Οι συχνές "διακοπές" στην σύνδεση οφείλονται σε εξωτερικές επιθέσεις. Εργαζόμαστε για την αποκατάσταση του προβλήματος.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση
Οι συχνές "διακοπές" στην σύνδεση οφείλονται σε εξωτερικές επιθέσεις. Εργαζόμαστε για την αποκατάσταση του προβλήματος.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση
Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
Με το συμπάθειο και χωρίς παρεξήγηση: γιατί το ένα 'βάζετε' το γράφεις σωστά και το άλλο 'βάζεται' το σκοτώνεις; ΗΜΑΡΤΟΝ που λέει και ο Γεωργίου...
Από κεκτημένη ταχύτητα, πολλές φορές το συγκεκριμμένο το λάθος γίνεται εντελώς ασυναίσθητα. Το έχω κάνει κι εγώ πληκτρολογώντας γρήγορα. Ευτυχώς πάντα ελέγχω τι έχω γράψει πατώντας 'Προβολή' πριν το στείλω και γίνω ρόμπα.
Το πρόβλημα με τις συγκεκριμένες επιθέσεις (και τις συχνές διακοπές που προκαλούσαν) επιλύθηκε.
Παρακαλούμε αν παρατηρήσετε οτιδήποτε σχετικό ενημερώστε μας. Το feedback σας είναι σημαντικό.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση και ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση.
Εχω πρόβλημα με τη μηχανή μου, σήμερα δεν έπαιρνε μπροστά και μάλλον φταίω εγω που με το πολύ τσοκ τη μπούκωσα.
Με πολλές μιζιές δείχνει πως πάει να πάρει αλλα ψοφάει η μπαταρία. Μπορώ να συνδέσω με καλώδια τη μπαταρία του αυτοκινήτου όπως κάνουμε μεταξύ αυτοκινήτων ή θα υπάρξει πρόβλημα?
Αν είναι οκ τι ακριβώς συνδέω? θετικό με θετικό και αρνητικό με αρνητικό?
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Όσο πιο ελεύθερος είναι δεν θα κινδυνεύει να μην έχει αρκετή επιφάνεια για να κάνει τις χημικές αντιδράσεις;;
θεωρητικά μπορεί να είναι πιο ελεύθερος επειδή τα διαφράγματα του σπογγώδους υλικού έχουν μικρότερο πάχος. Άρα για ίδιες τρύπες έχεις και μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής και μεγαλύτερη διατομή (για ίδια διάμετρο σωλήνα).
ΥΓ. Τώρα είδα πως είναι παλιό το τόπικ
Αν κάποιος αγόραζε τα δικαιώματα για τα σχέδια του Ραλί από την Πεζό και άνοιγε μια βιοτεχνία που κατασκεύαζε ρέπλικες του Ραλί ενδεχομένως με κινητήρες και άλλα εξαρτήματα αγορασμένα κατευθείαν από την Πεζό λέτε να έκανε περιουσία;
Αλλά ξέχασα, δεν είμαστε στην Αγγλία...
Ο χρήστης greo έγραψε:
Αυτο παντως που με εκνευριζει αφανταστα ειναι οταν καποιος μαθαινει για τη συλλογη μου λεει 'με αυτοκινητακια παιζεις ακομα;', οπως επισης οι περιφρονητικες μα%$#κιες που λενε για τα ετοιμα οσοι ασχολουνται με συναρμολογουμενα.
Πραγματικα πολυ καλα κομματια τα AutoArt αλλα αρκετα ακριβα για μισθωτο.
Εγώ είμαι χρόνια μοντελιστής και δεν κατακρίνω τα έτοιμα. Απλά είναι άλλη υπόθεση το ένα, άλλη το άλλο. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι τώρα τελευταία έχουν παρουσιαστεί έτοιμα μεταλλικά μοντέλα και σε θέματα που παραδοσιακά αφορούσαν τον πλαστικομοντελισμό, δηλαδή π.χ. διοράματα με άρματα 2ου Π.Π. (εξαιρετικής λεπτομέρειας - και πολύ υψηλής τιμής) και φυσικά εδώ και χρόνια τα έτοιμα α/φ που απλά πλέον έχουν εξελιχθεί τόσο που η λεπτομέρειά τους είναι αξιομνημόνευτη, πάντα έχοντας στο νου ότι πρόκειται για μεταλλικά μοντέλα.
Όσο για τα ηλίθια σχόλια όσων απλώς δεν κατανοούν το χόμπι σου, ένα έχω να σου πω και είναι απάντηση που έχει προκύψει από χρόνια προβληματισμού εξ αιτίας ανάλογων καταστάσεων: Άστους να πάνε στα μπουζούκια και να περνάνε τις απίστευτες ώρες σε καφετέριες να παίζουν τάβλι. Δεν πρόκειται να καταλάβουν ποτέ, μην ασχολείσαι να τους εξηγήσεις. Δεν περιφρονώ ούτε το τάβλι, ούτε την καφετέρια (τα μπουζούκια τα περιφρονώ ), αλλά το κάθετι έχει μέτρο. Αυτό είναι όλο.
@ggab said in ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ FORUM [#3]:
Σε όποια ενότητα μπω βλέπω θέματα προ 10ετιας και πρέπει να πατήσω την τελευταία σελίδα. Εκεί επίσης μου βγάζει πρώτα τα σχόλια που έγιναν όταν άνοιξε το θέμα και πρέπει πάλι να πατήσω την τελευταία σελίδα. Αρκετά κουραστικό και αφιλόξενο περιβάλλον για κάτι που υποτίθεται ότι ανανεώνεται.
Καλησπέρα, η ταξινόμηση αλλάζει κατα την προτίμηση του χρήστη.
Η προκαθορισμένη είναι απο τα παλαιότερα προς τα νεότερα. Αν δεν σας βολεύει την αλλάζετε.
Επίσης δοκιμάστε να κλείσετε τον browser και ξαναμπείτε γιατί από την προηγούμενη αλλαγή ρύθμισης που είχαμε κάνει το απόγευμα μπορεί να ο browser σας να έχει αποθηκευσει cache.
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Και όμως αυτό είναι το αμάξι που θα αντιμετωπίσει τα Ίγκνις και C2 στα S1600.
Γιατί αυτά πολύ καλύτερα τα πανε? Και άντε η Suzuki, η Citroen που είναι στο ίδιο group με την Peugeot? Έπρεπε να βγάλουν και οι δύο ψηλό-μικρό αμάξι?
@bassstarlet said in ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ FORUM [#3]:
Όταν κάνω Αναζήτηση με το nick μου, για να βρω τα posts που έχω κάνει, έχει ένα «κενό» ετών.
Από το 2021 πάει κατευθείαν στο 2013 και μετά 2005!
Μάλιστα θυμάμαι, πως πρόσφατα έχω κάνει κάποιες δημοσιεύσεις, αλλά δεν τις βλέπω.
Για να δείτε τις δημοσιεύσεις σας πατήστε πάνω στο username σας για να μεταφερθείτε στο προφίλ σας.
Η αναζήτηση δεν ενδείκνυται για να βρειτε ολες τις δημοσιεύσεις σας παρά μόνο κάτι συγκεκριμένο που ψάχνετε.
Το προφιλ είναι για αυτή τη δουλειά. Αν λείπει κάτι απο εκει στείλτε μας τι ακριβώς να το ερευνήσουμε.
Το λινκ για τις δημοσιεύσεις στο προφίλ σας είναι το: https://forum.4troxoi.gr/user/bassstarlet/posts
Το πρόβλημα με τις συγκεκριμένες επιθέσεις (και τις συχνές διακοπές που προκαλούσαν) επιλύθηκε.
Παρακαλούμε αν παρατηρήσετε οτιδήποτε σχετικό ενημερώστε μας. Το feedback σας είναι σημαντικό.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση και ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση.
Οι συχνές "διακοπές" στην σύνδεση οφείλονται σε εξωτερικές επιθέσεις. Εργαζόμαστε για την αποκατάσταση του προβλήματος.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση
@bassstarlet said in ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ FORUM [#3]:
Όταν κάνω Αναζήτηση με το nick μου, για να βρω τα posts που έχω κάνει, έχει ένα «κενό» ετών.
Από το 2021 πάει κατευθείαν στο 2013 και μετά 2005!
Μάλιστα θυμάμαι, πως πρόσφατα έχω κάνει κάποιες δημοσιεύσεις, αλλά δεν τις βλέπω.
Για να δείτε τις δημοσιεύσεις σας πατήστε πάνω στο username σας για να μεταφερθείτε στο προφίλ σας.
Η αναζήτηση δεν ενδείκνυται για να βρειτε ολες τις δημοσιεύσεις σας παρά μόνο κάτι συγκεκριμένο που ψάχνετε.
Το προφιλ είναι για αυτή τη δουλειά. Αν λείπει κάτι απο εκει στείλτε μας τι ακριβώς να το ερευνήσουμε.
Το λινκ για τις δημοσιεύσεις στο προφίλ σας είναι το: https://forum.4troxoi.gr/user/bassstarlet/posts
@ggab said in ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ FORUM [#3]:
Σε όποια ενότητα μπω βλέπω θέματα προ 10ετιας και πρέπει να πατήσω την τελευταία σελίδα. Εκεί επίσης μου βγάζει πρώτα τα σχόλια που έγιναν όταν άνοιξε το θέμα και πρέπει πάλι να πατήσω την τελευταία σελίδα. Αρκετά κουραστικό και αφιλόξενο περιβάλλον για κάτι που υποτίθεται ότι ανανεώνεται.
Καλησπέρα, η ταξινόμηση αλλάζει κατα την προτίμηση του χρήστη.
Η προκαθορισμένη είναι απο τα παλαιότερα προς τα νεότερα. Αν δεν σας βολεύει την αλλάζετε.
Επίσης δοκιμάστε να κλείσετε τον browser και ξαναμπείτε γιατί από την προηγούμενη αλλαγή ρύθμισης που είχαμε κάνει το απόγευμα μπορεί να ο browser σας να έχει αποθηκευσει cache.
@ggab said in ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ FORUM [#3]:
Τραγικό να σου βγάζει σε κάθε ενότητα πρώτα τις παλαιότερες και το ίδιο χάλι σε κάθε θέμα!
Είναι ιδέα μου ότι πλέον ελάχιστοι γράφουν ως απόρροια του τραγικά χαοτικου περιβάλλοντος;;;
Καλησπέρα, ήταν μια προσωρινή αλλαγή την οποία έχουμε ήδη αναιρέσει.
Τώρα πρέπει να είναι οκ.
@billlllll said in Tein Superstreet & Toyo T1-R σε Toyota Corolla:
Αφού σωστά μας έβαλαν χέρι<hr>Αφού σωστά μας έβαλαν χέρι στο άλλο τόπικ
Απαντάω εδώ[quote="popol@ros":121i9e6i]βασιλη δωσε αν μπορεις περισσοτερες λεπτομερειες για την ΤΕΙΝ.........[/quote:121i9e6i]
Όχι δε σου λέω γιατί όταν έλεγα για 16άρες με κορόιδευες
tein superstreet
Είναι ρυθμιζόμενη σε ύψος από 3cm min-μέχρι περισσότερo από όσο χρειάζεται. Ρυθμίζεται επίσης το bound-rebound (μαζί) με κλειδάκι alen από την πάνω μεριά του αμορτισέρ.Υπάρχουν 16 σκάλες. Είναι πλήρως επισκευάσιμη αλλά πρέπει να σταλεί στην Αγγλιά καθώς η ΤΕΙΝ είναι αρκετά σφιχτή στο ποιός ανοίγει τις αναρτήσεις της. Το κόστος της επισκευής είναι 200ευρώ για απλή επισκευή και 300 περίπου για νέα ρύθμιση (+μεταφορικά) Στο περίπου οι τιμές δε θυμάμαι ακριβώς.
Τώρα στο δρόμο στην αρχική ρύθμιση 12-12 από άνεση super αλλά από στρίψιμο(προσωπική άποψη) not street. ήταν πιο μαλακό από όσο ήθελα...
το πάω στο 5 μπροστά-7πίσω και πάλι είχα τις επιφυλάξεις μου... Τώρα το έχω στο 3 μπροστά και 5 πίσω και το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε!!! (Επιπλέον δοκιμές σίγουρα χρειάζονται!)
Επίσης έχω την εντύπωση πως για μένα θα ήθελα πιο σκληρά ελατήρια ή αντιστρεπτικές (αλήθεια τι είναι καλύτερο??? ) για να γέρνει ακόμα λιγότερο.
Για την ώρα δεν είναι πολύ πιο απότομο στις αντιδράσεις του από ότι πριν, δηλαδή να γυρνάει για πλάκα και τα σχετικά. Γυρίζει σίγουρα πιο απότομα, αλλά χωρίς να τρομάζει... (έχω και τις 16άρες τώρα).Επίσης η superstreet για την corolla βγαίνει χωρίς top mount (χρησιμοποιείς τα μαμά), ΔΕΝ παίρνει το EDFC (δε χωράει) και πίσω χρειάζεται να κάνεις [url=http://www.corollaclub.com/forum/download.php?id=2998:121i9e6i]αυτό[/url:121i9e6i] δηλαδή λίγο κοπάνημα το μέταλλο εκεί για να γίνει λίγος χώρος...
Τέλος υπάρχει και η Tein Basic που είναι η ίδια αλλά όχι ρυθμιζόμενη ως προς την σκληρότητα...
.
Επίσης η superstreet για την corolla βγαίνει χωρίς top mount (χρησιμοποιείς τα μαμά), ΔΕΝ
Ο χρήστης Portishead έγραψε:
Φίλος έχει Focus 1.8 πρώτης γενιάς, πενταθυρο, ασημί. Έκδοση Ghia. Ξέρω εγγυημένα ότι δεν έχει φάει στούκα. Χιλιόμετρα 250Κ. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι πολύ καλό οδηγικά, στήσιμο, τιμόνι, κιβώτιο. Θα σε ενδιέφερε;
Ευχαριστώ για την πρόταση...αλλα σε αυτα τα χλμ. θα εμπιστευομουν περισσοτερο κατι σε Japan.
Ειχα χρόνια Ford...και με τις χειροτερες εντυπωσεις.
Μπήκα στο car.gr για κανένα almera και corolla του 99. Δεν έχει κάτι στα 1500 ευρώ και ας έχουν περάσει 19 χρόνια. Μάλλον τα Γιαπωνέζικα δεν μπορείς να τα βρεις φθηνά όπως τα ευρωπαϊκά. Και Atos κοίταξα. Τα ίδια και εκεί. Πάρε αμάξι που να το ξέρει κάποιος όπως εδώ τώρα σου λένε τα παιδιά γιατί αν το πάρεις χωρίς να το ξέρεις......Μπορεί να το πληρώσεις παραπάνω από όσο το πήρες.