Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 33
    • Best 18
    • Groups 0

    tiguanos

    @tiguanos

    49
    Reputation
    9
    Profile views
    33
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    tiguanos Unfollow Follow

    Best posts made by tiguanos

    • RE: VW Tiguan 2024

      Γενικά, η εμπειρία μου με το 2024/25 Tiguan, μέχρι τώρα:

      Αρνητικά

      • Ο 1.5 κινητήρας είναι ένα ψοφίμι, δίνω αγώνα για να σπρώξει το αμάξι.

      • Το start-stop είναι τραγικά επιθετικό, γιατί έχει το χαρακτηριστικό "coasting" και συνέχεια σβήνει τον κινητήρα εν κινήσει. Στα φανάρια καθυστερεί αισθητά πολύ. Τώρα καταλαβαίνω τους αργόσχολους που αργούνε να ξεκινήσουν, έχουν start-stop και τώρα θα είμαι και εγώ ένας από αυτούς.

      • Το φρένο είναι πέτρα. Δεν ξέρω γιατί είναι τόσο σκληρό. Οδηγώ διάφορα αυτοκίνητα, diesel και ηλεκτρικό, και κανένα δεν έχει τόσο σκληρό φρένο.

      • Δεν κρατάει τις ρυθμίσεις που κάνω. Για παράδειγμα, θέλω την ανακύκλωση του αέρα μόνιμα ενεργοποιημένη, αλλά όχι, ο VW Ηιτλερ, αποφάσισε πως η ανακύκλωση θα απενεργοποιείτε στο σβήσιμο του κινητήρα. Θέλω το start-stop απενεργοποιημένο, αλλά όχι, και εδώ ο VW Ηιτλερ αποφάσισε να ενεργοποιείτε στο ξεκίνημα.

      • Τραγική ανάλυση των καμερών συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Από την εποχή του Atari τις έφεραν; όλο pixel και θολούρα! Το FIAT μου έχει κλάσης ανώτερη ανάλυση!!!

      • Δεν μπορώ να απαντήσω σε εισερχόμενη κλήση από το τιμόνι!!!

      Θετικά

      • 650lt αποθηκευτικός χώρος.
      • Άνετα καθίσματα.
      • Εύκολος χειρισμός του infotainment.
      • Άνετο στα ταξίδια.
      • Υπέροχα φώτα IQLIGHT matrix, απλά wow!
      • 2 wireless φορτιστές κινητών.
      • 4 USB type-C (2 μπροστά και 2 πίσω).
      • Πρίζα 220v
      • 4 ποτηροθήκες (2 μπροστά και 2 πίσω).
      • Κλιματισμός για τους πίσω.
      • Κανονική ρεζέρβα και όχι αυτές τις ψευτιές με αφρούς.

      Αδιάφορα

      • Χαζομάρες με LED εσωτερικό φωτισμό.
      • Χαζομάρες με ιντερνετικό "Shop" για συνδρομές.
      • Χαζομάρες με ChatGPT και ΑΙ, σκουπίδια.
      • Ένας άχρηστος περιστροφικός επιλογέας ανάμεσα στα καθίσματα, για τον ήχο και αλλαγή του εσωτερικού φωτισμού.
      • 360" camera view στο παρκάρισμα, με τόσο χαμηλή ανάλυση, είναι χαζομάρα.

      Αυτά θυμάμαι προς το παρόν....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      tiguanos
      tiguanos
    • RE: VW Tiguan 2024

      Και εγώ με το Tiguan μου, ήρθα εδώ για να βρω πληροφορίες και βρήκα... ψυχιατρείο 😳

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      tiguanos
      tiguanos
    • RE: VW Tiguan 2024

      Ανανεωμένη άποψη (η προηγούμενη ήταν τον Φεβρουάριο)

      Γενικά, η εμπειρία μου με το 2025 Tiguan, μέχρι τώρα (12,000 χλμ):

      Αρνητικά

      • Ο 1.5 κινητήρας είναι για τα μπάζα, σε χαμηλές ταχύτητες (30-50 χλμ) είναι οκ, αλλά μετά είναι ψοφίμι και ανεβάζει την κατανάλωση τρομαχτικά, καθώς έχει ανεπαρκή ροπή.

      • Παραπονέθηκα πως το start-stop είναι τραγικά επιθετικό (στα φανάρια καθυστερεί αισθητά πολύ), αλλά έμαθα πως πρέπει το “Auto Hold” να είναι απενεργοποιημένο και τότε δεν έχει καθυστέρηση. Βέβαια καταλήγεις να οδηγείς περισσότερο με το φρένο, κάτι που μας φέρνει στο επόμενο αρνητικό...

      • Το φρένο είναι πέτρα. Δεν ξέρω γιατί είναι τόσο σκληρό. Οδηγώ διάφορα αυτοκίνητα, diesel και ηλεκτρικό, και κανένα δεν έχει τόσο σκληρό φρένο. Μετά από πολύωρη οδήγηση καταντά κουραστικό.

      • Δεν κρατάει τις ρυθμίσεις που κάνω. Για παράδειγμα, θέλω την ανακύκλωση του αέρα μόνιμα ενεργοποιημένη, αλλά όχι, ο VW Ηιτλερ, αποφάσισε πως η ανακύκλωση θα απενεργοποιείται στο σβήσιμο του κινητήρα. Θέλω το start-stop απενεργοποιημένο, αλλά όχι, και εδώ ο VW Ηιτλερ αποφάσισε να ενεργοποιείται στο ξεκίνημα.

      • Τραγική ανάλυση των καμερών συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Από την εποχή του ATARI τις έφεραν; όλο pixel και θολούρα! Το FIAT μου έχει κλάσης ανώτερη ανάλυση!!!

      • Δεν μπορώ να απαντήσω σε εισερχόμενη κλήση από το τιμόνι!!! Το αυτονόητο δηλαδή απουσιάζει.

      • Όταν ξεκινάω, το αμάξι με καλωσορίζει με πολλά μπεεεπ μπεεεπ και ξανά μπεεεπ. Δεν έμαθαν από τον ανταγωνισμό που παίζουν μουσικούλα ή απλά τίποτα; Αλλά ο VW Hιτλερ αποφάσισε ότι το αμάξι θα κάνει μπεεεπ στο ξεκίνημα, ότι νά‘ναι.

      • Το ντουλαπάκι του συνοδηγού είναι όσο μικρό είναι και του fiat 500 !!!

      • Όταν το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο με αναμένο τον κινητήρα, τότε το αυτοκίνητο παραπονιέται κάθε λίγο και λιγάκι με μπεεεεεπ, γιατί ο VW Hιτλερ αποφάσισε πως αυτό στην Γερμανία απαγορεύεται, άρα θα το φάμε στην μάπα και εμείς.

      • Κατά την διάρκεια εκδρομής, η γυναίκα μου προσπαθεί να βάλει διεύθυνση στο navi και όλη η οθόνη μπλοκάρει με μήνυμα να κοιτάμε τον δρόμο!!! Χωρίς εγώ να κοιτάω το navi, μόνο τον δρόμο. Καταλαβαίνω πως είναι σωστό να μην θέλουν τον οδηγό να βάζει διεύθυνση εν κινήση, αλλά ο VW Hιτλερ θέλει και τον συνοδηγό να βλέπει τον δρόμο.

      • Τα εισερχόμενα SMS δεν έχουν απολύτως καμία ενημέρωση, ούτε ήχο ούτε μήνυμα στην οθόνη.

      • Με φοβίζει η κατανάλωση του λαδιού. Σε 3000 χλμ κατέβηκε 2 μπάρες.

      Θετικά

      • 650lt αποθηκευτικός χώρος.
      • Άνετα καθίσματα.
      • Εύκολος χειρισμός του infotainment.
      • Άνετο στα ταξίδια.
      • Υπέροχα φώτα IQLIGHT matrix, απλά wow!
      • 2 wireless φορτιστές κινητών.
      • 4 USB type-C (2 μπροστά και 2 πίσω).
      • Πρίζα 220v
      • 4 ποτηροθήκες (2 μπροστά και 2 πίσω).
      • Κλιματισμός για τους πίσω.
      • Κανονική ρεζέρβα και όχι αυτές τις ψευτιές με αφρούς.
      • Ενημέρωση για ανεφοδιασμό στα 120 χλμ και όχι στα 50 χλμ.
      • Αποθηκευτικός χώρος στις πόρτες, χωράνε μπουκάλια του λίτρου!

      Αδιάφορα

      • Χαζομάρες με LED εσωτερικό φωτισμό.
      • Χαζομάρες με ιντερνετικό "Shop" για συνδρομές.
      • Χαζομάρες με ChatGPT και ΑΙ, σκουπίδια.
      • 360" camera view στο παρκάρισμα, με τόσο χαμηλή ανάλυση, είναι χαζομάρα.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      tiguanos
      tiguanos
    • RE: VW Tiguan 2024

      Είμαι και εγώ που ήθελα να σας πω, πως το Tiguan έχει 3 διαφορετικά animation για τα φώτα 😁

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      tiguanos
      tiguanos
    • RE: VW Tiguan 2024

      Παρατήρησα πως το ραδιόφωνο δεν έχει διάφορα λογότυπα σταθμών. Έμαθα, πως στα νέα VW δεν μπορείς να ανεβάσεις δικό σου λογότυπο (όπως ήταν σε παλαιότερα VW).

      Υπάρχει η δυνατότητα να κατεβάσουμε ανανεωμένη βάση δεδομένων, με τα παρακάτω βήματα:

      1. Στο infotainment, στις "Πληροφορίες συστήματος", θέλουμε τον κωδικό "Κωδικός ανταλλακτικού συσκευής".

      2. Πηγαίνουμε στην ιστοσελίδα: https://www.phonostar.de/vw/en/download

      3. Το πεδίο "Search for part number" πληκτρολογούμε τον κωδικό που βρήκαμε στο infotainment.

      4. Κατεβάζουμε το ZIP'ακι στον υπολογιστή και το αποσυμπιέζουμε σε ένα USB type-C στικάκι (format FAT).

      5. Το βάζουμε στην USB type-c του αυτοκινήτου και μετά από λίγο θα εμφανιστεί το μήνυμα αναβάθμισης.

      6. Περιμένουμε να κάνει reboot.

      Τώρα ακούμε Rebel FM με λογότυπο χο χο 😊

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      tiguanos
      tiguanos
    • RE: VW Tiguan 2024

      Ποιά έκδοση έχεις πάρει; έχεις βάλει κάτι έξτρα; γιατι το more το δικό μου ήρθε με 2 usb θυρες μόνο μπροστα

      Ξεκίνησα να πάρω την R-Line, αλλά όταν είδα τις 20"αρες ζάντες (όλα τα ρεβιού λένε μακριά!) ζήτησα την έκδοση More, και έβαλα διάφορα έξτρα, όπως το ηχοσύστημα harman-kardon, προβολείς IQLIGHT HD Matrix, το navigation με χάρτες, χειμερινό πακέτο, κλπ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      tiguanos
      tiguanos
    • RE: VW Tiguan 2024

      Μήπως έχεις ενεργοποιημένο το Auto - hold;
      Εγώ απλα΄αφήνω το φρένο και ξεκινάει και εκεί πατάω λίγο γκαζάκι και παει πολύ smooth.

      Όντως παίζει ρόλο.

      Auto Hold, ανενεργό = κλασικό αυτόματο, αφήνεις το φρένο και ξεκινά. Σαν τα παλιά Αμερικάνικα αυτοκίνητα.

      Auto Hold, ενεργό = ίδιο με το ηλεκτρικό μου, αφήνεις το φρένο και τα φρένα παραμένουν.. εμμ.. φρεναρισμένα. Πατάς λίγο γκάζι και ξεκινάς.

      Όμως, αν το start-stop είναι ενεργό μαζί με το Auto Hold, τότε η εκκίνηση είναι δραματικά αργή.

      Ευχαριστώ για την ιδέα φίλε @VaggOiko

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      tiguanos
      tiguanos
    • RE: VW Tiguan 2024

      Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως και ο δικός μου καθρέπτης άρχισε να τρίζει 👂 😂

      Που άφησα το WD40 μου;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      tiguanos
      tiguanos
    • RE: VW Tiguan 2024

      Καλησπέρα!

      Αυτές τις μέρες παρέλαβα το Tiguan έκδοση "More" και ξεκίνησα να κάνω βόλτες όλη την οικογένεια.

      Αυτό που παρατήρησα στο test drive που μου έδωσαν, είναι πως ο κινητήρας 1.5 (150 άλογα) είναι γενικά ψοφίμι. Οκ δεν έχω απαιτήσεις και επέλεξα τον ίδιο κινητήρα για το δικό μου.

      Σε 4 πραγματάκια θα ήθελα βοήθεια:

      1. Πως βλέπω τα συνολικά χιλιόμετρα του αυτοκινήτου;

      2. Στον λεβιέ τον ταχυτήτων, η επιλογή "S" τι κάνει;

      3. Χωρίς να πατάω γκάζι, σε ευθεία, η κατανάλωση είναι στα 8lt, σωστό είναι; δεν θα έπρεπε να κατεβαίνει; Στα review γράφουν πως το αυτοκίνητο υποστηρίζει "coasting" όπου απενεργοποιείται η κινητήρας.

      4. Αυτοκίνητα του 2024 άρχισαν να βάζουν υποχρεωτικά τον "συναγερμό" όταν περάσω το όριο ταχύτητας, και μπορώ να το απενεργοποιήσω μόνο προσωρινά. Διάβασα πως σε άλλες χώρες αφαιρούν το ηχειάκι που κάνει τον συναγερμό. Υπάρχουν άλλες επιλογές, όχι τόσο δραστικές;

      Ευχαριστώ πολύ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      tiguanos
      tiguanos
    • RE: VW Tiguan 2024

      @vaggoiko said in VW Tiguan 2024:

      Εμένα ο 1500 - 150hp μου φαινεται τίμιος, δε βαζει φωτιά αλλά κινούμαι άνετα.
      Αυτό που δεν μπορώ να συνηθίσω με τίποτα ακόμα είναι αυτό το κενό στο γκάζι όταν θες πχ να κάνεις μια απότομη αλλαγή λωρίδας (για λόγους ασφάλειας, όχι καγκουριάς), ίσως κάνω κάτι λάθος;
      Είναι το πρώτο αυτόματο DSG που οδηγώ και αναρωτιέμαι...

      Δεν κάνεις κάτι λάθος, έτσι είναι και ο δικός μου 1.5 (150hp), έχει καθυστέρηση στο απότομο γκάζι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      tiguanos
      tiguanos

    Latest posts made by tiguanos

    • RE: VW Tiguan 2024

      @supergeorge said in VW Tiguan 2024:

      Άλλον κινητήρα ήθελε πρακτικά.

      Εγώ δεν το έβαλα καν στην εξίσωση γιατί δε με κάλυπτε ο κινητήρας του και ας μου αρέσει εμφανισιακά μέσα έξω. Έπρεπε να πάω στο 2.0L diesel με 45+k€ που δεν υπήρχε περίπτωση.

      Αυτό κατάλαβα και εγώ, τον 2.0L diesel έπρεπε να πάρω.

      Ο 1.5 είναι μια χαρά για ένα VW Polo, όχι για Tiguan.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      tiguanos
      tiguanos
    • RE: VW Tiguan 2024

      @andya3 said in VW Tiguan 2024:

      Απ' αυτά που γράφεις δε διάβασα κάτι που να δείχνει προβλήματα του αυτοκινήτου. Τι δε σ' αρέσει είπες, οκ, σεβαστό, είναι η άποψή σου.

      Για τον 1.5tsi αν δεν τον βρίσκεις επαρκή, έχει και μεγαλύτερα μοτέρ η vw, αν είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις κάποιες χιλ. € παραπάνω. Γι' αυτά που πληρωσες τον 1.5 πήρες.

      Γενικά τι σου φταίει όμως το έρμο το Tiguan και το κάθε άλλο αυτοκίνητο που θα περάσει απ' τα χέρια σου, αν κάνεις εσύ λάθος επιλογή αυτοκινήτου για τα γούστα σου?. Γιατί δεν παίρνεις κάποιο άλλο αυτοκίνητο που να σου ταιριάζει πιο πολύ?

      Σωστά τα λες, είναι δικό μου λάθος που αγόρασα τον 1.5. Όταν έκανα έρευνα αγοράς δεν είδα παράπονα για τον 1.5 και όταν τον οδήγησα έκανα απλή βόλτα 30 λεπτών και δεν κατάλαβα πως είναι τόσο αδύναμος.

      Τώρα θα πρέπει να αποφασίσω πως θα πορευτώ, το πουλάω και αγοράζω κάτι άλλο ή το κρατάω και ανέχομαι τα προβλήματα... χμμμμ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      tiguanos
      tiguanos
    • RE: VW Tiguan 2024

      Ανανεωμένη άποψη (η προηγούμενη ήταν τον Φεβρουάριο)

      Γενικά, η εμπειρία μου με το 2025 Tiguan, μέχρι τώρα (12,000 χλμ):

      Αρνητικά

      • Ο 1.5 κινητήρας είναι για τα μπάζα, σε χαμηλές ταχύτητες (30-50 χλμ) είναι οκ, αλλά μετά είναι ψοφίμι και ανεβάζει την κατανάλωση τρομαχτικά, καθώς έχει ανεπαρκή ροπή.

      • Παραπονέθηκα πως το start-stop είναι τραγικά επιθετικό (στα φανάρια καθυστερεί αισθητά πολύ), αλλά έμαθα πως πρέπει το “Auto Hold” να είναι απενεργοποιημένο και τότε δεν έχει καθυστέρηση. Βέβαια καταλήγεις να οδηγείς περισσότερο με το φρένο, κάτι που μας φέρνει στο επόμενο αρνητικό...

      • Το φρένο είναι πέτρα. Δεν ξέρω γιατί είναι τόσο σκληρό. Οδηγώ διάφορα αυτοκίνητα, diesel και ηλεκτρικό, και κανένα δεν έχει τόσο σκληρό φρένο. Μετά από πολύωρη οδήγηση καταντά κουραστικό.

      • Δεν κρατάει τις ρυθμίσεις που κάνω. Για παράδειγμα, θέλω την ανακύκλωση του αέρα μόνιμα ενεργοποιημένη, αλλά όχι, ο VW Ηιτλερ, αποφάσισε πως η ανακύκλωση θα απενεργοποιείται στο σβήσιμο του κινητήρα. Θέλω το start-stop απενεργοποιημένο, αλλά όχι, και εδώ ο VW Ηιτλερ αποφάσισε να ενεργοποιείται στο ξεκίνημα.

      • Τραγική ανάλυση των καμερών συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Από την εποχή του ATARI τις έφεραν; όλο pixel και θολούρα! Το FIAT μου έχει κλάσης ανώτερη ανάλυση!!!

      • Δεν μπορώ να απαντήσω σε εισερχόμενη κλήση από το τιμόνι!!! Το αυτονόητο δηλαδή απουσιάζει.

      • Όταν ξεκινάω, το αμάξι με καλωσορίζει με πολλά μπεεεπ μπεεεπ και ξανά μπεεεπ. Δεν έμαθαν από τον ανταγωνισμό που παίζουν μουσικούλα ή απλά τίποτα; Αλλά ο VW Hιτλερ αποφάσισε ότι το αμάξι θα κάνει μπεεεπ στο ξεκίνημα, ότι νά‘ναι.

      • Το ντουλαπάκι του συνοδηγού είναι όσο μικρό είναι και του fiat 500 !!!

      • Όταν το αυτοκίνητο είναι παρκαρισμένο με αναμένο τον κινητήρα, τότε το αυτοκίνητο παραπονιέται κάθε λίγο και λιγάκι με μπεεεεεπ, γιατί ο VW Hιτλερ αποφάσισε πως αυτό στην Γερμανία απαγορεύεται, άρα θα το φάμε στην μάπα και εμείς.

      • Κατά την διάρκεια εκδρομής, η γυναίκα μου προσπαθεί να βάλει διεύθυνση στο navi και όλη η οθόνη μπλοκάρει με μήνυμα να κοιτάμε τον δρόμο!!! Χωρίς εγώ να κοιτάω το navi, μόνο τον δρόμο. Καταλαβαίνω πως είναι σωστό να μην θέλουν τον οδηγό να βάζει διεύθυνση εν κινήση, αλλά ο VW Hιτλερ θέλει και τον συνοδηγό να βλέπει τον δρόμο.

      • Τα εισερχόμενα SMS δεν έχουν απολύτως καμία ενημέρωση, ούτε ήχο ούτε μήνυμα στην οθόνη.

      • Με φοβίζει η κατανάλωση του λαδιού. Σε 3000 χλμ κατέβηκε 2 μπάρες.

      Θετικά

      • 650lt αποθηκευτικός χώρος.
      • Άνετα καθίσματα.
      • Εύκολος χειρισμός του infotainment.
      • Άνετο στα ταξίδια.
      • Υπέροχα φώτα IQLIGHT matrix, απλά wow!
      • 2 wireless φορτιστές κινητών.
      • 4 USB type-C (2 μπροστά και 2 πίσω).
      • Πρίζα 220v
      • 4 ποτηροθήκες (2 μπροστά και 2 πίσω).
      • Κλιματισμός για τους πίσω.
      • Κανονική ρεζέρβα και όχι αυτές τις ψευτιές με αφρούς.
      • Ενημέρωση για ανεφοδιασμό στα 120 χλμ και όχι στα 50 χλμ.
      • Αποθηκευτικός χώρος στις πόρτες, χωράνε μπουκάλια του λίτρου!

      Αδιάφορα

      • Χαζομάρες με LED εσωτερικό φωτισμό.
      • Χαζομάρες με ιντερνετικό "Shop" για συνδρομές.
      • Χαζομάρες με ChatGPT και ΑΙ, σκουπίδια.
      • 360" camera view στο παρκάρισμα, με τόσο χαμηλή ανάλυση, είναι χαζομάρα.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      tiguanos
      tiguanos
    • RE: VW Tiguan 2024

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      h

      και ο ίδιος σε άλλο βίντεο αναφέρει πως το tiguan είναι το δεύτερο πιο προβληματικό αυτοκίνητο του 2025:

      Youtube Video

      (από τους αναγνώστες του whatcar)

      reliability score: 64,2%
      responders were let down: 81%
      cars off the road for more than a week: 41%
      paid by vw warranty: 100%

      ΥΓ:
      Το πρώτο πιο προβληματικό αυτοκίνητο του 2025 είναι το nissan juke. Σύμφωνα με τα προβλήματα των αναγνωστών του whatcar.

      Εγώ προσωπικά δεν έχω προβλήματα μέχρι τώρα, αλλά όπως ανέφερα παλαιότερα, ο 1.5 κινητήρας είναι για τα μπάζα, το σκληρό φρένο είναι τραγικό, κλπ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      tiguanos
      tiguanos
    • RE: VW Tiguan 2024

      Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως και ο δικός μου καθρέπτης άρχισε να τρίζει 👂 😂

      Που άφησα το WD40 μου;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      tiguanos
      tiguanos
    • RE: VW Tiguan 2024

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      Ok, 10k km σε πόσο χρόνο; Ήταν ώρα να κάνεις ετήσιο σέρβις; Σε χρέωσαν κάποιο ποσό;

      Εε όχι ετήσιο, περίπου 5 μήνες το έχω το αυτοκίνητο.

      Γενικά κάνω 35,000 χλμ το χρόνο ή και λίγα περισσότερα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      tiguanos
      tiguanos
    • RE: VW Tiguan 2024

      Περίπου στα 10.000 χλμ.

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      Εμένα από την αρχή ήταν τρεις παύλες κάτω απ' το max. Τότε που είχα ρωτήσει εδώ σαν να είχαν πει ότι έτσι τα δίνουν. Τώρα εσένα βλέπω εφάπτεται στο max, τι φάση άραγε;....

      Στη θέση σου για πρώτη αλλαγή δεν θα με ανησυχούσε. Από την επόμενη πρέπει να σταθεροποιηθεί στο να μην καίει. Και φυσικά θα αλλάζεις κάθε χρόνο, άσε τις βλακείες τους για 20ετια. Σε πόσα χλμ στα έκαψε αυτά;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      tiguanos
      tiguanos
    • RE: VW Tiguan 2024

      Δεν έχω ιδέα, δεν ρώτησα αν συμπλήρωσαν ή έκαναν αλλαγή.

      Καμία χρέωση.

      @bill_hsd said in VW Tiguan 2024:

      Συμπλήρωσες ή έκανες πλήρη αλλαγή;
      Αν συμπλήρωσες, δεν ρώτησες πόσα ml συμπλήρωσαν;
      Σου το χρέωσαν το συμπλήρωμα;
      Συνήθως το εύρος min - max αντιστοιχεί σε 1 λίτρο, άρα υποθέτω οτι η καθε παύλα ειναι 125 ml.
      Είχαν σβησει 6 παύλες, οποτε πρέπει να είχε κάψει 750ml.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      tiguanos
      tiguanos
    • RE: VW Tiguan 2024

      To πριν και το μετά την αλλαγή λαδιού...

      οκ δηλαδή πόσα λάδια έχασε;

      2 τόνους λύτρα; (τρόπος του λέγειν δεν ξέρω σε τη ποσότητα αντιστοιχεί η κάθε γραμμούλα)

      απίστευτο.

      tiguan-oil.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      tiguanos
      tiguanos
    • RE: VW Tiguan 2024

      ευχαριστώ για τις πληροφορίες!

      θα διαβάσω τις παλαιότερες δημοσιεύσεις και από Δευτέρα θα επικοινωνήσω με την αντιπροσωπεία.

      @a-d-p said in VW Tiguan 2024:

      Έχει αναφερθεί και από έναν ακόμα κάτοχο εδώ στο φόρουμ, δες παλιότερες δημοσιεύσεις. Εγώ θα επικοινωνούσα με το συνεργείο της αντιπροσωπείας για οδηγίες, λόγω εγγύησης κυρίως.

      Επίσης θυμάμαι ότι μου είχαν δώσει οδηγίες κατά την παραλαβή για έλεγχο της στάθμης λαδιού στα 5000 χλμ και να μην προσθέσω μόνος μου, αλλά να επικοινωνήσω μαζί τους.
      Δεν χρειάστηκε γιατί ήταν εντάξει, αλλά είχα την εξής απορία, αν μου συνέβαινε Σαββατοκύριακο που είναι κλειστά και εγώ ήμουν στο δρόμο κάπου μακριά τι θα έκανα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      tiguanos
      tiguanos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr