεταχειρισμενο ιδιο λαστιχο η αλλης μαρκας? Θα ανεβασω αργοτερα φωτογραφια.
Στη θέση σου θα το άλλαζα χθες. Δεν ξέρεις τί μπορεί να σου συμβεί ξαφνικά στο δρόμο. Το λάστιχο πλέον δεν είναι αξιόπιστο. Προσπάθησε να βρεις ίδια μάρκα και τύπο ελαστικού για να το αντικαταστήσεις. Αν έχει και πολλά χλμ. πάνω του, θα πρότεινα να αλλάξεις με καινούργια και τα δύο στον ίδιο άξονα.
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και το ενδιαφέρον σας. Αναφορικά με τις αποφάσεις του μηχανικού που πολύ σωστά γράφει ο andya3, όταν ρώτησα τον μηχανικό για την κατάσταση των εμβόλων κτλ, την ώρα που είχε ανοιχτό τον κινητήρα, μου είπε ότι του φαίνεται πολύ καλή για τα χλμ και χωρίς επικαθήσεις (με την μικρή μου εμπειρία κι εμένα μου φάνηκε το ίδιο). Επίσης σχετικά με αυτό που γράφει ο otokomae ότι μπορεί τα ελατήρια να είναι πλέον (μετά από 500Κ χλμ ) σε κατάσταση κατάρρευσης, καλό είναι να επισημάνω ότι το 95% των χλμ έχει γίνει σε αυτοκινητόδρομο/μεγάλες διαδρομές. Γενικά δεν πρόκειται για ταλαιπωρημένο αυτοκίνητο (touring οδήγηση), όλα τα service στην ώρα τους (2 περίπου τον χρόνο, λόγω πολλών χλμ).
Αυτό που ξέρω είναι ότι με την επισκευή αλλάχτηκαν σίγουρα και τα τσιμουχάκια βαλβίδων, όμως δυστυχώς δεν μπορώ να ξέρω αν μπήκαν τα γνήσια ή imitation και αν εξαιτίας αυτής της αλλαγής διπλασιάστηκε η κατανάλωση λαδιού. Δεν γνωρίζω αν συμβαίνει επίσης αυτό που λέει ο w202 (δηλαδή αν πετάει χύμα λάδια από τις αναθυμιάσεις) και πώς μπορεί να το ελέγξει ο μηχανικός ή αν είναι αποτέλεσμα οποιασδήποτε άλλης αιτίας.
Για εμένα τουλάχιστον είναι μια χρήσιμη συζήτηση, που με έβαλε να διαβάσω και να διευρύνω τις ερασιτεχνικές γνώσεις μου σχετικά με τα τεχνικά ζητήματα που προέκυψαν. Θα περιμένω λίγο (ούτε 20 ημέρες ) για να κάνει το αυτοκίνητο 2-3Κ χλμ, να τσεκάρουμε πάλι το επίπεδο των λαδιών και θα επανέλθω με πληροφορίες. -
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
@w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
@w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:
Άρα τα λάδια τα επιπλέον δεν καίγονται από τα έμβολα. Ας περιμένουμε πάντως μπορεί απλά τα καστρολ να καίγονται δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο ένας κινητήρας με τη Χ μάρκα να καίει ενώ με την Ψ να είναι νορμάλ η κατανάλωση.
Επανέρχομαι μετά από 3000χλμ. Έγινε μέτρηση (μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ) και βρέθηκε ότι υπάρχουν 5.0 λίτρα λάδι στον κινητήρα. Ο μηχανικός μου είπε ότι εναι απόλυτα φυσιολογικό νούμερο (νομίζω ότι στην w211 /E200 συμπεριλαμβανομένου του φίλτρου λαδιού η συνολική ποσότητα είναι 5.5 λίτρα ).
Μπορεί το πρόβλημα να ήταν όντως στον τύπο λαδιού. Θα το παρακολουθήσω μερικές χιλιάδες χλμ. ακόμη και θα ξαναγράψω.Στις 4500χλμ η μέτρηση έδειξε 4.8 λίτρα λαδιού. Μάλλον ανταποκρίνεται καλά στο νέο λάδι.
Τέλεια όλα καλά λοιπόν και ανεξοδα!!!
Είμαι αρκετά αισιόδοξος ( και χαίρομαι ιδιαίτερα για το ανέξοδα). Θα το δω και στις 10000χλμ.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@odiki_asfaleia said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Γεια σας! Σκέπτομαι σιγά σιγά να αλλάξω ελαστικά στο micra k12. Η μαμά διάσταση είναι 175-65-15 και φοράω 185-60-15H. Τα τελευταία που έχει είναι τα άθλια Bridgestone Turanza T005. Μόνο για καλοκαίρι κάνουν. Σε ανηφόρα δεν μπορώ να ξεκινήσω άμα βρέχει η άμα είναι λίγο λείος ο δρόμος. Απορώ πως σε μερικούς αρέσει αυτό το άθλιο ελαστικό. Το μόνο καλό έχει ότι είναι πολύ γερά.
Μισελενάκιας ήμουν για χρόνια, αλλά και εκεί την πάτησα με το άλλο αυτοκίνητο με τα Primacy 4 που τα θεωρώ αποτυχημένα, ειδικά στο βρεγμένο.. Πάνε οι εποχές των καλών Μισελέν, λέγε με Exalto.
Έχοντας δύο πανάκριβες αποτυχίες αποφάσισα να προσέξω περισσότερο. Με ενδιαφέρει να έχω απόλυτο κράτημα και φρένα στο Μίκρα, δηλαδή να μην σπινιάρει και να μην γλυστράει στο βρεγμένο η λείο στεγνό. Τίποτα άλλο δεν θέλω, δεν με ενδιαφέρει ούτε πόσο κάνει ούτε πόσο καίει, ούτε πόσο θα κρατήσει. Ααα και άμα κάνει θόρυβο ακόμα καλύτερα, σημαίνει ότι πιάνει στο δρόμο.
Ακούω προτάσεις, .
Σκέπτομαι για κάποιο Continental μάλλον.Μαλλον τα Τ005 σου ειναι πολυ φθαρμενα ή επεσες σε προβληματικη παρτιδα.
Εγω 3 χρονια τα φοραω και το αμαξι ειναι τρενο και σε βρεγμενο και σε στεγνο και το ελαστικο ειναι αψογο σε ολα του σε σημειο να μη βλεπω σοβαρη διαφορα ουτε σε συγκριση με τα michelin ps 4 που φοραω στο αλλο μου αμαξι που κι αυτα ειναι αψογα σε προσφυση.
Παρεμπιπτοντως, αν εχουν ενα αρνητικο τα Τ005 ειναι ο θορυβος, αλλα εσυ το θεωρεις σαν θετικο γιατι "πιανουν" καλα οπως λες οσα κανουν θορυβο αρα ουτε αυτο σε απασχολει.Στη διασταση που φορας λοιπον καλυτερο λαστιχο απ'το Τ005 δε νομιζω να βρεις. Και σιγουρα δεν ειναι οπως τα περιγραφεις. Ελεγξε την ευθυγραμμιση του αυτοκινητου και την αναρτηση γιατι αν δεν επεσες σε προβληματικα ελαστικα, τοτε ισως εχει καποιο θεμα το αυτοκινητο σου.
θα πρότεινα τα goodyear efficientgrip performance 2.
-
RE: Ερώτηση σχετικά με ταξίδι
Σιγά την απόσταση βρε παιδιά, 400χλμ; Μια χαρά θα την κάνει το 106. Αφού δεν βγάζει ζητήματα με τη θερμοκρασία και δεν καίει λάδια, γιατί να έχει πρόβλημα;
-
RE: αλυσίδες AutoShock?
@bassstarlet said in αλυσίδες AutoShock?:
@delinho said in αλυσίδες AutoShock?:
Άτιμες autosock! Τι τραβάν για σας τ'αγόρια (που έλεγε και η Μοσχολιού).
Να το λήγαμε εδώ το θέμα περί χιούμορ;
Από δω και μπρος (που λέει και η Βίσσυ) θα χρησιμοποιώ emoticons προς αποφυγή παρεξηγήσεων. Ορκίζομαι (που λέει και ο Μητσικώστας)!H Moσχολιού το τραγούδαγε ή ο Αυλωνίτης;
το 2!
-
RE: Κάλυμμα τιμονιού
@sarantism said in Κάλυμμα τιμονιού:
Χαιρετώ την παρέα!!
Στο Astra H φαγώθηκε το στεφάνι της. Ανέλαβα προσωπικά την κατάσταση και το έριξα στην ραπτική. Δεν πήγαν καλά τα πράγματα. Στο πάνω μέρος γλιστράει λίγο το ραφτό κάλυμμα.
Σκέφτομαι να ξηλώσω και να αγοράσω ένα κάλυμμα αυτοκινήτου. Επειδή στο διαδίκτυο έχει μεγάλη ποικιλία, σκέφτομαι να το αγοράσω διαδικτυακά.
Τα έχω δει μόνο να τα έχουν τοποθετημένα σε τιμόνι.
Αυτό είναι ελαστικό και σφίγγει στο τιμόνι;
Δεν θέλω να γλιστράει και αυτό μάλλον έχει να κάνει με το μέγεθος του τιμονιού.
Η Διάμετρος της Στεφάνης είναι στα 37εκ και η περίμετρός της είναι 12εκ.
Έχει από όσο είδα μεγέθη για 37εκ, για 37-39, για 35-37...
Τι να διαλέξω το ένα είναι αυτό και το άλλο αν έχει κανείς εμπειρία ας μου πει αν τον βόλεψε, αν πρέπει να προσέξω κάτι.
Το οικονομικό δε με αφορά (γιατί υπήρξαν φορές που το φθηνό μου βγήκε ακριβό). Να κάτσει καλά θέλω. Να εφαρμόσει καλά δηλαδή.Καλύτερα άσε το ραφτό όπως είναι. Αν είναι δέρμα, βρέξτο με λίγο νερό εκεί που πλέει και άστο να στεγνώσει. Θα σφίξει μόνο του.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@xeno said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Λίγο τακουνάκι ακόμη θα το ήθελα γιατί αλλάζω πολύ συχνά λάστιχα λόγω φθοράς του πέλματος (η w211 είναι βαριά, με ικανοποιητική ροπή, και τα τρώει πριν αλλοιωθεί/ξεραθεί η γόμα).
Μεγάλη βόλτα χθες με τα F1 asymmetric 2 και οι εντυπώσεις πολύ καλές. Σαφώς καλύτερο τιμόνι από τα efficient grip performance , λίγο πιο σκληρά στις εγκάρσιες ανωμαλίες ( μάλλον γιατί είναι xl ή να ξαναδώ τα psi) αλλά αρκετά άνετα γενικά.
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
@a65 said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@xeno said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
To συγκεκριμένο τόπικ είναι από τα αγαπημένα μου, για αυτό και βάζω "και" εδώ το παρακάτω (το έβαλα ήδη στην κατηγορία "Μοτοσικλέτα"/ που όμως δεν έχει πολλή κίνηση).
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω για νεαρό χρήστη (18 ετών) ένα από τα τα παρακάτω μοντέλα:
https://motorbike.gr/models/ktm-125-duke-abs-α1/
https://motorbike.gr/models/29167/
https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/DOKIMH---Honda-CB-125-R_123263_11418.asp
Παρακαλώ όποιος μπορεί να δώσει πληροφορίες ( οδήγηση, service, προβλήματα) είναι ευπρόσδεκτες. (και προτάσεις για ανάλογα μοντέλα)
Θα προτιμούσα το honda, για τα ktm έχω ακούσει διάφορα του στυλ κάθε Τρίτη μάστορα κλπ.
Επειδή αναφέρεις 18χρόνο, έχεις υπόψη τον Θ. Χούντρα ?Ευχαριστώ, ... εννοείται ότι θα προηγηθεί επίσκεψη/εκπαίδευση στον Θ.Χούντρα.
-
RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
@driver-m said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
@w202-amg said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:
Κοιτάξτε μην χαλάσατε καμία μπουζοπιπα
Το ενα απ'τα τεσσερα μπουζι δυσκολευτηκε λιγο να το βγαλει γιατι ηταν πολυ σφιχτα κι εβαλε αρκετη δυναμη αλλα τελικα τι ξεσφιξε. Παιζει ετσι να προηλθε η βλαβη που λες?
Κι αν ναι πως διορθωνεται? Υπαρχει καποιο ανταλλακτικο?Βενζινη 98αρα εκο εβαλα οπως παντα απ'το ιδιο εταιρικο βενζιναδικο. Δεν παιζει να'τυχε εκεινη τη μερα συγκεκριμενα να'χε νοθευμενη βενζινη.
Οι πίπες των μπουζί φταίνε μερικές φορές για αυτά τα προβλήματα. Όπως τα περιγράφεις κάτι δεν κούμπωσε καλά μετά το σέρβις.