-
Φυσικα και ο καθενας μπορει να λεει τη γνωμη του. Το να λες ομως καθε 15 μερες οτι ειναι κακασχημο δειχνει οτι δεν εχεις τη στοιχειωδη ενσυναίσθηση απεναντι σε καποιον που το εχει αποκτησει. Ακομα και αν ειναι κακασχημο δεν το λες και οχι ετσι. Λες εμενα δεν μου αρεσει εμφανισιακα ή δεν ειναι πετυχημενο σχεδιαστικα.
-
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
Τα νήματα στους 4Τ δεν υποκαθιστούν ειδικά φορά και γκρουπς.
Γράφουν όλοι όσοι έχουν άποψη, ιδανικά έχοντας δοκιμάσει και απορρίψει το αμάξι.
Προσωπικα το έχω δοκιμάσει και απορρίψει όπως και άλλα νέα Τογιότα παρότι 26 χρόνια κάτοχος ενός Τογιότα (ενίοτε και 2).
Τους λόγους τους έχω γράψει.
Όσοι το επέλεξαν προφανώς παρέβλεψαν ότι είδα εγώ ή είχαν υψηλότερα αλλα κριτήρια.
Κανένα αμάξι δεν είναι τέλειο και ειδικά τα δικά μου -για εμένα προσωπικά τουλάχιστον - παρότι πάντα εμπορικά και αντικειμενικά καλά μοντέλα (rav4, Qashqai, X1, Yaris cross, Yaris, tcross, Tesla model 3). θα βγω ακομπλεξάριστα να γράψω τα κατά τους ή και να κράξω αν χρειάζεται.
Ετσι γιατί και αυτά πρέπει να γράφονται.Μα και στο νήμα του puma και γω σαν κάτοχος έχω γράψει τα άσχημα του δικού μου αυτοκινήτου. Πχ είναι χάλια τα περιμετρικά λάστιχα του αυτοκινήτου, ελεεινής ποιότητας και αν δεν προσέξεις με πιεστικό καταστρέφονται εύκολα. Και άλλα μείον έχει φυσικά. δεν καταλαβαίνω το κακό να γράφουμε τα συν και τα κατά του κάθε αυτοκινήτου κατά την άποψη μας κάτοχοι ή μη
-
@george-0 said in Toyota Corolla Cross:
Φυσικα και ο καθενας μπορει να λεει τη γνωμη του. Το να λες ομως καθε 15 μερες οτι ειναι κακασχημο δειχνει οτι δεν εχεις τη στοιχειωδη ενσυναίσθηση απεναντι σε καποιον που το εχει αποκτησει. Ακομα και αν ειναι κακασχημο δεν το λες και οχι ετσι. Λες εμενα δεν μου αρεσει εμφανισιακα ή δεν ειναι πετυχημενο σχεδιαστικα.
Δεν ξέρω αν διάβασες το τέλος έγραψα άσε το εμφανισιακο κατά μέρος είναι υποκειμενικο και εστίασα σε χώρους, ηχομόνωση και απτή ποιότητα . Όχι εμφάνιση
Απλά κάποιοι δεν θέλουν ούτε να διαβάζουν το παραμικρό αρνητικό λες και έχουν μετοχες
-
Όσο ζεις ένα αυτοκίνητο, τόσο το μαθαίνεις.
Κάθε μέρα ανακαλύπτω και καινούργια πράγματα, τα οποία νοιώθω την ανάγκη να τα μοιραστώ μαζί σας.
Απλά διαπιστώσεις που αφορούν εμένα πρώτον κάνω που πιθανόν να αφήνουν κάποιους άλλους αδιάφορους, όπως και να ενδιαφέρουν κάποιους τρίτους που θέλουν να αγοράσουν.
Σας γράφω εδώ μέσα επί το πλείστον εννοείται για το κκ ,διότι θεωρώ πως όσοι ψάχνονται για το αυτοκίνητο, να αγοράσουν , να πάρουν πληροφορίες οι κάτοχοι για οτιδήποτε, όπως π.χ. για την αναβάθμιση της κάμερας που από εδώ ενημερώθηκα κι εγώ, κ.λπ....,πως εδώ θα τις βρούνε.
Κανείς δεν είπε ότι θα έπρεπε να είμαστε με αυστηρή προτεσταντική νοοτροπία, μόνο κκ και τίποτε άλλο, αλλά νομίζω πως θα έπρεπε ο καθένας μας να ξέρει που πρέπει να σταματάει, δύσκολο πράγμα......
Αν σε ένα φόρουμ που γράφει corolla cross δεν δίνεται προτεραιότητα σε αυτό που αναφέρεται, τότε γιατί το γράφει..??!!
Το κκ των 4 τροχών δηλαδή τι είναι..??!!
Επίσης δεν θεωρώ κακό το να βγαίνουμε και να λέμε καλά λόγια επειδή το επιλέξαμε, δεν σημαίνει αυτό ότι ευλογούμε τα γένια μας.
ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ είναι αυτό που έγραψε κάποιος φίλος παραπάνω, ότι για να το επιλέξουμε μας άρεσε και όχι μόνο αισθητικά , ή στη χειρότερη περίπτωση κάποιοι να αποφάσισαν να το πάρουν ζυγίζοντας τα υπέρ και τα κατά, έστω και αν δεν τους άρεσε η εμφάνιση του.
Παραβλέποντας κάποιους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, ακόμα και με επιτιμητικό μπλαζέ στυλάκι από κάποιους, θα έλεγα ΕΙΡΗΝΗ ΥΜΙΝ, επιτρέψτε εμάς που το έχουμε και μας αρέσει να εκφράζουμε το θαυμασμό μας, αλλά και τη χαρά μας χωρίς ντροπή για το αυτοκίνητο...!!
Και να είστε σίγουροι, πως αν χρειαστεί θα το κράξουμε...!!!
Ένα είναι σίγουρο, ότι δεν είμαστε υπάλληλοι της Τογιότα, η εταιρεία έχει πρόβλημα στις παραδόσεις, δεν προλαβαίνει λέμε, ούτε βέβαια πτοείται από τις όποιες επικρίσεις...!!!
Όταν π.χ. γυρίζεις από τον Άγιο Αθανάσιο Πέλλας στη Θεσσαλονίκη και βλέπεις μπαίνοντας στο γκαράζ 3,3 λίτρα κατανάλωση, πηγαίνοντας κανονικά όπως όλοι στο δρόμο και λίγο πιο γρήγορα κάποιες στιγμές, 130 χλμ. διαδρομή, αν δεν έχεις πετρελαιοπηγές , ή τα μύρια στην τράπεζα, τότε ίσως να σκέφτεσαι τι ωραία επιλογή που έκανες, κι άσε τους άλλους να λένε για τη μούρη του ή τον κώ......του...!!!
7,5-8 ευρώ κατανάλωση με τη βενζίνη κάτω από 1,70...!!!
Απορώ με αυτούς που επιλέγουν αυτοκίνητο με πρωτεύον κριτήριο, π.χ. αν έχει καλά ηχεία το ραδιόφωνο, ή έχει δύο usb θύρες αντί για μία, περί ορέξεως βέβαια...!!!
Και όχι μόνο για αυτούς που τους περισσεύουν, αυτούς τους καταλαβαίνω, γούστα βγάζουν, τους άλλους εννοώ τους πολλούς, που πληρώνουν τη δόση κάθε μήνα...!!!
Καλό σας απόγευμα... -
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Απορώ με αυτούς που επιλέγουν αυτοκίνητο με πρωτεύον κριτήριο, π.χ. αν έχει καλά ηχεία το ραδιόφωνο, ή έχει δύο usb θύρες αντί για μία, περί ορέξεως βέβαια...!!!
Και όχι μόνο για αυτούς που τους περισσεύουν, αυτούς τους καταλαβαίνω, γούστα βγάζουν, τους άλλους εννοώ τους πολλούς, που πληρώνουν τη δόση κάθε μήνα...!!!Κακώς απορείς.
Ο καθένας έχει τα κριτήρια του και δεν οφείλουν να είναι ίδια με τα δικά σου ή τα δικά μου ή οποιουδήποτε άλλου.
Ο καθένας κάνει κουμάντο στη τσέπη του και ξέρει αν θα του ρίξει έξω τον προϋπολογισμό το να κάψει 6 λίτρα αντί για 4. -
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Όσο ζεις ένα αυτοκίνητο, τόσο το μαθαίνεις.
Κάθε μέρα ανακαλύπτω και καινούργια πράγματα, τα οποία νοιώθω την ανάγκη να τα μοιραστώ μαζί σας.
Απλά διαπιστώσεις που αφορούν εμένα πρώτον κάνω που πιθανόν να αφήνουν κάποιους άλλους αδιάφορους, όπως και να ενδιαφέρουν κάποιους τρίτους που θέλουν να αγοράσουν.
Σας γράφω εδώ μέσα επί το πλείστον εννοείται για το κκ ,διότι θεωρώ πως όσοι ψάχνονται για το αυτοκίνητο, να αγοράσουν , να πάρουν πληροφορίες οι κάτοχοι για οτιδήποτε, όπως π.χ. για την αναβάθμιση της κάμερας που από εδώ ενημερώθηκα κι εγώ, κ.λπ....,πως εδώ θα τις βρούνε.
Κανείς δεν είπε ότι θα έπρεπε να είμαστε με αυστηρή προτεσταντική νοοτροπία, μόνο κκ και τίποτε άλλο, αλλά νομίζω πως θα έπρεπε ο καθένας μας να ξέρει που πρέπει να σταματάει, δύσκολο πράγμα......
Αν σε ένα φόρουμ που γράφει corolla cross δεν δίνεται προτεραιότητα σε αυτό που αναφέρεται, τότε γιατί το γράφει..??!!
Το κκ των 4 τροχών δηλαδή τι είναι..??!!
Επίσης δεν θεωρώ κακό το να βγαίνουμε και να λέμε καλά λόγια επειδή το επιλέξαμε, δεν σημαίνει αυτό ότι ευλογούμε τα γένια μας.
ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ είναι αυτό που έγραψε κάποιος φίλος παραπάνω, ότι για να το επιλέξουμε μας άρεσε και όχι μόνο αισθητικά , ή στη χειρότερη περίπτωση κάποιοι να αποφάσισαν να το πάρουν ζυγίζοντας τα υπέρ και τα κατά, έστω και αν δεν τους άρεσε η εμφάνιση του.
Παραβλέποντας κάποιους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, ακόμα και με επιτιμητικό μπλαζέ στυλάκι από κάποιους, θα έλεγα ΕΙΡΗΝΗ ΥΜΙΝ, επιτρέψτε εμάς που το έχουμε και μας αρέσει να εκφράζουμε το θαυμασμό μας, αλλά και τη χαρά μας χωρίς ντροπή για το αυτοκίνητο...!!
Και να είστε σίγουροι, πως αν χρειαστεί θα το κράξουμε...!!!
Ένα είναι σίγουρο, ότι δεν είμαστε υπάλληλοι της Τογιότα, η εταιρεία έχει πρόβλημα στις παραδόσεις, δεν προλαβαίνει λέμε, ούτε βέβαια πτοείται από τις όποιες επικρίσεις...!!!
Όταν π.χ. γυρίζεις από τον Άγιο Αθανάσιο Πέλλας στη Θεσσαλονίκη και βλέπεις μπαίνοντας στο γκαράζ 3,3 λίτρα κατανάλωση, πηγαίνοντας κανονικά όπως όλοι στο δρόμο και λίγο πιο γρήγορα κάποιες στιγμές, 130 χλμ. διαδρομή, αν δεν έχεις πετρελαιοπηγές , ή τα μύρια στην τράπεζα, τότε ίσως να σκέφτεσαι τι ωραία επιλογή που έκανες, κι άσε τους άλλους να λένε για τη μούρη του ή τον κώ......του...!!!
7,5-8 ευρώ κατανάλωση με τη βενζίνη κάτω από 1,70...!!!
Απορώ με αυτούς που επιλέγουν αυτοκίνητο με πρωτεύον κριτήριο, π.χ. αν έχει καλά ηχεία το ραδιόφωνο, ή έχει δύο usb θύρες αντί για μία, περί ορέξεως βέβαια...!!!
Και όχι μόνο για αυτούς που τους περισσεύουν, αυτούς τους καταλαβαίνω, γούστα βγάζουν, τους άλλους εννοώ τους πολλούς, που πληρώνουν τη δόση κάθε μήνα...!!!
Καλό σας απόγευμα...Είναι πάρα πολύ χρήσιμο να γράφετε οι κάτοχοι.
Εγώ πάντα σας διαβάζω όλους τους κατόχους όλων των αυτοκινήτων και πολλές φορές διαμορφώνω απόψη
Έγραψα ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι κορυφή σε κάποιους τομείς. Είναι ένα πολύ VFM αυτοκίνητο με εκπληκτικά καλή κατανάλωση και τεχνολογία για να το πετύχει και το συνδιάζει με αξιοπιστία και ξεγνοιασιά από βλάβες που είναι πολύ σημαντικό. Το δίλιτρο μάλιστα πιστεύω ότι έχει και πολύ καλή δύναμη και θα ήταν ιδανικότερο όχημα αλλά λόγω φορολογίας του ελληνικού κράτους αναγκαστικά πάμε στην Ελλάδα για το 1800
Το Ειρήνη ημίν και από μένα.
Απλά μην είστε επιθετικοί σε μας που θα γράφουμε την άποψη μας ακόμα και να μην σας αρέσει. Ακόμα και αν εμείς έχουμε αλλά κριτήρια δεν σημαίνει ότι έχουμε κάτι να χωρίσουμε μαζί σας. Καλά κάνετε και το εξυμνειτε αλίμονο. Αλλά δεν είναι κακο να δέχεστε και την αντίπερα άποψη και γνώμη.
Επίσης φιλικά το λέω, μην κρίνετε αν δεν γνωρίζετε. Το τι επιλέγω εγώ και ψωνίζωκαι πως δεν το ξέρετε . από ψυγείο μέχρι αυτοκίνητο δεν έχω βάλει δάνειο και δόση ποτέ στην ζωή μου. Όχι ότι σας ενδιαφέρει απλά επειδή αναφέρατε κάτι στον αέρα γενικά.
Και κάποιοι μπορεί να καίμε και 10 λίτρα πηγαίνοντας στον Άγιο Αθανάσιο Πέλλας εκδρομή 2 φορές τον χρόνο από Αθήνα με όχι πάντα νόμιμες ταχυτητες με το σπορτίφ αμαξάκι μας αλλά μπορεί και το δεύτερο αμάξι που χρησιμοποιούμε καθημερινά και είναι ηλεκτρικό που καίει ρεύμα από το φωτόβολταικο μας και να κινείται εντελώς τσάμπα και όχι να καίει 3,3 λίτρα
Καλό βράδυ μιας και γράφω από κινα
-
Κύριοι, στο Θέμα του κάθε αυτοκινήτου μπορεί να γράφει όποιος το επιθυμεί, αρκεί να αναφέρεται στο συγκεκριμένο μοντέλο και φυσικά να τηρεί τον Κανονισμό του Forum. Επίσης και η σύγκριση με ανταγωνιστικά μοντέλα επιτρέπεται, αρκεί να μην ξεφεύγει η συζήτηση, χωρίς να αφορά πλέον το αυτοκίνητο του Θέματος.
-
@tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:
Προσωπικα η εμφανιση του cc μ αφηνει αδιαφορο..δεν το θεωρω ασχημο ..Ασχημο θεωρω π.χ το nissan tiida..θα ηθελα στη κατηγορια ενα chr cross και οχι coupe με τους ογκους του cc αλλα την εμφανιση του chr..τοτε ομως τι θα πουλουσε το cc?..
η αν το θεσω αλλιως τι θα πουλουσε οποιοδηποτε αλλο c suv αν ειχε και την τοπ εμφανιση στο πακετο που ηδη εχει?-Για τους χωρους και το πορτπαγκαζ..αυτο ισχυει για ολα τα toyota/lexus..Τι να το κανω να νε μεσα αεροδρομιο οταν στις 100 μετακινησεις μου χρειαζοντε 2-3-5 φορες?.οταν εχω καθε μερα αξιοπιστια,οικονομια,ποιοτητα κυλησης μεσα στη πολη κλπ κλπ..
Οποιος εχει αναγκες ημιφορτηγου η mpv η μεταφερει 5 ατομα στο 50+% των μετακινησεων του φυσικα και δεν θα παρει cc και πιθανον ουτε καν τουοτα που λενε και στο χωριο μου..-Για τα πλαστικα ακομα και γω στο lexus χαμηλα δεν εχω και τα τοπ σε αφη..ο χρονος θα δειξει αν ειναι ανταξια των προκατωχων του που ταν αθανατα αν και οχι τοπ σε ποιοτητα..αυτο που με ενοχλει πιο πολυ ειναι κατι υφασματα 00s που χουν τα καθισματα ισως στις πιο απλες εκδοσεις..
Για την εμφανιση ουδεν σχολιο , εχω εκφρασει την γνωμη μου. Ειναι υποκειμενικο ομως οποτε δεν βγαζουμε ακρη.
Για τους χωρους. Το οτι για σενα για τον Χ και για τον Υ που σας αρκουν οι μικροι χωροι ολα οκ (αν και γιατι να πάρεις τοσο γκουμουτσα αμάξι C-suv αν δεν θες χωρους αλλα οκ αστο αυτό). Αλλα για κάποιους αλλους τον Ζ, τον Ν και τον Μ μπορει να είναι σημαντικο και ο κυριασχος λόγος που αγοραζουν ενα C-SUV οχημα. Δεν εξεταζουμε αν σας κανει σε μερικούς. Το συγκρινω με αλλα της κατηγορίας του και χάνει πανυγυρικά. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ με τα ανταγωνιστικά μοντελα είναι στον πατο της κατηγοριας, δεν φταιω εγώ αντικειμενικά είναι. Αν μπεις σε ενα TIGUAN, ενα KUGA , ενα SPORTAGE τυχαια 3 παραδειγματα σε ανταγωνιστικα αλλων μαρκών οι χωροι τους ειναι τεραστιοι σε συγκριση. Οποτε για οποιους τελωσπαντων εχουν σημασια οι χωροι ειπα ότι εχει μειωνεκτημα. Τι να κανουμε δηλαδη δεν είναι ολα φοβερα και υπεροχα στο CC , εχει και πραγματα που μειωνεκτει απο τον ανταγωνισμό
αντιστοιχα και για την απτη ποιοτητα.
μην βαζεις το lexus σου στην συζητηση, είναι αλλη κατηγορία (b-suv), ειναι premium και οχι VFM οχημα και μια χαρα εχει απτη ποιοτητα μεσα. Δεν λεω για χαμηλά, σιγα εκει δεν ενδιαφερει κανέναν
Προσεξε. Δεν εγραψα οτι δεν με ενδιαφερουν οι χωροι εμενα η τους υπολοιπους ενδιαφερομενους..προφανως γ αυτο κοιτουν c suv!!.. αυτο που εγραψα ειναι ποσες φορες θα τους χρειασθω..αν τους χρειαζεσε 5 φορες στις 100 μετακινησεις τοτε κανεις την παραχωρηση και το cc ισως φανταζει μονοδρομος..αν τις μισες μετακινησεις τις κανεις με παιδια μπαγκαζια κλπ κλπ τοτε κοιτας αλλου..
Υ.γ Δεν θα περνα cc οχι για τους χωρουςΈχω κουβαλήσει πάνω από 30 φορές πράγματα, σε μεγάλη απόσταση λόγω μετακόμισης.
Πίστεψε με αν είχα το παλιό Πεζώ μου 307 στέισιον , άντε να ήταν 25 οι φορές που θα κουβαλούσα, το οποίο Πεζώ έπαιρνε μέσα μέχρι πλυντήριο..!!
Αλλά έτσι κι αλλιώς πάω ,οπότε κάθε φορά κάτι παίρνω και το λύνω το θέμα...!!!
Δεν αποτελεί κριτήριο απόρριψης το αυτοκίνητο λόγω χωρητικότητας του πορτ μπαγκάζ. Μόνο αν έχεις οικογένεια πενταμελή πρέπει να το σκεφθείς καλά. αλλά σε πόσα αυτοκίνητα ταξιδεύουν 5 με άνεση...???!!!
Επίσης το δεύτερο που θα προβλημάτιζε κάποιον , θα ήταν τα 2000 κυβικά , αν σκέφτεται να το αλλάξει σύντομα, είναι πιο δύσκολο, αυτό όμως για όποιον θεωρεί ότι τα 140 άλογα του 1800 αρκούν , δεν αποτελεί πρόβλημα ,τα 440 ευρώ της πενταετίας λόγω φόρου, τα βγάζεις στο πρώτο τρίμηνο από την μειωμένη κατανάλωση, μόνο κανένα επίδομα πετρελαίου σου απορρίπτει, από αυτά που δίνει η κυβέρνηση, σαν να είμαστε τριτοκοσμικοί...!!!
Το δίλιτρο όμως υπερτερεί σε 2 βασικά πράγματα, έχει πολύ καλό γκάζι για φορτηγάκι, 0-100 περίπου 7,5 δεύτερα και έχει και τετρακίνηση αν θέλεις, με επίσης πολύ καλύτερη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που σου προσφέρει πολλά πράγματα ,ιδίως στην άνεση όταν ταξιδεύεις...!!! -
Τι αξια εχει η γνωμη καποιου σε ενα φορουμ για το αν ενα αμαξι ειναι ομορφο ή ασχημο;
Τι αξια εχει αν το θεωρει μικρο, μεγαλο, φτηνιαρικο, πολυτελες, με σκληρα ή μαλακα πλαστικα;Καμια. Ειναι απλα η γνωμη του.
Αυτος που ενδιαφερεται να αγορασει σε 10 λεπτα στην εκθεση θα καταλαβει αν τα παραπανω αποτελουν λογους να το αποκλεισει ή οχι απο τις επιλογες του.
Αν του κανει θα προχωρησει σε test drive κι αν του κανει κι εκει θα κοιταξει τα χρηματοδοτικα, χρονους παραδοσης, κλπ , κι να ολα ειναι οπως τα θελει θα το κλεισει.Αλλιως θα παει αλλου.
Το μεγεθος ενος αυτοκινητου πχ εχει σχεση με τις δικες μας αναγκες και το τι ειχαμε πριν και οχι με τα συγκριτικα της κατηγοριας.
το ιδιο και για το εσωτερικο του, τον κινητηρα του κλπ
Αν το ζητημα ειναι στα Χ λεφτα να εχω την μεγιστη οικονομια πας σε μια επιλογη, αν θες τους μεγιστους χωρους πας σε μια αλλη, κλπ
Τελειο αυτοκινητο δεν υπαρχει, ιδανικο ειναι αυτο που ταιριαζει περισσοτερο σε εμας και τις αναγκες μας.
-
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:
Προσωπικα η εμφανιση του cc μ αφηνει αδιαφορο..δεν το θεωρω ασχημο ..Ασχημο θεωρω π.χ το nissan tiida..θα ηθελα στη κατηγορια ενα chr cross και οχι coupe με τους ογκους του cc αλλα την εμφανιση του chr..τοτε ομως τι θα πουλουσε το cc?..
η αν το θεσω αλλιως τι θα πουλουσε οποιοδηποτε αλλο c suv αν ειχε και την τοπ εμφανιση στο πακετο που ηδη εχει?-Για τους χωρους και το πορτπαγκαζ..αυτο ισχυει για ολα τα toyota/lexus..Τι να το κανω να νε μεσα αεροδρομιο οταν στις 100 μετακινησεις μου χρειαζοντε 2-3-5 φορες?.οταν εχω καθε μερα αξιοπιστια,οικονομια,ποιοτητα κυλησης μεσα στη πολη κλπ κλπ..
Οποιος εχει αναγκες ημιφορτηγου η mpv η μεταφερει 5 ατομα στο 50+% των μετακινησεων του φυσικα και δεν θα παρει cc και πιθανον ουτε καν τουοτα που λενε και στο χωριο μου..-Για τα πλαστικα ακομα και γω στο lexus χαμηλα δεν εχω και τα τοπ σε αφη..ο χρονος θα δειξει αν ειναι ανταξια των προκατωχων του που ταν αθανατα αν και οχι τοπ σε ποιοτητα..αυτο που με ενοχλει πιο πολυ ειναι κατι υφασματα 00s που χουν τα καθισματα ισως στις πιο απλες εκδοσεις..
Για την εμφανιση ουδεν σχολιο , εχω εκφρασει την γνωμη μου. Ειναι υποκειμενικο ομως οποτε δεν βγαζουμε ακρη.
Για τους χωρους. Το οτι για σενα για τον Χ και για τον Υ που σας αρκουν οι μικροι χωροι ολα οκ (αν και γιατι να πάρεις τοσο γκουμουτσα αμάξι C-suv αν δεν θες χωρους αλλα οκ αστο αυτό). Αλλα για κάποιους αλλους τον Ζ, τον Ν και τον Μ μπορει να είναι σημαντικο και ο κυριασχος λόγος που αγοραζουν ενα C-SUV οχημα. Δεν εξεταζουμε αν σας κανει σε μερικούς. Το συγκρινω με αλλα της κατηγορίας του και χάνει πανυγυρικά. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ με τα ανταγωνιστικά μοντελα είναι στον πατο της κατηγοριας, δεν φταιω εγώ αντικειμενικά είναι. Αν μπεις σε ενα TIGUAN, ενα KUGA , ενα SPORTAGE τυχαια 3 παραδειγματα σε ανταγωνιστικα αλλων μαρκών οι χωροι τους ειναι τεραστιοι σε συγκριση. Οποτε για οποιους τελωσπαντων εχουν σημασια οι χωροι ειπα ότι εχει μειωνεκτημα. Τι να κανουμε δηλαδη δεν είναι ολα φοβερα και υπεροχα στο CC , εχει και πραγματα που μειωνεκτει απο τον ανταγωνισμό
αντιστοιχα και για την απτη ποιοτητα.
μην βαζεις το lexus σου στην συζητηση, είναι αλλη κατηγορία (b-suv), ειναι premium και οχι VFM οχημα και μια χαρα εχει απτη ποιοτητα μεσα. Δεν λεω για χαμηλά, σιγα εκει δεν ενδιαφερει κανέναν
Προσεξε. Δεν εγραψα οτι δεν με ενδιαφερουν οι χωροι εμενα η τους υπολοιπους ενδιαφερομενους..προφανως γ αυτο κοιτουν c suv!!.. αυτο που εγραψα ειναι ποσες φορες θα τους χρειασθω..αν τους χρειαζεσε 5 φορες στις 100 μετακινησεις τοτε κανεις την παραχωρηση και το cc ισως φανταζει μονοδρομος..αν τις μισες μετακινησεις τις κανεις με παιδια μπαγκαζια κλπ κλπ τοτε κοιτας αλλου..
Υ.γ Δεν θα περνα cc οχι για τους χωρουςΈχω κουβαλήσει πάνω από 30 φορές πράγματα, σε μεγάλη απόσταση λόγω μετακόμισης.
Πίστεψε με αν είχα το παλιό Πεζώ μου 307 στέισιον , άντε να ήταν 25 οι φορές που θα κουβαλούσα, το οποίο Πεζώ έπαιρνε μέσα μέχρι πλυντήριο..!!
Αλλά έτσι κι αλλιώς πάω ,οπότε κάθε φορά κάτι παίρνω και το λύνω το θέμα...!!!
Δεν αποτελεί κριτήριο απόρριψης το αυτοκίνητο λόγω χωρητικότητας του πορτ μπαγκάζ. Μόνο αν έχεις οικογένεια πενταμελή πρέπει να το σκεφθείς καλά. αλλά σε πόσα αυτοκίνητα ταξιδεύουν 5 με άνεση...???!!!
Επίσης το δεύτερο που θα προβλημάτιζε κάποιον , θα ήταν τα 2000 κυβικά , αν σκέφτεται να το αλλάξει σύντομα, είναι πιο δύσκολο, αυτό όμως για όποιον θεωρεί ότι τα 140 άλογα του 1800 αρκούν , δεν αποτελεί πρόβλημα ,τα 440 ευρώ της πενταετίας λόγω φόρου, τα βγάζεις στο πρώτο τρίμηνο από την μειωμένη κατανάλωση, μόνο κανένα επίδομα πετρελαίου σου απορρίπτει, από αυτά που δίνει η κυβέρνηση, σαν να είμαστε τριτοκοσμικοί...!!!
Το δίλιτρο όμως υπερτερεί σε 2 βασικά πράγματα, έχει πολύ καλό γκάζι για φορτηγάκι, 0-100 περίπου 7,5 δεύτερα και έχει και τετρακίνηση αν θέλεις, με επίσης πολύ καλύτερη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που σου προσφέρει πολλά πράγματα ,ιδίως στην άνεση όταν ταξιδεύεις...!!!Δεν αποτελεί λόγο απόρριψης για σένα.
Άλλος φίλος μπορεί να έχει εντελώς διαφορετικές ανάγκες από σενα και μένα δεν είμαστε όλοι ίδιοι και έχουμε τις ίδιες ανάγκες. Πάντα υπάρχουν κάποιοι που τους ενδιαφέρει πολύ. Εγώ ξεκάθαρα πήρα bsuv και όχι csuv γιατί για μένα ήταν προτεραιοτητα να μην είναι μεγάλο σκαφος σε μήκος, άλλον μπορεί να μην τον νοιάζει καθόλου γιατί δεν έχει θέμα πάρκινγκ. Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ανάγκες
Συμφωνώ ότι το δίλιτρο είναι πολύ καλύτερο. Δεν φταίει το αυτοκίνητο και ο κινητήρας του που το ελληνικό κράτος έχει βάλει έναν απαράδεκτο φόρο λες και ένα δίλιτρο αυτοκίνητο είναι πολυτελεια. Απλά δεν θα έπαιρνα δίλιτρο γιατί με εκνευρίζει να δίνω στους κλέφτες έστω και ένα ευρώ δεν είναι τόσο για το φόρο τον ίδιο, όσο ιδεολογικά που με εκνευρίζει. Και χάνει και σε αξία μεταπώλησης το δίλιτρο αλλά ειλικρινά ούτε αυτό θα με ένοιαζε προσωπικά .
-
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:
Προσωπικα η εμφανιση του cc μ αφηνει αδιαφορο..δεν το θεωρω ασχημο ..Ασχημο θεωρω π.χ το nissan tiida..θα ηθελα στη κατηγορια ενα chr cross και οχι coupe με τους ογκους του cc αλλα την εμφανιση του chr..τοτε ομως τι θα πουλουσε το cc?..
η αν το θεσω αλλιως τι θα πουλουσε οποιοδηποτε αλλο c suv αν ειχε και την τοπ εμφανιση στο πακετο που ηδη εχει?-Για τους χωρους και το πορτπαγκαζ..αυτο ισχυει για ολα τα toyota/lexus..Τι να το κανω να νε μεσα αεροδρομιο οταν στις 100 μετακινησεις μου χρειαζοντε 2-3-5 φορες?.οταν εχω καθε μερα αξιοπιστια,οικονομια,ποιοτητα κυλησης μεσα στη πολη κλπ κλπ..
Οποιος εχει αναγκες ημιφορτηγου η mpv η μεταφερει 5 ατομα στο 50+% των μετακινησεων του φυσικα και δεν θα παρει cc και πιθανον ουτε καν τουοτα που λενε και στο χωριο μου..-Για τα πλαστικα ακομα και γω στο lexus χαμηλα δεν εχω και τα τοπ σε αφη..ο χρονος θα δειξει αν ειναι ανταξια των προκατωχων του που ταν αθανατα αν και οχι τοπ σε ποιοτητα..αυτο που με ενοχλει πιο πολυ ειναι κατι υφασματα 00s που χουν τα καθισματα ισως στις πιο απλες εκδοσεις..
Για την εμφανιση ουδεν σχολιο , εχω εκφρασει την γνωμη μου. Ειναι υποκειμενικο ομως οποτε δεν βγαζουμε ακρη.
Για τους χωρους. Το οτι για σενα για τον Χ και για τον Υ που σας αρκουν οι μικροι χωροι ολα οκ (αν και γιατι να πάρεις τοσο γκουμουτσα αμάξι C-suv αν δεν θες χωρους αλλα οκ αστο αυτό). Αλλα για κάποιους αλλους τον Ζ, τον Ν και τον Μ μπορει να είναι σημαντικο και ο κυριασχος λόγος που αγοραζουν ενα C-SUV οχημα. Δεν εξεταζουμε αν σας κανει σε μερικούς. Το συγκρινω με αλλα της κατηγορίας του και χάνει πανυγυρικά. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ με τα ανταγωνιστικά μοντελα είναι στον πατο της κατηγοριας, δεν φταιω εγώ αντικειμενικά είναι. Αν μπεις σε ενα TIGUAN, ενα KUGA , ενα SPORTAGE τυχαια 3 παραδειγματα σε ανταγωνιστικα αλλων μαρκών οι χωροι τους ειναι τεραστιοι σε συγκριση. Οποτε για οποιους τελωσπαντων εχουν σημασια οι χωροι ειπα ότι εχει μειωνεκτημα. Τι να κανουμε δηλαδη δεν είναι ολα φοβερα και υπεροχα στο CC , εχει και πραγματα που μειωνεκτει απο τον ανταγωνισμό
αντιστοιχα και για την απτη ποιοτητα.
μην βαζεις το lexus σου στην συζητηση, είναι αλλη κατηγορία (b-suv), ειναι premium και οχι VFM οχημα και μια χαρα εχει απτη ποιοτητα μεσα. Δεν λεω για χαμηλά, σιγα εκει δεν ενδιαφερει κανέναν
Προσεξε. Δεν εγραψα οτι δεν με ενδιαφερουν οι χωροι εμενα η τους υπολοιπους ενδιαφερομενους..προφανως γ αυτο κοιτουν c suv!!.. αυτο που εγραψα ειναι ποσες φορες θα τους χρειασθω..αν τους χρειαζεσε 5 φορες στις 100 μετακινησεις τοτε κανεις την παραχωρηση και το cc ισως φανταζει μονοδρομος..αν τις μισες μετακινησεις τις κανεις με παιδια μπαγκαζια κλπ κλπ τοτε κοιτας αλλου..
Υ.γ Δεν θα περνα cc οχι για τους χωρουςΈχω κουβαλήσει πάνω από 30 φορές πράγματα, σε μεγάλη απόσταση λόγω μετακόμισης.
Πίστεψε με αν είχα το παλιό Πεζώ μου 307 στέισιον , άντε να ήταν 25 οι φορές που θα κουβαλούσα, το οποίο Πεζώ έπαιρνε μέσα μέχρι πλυντήριο..!!
Αλλά έτσι κι αλλιώς πάω ,οπότε κάθε φορά κάτι παίρνω και το λύνω το θέμα...!!!
Δεν αποτελεί κριτήριο απόρριψης το αυτοκίνητο λόγω χωρητικότητας του πορτ μπαγκάζ. Μόνο αν έχεις οικογένεια πενταμελή πρέπει να το σκεφθείς καλά. αλλά σε πόσα αυτοκίνητα ταξιδεύουν 5 με άνεση...???!!!
Επίσης το δεύτερο που θα προβλημάτιζε κάποιον , θα ήταν τα 2000 κυβικά , αν σκέφτεται να το αλλάξει σύντομα, είναι πιο δύσκολο, αυτό όμως για όποιον θεωρεί ότι τα 140 άλογα του 1800 αρκούν , δεν αποτελεί πρόβλημα ,τα 440 ευρώ της πενταετίας λόγω φόρου, τα βγάζεις στο πρώτο τρίμηνο από την μειωμένη κατανάλωση, μόνο κανένα επίδομα πετρελαίου σου απορρίπτει, από αυτά που δίνει η κυβέρνηση, σαν να είμαστε τριτοκοσμικοί...!!!
Το δίλιτρο όμως υπερτερεί σε 2 βασικά πράγματα, έχει πολύ καλό γκάζι για φορτηγάκι, 0-100 περίπου 7,5 δεύτερα και έχει και τετρακίνηση αν θέλεις, με επίσης πολύ καλύτερη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που σου προσφέρει πολλά πράγματα ,ιδίως στην άνεση όταν ταξιδεύεις...!!!Δεν αποτελεί λόγο απόρριψης για σένα.
Άλλος φίλος μπορεί να έχει εντελώς διαφορετικές ανάγκες από σενα και μένα δεν είμαστε όλοι ίδιοι και έχουμε τις ίδιες ανάγκες. Πάντα υπάρχουν κάποιοι που τους ενδιαφέρει πολύ. Εγώ ξεκάθαρα πήρα bsuv και όχι csuv γιατί για μένα ήταν προτεραιοτητα να μην είναι μεγάλο σκαφος σε μήκος, άλλον μπορεί να μην τον νοιάζει καθόλου γιατί δεν έχει θέμα πάρκινγκ. Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ανάγκες
Συμφωνώ ότι το δίλιτρο είναι πολύ καλύτερο. Δεν φταίει το αυτοκίνητο και ο κινητήρας του που το ελληνικό κράτος έχει βάλει έναν απαράδεκτο φόρο λες και ένα δίλιτρο αυτοκίνητο είναι πολυτελεια. Απλά δεν θα έπαιρνα δίλιτρο γιατί με εκνευρίζει να δίνω στους κλέφτες έστω και ένα ευρώ δεν είναι τόσο για το φόρο τον ίδιο, όσο ιδεολογικά που με εκνευρίζει. Και χάνει και σε αξία μεταπώλησης το δίλιτρο αλλά ειλικρινά ούτε αυτό θα με ένοιαζε προσωπικά .
Θα συμφωνήσω απόλυτα στο δεύτερο κομμάτι και γι αυτό πήρα 1.8, είναι αστείος ο φόρος που καθορίζεται από τα κυβικά και όχι από την πραγματική αξία του οχήματος.
Πάντως διαφωνώ μαζί σου στο θέμα της αισθητικής.
Το κορολακι άσχημο το ανέβαζες, τέρας το κατέβαζες... Κουκλί είναι για μένα, χρήζει βελτίωσης στο πίσω μέρος.
-
@baskovli said in Toyota Corolla Cross:
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:
Προσωπικα η εμφανιση του cc μ αφηνει αδιαφορο..δεν το θεωρω ασχημο ..Ασχημο θεωρω π.χ το nissan tiida..θα ηθελα στη κατηγορια ενα chr cross και οχι coupe με τους ογκους του cc αλλα την εμφανιση του chr..τοτε ομως τι θα πουλουσε το cc?..
η αν το θεσω αλλιως τι θα πουλουσε οποιοδηποτε αλλο c suv αν ειχε και την τοπ εμφανιση στο πακετο που ηδη εχει?-Για τους χωρους και το πορτπαγκαζ..αυτο ισχυει για ολα τα toyota/lexus..Τι να το κανω να νε μεσα αεροδρομιο οταν στις 100 μετακινησεις μου χρειαζοντε 2-3-5 φορες?.οταν εχω καθε μερα αξιοπιστια,οικονομια,ποιοτητα κυλησης μεσα στη πολη κλπ κλπ..
Οποιος εχει αναγκες ημιφορτηγου η mpv η μεταφερει 5 ατομα στο 50+% των μετακινησεων του φυσικα και δεν θα παρει cc και πιθανον ουτε καν τουοτα που λενε και στο χωριο μου..-Για τα πλαστικα ακομα και γω στο lexus χαμηλα δεν εχω και τα τοπ σε αφη..ο χρονος θα δειξει αν ειναι ανταξια των προκατωχων του που ταν αθανατα αν και οχι τοπ σε ποιοτητα..αυτο που με ενοχλει πιο πολυ ειναι κατι υφασματα 00s που χουν τα καθισματα ισως στις πιο απλες εκδοσεις..
Για την εμφανιση ουδεν σχολιο , εχω εκφρασει την γνωμη μου. Ειναι υποκειμενικο ομως οποτε δεν βγαζουμε ακρη.
Για τους χωρους. Το οτι για σενα για τον Χ και για τον Υ που σας αρκουν οι μικροι χωροι ολα οκ (αν και γιατι να πάρεις τοσο γκουμουτσα αμάξι C-suv αν δεν θες χωρους αλλα οκ αστο αυτό). Αλλα για κάποιους αλλους τον Ζ, τον Ν και τον Μ μπορει να είναι σημαντικο και ο κυριασχος λόγος που αγοραζουν ενα C-SUV οχημα. Δεν εξεταζουμε αν σας κανει σε μερικούς. Το συγκρινω με αλλα της κατηγορίας του και χάνει πανυγυρικά. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ με τα ανταγωνιστικά μοντελα είναι στον πατο της κατηγοριας, δεν φταιω εγώ αντικειμενικά είναι. Αν μπεις σε ενα TIGUAN, ενα KUGA , ενα SPORTAGE τυχαια 3 παραδειγματα σε ανταγωνιστικα αλλων μαρκών οι χωροι τους ειναι τεραστιοι σε συγκριση. Οποτε για οποιους τελωσπαντων εχουν σημασια οι χωροι ειπα ότι εχει μειωνεκτημα. Τι να κανουμε δηλαδη δεν είναι ολα φοβερα και υπεροχα στο CC , εχει και πραγματα που μειωνεκτει απο τον ανταγωνισμό
αντιστοιχα και για την απτη ποιοτητα.
μην βαζεις το lexus σου στην συζητηση, είναι αλλη κατηγορία (b-suv), ειναι premium και οχι VFM οχημα και μια χαρα εχει απτη ποιοτητα μεσα. Δεν λεω για χαμηλά, σιγα εκει δεν ενδιαφερει κανέναν
Προσεξε. Δεν εγραψα οτι δεν με ενδιαφερουν οι χωροι εμενα η τους υπολοιπους ενδιαφερομενους..προφανως γ αυτο κοιτουν c suv!!.. αυτο που εγραψα ειναι ποσες φορες θα τους χρειασθω..αν τους χρειαζεσε 5 φορες στις 100 μετακινησεις τοτε κανεις την παραχωρηση και το cc ισως φανταζει μονοδρομος..αν τις μισες μετακινησεις τις κανεις με παιδια μπαγκαζια κλπ κλπ τοτε κοιτας αλλου..
Υ.γ Δεν θα περνα cc οχι για τους χωρουςΈχω κουβαλήσει πάνω από 30 φορές πράγματα, σε μεγάλη απόσταση λόγω μετακόμισης.
Πίστεψε με αν είχα το παλιό Πεζώ μου 307 στέισιον , άντε να ήταν 25 οι φορές που θα κουβαλούσα, το οποίο Πεζώ έπαιρνε μέσα μέχρι πλυντήριο..!!
Αλλά έτσι κι αλλιώς πάω ,οπότε κάθε φορά κάτι παίρνω και το λύνω το θέμα...!!!
Δεν αποτελεί κριτήριο απόρριψης το αυτοκίνητο λόγω χωρητικότητας του πορτ μπαγκάζ. Μόνο αν έχεις οικογένεια πενταμελή πρέπει να το σκεφθείς καλά. αλλά σε πόσα αυτοκίνητα ταξιδεύουν 5 με άνεση...???!!!
Επίσης το δεύτερο που θα προβλημάτιζε κάποιον , θα ήταν τα 2000 κυβικά , αν σκέφτεται να το αλλάξει σύντομα, είναι πιο δύσκολο, αυτό όμως για όποιον θεωρεί ότι τα 140 άλογα του 1800 αρκούν , δεν αποτελεί πρόβλημα ,τα 440 ευρώ της πενταετίας λόγω φόρου, τα βγάζεις στο πρώτο τρίμηνο από την μειωμένη κατανάλωση, μόνο κανένα επίδομα πετρελαίου σου απορρίπτει, από αυτά που δίνει η κυβέρνηση, σαν να είμαστε τριτοκοσμικοί...!!!
Το δίλιτρο όμως υπερτερεί σε 2 βασικά πράγματα, έχει πολύ καλό γκάζι για φορτηγάκι, 0-100 περίπου 7,5 δεύτερα και έχει και τετρακίνηση αν θέλεις, με επίσης πολύ καλύτερη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που σου προσφέρει πολλά πράγματα ,ιδίως στην άνεση όταν ταξιδεύεις...!!!Δεν αποτελεί λόγο απόρριψης για σένα.
Άλλος φίλος μπορεί να έχει εντελώς διαφορετικές ανάγκες από σενα και μένα δεν είμαστε όλοι ίδιοι και έχουμε τις ίδιες ανάγκες. Πάντα υπάρχουν κάποιοι που τους ενδιαφέρει πολύ. Εγώ ξεκάθαρα πήρα bsuv και όχι csuv γιατί για μένα ήταν προτεραιοτητα να μην είναι μεγάλο σκαφος σε μήκος, άλλον μπορεί να μην τον νοιάζει καθόλου γιατί δεν έχει θέμα πάρκινγκ. Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ανάγκες
Συμφωνώ ότι το δίλιτρο είναι πολύ καλύτερο. Δεν φταίει το αυτοκίνητο και ο κινητήρας του που το ελληνικό κράτος έχει βάλει έναν απαράδεκτο φόρο λες και ένα δίλιτρο αυτοκίνητο είναι πολυτελεια. Απλά δεν θα έπαιρνα δίλιτρο γιατί με εκνευρίζει να δίνω στους κλέφτες έστω και ένα ευρώ δεν είναι τόσο για το φόρο τον ίδιο, όσο ιδεολογικά που με εκνευρίζει. Και χάνει και σε αξία μεταπώλησης το δίλιτρο αλλά ειλικρινά ούτε αυτό θα με ένοιαζε προσωπικά .
Θα συμφωνήσω απόλυτα στο δεύτερο κομμάτι και γι αυτό πήρα 1.8, είναι αστείος ο φόρος που καθορίζεται από τα κυβικά και όχι από την πραγματική αξία του οχήματος.
Πάντως διαφωνώ μαζί σου στο θέμα της αισθητικής.
Το κορολακι άσχημο το ανέβαζες, τέρας το κατέβαζες... Κουκλί είναι για μένα.εχεις κάθε δικαιωμα να διαφωνεις.
θες τωρα να γραψω και να στηριξω γιατι ειναι ασχημο? Αστο καλυτερα αρκετα με μισησαν οι toyota fans. Ας πουμε οτι ειναι υποκειμενικο να παει στο καλο. Τερας δεν το είπα ποτε πάντως, ειπα οτι ειναι για τα μπαζα, οχι τερας αλλα ας μην δωσουμε συνεχεια σε αυτο. Κουκλι θες, κουκλι τοτε μη σου χαλάσω χατηρι. ας μην συνεχισουμε με αυτό εγραψα την γνωμη μου δεν θελω να επαναλαμβανομαι
-
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@baskovli said in Toyota Corolla Cross:
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:
Προσωπικα η εμφανιση του cc μ αφηνει αδιαφορο..δεν το θεωρω ασχημο ..Ασχημο θεωρω π.χ το nissan tiida..θα ηθελα στη κατηγορια ενα chr cross και οχι coupe με τους ογκους του cc αλλα την εμφανιση του chr..τοτε ομως τι θα πουλουσε το cc?..
η αν το θεσω αλλιως τι θα πουλουσε οποιοδηποτε αλλο c suv αν ειχε και την τοπ εμφανιση στο πακετο που ηδη εχει?-Για τους χωρους και το πορτπαγκαζ..αυτο ισχυει για ολα τα toyota/lexus..Τι να το κανω να νε μεσα αεροδρομιο οταν στις 100 μετακινησεις μου χρειαζοντε 2-3-5 φορες?.οταν εχω καθε μερα αξιοπιστια,οικονομια,ποιοτητα κυλησης μεσα στη πολη κλπ κλπ..
Οποιος εχει αναγκες ημιφορτηγου η mpv η μεταφερει 5 ατομα στο 50+% των μετακινησεων του φυσικα και δεν θα παρει cc και πιθανον ουτε καν τουοτα που λενε και στο χωριο μου..-Για τα πλαστικα ακομα και γω στο lexus χαμηλα δεν εχω και τα τοπ σε αφη..ο χρονος θα δειξει αν ειναι ανταξια των προκατωχων του που ταν αθανατα αν και οχι τοπ σε ποιοτητα..αυτο που με ενοχλει πιο πολυ ειναι κατι υφασματα 00s που χουν τα καθισματα ισως στις πιο απλες εκδοσεις..
Για την εμφανιση ουδεν σχολιο , εχω εκφρασει την γνωμη μου. Ειναι υποκειμενικο ομως οποτε δεν βγαζουμε ακρη.
Για τους χωρους. Το οτι για σενα για τον Χ και για τον Υ που σας αρκουν οι μικροι χωροι ολα οκ (αν και γιατι να πάρεις τοσο γκουμουτσα αμάξι C-suv αν δεν θες χωρους αλλα οκ αστο αυτό). Αλλα για κάποιους αλλους τον Ζ, τον Ν και τον Μ μπορει να είναι σημαντικο και ο κυριασχος λόγος που αγοραζουν ενα C-SUV οχημα. Δεν εξεταζουμε αν σας κανει σε μερικούς. Το συγκρινω με αλλα της κατηγορίας του και χάνει πανυγυρικά. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ με τα ανταγωνιστικά μοντελα είναι στον πατο της κατηγοριας, δεν φταιω εγώ αντικειμενικά είναι. Αν μπεις σε ενα TIGUAN, ενα KUGA , ενα SPORTAGE τυχαια 3 παραδειγματα σε ανταγωνιστικα αλλων μαρκών οι χωροι τους ειναι τεραστιοι σε συγκριση. Οποτε για οποιους τελωσπαντων εχουν σημασια οι χωροι ειπα ότι εχει μειωνεκτημα. Τι να κανουμε δηλαδη δεν είναι ολα φοβερα και υπεροχα στο CC , εχει και πραγματα που μειωνεκτει απο τον ανταγωνισμό
αντιστοιχα και για την απτη ποιοτητα.
μην βαζεις το lexus σου στην συζητηση, είναι αλλη κατηγορία (b-suv), ειναι premium και οχι VFM οχημα και μια χαρα εχει απτη ποιοτητα μεσα. Δεν λεω για χαμηλά, σιγα εκει δεν ενδιαφερει κανέναν
Προσεξε. Δεν εγραψα οτι δεν με ενδιαφερουν οι χωροι εμενα η τους υπολοιπους ενδιαφερομενους..προφανως γ αυτο κοιτουν c suv!!.. αυτο που εγραψα ειναι ποσες φορες θα τους χρειασθω..αν τους χρειαζεσε 5 φορες στις 100 μετακινησεις τοτε κανεις την παραχωρηση και το cc ισως φανταζει μονοδρομος..αν τις μισες μετακινησεις τις κανεις με παιδια μπαγκαζια κλπ κλπ τοτε κοιτας αλλου..
Υ.γ Δεν θα περνα cc οχι για τους χωρουςΈχω κουβαλήσει πάνω από 30 φορές πράγματα, σε μεγάλη απόσταση λόγω μετακόμισης.
Πίστεψε με αν είχα το παλιό Πεζώ μου 307 στέισιον , άντε να ήταν 25 οι φορές που θα κουβαλούσα, το οποίο Πεζώ έπαιρνε μέσα μέχρι πλυντήριο..!!
Αλλά έτσι κι αλλιώς πάω ,οπότε κάθε φορά κάτι παίρνω και το λύνω το θέμα...!!!
Δεν αποτελεί κριτήριο απόρριψης το αυτοκίνητο λόγω χωρητικότητας του πορτ μπαγκάζ. Μόνο αν έχεις οικογένεια πενταμελή πρέπει να το σκεφθείς καλά. αλλά σε πόσα αυτοκίνητα ταξιδεύουν 5 με άνεση...???!!!
Επίσης το δεύτερο που θα προβλημάτιζε κάποιον , θα ήταν τα 2000 κυβικά , αν σκέφτεται να το αλλάξει σύντομα, είναι πιο δύσκολο, αυτό όμως για όποιον θεωρεί ότι τα 140 άλογα του 1800 αρκούν , δεν αποτελεί πρόβλημα ,τα 440 ευρώ της πενταετίας λόγω φόρου, τα βγάζεις στο πρώτο τρίμηνο από την μειωμένη κατανάλωση, μόνο κανένα επίδομα πετρελαίου σου απορρίπτει, από αυτά που δίνει η κυβέρνηση, σαν να είμαστε τριτοκοσμικοί...!!!
Το δίλιτρο όμως υπερτερεί σε 2 βασικά πράγματα, έχει πολύ καλό γκάζι για φορτηγάκι, 0-100 περίπου 7,5 δεύτερα και έχει και τετρακίνηση αν θέλεις, με επίσης πολύ καλύτερη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που σου προσφέρει πολλά πράγματα ,ιδίως στην άνεση όταν ταξιδεύεις...!!!Δεν αποτελεί λόγο απόρριψης για σένα.
Άλλος φίλος μπορεί να έχει εντελώς διαφορετικές ανάγκες από σενα και μένα δεν είμαστε όλοι ίδιοι και έχουμε τις ίδιες ανάγκες. Πάντα υπάρχουν κάποιοι που τους ενδιαφέρει πολύ. Εγώ ξεκάθαρα πήρα bsuv και όχι csuv γιατί για μένα ήταν προτεραιοτητα να μην είναι μεγάλο σκαφος σε μήκος, άλλον μπορεί να μην τον νοιάζει καθόλου γιατί δεν έχει θέμα πάρκινγκ. Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ανάγκες
Συμφωνώ ότι το δίλιτρο είναι πολύ καλύτερο. Δεν φταίει το αυτοκίνητο και ο κινητήρας του που το ελληνικό κράτος έχει βάλει έναν απαράδεκτο φόρο λες και ένα δίλιτρο αυτοκίνητο είναι πολυτελεια. Απλά δεν θα έπαιρνα δίλιτρο γιατί με εκνευρίζει να δίνω στους κλέφτες έστω και ένα ευρώ δεν είναι τόσο για το φόρο τον ίδιο, όσο ιδεολογικά που με εκνευρίζει. Και χάνει και σε αξία μεταπώλησης το δίλιτρο αλλά ειλικρινά ούτε αυτό θα με ένοιαζε προσωπικά .
Θα συμφωνήσω απόλυτα στο δεύτερο κομμάτι και γι αυτό πήρα 1.8, είναι αστείος ο φόρος που καθορίζεται από τα κυβικά και όχι από την πραγματική αξία του οχήματος.
Πάντως διαφωνώ μαζί σου στο θέμα της αισθητικής.
Το κορολακι άσχημο το ανέβαζες, τέρας το κατέβαζες... Κουκλί είναι για μένα.εχεις κάθε δικαιωμα να διαφωνεις.
θες τωρα να γραψω και να στηριξω γιατι ειναι ασχημο? Αστο καλυτερα αρκετα με μισησαν οι toyota fans. Ας πουμε οτι ειναι υποκειμενικο να παει στο καλο. Τερας δεν το είπα ποτε πάντως, ειπα οτι ειναι για τα μπαζα, οχι τερας αλλα ας μην δωσουμε συνεχεια σε αυτο. Κουκλι θες, κουκλι τοτε μη σου χαλάσω χατηρι
Δεν χρειάζεται να το αναλύσουμε. Υπάρχουν ομορφότερα αλλά και πιο άσχημα.
Εξάλλου είναι γούστα του καθενός. -
Νομιζω πως το θέμα ομορφιάς ή όχι έχει υπερθεματιστεί.
Let's move on -
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Απορώ με αυτούς που επιλέγουν αυτοκίνητο με πρωτεύον κριτήριο, π.χ. αν έχει καλά ηχεία το ραδιόφωνο, ή έχει δύο usb θύρες αντί για μία, περί ορέξεως βέβαια...!!!
Και όχι μόνο για αυτούς που τους περισσεύουν, αυτούς τους καταλαβαίνω, γούστα βγάζουν, τους άλλους εννοώ τους πολλούς, που πληρώνουν τη δόση κάθε μήνα...!!!Κακώς απορείς.
Ο καθένας έχει τα κριτήρια του και δεν οφείλουν να είναι ίδια με τα δικά σου ή τα δικά μου ή οποιουδήποτε άλλου.
Ο καθένας κάνει κουμάντο στη τσέπη του και ξέρει αν θα του ρίξει έξω τον προϋπολογισμό το να κάψει 6 λίτρα αντί για 4.Μακάρι να υπήρχε δίλιτρο που να κοστίζει όσο το κκ και να καίει 6 λίτρα...!!!
Αν κάνει κάποιος 15-20000 χλμ. το χρόνο με διπλάσια κατανάλωση το ποσό δεν είναι λίγο, όταν βογγάει πληρώνοντας δόσεις...!!!
Σε αυτούς τους καταναλωτές αναφέρομαι και όχι σε αυτούς που δεν θα νοιώσουν τίποτε γεμίζοντας στο βενζινάδικο.
Π.χ. είδα τα Τουσόν Σπόρταζ, πριν αγοράσω, με 1600 κυβικά και 180 άλογα, αν θυμάμαι καλά και όχι τα 197 του κκ ,καταναλώσεις περίπου 9-10 λίτρα στα 100 χλμ...!!!
Αν στα 1000 χλμ. καταναλώνεις χοντρικά ένα κατοστάρικο παραπάνω, στα 15000 χλμ, το χρόνο θέλεις 1500 ευρώ και στα 20000 χλμ, 2000 ευρώ επιπλέον.
Αυτά φίλε μου είναι 6-7 δόσεις από ένα δάνειο στο περίπου, λίγα είναι...??!!
Για να μη με παρεξηγήσεις δεν λέω ποια θα έπρεπε να είναι τα κριτήρια του καθενός, με τίποτε αυτό, απλά αναφέρω μία πραγματικότητα, μήπως δεν συμβαίνει αυτό..??!!
Ήμουν ξεκάθαρος πριν , αναφερόμουν στον μέσο αγοραστή, τον μέσο καλοπληρωμένο Έλληνα μισθωτό και αυτόν με κάποια εισοδήματα, διότι ο μεροκαματιάρης δεν διαθέτει 30000-35000 ευρώ για αυτοκίνητο, σκέφτεται και άλλα πράγματα και βολεύεται με μικρότερο ή με μεταχειρισμένο.
Αλλά αν αναφέρεσαι στη νοοτροπία, τότε άστα να πάνε, πηγαίναμε κάποτε εκδρομές με μηχανάκια και τύχαινε να βλέπω παιδιά με ακριβές μοτό, Ιταλικές Γερμανικές που όταν λέγαμε να κάτσουμε σε κανένα ταβερνάκι ,μας απαντούσαν ότι πήραν ταπεράκι, γιατί τη Δευτέρα έχουν να πληρώσουν τη δόση...!!! -
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Απορώ με αυτούς που επιλέγουν αυτοκίνητο με πρωτεύον κριτήριο, π.χ. αν έχει καλά ηχεία το ραδιόφωνο, ή έχει δύο usb θύρες αντί για μία, περί ορέξεως βέβαια...!!!
Και όχι μόνο για αυτούς που τους περισσεύουν, αυτούς τους καταλαβαίνω, γούστα βγάζουν, τους άλλους εννοώ τους πολλούς, που πληρώνουν τη δόση κάθε μήνα...!!!Κακώς απορείς.
Ο καθένας έχει τα κριτήρια του και δεν οφείλουν να είναι ίδια με τα δικά σου ή τα δικά μου ή οποιουδήποτε άλλου.
Ο καθένας κάνει κουμάντο στη τσέπη του και ξέρει αν θα του ρίξει έξω τον προϋπολογισμό το να κάψει 6 λίτρα αντί για 4.Μακάρι να υπήρχε δίλιτρο που να κοστίζει όσο το κκ και να καίει 6 λίτρα...!!!
Αν κάνει κάποιος 15-20000 χλμ. το χρόνο με διπλάσια κατανάλωση το ποσό δεν είναι λίγο, όταν βογγάει πληρώνοντας δόσεις...!!!
Σε αυτούς τους καταναλωτές αναφέρομαι και όχι σε αυτούς που δεν θα νοιώσουν τίποτε γεμίζοντας στο βενζινάδικο.
Π.χ. είδα τα Τουσόν Σπόρταζ, πριν αγοράσω, με 1600 κυβικά και 180 άλογα, αν θυμάμαι καλά και όχι τα 197 του κκ ,καταναλώσεις περίπου 9-10 λίτρα στα 100 χλμ...!!!
Αν στα 1000 χλμ. καταναλώνεις χοντρικά ένα κατοστάρικο παραπάνω, στα 15000 χλμ, το χρόνο θέλεις 1500 ευρώ και στα 20000 χλμ, 2000 ευρώ επιπλέον.
Αυτά φίλε μου είναι 6-7 δόσεις από ένα δάνειο στο περίπου, λίγα είναι...??!!
Για να μη με παρεξηγήσεις δεν λέω ποια θα έπρεπε να είναι τα κριτήρια του καθενός, με τίποτε αυτό, απλά αναφέρω μία πραγματικότητα, μήπως δεν συμβαίνει αυτό..??!!
Ήμουν ξεκάθαρος πριν , αναφερόμουν στον μέσο αγοραστή, τον μέσο καλοπληρωμένο Έλληνα μισθωτό και αυτόν με κάποια εισοδήματα, διότι ο μεροκαματιάρης δεν διαθέτει 30000-35000 ευρώ για αυτοκίνητο, σκέφτεται και άλλα πράγματα και βολεύεται με μικρότερο ή με μεταχειρισμένο.
Αλλά αν αναφέρεσαι στη νοοτροπία, τότε άστα να πάνε, πηγαίναμε κάποτε εκδρομές με μηχανάκια και τύχαινε να βλέπω παιδιά με ακριβές μοτό, Ιταλικές Γερμανικές που όταν λέγαμε να κάτσουμε σε κανένα ταβερνάκι ,μας απαντούσαν ότι πήραν ταπεράκι, γιατί τη Δευτέρα έχουν να πληρώσουν τη δόση...!!!Πόσο κοστίζει το φθηνότερο και πιο γυμνό 2λιτρο CC? 33 χιλιαρικα περίπου;
Και έχει και κάθε χρόνο 440€ φόρο πολυτελείας.
Και έρχεσαι και μου λες για βογγιτά στις δόσεις, για κόστος βενζίνης που γλιτώνεις, κτλ;
Χώρια που για το παράδειγμα σου διάλεξες ένα από τα πιο υψηλά σε κατανάλωση SUV.
Αν μπορείς να πάρεις 33 χιλιάρικα αυτοκίνητο και αντέχεις και τον φόρο πολυτελείας κάθε χρόνο, το πρόβλημα είναι ή διαφορά 2-3 λίτρων στα 100Κm? -
Το εχουμε ξαναπει...υβριδικο=πολη/συρσιμο/σταματοξεκινα ολη την μερα/ωρα.
Σε ΕΟ δεν εχει τρομερες διαφορες.
Αν καποιος το αγορασει για ταξιδια μονο δεν πολυαξιζει.
Αν ομως θελει να κινειται καθημερινα μεσα στην κινηση και να ταξιδευει ειναι τιμια και σωστη επιλογη.
Παντα με παραχωρησεις απο εδω και απο εκει.
Τα ζυγιζει ο αγοραστης και προχωραει (ή οχι).Δεν κανουν ολοι την ιδια χρηση.
-
@george-0 said in Toyota Corolla Cross:
Φυσικα και ο καθενας μπορει να λεει τη γνωμη του. Το να λες ομως καθε 15 μερες οτι ειναι κακασχημο δειχνει οτι δεν εχεις τη στοιχειωδη ενσυναίσθηση απεναντι σε καποιον που το εχει αποκτησει. Ακομα και αν ειναι κακασχημο δεν το λες και οχι ετσι. Λες εμενα δεν μου αρεσει εμφανισιακα ή δεν ειναι πετυχημενο σχεδιαστικα.
Κάνεις πλάκα, έτσι; το Scross άσχημο το ανεβάζετε και άθλιο το κατεβάζετε. Και εγώ και το αυτοκίνητο, δεν έχουμε κάνει κιχ. Άκου εκεί, ευαισθησίες και μαντολες
-
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Απορώ με αυτούς που επιλέγουν αυτοκίνητο με πρωτεύον κριτήριο, π.χ. αν έχει καλά ηχεία το ραδιόφωνο, ή έχει δύο usb θύρες αντί για μία, περί ορέξεως βέβαια...!!!
Και όχι μόνο για αυτούς που τους περισσεύουν, αυτούς τους καταλαβαίνω, γούστα βγάζουν, τους άλλους εννοώ τους πολλούς, που πληρώνουν τη δόση κάθε μήνα...!!!Κακώς απορείς.
Ο καθένας έχει τα κριτήρια του και δεν οφείλουν να είναι ίδια με τα δικά σου ή τα δικά μου ή οποιουδήποτε άλλου.
Ο καθένας κάνει κουμάντο στη τσέπη του και ξέρει αν θα του ρίξει έξω τον προϋπολογισμό το να κάψει 6 λίτρα αντί για 4.Μακάρι να υπήρχε δίλιτρο που να κοστίζει όσο το κκ και να καίει 6 λίτρα...!!!
Αν κάνει κάποιος 15-20000 χλμ. το χρόνο με διπλάσια κατανάλωση το ποσό δεν είναι λίγο, όταν βογγάει πληρώνοντας δόσεις...!!!
Σε αυτούς τους καταναλωτές αναφέρομαι και όχι σε αυτούς που δεν θα νοιώσουν τίποτε γεμίζοντας στο βενζινάδικο.
Π.χ. είδα τα Τουσόν Σπόρταζ, πριν αγοράσω, με 1600 κυβικά και 180 άλογα, αν θυμάμαι καλά και όχι τα 197 του κκ ,καταναλώσεις περίπου 9-10 λίτρα στα 100 χλμ...!!!
Αν στα 1000 χλμ. καταναλώνεις χοντρικά ένα κατοστάρικο παραπάνω, στα 15000 χλμ, το χρόνο θέλεις 1500 ευρώ και στα 20000 χλμ, 2000 ευρώ επιπλέον.
Αυτά φίλε μου είναι 6-7 δόσεις από ένα δάνειο στο περίπου, λίγα είναι...??!!
Για να μη με παρεξηγήσεις δεν λέω ποια θα έπρεπε να είναι τα κριτήρια του καθενός, με τίποτε αυτό, απλά αναφέρω μία πραγματικότητα, μήπως δεν συμβαίνει αυτό..??!!
Ήμουν ξεκάθαρος πριν , αναφερόμουν στον μέσο αγοραστή, τον μέσο καλοπληρωμένο Έλληνα μισθωτό και αυτόν με κάποια εισοδήματα, διότι ο μεροκαματιάρης δεν διαθέτει 30000-35000 ευρώ για αυτοκίνητο, σκέφτεται και άλλα πράγματα και βολεύεται με μικρότερο ή με μεταχειρισμένο.
Αλλά αν αναφέρεσαι στη νοοτροπία, τότε άστα να πάνε, πηγαίναμε κάποτε εκδρομές με μηχανάκια και τύχαινε να βλέπω παιδιά με ακριβές μοτό, Ιταλικές Γερμανικές που όταν λέγαμε να κάτσουμε σε κανένα ταβερνάκι ,μας απαντούσαν ότι πήραν ταπεράκι, γιατί τη Δευτέρα έχουν να πληρώσουν τη δόση...!!!Πόσο κοστίζει το φθηνότερο και πιο γυμνό 2λιτρο CC? 33 χιλιαρικα περίπου;
Και έχει και κάθε χρόνο 440€ φόρο πολυτελείας.
Και έρχεσαι και μου λες για βογγιτά στις δόσεις, για κόστος βενζίνης που γλιτώνεις, κτλ;
Χώρια που για το παράδειγμα σου διάλεξες ένα από τα πιο υψηλά σε κατανάλωση SUV.
Αν μπορείς να πάρεις 33 χιλιάρικα αυτοκίνητο και αντέχεις και τον φόρο πολυτελείας κάθε χρόνο, το πρόβλημα είναι ή διαφορά 2-3 λίτρων στα 100Κm?Δυστυχώς καλώς ή κακώς υπάρχουν πολλοί συμπατριώτες μας που λειτουργούν με αυτή τη νοοτροπία, αλλιώς δεν θα γεμίζαμε καταχρεωμένους το 2015...!!!
Θα αγόραζε ο καθένας αυτό που μπορούσε, όμως οι πολλοί βούτηξαν στο μέλι ,επειδή κάθε βράδυ κάποιος από τράπεζα βέβαια τους έπαιρνε τηλέφωνο και τους έταζε διακοποδάνεια, γεμίσαμε τριόροφες μεζονέτες και τζιπ χωρίς να έχουμε το υπόβαθρο να τα υποστηρίξουμε, δεύτεροι βγήκαμε αναλογικά με τον πληθυσμό μας στα Καγιέν στην Ευρώπη ,μετά βάλαμε πόρτες στον κάτω όροφο και τον κλείσαμε γιατί το χειμώνα δεν είχαμε τόσο πετρέλαιο, και βγήκε η μισή Ελλάδα στο σφυρί , με 75 δις χρέος τα φέσια...!!!
Άλλωστε γιαυτό σου έγραψα και το παράδειγμα με τις μοτό ,αλλά δεν το πρόσεξες, μεγάλη κουβέντα που δεν είναι εδώ ο χώρος για να την κάνουμε. -
@katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:
Αν μπορείς να πάρεις 33 χιλιάρικα αυτοκίνητο και αντέχεις και τον φόρο πολυτελείας κάθε χρόνο, το πρόβλημα είναι ή διαφορά 2-3 λίτρων στα 100Κm?
Συμφωνώ 100%. Απλά για το καλώς έχειν να πω ότι η διαφορά δεν ειναι 2-3 λίτρα αλλά 5-6-7-8 λίτρα! Γιατί εκεί που τα υβρίδια έχουν 4αρια τα κανονικά έχουν 9αρια και τα φαγανά έχουν 12άρια.
Toyota Corolla Cross