Οι συχνές "διακοπές" στην σύνδεση οφείλονται σε εξωτερικές επιθέσεις. Εργαζόμαστε για την αποκατάσταση του προβλήματος.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση
Οι συχνές "διακοπές" στην σύνδεση οφείλονται σε εξωτερικές επιθέσεις. Εργαζόμαστε για την αποκατάσταση του προβλήματος.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση
Ο χρήστης OctaviaABT έγραψε:
Με το συμπάθειο και χωρίς παρεξήγηση: γιατί το ένα 'βάζετε' το γράφεις σωστά και το άλλο 'βάζεται' το σκοτώνεις; ΗΜΑΡΤΟΝ που λέει και ο Γεωργίου...
Από κεκτημένη ταχύτητα, πολλές φορές το συγκεκριμμένο το λάθος γίνεται εντελώς ασυναίσθητα. Το έχω κάνει κι εγώ πληκτρολογώντας γρήγορα. Ευτυχώς πάντα ελέγχω τι έχω γράψει πατώντας 'Προβολή' πριν το στείλω και γίνω ρόμπα.
Το πρόβλημα με τις συγκεκριμένες επιθέσεις (και τις συχνές διακοπές που προκαλούσαν) επιλύθηκε.
Παρακαλούμε αν παρατηρήσετε οτιδήποτε σχετικό ενημερώστε μας. Το feedback σας είναι σημαντικό.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση και ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση.
Εχω πρόβλημα με τη μηχανή μου, σήμερα δεν έπαιρνε μπροστά και μάλλον φταίω εγω που με το πολύ τσοκ τη μπούκωσα.
Με πολλές μιζιές δείχνει πως πάει να πάρει αλλα ψοφάει η μπαταρία. Μπορώ να συνδέσω με καλώδια τη μπαταρία του αυτοκινήτου όπως κάνουμε μεταξύ αυτοκινήτων ή θα υπάρξει πρόβλημα?
Αν είναι οκ τι ακριβώς συνδέω? θετικό με θετικό και αρνητικό με αρνητικό?
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Όσο πιο ελεύθερος είναι δεν θα κινδυνεύει να μην έχει αρκετή επιφάνεια για να κάνει τις χημικές αντιδράσεις;;
θεωρητικά μπορεί να είναι πιο ελεύθερος επειδή τα διαφράγματα του σπογγώδους υλικού έχουν μικρότερο πάχος. Άρα για ίδιες τρύπες έχεις και μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής και μεγαλύτερη διατομή (για ίδια διάμετρο σωλήνα).
ΥΓ. Τώρα είδα πως είναι παλιό το τόπικ
@ggab said in ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ FORUM [#3]:
Σε όποια ενότητα μπω βλέπω θέματα προ 10ετιας και πρέπει να πατήσω την τελευταία σελίδα. Εκεί επίσης μου βγάζει πρώτα τα σχόλια που έγιναν όταν άνοιξε το θέμα και πρέπει πάλι να πατήσω την τελευταία σελίδα. Αρκετά κουραστικό και αφιλόξενο περιβάλλον για κάτι που υποτίθεται ότι ανανεώνεται.
Καλησπέρα, η ταξινόμηση αλλάζει κατα την προτίμηση του χρήστη.
Η προκαθορισμένη είναι απο τα παλαιότερα προς τα νεότερα. Αν δεν σας βολεύει την αλλάζετε.
Επίσης δοκιμάστε να κλείσετε τον browser και ξαναμπείτε γιατί από την προηγούμενη αλλαγή ρύθμισης που είχαμε κάνει το απόγευμα μπορεί να ο browser σας να έχει αποθηκευσει cache.
Αν κάποιος αγόραζε τα δικαιώματα για τα σχέδια του Ραλί από την Πεζό και άνοιγε μια βιοτεχνία που κατασκεύαζε ρέπλικες του Ραλί ενδεχομένως με κινητήρες και άλλα εξαρτήματα αγορασμένα κατευθείαν από την Πεζό λέτε να έκανε περιουσία;
Αλλά ξέχασα, δεν είμαστε στην Αγγλία...
@bassstarlet said in ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ FORUM [#3]:
Όταν κάνω Αναζήτηση με το nick μου, για να βρω τα posts που έχω κάνει, έχει ένα «κενό» ετών.
Από το 2021 πάει κατευθείαν στο 2013 και μετά 2005!
Μάλιστα θυμάμαι, πως πρόσφατα έχω κάνει κάποιες δημοσιεύσεις, αλλά δεν τις βλέπω.
Για να δείτε τις δημοσιεύσεις σας πατήστε πάνω στο username σας για να μεταφερθείτε στο προφίλ σας.
Η αναζήτηση δεν ενδείκνυται για να βρειτε ολες τις δημοσιεύσεις σας παρά μόνο κάτι συγκεκριμένο που ψάχνετε.
Το προφιλ είναι για αυτή τη δουλειά. Αν λείπει κάτι απο εκει στείλτε μας τι ακριβώς να το ερευνήσουμε.
Το λινκ για τις δημοσιεύσεις στο προφίλ σας είναι το: https://forum.4troxoi.gr/user/bassstarlet/posts
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Και όμως αυτό είναι το αμάξι που θα αντιμετωπίσει τα Ίγκνις και C2 στα S1600.
Γιατί αυτά πολύ καλύτερα τα πανε? Και άντε η Suzuki, η Citroen που είναι στο ίδιο group με την Peugeot? Έπρεπε να βγάλουν και οι δύο ψηλό-μικρό αμάξι?
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Προς το παρόν υποθέτω πως είναι consept το οποίο θα παρουσιαστεί μαζί με τα 907 και Quark
Μια και τό φερε η κουβέντα καλή φάση το 907!!! Enzo ερχόμαστε!!!
http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=41650
Υ.Γ. Πλάκα κάνω για την Enzo. Μην παρεξηγήσετε και δε μου μιλάει κανείς