Πάντως σχετικά με τα τελευταία, συμφωνώ με την προσέγγιση του @terryp117.
Πιστεύα πως ο χώρος αυτός είναι καθαρά για το corolla cross. Για τους ενδιαφερόμενους για το αυτοκίνητο.
Εχει φτάσει το νήμα τις 500 σελίδες και ψάχνεις να βρεις χρήσιμες πληροφορίες.
Το ποσό όμορφο ή άσχημο είναι, είναι προσωπικό θέμα του καθενός.
Οι κάτοχοι για να το αγοράσαμε μας αρέσει.
Αν ήταν να μιλάμε χύμα για όλα τα μοντέλα τότε να μην είχαμε κατηγορίες με μοντέλα.
Καλή συνέχεια.
Best posts made by Baskovli
-
RE: Toyota Corolla Cross
-
RE: Toyota Corolla Cross
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@lexota said in Toyota Corolla Cross:
Test drive 1.8 που θα βρούμε δεν ξέρω.
Πουθενά! Μόνο 2λιτρο. Αφού πουλάει σαν ζεστό ψωμακι, άρα α) δεν μένουν αμάξια για τεστ ντραηβ και β) δεν υπάρχει η ανάγκη. Σου λένε οδηγα κορολα ή chr.
Σχετικά με το ζεστό ψωμάκι, εδώ Θεσσαλονίκη έχω δει μονοψήφιο αριθμό CC... Μήπως είναι τίποτα marketing της toyota;
Πολλά 2008, 3008, Q3, T-roc... Qashqai λίγα συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο που υπάρχει παντού όπως το C-HR. -
RE: Toyota Corolla Cross
@polioan said in Toyota Corolla Cross:
@baskovli said in Toyota Corolla Cross:
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
Καταρχήν θέλει οπωσδήποτε ηλιοροφή επειδή είναι σκοτεινό και οι πίσω επιβατες νιώθουν ριγμένοι.
Αδιάφορο, εμείς μπροστά καθόμαστε - δεν θα κάτσω ποτέ πίσω στο αυτοκίνητό μου!
Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που πήγα στο CC.
Εάν έχεις παιδιά και μπουν και στα 2 οχήματα θα δεις την διαφορά.
Δεν είναι μόνο θέμα χώρου αλλά και ορατότητας.
Επίσης και ο πίσω αεραγωγός κάνει διάφορα.Το CC έχει πίσω αεραγωγό; Αν θυμάμαι καλά δεν έχει....
Έχει και αεραγωγό και τεμπέλη.
-
RE: Toyota Corolla Cross
@gchris7 said in Toyota Corolla Cross:
Εχοντας οδηγήσει αρκετά το CHR 1.8 και ως κάτοχος εδω και 5-6 μερες του CC 1.8, η διαφορά στις επιδόσεις ειναι πολύ μεγάλη. Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Ακόμα και στην ανάρτηση το C-HR ειναι πιο σκληρο παρα την ανεξάρτητη, το CC ειναι πιο ανετο. Στους πισω βεβαια δεν ξερω τι γίνεται γιατί δεν εχω κάτσει.
Συγκριτικά με το CC 2.0 μουγκρίζει αρκετά περισσότερο αλλά οι διάφορες σε επιτάχυνση και ροπή δεν ειναι τόσο μεγάλη. Μετα τα 120 το 2.0 παει βέβαια αρκετά πιο ανετα.
Στην ανάρτηση νομίζω η διαφορά γίνεται αντιληπτή αν εστιάσεις αλλά και παλι ειναι μικρη. Στους πισω ίσως φαίνεται περισσότερο.Καλησπέρα. Καλοτάξιδο.
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες.
Η διαφορά στις αποδόσεις είναι πολύ μεγάλη γράφεις, προς την μεριά του corolla cross;Στην κατανάλωση πως τα πάει;
-
RE: Toyota Corolla Cross
@lap said in Toyota Corolla Cross:
Δεν είναι premium μια corolla
Καλά το διορθώνω για αυτοκίνητο του 23' με τιμή 30+κ
-
RE: Toyota Corolla Cross
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
Καταρχήν θέλει οπωσδήποτε ηλιοροφή επειδή είναι σκοτεινό και οι πίσω επιβατες νιώθουν ριγμένοι.
Αδιάφορο, εμείς μπροστά καθόμαστε - δεν θα κάτσω ποτέ πίσω στο αυτοκίνητό μου!
Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που πήγα στο CC.
Εάν έχεις παιδιά και μπουν και στα 2 οχήματα θα δεις την διαφορά.
Δεν είναι μόνο θέμα χώρου αλλά και ορατότητας.
Επίσης και ο πίσω αεραγωγός κάνει διάφορα. -
RE: Toyota Corolla Cross
@lexota said in Toyota Corolla Cross:
@baskovli said in Toyota Corolla Cross:
Καλησπέρα σας.
Έκανα παραγγελία το CC 1.8 skyview.
Θα ήθελα να μάθω επειδή πρόσθεσα την κεραμική επίστρωση μετά από παρότρυνση του πωλητή, τι γνώμη έχετε.
Αξίζει τα 500€ επιπλέον ή να το ακυρώσω κ να βάλω πχ πλαϊνά σκαλοπάτια;
Το σκέφτηκα καλύτερα και μου φαίνονται κάπως πολλά τα 500€ για μια επίστρωση.
Επίσης η επίστρωση είναι σε όλο το αμάξωμα ή σε κάποια καίρια σημεία;
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.Με το καλό να παραλάβεις. Τί χρόνο παράδοσης σου έδωσαν;
Σε ευχαριστώ πολύ. Τον 6/24.
Μειώθηκαν οι χρόνοι αναμονής μου είπε.
Λογικά λόγω έλευσης του νέου c-hr. -
RE: Toyota Corolla Cross
@otto-skg said in Toyota Corolla Cross:
@giorgos-xf said in Toyota Corolla Cross:
@baskovli said in Toyota Corolla Cross:
Καλησπέρα σας.
Έκανα παραγγελία το CC 1.8 skyview.
Θα ήθελα να μάθω επειδή πρόσθεσα την κεραμική επίστρωση μετά από παρότρυνση του πωλητή, τι γνώμη έχετε.
Αξίζει τα 500€ επιπλέον ή να το ακυρώσω κ να βάλω πχ πλαϊνά σκαλοπάτια;
Το σκέφτηκα καλύτερα και μου φαίνονται κάπως πολλά τα 500€ για μια επίστρωση.
Επίσης η επίστρωση είναι σε όλο το αμάξωμα ή σε κάποια καίρια σημεία;
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.Με το καλό η παραλαβή. Τα σκαλοπάτια αυξάνουν τον θόρυβο που περνάει στην καμπίνα, όπως έχουν αναφέρει. Εγώ έχω κάνει 2 tests drive, σε διαφορετικές αντιπροσωπιες με έκδοση Lounge (με σκαλοπάτια) και δυστυχώς είχε πολύ θόρυβο, σαν δυνατό φύσημα που περνούσε από το παράθυρο. Ελπίζω λοιπόν να είναι αυτό, γιατί αν στην έκδοση Skyview, που περιμένω σε 2 μήνες, υπάρχει ο ίδιος θόρυβος, τότε η απογοήτευση θα είναι μεγάλη.
Έχω την Skyview (χωρίς σκαλοπάτια) και δεν παρατήρησα κάποιο ιδιαίτερο θόρυβο. Σε υψηλές ταχύτητες υπάρχουν κάποιοι αεροδυναμικοί θόρυβοι κυρίως από καθρέπτες όμως και σε ποιο suv δεν υπάρχουν;
Στις καθημερινές διαδρομές και ταχύτητες θα ευχαριστηθείς το ποσό ήσυχο είναι το εσωτερικό του.
Μην ανησυχείς καθόλου, με το καλό να το δεχθείς.Αν θες να δώσεις κάποια λεφτά για αισθητικές διαφοροποιήσεις (εγώ έτσι τα βλέπω τα σκαλοπάτια) μια ιδέα είναι η διχρωμία με μαύρη οροφή και καθρέπτες, αν εχεις παραγγείλει ανοιχτόχρωμο CC. Λόγω του ότι η ηλιοροφη καλύπτει τα 2/3 της οροφής θα σου στοιχίσει γύρω στα 180€ υπόλοιπο οροφής και κολωνες και 100€ οι δυο καθρέπτες με μεμβράνες 3M.
Μια ιδέα δίνω, γούστα είναι αυτά και σεβαστάΚαλησπέρα.
Πολύ ωραίο το έκανες.
Επειδή θα ήθελα να το κάνω και εγώ έτσι το έκανες σε αντιπροσωπεία; Είναι χρώμα ή μεμβράνες Μ3 παντού; -
RE: Toyota Corolla Cross
Σχετικά με το facelift έχετε κάποιο νέο εάν θα έρθει Ευρώπη μέσα στο έτος; Είναι να παραλάβω τον άλλο μήνα και με έχει βάλει σε σκέψεις...
Τώρα που πήρε αύξηση 1 μήνα πριν την παραλαβή και ουσιαστικά δεν πήρε κάποια αναβάθμιση η skyview γνωρίζετε εάν κάνουν κάποια έκπτωση ή κάποιο επιπλέον δώρο; τζάμπα 400€ θέλουν να πάρουν χωρίς κάτι να έχει αλλάξει. -
RE: Toyota Corolla Cross
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@babisstinson said in Toyota Corolla Cross:
Μερικοί όμως δεν λέτε να καταλάβετε και ότι δεν απασχολούν όλο τον κόσμο:
- Τα 440 του ΦΠ (πόσο μάλλον δε αν τα βγάζει από την χαμηλότερη κατανάλωση)
- το τεκμήριο (αλήθεια ποιος παίρνει 35-50Κ αυτοκίνητο και σκέφτεται το τεκμήριο των 8800? (δεν γνωρίζω αν είναι τόσο, απλά είδα ότι το αναφέρατε ως νούμερο, υποθέτω σωστό).
- Η μεταπώληση. Κάποιοι αγοράζουν αυτοκίνητο επειδή το γουστάρουν, θέλουν να το στρίβουν/απολαμβάνουν/τελικιάζουν/κοκ.
ΥΓ. Συμφωνώ μόνο ότι αν θες να πάρεις Toyota σβέλτο πρέπει να πάρεις το δίλιτρο.
Οσους δεν απασχολούν παριστάνουν ότι δεν τους απασχολούν, ή δεν ξέρουν που πάνε τα 4 φορολογικά.
Τα 440 δεν τα βγάζει από την χαμηλότερη κατανάλωση γιατί σε σχέση με ένα ντίζελ καίει περισσότερο στο ταξίδι, ενώ στην πόλη, αν δεν κάνεις κάθε μέρα 20 χλμ σε μποτιλιάρισμα, δεν έχεις όφελος.
Αλλά και στο υβριδικό θα έχεις 1 λίτρο όφελος ήτοι 2 ευρώ έτσι για ευκολία άρα για τα 440 τον χρόνο θέλεις 22000 τον χρόνο, που θα έπρεπε να πάρεις ντίζελ.
Σύγκριση με απλά βενζίνης δεν γίνεται γιατί όποιος αγοράζει σήμερα απλά βενζίνης, θα είναι πολύ φτηνότερα αμάξια, οπότε δεν μπαίνει σύγκριση.
Ετσι για σύγκριση το ίδιου μεγέθους με το Κορόλα Κρός νέο 3 αιρκρος σε χειροκίνητο βενζίνης δεν ξεπερνάει τα 22000, οπότε η διαφορά τιμής αγοράς, είναι τεράστια.
Το τεκμήριο το σκέφτεσαι, όχι γιατί το καλύπτεις ή όχι, αλλά γιατί κάθε χρόνο σου αφαιρείται από το διαθέσιμο για αγορές εισόδημα σου δηλαδή το πόθεν έσχες. Σε σύγκριση με το 1,2 έχει τεκμήριο 4400 λιγότερο. Αρα στα 5 χρόνια μόνο με την διαφορά του τεκμηρίου το ξαναγοράζεις χωρίς να έχεις θέμα στο πόθεν έσχες.
Η μεταπώληση είναι πάντα κάτι που το έχουμε στο μυαλό μας, ειδικά αν πρόκειται για ακριβό περιουσιακό στοιχείο...
Προφανώς κάποιος που έδωσε 35-40000 για αμάξι δεν είναι τόσο πλούσιους που να τα πετάει τα αμάξια του και να μην τον νοιάζουν.
Η καλύτερη τοποθέτηση για το θέμα 1.8 vs 2.0 που αναλύεται στις τελευταίες σελίδες...
Latest posts made by Baskovli
-
RE: Toyota Corolla Cross
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@baskovli said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@baskovli said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
Όσο για τα λάδια, κι εγώ πάντα 0-16 γνήσιο Toyota 5λίτρο βάζω κι ας λέει ο καθένας το κοντό του και το μακρύ του.
Επειδή από εβδομάδα θα κάνω το πρώτο σέρβις για το corolla cross, θα πρέπει να τους ζητήσω εγώ να βάλουν 0-16 αντί για 0-20;
Πόσο παραπάνω κόστος έχει;Ζήτα το 5λιτρο γνήσιο 0-16, να σου βγει περίπου μια η άλλη με τα 5 μονολιτρα 0-20 που θα σου έβαζαν.
Ρώτησα τηλεφωνικά σήμερα τι λάδια είναι να μπουν στο 1 σέρβις και το κόστος.
Μου απάντησαν κλασικά 0-20.
Όταν τους ανάφερα για το εγχειρίδιο που γράφει 0-16 μου είπαν πως είναι οδηγία της toyota hellas για μείωση κόστους και ότι δεν υπάρχει κάποια θέμα επί τούτου.
Σε ερώτηση μου ένα θελήσω να βάλω 0-16 μου απάντησαν πως το κόστος είναι σχεδόν τριπλάσια στα λάδια. Όπως μου είπε το 0-20 έχει 60€ και το 0-16 150€.Ο κωδικός ανταλλακτικου του 5λιτρου γνήσιου Toyota 0-16 είναι 0888086164.
Στο τελευταίο service μου σε εξουσιοδοτημένο (12/2024) το πλήρωσα 99,81€ - 10% εκπτωση 9,98€ =
89,83€ + 24% ΦΠΑ 21,56€ = 111,39€ (υπάρχει και η σχετική απόδειξη).Θα χρειαστεί να γίνει παραγγελία ή τα έχουν διαθέσιμα αυθημερόν στο συνεργείο;
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
-
RE: Toyota Corolla Cross
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@baskovli said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
Όσο για τα λάδια, κι εγώ πάντα 0-16 γνήσιο Toyota 5λίτρο βάζω κι ας λέει ο καθένας το κοντό του και το μακρύ του.
Επειδή από εβδομάδα θα κάνω το πρώτο σέρβις για το corolla cross, θα πρέπει να τους ζητήσω εγώ να βάλουν 0-16 αντί για 0-20;
Πόσο παραπάνω κόστος έχει;Ζήτα το 5λιτρο γνήσιο 0-16, να σου βγει περίπου μια η άλλη με τα 5 μονολιτρα 0-20 που θα σου έβαζαν.
Ρώτησα τηλεφωνικά σήμερα τι λάδια είναι να μπουν στο 1 σέρβις και το κόστος.
Μου απάντησαν κλασικά 0-20.
Όταν τους ανάφερα για το εγχειρίδιο που γράφει 0-16 μου είπαν πως είναι οδηγία της toyota hellas για μείωση κόστους και ότι δεν υπάρχει κάποια θέμα επί τούτου.
Σε ερώτηση μου ένα θελήσω να βάλω 0-16 μου απάντησαν πως το κόστος είναι σχεδόν τριπλάσια στα λάδια. Όπως μου είπε το 0-20 έχει 60€ και το 0-16 150€. -
RE: Toyota Corolla Cross
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
Όσο για τα λάδια, κι εγώ πάντα 0-16 γνήσιο Toyota 5λίτρο βάζω κι ας λέει ο καθένας το κοντό του και το μακρύ του.
Επειδή από εβδομάδα θα κάνω το πρώτο σέρβις για το corolla cross, θα πρέπει να τους ζητήσω εγώ να βάλουν 0-16 αντί για 0-20;
Πόσο παραπάνω κόστος έχει; -
RE: Toyota Corolla Cross
@dimsabas said in Toyota Corolla Cross:
@dodotis-cc said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Είναι δυνατόν να περιμένει κανείς αντικειμενική απάντηση σε τέτοια ερώτηση?
Τα νούμερα είναι ενδεικτικά. 140 αλογα για 1500 κιλά. Για άλλους είναι σουπερκαρ και για άλλους τάφος.
140 ίπποι είναι οι μεικτοί. Εδώ μου λένε ότι στον αυτοκινητόδρομο θα πηγαίνεις αποκλειστικά με βενζινοκινητήρα που είναι 98 άλογα. Πρώτη φορά παίρνω υβριδικό και δεν ξέρω τι να πιστέψω σε αυτό το θεμα
Μπούρδες σού λένε. Μια χαρά πηγαίνει. Έχω κάνει ταξιδάρα με το ίδιο μοτέρ σε Corolla station με 150άρες.
Σαν κάτοχος του 1.8cc για τα δικά μου δεδομένα πάει πολύ καλά. Δεν ξέρω αν αυτοί που γράφουν ότι σέρνετε είναι κάτοχοι αλλά και οι επιταχύνσεις του είναι πολύ καλές και τα κρατήματα. Ειδικά στην sport mode είναι άλλο αυτοκίνητο στην απόκριση.
Δεν είμαι λάτρης της ταχύτητας.
Αυτο που με ενοχλεί είναι το μουγκρητό στην απότομη επιτάχυνση λόγω ecvt κιβωτίου. -
RE: Toyota Corolla Cross
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@baskovli said in Toyota Corolla Cross:
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:
Προσωπικα η εμφανιση του cc μ αφηνει αδιαφορο..δεν το θεωρω ασχημο ..Ασχημο θεωρω π.χ το nissan tiida..θα ηθελα στη κατηγορια ενα chr cross και οχι coupe με τους ογκους του cc αλλα την εμφανιση του chr..τοτε ομως τι θα πουλουσε το cc?..
η αν το θεσω αλλιως τι θα πουλουσε οποιοδηποτε αλλο c suv αν ειχε και την τοπ εμφανιση στο πακετο που ηδη εχει?-Για τους χωρους και το πορτπαγκαζ..αυτο ισχυει για ολα τα toyota/lexus..Τι να το κανω να νε μεσα αεροδρομιο οταν στις 100 μετακινησεις μου χρειαζοντε 2-3-5 φορες?.οταν εχω καθε μερα αξιοπιστια,οικονομια,ποιοτητα κυλησης μεσα στη πολη κλπ κλπ..
Οποιος εχει αναγκες ημιφορτηγου η mpv η μεταφερει 5 ατομα στο 50+% των μετακινησεων του φυσικα και δεν θα παρει cc και πιθανον ουτε καν τουοτα που λενε και στο χωριο μου..-Για τα πλαστικα ακομα και γω στο lexus χαμηλα δεν εχω και τα τοπ σε αφη..ο χρονος θα δειξει αν ειναι ανταξια των προκατωχων του που ταν αθανατα αν και οχι τοπ σε ποιοτητα..αυτο που με ενοχλει πιο πολυ ειναι κατι υφασματα 00s που χουν τα καθισματα ισως στις πιο απλες εκδοσεις..
Για την εμφανιση ουδεν σχολιο , εχω εκφρασει την γνωμη μου. Ειναι υποκειμενικο ομως οποτε δεν βγαζουμε ακρη.
Για τους χωρους. Το οτι για σενα για τον Χ και για τον Υ που σας αρκουν οι μικροι χωροι ολα οκ (αν και γιατι να πάρεις τοσο γκουμουτσα αμάξι C-suv αν δεν θες χωρους αλλα οκ αστο αυτό). Αλλα για κάποιους αλλους τον Ζ, τον Ν και τον Μ μπορει να είναι σημαντικο και ο κυριασχος λόγος που αγοραζουν ενα C-SUV οχημα. Δεν εξεταζουμε αν σας κανει σε μερικούς. Το συγκρινω με αλλα της κατηγορίας του και χάνει πανυγυρικά. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ με τα ανταγωνιστικά μοντελα είναι στον πατο της κατηγοριας, δεν φταιω εγώ αντικειμενικά είναι. Αν μπεις σε ενα TIGUAN, ενα KUGA , ενα SPORTAGE τυχαια 3 παραδειγματα σε ανταγωνιστικα αλλων μαρκών οι χωροι τους ειναι τεραστιοι σε συγκριση. Οποτε για οποιους τελωσπαντων εχουν σημασια οι χωροι ειπα ότι εχει μειωνεκτημα. Τι να κανουμε δηλαδη δεν είναι ολα φοβερα και υπεροχα στο CC , εχει και πραγματα που μειωνεκτει απο τον ανταγωνισμό
αντιστοιχα και για την απτη ποιοτητα.
μην βαζεις το lexus σου στην συζητηση, είναι αλλη κατηγορία (b-suv), ειναι premium και οχι VFM οχημα και μια χαρα εχει απτη ποιοτητα μεσα. Δεν λεω για χαμηλά, σιγα εκει δεν ενδιαφερει κανέναν
Προσεξε. Δεν εγραψα οτι δεν με ενδιαφερουν οι χωροι εμενα η τους υπολοιπους ενδιαφερομενους..προφανως γ αυτο κοιτουν c suv!!.. αυτο που εγραψα ειναι ποσες φορες θα τους χρειασθω..αν τους χρειαζεσε 5 φορες στις 100 μετακινησεις τοτε κανεις την παραχωρηση και το cc ισως φανταζει μονοδρομος..αν τις μισες μετακινησεις τις κανεις με παιδια μπαγκαζια κλπ κλπ τοτε κοιτας αλλου..
Υ.γ Δεν θα περνα cc οχι για τους χωρουςΈχω κουβαλήσει πάνω από 30 φορές πράγματα, σε μεγάλη απόσταση λόγω μετακόμισης.
Πίστεψε με αν είχα το παλιό Πεζώ μου 307 στέισιον , άντε να ήταν 25 οι φορές που θα κουβαλούσα, το οποίο Πεζώ έπαιρνε μέσα μέχρι πλυντήριο..!!
Αλλά έτσι κι αλλιώς πάω ,οπότε κάθε φορά κάτι παίρνω και το λύνω το θέμα...!!!
Δεν αποτελεί κριτήριο απόρριψης το αυτοκίνητο λόγω χωρητικότητας του πορτ μπαγκάζ. Μόνο αν έχεις οικογένεια πενταμελή πρέπει να το σκεφθείς καλά. αλλά σε πόσα αυτοκίνητα ταξιδεύουν 5 με άνεση...???!!!
Επίσης το δεύτερο που θα προβλημάτιζε κάποιον , θα ήταν τα 2000 κυβικά , αν σκέφτεται να το αλλάξει σύντομα, είναι πιο δύσκολο, αυτό όμως για όποιον θεωρεί ότι τα 140 άλογα του 1800 αρκούν , δεν αποτελεί πρόβλημα ,τα 440 ευρώ της πενταετίας λόγω φόρου, τα βγάζεις στο πρώτο τρίμηνο από την μειωμένη κατανάλωση, μόνο κανένα επίδομα πετρελαίου σου απορρίπτει, από αυτά που δίνει η κυβέρνηση, σαν να είμαστε τριτοκοσμικοί...!!!
Το δίλιτρο όμως υπερτερεί σε 2 βασικά πράγματα, έχει πολύ καλό γκάζι για φορτηγάκι, 0-100 περίπου 7,5 δεύτερα και έχει και τετρακίνηση αν θέλεις, με επίσης πολύ καλύτερη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που σου προσφέρει πολλά πράγματα ,ιδίως στην άνεση όταν ταξιδεύεις...!!!Δεν αποτελεί λόγο απόρριψης για σένα.
Άλλος φίλος μπορεί να έχει εντελώς διαφορετικές ανάγκες από σενα και μένα δεν είμαστε όλοι ίδιοι και έχουμε τις ίδιες ανάγκες. Πάντα υπάρχουν κάποιοι που τους ενδιαφέρει πολύ. Εγώ ξεκάθαρα πήρα bsuv και όχι csuv γιατί για μένα ήταν προτεραιοτητα να μην είναι μεγάλο σκαφος σε μήκος, άλλον μπορεί να μην τον νοιάζει καθόλου γιατί δεν έχει θέμα πάρκινγκ. Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ανάγκες
Συμφωνώ ότι το δίλιτρο είναι πολύ καλύτερο. Δεν φταίει το αυτοκίνητο και ο κινητήρας του που το ελληνικό κράτος έχει βάλει έναν απαράδεκτο φόρο λες και ένα δίλιτρο αυτοκίνητο είναι πολυτελεια. Απλά δεν θα έπαιρνα δίλιτρο γιατί με εκνευρίζει να δίνω στους κλέφτες έστω και ένα ευρώ δεν είναι τόσο για το φόρο τον ίδιο, όσο ιδεολογικά που με εκνευρίζει. Και χάνει και σε αξία μεταπώλησης το δίλιτρο αλλά ειλικρινά ούτε αυτό θα με ένοιαζε προσωπικά .
Θα συμφωνήσω απόλυτα στο δεύτερο κομμάτι και γι αυτό πήρα 1.8, είναι αστείος ο φόρος που καθορίζεται από τα κυβικά και όχι από την πραγματική αξία του οχήματος.
Πάντως διαφωνώ μαζί σου στο θέμα της αισθητικής.
Το κορολακι άσχημο το ανέβαζες, τέρας το κατέβαζες... Κουκλί είναι για μένα.εχεις κάθε δικαιωμα να διαφωνεις.
θες τωρα να γραψω και να στηριξω γιατι ειναι ασχημο? Αστο καλυτερα αρκετα με μισησαν οι toyota fans. Ας πουμε οτι ειναι υποκειμενικο να παει στο καλο. Τερας δεν το είπα ποτε πάντως, ειπα οτι ειναι για τα μπαζα, οχι τερας αλλα ας μην δωσουμε συνεχεια σε αυτο. Κουκλι θες, κουκλι τοτε μη σου χαλάσω χατηρι
Δεν χρειάζεται να το αναλύσουμε. Υπάρχουν ομορφότερα αλλά και πιο άσχημα.
Εξάλλου είναι γούστα του καθενός. -
RE: Toyota Corolla Cross
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:
@cirus said in Toyota Corolla Cross:
@tolisk20 said in Toyota Corolla Cross:
Προσωπικα η εμφανιση του cc μ αφηνει αδιαφορο..δεν το θεωρω ασχημο ..Ασχημο θεωρω π.χ το nissan tiida..θα ηθελα στη κατηγορια ενα chr cross και οχι coupe με τους ογκους του cc αλλα την εμφανιση του chr..τοτε ομως τι θα πουλουσε το cc?..
η αν το θεσω αλλιως τι θα πουλουσε οποιοδηποτε αλλο c suv αν ειχε και την τοπ εμφανιση στο πακετο που ηδη εχει?-Για τους χωρους και το πορτπαγκαζ..αυτο ισχυει για ολα τα toyota/lexus..Τι να το κανω να νε μεσα αεροδρομιο οταν στις 100 μετακινησεις μου χρειαζοντε 2-3-5 φορες?.οταν εχω καθε μερα αξιοπιστια,οικονομια,ποιοτητα κυλησης μεσα στη πολη κλπ κλπ..
Οποιος εχει αναγκες ημιφορτηγου η mpv η μεταφερει 5 ατομα στο 50+% των μετακινησεων του φυσικα και δεν θα παρει cc και πιθανον ουτε καν τουοτα που λενε και στο χωριο μου..-Για τα πλαστικα ακομα και γω στο lexus χαμηλα δεν εχω και τα τοπ σε αφη..ο χρονος θα δειξει αν ειναι ανταξια των προκατωχων του που ταν αθανατα αν και οχι τοπ σε ποιοτητα..αυτο που με ενοχλει πιο πολυ ειναι κατι υφασματα 00s που χουν τα καθισματα ισως στις πιο απλες εκδοσεις..
Για την εμφανιση ουδεν σχολιο , εχω εκφρασει την γνωμη μου. Ειναι υποκειμενικο ομως οποτε δεν βγαζουμε ακρη.
Για τους χωρους. Το οτι για σενα για τον Χ και για τον Υ που σας αρκουν οι μικροι χωροι ολα οκ (αν και γιατι να πάρεις τοσο γκουμουτσα αμάξι C-suv αν δεν θες χωρους αλλα οκ αστο αυτό). Αλλα για κάποιους αλλους τον Ζ, τον Ν και τον Μ μπορει να είναι σημαντικο και ο κυριασχος λόγος που αγοραζουν ενα C-SUV οχημα. Δεν εξεταζουμε αν σας κανει σε μερικούς. Το συγκρινω με αλλα της κατηγορίας του και χάνει πανυγυρικά. ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ με τα ανταγωνιστικά μοντελα είναι στον πατο της κατηγοριας, δεν φταιω εγώ αντικειμενικά είναι. Αν μπεις σε ενα TIGUAN, ενα KUGA , ενα SPORTAGE τυχαια 3 παραδειγματα σε ανταγωνιστικα αλλων μαρκών οι χωροι τους ειναι τεραστιοι σε συγκριση. Οποτε για οποιους τελωσπαντων εχουν σημασια οι χωροι ειπα ότι εχει μειωνεκτημα. Τι να κανουμε δηλαδη δεν είναι ολα φοβερα και υπεροχα στο CC , εχει και πραγματα που μειωνεκτει απο τον ανταγωνισμό
αντιστοιχα και για την απτη ποιοτητα.
μην βαζεις το lexus σου στην συζητηση, είναι αλλη κατηγορία (b-suv), ειναι premium και οχι VFM οχημα και μια χαρα εχει απτη ποιοτητα μεσα. Δεν λεω για χαμηλά, σιγα εκει δεν ενδιαφερει κανέναν
Προσεξε. Δεν εγραψα οτι δεν με ενδιαφερουν οι χωροι εμενα η τους υπολοιπους ενδιαφερομενους..προφανως γ αυτο κοιτουν c suv!!.. αυτο που εγραψα ειναι ποσες φορες θα τους χρειασθω..αν τους χρειαζεσε 5 φορες στις 100 μετακινησεις τοτε κανεις την παραχωρηση και το cc ισως φανταζει μονοδρομος..αν τις μισες μετακινησεις τις κανεις με παιδια μπαγκαζια κλπ κλπ τοτε κοιτας αλλου..
Υ.γ Δεν θα περνα cc οχι για τους χωρουςΈχω κουβαλήσει πάνω από 30 φορές πράγματα, σε μεγάλη απόσταση λόγω μετακόμισης.
Πίστεψε με αν είχα το παλιό Πεζώ μου 307 στέισιον , άντε να ήταν 25 οι φορές που θα κουβαλούσα, το οποίο Πεζώ έπαιρνε μέσα μέχρι πλυντήριο..!!
Αλλά έτσι κι αλλιώς πάω ,οπότε κάθε φορά κάτι παίρνω και το λύνω το θέμα...!!!
Δεν αποτελεί κριτήριο απόρριψης το αυτοκίνητο λόγω χωρητικότητας του πορτ μπαγκάζ. Μόνο αν έχεις οικογένεια πενταμελή πρέπει να το σκεφθείς καλά. αλλά σε πόσα αυτοκίνητα ταξιδεύουν 5 με άνεση...???!!!
Επίσης το δεύτερο που θα προβλημάτιζε κάποιον , θα ήταν τα 2000 κυβικά , αν σκέφτεται να το αλλάξει σύντομα, είναι πιο δύσκολο, αυτό όμως για όποιον θεωρεί ότι τα 140 άλογα του 1800 αρκούν , δεν αποτελεί πρόβλημα ,τα 440 ευρώ της πενταετίας λόγω φόρου, τα βγάζεις στο πρώτο τρίμηνο από την μειωμένη κατανάλωση, μόνο κανένα επίδομα πετρελαίου σου απορρίπτει, από αυτά που δίνει η κυβέρνηση, σαν να είμαστε τριτοκοσμικοί...!!!
Το δίλιτρο όμως υπερτερεί σε 2 βασικά πράγματα, έχει πολύ καλό γκάζι για φορτηγάκι, 0-100 περίπου 7,5 δεύτερα και έχει και τετρακίνηση αν θέλεις, με επίσης πολύ καλύτερη πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που σου προσφέρει πολλά πράγματα ,ιδίως στην άνεση όταν ταξιδεύεις...!!!Δεν αποτελεί λόγο απόρριψης για σένα.
Άλλος φίλος μπορεί να έχει εντελώς διαφορετικές ανάγκες από σενα και μένα δεν είμαστε όλοι ίδιοι και έχουμε τις ίδιες ανάγκες. Πάντα υπάρχουν κάποιοι που τους ενδιαφέρει πολύ. Εγώ ξεκάθαρα πήρα bsuv και όχι csuv γιατί για μένα ήταν προτεραιοτητα να μην είναι μεγάλο σκαφος σε μήκος, άλλον μπορεί να μην τον νοιάζει καθόλου γιατί δεν έχει θέμα πάρκινγκ. Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες ανάγκες
Συμφωνώ ότι το δίλιτρο είναι πολύ καλύτερο. Δεν φταίει το αυτοκίνητο και ο κινητήρας του που το ελληνικό κράτος έχει βάλει έναν απαράδεκτο φόρο λες και ένα δίλιτρο αυτοκίνητο είναι πολυτελεια. Απλά δεν θα έπαιρνα δίλιτρο γιατί με εκνευρίζει να δίνω στους κλέφτες έστω και ένα ευρώ δεν είναι τόσο για το φόρο τον ίδιο, όσο ιδεολογικά που με εκνευρίζει. Και χάνει και σε αξία μεταπώλησης το δίλιτρο αλλά ειλικρινά ούτε αυτό θα με ένοιαζε προσωπικά .
Θα συμφωνήσω απόλυτα στο δεύτερο κομμάτι και γι αυτό πήρα 1.8, είναι αστείος ο φόρος που καθορίζεται από τα κυβικά και όχι από την πραγματική αξία του οχήματος.
Πάντως διαφωνώ μαζί σου στο θέμα της αισθητικής.
Το κορολακι άσχημο το ανέβαζες, τέρας το κατέβαζες... Κουκλί είναι για μένα, χρήζει βελτίωσης στο πίσω μέρος.
-
RE: Toyota Corolla Cross
Πάντως σχετικά με τα τελευταία, συμφωνώ με την προσέγγιση του @terryp117.
Πιστεύα πως ο χώρος αυτός είναι καθαρά για το corolla cross. Για τους ενδιαφερόμενους για το αυτοκίνητο.
Εχει φτάσει το νήμα τις 500 σελίδες και ψάχνεις να βρεις χρήσιμες πληροφορίες.
Το ποσό όμορφο ή άσχημο είναι, είναι προσωπικό θέμα του καθενός.
Οι κάτοχοι για να το αγοράσαμε μας αρέσει.
Αν ήταν να μιλάμε χύμα για όλα τα μοντέλα τότε να μην είχαμε κατηγορίες με μοντέλα.
Καλή συνέχεια. -
RE: Toyota Corolla Cross
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Η δική μου κατανάλωση μηνός Οκτωβρίου. Έχω σταθερά γύρω στο 4,5 περίπου, φυσικά σε αστική χρήση όλα τα χλμ. Αστική χρήση κ επαρχιακό δίκτυο πολύ δύσκολα ανεβαίνει πάνω από 5λ, σε εθνική είναι 6,5-7λ.
Τα ίδια νούμερα έχω και εγώ με 1.8 κινητήρα.
Τα μισά αστική χρήση και τα άλλα σε επαρχιακό δίκτυο.
Εσύ ποιό έχεις 1.8 ή 2.0;
-
RE: Toyota Corolla Cross
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@ataim said in Toyota Corolla Cross:
@baskovli said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Επειδή το οδηγώ κατά το πλείστον στο normal mode, υπάρχει κάποιο όφελος στην οδήγηση στο sport mode εκτός από την επιπλέον δύναμη;
Εκτός από την απόκριση δεν υπάρχει άλλο όφελος, στο sport mode δεν γίνεται η βέλτιση διαχείριση ενέργειας καθώς η προτεραιότητα είναι οι επιδόσεις, θα κρατάει πάντα υψηλό φορτίο στην μπαταρία και θα χρησιμοποιήσει την μετάδοση για να φρενάρει το όχημα όταν αφήσεις το γκάζι απότομα, θεωρεί ότι είσαι σε είσοδο στροφής, έχει ενδιαφέρον αλλά δεν είναι για συνέχεια.
Αυτό που έχω παρατηρήσει (δεν ξέρω αν το κάνει και στο normal) είναι ότι σε περίπτωση αιφνίδιας και με ένταση πέδησης όπου κατεβάζει πολύ απότομα ταχύτητα φρενάρει και ο κινητήρας ανεβάζοντας τις στροφές μιμούμενο το κατέβασμα ταχύτητας. Το κάνει μόνο σε πολύ απότομο φρενάρισμα από υψηλή ταχύτητα. Πιθανόν να το κάνει και στο normal mode.
Για ποιό λόγο θεωρείς ότι δεν πρέπει να είναι συνέχεια σε sport mode;
Δεν εννοείς τη κατανάλωση, γιατί είναι μικρή η διαφορά σε σχέση με το normal εφόσον μάθεις να το χειρίζεσαι.Λόγω κατανάλωσης θα έλεγα.
Στο μυαλό μου τα έχω ως εξης:
Eco mode: Σε κίνηση στην πόλη. - χαμηλές ταχύτητες.
Sport mode: Περιφερειακή Οδός για σβέλτα οδήγηση, με πιο άμεσες επιταχύνσεις.
Normal mode: Για όλες τις άλλες περιπτώσεις. -
RE: Toyota Corolla Cross
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@baskovli said in Toyota Corolla Cross:
Μερικές ερωτήσεις-παρατηρήσεις για την χρήση του CC σε χαμηλές θερμοκρασίες, καθώς το παρέλαβα την άνοιξη και είναι ο πρώτος χειμώνας στην κατοχή μου.
Όταν η θερμοκρασία είναι κάτω από 12 βαθμούς στην εκκίνηση ανάβει κ ο βενζινοκινητήρας. Δεν γίνετε αυτό σε υψηλότερες θερμοκρασίες.
Όταν ανάβω την θέρμανση χωρίς a/c συχνά παίρνει εμπρός ο βενζίνοκινητήρας.
Θα ήθελα να μάθω εάν αυτή είναι η σωστή συμπεριφορά του οχήματος.
Ευχαριστώ.Κάθε μοτέρ εσωτερικής καύσης παράγει πλεονάζουσα θερμότητα, η οποία αξιοποιείται. Συνεπώς, πρέπει να μπει σε λειτουργία ο κινητήρας. Αντιθέτως, η ψύξη βασίζεται στη μπαταρία του υβριδικού συστήματος. Οπότε στη θέρμανση αναγκαστικά ενεργοποιείται ο κινητήρας στην αρχή, ενώ στη ψύξη το καλοκαίρι μπορείς να εκκινήσεις το αυτοκίνητο και να κινηθείς χωρίς να ενεργοποιηθεί ο κινητήρας από την αρχή.
Επίσης, τον χειμώνα είναι προγραμματισμένο να κάνει ψυχρή εκκίνηση με βάση τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, οπότε λογικά θα προθερμάνει σχεδόν πάντα σε χαμηλές θερμοκρασίες. Αντιθέτως, από Άνοιξη έως τον χειμώνα το αυτοκίνητο ξεκινά σε ev mode και θα μπει ο κινητήρας σε μεταγενέστερο στάδιο. Μια συμβουλή σε στάσεις έως 5 λεπτά δεν το σβήνω, παραμένει σε λειτουργία με την μπαταρία, η οποία σε ακινησία ακόμη και με κλιματισμό αναμμένο διαρκεί πολλή ώρα, χωρίς να ενεργοποιηθεί ο κινητήρας. Αποφεύγω να το σβήνω σε μικρές στάσεις κάποιων λεπτών γιατί κάθε φορά που το σβήνεις το σύστημα αναγνωρίζει ψυχρή εκκίνηση η οποία εφόσον είναι θερμός ο κινητήρας θα σβήσει πολύ γρηγορότερα γιατί το αναγνωρίζουν οι αισθητήρες στον κινητήρα. Τελευταία συμβουλή, το οδηγώ πάντα στο sport mode, ωστόσο ποτέ δεν το ανοίγω απότομα πριν ζεσταθούν λάδια κλπ, το ίδιο έκανα σε όλα τα αυτοκίνητα μου και το τηρώ ευλαβικάΩραίος φίλε. Ευχαριστώ πολύ.
Το σημείο "Η ψύξη βασίζεται στη μπαταρία του υβριδικού συστήματος" μου έλυσε την αρχική απορία που είχα.Επειδή το οδηγώ κατά το πλείστον στο normal mode, υπάρχει κάποιο όφελος στην οδήγηση στο sport mode εκτός από την επιπλέον δύναμη;