
Έχοντας στην οικογένεια ένα C-HR 1.8 CLUB εδώ και ένα χρόνο και ένα CC 2.0 AWD εδώ και 3 μήνες μπορώ να πω τα εξής :
Το C-HR έχει πιο σφιχτή ανάρτηση ( φοράνε και τα δυο 225/50/18) και η ανάρτηση σε εγκάρσιες ανωμαλίες χτυπάει λίγο περισσότερο σε σχέση με το CC, ο κινητήρας του κινείται αξιοπρεπέστατα σε καθημερινές μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης με οικονομία της τάξης του 4,3lt/100km με normal mode. Δεν δυσανασχετεί καθόλου όταν πατήσεις το γκάζι και ανεβάζει ταχύτητα πρόθυμα με το κιβώτιο να ακούγεται λίγο περισσότερο από του CC. Ο χώρος για οδηγό-συνοδηγό είναι περίπου ο ίδιος, όμως οι πίσω ταξιδεύουν πιο άνετα, καθισμένοι πιο ψηλά, με περισσότερη ορατότητα και με επιπλέον αεραγωγούς κλιματισμού στο CC. Διαφορά έχει η περιμετρική ορατότητα υπέρ του CC κυρίως λόγω της κεκλιμένης οροφής και των πολύ μικρών πίσω παραθύρων του CHR. Ηχομόνωση αρκετά καλή και στα δυο. Το CC (έχει κάνει 3.000km) επιταχύνει γρήγορα και πολύ πιο άμεσα κάτω από όλες τις συνθήκες (βροχή, ζέστη άσφαλτο και πάνω σε στροφή) λόγω ιπποδύναμης θερμικού και υποβοήθησης απο τα δυο ηλεκτρικά μοτερ εμπρός-πίσω. Η κατανάλωση στo CC περίπου στο 5,5lt/100km ομως με λίγο πιο «επιθετικη» οδήγηση μια και σε προδιαθέτει το σύνολο να το πατήσεις περισσότερο. Στο C-HR τα φρένα είναι επαρκέστατα όμως στο CC θα τα ήθελα λίγο πιο δυνατά. Στο C-HR η ποιότητα υλικών δείχνει, ίσως λόγω δερματίνης στο επάνω μέρος του ταμπλω, λίγο πιο προσεγμένη. Σε κανένα από τα δυο δεν υπάρχουν τριγμοί.
Τα θεωρώ πολύ αξιόλογες προτάσεις για την κατηγορία τους και θα τα πρότεινα και τα δυο σε κάποιον που θα ήθελε ένα full hybrid αυτοκίνητο για τις καθημερινές μετακινήσεις του με οικονομία αλλά και δυνατότητες για μακρινα ταξίδια χωρίς την έννοια τις φόρτισης.