-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Γνωστό το case του Α4 που βέβαια κράτησε ελάχιστα όπως επίσης και των Lexus. Από CT200h και RX400 που έχω κάμποσα χλμ, το cvt υποβάθμιζε κατά πολύ την όλη εμπειρία σε σχέση με ένα αντίστοιχο πχ ML της εποχής. Εξίσου βουτυράτο ήταν κι εκείνο με το απλό V6 και ψιλοαρχαίο κιβώτιο με μετατροπέα.
Είχε ο πατέρας μου ML350 (W164) και το πηραμε στο χέρι το κιβώτιο σε ταξίδι... (900€ για πλακέτα). Το αυτοκινητο α'χερι, ελληνικό, ειχε δεν είχε 50.000km
Και να ήταν μόνο αυτό...η χαρά του συνεργείου. Το έδωσε και ηρέμησε
Μια χαρά είναι το eCVT, που αποτελεί εξάλλου και την καρδιά του υβριδικού συστήματος των Toyota/Lexus.
Άσπαστο, άνετο, χωρίς καθυστερήσεις στις αλλαγές.
Μόνο μείον μια μικρή αναντιστοιχια μεταξύ στροφών κινητήρα και ταχύτητας, που ορισμένοι εκλαμβάνουν ως πατιναρισμα και θεωρούν ότι τα υβριδικά είναι (δήθεν) αργά. Αν το μάθεις το eCVT, δύσκολα το αλλάζεις (όπως και το υβριδικό βεβαίως...). -
Η κουβέντα περί αξιοπιστίας είναι άλλο θέμα. Κι εγώ έχω πληρώσει 2 φορές mechatronic σε dsg. Πάλι dsg ξαναπήρα όμως και δεν έχει κάνει κιχ με 50+ κιλά ροπής.
Το cvt είναι για παραιτημένους από την οδήγηση και εξυπηρετεί συγκεκριμένους σκοπούς. Δε λέω ότι ένα 8αρι Aisin ή ZF είναι κατευθείαν για Σέρρες αλλά σίγουρα η εμπειρία χρήσης τους είναι απείρως ανώτερη του eCVT. Fan fact: για καθημερινό εταιρικό μέσο απλής μετακίνησης πάλι cvt πήρα αλλά να ξέρουμε τι λέμε. Μόνο premium δε θα είναι αυτές οι μετακινήσεις μου.
-
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Γνωστό το case του Α4 που βέβαια κράτησε ελάχιστα όπως επίσης και των Lexus. Από CT200h και RX400 που έχω κάμποσα χλμ, το cvt υποβάθμιζε κατά πολύ την όλη εμπειρία σε σχέση με ένα αντίστοιχο πχ ML της εποχής. Εξίσου βουτυράτο ήταν κι εκείνο με το απλό V6 και ψιλοαρχαίο κιβώτιο με μετατροπέα.
Είχε ο πατέρας μου ML350 (W164) και το πηραμε στο χέρι το κιβώτιο σε ταξίδι... (900€ για πλακέτα). Το αυτοκινητο α'χερι, ελληνικό, ειχε δεν είχε 50.000km
Και να ήταν μόνο αυτό...η χαρά του συνεργείου. Το έδωσε και ηρέμησε
Μια χαρά είναι το eCVT, που αποτελεί εξάλλου και την καρδιά του υβριδικού συστήματος των Toyota/Lexus.
Άσπαστο, άνετο, χωρίς καθυστερήσεις στις αλλαγές.
Μόνο μείον μια μικρή αναντιστοιχια μεταξύ στροφών κινητήρα και ταχύτητας, που ορισμένοι εκλαμβάνουν ως πατιναρισμα και θεωρούν ότι τα υβριδικά είναι (δήθεν) αργά. Αν το μάθεις το eCVT, δύσκολα το αλλάζεις (όπως και το υβριδικό βεβαίως...).ελα, τωρα
δεν μπορει να μιλας σοβαρα... -
Πάντως μια και μιλάτε για αυτόματα κιβώτια -και συγκεκριμένα σε full hybrid- με έχει εκπλήξει πoλύ θετικά το αυτόματο στο QQ e-power. Kαι αθόρυβο κι άμεσα ανταποκρινόμενο σε ανηφοριές.Πολύ καλή αίσθηση.. Βέβαια το όλο μυστικό είναι μάλλον πως λόγω αποκλειστικής κίνησης με τον ηλεκτροκινητήρα στην ουσία είναι σαν να μην έχεις κιβώτιο με σχέσεις.
-
This post is deleted! -
@gatoz said in Toyota Corolla Cross:
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Γνωστό το case του Α4 που βέβαια κράτησε ελάχιστα όπως επίσης και των Lexus. Από CT200h και RX400 που έχω κάμποσα χλμ, το cvt υποβάθμιζε κατά πολύ την όλη εμπειρία σε σχέση με ένα αντίστοιχο πχ ML της εποχής. Εξίσου βουτυράτο ήταν κι εκείνο με το απλό V6 και ψιλοαρχαίο κιβώτιο με μετατροπέα.
Είχε ο πατέρας μου ML350 (W164) και το πηραμε στο χέρι το κιβώτιο σε ταξίδι... (900€ για πλακέτα). Το αυτοκινητο α'χερι, ελληνικό, ειχε δεν είχε 50.000km
Και να ήταν μόνο αυτό...η χαρά του συνεργείου. Το έδωσε και ηρέμησε
Μια χαρά είναι το eCVT, που αποτελεί εξάλλου και την καρδιά του υβριδικού συστήματος των Toyota/Lexus.
Άσπαστο, άνετο, χωρίς καθυστερήσεις στις αλλαγές.
Μόνο μείον μια μικρή αναντιστοιχια μεταξύ στροφών κινητήρα και ταχύτητας, που ορισμένοι εκλαμβάνουν ως πατιναρισμα και θεωρούν ότι τα υβριδικά είναι (δήθεν) αργά. Αν το μάθεις το eCVT, δύσκολα το αλλάζεις (όπως και το υβριδικό βεβαίως...).ελα, τωρα
δεν μπορει να μιλας σοβαρα...Δεν υπαρχει κατι πιο άνετο για καθημερινή χρήση, αλλά και σε σπορ οδήγηση (δεν λέω γρήγορη, γιατί θα μας φέρεις κανένα εξαπτέρυγο στο κεφάλι...) δεν είχα θέμα. Το γυρίζω στο σπορ πρόγραμμα και δουλεύει πιο πολύ τον βενζινοκινητήρα, οπότε έχω φρένα από εκεί. Από διπλοσυμπλεκτο το προτιμώ, ίσως σε σύγκριση με το πολύ καλό 8ρι ZF που είχα στη Σειρά 3 (με paddles που τα είχα τοποθετήσει-κωδικοποιησει μόνος μου) να μην έχω την ίδια αμεσότητα σε πολύ γρήγορους ρυθμούς.
-
@panormus772 said in Toyota Corolla Cross:
Πάντως μια και μιλάτε για αυτόματα κιβώτια -και συγκεκριμένα σε full hybrid- με έχει εκπλήξει πoλύ θετικά το αυτόματο στο QQ e-power. Kαι αθόρυβο κι άμεσα ανταποκρινόμενο σε ανηφοριές.Πολύ καλή αίσθηση.. Βέβαια το όλο μυστικό είναι μάλλον πως λόγω αποκλειστικής κίνησης με τον ηλεκτροκινητήρα στην ουσία είναι σαν να μην έχεις κιβώτιο με σχέσεις.
Παρόμοια αίσθηση έχω κι εγώ από το eCVT.
Βελούδινο, χωρίς τις αχρειαστες, συνεχείς και εν τέλει κουραστικές αλλαγές σχέσεων. -
το τελευταιο cvt που ειχα για καιρο, ηταν στη μιτσουμπα
και το πλεον ντεκαβλε του αμαξιου -
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Το cvt είναι για παραιτημένους από την οδήγηση ....
Είμαι σίγουρος ότι θα μπορούσαν αν τους ενδιέφερε να το προγραμματίσουν ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και με άλλους τρόπους εκτός από την απλή και χαλαρή μεταφορά. Το multitronic που είχα οδηγήσει κάποτε είχε πολύ καλή προσομοίωση σχέσεων.
Εντωμεταξύ το ψψ στο αμέρικα έχει paddles (όχι οτι τα χρησιμοποιεί κανείς), εδώ τα κόψαν και αυτά, έλεος toyota.
-
Μη λέτε "ψψ" γιατί τα ακούει και έρχεται ο γατος για να βρίζει τα Toyota.
-
@bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:
Στο site της Lexus λεει για το LBX από 34600, σαν να μην υπάρχουν φτηνότερες εκδόσεις, αυτό σχολίασα.
Αφορά μόνο την online προπαραγγελία, για την οποία δεν υπάρχουν φτηνότερες εκδόσεις. Το μαθαίνεις εαν πας από εκεί, αλλά επίσης δεν μπορείς να τις παραγγείλεις ακόμα, ούτε δια ζώσης. Άρα το site λέει την αλήθεια την συγκεκριμένη στιγμή, ως προς την δυνατότητα παραγγελίας. Ακόμα το αυτοκίνητο δεν έχει λανσαριστεί επίσημα, δεν έχει αρχίσει καν η παραγωγή, το Νοέμβριο ξεκινάει.
-
Ξέρεις που κατασκευάζεται;
-
-
Το αυτοκίνητο επισκευάστηκε επιτέλους !!!
Δεν ρώτησα τι και πως. Το πήρα και έφυγα !!
Την μέρα που το παρέλαβα έκλεινε 6 μήνες εκ των οποίων οι 40 τελευταίες στο συνεργείο…..Η ασφαλιστική της οδικής πλήρωσε άμεσα.
Χαρακτηριστική η φράση του υπευθύνου συνεργείου : « άλλο κακό να μη σας βρει !!! »
Η εμπειρία αυτή γεννά πολλά ερωτήματα για τα συνεργεία και τις εταιρίες οδικής …..
-
Ελπίζω φεύγοντας να μην σε σταυρωνε όπως ο καμμενος τα f16!
-
@otto-skg said in Toyota Corolla Cross:
Το αυτοκίνητο επισκευάστηκε επιτέλους !!!
Δεν ρώτησα τι και πως. Το πήρα και έφυγα !!
Την μέρα που το παρέλαβα έκλεινε 6 μήνες εκ των οποίων οι 40 τελευταίες στο συνεργείο…..Η ασφαλιστική της οδικής πλήρωσε άμεσα.
Χαρακτηριστική η φράση του υπευθύνου συνεργείου : « άλλο κακό να μη σας βρει !!! »
Η εμπειρία αυτή γεννά πολλά ερωτήματα για τα συνεργεία και τις εταιρίες οδικής …..
με το καλό και πραγματικά άλλο κακό να μη σε βρει
πες μας αν παρατηρήσεις τίποτα περίεργο ή καμιά διαφορά σε σχέση με πριν
-
@otto-skg said in Toyota Corolla Cross:
Το αυτοκίνητο επισκευάστηκε επιτέλους !!!
Δεν ρώτησα τι και πως. Το πήρα και έφυγα !!
Την μέρα που το παρέλαβα έκλεινε 6 μήνες εκ των οποίων οι 40 τελευταίες στο συνεργείο…..Η ασφαλιστική της οδικής πλήρωσε άμεσα.
Χαρακτηριστική η φράση του υπευθύνου συνεργείου : « άλλο κακό να μη σας βρει !!! »
Η εμπειρία αυτή γεννά πολλά ερωτήματα για τα συνεργεία και τις εταιρίες οδικής …..
περαστικα και καλα χιλιόμετρα
καμια εκπληξη για αυτο που ανεφερε ο υπευθυνος. Υπαρχουν βλαβες που ολοι σηκωνουν τα χερια ψηλα. Συνδυασμος χαμηλης εκπαίδευσης, βαρεμαρας και τσαπατσουλιας
-
@otto-skg said in Toyota Corolla Cross:
Το αυτοκίνητο επισκευάστηκε επιτέλους !!!
Δεν ρώτησα τι και πως. Το πήρα και έφυγα !!
Την μέρα που το παρέλαβα έκλεινε 6 μήνες εκ των οποίων οι 40 τελευταίες στο συνεργείο…..Η ασφαλιστική της οδικής πλήρωσε άμεσα.
> Χαρακτηριστική η φράση του υπευθύνου συνεργείου : « άλλο κακό να μη σας βρει !!! »
Η εμπειρία αυτή γεννά πολλά ερωτήματα για τα συνεργεία και τις εταιρίες οδικής …..
Ευτυχώς το πήρες και έφυγες! Πάντως θα ρωτούσα λεπτομέρειες, έστω και γενικές. Τι έγινε ακριβώς, πως το αποφεύγεις κ.λπ...
Άλλο κακό; φτου φτου σκόρδα
-
Όλα καλά ευτυχώς.
Αλλά σε δεύτερο χρόνο ζητά πληροφορίες αναλυτικά τι και πώς... -
@ibiza95 said in Toyota Corolla Cross:
Ελπίζω φεύγοντας να μην σε σταυρωνε όπως ο καμμενος τα f16!
Toyota Corolla Cross