-
35260 έχει το 4κινητο , 2λτ προφανώς γιατί το 1.8 δεν βγαίνει(awd) στην πρώτη έκδοση (τυρί/ζαμπον).
-
Ακόμα γράφετε σελίδες και σεντόνια ρε σατανάδες;
Άλλαξε τίποτα η ακόμα καίμε 4.3523 λίτρα στα 110km/h; -
Τα πάντα έχουν το κοινό τους. Υπάρχει αξιόλογο ποσοστό αγοραστών που θα προτιμήσει ένα ελαφρώς μεταχείρα σε τοπ έκδοση από ένα ολοκαίνουριο βασικής. Έχει λογική αυτή η προσέγγιση.
To ακριβώς αντίθετο είναι συντριπτικά πιο σύνηθες από τον κοζμάκη. Να επιλέξει δηλαδή ένα γυμνό καινούργιο από ένα φουλ εξτρά μετάχειρο. Γιατί είναι καινούργιο.
-
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@npapanik said in Toyota Corolla Cross:
Για να επανέλθουμε, έβαλα στο calculator Tucson HEV και CC 2.0 με τις τιμές κατανάλωσης Low Phase:
https://configurator.hyundai.gr/configurator/hyundai-tucson-facelift/tucson-full-hybrid/
Το 36990 αφορά μοντέλο με μπροστινή κίνηση το 4Χ4 ξεκινάει από 39390..!!! Αυτές είναι οι τιμές σήμερα ...!!!
Επίσης , κατανάλωση 6,3-6,7
και ρύποι 143-151, έχει τέλη κυκλοφορίας...!!!Έχω βάλει και τα δύο προσθιοκίνητα και όπως έγραψα κατανάλωση Low Phase, που είναι εκεί που πονάνε πολύ τα SUV.
Μα 35200 πήρα εγώ το 4Χ4 σε χρώμα μαύρο όχι το απλό , κάποιο λάθος κάνεις, εκτός αν το ανέβασαν, τότε χαίρομαι το δικό μου πόσο πήγε...??!!!
Πήρες το Full Hybrid, 35.200;
Τα έχουμε κάνει αχταρμά...!!! COROLLA CROSS έχω πάρει με 35000 και κάτι,
active plus 4X4 όμως...!!! Τόσο κάνει και σήμερα...!!! -
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
35260 έχει το 4κινητο , 2λτ προφανώς γιατί το 1.8 δεν βγαίνει(awd) στην πρώτη έκδοση (τυρί/ζαμπον).
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ , κάποιος πέτυχε το κκ, άντε τώρα να βρούμε και το Τουσόν...!!!
-
@dstou said in Toyota Corolla Cross:
Τα πάντα έχουν το κοινό τους. Υπάρχει αξιόλογο ποσοστό αγοραστών που θα προτιμήσει ένα ελαφρώς μεταχείρα σε τοπ έκδοση από ένα ολοκαίνουριο βασικής. Έχει λογική αυτή η προσέγγιση.
To ακριβώς αντίθετο είναι συντριπτικά πιο σύνηθες από τον κοζμάκη. Να επιλέξει δηλαδή ένα γυμνό καινούργιο από ένα φουλ εξτρά μετάχειρο. Γιατί είναι καινούργιο.
Ένα αξιόλογο ποσοστό αγοραστών ανέφερε ο @stefan147 , δεν είπε όλοι. Συμφωνώ μαζί του, όλοι έχουμε 1-2 φίλους που προτιμούν να αγοράσουν ελαφρώς μεταχειρισμένα και να κερδίσουν από την απώλεια τιμής των πχ. δύο πρώτων ετών, απλώς δεν προτιμούν Toyota δίλιτρο οι συγκεκριμένοι, αυτό τουλάχιστον κατάλαβα από αυτά που έγραψε.
Ο άνθρωπος έχει μήνες αγγελία 7000€ κάτω απο την τιμή του καινούργιου, το δίλιτρο 4wd lounge και έχουν περάσει από το car αγγελίες 1,8 lounge με τιμή 1000-1500€ κάτω μόνο και έχουν διαγραφεί σε μια-δυο βδομάδες -
@a-d-p said in Toyota Corolla Cross:
Ένα αξιόλογο ποσοστό αγοραστών ανέφερε ο @stefan147 , δεν είπε όλοι. Συμφωνώ μαζί του, όλοι έχουμε 1-2 φίλους που προτιμούν να αγοράσουν ελαφρώς μεταχειρισμένα και να κερδίσουν από την απώλεια τιμής των πχ. δύο πρώτων ετών
Ετσι αγόρασα τα περισσότερα αυτοκίνητά μου, γιατί ήθελα αμάξια που δεν μπορούσα να τα αγοράσω καινούργια. Οπότε προτίμησα το μτχ σε έκδοση που ήθελα και με καλύτεορ εξοπλισμός. Αλλά ναι δεν ήταν τογιότα!
-
Αυτή τη στιγμή στο ψαρ.γρ πωλούνται 12 ψψ. Τα 2 είναι 1.800 και τα υπόλοιπα 2.000 κυβικά. Τα 1800 έχουν 35.500 το ένα και 36.900 το άλλο.
Οι τιμές αυτές είναι μεγαλύτερες από τη συντριπτική πλειοψηφία των ψψ των 2.000 κυβικών!Ας είμεθα ρεαλισταί. Το ψψ είναι ένα λαικό αυτοκίνητο που απευθύνεται σε ένα αντίστοιχο αγοραστικό κοινό. Προφανώς δεν είναι πάτος, ένα π.χ. Σαντέρο ΜΚ1 γυμνό. Αλλά δεν στοχεύει στο κονομημένο κοινό, στους φιγουρατζήδες, στους μπρούκληδες, κοκ. Το κυριότερο 'ψωμί' του είναι οι μικρομεσαίοι οικογενειάρχες που έχουν 5 δραχμές παραπάνω από το μέσο όρο, αλλά μέχρι εκεί. Οι οποίοι υποψήφιοι αγοραστές θέλγονται από το γεγονός (ή τη φήμη, ανάλογα το εδάφιο) ότι είναι αυτόματο, είναι υβρίδιο από τον εφευρέτη του υβριδισμού, θα κάψουν λίγα και δεν θα τρέχουν στα συνεργεία. Επίσης, ότι έχει και το γκαζάκι του, αρκετοί το θέλουν και αυτό, όχι όλοι. Τίποτε άλλο.
Η φάκα των 2.000 κυβικώνΕ όμως είναι εκεί και τους περιμένει κάθε χρόνο με τα τεκμήρια, τον φόρο πολυτελείας για κάτι που ΔΕΝ είναι πολυτελές, και την δύσκολη μεταπώληση. Εγώ δεν θα αγόραζα το 2.000 με την καμία. Όχι γιατί δεν έχω τα λεφτά, ή δεν μου λείπουν τα 200 άλογα, ή δεν με παίρνει από τεκμήρια, κανένα πρόβλημα.
Αλλά γιατί αφενός υπάρχει το 1.800, αφεδύο γιατί δεν ταιριάζει στο αυτοκίνητο αυτό στην ελληνική αγορά (που τα 2000 κυβικά είναι χαροκαμμένα από το 1979) ο μεγάλος κινητήρας του. Φέρω την άποψη της πλειοψηφίας, την άποψη του μέσου Τουοτάκια. Τόσο απλά. -
@dstou said in Toyota Corolla Cross:
Η φάκα των 2.000 κυβικώνΕ όμως είναι εκεί και τους περιμένει κάθε χρόνο με τα τεκμήρια, τον φόρο πολυτελείας για κάτι που ΔΕΝ είναι πολυτελές, και την δύσκολη μεταπώληση. Εγώ δεν θα αγόραζα το 2.000 με την καμία. Όχι γιατί δεν έχω τα λεφτά, ή δεν μου λείπουν τα 200 άλογα, ή δεν με παίρνει από τεκμήρια, κανένα πρόβλημα.
Αλλά γιατί αφενός υπάρχει το 1.800, αφεδύο γιατί δεν ταιριάζει στο αυτοκίνητο αυτό στην ελληνική αγορά (που τα 2000 κυβικά είναι χαροκαμμένα από το 1979) ο μεγάλος κινητήρας του. Φέρω την άποψη της πλειοψηφίας, την άποψη του μέσου Τουοτάκια. Τόσο απλά.Τα είπες όλα σε 7 γραμμές....συμφωνώ!! Και εγώ π.χ. που το σκέφτομαι για 2λιτρο (αλλά μετά που περνάει), εαν το τολμήσω θα ειναι για Lexus όχι για Τογιότα. Και πιο πολυτελές και πιο καλό και πιο ποιοτικό και πιο φτηνό.
-
Από τις 27 Ιουνίου 2024 που παρακολουθώ τις αγγελίες του cc , έχω αποθηκεύσει 46!!! Ζήτημα οι 5-6 να αφορούν το 1,8. Δικαιολογείται εν μέρει επειδή άργησε ένα χρόνο να κυκλοφορήσει.
Το φθηνότερο 1,8 lounge είχε 32500€ από ιδιώτη. Και 2 style 28000 και 30500€ ( αν θυμάμαι καλά το είχε προτείνει κάποιος στον @polioan , όταν περίμενε το δικό του skyview)
https://www.car.gr/l/98516827ΥΓ.
Αρχές Φεβρουαρίου ανέβηκε και αυτό το μπλε (άσπρο ή μπλε θα είναι το επόμενο μου) με τιμή 38000€ την οποία έριξε με τη μία στα 36000€ τις προάλλες. Προφανώς δεν χτύπησε τηλέφωνο ένα μήνα.
Είναι κρίμα να χαντακώνεται έτσι η καλύτερη ίσως έκδοση του cc, εξαιτίας της παράλογης φορολογίας.
https://www.car.gr/s/8p74ile6/ -
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Απορώ με αυτούς που επιλέγουν αυτοκίνητο με πρωτεύον κριτήριο, π.χ. αν έχει καλά ηχεία το ραδιόφωνο, ή έχει δύο usb θύρες αντί για μία, περί ορέξεως βέβαια...!!!
Και όχι μόνο για αυτούς που τους περισσεύουν, αυτούς τους καταλαβαίνω, γούστα βγάζουν, τους άλλους εννοώ τους πολλούς, που πληρώνουν τη δόση κάθε μήνα...!!!Κακώς απορείς.
Ο καθένας έχει τα κριτήρια του και δεν οφείλουν να είναι ίδια με τα δικά σου ή τα δικά μου ή οποιουδήποτε άλλου.
Ο καθένας κάνει κουμάντο στη τσέπη του και ξέρει αν θα του ρίξει έξω τον προϋπολογισμό το να κάψει 6 λίτρα αντί για 4.Μακάρι να υπήρχε δίλιτρο που να κοστίζει όσο το κκ και να καίει 6 λίτρα...!!!
Αν κάνει κάποιος 15-20000 χλμ. το χρόνο με διπλάσια κατανάλωση το ποσό δεν είναι λίγο, όταν βογγάει πληρώνοντας δόσεις...!!!
Σε αυτούς τους καταναλωτές αναφέρομαι και όχι σε αυτούς που δεν θα νοιώσουν τίποτε γεμίζοντας στο βενζινάδικο.
Π.χ. είδα τα Τουσόν Σπόρταζ, πριν αγοράσω, με 1600 κυβικά και 180 άλογα, αν θυμάμαι καλά και όχι τα 197 του κκ ,καταναλώσεις περίπου 9-10 λίτρα στα 100 χλμ...!!!
Αν στα 1000 χλμ. καταναλώνεις χοντρικά ένα κατοστάρικο παραπάνω, στα 15000 χλμ, το χρόνο θέλεις 1500 ευρώ και στα 20000 χλμ, 2000 ευρώ επιπλέον.
Αυτά φίλε μου είναι 6-7 δόσεις από ένα δάνειο στο περίπου, λίγα είναι...??!!
Για να μη με παρεξηγήσεις δεν λέω ποια θα έπρεπε να είναι τα κριτήρια του καθενός, με τίποτε αυτό, απλά αναφέρω μία πραγματικότητα, μήπως δεν συμβαίνει αυτό..??!!
Ήμουν ξεκάθαρος πριν , αναφερόμουν στον μέσο αγοραστή, τον μέσο καλοπληρωμένο Έλληνα μισθωτό και αυτόν με κάποια εισοδήματα, διότι ο μεροκαματιάρης δεν διαθέτει 30000-35000 ευρώ για αυτοκίνητο, σκέφτεται και άλλα πράγματα και βολεύεται με μικρότερο ή με μεταχειρισμένο.
Αλλά αν αναφέρεσαι στη νοοτροπία, τότε άστα να πάνε, πηγαίναμε κάποτε εκδρομές με μηχανάκια και τύχαινε να βλέπω παιδιά με ακριβές μοτό, Ιταλικές Γερμανικές που όταν λέγαμε να κάτσουμε σε κανένα ταβερνάκι ,μας απαντούσαν ότι πήραν ταπεράκι, γιατί τη Δευτέρα έχουν να πληρώσουν τη δόση...!!!Είπες μεγάλη αλήθεια φίλε, όταν βογγαει πληρώνοντας δόσεις. Για αυτό αποτελεί κριτήριο η κατανάλωση για αυτόν που θα ζοριστει σχετικά με τη δόση...
-
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Όσο για το φουλ υβριδικό που ανέφερες το Τουσόν ,44000 έκανε όταν πήγα να το πάρω, στα 37-38000 ήταν αυτό με τη 48βολτη μπαταρία που την είχε μόνο για την εκκίνηση, που 35 που 44...!!!
35 χιλιάρικα έχει η πιο φθηνή έκδοση full hybrid του Tucson.
Και 33Κ η πιο φθηνή του CC όπως έγραψα.
Και το Tucson δεν πληρώνει και φόρο πολυτελείας.
Μη τα γράφεις όπως σε βολεύουν λοιπόν γιατί τελικά δε σε βοηθάνε.@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Τώρα το πως 'εβγαλες το συμπέρασμα ,ότι είναι πιο αυτοκίνητο το Τουσόν από το κκ, δεν ξέρω.
Ε βέβαια, πως τόλμισα τέτοιο πράγμα.
Ήρθε η ώρα να ακολουθήσω τη συμβουλή του Cirus, με την οποία φυσικά συμφώνησα 100%. -
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Όσο για το φουλ υβριδικό που ανέφερες το Τουσόν ,44000 έκανε όταν πήγα να το πάρω, στα 37-38000 ήταν αυτό με τη 48βολτη μπαταρία που την είχε μόνο για την εκκίνηση, που 35 που 44...!!!
35 χιλιάρικα έχει η πιο φθηνή έκδοση full hybrid του Tucson.
Και 33Κ η πιο φθηνή του CC όπως έγραψα.
Και το Tucson δεν πληρώνει και φόρο
Από που προκύπτει ότι έχει 35 το φουλ υβριδικό Τουσόν ?? Από 42 ξεκινάει -
Εντωμεταξύ όταν κοιτάζουμε καταναλώσεις πόλης, συνήθως ξεχνάμε κάτι.
Επειδή οι καθημερινές μας διαδρομές είναι συνήθως μικρές, γυρω στα 10km, ακόμα και 2 λίτρα στα 100 να έχουν διαφορά 2 αυτοκίνητα, το χρηματικό επιπλέον κόστος είναι σχεδόν ασήμαντο.Μιλάμε για κάποια λίγα επιπλέον € τον μήνα.
-
@parisg7777 said in Toyota Corolla Cross:
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Όσο για το φουλ υβριδικό που ανέφερες το Τουσόν ,44000 έκανε όταν πήγα να το πάρω, στα 37-38000 ήταν αυτό με τη 48βολτη μπαταρία που την είχε μόνο για την εκκίνηση, που 35 που 44...!!!
35 χιλιάρικα έχει η πιο φθηνή έκδοση full hybrid του Tucson.
Και 33Κ η πιο φθηνή του CC όπως έγραψα.
Και το Tucson δεν πληρώνει και φόροΑπό που προκύπτει ότι έχει 35 το φουλ υβριδικό Τουσόν ?? Από 42 ξεκινάει
-
@dstou said in Toyota Corolla Cross:
Αυτή τη στιγμή στο ψαρ.γρ πωλούνται 12 ψψ. Τα 2 είναι 1.800 και τα υπόλοιπα 2.000 κυβικά. Τα 1800 έχουν 35.500 το ένα και 36.900 το άλλο.
Οι τιμές αυτές είναι μεγαλύτερες από τη συντριπτική πλειοψηφία των ψψ των 2.000 κυβικών!Ας είμεθα ρεαλισταί. Το ψψ είναι ένα λαικό αυτοκίνητο που απευθύνεται σε ένα αντίστοιχο αγοραστικό κοινό. Προφανώς δεν είναι πάτος, ένα π.χ. Σαντέρο ΜΚ1 γυμνό. Αλλά δεν στοχεύει στο κονομημένο κοινό, στους φιγουρατζήδες, στους μπρούκληδες, κοκ. Το κυριότερο 'ψωμί' του είναι οι μικρομεσαίοι οικογενειάρχες που έχουν 5 δραχμές παραπάνω από το μέσο όρο, αλλά μέχρι εκεί. Οι οποίοι υποψήφιοι αγοραστές θέλγονται από το γεγονός (ή τη φήμη, ανάλογα το εδάφιο) ότι είναι αυτόματο, είναι υβρίδιο από τον εφευρέτη του υβριδισμού, θα κάψουν λίγα και δεν θα τρέχουν στα συνεργεία. Επίσης, ότι έχει και το γκαζάκι του, αρκετοί το θέλουν και αυτό, όχι όλοι. Τίποτε άλλο.
Η φάκα των 2.000 κυβικώνΕ όμως είναι εκεί και τους περιμένει κάθε χρόνο με τα τεκμήρια, τον φόρο πολυτελείας για κάτι που ΔΕΝ είναι πολυτελές, και την δύσκολη μεταπώληση. Εγώ δεν θα αγόραζα το 2.000 με την καμία. Όχι γιατί δεν έχω τα λεφτά, ή δεν μου λείπουν τα 200 άλογα, ή δεν με παίρνει από τεκμήρια, κανένα πρόβλημα.
Αλλά γιατί αφενός υπάρχει το 1.800, αφεδύο γιατί δεν ταιριάζει στο αυτοκίνητο αυτό στην ελληνική αγορά (που τα 2000 κυβικά είναι χαροκαμμένα από το 1979) ο μεγάλος κινητήρας του. Φέρω την άποψη της πλειοψηφίας, την άποψη του μέσου Τουοτάκια. Τόσο απλά.ΣΥΜΦΩΝΩ απόλυτα, μας τα γράφεις πολύ σωστά.Μπήκα στη διαδικασία να αγοράσω το δίλιτρο επειδή ήθελα οπωσδήποτε την τετρακίνηση, γιαυτό και άλλαξα και αυτοκίνητο, είχα το hatchback 1,8.
Ωραίο αυτοκίνητο ,ταξιδεύει πολύ ωραία, αλλά ΠΟΛΥ χαμηλό , 11 πόντοι από το έδαφος,έως επικίνδυνο για τους δρόμους μας , 2-3 φορές βρήκα από κάτω...!!!
Μαζί όμως με το δίλιτρο πήρα και κάποια πράγματα που δεν μπορεί να τα δώσει το 1800 εκτός από την τετρακίνηση, την πολύ καλύτερη οδική συμπεριφορά με τον πίσω άξονα, πολύ σημαντικό για μένα επειδή ταξιδεύω, αλλά και τα 57 άλογα επιπλέον, τα οποία δεν τα λογάριαζα για να πω την αλήθεια, γιατί έχω την εμπειρία να διαχειριστώ και τα 140, αλλά φεύγει ρε παιδιά όταν το χρειαστείς, προσφέρει μεγάλη ενεργητική ασφάλεια...!!!
Και αν μπορούσαμε να πούμε την άνεση που έχει ένα μοτέρ δίλιτρο απέναντι σε ένα με 1800 κυβικά ,που δεν υφίσταται καν σε αυτά τα δύο μοτέρ , λόγω φυσικά και της υποβοήθησης με την ηλεκτροκίνηση...!!!
Τώρα αν και όταν έρθει η ώρα της μεταπώλησης βλέπουμε, δεν είναι αυτοκίνητο που θα το πάρει κάποιος για να το δώσει σε 2-3 χρόνια, ΛΑΘΟΣ..!!!
Θα χάσει πολλά, αν όμως το κρατήσει κάποιος πάνω από 7-8 χρόνια , θα το χαρεί και θα το απολαύσει πολύ περισσότερο από ένα 1800, η υβριδική μπαταρία έχει 11 χρόνια εγγύηση , εφόσον συμβιβαστεί με τον φόρο πολυτελείας, αυτά τα 440 ευρώ είναι το μείον...!!!
Ελπίζω κάποια στιγμή να καταργηθεί, όπως ήλπιζα να καταργηθεί και ο ΕΝΦΙΑ ,που τον ξαναπλήρωσα και φέτος, φόρο που θυμίζει Οθωμανική αυτοκρατορία, τον οποίο υποσχέθηκαν αυτοί που κυβερνούνε σήμερα ,ότι θα καταργούσαν από την πρώτη μέρα που θα έπαιρναν την εξουσία...!!!
Παραμύθια....!!!
Αν λοιπόν κάποιος αντέχει να δίνει τα 440 ευρώ, είτε οικονομικά, είτε για όποιον άλλο λόγο και δεν σκέφτεται να το πουλήσει πριν το αγοράσει, τον προτρέπω να πάει στο δίλιτρο και μάλιστα αντί να δώσει τα 2000-2500 ευρώ για μία παραπάνω έκδοση, που η αρχική active plus έχει τα πάντα, μόνο αισθητήρες παρκαρίσματος έβαλα μπροστά και πίσω , 150-200 ευρώ κάνουν, να πάει στην τετρακίνηση που το κάνει άλλο αυτοκίνητο...!!!
Νομίζω πως το best value για αυτό το αυτοκίνητο είναι ή το 1800 στα 30760 ευρώ, ή τα 35260 για το 4Χ4 στην έκδοση active plus...!!!
ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ για μένα για αυτόν που πήγε και έδωσε για αυτό το αυτοκίνητο πάνω από 40000 ευρώ...!!! Αν διαθέτεις τόσα, πας στο RAV, εννοείται ότι δεν έχεις πρόβλημα με τα 2500 κυβικά του, αλλιώς αν θέλεις χλίδα Λέξους...!!!
Πάνω όμως από 40000 ευρώ για κκ...???!!! Τα γούστα πληρώνονται...!!!
Όπως και οι λάθος επιλογές...!!!
Θα πω και τη γνώμη μου για το αν θα πρέπει κάποιος να αγοράσει καινούργιο στην active plus ή μεταχειρισμένο πιο πλούσιο με τα ίδια λεφτά...!!!
Καινούργιο με 1000, το κκ της πρώτης έκδοσης δεν υπολείπεται σε τίποτε λειτουργικό από την πιο πλούσια έκδοση που κάνει πάνω από 40000 ευρώ...!!!
Π.χ. τη δεκαοκτάρα ή δεκαενιάρα ζάντα με το χαμηλό προφίλ, τη θεωρώ δύσκολη στους Ελληνικούς δρόμους, επίσης το δερμάτινο σαλόνι, δύσκολο για την Ελλάδα των 30-35 βαθμών θερμοκρασίας...!!!
Δεν θα πρέπει με τίποτε να μπει κάποιος στην διαδικασία του να αγοράσει μεταχειρισμένο με το όποιο ρίσκο έχει αυτή η αγορά για να πάρει δεύτερο χέρι, που όταν θα έρθει η ώρα θα είναι τρίτο για τον επόμενο με ότι αυτό συνεπάγεται...!!! -
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
@parisg7777 said in Toyota Corolla Cross:
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Όσο για το φουλ υβριδικό που ανέφερες το Τουσόν ,44000 έκανε όταν πήγα να το πάρω, στα 37-38000 ήταν αυτό με τη 48βολτη μπαταρία που την είχε μόνο για την εκκίνηση, που 35 που 44...!!!
35 χιλιάρικα έχει η πιο φθηνή έκδοση full hybrid του Tucson.
Και 33Κ η πιο φθηνή του CC όπως έγραψα.
Και το Tucson δεν πληρώνει και φόροΑπό που προκύπτει ότι έχει 35 το φουλ υβριδικό Τουσόν ?? Από 42 ξεκινάει
ΑΝΤΕ καλά που τα έβαλες για να τελειώσουν και οι ανακρίβειες..!!
39390 το 4Χ4 με προωθητική 600 ευρώ..??!! Σήμερα..!! Αρχική 39990...!!!corolla cross 35260. η διαφορά 39390-35260= 4130 ευρώ...!!! Βγάλαμε και το φόρο για την επόμενη δεκαετία, αν ισχύει μέχρι το 2035, μας έμειναν και 6 κατοστάρικα..!!!
Βάλε και την κατανάλωση όμως ,μη ξεχνιέσαι...!!!
Και μετά σύγκρινε Τογιότα με Χιουντάι, ειδικά στην υβριδική τεχνολογία και πες πόσο πιο αυτοκίνητο είναι το Τουσόν από το κκ, όταν έρθει η ώρα να τα πουλήσουμε...!!!
Όταν θα πας να το δεις ,θα διαπιστώσεις ότι κάθε φορά που θέλεις κάτι, κλιματισμό π.χ. θα χρειάζεται ή συνοδηγό να έχεις, ή να παρκάρεις για να το ρυθμίσεις..!! Εντυπωσιακό στο μάτι, δύσκολο στο χειρισμό ...!!!
Το Σπόρταζ που είναι ίδιο αυτοκίνητο ξεκινάει από 40490 το 4Χ4 πάντα, μη μπερδευτούμε...!!https://www.configurator.kia.gr/model/new-sportage-hev-my25?
Αυτές είναι οι τιμές σήμερα, χωρίς ανακρίβειες..!!
@terryp117 Σβήστηκε η παράθεση φωτογραφίας. Καθώς ήταν η πρώτη φορά εκ μέρους σας, δεν υπάρχει ποινή αλλά μόνον προειδοποίηση. Θυμίζω εδώ ότι δεν παραθέτουμε μηνύματα που περιέχουν φωτογραφίες (απλά σβήνουμε την φωτογραφία από το αρχικό μήνυμα δηλαδή, κρατώντας το κείμενο που θέλουμε να παραθέσουμε). {Admin}
-
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
@parisg7777 said in Toyota Corolla Cross:
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Όσο για το φουλ υβριδικό που ανέφερες το Τουσόν ,44000 έκανε όταν πήγα να το πάρω, στα 37-38000 ήταν αυτό με τη 48βολτη μπαταρία που την είχε μόνο για την εκκίνηση, που 35 που 44...!!!
35 χιλιάρικα έχει η πιο φθηνή έκδοση full hybrid του Tucson.
Και 33Κ η πιο φθηνή του CC όπως έγραψα.
Και το Tucson δεν πληρώνει και φόροΑπό που προκύπτει ότι έχει 35 το φουλ υβριδικό Τουσόν ?? Από 42 ξεκινάει
ΑΝΤΕ καλά που τα έβαλες για να τελειώσουν και οι ανακρίβειες..!!
39390 το 4Χ4 με προωθητική 600 ευρώ..??!! Σήμερα..!! Αρχική 39990...!!!corolla cross 35260. η διαφορά 39390-35260= 4130 ευρώ...!!! Βγάλαμε και το φόρο για την επόμενη δεκαετία, αν ισχύει μέχρι το 2035, μας έμειναν και 6 κατοστάρικα..!!!
Βάλε και την κατανάλωση όμως ,μη ξεχνιέσαι...!!!
Και μετά σύγκρινε Τογιότα με Χιουντάι, ειδικά στην υβριδική τεχνολογία και πες πόσο πιο αυτοκίνητο είναι το Τουσόν από το κκ, όταν έρθει η ώρα να τα πουλήσουμε...!!!
Όταν θα πας να το δεις ,θα διαπιστώσεις ότι κάθε φορά που θέλεις κάτι, κλιματισμό π.χ. θα χρειάζεται ή συνοδηγό να έχεις, ή να παρκάρεις για να το ρυθμίσεις..!! Εντυπωσιακό στο μάτι, δύσκολο στο χειρισμό ...!!!
Το Σπόρταζ που είναι ίδιο αυτοκίνητο ξεκινάει από 40490 το 4Χ4 πάντα, μη μπερδευτούμε...!!https://www.configurator.kia.gr/model/new-sportage-hev-my25?
Αυτές είναι οι τιμές σήμερα, χωρίς ανακρίβειες..!!
Ποιος μίλησε για το 4Χ4?
Διάβαζε καλύτερα.
Έχεις μεγάλα θέματα. Σε αφήνω με αυτά. -
@georgemit said in Toyota Corolla Cross:
Εντωμεταξύ όταν κοιτάζουμε καταναλώσεις πόλης, συνήθως ξεχνάμε κάτι.
Επειδή οι καθημερινές μας διαδρομές είναι συνήθως μικρές, γυρω στα 10km, ακόμα και 2 λίτρα στα 100 να έχουν διαφορά 2 αυτοκίνητα, το χρηματικό επιπλέον κόστος είναι σχεδόν ασήμαντο.Μιλάμε για κάποια λίγα επιπλέον € τον μήνα.
Ακριβώς και επειδή πλέον κάνω λίγα χλμ και οι διαδρομές είναι πολύ μικρές το ντίζελ δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί και δίνει πάνω από 6,5 λίτρα, αλλά τα χλμ είναι τόσο λίγα που είναι αδιάφορο το κόστος.
Αν έκανα 10-20 χλμ την ημέρα, αντί για 5-10 που κάνω θα ήταν θέμα.
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@georgemit said in Toyota Corolla Cross:
Εντωμεταξύ όταν κοιτάζουμε καταναλώσεις πόλης, συνήθως ξεχνάμε κάτι.
Επειδή οι καθημερινές μας διαδρομές είναι συνήθως μικρές, γυρω στα 10km, ακόμα και 2 λίτρα στα 100 να έχουν διαφορά 2 αυτοκίνητα, το χρηματικό επιπλέον κόστος είναι σχεδόν ασήμαντο.Μιλάμε για κάποια λίγα επιπλέον € τον μήνα.
Ακριβώς και επειδή πλέον κάνω λίγα χλμ και οι διαδρομές είναι πολύ μικρές το ντίζελ δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί και δίνει πάνω από 6,5 λίτρα, αλλά τα χλμ είναι τόσο λίγα που είναι αδιάφορο το κόστος.
Αν έκανα 10-20 χλμ την ημέρα, αντί για 5-10 που κάνω θα ήταν θέμα.
Και καπως ετσι το dpf υποφερει..
Toyota Corolla Cross