-
Αν το κοστολογούσαν σαν κινητήρα 15ετιας δεν υπήρχε πρόβλημα, αν όμως τον κοστολογούν σαν το λίκνο της σύγχρονης μηχανολογίας υπάρχει !
-
Θα προτιμούσα κινητήρα με βελτιώσεις παρά νέο
-
Ο κινητήρας ειναι διαμάντι (με τα οποια γνωστα θεματα) και ήμουν κάτοχος του στη δεύτερη και τρίτη γενιά. Δεν είπα πουθενά ότι είναι κακός. Απλώς δεν είναι σοβαρη εξέλιξη. Εξου και το σχολιο περι 15ετιας. Το ιδιο και ο V6 του SQ5.
-
Δεν εχουν χρηματα για εξελιξη ΜΕΚ γιατι ολες οι επενδυσεις πηγαιναν στα ηλεκτρικα.
-
Μια χαρά είναι τα Αουντόνια ρε σεις.
Τα φάουλ είναι οι εκπτώσεις που έχουν κάνει στα πλαστικά. -
-
Περισσότερο από όλα με ενοχλεί το ανέμπνευστο ντιζάιν. Κατά τα άλλα μια χαρά είναι οι αουνταρες
-
Έλα ρε ωραίο είναι , για όποιον θέλει να ξεχωρίζει από την πλεμπα είναι πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά από τα αντίστοιχα Mercedes και BMW.
Κουπεδιζει λίγο , σαν sportback.
Σοφιστικέ premium, μακρυά από την χυδαιότητα των Mercedes και BMW , αυτό δηλαδή που φαινόταν πως ήθελε να πετύχει η Peugeot αλλά τα έκανε μαντάρα κατά την άποψη μου με τα νέα 3008 / 5008 τόσο σχεδιαστικά αλλά και ποιοτικά.
Δηλαδή οι Mercedes/BMW είναι χυδαίες αλλά τα Audi όχι; Δικαιώνεις το "vag", στο nickname σου.
Δηλαδή εσένα σου αρέσουν τα τελευταίας γενιάς BMW με αυτές τις τεράστιες μάσκες - νεφρά και ειδικά τα SUV ;
Το ίδιο και τα νέα Mercedes.
Το Χ6 όταν βγήκε δεν ήταν ο ορισμός της χυδαιότητας;
Επίσης δεν είναι συνυφασμένα τα Mercedes και τα BMW ως εικόνα με την μαφία , το μαύρο χρήμα, την βλαχογκλαμουρια κλπ;Τα καημένα τα Audi εκτός από αδιάφορα μπορείς να τα πεις έστω σοφιστικέ.
Ακόμη και τα S και τα RS είναι χαμηλών τόνων. -
-
Χ6 ο πιο κακοσχεδιασμενος καραγκιοζης από όλα. Αλλά αυτό δίνει άλλοθι και στους λοιπούς να γίνονται καρνάβαλοι ;
-
Έλα ρε ωραίο είναι , για όποιον θέλει να ξεχωρίζει από την πλεμπα είναι πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά από τα αντίστοιχα Mercedes και BMW.
Κουπεδιζει λίγο , σαν sportback.
Σοφιστικέ premium, μακρυά από την χυδαιότητα των Mercedes και BMW , αυτό δηλαδή που φαινόταν πως ήθελε να πετύχει η Peugeot αλλά τα έκανε μαντάρα κατά την άποψη μου με τα νέα 3008 / 5008 τόσο σχεδιαστικά αλλά και ποιοτικά.
Δηλαδή οι Mercedes/BMW είναι χυδαίες αλλά τα Audi όχι; Δικαιώνεις το "vag", στο nickname σου.
Δηλαδή εσένα σου αρέσουν τα τελευταίας γενιάς BMW με αυτές τις τεράστιες μάσκες - νεφρά και ειδικά τα SUV ;
Το ίδιο και τα νέα Mercedes.
Το Χ6 όταν βγήκε δεν ήταν ο ορισμός της χυδαιότητας;
Επίσης δεν είναι συνυφασμένα τα Mercedes και τα BMW ως εικόνα με την μαφία , το μαύρο χρήμα, την βλαχογκλαμουρια κλπ;Τα καημένα τα Audi εκτός από αδιάφορα μπορείς να τα πεις έστω σοφιστικέ.
Ακόμη και τα S και τα RS είναι χαμηλών τόνων.Δεν είπα ότι μου αρέσουν όλες οι BMW και Mercedes. Είπα ότι η Audi βράζει στο ίδιο καζάνι. Το ότι εσύ έχεις συνυφασμένες τις δύο άλλες γερμανικές εταιρείες με μαφία και βλαχοκαγκουριά δεν λέει κάτι. Το ίδιο κάνει πολύς κόσμος με την Audi. Δεν βλέπω σε τι διαφέρει από τις άλλες δύο. Για μένα προσωπικά δεν ισχύει για κανένα αυτοκίνητο κάτι τέτοιο και τα κρίνω καθαρά ως μηχανήματα. Ε οι BMW είναι πιο σπορ και οι Mercedes πιο άνετες, πως να το κάνουμε τώρα; Μετά την κατάργηση των R8 και ΤΤ, δεν υπάρχει ούτε ένα ενδιαφέρον Audi στα μάτια μου. Για ποιο λόγο να προτιμήσει κάποιος ένα A4 αντί για μια 3άρα ή ακόμα περισσότερο μια Giulia? Δεν βρίσκω ούτε έναν λόγο.
-
Ολοι έκραζαν το Σανγιόνγκ Αξιον αν θυμάμαι καλά που ήταν ένα χάλι μαύρο, αλλά όταν βγήκε το χάλι Χ6 έλεγαν τι ωραίο που είναι.
Γερμανόδουλοι ...
-
Αλήθεια τώρα; Έχει σχέση το ένα με το άλλο;
-
Εμένα όλα τα Χ6 μου αρέσουν, αλλά όσον αφορά εμφανισιακά τη σύγκριση του νέου Q5 και Q5 Sportsback με τη νέα Χ3 και την GLC, μιλάμε στα μάτια μου είναι μακράν πιο όμορφα τα Q5.
Είναι εμφάνιση τώρα αυτή της νέας Χ3;
Στην αρχή δεν την έβρισκα και τόσο κακή. Βάλε την όμως δίπλα στο Q5 και είναι για κλωτσιές.
Μόνη της μπορεί να στέκεται. Συγκριτικά όχι.Τώρα η GLC. Χμμμ...
@@. Ούτε αυτή.Αυτά, όσον αφορά την εμφάνιση και μόνο.
-
-
Για ποιο λόγο να προτιμήσει κάποιος ένα A4 αντί για μια 3άρα ή ακόμα περισσότερο μια Giulia? Δεν βρίσκω ούτε έναν λόγο.
Μονο εαν το βρει πιο φτηνα, δεν υπαρχει λογος. Και τα αουδι ανθισαν λογω τιμης καποτε, αλλιως σιγα τα αμαξια..
Να προσθέσω και λόγω μοτέρ!
Την εποχή του 1.8Τ στην ουσία έπαιζε μπάλα μόνο του το VAG σε δυνατό μοτέρ για μη εξειδικευμένες σπορ κατασκευές! -
@nickthetrib said in AUDI Q5:
Να προσθέσω και λόγω μοτέρ!
Την εποχή του 1.8Τ στην ουσία έπαιζε μπάλα μόνο του το VAG σε δυνατό μοτέρ για μη εξειδικευμένες σπορ κατασκευές!Πάλι με την τιμή έχει να κάνει. Κανείς δεν θα αγόραζε το 1.8Τ εαν κόστιζε όσο τα 6κύλινδρα της bmw. Φτωχός συγγενής η Αουδι. Εννοείτα ότι στα ίδια χρήματα π.χ. ο φάδερ προτίμησε 330xi από Α4 1.8TQ.
-
@nickthetrib said in AUDI Q5:
Για ποιο λόγο να προτιμήσει κάποιος ένα A4 αντί για μια 3άρα ή ακόμα περισσότερο μια Giulia? Δεν βρίσκω ούτε έναν λόγο.
Μονο εαν το βρει πιο φτηνα, δεν υπαρχει λογος. Και τα αουδι ανθισαν λογω τιμης καποτε, αλλιως σιγα τα αμαξια..
Να προσθέσω και λόγω μοτέρ!
Την εποχή του 1.8Τ στην ουσία έπαιζε μπάλα μόνο του το VAG σε δυνατό μοτέρ για μη εξειδικευμένες σπορ κατασκευές!Τότε η μερκ είχε τον Μ111 -Μ271 που ως υπερτροφοδοτούμενα ήταν φοβερά μοτέρ. Απλά ο κόσμος δεν παίρνει μερκ για κόντρες αλλά αουντι τετρακίνηση+ τούρμπο. Υπάρχουν μετατροπές Μ111 στοκ να χτυπάνε 350-400 άλογα ( ναι οκ για πόσο?). Η bmw δεν είχε κτ αντίστοιχο τότε
-
AUDI Q5