-
@piliourits said in VW Tiguan 2024:
@realzeus said in VW Tiguan 2024:
@wantone said in VW Tiguan 2024:
@realzeus said in VW Tiguan 2024:
@criuser said in VW Tiguan 2024:
Στην πρώτη τετραετία σε καμία περίπτωση γιατί χάνεις την εγγύηση.
Στην δεύτερη βεβαίως μπορείς, αλλά τα κόστη συντήρησης για μπεμβέ δαγκώνουν.
Καμία εγγύηση δεν χάνεται αν οι εργασίες γίνουν σε αδειοδοτημένο συνεργείο και με επίσημα ανταλλακτικά BMW.
αυτα ολα ακριβα ειναι με αυτα της επαρχιας ισως να εχουν φθηνοτερα εργατικα. αλλα τα τυπικα σερβις στην BMW ειναι 1 φορα στα 2 χρονια λαδια φιλτρα, στα 3 χρονια υγρα φρενων, στα 4 χρονια λαδια φιλτρα και μπουζι. Δηλ δεν ειναι τοσα πολλα τα πρωτα 4 χρονια. Δεν ξερω ποσο πανε αλλα μπορει και 500-750 ευρω συνολο.
Σε εξειδικευμένο συνεργείο BMW πλήρωνα τιμές εργατικών επιπέδου Ford.
Δηλαδή έχει καταγραφεί έστω μία περίπτωση στα χρονικά, που αγόρασε κάποιος καινούριο Μπεμβε ή και άλλη μάρκα, το πήγαινε για σέρβις στο φίλο του τον εξουσιοδοτημένο για 2-3 χρόνια (που το συντηρούσε με ευλάβεια και σφράγιζε το βιβλιαράκι κλπ) και στο τέλος της 3ετίας πήγε στην αντιπροσωπεία π.χ. με χτυπημένη τουρμπίνα ή κλειδαριές να μη δουλεύουν ή δοχείο αντμπλου ή ό,τι άλλο θέλετε, και του τα αντικατέστησε δωρεάν η επίσημη αντιπροσωπεία εντός εγγύησης;
Να μας το πείτε να το μάθουμε να ψωνίζουμε κι εμείς από εκεί!
Γιατί ειδικά εκτός Αθηνών, που κάθε μάρκα έχει αντιπροσωπεία ανά δεύτερη πόλη, αν απλά δεν έχεις αγοράσει το αμάξι από αυτούς και μπεις μέσα να ρωτήσεις κάτι, σου λένε «καλώς τα παιδιά, καλώς τα 3-0» κι εννοείται πως πλέον, ούτε το Σκόντα που έδωσα είχε βιβλίο συντήρησης, ούτε το καινούριο τογιότα, μόνο στο ηλεκτρονικό αρχείο της αντιπροσωπείας και στην εφαρμογή μπορείς να δεις ιστορικό συντήρησης, κι όχι πάντα.
Οπότε όταν ακούω αυτό (που λέει ο νόμος) πως όλοι οι αδειοδοτημένοι μηχανικοί μπορούν να συντηρούν το αμάξι εντός εγγύησης, μου φαίνεται αστείο.
Θεωρητικά ισχύει,αλλά όταν έρθει η στραβή η αντιπροσωπεία θα βρει αρκετούς λόγους για να μη σε καλύψει,κι άντε τρέχα μετά σε δικηγορους
-
Με πολύ σεβασμό σε σένα (για να μη παρεξηγηθείς). Εσείς απενεργοποιειτε, αυτό απενεργοποιειται.
Ευχαριστώ για την διόρθωση, όντως κάνω πολλά λάθη.
-
Μήπως έχεις ενεργοποιημένο το Auto - hold;
Εγώ απλα΄αφήνω το φρένο και ξεκινάει και εκεί πατάω λίγο γκαζάκι και παει πολύ smooth.Όντως παίζει ρόλο.
Auto Hold, ανενεργό = κλασικό αυτόματο, αφήνεις το φρένο και ξεκινά. Σαν τα παλιά Αμερικάνικα αυτοκίνητα.
Auto Hold, ενεργό = ίδιο με το ηλεκτρικό μου, αφήνεις το φρένο και τα φρένα παραμένουν.. εμμ.. φρεναρισμένα. Πατάς λίγο γκάζι και ξεκινάς.
Όμως, αν το start-stop είναι ενεργό μαζί με το Auto Hold, τότε η εκκίνηση είναι δραματικά αργή.
Ευχαριστώ για την ιδέα φίλε @VaggOiko
-
Παρατήρησα πως το ραδιόφωνο δεν έχει διάφορα λογότυπα σταθμών. Έμαθα, πως στα νέα VW δεν μπορείς να ανεβάσεις δικό σου λογότυπο (όπως ήταν σε παλαιότερα VW).
Υπάρχει η δυνατότητα να κατεβάσουμε ανανεωμένη βάση δεδομένων, με τα παρακάτω βήματα:
-
Στο infotainment, στις "Πληροφορίες συστήματος", θέλουμε τον κωδικό "Κωδικός ανταλλακτικού συσκευής".
-
Πηγαίνουμε στην ιστοσελίδα: https://www.phonostar.de/vw/en/download
-
Το πεδίο "Search for part number" πληκτρολογούμε τον κωδικό που βρήκαμε στο infotainment.
-
Κατεβάζουμε το ZIP'ακι στον υπολογιστή και το αποσυμπιέζουμε σε ένα USB type-C στικάκι (format FAT).
-
Το βάζουμε στην USB type-c του αυτοκινήτου και μετά από λίγο θα εμφανιστεί το μήνυμα αναβάθμισης.
-
Περιμένουμε να κάνει reboot.
Τώρα ακούμε Rebel FM με λογότυπο χο χο
-
-
Για όνομα του Θεού….για να ρίξεις την Μπελούτσι λιγότερη ώρα θέλεις….μετά λέτε για τους Γάλλους.
-
@tiguanos said in VW Tiguan 2024:
Μήπως έχεις ενεργοποιημένο το Auto - hold;
Εγώ απλα΄αφήνω το φρένο και ξεκινάει και εκεί πατάω λίγο γκαζάκι και παει πολύ smooth.Όντως παίζει ρόλο.
Auto Hold, ανενεργό = κλασικό αυτόματο, αφήνεις το φρένο και ξεκινά. Σαν τα παλιά Αμερικάνικα αυτοκίνητα.
Auto Hold, ενεργό = ίδιο με το ηλεκτρικό μου, αφήνεις το φρένο και τα φρένα παραμένουν.. εμμ.. φρεναρισμένα. Πατάς λίγο γκάζι και ξεκινάς.
Όμως, αν το start-stop είναι ενεργό μαζί με το Auto Hold, τότε η εκκίνηση είναι δραματικά αργή.
Ευχαριστώ για την ιδέα φίλε @VaggOiko
το ειχα δοκιμασει το auto-hold γιατι νομιζα οτι μόνο έτσι θα έχω υποβοήθηση στην ανηφόρα.
Έσφαλα και ευτυχώς δεν ισχύει, το απενεργοποίησα και ησύχασα!(Καλοτάξιδο παρεπιπτόντως!)
-
εγω θα πω οτι το auto hold ειναι feature που ξεκουραζει παρα πολυ τον οδηγο (αποψη μου). Απο την αλλη το start stop απενεργοποιειται με ενα κουμπακι, οποτε δεν ειναι τιποτα να το πατατε με το που μπαινετε μεσα στο αμαξι.
-
@dettol said in VW Tiguan 2024:
εγω θα πω οτι το auto hold ειναι feature που ξεκουραζει παρα πολυ τον οδηγο (αποψη μου). Απο την αλλη το start stop απενεργοποιειται με ενα κουμπακι, οποτε δεν ειναι τιποτα να το πατατε με το που μπαινετε μεσα στο αμαξι.
Σύμφωνοι, απλά εμένα δε με βόλεψε τόσο πολύ. Προτιμώ να έχω το πόδι στο φρένο και να το αφήνω για να ξεκινήσω.
-
@dettol said in VW Tiguan 2024:
εγω θα πω οτι το auto hold ειναι feature που ξεκουραζει παρα πολυ τον οδηγο (αποψη μου). Απο την αλλη το start stop απενεργοποιειται με ενα κουμπακι, οποτε δεν ειναι τιποτα να το πατατε με το που μπαινετε μεσα στο αμαξι.
Φίλε Dettol, ταιριάζουμε απόλυτα.
Στο Touran της γυναίκας, έχω καταβολευτεί με το auto hold (άλλο που μια φορά δεν έπιασε γιατί δεν είχα ακινητοποιηθεί πλήρως και μια άλλη φορά ήμουν σε άλλο αμάξι χωρίς auto hold αλλά το ξέχασα...και στις δύο περιπτώσεις παραλίγο να τρακάρω τον πίσω μου) και με το προσκέφαλο του οδηγού που έρχεται μπροστά ή πίσω! -
@piliourits said in VW Tiguan 2024:
@realzeus said in VW Tiguan 2024:
@wantone said in VW Tiguan 2024:
@realzeus said in VW Tiguan 2024:
@criuser said in VW Tiguan 2024:
Στην πρώτη τετραετία σε καμία περίπτωση γιατί χάνεις την εγγύηση.
Στην δεύτερη βεβαίως μπορείς, αλλά τα κόστη συντήρησης για μπεμβέ δαγκώνουν.
Καμία εγγύηση δεν χάνεται αν οι εργασίες γίνουν σε αδειοδοτημένο συνεργείο και με επίσημα ανταλλακτικά BMW.
αυτα ολα ακριβα ειναι με αυτα της επαρχιας ισως να εχουν φθηνοτερα εργατικα. αλλα τα τυπικα σερβις στην BMW ειναι 1 φορα στα 2 χρονια λαδια φιλτρα, στα 3 χρονια υγρα φρενων, στα 4 χρονια λαδια φιλτρα και μπουζι. Δηλ δεν ειναι τοσα πολλα τα πρωτα 4 χρονια. Δεν ξερω ποσο πανε αλλα μπορει και 500-750 ευρω συνολο.
Σε εξειδικευμένο συνεργείο BMW πλήρωνα τιμές εργατικών επιπέδου Ford.
Δηλαδή έχει καταγραφεί έστω μία περίπτωση στα χρονικά, που αγόρασε κάποιος καινούριο Μπεμβε ή και άλλη μάρκα, το πήγαινε για σέρβις στο φίλο του τον εξουσιοδοτημένο για 2-3 χρόνια (που το συντηρούσε με ευλάβεια και σφράγιζε το βιβλιαράκι κλπ) και στο τέλος της 3ετίας πήγε στην αντιπροσωπεία π.χ. με χτυπημένη τουρμπίνα ή κλειδαριές να μη δουλεύουν ή δοχείο αντμπλου ή ό,τι άλλο θέλετε, και του τα αντικατέστησε δωρεάν η επίσημη αντιπροσωπεία εντός εγγύησης;
Να μας το πείτε να το μάθουμε να ψωνίζουμε κι εμείς από εκεί!
Γιατί ειδικά εκτός Αθηνών, που κάθε μάρκα έχει αντιπροσωπεία ανά δεύτερη πόλη, αν απλά δεν έχεις αγοράσει το αμάξι από αυτούς και μπεις μέσα να ρωτήσεις κάτι, σου λένε «καλώς τα παιδιά, καλώς τα 3-0» κι εννοείται πως πλέον, ούτε το Σκόντα που έδωσα είχε βιβλίο συντήρησης, ούτε το καινούριο τογιότα, μόνο στο ηλεκτρονικό αρχείο της αντιπροσωπείας και στην εφαρμογή μπορείς να δεις ιστορικό συντήρησης, κι όχι πάντα.
Οπότε όταν ακούω αυτό (που λέει ο νόμος) πως όλοι οι αδειοδοτημένοι μηχανικοί μπορούν να συντηρούν το αμάξι εντός εγγύησης, μου φαίνεται αστείο.
Μα ένας λόγος του να πας σε εξουσιοδοτημένο είναι για να διατηρήσεις την εγγύηση.
Άλλωστε αν δε κάνω λάθος για να είναι ένα συνεργείο εξουσιοδοτημένο οφείλει να αγοράζει τα ανταλλακτικά από την επίσημη αντιπροσωπεία και να ακολουθεί τις διαδικασίες by the book.Άλλωστε και στο εξουσιοδοτημένο ισχύει η εγγύηση οπότε γιατί να πας αντιπροσωπεία;
-
@vaggoiko said in VW Tiguan 2024:
@tiguanos said in VW Tiguan 2024:
Μήπως έχεις ενεργοποιημένο το Auto - hold;
Εγώ απλα΄αφήνω το φρένο και ξεκινάει και εκεί πατάω λίγο γκαζάκι και παει πολύ smooth.Όντως παίζει ρόλο.
Auto Hold, ανενεργό = κλασικό αυτόματο, αφήνεις το φρένο και ξεκινά. Σαν τα παλιά Αμερικάνικα αυτοκίνητα.
Auto Hold, ενεργό = ίδιο με το ηλεκτρικό μου, αφήνεις το φρένο και τα φρένα παραμένουν.. εμμ.. φρεναρισμένα. Πατάς λίγο γκάζι και ξεκινάς.
Όμως, αν το start-stop είναι ενεργό μαζί με το Auto Hold, τότε η εκκίνηση είναι δραματικά αργή.
Ευχαριστώ για την ιδέα φίλε @VaggOiko
το ειχα δοκιμασει το auto-hold γιατι νομιζα οτι μόνο έτσι θα έχω υποβοήθηση στην ανηφόρα.
Έσφαλα και ευτυχώς δεν ισχύει, το απενεργοποίησα και ησύχασα!(Καλοτάξιδο παρεπιπτόντως!)
Για ανηφόρες έχει το hill assist. Κρατάει τα φρένα 2-3 δευτερόλεπτα για να ξεκινήσεις. Το autohold είναι για κάποιον που δεν θέλει να πατάει καθόλου φρένο όταν σταματάει.
-
~> Disclaimer, το ακόλουθο post δεν αποτελεί "απάντηση" προς υποστήριξη ή εναντι του οποιουδήποτε post. Αφορά τις, μέχρι στιγμής, προσωπικές μου απόψεις για το αυτοκίνητο με 375km χρήσης.
Ο κινητήρας είναι επαρκής για την χρήση και τον χαρακτήρα του οχήματος. Στο eco υφίσταται turbo lag 0,5" οπως και στο kd. Από τις πρώτες μέρες χρήσης έχω καταλάβει ότι στο eco πρέπει να "προβλεπω" τη δύναμη του κινητήρα που θα χρειαστώ και να προσαρμόζομαι ανάλογα, ακριβώς όπως στα Toyota hev, αν θέλω να ξεπεράσω πλήρως αυτό το "πρόβλημα". Οπότε τουλάχιστον στις γνωστές μου διαδρομές προχωράω χωρίς κανένα κομπιασμα. Στο comfort (normal) το όχημα ανταποκρίνεται αμεσα στις εντολές του δεξιού ποδιού, χωρίς tl, ενώ το dsg είναι πολύ ομαλό και αρκούντως γρήγορο. Δεν έχω οδηγησει στο Sport μέχρι στιγμής άρα δεν έχω άποψη ούτε για τα paddles.
Το SS το καταλαβαίνω μόνο από την ένδειξη στο ταμπλό ενώ ποτέ δεν σε κρεμάει σε γρήγορη εκκίνηση. Σε συνδυασμό με το ah κάνει την οδήγηση (ειδικά στον αστικό ιστό) γελοία ξεκούραστη. Η σημασία στη λεπτομέρεια του ah . Ανάβει μια ένδειξη "ready" ακριβώς κάτω από την ένδειξη ah αμέσως πριν πιάσει την "πρόθεσή σου να σταματήσεις", στην οποία αν δώσεις σημασία το μαθαίνεις σε 3 ημέρες και απλά δεν ασχολήσε ξανά. Simply clever που λένε και τα ξαδέρφια στη Skoda!
Μου αρέσει πάρα πολύ ο τρόπος που λειτουργεί στις κατωφέρειες όπου κρατάει, ακόμα και στο eco, ψηλά στροφές για να φρενάρει αντί να σε σπρώχνει εμπρός. Επίσης μου φαίνεται μεγάλο πλας και χαρακτηριστικό άνεσης κίνησης (κυρίως στον αστικό ιστό) η αίσθηση "one pedal drive" καθώς όσο αφήνεις γκάζι στην ευθεία αρχικά ρίχνει στροφές και μετά κόβει, προφανώς λόγω regen του mh. Τα φρένα, για τα δικά μου κριτήρια, είναι πιο μαλακά από ότι θα τα ήθελα. Είμαι φαν των γαλλικών φρένων όπου τσιμπάς και δαγκώνουν από ψηλά. Προφανώς υπάρχει μια μικρή αρχική διαδρομή στο φρένο η οποία λειτουργεί υπέρ του προαναφερόμενου regen. Φυσικά σε όλο αυτό οφείλω να συνυπολογίσω ότι έχω 372 km στο κοντέρ, άρα τα φρένα είναι ουσιαστικά αδούλευτα.
Το dsg θα το έλεγα άριστο, για dct, αν δεν ήταν λίγο απότομο στην όπισθεν. Βέβαια έχω ήδη βρει το κουμπί της ομαλής κίνησης εμπρός αλλά και στην όπισθεν. Γλύφω γκάζι και απευθείας περνάω το πόδι δίπλα ακουμπώντας φρένο. Έτσι έχω σχεδόν τον απόλυτο έλεγχο που είχα με τα μηχανικά κιβώτια.
Το τιμόνι του έχει τεχνητή αίσθηση με ένα μέτριο feedback, το οποίο όμως καταφέρνει σε συνδυασμό με την ρύθμιση της ανάρτησης να αποδίδει νορμάλ για τον χαρακτήρα του. Θα το ήθελα λίγο πιο κοφτερό, η ακρίβειά του είναι ικανοποιητική. Φοβερά αθόρυβη κύλιση χωρίς bodyroll και πλεύσεις. Σε ωθεί στο να το οδηγάς οπως ένα hb. Πραγματικά δεν περίμενα κάτι τέτοιο από ένα suv των 4,5m σε αυτά τα λεφτά.
Εχθές πρώτη μεγάλη βόλτα (μόνος) από Θεσσαλονίκη για Καλλικράτεια, στο εξοχικό. Νορμάλ ταχύτητες κίνησης (120-140) σε διανυθείσα απόσταση 98km με κατανάλωση 6,1 (εντός πόλης βλέπω μέχρι στιγμής 8,1 έως 11 αναλόγως των περιστάσεων με τη συνήθη στο 9). Το αυτοκίνητο ταξιδεύει τόσο καλά που αν δεν είχα τόσες δουλειές πίσω στην οικογενειακή ρουτίνα θα συνέχιζα για Ουρανούπολη. Η ποιότητα κύλισης, όντας παράλληλα ήσυχο στιβαρό και αρκούντως δυνατό, το καθιστούν εξαιρετικό ταξιδευτή. Το γκάζι του οχήματος στο comfort (normal) είναι άμεσης ανταπόκρισης ενώ από όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας του που πρόσφατα δοκίμασα κατά την έρευνα αγοράς μόνο το e-power του X-Trail υπερείχε, για προφανείς λόγους. Περισσότερα επί του θέματος μετά τα 1500km που θα αρχίσω να το ανοίγω.
Άρα μέχρι εδώ θα έβαζα στα θετικά κινητήρα, κιβώτιο και ποιότητα κύλισης. Στα μέτρια τα φρένα και τιμόνι του. Αρνητικό επίσης είναι η άθλια για τα λεφτά του πίσω κάμερα. Ευτυχώς έχει ενεργές γραμμές και βομβητες πέριξ ενώ στην απότομη όπισθεν συμβάλει το αυτόματο φρενάρισμα. Όταν το μάθαινα τις πρώτες μέρες με έχει γλιτώσει 2-3 φορές από κοπανημα, για να είμαι ειλικρινής, μέχρι που έμαθα το προαναφερόμενο "χαδι-φρενο".
Όλα τα συστήματα ασφαλείας του λειτουργούν μια χαρά. Φοβόμουν το lka στις σκατοδιαγραμμίσεις του περιφερειακού μας στο flyover αλλά ακόμα και στα πιο επικίνδυνα κομμάτια του (τμήμα εξόδου πανοράματος - εξόδου Νεάπολης) σε πάνε τρένο. Απλά κρατάς τα χέρια σου στο τιμόνι. Το bs είναι της προληπτικής σχολής (έχω αναφερθεί εκτενώς στις δύο σχολές δεν θα γίνω κουραστικός) ενώ όλες οι παρεμβάσεις των συστημάτων είναι προοδευτικές, εγκαιρες και ομαλές. Το παραγόμενο αποτέλεσμα είναι ηρεμία και μεγάλο αίσθημα ασφάλειας.
Ο πίνακας οργάνων έχει άριστη ευκρίνεια και πολύ καλά γραφικά. Είναι πλήρης πληροφοριών με λίγες διαμορφώσεις, οι οποίες πέραν της βασικής με αφήνουν αδιάφορο. Η πληροφορία είναι μπόλικη και ουσιαστική επί του πίνακα. Το μόνο που λείπει για εμένα είναι να γράφει με ποιά ταχύτητα στο κιβώτιο κινείται το όχημα, εκτός αν είναι κάποια ρύθμιση που μου έχει διαφύγει. Όχι ότι παίζει ρόλο αλλά θα ήθελα να το βλέπω.
Ο εσωτερικός φωτισμός είναι εξαιρετικός από κάθε άποψη, το infotainment έχει λογικό μενού είναι γρήγορο και πολύ διαμορφώσιμο. Ένα bug έχω που με πετάει από την καρτέλα των αγαπημένων σε αυτή της πηγής του ραδιοφώνου αλλα το ξεπέρασα με ρύθμιση ώστε από το τιμόνι να αλλάξω μόνο αγαπημένους όχι όλους τους σταθμούς.
Το ηχοσύστημα πολύ ντίσεν, όπως έχω ξαναπεί, αλλά θα ήθελα να έχει presets ρυθμίσεις (pop, rock κλπ) και όχι να παλεύω με πρίμα/μπάσα/μεσαία. Ο κεντρικός περιστροφικός διακόπτης είναι κλαρινοποζεριά και μια τεράστια χαμένη ευκαιρία για φοβερή λειτουργικότητα. Αν αντί για τον ήχο, που τον έχεις στο info και στο τιμόνι, αλλά την πιο άχρηστη λειτουργία των "experience" είχε, εκτός των προγραμμάτων οδήγησης, βασικές λειτουργίες clima ώστε να σε καλύπτει σε περιπτώσεις δυσλειτουργίας/βλάβης του info θα ήταν εξαιρετικό. Το Android auto συνδέεται άμεσα και απροβλημάτιστα κάνοντας ακόμα καλύτερη την εμπορία στη καμπίνα του οχήματος.
Όλα τα άλλα χώροι, ποιότητα υλικών συναρμογής κλπ τα βρίσκω από πολύ καλά εως άριστα. Ακόμα και ο φορτωμένος με όλες τις λειτουργίες αριστερός μοχλός της κολώνας του τιμονιού που στην αρχή "τρομάζει". Ο χώρος αποσκευών για να πιάσει 650l θέλει τέρμα εμπρός τα καθίσματα και να συμπεριλαμβάνει τον χώρο της ρεζέρβας. Σε κανονικό set-up είναι θεωρώ 500-550l max αλλά έχει άριστη διαμόρφωση, εξαιρετικο φωτισμό και πολλούς χώρους για μικροαντικείμενα. Ακολουθεί στο τέλος link με σχετικές φωτό. Έχω βάλει κάτω από το κάλυμμα του χώρου αποσκευών, στο διάκενο μεταξύ αυτού και της ρεζέρβας όλα όσα συνήθως έχω πεταμένα στο πορτμπαγκάζ με αποτέλεσμα να έχω όλο τον κανονικο χώρο καθαρό. Μια λεπτομέρεια που μου αρέσει πολύ προσωπικά είναι τα all weather πατάκια πίσω που καλύπτουν και το μεσαίο τούνελ.
Τα φώτα σε κάθε βραδινή μετακίνηση κάνουν τη νύχτα μέρα. Είναι εξαιρετικά σε απόδοση και ομορφιά. Αν σήμερα έκανα custom παραγγελία δεν θα έβαζα ούτε ηχοσύστημα hk, ούτε dcc ίσως ούτε και winter pack. MatrixLED θα έβαζα χωρίς δεύτερη σκέψη ακόμα και αν έπρεπε να πληρώσω στο πακέτο το iq drive και τα maps του info με τις δύο πίσω θύρες usb-c.
-
βλέπω ότι το 1.5 150hp dsg έχει βάρος 1616 κιλά, η αναλογία δηλ κιλών ανα ίππο είναι στα 10,77.
ενδεικτικά ένα 2024 Toyota Yaris 1.5 (116 Hp) Full Hybrid e-CVT με 1185 κιλά έχει 10,21 κιλά ανα ίππο για να πάρετε μια ιδέα τι βάρος κουβαλάει το Tiguan.
-
Και 9,7 κιλά ανά ίππο το προηγούμενο swift με 90 άλογα!
Γατάκια! Σας έχω για πλάκα!
-
@i-hasu said in VW Tiguan 2024:
βλέπω ότι το 1.5 150hp dsg έχει βάρος 1616 κιλά, η αναλογία δηλ κιλών ανα ίππο είναι στα 10,77 κιλά ανά ίππο.
ενδεικτικά ένα 2024 Toyota Yaris 1.5 (116 Hp) Full Hybrid e-CVT με 1185 κιλά έχει 10,21 κιλά ανα ίππο για να πάρετε μια ιδέα τι βάρος κουβαλάει το Tiguan.
0-100 ποσο κανει το Τιγκ;
-
9,1" και 9,7" το Yaris.
-
9,1" πρέπει να δίνει αλλά νομίζω ότι πιο σημαντικές είναι οι ρεπριζ σε ένα c-suv.
-
@panos2171 said in VW Tiguan 2024:
@piliourits said in VW Tiguan 2024:
@realzeus said in VW Tiguan 2024:
@wantone said in VW Tiguan 2024:
@realzeus said in VW Tiguan 2024:
@criuser said in VW Tiguan 2024:
Στην πρώτη τετραετία σε καμία περίπτωση γιατί χάνεις την εγγύηση.
Στην δεύτερη βεβαίως μπορείς, αλλά τα κόστη συντήρησης για μπεμβέ δαγκώνουν.
Καμία εγγύηση δεν χάνεται αν οι εργασίες γίνουν σε αδειοδοτημένο συνεργείο και με επίσημα ανταλλακτικά BMW.
αυτα ολα ακριβα ειναι με αυτα της επαρχιας ισως να εχουν φθηνοτερα εργατικα. αλλα τα τυπικα σερβις στην BMW ειναι 1 φορα στα 2 χρονια λαδια φιλτρα, στα 3 χρονια υγρα φρενων, στα 4 χρονια λαδια φιλτρα και μπουζι. Δηλ δεν ειναι τοσα πολλα τα πρωτα 4 χρονια. Δεν ξερω ποσο πανε αλλα μπορει και 500-750 ευρω συνολο.
Σε εξειδικευμένο συνεργείο BMW πλήρωνα τιμές εργατικών επιπέδου Ford.
Δηλαδή έχει καταγραφεί έστω μία περίπτωση στα χρονικά, που αγόρασε κάποιος καινούριο Μπεμβε ή και άλλη μάρκα, το πήγαινε για σέρβις στο φίλο του τον εξουσιοδοτημένο για 2-3 χρόνια (που το συντηρούσε με ευλάβεια και σφράγιζε το βιβλιαράκι κλπ) και στο τέλος της 3ετίας πήγε στην αντιπροσωπεία π.χ. με χτυπημένη τουρμπίνα ή κλειδαριές να μη δουλεύουν ή δοχείο αντμπλου ή ό,τι άλλο θέλετε, και του τα αντικατέστησε δωρεάν η επίσημη αντιπροσωπεία εντός εγγύησης;
Να μας το πείτε να το μάθουμε να ψωνίζουμε κι εμείς από εκεί!
Γιατί ειδικά εκτός Αθηνών, που κάθε μάρκα έχει αντιπροσωπεία ανά δεύτερη πόλη, αν απλά δεν έχεις αγοράσει το αμάξι από αυτούς και μπεις μέσα να ρωτήσεις κάτι, σου λένε «καλώς τα παιδιά, καλώς τα 3-0» κι εννοείται πως πλέον, ούτε το Σκόντα που έδωσα είχε βιβλίο συντήρησης, ούτε το καινούριο τογιότα, μόνο στο ηλεκτρονικό αρχείο της αντιπροσωπείας και στην εφαρμογή μπορείς να δεις ιστορικό συντήρησης, κι όχι πάντα.
Οπότε όταν ακούω αυτό (που λέει ο νόμος) πως όλοι οι αδειοδοτημένοι μηχανικοί μπορούν να συντηρούν το αμάξι εντός εγγύησης, μου φαίνεται αστείο.
Μα ένας λόγος του να πας σε εξουσιοδοτημένο είναι για να διατηρήσεις την εγγύηση.
Άλλωστε αν δε κάνω λάθος για να είναι ένα συνεργείο εξουσιοδοτημένο οφείλει να αγοράζει τα ανταλλακτικά από την επίσημη αντιπροσωπεία και να ακολουθεί τις διαδικασίες by the book.Άλλωστε και στο εξουσιοδοτημένο ισχύει η εγγύηση οπότε γιατί να πας αντιπροσωπεία;
Μερικοι μπερδευουν το εξουσιοδοτημένο με το εξειδικευμένο . Νομιζω ο @piliourits , εξειδικευμένο ηθελε να πει
-
Πολύ χρήσιμες όλες οι εντυπώσεις όλων.
Μερικές ερωτήσεις γιατί μάλλον θα πάω και εγώ σε tiguan more
a)Ηλιοροφή έχει βάλει κανείς;
β)Η εγγύηση επεκτείνεται και μετά τα 4 χρόνια;
γ)δερμάτινα θα βάζατε;
δ)Αξίζει το harmon kardon τα λεφτά του, πόσο χώρο πιάνειστο χώρο αποσκευών;
ε)Για να έχεις τα 650 στον χωρο αποσκευών , ο χώρος που μένει στα πίσω καθίσματα φτάνει για άτομα 1,70 (τα κορίτσια μου);
στ)ειχα οδηγήσει το tiguan πριν από το honda και μου φάνηκε οτι ο συνδιασμός του κινητήρα και κιβωτίου το κάνει αρκετά νωχελικό, σας δημιουργεί ανασφάλεια ή συνηθίζεται;
η)για να βάλεις το HD Matrix πρέπει να βάλεις το εργοστασιακο navigation (ήμαρτον ); -
@george1977 said in VW Tiguan 2024:
Πολύ χρήσιμες όλες οι εντυπώσεις όλων.
Μερικές ερωτήσεις γιατί μάλλον θα πάω και εγώ σε tiguan more
a)Ηλιοροφή έχει βάλει κανείς;
β)Η εγγύηση επεκτείνεται και μετά τα 4 χρόνια;
γ)δερμάτινα θα βάζατε;
δ)Αξίζει το harmon kardon τα λεφτά του, πόσο χώρο πιάνειστο χώρο αποσκευών;
ε)Για να έχεις τα 650 στον χωρο αποσκευών , ο χώρος που μένει στα πίσω καθίσματα φτάνει για άτομα 1,70 (τα κορίτσια μου);
στ)ειχα οδηγήσει το tiguan πριν από το honda και μου φάνηκε οτι ο συνδιασμός του κινητήρα και κιβωτίου το κάνει αρκετά νωχελικό, σας δημιουργεί ανασφάλεια ή συνηθίζεται;
η)για να βάλεις το HD Matrix πρέπει να βάλεις το εργοστασιο navigation (ήμαρτον );α) έχω κακή προηγούμενη εμπειρία και δεν θα έβαζα γενικότερα s/r ξανά σε όχημα ενώ επιπρόσθετα θεωρώ ότι δεν ταιριάζει με το μεσογειακό κλίμα ώντας μια σοφή επιλογή για βόρειες χώρες,
β) δεν έχω ιδέα ούτε μου αναφέρθηκε κάτι τέτοιο από τον πωλητή,
γ) αν είναι εκτός από θερμαινόμενα και ψυχόμενα ναι γιατί φέρουν πιστοποίηση "AGR" και λένε οτι είναι απίστευτα άνετα,
δ) το μαμά είναι ντίσεντ τα χαρακτηριστικά του HK όμως είναι αρκετά δυνατά ενώ χώρο πιάνει τον πλαϊνό αριστερά από την ρεζέρβα με αποτέλεσμα να μην μπορείς να κατεβάσεις στο τέρμα κάτω επίπεδο το κάλυμμα του χώρου αποσκευών. Προσωπικά δεν θα το έβαζα καθώς έχει πολύ πιο ουσιαστικά/χρήσιμα πακέτα εξοπλισμού όπως LED-matrix με iq drive + navi/2xusb-c.πισω,
ε) οριακά ναι αλλά στο Αθηνά Θεσσαλονίκη δεν θα υπέβαλα τα παιδιά μου σε τέτοια διαδικασία παρά μόνο σε κοντινές διαδρομές κάτω από ώρα,
στ) οδήγησα πολλά αυτοκίνητα της κατηγορίας του (όχι δίλιτρα άρα όχι Honda) και ήταν στα κορυφαία σε απόδοση κινητήρα μαζί με το Sportage ενώ αυτή που ξεχώριζε πραγματικά ήταν μόνο το X-Trail e-power. Όλα της κατηγορίας έχουν παρόμοιες επιδόσεις με μικρές διαφορές και όλα είναι ντίσεντ ινάφ,
η) ναι όπως προείπα πάει πακέτο με iq drive και τουλάχιστον navi στο βασικό infotainment των 12,9" (ή optional το 15").
Προσωπική άποψη μην ανοίξετε το budget πάνω από την τιμή του R-line (42,5k). Αν το κάνετε πάρτε άλλο όχημα. Ίσως X-Trail e-power (e-force...) ίσως X1. Ζητήστε το κάτι παραπάνω ή κρατηθεί πχ σε ένα more + 18" ζάντες και το βασικό πακέτο των LED-Matrix το οποίο πιάνει 42,7k (το διαμόρφωσα πριν λίγες ημέρες). Τέλος να γνωρίζετε ότι πριν 2 σχεδόν εβδομάδες που παρέλαβα ο πωλητής μου ανέφερε ότι θα πάρει σύντομα περί τα 2k αύξηση.
VW Tiguan 2024