administrators group

Group Details Private

administrators

  • RE: Fiat... Tipo!

    @williamg said in Fiat... Tipo!:

    Ανασταίνω το θεμα για να ρωτήσω; Γιατί δεν πουλάει το καινούριο τίπο; Με το μάτι μου φαίνεται αξιοπρεπέστατο.

    (Επίσης αν διαβάζει κανείς στην φιατ το ελληνικό σαιτ είναι απλά τραγικό. Και μόνο αυτό θα εξηγούσε βασικά γιατί δεν πουλάει.)

    Ευχαριστούμε για την προσπάθεια που κάνατε για να βρείτε το κατάλληλο Θέμα, αλλά το συγκεκριμένο είναι για το παλαιότερο Tipo. Για το νέο Tipo, θα πρέπει να ρωτήσετε εδώ: https://forum.4troxoi.gr/topic/88166/node-88166/401?page=21

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
  • RE: Toyota Corolla Cross

    @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

    @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

    @groover1972 said in Toyota Corolla Cross:

    @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

    @groover1972 said in Toyota Corolla Cross:

    @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

    το τι κοιτάει πρώτα ο καθένας ειναι λογαριασμός του καθενος.

    ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΡΙΝΩ και για αυτό γράφω, για το ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες κατάφεραν να τιθασεύσουν και να οδηγήσουν τις επιλογές μας εκεί που θέλουν αυτές και να κάνουν ταυτόχρονα όλους εμάς να πιστεύουμε το ( ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ) , αγνοώντας την ουσία και στο που θα έπρεπε να επικεντρωθούμε αγοράζοντας ένα αυτοκίνητο..!!
    Οπότε βλέπουμε να φτάνει σήμερα στο σημείο ο αγοραστής να αγοράζει όλα τα άλλα εκτός από αυτό που θα έπρεπε, το να πάρει ένα αυτοκίνητο που θα τον οδηγούσε με οικονομία, ασφάλεια και αξιοπιστία στον προορισμό του..!!
    Κι αντί να ασχολείται με αυτά, ψάχνει να δει πόσες θύρες USB έχει ένα αυτοκίνητο και πως θα το κάνει μπαράκι με τον κρυφό φωτισμό που θα πάρει..!!
    Ένα παράδειγμα..?? Πουλούσαν πάνω από 1000 ευρώ τα GPS τα εργοστασιακά σαν αξεσουάρ, από τη στιγμή όμως που όλοι βρήκαμε λύση με τα διάφορα car play, το γύρισαν στο καλαματιανό και τα έβαλαν μέχρι και στις βασικές εκδόσεις σαν προνόμιο, αλλά ελπίζουν βέβαια να πάρουν συνδρομές με το τέλος της δωρεάν περιόδου παροχής των υπηρεσιών τους...!!!
    ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ είναι σίγουρα κι ο εγωισμός ακόμα πιο μεγάλος, μια δεύτερη σκέψη όμως για το τι αποφασίζει ο καθένας από μόνος του, του τι θα πάρει και όχι πως τον οδηγούν κάποιοι έμμεσα, αλλά πολύ έντεχνα στις αποφάσεις του και τις όποιες επιλογές του, ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΚΟ ΠΡΑΓΜΑ...!!!
    Διότι κάπως έτσι ξεκινάς να πάρεις ένα αυτοκίνητο με 20000 ευρώ και στο τέλος πληρώνεις 30000 και είσαι και στεναχωρημένος επειδή σου λείπουν πράγματα και σκέφτεσαι μήπως θα έπρεπε να πάρεις αυτό με τις 35000 ευρώ...!!!
    Νομίζω πως το κουράσαμε όμως, θα ήταν πολύ καλύτερα να μας έγραφε κάποιος αν κατάφερε να λειτουργήσει το GPS με φωνητικές εντολές στα Ελληνικά ή αν τέσταρε την τετρακίνηση σε χιόνια ,λάσπες ,κ.λπ..., ή αν του έτυχε να λειτουργήσει κάποια στιγμή ένα από τα συστήματα ασφαλείας.
    Η Τουότα πάντως, όσον αφορά τα Ελληνικά όταν ρώτησα, απάντησε ΣΦΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΚΛΕΦΤΙΚΑ , θα δούμε στο μέλλον...!!!

    αγαπητέ, εντελώς φιλικά. Μην βάζεις κεφαλαία (σημαίνει ότι φωνάζεις, όχι ότι το τονίζεις).

    Αν θέλεις να τονίσεις κάτι, κάνε το με το Bold.

    ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΥΠΟΛΑΤΡΕΣ, όντως επειδή δεν έχω απέναντι μου κάποιον όταν απλώς γράφω,για να τονίσω κάτι, το βάζω με κεφαλαία.
    Ούτε καν ξέρω πως γράφει κάποιος με bold, αλλά και να ήξερα, δεν το θεωρώ τόσο σημαντικό το ΠΩΣ θα γράψω, αλλά το ΤΙ θα γράψω και εάν ο άλλος που διαβάζει θα με προσέξει, φυσικά για να με καταλάβει και μόνον γιαυτό..!!.
    Συγχωρέστε με...

    όταν γράφεις, πάνω πάνω έχει βοηθήματα (μια γραμμή που μπορείς να πατήσεις για να ενθεσεις φωτογραφίες ή να βάλεις ένα link video κ.λπ. Εκεί έχει ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ B ( που είναι το κουμπί για bold).

    bolded text

    Το βρήκα αλλά τώρα θα βάζω και κεφαλαία και bold..!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    Θα σας παρακαλούσαμε να μην το κάνετε αυτό. Εκ της Διεύθυνσης. {Admin}

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
  • RE: Περιοδικά Αυτοκινήτου

    Έτσι ακριβώς είναι, όπως τα λες. Να προσθέσω την ξύλινη γλώσσα, τις αοριστίες, το να μη στενοχωρήσουμε κανέναν. Πάντως, κάποια από αυτά που ζητάς, απλώς δε γίνονται.

    1. Τα δημοσιογραφικά είναι πάντα στην πλουσιότερη έκδοση. Δεν μπορεί να γίνει κάτι για αυτό.
    2. Αξιοπιστία σε βάθος χρόνου; Μόνο δημοσιοποίηση ερευνών που γίνονται στο εξωτερικό, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο.
    3. Εξυπηρέτηση πελατών. Και πώς θα το κρίνει αυτός ο δημοσιογράφος που παίρνει ένα δημοσιογραφικό στην εντέλεια;
    4. Έξοδα στην 5ετία.

    Αυτά θα πρέπει να τα ψάξεις μόνος σου, λογικά σε ομάδες κατόχων.

    posted in Περί αυτοκίνησης
  • RE: Περιοδικά Αυτοκινήτου

    Τραβα σε φορουμ του καθε μοντελου εδω η αγγλια θα βρεις πολυ καλες πληροφοριες.

    posted in Περί αυτοκίνησης
  • RE: Περιοδικά Αυτοκινήτου

    Δεν έχω δει άλλο δημοσιογράφο Ελλάδα να ακολουθεί feedback αναγνωστών σαν τον @dimsabas .

    Από εκεί και πέρα φίλε, τα πράγματα είναι απλά. Πολλές δοκιμές που βλέπεις/διαβάζεις είναι από δελτία τύπου σχεδόν βγαλμένες. Σπάνια θα βρεις αρνητικά στοιχεία .

    Τα περισσότερα από τα οικονομοτεχνικά στοιχεία που ζητάς, μπορείς να τα βρεις και μόνος σου πλέον.

    posted in Περί αυτοκίνησης
  • RE: Περιοδικά Αυτοκινήτου

    Έλα και εσυ στο κλαμπ δηλαδή!

    Hotel California το forum

    posted in Περί αυτοκίνησης
  • RE: Περιοδικά Αυτοκινήτου

    @williamg said in Αξιολόγηση Αυτοκινήτων/Δοκιμές:

    Καθώς προσπαθώ να αποφασίσω που θα δώσω οικονομίες 5 ετών και βάλε για να πάρω οικογενειακό αυτοκίνητο και διαβάζω και ρωτάω και κοιτάω κλπ βλέπω ένα μεγάλο κενό στον ειδικό τύπο. Εξηγούμαι.

    Τα περισσότερα άρθρα/δοκιμές σε ότι σαιτ ή περιοδικό έχω δεί είναι απελπιστικά παρόμοια. Ένα τεράστιο ποσοστό του άρθρου είναι η οπτική περιγραφή του αυτοκινήτου η οποία είναι άχρηστη γιατί περιγραφουν τις φωτογραφίες τις οποίες βλέπει κανείς και μόνος του.

    Μετά περνάμε σε μερικά στοιχεία για τον κινητήρα τα οποία είναι σαν λίστα σουπερμάρκετ και ίσως λένε κάτι σε μηχανολόγους αλλά όχι σε εμένα τον άσχετο. Και παρομοίως στην οδηγική συμπεριφορά όπου συνήθως απευθύνεται σε ραλίστες (υποστροφή και υπερστροφή μέχρι να διορθωσουν τα ηλεκτρονικά).

    Μετά συνήθως μια σούμα με συν/πλην τα οποία είναι σαν φτιαγμένα για να μην δυσαρεστήσουν ποτέ την αντιπροσωπεία. Ειλικρινά διαβάζω μήνες τώρα και ποτέ μα ποτέ δεν είδα μια δοκιμή να καταλήγει ότι ρε παιδί μου είναι μούφα το αμάξι και μην το πάρεις.

    Τέλος πολύ συχνα οι δοκιμές γίνονται στο πίο εξωτικό μοντέλο με τον πιο πλούσιο εξοπλισμό ενω ο φτωχομπινές που διαβάζει (εγω) κοιταω στην βασική έκδοση άντε και στην επόμενη. Αν είμαι ο μόνο φτοχμπινες οκ αλλά αν είμαστε πολλοί τί στο καλό με νοιάζει η έκδοση που χει τον βουκεφάλα κάτω απ το καπώ όταν εγώ έχω λεφτά μέχρι εκείνη με το γέρικο μουλαράκι; Και σε ποιόν απευθύνονται τέλος πάντων όταν το μισό περιοδικό και βάλε είναι για σουπερ-καρς; Να πάρω μια καλή απόφαση προσπαθώ όχι να την περάσω εφηβικά στην τουαλέτα με την φωτό μιας φεράρι. Τεσπα. Το πιάνετε.

    ΕΝΩ

    Τί θα ήθελα να δω ως αναγνώστης και υποψήφιος αγοραστής; Απαντήσεις σε απλές ερωτήσεις.

    Χωρίς σειρά προτεραιότητας:

    • οδηγείται εύκολα στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο; (Αυτό σημαίνει βασικά, έχει καλή ροπή χαμηλα ή θέλει σεμινάριο για το πώς να βγω απο ένα στενό γρήγορα με ασφάλεια; επιταχύνει αξιοπρεπώς ή να ξεχάσω προσπέραση σε επαρχιακό; είναι κάπως ματζόβολο σε διαστάσεις; ΒΛΕΠΕΙΣ να οδηγήσεις (πολλά είναι όμορφα αλλά δεν βλέπεις την ΤΥΦΛΑ σου));
    • είναι ασφαλές;;;; Σχεδόν κανείς δεν το αναφέρει νετα-σκετα. Τι πήρε στα κρας τεστ; Γιατί; Έχει ενεργητική ασφάλεια; ΒΛΕΠΕΙΣ να οδηγησεις; Φρενα;
    • θα σε σκισει οικονομικα; Αυτό περιλαμβάνει και τα έξοδα καυσιμου, ασφάλειες, τέλη αλλά και τα σερβις και τα λαστιχα. Σε βαθος 5 ετιας τι προβλεπει να πληρωσεις; Τί να το κανω αν ειναι 100 ευρω φτηνότερο απ το ταδε αλλα μου κοστισει 3000 περισοτερο στην 5ετια;
    • Που απευθυνεται και το κάνει καλά; Δηλαδη αν ειναι οικογενειακό αμάξι θα καλύψει μια οικογένεια; Που σημαίνει χώρους αλλά και ΑΝΕΤΟ ταξίδι (πχ τί νόημα έχει ενα οικογενειακό που για χψ λογους τα παιδιά πίσω θα ξερνανε καθε 20 χιλομετρα;) Ή τί νόημα ένα "σπορ" που το μόνο σπορ απάνω του είναι οι "μυώδεις" λαμαρίνες.
    • Τι αξιοπιστία έχει; Αυτό είτε από δοκιμές μακράς διαρκείας είτε από αναμενόμενες τιμές από την ιστορία της μάρκας/μοντέλου στην χώρα όπου μιλάμε (δεν μου λεει και πολλά ότι τα ταδε αμάξια είναι "σκυλιά" στην Φρουτοπία αλλά για κάποιο λόγο είναι χρεπια στην Ελλάδα - Με νοιαζει που βγαινουν χρεπια στην Ελλαδα).
    • Τι να περιμενεις απο εξυπηρετηση πελατων ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ; Για μενα μετραει πολύ να έχω υποστήριξη αφτερ σειλς και να μην εχω το αγχος οτι αν παθει κατι το χρεπι δεν θα εχω να διαχειριστω την ζημια αλλα και τις μ...κιες του αντιπροσωπου (τα εγκεφαλικα ειναι πολυ ακριβο πραμα).

    και σιγουρα ξεχναω πολλά.

    Εσυ μαλλον εισαι για toyota . Μην ψαχνεις πολυ

    posted in Περί αυτοκίνησης
  • RE: Περιοδικά Αυτοκινήτου

    Εξαιρετικός!

    Δυο τρεις είναι έτσι!

    Ο ένας είναι ο dimsabas, cartalk.gr και η αλλη η Φαμπιατου, autoholix.com

    Εμένα μου αρεσει και ο trcoff!

    Δεν έχει άλλους σε αυτό το στυλ που επιθυμείς που να ασχολούνται με πιο πρακτικά θέματα με κάθε αυτοκινητο!

    Ο Dimsabas συμμετέχει στο forum και μπορείς να ενημερωθείς για διάφορες λεπτομέρειες που δεν γράφονται σε άλλες δοκιμές!

    posted in Περί αυτοκίνησης