-
@driver-m said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@andya3 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν προοδεύσει πολύ σε σχέση με της προηγούμενης 10ετίας ή 20ετίας. Αρκεί να οδηγήσει κάποιος ένα παλιότερο μ' ένα νέο, το ένα μετά το άλλο. Θα καταλάβει αμέσως τη διαφορά, χωρίς να χρειάζεται να έχει τεχνικές γνώσεις ή να κάνει παραπάνω ανάλυση στο θέμα.
Εχοντας οδηγησει 4 διαφορετικα superminis τα τελευταια δυο χρονια λογω ταξιδιων οπου νοικιαζα (c3, i20, clio, corsa) δεν βλεπω καμια σοβαρη διαφορα συνολικα σε σχεση με το 207 17ετιας μου που να μαρτυρα τη διαφορα στα χρονια που εχουν.
Σε καμια περιπτωση λοιπον δεν καταλαβαινεις αμεσως τη διαφορα, ουτε ειναι εμφανης σε παρομοιας κατηγοριας μοντελα. Τουλαχιστον οσον αφορα οδικη συμπεριφορα, τωρα οθονες και μπλιμπλικια ναι εχουν παραπανω προφανως τα τωρινα.Εγω παντως συμφωνω οτι τα καλυτερα αυτοκινητα φτιαχτηκαν τοτε. Ειχαν συνδυασμο τεχνολογιας (esp κλπ) και εργονομιας, χωρις ομως υπερβολες που να πρεπει να μπεις σε 3 μενου για να αλλαξεις θερμοκρασια στο κλιμα, οδικη συμπεριφορα πιο ενδιαφερουσα απο τα σημερινα χωρις να υστερουν σε ασφαλεια και απτη ποιοτητα κατασκευης, τουλαχιστον τα σοβαρα μοντελα. Υστερουν σε καταναλωση και τιποτ'αλλο, τουλαχιστον σε βαθμο που να κανει αισθητα τα 10-15 χρονια που εχουν περασει. Ακομα και οπτικα ειναι ακρως ενδιαφεροντα πολλα απο αυτα, χωρις να δειχνουν γερασμενα. Τωρα αντι για ουσια εχουμε οθονες.
Ένα 3κύλινδρο turbo 1.000cc το γκαζώνεις στην ανηφόρα και επιταχύνει. Ένα αντίστοιχης ιπποδύναμης παλιό ατμοσφαιρικό, στην ίδια ανηφόρα αγκομαχάει με 2α και καίει 20lt/100Km.
Αν μπεις σ' ένα σύγχρονο polo ή clio σε σχέση με τα αντίστοιχα μοντέλα του 2005-2010 θα νομίζεις ότι είσαι σε αεροπλάνο.
Σε θέματα ασφαλείας υπάρχει χαοτική διαφορά καινούργιων - παλιών με τα καινούργια συστήματα adas. Πόσα αστέρια να έπαιρνε άραγε ένα παλιό με τους σημερινούς κανονισμούς?
Από περιβαλλοντικής πλευράς ξεκινήσαμε με euro 4 λίγο μετά το 2000 και έχουμε φτάσει στο euro 7, υβριδικά και προσεχώς ηλεκτρικά.
Οι εξελίξεις στα αυτόματα κιβώτια είναι εντυπωσιακές, το κόστος αγοράς τους έχει μειωθεί πολύ και τείνουν να επικρατήσουν.
Προσωπικά χαίρομαι με την πρόοδο και την εξέλιξη της τεχνολογίας και αποδέχομαι και τα αρνητικά που έρχονται μαζί της. Αλλά όσο vintage τύπος και να είναι κάποιος, με μια ψύχραιμη ματιά ελπίζω θα συμφωνήσει ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα απλά είναι πολύ πιο εξελιγμένα και καλύτερα απ' τα παλιά.
-
Βασικά κάτι άλλο που δεν αναφέρθηκε , χάθηκαν τα μικρά προσιτά gti. Εξαφανιστήκαν ....
Σημεία των καιρών , αλλά σκεφτόμουν σήμερα αν ήμουν στα ψηλά μου 20 και είχα τα πρώτα μου λεφτά τι θα μπορούσα να αγοράσω σε νεανικό όχημα και δεν υπήρχε σχεδόν τίποτα σε καινούργιο σπορτίφ ( δε μιλάω καν για gti ή μικρά κουπέ ) κάτω των 20.000 €.
Ακόμα και αν ανεβείς στα 25 (;) οι επιλογές είναι λίγες.
-
@civil357 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Βασικά κάτι άλλο που δεν αναφέρθηκε , χάθηκαν τα μικρά προσιτά gti. Εξαφανιστήκαν ....
Σημεία των καιρών , αλλά σκεφτόμουν σήμερα αν ήμουν στα ψηλά μου 20 και είχα τα πρώτα μου λεφτά τι θα μπορούσα να αγοράσω σε νεανικό όχημα και δεν υπήρχε σχεδόν τίποτα σε καινούργιο σπορτίφ ( δε μιλάω καν για gti ή μικρά κουπέ ) κάτω των 20.000 €.
Ακόμα και αν ανεβείς στα 25 (;) οι επιλογές είναι λίγες.
i20 N
-
@andya3 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Ένα 3κύλινδρο turbo 1.000cc το γκαζώνεις στην ανηφόρα και επιταχύνει. Ένα αντίστοιχης ιπποδύναμης παλιό ατμοσφαιρικό, στην ίδια ανηφόρα αγκομαχάει με 2α και καίει 20lt/100Km.
Not. Τελείως άκυρη σύγκριση. Δεν ισχύει
Τα δύο αυτοκίνητα έχουν διαφορετικό λόγο μετάδοσης διαφορικού και διαφορετικό λόγο σχέσης των ταχυτήτων. (Γραναζωμα)Μη σου πω το ατμοσφαιρικό θα φύγει καλύτερα λόγω περισσότερων κυβικών και συνήθως πυκνότερης κλιμάκωσης στο κιβώτιο.
Στις υψηλές ταχύτητες και σε overdrive σχέση έχει προτέρημα το turbo, εκεί όντως το ατμοσφαιρικό θέλει κατέβασμα σχέσης μετάδοσης για να ανεβάσει τις Σ.Α.Λ να παράξει έργο αλλά και να ρουφήξει περισσότερο αέρα.
-
@lap said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@andya3 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Ένα 3κύλινδρο turbo 1.000cc το γκαζώνεις στην ανηφόρα και επιταχύνει. Ένα αντίστοιχης ιπποδύναμης παλιό ατμοσφαιρικό, στην ίδια ανηφόρα αγκομαχάει με 2α και καίει 20lt/100Km.
Not. Τελείως άκυρη σύγκριση. Δεν ισχύει
Τα δύο αυτοκίνητα έχουν διαφορετικό λόγο μετάδοσης διαφορικού και διαφορετικό λόγο σχέσης των ταχυτήτων. (Γραναζωμα)Μη σου πω το ατμοσφαιρικό θα φύγει καλύτερα λόγω περισσότερων κυβικών και συνήθως πυκνότερης κλιμάκωσης στο κιβώτιο.
Στις υψηλές ταχύτητες και σε overdrive σχέση έχει προτέρημα το turbo, εκεί όντως το ατμοσφαιρικό θέλει κατέβασμα σχέσης μετάδοσης για να ανεβάσει τις Σ.Α.Λ να παράξει έργο αλλά και να ρουφήξει περισσότερο αέρα.
Ανάποδα τα λες όλα. Στις ψηλές ταχύτητες στην Εθνική δεν έχει καμιά διαφορά ένα downsized turbo από ένα ατμοσφαιρικό. Παρόμοια κινούνται.
Η διαφορά τους είναι στις χαμηλο-μεσαίες στροφές. Το turbo λίγο πάνω από τα 1,5-2k rpm σου δίνει 20kg ροπή. Όταν το αντίστοιχης ισχύος ατμοσφαιρικό σου δίνει 15kg ροπή στις 4,5k rpm. Είναι τεράστια η διαφορά στην καθημερινή οδήγηση.
Γύρε πήγαινε να οδηγήσεις κανένα κι άσε τη θεωρία
-
Έχω οδηγήσει. Μονάχα ένα; Πολλά.
Θα ίσχυε ότι λες ΜΟΝΑΧΑ εάν είχαν ίδιο λόγο διαφορικού και γραναζωμα σχέσεων.
Δεν έχουν όμως. Κανένας κατασκευαστής δεν αφήνει ετσι τα ατμοσφαιρικά του.
Σε ταξίδι είναι ανώτερο το turbo. Ξεκούραστο.
Σε κλειστές διαδρομές το ατμοσφαιρικό όχι μονάχα είναι στα ίδια αλλά ίσως και καλύτερα (ελάχιστα αλλά αισθητά)
Το βλέπω και με το δικό μου. Μέσα στην πόλη και σε κλείστες διαδρομές είναι χάρμα. Κολλάει σε μεγαλύτερης ιπποδύναμης μικρά turbo. Γιατί έχει πιο κοντό κιβώτιο και διαφορικό.
Στο ταξίδι πρέπει να κατεβάσω μια και δυο σχέσεις για να ακολουθήσω. Δεν φτουραει μπροστά σε καλό turbo.
Αλλά είναι και πάλι αξιοπρεπέστατο!!
Ρε συ όταν στριβαμε εμείς εσείς ψάχνατε πως μπαίνει η πρώτη σχέση
-
Καταλαβαίνουμε τώρα γιατί κάνουν τρενάκι κάποιοι ανεβαινοντας στο Πήλιο με παλιότερα ατμοσφαιρικά, αντί να πιάσουν δεξιά να αφήσουν τα τούρμπο να περάσουν...
-
@civil357 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Βασικά κάτι άλλο που δεν αναφέρθηκε , χάθηκαν τα μικρά προσιτά gti. Εξαφανιστήκαν ....
Σημεία των καιρών , αλλά σκεφτόμουν σήμερα αν ήμουν στα ψηλά μου 20 και είχα τα πρώτα μου λεφτά τι θα μπορούσα να αγοράσω σε νεανικό όχημα και δεν υπήρχε σχεδόν τίποτα σε καινούργιο σπορτίφ ( δε μιλάω καν για gti ή μικρά κουπέ ) κάτω των 20.000 €.
Ακόμα και αν ανεβείς στα 25 (;) οι επιλογές είναι λίγες.
Οι σημερινοί 20αρηδες, οι υψηλότερης μόρφωσης στη πλειοψηφία τους μετά βίας βγάζουν δίπλωμά (σκεπτόμενοι τα Τέσλα), κι αν είναι οι λίγοι πιο λαϊκοί κ@υλάμαξοι, απλά θέλουν μάρκα στο καπώ και δυνατά μπάσα για τα τραπ, δεν έχουν ιδέα και κανένα ενδιαφέρον τι υπάρχει κάτω απ το καπώ, πως πατάει κλπ.
-
@driver-m said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
...
Mιας και αναφερεσαι σε μοτερ, τα τρικυλινδρα ρημαδια που ειχαν τα μοντελα που ανεφερα προηγουμενως, με την εξαιρεση του c3 που απεδιδε 120 αλογα και συνδυαζοταν με διπλοσυμολεκτο αυτοματο κιβωτιο που το εκαναν αρκετα γρηγορο για τα αλογα του και το συμπαθησα, με τα κροταλισματα τους και την τραγικη ελλειψη δυναμης τοσο χαμηλα οσο και ψηλα, δεν θεωρω οτι ειναι ανωτερα απο ενα καλο ατμοσφαιρικο 1400αρι, ποσο μαλλον 1600αρι. Ναι οκ καινε λιγοτερο αλλα αν βαλεις μεσα την αξιοπιστια και την πιο ακριβη συντηρηση, τοτε μαλλον πανε περιπατο τα λεφτα που γλιτωνεις. Και η αισθηση χαλι μαυρο.
Και μιλαω για καθημερινα αμαξακια. Αν μιλησουμε για bmw που ειπες και συγκρινουμε τα τωρινα 3κυλινδρα με τα 6κυλινδρα ατμοσφαιρικα της τοτε θα γελασει ο καθε πικραμενος.
Το downsizing και τα τουρμπακια στα 1000-1200αρια μπηκαν καθαρα για να γλιτωσουν χρηματα οι κατασκευαστες, οχι γιατι αντιμειμενικα ειναι καλυτερα απο τους ατμοσφαιρικους κινητηρες υψηλοτερου κυβισμου και περισσοτερων κυλινδρων.Δεν νομίζω ποτέ να είπε η BMW ή κάποιος άλλος ότι έβγαλε τους 1,5 τρικύλινδρους για να αντικαταστήσουν τους εξακύλινδρους.
Και όπως γράφω και παρακάτω, τα παράπονα στην ΕΕ και τις απαιτήσεις για καυσαέρια, CO2 που πήγαμε στο downsizing και τα turbo.
@civil357 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Βασικά κάτι άλλο που δεν αναφέρθηκε , χάθηκαν τα μικρά προσιτά gti. Εξαφανιστήκαν ....
Σημεία των καιρών , αλλά σκεφτόμουν σήμερα αν ήμουν στα ψηλά μου 20 και είχα τα πρώτα μου λεφτά τι θα μπορούσα να αγοράσω σε νεανικό όχημα και δεν υπήρχε σχεδόν τίποτα σε καινούργιο σπορτίφ ( δε μιλάω καν για gti ή μικρά κουπέ ) κάτω των 20.000 €.
Ακόμα και αν ανεβείς στα 25 (;) οι επιλογές είναι λίγες.
Τα παράπονα στην ΕΕ και τις απαιτήσεις για καυσαέρια, CO2 κ.τ.λ.
-
@piliourits said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Καταλαβαίνουμε τώρα γιατί κάνουν τρενάκι κάποιοι ανεβαινοντας στο Πήλιο με παλιότερα ατμοσφαιρικά, αντί να πιάσουν δεξιά να αφήσουν τα τούρμπο να περάσουν...
Άσε ρε!!! Με τα περίπτερα
Απλώς πέφτετε σε ανθρώπους που αλλάζουν νωρίς σχέση στο κιβώτιο
-
@vagkirk said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Εγώ την σύγκριση θα την έκανα μεταξύ διαφορετικών κατηγοριών και όχι στην ίδια κατηγορία λόγω φτώχειας Μητσοτάκη κυρίως.
κακό σχόλιο γιατί ξεκινάς από πολιτική βάση.
Δηλαδή σήμερα τι να κλασει ένα καινούργιο C3 Aircross μπροστά σε ένα εργαλείο RAV 4 του 2008
καμία σύγκριση γιατί ήταν 2 κατηγορίες πάνω το Ραβ, αλλά ήταν αστείο σαν χώροι εσωτερικοί.
Απλά τότε μπορούσαμε να δούμε και το Λαντ Κρούζερ, έστω και μτχ.
Ένα CX7 του 2008 κατά την άποψη μου είναι καλύτερο σε όλα από ένα Grandland ή ένα 3008
Ενας ματρακάς ήταν που πήγαινε αέρα χωρίς το κατάλληλο πάτωμα και έκαιγε τον πάτο του, ακόμα και τότε. Αποτυχία μοντέλο. Ηταν για φτωχομπινέδες που λέμε, δηλαδή όσοι δεν μπορούσαν να πάρουν ένα σωστό γρήγορο αμάξι. Για αυτό και χάθηκαν από προσώπου γης και είχαν ΜΗΔΕΝΙΚΗ μεταπώληση.
Μια ML350 του 2006 κατουράει όλα τα C SUV
Η ΜΛ έκανε από 80-100000 τότε, που ένα καινούργιο διαμέρισμα στο Χαλάνδρι κόστιζε 2-3000 το τμ, δηλαδή έκανε 30-50 τμ σπίτι. Σήμερα το Τιγκουάν που πήρε ο Χρήστος στα 40000 κάνει όσο 8- 10 τμ σπίτι.
Ένα καλόσυντηρημένο W203 με 200 άλογα δεν έχει να ζηλέψει κάτι σοβαρό από τα σύγχρονα C hatch ή Sedan.
Ή ένα ωραίο Opel Insignia της δεκαετίας 2008 έως το 2015 αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή σε σύγκριση με ένα καινούργιο C hatch.Ειδικά με τα 180 άλογα που έκαιγε τον πάτο του.
Ένα Golf MK5 είναι καλύτερο ή αντίστοιχα καλό με όλα τα νέα Supermini.
Γενικά εκτός από τα μπλιμπλικια και τα ενεργητικά συστήματα ασφαλείας τα αυτοκίνητα δεν έχουν σημαντικές βελτιώσεις από το την δεκαετία 2005-2015.
Μην ξεχνάτε επίσης πως όποιες εξελίξεις σε έρευνα και ανάπτυξη για θερμικούς κινητήρες και πλατφόρμες - πλαίσιο σταμάτησαν ουσιαστικά το 2020 με 2022 λόγω της αβεβαιότητας για το μέλλον των αυτοκινητοβιομηχανιών με την εξέλιξη των ηλεκτρικών κινητήρων και πλατφορμών.
Άρα αν υποθέσουμε πως ένα προϊόν/αυτοκίνητο του 2020-2022 έχει καταλήξει με R&D και επενδύσεις που ανάγονται στο 2016 - 2018 , τότε όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σήμερα εκτός από τα ηλεκτρονικά και την σχεδίαση είναι σχεδόν τα ίδια με τους αμέσως προηγουμένως προγόνους του που εξελίχθηκαν την προηγούμενη δεκαετία.
Μόνο τα αυτόματα φρεναρίσματα και τα άλλα συστήματα που έχουν όπως και την μικρότερη κατανάλωση, είναι αρκετά για να είναι πολύ καλύτερα.
Είναι ακριβότερα, αλλά και τα πιτόγυρα είναι ακριβότερα και τα πάντα.
Πληθωρισμός λέγεται, εμείς τον ζήσαμε και παλιότερα.
-
@vagkirk said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Φανταστείτε δηλαδή κάποιος που έχει 19.000 ευρώ διαθέσιμα για δεύτερο αυτοκίνητο για την σύζυγο στην δουλειά της και τα παιδιά στις καθημερινές δραστηριότητες και να παει να πάρει ένα C3 αντί για αυτό το εργαλείο ...
Μόνο για ένα καλό μικρό ηλεκτρικό μέχρι 20.000 € θα το συζητούσαμε, όπως πχ η τεράστια ευκαιρία που άκουγε στο όνομα Dolphin μέχρι πριν λίγες εβδομάδες.
Με την διακοπή εξέλιξης νέων C hatch, και γενικά των χαμηλών, ενώ και τα SUV δεν αποτελούν τεχνολογικά καμία φοβερή εξέλιξη τέτοιες αυτοκινηταρες των 2 προηγούμενων δεκαετιών θα είναι περιζήτητα για όσους ξέρουν 2 πράγματα από αυτοκίνητα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα γιατί το παρακολουθούσα είναι τα Audi A4 , πριν 3-4 χρόνια είχαν τα 1.4 ΤSI 150 άλογα του 2016 από 15.5 κ μέχρι το πολύ 17κ με DSG , σήμερα με τα διπλάσια+ χιλιόμετρα τα ίδια αυτοκίνητα δεν τα βρίσκεις κάτω από 22-23κ.
Λογικά κάποιοι γνωστές θα έψαξαν την εξέλιξη που κατά λάθος τους έκανε το VAG στα πλαίσια της κόντρας με τα C και 3 Series λίγο πριν καταλάβει πως μπορεί απλά να αρμεγει τους καταναλωτές βάζοντας σε τακους υπάρχοντα αυτοκίνητα και να τα πουλά για SUV και θα κατάλαβαν για τι αυτοκινηταρα μιλάμε.
Μόνο ΜΛΚΣ ολκής θα έπαιρνε αυτό το αμάξι επειδή κάνει 19000.
Ξέρετε πόσοι τέτοιοι μλκς είχαν πάρει Καγιέν, Χ5, Χ3 , Τσερόκια και Γκράντ με 12-19000 πριν 10-15 χρόνια, που ήταν απλά 10ετίας τότε και τα παράτησαν στα συνεργεία, γιατί 4 και 5000 ζημιές έβγαζαν για πλάκα.
Φίλος που δούλευε σε μεσαίο εξουσιοδοτημένο της προπέλας, μου έλεγε για τουλάχιστον 1 παρατημένο τον μήνα.
-
@a-d-p said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@antonmone said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@a-d-p said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@antonmone said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@a-d-p said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@monman2 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@a-d-p said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@antonmone said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@a-d-p said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@monman2 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@vagkirk said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Εγώ την σύγκριση θα την έκανα μεταξύ διαφορετικών κατηγοριών και όχι στην ίδια κατηγορία λόγω φτώχειας Μητσοτάκη κυρίως.
Δηλαδή σήμερα τι να κλασει ένα καινούργιο C3 Aircross μπροστά σε ένα εργαλείο RAV 4 του 2008
Ένα CX7 του 2008 κατά την άποψη μου είναι καλύτερο σε όλα από ένα Grandland ή ένα 3008
Μια ML350 του 2006 κατουράει όλα τα C SUV
Ένα καλόσυντηρημένο W203 με 200 άλογα δεν έχει να ζηλέψει κάτι σοβαρό από τα σύγχρονα C hatch ή Sedan.
Ή ένα ωραίο Opel Insignia της δεκαετίας 2008 έως το 2015 αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή σε σύγκριση με ένα καινούργιο C hatch.Ένα Golf MK5 είναι καλύτερο ή αντίστοιχα καλό με όλα τα νέα Supermini.
Γενικά εκτός από τα μπλιμπλικια και τα ενεργητικά συστήματα ασφαλείας τα αυτοκίνητα δεν έχουν σημαντικές βελτιώσεις από το την δεκαετία 2005-2015.
Μην ξεχνάτε επίσης πως όποιες εξελίξεις σε έρευνα και ανάπτυξη για θερμικούς κινητήρες και πλατφόρμες - πλαίσιο σταμάτησαν ουσιαστικά το 2020 με 2022 λόγω της αβεβαιότητας για το μέλλον των αυτοκινητοβιομηχανιών με την εξέλιξη των ηλεκτρικών κινητήρων και πλατφορμών.
Άρα αν υποθέσουμε πως ένα προϊόν/αυτοκίνητο του 2020-2022 έχει καταλήξει με R&D και επενδύσεις που ανάγονται στο 2016 - 2018 , τότε όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σήμερα εκτός από τα ηλεκτρονικά και την σχεδίαση είναι σχεδόν τα ίδια με τους αμέσως προηγουμένως προγόνους του που εξελίχθηκαν την προηγούμενη δεκαετία.
Να το οπτικοποιήσουμε για να καταλάβουμε καλλίτερα ;
Ενα W204 με εξακύλινδρο μοτερ είναι καλλίτερο απο τους κομπρέσορες
Έστειλα το 230 στην adpαινα για έγκριση
Έφτασε ήδη η απάντηση
Πες οτι είναι αυτόματο και εχει ηλιοροφή
Δυστυχώς το timing δεν βοηθά, είναι ερωτευμένη με το T-ROC
, αν το έβλεπα πριν 12-13 μήνες....
Για όλες τις λύσεις,υπάρχει ένα πρόβλημα!
https://www.nomikosodigos.info/tools/childsupport
1500€ θέλειΑγάπη χρειάζεται,σεβασμός και να την προσέχεις σαν τα μάτια σου!
Παίζε και κανένα τζόκερ που και που!
Που υπογράφω; Της είπα.... περισσότερα μου κοστιζεις τώρα
Υποθέτω θα μου μιλήσει ξανά την ΠαρασκευήΕπειδή θα πληρωθείς θα είναι...
-
@piliourits said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Οπότε κανένας σας δεν θα πάρει το μεταχειρισμενο Μερσεντες, που θέλει με το καλημέρα 2+ χιλιάρικα για καδένα (μη νομίζετε ότι είναι η Στελλάντις ο πρώτος διδάξας, ρωτήστε κάνα ταξιτζή ανά πότε είναι οι αλλαγές καδένας) συν αναλώσιμα (μπαταρίες, λάστιχα, βαλβολινες, συμμάζεμα κιβώτιο κλπ) θα πάει στο 5χιλιαρο, συν φόρους και τέλη και υπερδιπλάσιο καύσιμο,
Όλα αυτα από δύο φωτογραφίες τα κατάλαβες;
Πες την αλήθεια, πηγές και το είδες....Λοιπόν ΑΝ άρεσε στην Κνιτισσα
,
ΑΝ δεν είχα πάρει καινούριο αυτοκίνητο πριν 13 μήνες
ΑΝ .....αν...
θα έκανα μια προσφορά 9-10 χιλιάρικα
Και θα το έγραφα στην κόρη που δεν πληρώνει τέλη και φόρους.ΥΓ. Το τηλέφωνό της αγγελίας αντιστοιχεί σε συνάδελφό του @criuser
-
Δεν έχεις αίσθηση τι σημαίνει βλάβη στην Μέρκ και πόσο συχνές είναι.
Το ΜΛ μου καινούργιο, έβγαλε κιβώτιο στον 1,5 χρόνο και τότε κόστισε 6000 ευρώ. Αλλες βλάβες στα 4 χρόνια που το κράτησα πήγαν συνολικά πάνω από 10000.
Σήμερα ένα 6κύλινδρο 15ετίας θα θέλει τέλη και συντήρηση κάπου 5-6000 τον χρόνο. Ενα Σε τρίο στην τριετία.
-
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Δεν έχεις αίσθηση τι σημαίνει βλάβη στην Μέρκ και πόσο συχνές είναι.
Το ΜΛ μου καινούργιο, έβγαλε κιβώτιο στον 1,5 χρόνο και τότε κόστισε 6000 ευρώ. Αλλες βλάβες στα 4 χρόνια που το κράτησα πήγαν συνολικά πάνω από 10000.
Σήμερα ένα 6κύλινδρο 15ετίας θα θέλει τέλη και συντήρηση κάπου 5-6000 τον χρόνο. Ενα Σε τρίο στην τριετία.
Για το σαζμαν εγγυηση δεν ειχε?
-
@a-d-p said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@piliourits said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Οπότε κανένας σας δεν θα πάρει το μεταχειρισμενο Μερσεντες, που θέλει με το καλημέρα 2+ χιλιάρικα για καδένα (μη νομίζετε ότι είναι η Στελλάντις ο πρώτος διδάξας, ρωτήστε κάνα ταξιτζή ανά πότε είναι οι αλλαγές καδένας) συν αναλώσιμα (μπαταρίες, λάστιχα, βαλβολινες, συμμάζεμα κιβώτιο κλπ) θα πάει στο 5χιλιαρο, συν φόρους και τέλη και υπερδιπλάσιο καύσιμο,
και θα
Όλα αυτα από δύο φωτογραφίες τα κατάλαβες;
Πες την αλήθεια, πηγές και το είδες....Λοιπόν ΑΝ άρεσε στην Κνιτισσα
,
ΑΝ δεν είχα πάρει καινούριο αυτοκίνητο πριν 13 μήνες
ΑΝ .....αν...
θα έκανα μια προσφορά 9-10 χιλιάρικαΥΓ. Το τηλέφωνό της αγγελίας αντιστοιχεί σε συνάδελφό του @criuser
Τόσο το υπολόγισα και εγώ, άλλα 10.000€ για βλάβες για τέσσερα χρόνια και μετά.... μεταπώληση 5000€
Σύνολο 16000€/4=4000€ το έτος....ένα ενοίκιοστην πίσω αυλή
-
@monman2 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Το Yaris Cross το κρατάω γιατί λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων έχω εγκλωβιστεί στην πόλη και τα 4 λίτρα στα 100 είναι υπόθεση ...
Αν αύριο έφευγα στο χωριό θα το πούλαγα όσο το αγόρασα και θα έπαιρνα την εξακύλινδρη Μερσέντα παραπάνω , θα έμεναν € για 10-15 χρόνια και για τις βενζίνες και για τα ΤΚ...άνετα!Στα 10 χρονια θες 9200€ για ΤΚ μονο. Και 11,000 για να την αγορασεις . Αρα τα λεφτα του YC δεν φτανουν ουτε για βενζινες ουτε για την (ακριβη) συντήρηση
-
@i-hasu said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@civil357 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Βασικά κάτι άλλο που δεν αναφέρθηκε , χάθηκαν τα μικρά προσιτά gti. Εξαφανιστήκαν ....
Σημεία των καιρών , αλλά σκεφτόμουν σήμερα αν ήμουν στα ψηλά μου 20 και είχα τα πρώτα μου λεφτά τι θα μπορούσα να αγοράσω σε νεανικό όχημα και δεν υπήρχε σχεδόν τίποτα σε καινούργιο σπορτίφ ( δε μιλάω καν για gti ή μικρά κουπέ ) κάτω των 20.000 €.
Ακόμα και αν ανεβείς στα 25 (;) οι επιλογές είναι λίγες.
i20 N
Δεν πωλειται πλεον στην ευρωπη . Ασε που ειχε περασει τα 30κ € πριν το σταματησουν
-
@ilias-a said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Δεν έχεις αίσθηση τι σημαίνει βλάβη στην Μέρκ και πόσο συχνές είναι.
Το ΜΛ μου καινούργιο, έβγαλε κιβώτιο στον 1,5 χρόνο και τότε κόστισε 6000 ευρώ. Αλλες βλάβες στα 4 χρόνια που το κράτησα πήγαν συνολικά πάνω από 10000.
Σήμερα ένα 6κύλινδρο 15ετίας θα θέλει τέλη και συντήρηση κάπου 5-6000 τον χρόνο. Ενα Σε τρίο στην τριετία.
Για το σαζμαν εγγυηση δεν ειχε?
δεν πιστεύω ότι ο Μπεζεστένης @criuser έδωσε 70.000€ για ML
Youtube Video
2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;