-
Αν το κοστολογούσαν σαν κινητήρα 15ετιας δεν υπήρχε πρόβλημα, αν όμως τον κοστολογούν σαν το λίκνο της σύγχρονης μηχανολογίας υπάρχει !
-
Θα προτιμούσα κινητήρα με βελτιώσεις παρά νέο
-
Ο κινητήρας ειναι διαμάντι (με τα οποια γνωστα θεματα) και ήμουν κάτοχος του στη δεύτερη και τρίτη γενιά. Δεν είπα πουθενά ότι είναι κακός. Απλώς δεν είναι σοβαρη εξέλιξη. Εξου και το σχολιο περι 15ετιας. Το ιδιο και ο V6 του SQ5.
-
Δεν εχουν χρηματα για εξελιξη ΜΕΚ γιατι ολες οι επενδυσεις πηγαιναν στα ηλεκτρικα.
-
Μια χαρά είναι τα Αουντόνια ρε σεις.
Τα φάουλ είναι οι εκπτώσεις που έχουν κάνει στα πλαστικά. -
-
Περισσότερο από όλα με ενοχλεί το ανέμπνευστο ντιζάιν. Κατά τα άλλα μια χαρά είναι οι αουνταρες
-
Έλα ρε ωραίο είναι , για όποιον θέλει να ξεχωρίζει από την πλεμπα είναι πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά από τα αντίστοιχα Mercedes και BMW.
Κουπεδιζει λίγο , σαν sportback.
Σοφιστικέ premium, μακρυά από την χυδαιότητα των Mercedes και BMW , αυτό δηλαδή που φαινόταν πως ήθελε να πετύχει η Peugeot αλλά τα έκανε μαντάρα κατά την άποψη μου με τα νέα 3008 / 5008 τόσο σχεδιαστικά αλλά και ποιοτικά.
Δηλαδή οι Mercedes/BMW είναι χυδαίες αλλά τα Audi όχι; Δικαιώνεις το "vag", στο nickname σου.
Δηλαδή εσένα σου αρέσουν τα τελευταίας γενιάς BMW με αυτές τις τεράστιες μάσκες - νεφρά και ειδικά τα SUV ;
Το ίδιο και τα νέα Mercedes.
Το Χ6 όταν βγήκε δεν ήταν ο ορισμός της χυδαιότητας;
Επίσης δεν είναι συνυφασμένα τα Mercedes και τα BMW ως εικόνα με την μαφία , το μαύρο χρήμα, την βλαχογκλαμουρια κλπ;Τα καημένα τα Audi εκτός από αδιάφορα μπορείς να τα πεις έστω σοφιστικέ.
Ακόμη και τα S και τα RS είναι χαμηλών τόνων. -
-
Χ6 ο πιο κακοσχεδιασμενος καραγκιοζης από όλα. Αλλά αυτό δίνει άλλοθι και στους λοιπούς να γίνονται καρνάβαλοι ;
-
Έλα ρε ωραίο είναι , για όποιον θέλει να ξεχωρίζει από την πλεμπα είναι πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά από τα αντίστοιχα Mercedes και BMW.
Κουπεδιζει λίγο , σαν sportback.
Σοφιστικέ premium, μακρυά από την χυδαιότητα των Mercedes και BMW , αυτό δηλαδή που φαινόταν πως ήθελε να πετύχει η Peugeot αλλά τα έκανε μαντάρα κατά την άποψη μου με τα νέα 3008 / 5008 τόσο σχεδιαστικά αλλά και ποιοτικά.
Δηλαδή οι Mercedes/BMW είναι χυδαίες αλλά τα Audi όχι; Δικαιώνεις το "vag", στο nickname σου.
Δηλαδή εσένα σου αρέσουν τα τελευταίας γενιάς BMW με αυτές τις τεράστιες μάσκες - νεφρά και ειδικά τα SUV ;
Το ίδιο και τα νέα Mercedes.
Το Χ6 όταν βγήκε δεν ήταν ο ορισμός της χυδαιότητας;
Επίσης δεν είναι συνυφασμένα τα Mercedes και τα BMW ως εικόνα με την μαφία , το μαύρο χρήμα, την βλαχογκλαμουρια κλπ;Τα καημένα τα Audi εκτός από αδιάφορα μπορείς να τα πεις έστω σοφιστικέ.
Ακόμη και τα S και τα RS είναι χαμηλών τόνων.Δεν είπα ότι μου αρέσουν όλες οι BMW και Mercedes. Είπα ότι η Audi βράζει στο ίδιο καζάνι. Το ότι εσύ έχεις συνυφασμένες τις δύο άλλες γερμανικές εταιρείες με μαφία και βλαχοκαγκουριά δεν λέει κάτι. Το ίδιο κάνει πολύς κόσμος με την Audi. Δεν βλέπω σε τι διαφέρει από τις άλλες δύο. Για μένα προσωπικά δεν ισχύει για κανένα αυτοκίνητο κάτι τέτοιο και τα κρίνω καθαρά ως μηχανήματα. Ε οι BMW είναι πιο σπορ και οι Mercedes πιο άνετες, πως να το κάνουμε τώρα; Μετά την κατάργηση των R8 και ΤΤ, δεν υπάρχει ούτε ένα ενδιαφέρον Audi στα μάτια μου. Για ποιο λόγο να προτιμήσει κάποιος ένα A4 αντί για μια 3άρα ή ακόμα περισσότερο μια Giulia? Δεν βρίσκω ούτε έναν λόγο.
-
Ολοι έκραζαν το Σανγιόνγκ Αξιον αν θυμάμαι καλά που ήταν ένα χάλι μαύρο, αλλά όταν βγήκε το χάλι Χ6 έλεγαν τι ωραίο που είναι.
Γερμανόδουλοι ...
-
Αλήθεια τώρα; Έχει σχέση το ένα με το άλλο;
-
Εμένα όλα τα Χ6 μου αρέσουν, αλλά όσον αφορά εμφανισιακά τη σύγκριση του νέου Q5 και Q5 Sportsback με τη νέα Χ3 και την GLC, μιλάμε στα μάτια μου είναι μακράν πιο όμορφα τα Q5.
Είναι εμφάνιση τώρα αυτή της νέας Χ3;
Στην αρχή δεν την έβρισκα και τόσο κακή. Βάλε την όμως δίπλα στο Q5 και είναι για κλωτσιές.
Μόνη της μπορεί να στέκεται. Συγκριτικά όχι.Τώρα η GLC. Χμμμ...
@@. Ούτε αυτή.Αυτά, όσον αφορά την εμφάνιση και μόνο.
-
-
Για ποιο λόγο να προτιμήσει κάποιος ένα A4 αντί για μια 3άρα ή ακόμα περισσότερο μια Giulia? Δεν βρίσκω ούτε έναν λόγο.
Μονο εαν το βρει πιο φτηνα, δεν υπαρχει λογος. Και τα αουδι ανθισαν λογω τιμης καποτε, αλλιως σιγα τα αμαξια..
Να προσθέσω και λόγω μοτέρ!
Την εποχή του 1.8Τ στην ουσία έπαιζε μπάλα μόνο του το VAG σε δυνατό μοτέρ για μη εξειδικευμένες σπορ κατασκευές! -
@nickthetrib said in AUDI Q5:
Να προσθέσω και λόγω μοτέρ!
Την εποχή του 1.8Τ στην ουσία έπαιζε μπάλα μόνο του το VAG σε δυνατό μοτέρ για μη εξειδικευμένες σπορ κατασκευές!Πάλι με την τιμή έχει να κάνει. Κανείς δεν θα αγόραζε το 1.8Τ εαν κόστιζε όσο τα 6κύλινδρα της bmw. Φτωχός συγγενής η Αουδι. Εννοείτα ότι στα ίδια χρήματα π.χ. ο φάδερ προτίμησε 330xi από Α4 1.8TQ.
-
@nickthetrib said in AUDI Q5:
Για ποιο λόγο να προτιμήσει κάποιος ένα A4 αντί για μια 3άρα ή ακόμα περισσότερο μια Giulia? Δεν βρίσκω ούτε έναν λόγο.
Μονο εαν το βρει πιο φτηνα, δεν υπαρχει λογος. Και τα αουδι ανθισαν λογω τιμης καποτε, αλλιως σιγα τα αμαξια..
Να προσθέσω και λόγω μοτέρ!
Την εποχή του 1.8Τ στην ουσία έπαιζε μπάλα μόνο του το VAG σε δυνατό μοτέρ για μη εξειδικευμένες σπορ κατασκευές!Τότε η μερκ είχε τον Μ111 -Μ271 που ως υπερτροφοδοτούμενα ήταν φοβερά μοτέρ. Απλά ο κόσμος δεν παίρνει μερκ για κόντρες αλλά αουντι τετρακίνηση+ τούρμπο. Υπάρχουν μετατροπές Μ111 στοκ να χτυπάνε 350-400 άλογα ( ναι οκ για πόσο?). Η bmw δεν είχε κτ αντίστοιχο τότε
-
-
@panos2171 said in AUDI Q5:
Έλα ρε ωραίο είναι , για όποιον θέλει να ξεχωρίζει από την πλεμπα είναι πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά από τα αντίστοιχα Mercedes και BMW.
Αν θες να ξεχωρίζεις από την πλεμπα παίρνεις Alfa η Lexus ή Mazda
Δεν διαφωνώ καθόλου, για εμένα η μοναδική επιλογή αν είχα την οικονομική δυνατότητα σε SUV που δεν τα χωνεύω καθόλου θα ήταν η Stelvio , και η τέλεια επιλογή η Giulia ακόμη και με τον 1.4 turbo benzina της Fiat με 140 άλογα.
Θεωρώ μεγάλη χαζομάρα της Stellantis που δεν έδωσε την πλατφόρμα/κινητήρες του 308 στους Ιταλούς και να τους αφήσει ελεύθερους μόνο να σχεδιάσουν μέσα και έξω μια νέα Giulieta, ας άλλαζαν ούτε μια βίδα , να μην πείραζαν ούτε μια μοίρα την γεωμετρία αναρτήσεων και τιμονιού.
Από εκεί έπρεπε να ξεκινήσουν για να ξαναφέρουν τη μάρκα στο ευρύ καταναλωτικό κοινό, με τα Tonale και Junior έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά στο στήσιμο οι Ιταλοί αλλά τι να το κάνεις που υπάρχουν καμία 30αρια ακόμη παρόμοιες επιλογές στην αγορά.
Βλέπε πως το χειρίστηκε η BMW με τον νέο Άσσο , δεν έκανε κάτι το φοβερό αλλά επειδή όλοι οι άλλοι έχουν πετάξει λευκή πετσέτα στην κατηγορία με δύο τρεις σωστές διαφοροποιήσεις θα καταφέρει να μαζέψει την πλειοψηφία των Ευρωπαίων αγοραστών στη κατηγορία.
Και για τα Mazda επίσης συμφωνώ, το 3 είναι το πιο όμορφο c hatch της αγοράς, το CX30 το ίδιο, το CX5 το basic που έχει λίγο κάτω από 30κ αν δεν κάνω λάθος θα ήταν η πρώτη μου επιλογή για VFM οικογενειακό αν δεν είχε τον δίλιτρο κινητήρα , και όλα τα υπόλοιπα που χρειάζεται γερό πορτοφόλι επίσης θα ήταν στις πρώτες επιλογές μου αν είχα την οικονομική δυνατότητα.
Για τα Lexus πραγματικά δεν γνωρίζω, τα έχω πιο πολύ προσανατολισμένα ως premium επιλογή για την αμερικανική αγορά, εγώ αν είχα την οικονομική δυνατότητα δεν θα τα κοιτούσα πριν από τα Alfa και Mazda , διαφορετικά θα προτιμούσα να πάω στην ίδια τιμή σε κάποιο υπερπλήρες σε εξοπλισμό VW ή Peugeot.
Το σχόλιο μου για το Audi έγινε στα πλαίσια του περιορισμού της ιερής Τριάδας των premium (BMW - Mercedes -Audi) έτσι όπως την έχει πλασάρει κάποιες δεκαετίες τώρα το μάρκετινγκ και έχει παγιωθεί στην αντίληψη του 95% των καταναλωτών που ψωνίζουν με αυτά τα εισοδήματα και το συγκεκριμένο lifestyle.
AUDI Q5