-
Εγω σε w202 ασχοληθηκα πολύ με την ηχομονωση χωρις να αυξησω βαρος.Το αμαξι ηταν ηδη τερμα αθορυβο αλλα μπαινοντας συχνα σε καινουργια ταξι εβλεπα διαφορα.Αρχικα εβαλα πολύ μονωτικο 'αφρολεξ'αυτο το κιτρινο,δν γνωρίζω το ονομα του,στα πισω καθίσματα περιμετρικα και από κατω σε σημειο που να μην μπορω να τα κουμπωσω τον πρωτο καιρο μεχρι να πατηθεί λιγο.Επισης εβαλα μεταξυ καμπινας -χωρου αποσκευών σε οποιαδήποτε οπη επικοινωνιας.Στη συνεχεια εβαλα στις πλαινες κολωνες και στις εμπρος και πισω κολωνες όπως και στην εταζιερα που από κατω είναι λαμαρινα μερος του σασσι(Ορυκτοβαμβακα).Τελος εβαλα ξανα ορυκτοβαμβακα μεγαλα κομματια σε κάθε σχηματιζομενη 'μπανιερα' στα ποδια οδηγου και συνοδηγου κατω από την εργοστασικη.Δεδομενου παχους της εργοστασικης μοκέτας που αγκαλιαζε κάθε πτυχη του πατωματος,ο κοπος ηταν απίστευτος,δυο ατομα χρειαζοταν να παταμε πανω της . Ειδικα από τη μερια του οδηγου λογω του κουμπιού του κικνταουν......απλα νευρα απίστευτα μεχρι να μπει
Το αποτέλεσμα σχεδόν εφάμιλλο των νεων μερσεντές.Το μονο σημειο για βελτιωση χωρις να αυξησω βαρος είναι οι θολοι,οπου ο πλαστικος θολος μου είναι γυμνος,ενω των νεων μερσεντές είναι επενδυμενος με 'μοκετα' ψιλη.Δεν εκανα κατι ακομα για αυτό δεδομενου ότι σε w203 sc της οικογενειας βλεπω ότι κραταει πολύ νερο +γινεται καφε από τα νερα στην πρωτη βροχη. -
Αυτά τα μονωτικά είναι εύφλεκτα;
-
Ο χρήστης Sarantish έγραψε:
Αυτά τα μονωτικά είναι εύφλεκτα;Τον ορυκτοβαμβακα τον επελεξα εξαιτίας της φιλικότητας του σε σχεση με υαλοβαμβακα και πετροβαμβακα.Ακομα και όταν μου σκιστηκαν τα γαντια μιας χρησεως που χρησιμοποιησα,δν ειχα φαγουρα ή οτιδήποτε.Βεβαια οπου τον τοποθετησα καμια επιφανεια του δν είναι ελευθερη αλλα καλύπτεται.
Το αφρολέξ και ο κετσες αρπαζουν ευκολα.Ο ορυκτοβαμβακας όχι,το δοκιμασα με αναπτηρα για πολύ ωρα και απολυτως τιποτα. -
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Αυτά τα μονωτικά είναι εύφλεκτα;
Τον ορυκτοβαμβακα τον επελεξα εξαιτίας της φιλικότητας του σε σχεση με υαλοβαμβακα και πετροβαμβακα.Ακομα και όταν μου σκιστηκαν τα γαντια μιας χρησεως που χρησιμοποιησα,δν ειχα φαγουρα ή οτιδήποτε.Βεβαια οπου τον τοποθετησα καμια επιφανεια του δν είναι ελευθερη αλλα καλύπτεται.
Το αφρολέξ και ο κετσες αρπαζουν ευκολα.Ο ορυκτοβαμβακας όχι,το δοκιμασα με αναπτηρα για πολύ ωρα και απολυτως τιποτα.Ευχαριστώ
-
Ψαχνω φωτογραφιες αλλα δε μπορω να τις βρω, τις εχω στο google drive καποια στιγμη θα τις στειλω.
Καταρχας το δικο μου ειναι καμπριο 307cc peugeot, πισω δεν εχει πορτες οποτε τι εκανα:- Εβγαλα τα πλαστικα απο αριστερα και δεξια του πισω καθισματος,
- Εβγαλα το πισω εννιαιο καθισμα
- Εβγαλα τα εσωτερικα των μπροστα πορτων
- Εβγαλα το σκληρο μαυρο ταπητα που εχει σε ΟΛΟ τον χώρο του πορτ μπαγκαζ
- ΔΕΝ εβγαλα τον εσωτερικο ταπητα απο την καμπινα των επιβατων γιατι ελεγξα και εχει ΗΔΗ εργοαστασιακα τοποθετημενο ΚΕΤΣΕ!
ο κετσες, που τον αγορασα απο μαγαζι που κανει ταπετζαριες, ειχε 8€ το τετραγωνικο μετρο.
Εμενα Ρεθυμνο περσι οποτε δεν εβρισκα ηχομονωτικο υλικο σε νορμαλ τιμη, και απο Αθηνα ηταν τρελα τα μεταφορικα! - Εβγαλα απιστευτα ευκολα ολον το ταπητα του πορτ μπαγκαζ και εβαλα κετσε σε ΟΛΟΚΛΗΡΟ το μερος.
Απλα ο ταπητας δεν ξανακουμπωσε σε ολα τα σημεια γιατι μετα μεγαλωσε η αποσταση μεταξυ μεταξυ ταπητα και λαμαρινας που επιανε. Σε καποια σημεια το επιασα με tireup μαυρο και δεν φαινεται. - Κατω απο το ενιαιο πισω καθισμα εβαλα κετσε και κουμπωσα απο πανω το καθισμα και ολα καλα και ευκολα!
- Στα πισω πλαστικα αριστερα και δεξια αφου τα αφαιρεσα εβαλα κεστε τον οποιο τον επιασα σε κατι μεταλικες μπαρες που εχει ( ισως υπαρχουν μονο στα καμπριο )
και ΤΣΟΧΟΧΑΡΤΟ ( αρκετα φθηνο ~4€ το τετραγωνικο ) αναμεσα στα μερη των πλαστικων. - Στις πορτες οδηγου και συνοδηγου
εβαλα μονο τσοχοχαρτο για να μειωθουν οι τριγμοι και εσφιξα και αλλαξα τις βιδες και κατι ειδικα μεταλλικα κουμπωματα που εχουν οι βιδες. Αυτα τα ειχε ο πατερας μου παρα πολλα χρονια, δε ξερω που μπορεις να βρεις. Κετσε δεν προλαβα να βαλω. - Αυτο που ηθελα να κανω ΠΡΙΝ εναν μηνα ηταν να βαλω πισοχαρτο στους θολους απο τις ροδες. Εκει θα φανει μεγαλη διαφορα πιστευω. Αλλα μια μερα μετα που εβγαλα τους θολους για να δω ποσο ευκολο ειναι, μου εβγαλε προβλημα το μοτερ και το παρατησα.
Ακου, θελω οτι θα κανει μεγαλη διαφορα. Αν στρωσει το προβλημα με το μοτερ,
θα βγαλω τους θολους, ( βγαινουν ευκολα, αν μπορεις να βγαλεις ροδες ειναι απιστευτα ευκολο, αλλιως ειναι μετρια ευκολο ), θα τους πλυνω και απο την μεσα μερια τους θα βαλω αυτοκολλητο πισοχαρτο!
Σκεφτηκα οτι ισως το κολλησω στην λαμαρινα ( που εμενα μου φαινεται πιο σωστο )
ή ακομα ΚΑΙ στην λαμαρινα ΚΑΙ στον πλαστικο του θολου.
Αξιζε και αν κανω και τους θολους θα δω μεγαλη διαφορα!!!!
Το αμαξι ακουγεται λιγο πιο.... συμπαγες, λιγο πιο μερσεντες...
αλλα οχι σαν μερσεντες!
Επισης εβαλα εξτρα λαστιχο πορτας αυτοκινητου
( δε το βρισκω τωρα googlαροντας το ) της 3Μ, αυτο ηταν ακριβο, ~4 μετρα 18€.
Αλλα αξιζε τα λεφτα του!
Τωρα ακουγεται ενας ηχος, κατι εχει ξεκολλησε και ειναι σα να ακουμπαει
μεταλλικο με πλαστικο ( τριζει ) στις λακουβες
πισω απο το ντουλαπακι του συνοδηγου στο ταμπλο
ή ακριβως απο την μεσα μερια, στο χωρο της μηχανης!
εχω απελπιστει, νομιζω οτι δε θα τον σταματησω ποτε αυτον τον ηχο!
γενικα αν υπολογισω οτι ολη η διαδικασια θα μπορουσε να μου φαει μια ολοκληρη Κυριακη απο το πρωι μεχρι το βραδυ ( υπολογιζοντας και την ωρα που θα μου επαιρνε το κολλημα με τα πισοχαρτα ) και το κοστος που ειναι κοντα στα 60€, νομιζω οτι αξιζει! -
Στο δικο μου αμαξι ο περισσοτερος θορυβος ερχεται απο τους θολους θεωρω και απο τα παραθυρα που δεν εχουν πλαισιο!
Επισης απο την κονσολα εχουν κατι σαν τριγμους, οι οποιοι ομως θα εξαληφθουν γιατι καποιος αισθητηρας θερμοκρασιας εχει προβλημα οποτε θα βγει ολο το ταμπλο και πριν ξανατοποθετηθει θα μπει μαλλον ή κετσες ή τεκνοφον ή κατι παρομοιο + τσοχοχαρτο παντου! Εχω παρει και απο τα τζαμπο αυτοκολλητο τσοχοχαρτο ( λιγο σκληρο βεβαια, αλλα πολυ φθηνο ) -
Στην Κυπρο εχω ένα Honda eg4 ,η κατασταση είναι το τουλάχιστον απεριγραπτη με την ηχομονωση εξαιτίας και της ψιλης λαμαρινας από την οποια αποτελείται ολο το αμαξι.Σε τετοια αυτοκίνητα απλα η ενασχοληση δεν αξιζει.
Υ.Γ.Παντως πριν το αγορασω οδήγησα πολλα ακομα εκεινης της εποχης...το Honda φανταζει μερσεντες μπροστα τους -
Όλος αυτός ο κόπος για κάμπριο;
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Όλος αυτός ο κόπος για κάμπριο;Τι εννοείς;;;!!! Σε τι αμάξι αξίζει;; σε αγροτικό;;
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Εννοώ πως η οροφή είναι επαρκώς μονωμένη, ώστε το πρόβλημα να εστιάζεται περισσότερο σε μηχανή/κύλιση κλπ;
Χώρια πως όταν θα είναι ανοιχτή, δεν θα έχει τόσο σημασία όλη αυτή η μόνωση σε πάτωμα και θόλους, ούτως ή άλλως. -
Εγώ θα πρότεινα μεγάλη προσοχή σε εξωτερικά σημεία του αυτοκινήτου που θα βάλετε κάποιο υλικό,αν κρατάει νερα θα έχετε πρόβλημα.
-
Σε μεταλλική οροφή φαντάζομαι πως υπάρχει μια στοιχειώδης μόνωση.
-
Παρατηρώ στο αυτοκίνητο μου (nissan micra k12) ότι στο εύρος στροφών 2.800 έως 3.500 ο θόρυβος του κινητήρα είναι πολύ πιο έντονος από όταν δουλεύει στις 4.000. Ηχομονωτικό στο καπό δεν έχει και σκέφτομαι να τοποθετήσω ένα. Ωστόσο, υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να μειωθεί ο θόρυβος του κινητήρα σε αυτές τις στροφές ? Έβαλα motorkote, παρατήρησα μια μικρή βελτίωση αλλά και πάλι δεν παλεύεται.
-
Αφαιρεσα το εσωτερικό της οροφής (διότι το χάλασα το ύφασμα μόνος μου από απροσεξία) και μέχρι να το επισκευάσω, όντας γυμνή η μεταλλική οροφή έκανε απίστευτο θόρυβο που πριν δεν υπήρχε.. Οπότε κάνει πολύ δουλειά και η απλή μόνωση
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Αλλαξα τον κετσε με τεκνοφον γιατι χθες ειχα παει PRAKTIKER
παρτε μια εικονα
https://postimg.org/image/laf4mte3x/
https://postimg.org/image/oh9o6je0d/
Ο κετσες που βλεπεται πισω απο το καθισμα ειναι στον χωρο του πορτ μπαγκαζ ( στην πλατη του πορτ μπαγκαζ )
Πιο κατω ειναι ο γκρι κετσες εργοαστασιακος τοποθετημενος απο το εργοστασιο
https://postimg.org/image/qylfdrvbx/
και παρακατω εβαλα τεκνοφον στις πορτες!
https://postimg.org/image/wa0bykwv1/
χρειαστηκε να το κοψω σε μερικα σημεια για να κλεινω πιο καλα η πορτα..
Επισης στις πρωτες φωτο το τεκνοφον και ο κετσες μπηκε οχι τοσο τσαπατσουλικα αλλα ξεχασα να βγαλω φωτο -
απάντηση τεστ
-
Γεια σας παιδια
Διαβασα με ενδιαφερον τα σχολια ολων για την εξαλειψη τριγμων και την καλυτερη δυνατη ηχομονωση της καμπινας.
Απεκτησα προσφατα ενα Audi S5 του 2009 (μεταχειρισμενο) το οποιο λογω 10ετιας υποφερει απο καποιους μικροτριγμους.
Αν και πιανουν τα χερια μου, θα προτιμουσα να αφησω το θεμα σε ειδικο. Γνωριζει κανεις ποιο συνεργειο θα μπορουσε να αναλαβει κατι τετοιο; Το κοστος δεν με ενδιαφερει ιδιαιτερα, αρκει να φυγουν οι τριγμοι. Προς το παρον ακουω μονο απο το πισω υποβραχιονιο, τις πορτες (μαλλον ο γρυλλος των παραθυρων) και την ηλιοροφη.
Ευχαριστω!
-
Μέχρι τέλος του ετους θα ηχομονώσω εσωτερικά το πορτ μπαγκάζ και τους θόλους σε καινούργιο Honda civic για να μειώσω τον θόρυβο κύλισης σε άσχημα οδοστρώματα. Μόλις το κάνω θα επανέλθω με εντυπώσεις.
-
Οι περισσότεροι τριγμοί σε αυτοκίνητα 10ετίας και άνω προέρχονται από την καρότσα, με τα χρόνια χαλαρώνουν οι ηλεκτροπόντες που ενώνουν τις λαμαρίνες και ακούγονται διάφοροι τριγμοί, ένα τελείως πρόχειρο αλλά ενδεικτικό τεστ για την αντοχή της καρότσας είναι το ανέβασμα της μια μπροστινής ρόδας του αυτοκινήτου σε ένα πεζοδρόμια, αν πατάνε οι υπόλοιπες τρεις ρόδες στον δρόμο η καρότσα είναι ελαστική, αν οι πόρτες βρίσκουν και δεν κλείνουν απαλά όπως όταν το αυτοκίνητο είναι στον δρόμο, τότε έχουν μια καρότσα που έχει χαλαρώσει και είναι ελαστική ενώ δεν πρέπει, αν όμως αυτό συμβαίνει και σε καινούργια αμάξια τότε το αυτοκίνητο δεν είναι στιβαρό όσο νομίζουμε.
Και όμως υπάρχει λύση αλλά κοστίζει κάπως !
-
..το ράψιμο;
Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση