Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 451
    • 452
    • 453
    • 454
    • 455
    • 523
    • 524
    • 453 / 524
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    242
    10472
    543492
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nmsm2 @cirus last edited by

      @cirus said in Toyota Corolla Cross:

      @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

      Η ύπαρξη των adas λειτουργεί σωτηρια σε περίπτωση υπερβολικής κούρασης η στιγμιαίας απόσπασης προσοχής, εάν υπήρχαν σε όλα τα αυτοκίνητα θα είχε εκλείψει ως τροχαίο ατύχημα η πρόσκρουση με το ακινητοποιημένο προπορευόμενο αυτοκίνητο, κάθε μέρα βλέπω τουλάχιστον 2 τέτοια ατυχήματα σε Ποσειδώνος κ Βουλιαγμένης.

      Σε όλα τα καινούργια αμάξια υπάρχουν εδώ και λίγα χρονια . Είναι απλά θέμα χρόνου ανανέωσης στόλου . Αλλά κάποια στιγμή μετά από χρόνια θα φτάσουμε σε ένα ποσοστό 80-90% να έχουν τα περισσότερα αυτοκίνητα . Εμένα το puma είναι του 21 και τα έχει όλα όπως φαντάζομαι και όλα τα αυτοκίνητα από 21 και μετά .

      Σύμφωνα με τα στοιχεία ο ελληνικός στόλος αυτοκινήτων είναι ο πιο γερασμένος αφού είναι γύρω στην 10ετια με 15ετια τα περισσότερα αυτοκίνητα.

      Αυτό σημαίνει χοντρικά ότι σε 10 χρόνια θα είμαστε σε ένα πολύ καλό επίπεδο

      Ήδη να πω ότι με τους νέους αυτοκινητόδρομους που έχουν φτιαχτεί έχουν σωθεί πάρα πολλές ζωές. Μπορεί να πληρώνουμε του κόσμου τα διόδια αλλά είναι σε πολύ καλή κατάσταση οι αυτοκινητόδρομοι σε σχέση με το τι θυμάμαι παλιά που ταξίδευα

      Έχω την αίσθηση ότι το pda, δηλαδή αυτόματη πέδηση κ ελάττωση ταχύτητας (ημιαυτόματη οδήγηση) δεν το έχουν όλα, νομίζω ότι έχουν το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης μόνο

      George 0 cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • George 0
        George 0 @nmsm2 last edited by

        @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

        @cirus said in Toyota Corolla Cross:

        @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

        Η ύπαρξη των adas λειτουργεί σωτηρια σε περίπτωση υπερβολικής κούρασης η στιγμιαίας απόσπασης προσοχής, εάν υπήρχαν σε όλα τα αυτοκίνητα θα είχε εκλείψει ως τροχαίο ατύχημα η πρόσκρουση με το ακινητοποιημένο προπορευόμενο αυτοκίνητο, κάθε μέρα βλέπω τουλάχιστον 2 τέτοια ατυχήματα σε Ποσειδώνος κ Βουλιαγμένης.

        Σε όλα τα καινούργια αμάξια υπάρχουν εδώ και λίγα χρονια . Είναι απλά θέμα χρόνου ανανέωσης στόλου . Αλλά κάποια στιγμή μετά από χρόνια θα φτάσουμε σε ένα ποσοστό 80-90% να έχουν τα περισσότερα αυτοκίνητα . Εμένα το puma είναι του 21 και τα έχει όλα όπως φαντάζομαι και όλα τα αυτοκίνητα από 21 και μετά .

        Σύμφωνα με τα στοιχεία ο ελληνικός στόλος αυτοκινήτων είναι ο πιο γερασμένος αφού είναι γύρω στην 10ετια με 15ετια τα περισσότερα αυτοκίνητα.

        Αυτό σημαίνει χοντρικά ότι σε 10 χρόνια θα είμαστε σε ένα πολύ καλό επίπεδο

        Ήδη να πω ότι με τους νέους αυτοκινητόδρομους που έχουν φτιαχτεί έχουν σωθεί πάρα πολλές ζωές. Μπορεί να πληρώνουμε του κόσμου τα διόδια αλλά είναι σε πολύ καλή κατάσταση οι αυτοκινητόδρομοι σε σχέση με το τι θυμάμαι παλιά που ταξίδευα

        Έχω την αίσθηση ότι το pda, δηλαδή αυτόματη πέδηση κ ελάττωση ταχύτητας (ημιαυτόματη οδήγηση) δεν το έχουν όλα, νομίζω ότι έχουν το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης μόνο

        PDA έχουν και τα Jeep. Αλλά γενικά μονο σε αυτοκίνητα από 2021 και μετά πιο διαδεδομένα. Η Toyota το εχει στο γενικό πακέτο Safety Sense.

        We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • cirus
          cirus @nmsm2 last edited by

          @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

          @cirus said in Toyota Corolla Cross:

          @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

          Η ύπαρξη των adas λειτουργεί σωτηρια σε περίπτωση υπερβολικής κούρασης η στιγμιαίας απόσπασης προσοχής, εάν υπήρχαν σε όλα τα αυτοκίνητα θα είχε εκλείψει ως τροχαίο ατύχημα η πρόσκρουση με το ακινητοποιημένο προπορευόμενο αυτοκίνητο, κάθε μέρα βλέπω τουλάχιστον 2 τέτοια ατυχήματα σε Ποσειδώνος κ Βουλιαγμένης.

          Σε όλα τα καινούργια αμάξια υπάρχουν εδώ και λίγα χρονια . Είναι απλά θέμα χρόνου ανανέωσης στόλου . Αλλά κάποια στιγμή μετά από χρόνια θα φτάσουμε σε ένα ποσοστό 80-90% να έχουν τα περισσότερα αυτοκίνητα . Εμένα το puma είναι του 21 και τα έχει όλα όπως φαντάζομαι και όλα τα αυτοκίνητα από 21 και μετά .

          Σύμφωνα με τα στοιχεία ο ελληνικός στόλος αυτοκινήτων είναι ο πιο γερασμένος αφού είναι γύρω στην 10ετια με 15ετια τα περισσότερα αυτοκίνητα.

          Αυτό σημαίνει χοντρικά ότι σε 10 χρόνια θα είμαστε σε ένα πολύ καλό επίπεδο

          Ήδη να πω ότι με τους νέους αυτοκινητόδρομους που έχουν φτιαχτεί έχουν σωθεί πάρα πολλές ζωές. Μπορεί να πληρώνουμε του κόσμου τα διόδια αλλά είναι σε πολύ καλή κατάσταση οι αυτοκινητόδρομοι σε σχέση με το τι θυμάμαι παλιά που ταξίδευα

          Έχω την αίσθηση ότι το pda, δηλαδή αυτόματη πέδηση κ ελάττωση ταχύτητας (ημιαυτόματη οδήγηση) δεν το έχουν όλα, νομίζω ότι έχουν το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης μόνο

          Αυτόματη πέδηση έχω και νομίζω έχουν όλα. Το άλλο που λες δεν το έχουν όλα ούτε το δικό μου , χρειάζεται να έχεις adaptive cruise control οπότε δεν το έχουν. Έτσι και αλλιώς το πιο σημαντικό είναι η αυτόματη πέδηση . Και το άλλο σιγά σιγά θα μπει και αυτό στο μέλλον

          Cirus the virus

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by

            Αυτόνομη πέδηση έχουν και τα Dacia που δεν έχουν adaptive cruise control

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              terryp117 @piliourits last edited by

              @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

              @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

              @hountalas said in Toyota Corolla Cross:

              Αν όλο αυτό το brainstorming περί σχολιασμού (είτε υπέρ είτε κατά) του απίστευτου τεχνολογικά, οδηγικά, σχεδιαστικά και πολλά άλλα cc το εφαρμόζαμε στην Ελλάδα ενάντια στην γραφειοκρατία και την τυπολατρία, μπορεί να ήμασταν πολύ καλύτερα σαν χώρα και νοοτροπία.
              Φτάνει πχια φτάνει, ξέρουμε ότι δεν καίει και νικάει σε όλα επειδή δεν καίει. Και επειδή δεν καίει πρέπει να είναι το καλύτερο γιατί δεν καίει!

              Α ρε τογιοτα τι μας έχεις κάνει με το hybrid...

              Έχοντας εμπειρίες από αυτοκίνητα των 60-70000 ευρώ, όπως π.χ. μία Μερσεντέ Ε του 2021 που έχει η οικογένεια μου, έχω να πω πως το κκ είναι ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο, που κοστίζει τα μισά λεφτά και το μόνο που θα μπορούσατε να του βρείτε ως μειονέκτημα κάποιοι , θα ήταν το ότι δεν σας αρέσει αισθητικά...!!!
              Όσοι δε έχετε πάρει αυτό με την τετρακίνηση, να είστε σίγουροι ότι κάνατε την καλύτερη επιλογή, τα υπόλοιπα είναι για νάχουμε να λέμε...!!!
              Έχω κάνει 12000 χλμ. από τον Μάρτιο που το πήρα και το μόνο που έκανα ήταν να αλλάξω ελαστικά σε 4 εποχών , Μισελέν crossclimate 2 ,επειδή είδα σε τεστ πως πάει στα χιόνια , δεν σταματάει πουθενά..!!
              Άνοιξα και πριν τις μεγάλες ζέστες μία φορά το καπώ για να δω τα λάδια...!!
              Κάτι που διαπίστωσα στην πορεία, να ξέρετε πως για κρύο καιρό, θερμοκρασίες χαμηλές, η 12βολτη μπαταρία δεν είναι κάτω από το καπώ δίπλα στη μηχανή, αλλά προστατεύεται πολύ καλύτερα, είναι κάτω από το πίσω κάθισμα, μέσα στο αυτοκίνητο και κοντά στην υβριδική μπαταρία.
              Αν έχετε θέμα, ανοίγετε το καπάκι με τις ασφάλειες, είναι βλέποντας το μοτέρ προς τα δεξιά, εκεί θα δείτε κάποιον κόκκινο πόλο, είναι το θετικό και σώμα με το σασί όπου θέλετε κάπου σε κάποια λαμαρίνα...!!!
              Προσοχή κοντά στον κόκκινο πόλο είναι μία βίδα ξέμπαρκη, μην βραχυκυκλώσετε εκεί, διότι θα κάψετε το ινβέρτερ, που κοστίζει 8000 ευρώ...!!!
              Αυτά αν μείνετε από μπαταρία δωδεκάβολτη, που δεν είναι εύκολο...!!!
              Μπορείτε εννοείται να χρησιμοποιήσετε στάρτερ, όπως σε όλα τα αυτοκίνητα με απλή δωδεκάβολτη μπαταρία..!!
              Αυτά για όσους ανεβαίνουν στα βουνά, η ενημέρωση έρχεται από την Τογιότα..!!

              Δε μας νοιάζουν αυτές οι τεχνικές λεπτομέρειες, για την ομορφιά και τα όμορφα σενταν γράψε στο νήμα του ΨΨ.

              Ω.....μι τζι και 3 lol....!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jamesd last edited by jamesd

                Το θέμα με όλα αυτά είναι πόσο καλά δουλεύουν, σύμφωνα με το euroncap φαινεται να δουλεύουν καλά. Αν δεν τους έπιανε και η τσιγκουνιά τους με το blind spot και το cross traffic alert που το βάζουν μόνο στις ακριβές εκδόσεις θα ηταν καλά, Για την ώρα το QQ είναι πολύ πιο μπροστά από την πρώτη έκδοσή του και δουλεύουν και καλά.. Σε αντίθεση με του στελαντις που το AEB car to car είναι ο Θεος να σε φιλάει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nmsm2 last edited by

                  Το pda λειτουργεί χωρίς το acc, ελαττώνει ταχύτητα με βάση το προπορευόμενο όχημα κ στις στροφές ανάλογα με τον βαθμό ευαισθησίας που ορίζεις εφόσον δεν πατάς φρένο η πεντάλ γκαζιού λ. Εφόσον αγγίξεις φρένο η γκάζι απενεργοποιείται κ εφοσον διαβάσει πιθανότητα πρόσκρουσης παρεμβαίνει το σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης. Εάν ενεργοποιήσεις κ το acc τότε στρίβει μόνο του ακολουθώντας τον δρόμο + όλες οι λοιπές λειτουργίες

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • SamRonnin
                    SamRonnin last edited by

                    Καλημερα σε ολους

                    Την Παρασκευη με ενημερωσαν απο την Toyota οτι το αμαξι ηρθε. Τα διαδικαστικα με τελωνειο και υπογραφες θα διαρκεσουν 2 εβδομαδες μου ειπαν οποτε 22-25 του μηνα θα παραλαβω. Ηρθε μια εβδομαδα νωριτερα απο οτι μου ειχαν πει στο update του Σεπτεμβριου.

                    bathan 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • bathan
                      bathan @SamRonnin last edited by

                      @samronnin said in Toyota Corolla Cross:

                      Καλημερα σε ολους

                      Την Παρασκευη με ενημερωσαν απο την Toyota οτι το αμαξι ηρθε. Τα διαδικαστικα με τελωνειο και υπογραφες θα διαρκεσουν 2 εβδομαδες μου ειπαν οποτε 22-25 του μηνα θα παραλαβω. Ηρθε μια εβδομαδα νωριτερα απο οτι μου ειχαν πει στο update του Σεπτεμβριου.

                      Το ιδιο και εμένα με το Lexus. Φαίνεται πως η Toyota Ιαπωνίας ξεφόρτωσε στην Ελλάδα αυτήν την εβδομάδα
                      Με το καλό να παραλάβεις !

                      Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • I
                        iceman7 last edited by

                        Με το καλό παίδες !

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • B
                          Baskovli last edited by

                          Μερικές ερωτήσεις-παρατηρήσεις για την χρήση του CC σε χαμηλές θερμοκρασίες, καθώς το παρέλαβα την άνοιξη και είναι ο πρώτος χειμώνας στην κατοχή μου.

                          Όταν η θερμοκρασία είναι κάτω από 12 βαθμούς στην εκκίνηση ανάβει κ ο βενζινοκινητήρας. Δεν γίνετε αυτό σε υψηλότερες θερμοκρασίες.

                          Όταν ανάβω την θέρμανση χωρίς a/c συχνά παίρνει εμπρός ο βενζίνοκινητήρας.

                          Θα ήθελα να μάθω εάν αυτή είναι η σωστή συμπεριφορά του οχήματος.
                          Ευχαριστώ.

                          piliourits ektoras fanis75 N 4 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • piliourits
                            piliourits @Baskovli last edited by

                            @baskovli said in Toyota Corolla Cross:

                            Μερικές ερωτήσεις-παρατηρήσεις για την χρήση του CC σε χαμηλές θερμοκρασίες, καθώς το παρέλαβα την άνοιξη και είναι ο πρώτος χειμώνας στην κατοχή μου.

                            Όταν η θερμοκρασία είναι κάτω από 12 βαθμούς στην εκκίνηση ανάβει κ ο βενζινοκινητήρας. Δεν γίνετε αυτό σε υψηλότερες θερμοκρασίες.

                            Όταν ανάβω την θέρμανση χωρίς a/c συχνά παίρνει εμπρός ο βενζίνοκινητήρας.

                            Θα ήθελα να μάθω εάν αυτή είναι η σωστή συμπεριφορά του οχήματος.
                            Ευχαριστώ.

                            Δεν το χω ακόμα, αλλά αν ζητάς θέρμανση χωρίς το κλιματιστικό πως θα τη δώσει, πρέπει να ζεστάνει τη μηχανή, ίσως γι αυτό;

                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                            B 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • ektoras
                              ektoras @Baskovli last edited by

                              @baskovli said in Toyota Corolla Cross:

                              Μερικές ερωτήσεις-παρατηρήσεις για την χρήση του CC σε χαμηλές θερμοκρασίες, καθώς το παρέλαβα την άνοιξη και είναι ο πρώτος χειμώνας στην κατοχή μου.

                              Όταν η θερμοκρασία είναι κάτω από 12 βαθμούς στην εκκίνηση ανάβει κ ο βενζινοκινητήρας. Δεν γίνετε αυτό σε υψηλότερες θερμοκρασίες.

                              Όταν ανάβω την θέρμανση χωρίς a/c συχνά παίρνει εμπρός ο βενζίνοκινητήρας.

                              Θα ήθελα να μάθω εάν αυτή είναι η σωστή συμπεριφορά του οχήματος.
                              Ευχαριστώ.

                              Έτσι πρέπει να δουλεύει, ιδίως όταν θέλεις θέρμανση.

                              Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • B
                                Baskovli @piliourits last edited by

                                @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                                @baskovli said in Toyota Corolla Cross:

                                Μερικές ερωτήσεις-παρατηρήσεις για την χρήση του CC σε χαμηλές θερμοκρασίες, καθώς το παρέλαβα την άνοιξη και είναι ο πρώτος χειμώνας στην κατοχή μου.

                                Όταν η θερμοκρασία είναι κάτω από 12 βαθμούς στην εκκίνηση ανάβει κ ο βενζινοκινητήρας. Δεν γίνετε αυτό σε υψηλότερες θερμοκρασίες.

                                Όταν ανάβω την θέρμανση χωρίς a/c συχνά παίρνει εμπρός ο βενζίνοκινητήρας.

                                Θα ήθελα να μάθω εάν αυτή είναι η σωστή συμπεριφορά του οχήματος.
                                Ευχαριστώ.

                                Δεν το χω ακόμα, αλλά αν ζητάς θέρμανση χωρίς το κλιματιστικό πως θα τη δώσει, πρέπει να ζεστάνει τη μηχανή, ίσως γι αυτό;

                                Λογικό ακούγεται αυτό που λες, αλλά το καλοκαίρι όταν το βάζω στην ψύξη δεν ανάβει τόσο άμεσα ο κινητήρας.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @Baskovli last edited by fanis75

                                  @baskovli said in Toyota Corolla Cross:

                                  Όταν ανάβω την θέρμανση χωρίς a/c συχνά παίρνει εμπρός ο βενζίνοκινητήρας.

                                  Προφανώς! Αλλιώς που θα βρει την ζέστη?

                                  @baskovli said in Toyota Corolla Cross:

                                  Λογικό ακούγεται αυτό που λες, αλλά το καλοκαίρι όταν το βάζω στην ψύξη δεν ανάβει τόσο άμεσα ο κινητήρας.

                                  Επίσης προφανώς, αφού δεν του ζητάς να βγάλει ζέστη.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nmsm2 @Baskovli last edited by

                                    @baskovli said in Toyota Corolla Cross:

                                    Μερικές ερωτήσεις-παρατηρήσεις για την χρήση του CC σε χαμηλές θερμοκρασίες, καθώς το παρέλαβα την άνοιξη και είναι ο πρώτος χειμώνας στην κατοχή μου.

                                    Όταν η θερμοκρασία είναι κάτω από 12 βαθμούς στην εκκίνηση ανάβει κ ο βενζινοκινητήρας. Δεν γίνετε αυτό σε υψηλότερες θερμοκρασίες.

                                    Όταν ανάβω την θέρμανση χωρίς a/c συχνά παίρνει εμπρός ο βενζίνοκινητήρας.

                                    Θα ήθελα να μάθω εάν αυτή είναι η σωστή συμπεριφορά του οχήματος.
                                    Ευχαριστώ.

                                    Κάθε μοτέρ εσωτερικής καύσης παράγει πλεονάζουσα θερμότητα, η οποία αξιοποιείται. Συνεπώς, πρέπει να μπει σε λειτουργία ο κινητήρας. Αντιθέτως, η ψύξη βασίζεται στη μπαταρία του υβριδικού συστήματος. Οπότε στη θέρμανση αναγκαστικά ενεργοποιείται ο κινητήρας στην αρχή, ενώ στη ψύξη το καλοκαίρι μπορείς να εκκινήσεις το αυτοκίνητο και να κινηθείς χωρίς να ενεργοποιηθεί ο κινητήρας από την αρχή.
                                    Επίσης, τον χειμώνα είναι προγραμματισμένο να κάνει ψυχρή εκκίνηση με βάση τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, οπότε λογικά θα προθερμάνει σχεδόν πάντα σε χαμηλές θερμοκρασίες. Αντιθέτως, από Άνοιξη έως τον χειμώνα το αυτοκίνητο ξεκινά σε ev mode και θα μπει ο κινητήρας σε μεταγενέστερο στάδιο. Μια συμβουλή σε στάσεις έως 5 λεπτά δεν το σβήνω, παραμένει σε λειτουργία με την μπαταρία, η οποία σε ακινησία ακόμη και με κλιματισμό αναμμένο διαρκεί πολλή ώρα, χωρίς να ενεργοποιηθεί ο κινητήρας. Αποφεύγω να το σβήνω σε μικρές στάσεις κάποιων λεπτών γιατί κάθε φορά που το σβήνεις το σύστημα αναγνωρίζει ψυχρή εκκίνηση η οποία εφόσον είναι θερμός ο κινητήρας θα σβήσει πολύ γρηγορότερα γιατί το αναγνωρίζουν οι αισθητήρες στον κινητήρα. Τελευταία συμβουλή, το οδηγώ πάντα στο sport mode, ωστόσο ποτέ δεν το ανοίγω απότομα πριν ζεσταθούν λάδια κλπ, το ίδιο έκανα σε όλα τα αυτοκίνητα μου και το τηρώ ευλαβικά

                                    B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • B
                                      Baskovli @nmsm2 last edited by Baskovli

                                      @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

                                      @baskovli said in Toyota Corolla Cross:

                                      Μερικές ερωτήσεις-παρατηρήσεις για την χρήση του CC σε χαμηλές θερμοκρασίες, καθώς το παρέλαβα την άνοιξη και είναι ο πρώτος χειμώνας στην κατοχή μου.

                                      Όταν η θερμοκρασία είναι κάτω από 12 βαθμούς στην εκκίνηση ανάβει κ ο βενζινοκινητήρας. Δεν γίνετε αυτό σε υψηλότερες θερμοκρασίες.

                                      Όταν ανάβω την θέρμανση χωρίς a/c συχνά παίρνει εμπρός ο βενζίνοκινητήρας.

                                      Θα ήθελα να μάθω εάν αυτή είναι η σωστή συμπεριφορά του οχήματος.
                                      Ευχαριστώ.

                                      Κάθε μοτέρ εσωτερικής καύσης παράγει πλεονάζουσα θερμότητα, η οποία αξιοποιείται. Συνεπώς, πρέπει να μπει σε λειτουργία ο κινητήρας. Αντιθέτως, η ψύξη βασίζεται στη μπαταρία του υβριδικού συστήματος. Οπότε στη θέρμανση αναγκαστικά ενεργοποιείται ο κινητήρας στην αρχή, ενώ στη ψύξη το καλοκαίρι μπορείς να εκκινήσεις το αυτοκίνητο και να κινηθείς χωρίς να ενεργοποιηθεί ο κινητήρας από την αρχή.
                                      Επίσης, τον χειμώνα είναι προγραμματισμένο να κάνει ψυχρή εκκίνηση με βάση τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, οπότε λογικά θα προθερμάνει σχεδόν πάντα σε χαμηλές θερμοκρασίες. Αντιθέτως, από Άνοιξη έως τον χειμώνα το αυτοκίνητο ξεκινά σε ev mode και θα μπει ο κινητήρας σε μεταγενέστερο στάδιο. Μια συμβουλή σε στάσεις έως 5 λεπτά δεν το σβήνω, παραμένει σε λειτουργία με την μπαταρία, η οποία σε ακινησία ακόμη και με κλιματισμό αναμμένο διαρκεί πολλή ώρα, χωρίς να ενεργοποιηθεί ο κινητήρας. Αποφεύγω να το σβήνω σε μικρές στάσεις κάποιων λεπτών γιατί κάθε φορά που το σβήνεις το σύστημα αναγνωρίζει ψυχρή εκκίνηση η οποία εφόσον είναι θερμός ο κινητήρας θα σβήσει πολύ γρηγορότερα γιατί το αναγνωρίζουν οι αισθητήρες στον κινητήρα. Τελευταία συμβουλή, το οδηγώ πάντα στο sport mode, ωστόσο ποτέ δεν το ανοίγω απότομα πριν ζεσταθούν λάδια κλπ, το ίδιο έκανα σε όλα τα αυτοκίνητα μου και το τηρώ ευλαβικά

                                      Ωραίος φίλε. Ευχαριστώ πολύ.
                                      Το σημείο "Η ψύξη βασίζεται στη μπαταρία του υβριδικού συστήματος" μου έλυσε την αρχική απορία που είχα.

                                      Επειδή το οδηγώ κατά το πλείστον στο normal mode, υπάρχει κάποιο όφελος στην οδήγηση στο sport mode εκτός από την επιπλέον δύναμη;

                                      ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ataim
                                        ataim @Baskovli last edited by

                                        @baskovli said in Toyota Corolla Cross:

                                        @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

                                        Επειδή το οδηγώ κατά το πλείστον στο normal mode, υπάρχει κάποιο όφελος στην οδήγηση στο sport mode εκτός από την επιπλέον δύναμη;

                                        Εκτός από την απόκριση δεν υπάρχει άλλο όφελος, στο sport mode δεν γίνεται η βέλτιση διαχείριση ενέργειας καθώς η προτεραιότητα είναι οι επιδόσεις, θα κρατάει πάντα υψηλό φορτίο στην μπαταρία και θα χρησιμοποιήσει την μετάδοση για να φρενάρει το όχημα όταν αφήσεις το γκάζι απότομα, θεωρεί ότι είσαι σε είσοδο στροφής, έχει ενδιαφέρον αλλά δεν είναι για συνέχεια.

                                        N 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • N
                                          nmsm2 @ataim last edited by

                                          @ataim said in Toyota Corolla Cross:

                                          @baskovli said in Toyota Corolla Cross:

                                          @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

                                          Επειδή το οδηγώ κατά το πλείστον στο normal mode, υπάρχει κάποιο όφελος στην οδήγηση στο sport mode εκτός από την επιπλέον δύναμη;

                                          Εκτός από την απόκριση δεν υπάρχει άλλο όφελος, στο sport mode δεν γίνεται η βέλτιση διαχείριση ενέργειας καθώς η προτεραιότητα είναι οι επιδόσεις, θα κρατάει πάντα υψηλό φορτίο στην μπαταρία και θα χρησιμοποιήσει την μετάδοση για να φρενάρει το όχημα όταν αφήσεις το γκάζι απότομα, θεωρεί ότι είσαι σε είσοδο στροφής, έχει ενδιαφέρον αλλά δεν είναι για συνέχεια.

                                          Αυτό που έχω παρατηρήσει (δεν ξέρω αν το κάνει και στο normal) είναι ότι σε περίπτωση αιφνίδιας και με ένταση πέδησης όπου κατεβάζει πολύ απότομα ταχύτητα φρενάρει και ο κινητήρας ανεβάζοντας τις στροφές μιμούμενο το κατέβασμα ταχύτητας. Το κάνει μόνο σε πολύ απότομο φρενάρισμα από υψηλή ταχύτητα. Πιθανόν να το κάνει και στο normal mode.
                                          Για ποιό λόγο θεωρείς ότι δεν πρέπει να είναι συνέχεια σε sport mode;
                                          Δεν εννοείς τη κατανάλωση, γιατί είναι μικρή η διαφορά σε σχέση με το normal εφόσον μάθεις να το χειρίζεσαι.

                                          B ataim 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            bill_hsd last edited by

                                            Προσωπικά, το έχω συνέχεια στο ECO mode μόνιμα.
                                            Ποτέ δεν έχω αισθανθεί έλλειψη δύναμης ή κρέμασμα κλπ., όπως αισθανόμουν στο αντίστοιχο ECO PRO mode της BMW μου, όπου το αυτοκίνητο ήταν εντελώς μπουκωμένο.
                                            Στο ΕCO mode δίνει σαφή προτεραιότητα στην EV λειτουργία, με αποτέλεσμα πέραν της οικονομίας καυσίμου, να λειτουργεί και να καταπονειται ποσοστιαία λιγότερο και ο θερμικός.
                                            Ακόμα και στο ECO mode, όταν χρειαστείς άμεσα δύναμη, θα στη δώσει εμπλέκοντας τον θερμικό.
                                            Στο Sport mode θεωρώ οτι κάνει απότομη μετάβαση από υβριδική σε EV λειτουργία, μάλλον λόγω πιο έντονου regen, ενώ η μπαταρία φορτίζεται περισσότερο, χωρίς να χρησιμοποιεί ωφέλιμα την ενέργεια της κατά την κίνηση. Το χρησιμοποιώ σπάνια σε στροφοδιαδρομές, πιο πολύ για το φρένο από τον κινητήρα, παρά για την (πράγματι) αμεσότερη απόκριση του γκαζιού, που στην πραγματικότητα δεν προσφέρει κάτι σε χρόνο, αφού η απόδοση παραμένει η ίδια.

                                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 451
                                            • 452
                                            • 453
                                            • 454
                                            • 455
                                            • 523
                                            • 524
                                            • 453 / 524
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr