-
@iceman7 said in VW Tiguan 2024:
Κλασσικος τογιοτακιας ρε συ. Δεν κοιτάμε ποτέ λάδια
Είχα μάθει με τις bmw να κοιτάω λάδια κάθε 1-2 μήνες (με την βέργα κλασσικά). Τώρα με την Κορόλα, έκανα το ίδιο και μετά από 2-3 φορές κατάλαβα οτι δεν έχω λόγω να ασχοληθώ ξανά, αφού δεν καίει σταγόνα ούτε στον χρόνο. Με τις bmw, πάντα ειχα 1λτ λάδι στο πορτ μπαγκάζ για συμπλήρωμα.
-
@fanis75 said in VW Tiguan 2024:
@iceman7 said in VW Tiguan 2024:
Κλασσικος τογιοτακιας ρε συ. Δεν κοιτάμε ποτέ λάδια
Είχα μάθει με τις bmw να κοιτάω λάδια κάθε 1-2 μήνες (με την βέργα κλασσικά). Τώρα με την Κορόλα, έκανα το ίδιο και μετά από 2-3 φορές κατάλαβα οτι δεν έχω λόγω να ασχοληθώ ξανά, αφού δεν καίει σταγόνα ούτε στον χρόνο. Με τις bmw, πάντα ειχα 1λτ λάδι στο πορτ μπαγκάζ για συμπλήρωμα.
Επιβεβαιώνω και εγώ, μετά από 50.000 χλμ. σε 3 σχεδόν έτη με το cc, δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι, και πλέον έχω αμελήσει τελείως τον έλεγχο τους, ενώ αντιθέτως το golf δεν με αφήνει να το ξεχάσω. Επειδή το παίρνει πλέον η σύζυγος το golf, και φυσικά δεν τσεκάρει λάδια, (το είχα αμελήσει και εγώ επειδή δεν το οδηγώ), σε έλεγχο που έκανα την τελευταία φορά το αυτοκίνητο λειτουργούσε με λάδια στο minimum της βέργας, οριακά δεν έκαψε κινητήρα. Σε tsi o έλεγχος λαδιών πρέπει να τηρείται ευλαβικά, δεν συγχωρεί αμέλεια.
-
Για να "κάψει" μοτέρ η έλλειψη λαδιών σε tsi πρέπει να ανάψει κόκκινο το λαμπάκι λαδιού και ο οδηγός να συνεχίσει σαν να μην τρέχει τίποτα. Έχει και κάποιες στοιχειώδεις υποχρεώσεις διαχείρισης του αυτοκινήτου του ο οδηγός.
Νομίζω στις εξετάσεις για το δίπλωμα πλέον κάνουν και κάποια βασικά μαθήματα μηχανολογίας, μπορεί να κάνω και λάθος, έτσι έχω ακούσει.
-
Αυτή η συζήτηση για τα λάδια έχει καταντήσει βαρετή.
Προφανώς στα μοτερ με turbo πρέπει να κοιτάμε τακτικά τα λάδια - και ιδιαίτερα δε όταν οδηγούνται από συζύγους (χωρίς παρεξήγηση) και δε εντός πόλης.
Φυσικά κάποια μοτερ έχουν φανεί υπερ του δέοντος καταναλωτικά βέβαια. Αλλά μην το τραβάμε - θεωρώ πως τα σύγχρονα tsi έχουν εξαλείψει αυτές τις ασθένειες σε μεγάλο βαθμό.
-
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
Για να "κάψει" μοτέρ η έλλειψη λαδιών σε tsi πρέπει να ανάψει κόκκινο το λαμπάκι λαδιού και ο οδηγός να συνεχίσει σαν να μην τρέχει τίποτα. Έχει και κάποιες στοιχειώδεις υποχρεώσεις διαχείρισης του αυτοκινήτου του ο οδηγός.
Νομίζω στις εξετάσεις για το δίπλωμα πλέον κάνουν και κάποια βασικά μαθήματα μηχανολογίας, μπορεί να κάνω και λάθος, έτσι έχω ακούσει.
Όταν ανάψει κόκκινη λυχνία λαδιού είναι πολύ αργά για τον κινητήρα, η ένδειξη αργεί να ανάψει και θα έχει ήδη γράψει πολλά χλμ. με ελάχιστα λάδια, εάν δεν συμπέσει η έλλειψη λαδιών με το καλοκαίρι με 40 βαθμούς, ρισκάρεις μεγάλη φθορά στον κινητήρα.
-
@nmsm2 said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
Για να "κάψει" μοτέρ η έλλειψη λαδιών σε tsi πρέπει να ανάψει κόκκινο το λαμπάκι λαδιού και ο οδηγός να συνεχίσει σαν να μην τρέχει τίποτα. Έχει και κάποιες στοιχειώδεις υποχρεώσεις διαχείρισης του αυτοκινήτου του ο οδηγός.
Νομίζω στις εξετάσεις για το δίπλωμα πλέον κάνουν και κάποια βασικά μαθήματα μηχανολογίας, μπορεί να κάνω και λάθος, έτσι έχω ακούσει.
Όταν ανάψει κόκκινη λυχνία λαδιού είναι πολύ αργά για τον κινητήρα, η ένδειξη αργεί να ανάψει και θα έχει ήδη γράψει πολλά χλμ. με ελάχιστα λάδια, εάν δεν συμπέσει η έλλειψη λαδιών με το καλοκαίρι με 40 βαθμούς, ρισκάρεις μεγάλη φθορά στον κινητήρα.
Όταν μειωθεί η στάθμη των λαδιών, ανάβει πρώτα η κίτρινη ένδειξη. Όταν μειωθεί επικίνδυνα, πέφτει η πίεση στο κύκλωμα κυκλοφορίας του λαδιού και ανάβει η κόκκινη ένδειξη. Το αυτοκίνητο προειδοποιεί, από κει και πέρα η διαχείριση του συμβάντος είναι ευθύνη του οδηγού.
-
Με κοκκινο λαμπακι συνηθως εχει αρπαξει και καποιο μεταλλο μπιελας.
-
@ilias-a said in VW Tiguan 2024:
Με κοκκινο λαμπακι συνηθως εχει αρπαξει και καποιο μεταλλο μπιελας.
Κόκκινο λαμπάκι απευθείας ανάβει αν η στάθμη του λαδιού είναι οριακή, κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα σε Εθνική, έχεις μεγάλη κατανάλωση λαδιού και παραλείπεται η κίτρινη ένδειξη γιατί το αμάξι πάει απευθείας στην κόκκινη.
Επίσης αυτό που λες και με το χαρακτηρισμό "συνήθως γίνεται και ζημιά" είναι τελείως αυθαίρετο. Για να μιλήσω και εγώ στο ίδιο πνεύμα υπερβολής σαν και σένα, αμφιβάλλω αν υπάρχει αυτή τη στιγμή οδηγός vag με αυτοκίνητο 15ετίας που να μην του έχει ανάψει τουλάχιστον μια φορά η κόκκινη ένδειξη. Δεν πάθανε τίποτα τ' αυτοκίνητα.
-
Κιτρινη ενδειξη δεν εχουν ολα τα αυτοκίνητα πάντως.
-
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@ilias-a said in VW Tiguan 2024:
Με κοκκινο λαμπακι συνηθως εχει αρπαξει και καποιο μεταλλο μπιελας.
Κόκκινο λαμπάκι απευθείας ανάβει αν η στάθμη του λαδιού είναι οριακή, κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα σε Εθνική, έχεις μεγάλη κατανάλωση λαδιού και παραλείπεται η κίτρινη ένδειξη γιατί το αμάξι πάει απευθείας στην κόκκινη.
Επίσης αυτό που λες και με το χαρακτηρισμό "συνήθως γίνεται και ζημιά" είναι τελείως αυθαίρετο. Για να μιλήσω και εγώ στο ίδιο πνεύμα υπερβολής σαν και σένα, αμφιβάλλω αν υπάρχει αυτή τη στιγμή οδηγός vag με αυτοκίνητο 15ετίας που να μην του έχει ανάψει τουλάχιστον μια φορά η κόκκινη ένδειξη. Δεν πάθανε τίποτα τ' αυτοκίνητα.
Κατι παραπανω θα γνωριζεις εσυ, οποιαδηποτε αποψη ειναι αυθαιρετη αν δεν ακολουθειτε απο σοβαρη μελετη, γιαυτο ονομαζεται και αποψη.
-
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@ilias-a said in VW Tiguan 2024:
Με κοκκινο λαμπακι συνηθως εχει αρπαξει και καποιο μεταλλο μπιελας.
Κόκκινο λαμπάκι απευθείας ανάβει αν η στάθμη του λαδιού είναι οριακή, κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα σε Εθνική, έχεις μεγάλη κατανάλωση λαδιού και παραλείπεται η κίτρινη ένδειξη γιατί το αμάξι πάει απευθείας στην κόκκινη.
Επίσης αυτό που λες και με το χαρακτηρισμό "συνήθως γίνεται και ζημιά" είναι τελείως αυθαίρετο. Για να μιλήσω και εγώ στο ίδιο πνεύμα υπερβολής σαν και σένα, αμφιβάλλω αν υπάρχει αυτή τη στιγμή οδηγός vag με αυτοκίνητο 15ετίας που να μην του έχει ανάψει τουλάχιστον μια φορά η κόκκινη ένδειξη. Δεν πάθανε τίποτα τ' αυτοκίνητα.
Δηλαδη καποιος ξεκινησε για ενα ταξιδι/βολτα χωρις λαμπακι λαδιων (κιτρινο) και μπηκε ΕΟ και μετα απο λιγο πηγε απευθειας στο κοκκινο? Αυτο εννοεις?
Κοκκινο σημαινει προβλημα...οποτε σταματας ακρουλα. -
@chrisk6 said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@ilias-a said in VW Tiguan 2024:
Με κοκκινο λαμπακι συνηθως εχει αρπαξει και καποιο μεταλλο μπιελας.
Κόκκινο λαμπάκι απευθείας ανάβει αν η στάθμη του λαδιού είναι οριακή, κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα σε Εθνική, έχεις μεγάλη κατανάλωση λαδιού και παραλείπεται η κίτρινη ένδειξη γιατί το αμάξι πάει απευθείας στην κόκκινη.
Επίσης αυτό που λες και με το χαρακτηρισμό "συνήθως γίνεται και ζημιά" είναι τελείως αυθαίρετο. Για να μιλήσω και εγώ στο ίδιο πνεύμα υπερβολής σαν και σένα, αμφιβάλλω αν υπάρχει αυτή τη στιγμή οδηγός vag με αυτοκίνητο 15ετίας που να μην του έχει ανάψει τουλάχιστον μια φορά η κόκκινη ένδειξη. Δεν πάθανε τίποτα τ' αυτοκίνητα.
Δηλαδη καποιος ξεκινησε για ενα ταξιδι/βολτα χωρις λαμπακι λαδιων (κιτρινο) και μπηκε ΕΟ και μετα απο λιγο πηγε απευθειας στο κοκκινο? Αυτο εννοεις?
Κοκκινο σημαινει προβλημα...οποτε σταματας ακρουλα.Αυτό ακριβώς εννοώ. Ακρούλα κι αν έχεις λάδι συμπληρώνεις. Αν σβήσει η κόκκινη ένδειξη έχει καλώς, αν όχι οδική και συνεργείο.
Τέλος πάντων, κατά τη γνώμη μου ανεξαρτήτως μάρκας ο οδηγός πρέπει να κοιτάει ανά τακτά χρονικά διαστήματα λάδια, αντιψυκτικό, αέρα στα λάστιχα.
Οκ τα vag έχουν και αισθητήρες για όλα αυτά, αλλά γιατί να ρισκάρεις να βρεθείς σε δύσκολη θέση στο δρόμο? Μπορεί να υπάρχει και κάποια υποβόσκουσα βλάβη, δεν είναι μόνο η περίπτωση που το μοτέρ καίει λάδια.Και με τα λάστιχα παραβίασα ο ίδιος τους κανόνες και την πάτησα. Σκεφτόμουνα ότι δεν θα χρειάζονται έλεγχο γιατί έχει το περιβόητο σύστημα προειδοποίησης το T-Roc. Κάποια στιγμή δεν μου άρεσε η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Ελέγχω αέρα στο βενζινάδικο και βλέπω ότι και τα 4 έχουν πέσει από 35 σε 32. Δεν είχε βγάλει κάποια ειδοποίηση το σύστημα.
-
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@chrisk6 said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@ilias-a said in VW Tiguan 2024:
Με κοκκινο λαμπακι συνηθως εχει αρπαξει και καποιο μεταλλο μπιελας.
Κόκκινο λαμπάκι απευθείας ανάβει αν η στάθμη του λαδιού είναι οριακή, κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα σε Εθνική, έχεις μεγάλη κατανάλωση λαδιού και παραλείπεται η κίτρινη ένδειξη γιατί το αμάξι πάει απευθείας στην κόκκινη.
Επίσης αυτό που λες και με το χαρακτηρισμό "συνήθως γίνεται και ζημιά" είναι τελείως αυθαίρετο. Για να μιλήσω και εγώ στο ίδιο πνεύμα υπερβολής σαν και σένα, αμφιβάλλω αν υπάρχει αυτή τη στιγμή οδηγός vag με αυτοκίνητο 15ετίας που να μην του έχει ανάψει τουλάχιστον μια φορά η κόκκινη ένδειξη. Δεν πάθανε τίποτα τ' αυτοκίνητα.
Δηλαδη καποιος ξεκινησε για ενα ταξιδι/βολτα χωρις λαμπακι λαδιων (κιτρινο) και μπηκε ΕΟ και μετα απο λιγο πηγε απευθειας στο κοκκινο? Αυτο εννοεις?
Κοκκινο σημαινει προβλημα...οποτε σταματας ακρουλα.Αυτό ακριβώς εννοώ. Ακρούλα κι αν έχεις λάδι συμπληρώνεις. Αν σβήσει η κόκκινη ένδειξη έχει καλώς, αν όχι οδική και συνεργείο.
Τέλος πάντων, κατά τη γνώμη μου ανεξαρτήτως μάρκας ο οδηγός πρέπει να κοιτάει ανά τακτά χρονικά διαστήματα λάδια, αντιψυκτικό, αέρα στα λάστιχα.
Οκ τα vag έχουν και αισθητήρες για όλα αυτά, αλλά γιατί να ρισκάρεις να βρεθείς σε δύσκολη θέση στο δρόμο? Μπορεί να υπάρχει και κάποια υποβόσκουσα βλάβη, δεν είναι μόνο η περίπτωση που το μοτέρ καίει λάδια.Και με τα λάστιχα παραβίασα ο ίδιος τους κανόνες και την πάτησα. Σκεφτόμουνα ότι δεν θα χρειάζονται έλεγχο γιατί έχει το περιβόητο σύστημα προειδοποίησης το T-Roc. Κάποια στιγμή δεν μου άρεσε η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Ελέγχω αέρα στο βενζινάδικο και βλέπω ότι και τα 4 έχουν πέσει από 35 σε 32. Δεν είχε βγάλει κάποια ειδοποίηση το σύστημα.
Στο 31 ανάβει το λαμπάκι για την πίεση των ελαστικών στο T-ROC
-
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@chrisk6 said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@ilias-a said in VW Tiguan 2024:
Με κοκκινο λαμπακι συνηθως εχει αρπαξει και καποιο μεταλλο μπιελας.
Κόκκινο λαμπάκι απευθείας ανάβει αν η στάθμη του λαδιού είναι οριακή, κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα σε Εθνική, έχεις μεγάλη κατανάλωση λαδιού και παραλείπεται η κίτρινη ένδειξη γιατί το αμάξι πάει απευθείας στην κόκκινη.
Επίσης αυτό που λες και με το χαρακτηρισμό "συνήθως γίνεται και ζημιά" είναι τελείως αυθαίρετο. Για να μιλήσω και εγώ στο ίδιο πνεύμα υπερβολής σαν και σένα, αμφιβάλλω αν υπάρχει αυτή τη στιγμή οδηγός vag με αυτοκίνητο 15ετίας που να μην του έχει ανάψει τουλάχιστον μια φορά η κόκκινη ένδειξη. Δεν πάθανε τίποτα τ' αυτοκίνητα.
Δηλαδη καποιος ξεκινησε για ενα ταξιδι/βολτα χωρις λαμπακι λαδιων (κιτρινο) και μπηκε ΕΟ και μετα απο λιγο πηγε απευθειας στο κοκκινο? Αυτο εννοεις?
Κοκκινο σημαινει προβλημα...οποτε σταματας ακρουλα.Αυτό ακριβώς εννοώ. Ακρούλα κι αν έχεις λάδι συμπληρώνεις. Αν σβήσει η κόκκινη ένδειξη έχει καλώς, αν όχι οδική και συνεργείο.
Τέλος πάντων, κατά τη γνώμη μου ανεξαρτήτως μάρκας ο οδηγός πρέπει να κοιτάει ανά τακτά χρονικά διαστήματα λάδια, αντιψυκτικό, αέρα στα λάστιχα.
Οκ τα vag έχουν και αισθητήρες για όλα αυτά, αλλά γιατί να ρισκάρεις να βρεθείς σε δύσκολη θέση στο δρόμο? Μπορεί να υπάρχει και κάποια υποβόσκουσα βλάβη, δεν είναι μόνο η περίπτωση που το μοτέρ καίει λάδια.Και με τα λάστιχα παραβίασα ο ίδιος τους κανόνες και την πάτησα. Σκεφτόμουνα ότι δεν θα χρειάζονται έλεγχο γιατί έχει το περιβόητο σύστημα προειδοποίησης το T-Roc. Κάποια στιγμή δεν μου άρεσε η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Ελέγχω αέρα στο βενζινάδικο και βλέπω ότι και τα 4 έχουν πέσει από 35 σε 32. Δεν είχε βγάλει κάποια ειδοποίηση το σύστημα.
Στο 31 ανάβει το λαμπάκι για την πίεση των ελαστικών στο T-ROC
Α μάλιστα. Το έμαθα κι αυτό, γιατί να πω την αλήθεια έριχνα πολύ βρισίδι στη vw που δεν είχε βγάλει κάποια προειδοποίηση το αυτοκίνητο
.
Thanks -
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@chrisk6 said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@ilias-a said in VW Tiguan 2024:
Με κοκκινο λαμπακι συνηθως εχει αρπαξει και καποιο μεταλλο μπιελας.
Κόκκινο λαμπάκι απευθείας ανάβει αν η στάθμη του λαδιού είναι οριακή, κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα σε Εθνική, έχεις μεγάλη κατανάλωση λαδιού και παραλείπεται η κίτρινη ένδειξη γιατί το αμάξι πάει απευθείας στην κόκκινη.
Επίσης αυτό που λες και με το χαρακτηρισμό "συνήθως γίνεται και ζημιά" είναι τελείως αυθαίρετο. Για να μιλήσω και εγώ στο ίδιο πνεύμα υπερβολής σαν και σένα, αμφιβάλλω αν υπάρχει αυτή τη στιγμή οδηγός vag με αυτοκίνητο 15ετίας που να μην του έχει ανάψει τουλάχιστον μια φορά η κόκκινη ένδειξη. Δεν πάθανε τίποτα τ' αυτοκίνητα.
Δηλαδη καποιος ξεκινησε για ενα ταξιδι/βολτα χωρις λαμπακι λαδιων (κιτρινο) και μπηκε ΕΟ και μετα απο λιγο πηγε απευθειας στο κοκκινο? Αυτο εννοεις?
Κοκκινο σημαινει προβλημα...οποτε σταματας ακρουλα.Αυτό ακριβώς εννοώ. Ακρούλα κι αν έχεις λάδι συμπληρώνεις. Αν σβήσει η κόκκινη ένδειξη έχει καλώς, αν όχι οδική και συνεργείο.
Τέλος πάντων, κατά τη γνώμη μου ανεξαρτήτως μάρκας ο οδηγός πρέπει να κοιτάει ανά τακτά χρονικά διαστήματα λάδια, αντιψυκτικό, αέρα στα λάστιχα.
Οκ τα vag έχουν και αισθητήρες για όλα αυτά, αλλά γιατί να ρισκάρεις να βρεθείς σε δύσκολη θέση στο δρόμο? Μπορεί να υπάρχει και κάποια υποβόσκουσα βλάβη, δεν είναι μόνο η περίπτωση που το μοτέρ καίει λάδια.Και με τα λάστιχα παραβίασα ο ίδιος τους κανόνες και την πάτησα. Σκεφτόμουνα ότι δεν θα χρειάζονται έλεγχο γιατί έχει το περιβόητο σύστημα προειδοποίησης το T-Roc. Κάποια στιγμή δεν μου άρεσε η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Ελέγχω αέρα στο βενζινάδικο και βλέπω ότι και τα 4 έχουν πέσει από 35 σε 32. Δεν είχε βγάλει κάποια ειδοποίηση το σύστημα.
Στο 31 ανάβει το λαμπάκι για την πίεση των ελαστικών στο T-ROC
Α μάλιστα. Το έμαθα κι αυτό, γιατί να πω την αλήθεια έριχνα πολύ βρισίδι στη vw που δεν είχε βγάλει κάποια προειδοποίηση το αυτοκίνητο
.
ThanksΔεν είναι βέβαιο αυτό που έγραψα.
Έκανα και λίγο καλαμπουριΕπειδή κι εγώ τα έχω resetάρει στα 35, παρατήρησα ότι μου άναψε στα 31, το καλοκαίρι που πάτησα ένα καρφί. Ίσως να ανάβει όταν πέσει 4 PSI. Παρακολούθησε το και εσύ.
-
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@chrisk6 said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@ilias-a said in VW Tiguan 2024:
Με κοκκινο λαμπακι συνηθως εχει αρπαξει και καποιο μεταλλο μπιελας.
Κόκκινο λαμπάκι απευθείας ανάβει αν η στάθμη του λαδιού είναι οριακή, κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα σε Εθνική, έχεις μεγάλη κατανάλωση λαδιού και παραλείπεται η κίτρινη ένδειξη γιατί το αμάξι πάει απευθείας στην κόκκινη.
Επίσης αυτό που λες και με το χαρακτηρισμό "συνήθως γίνεται και ζημιά" είναι τελείως αυθαίρετο. Για να μιλήσω και εγώ στο ίδιο πνεύμα υπερβολής σαν και σένα, αμφιβάλλω αν υπάρχει αυτή τη στιγμή οδηγός vag με αυτοκίνητο 15ετίας που να μην του έχει ανάψει τουλάχιστον μια φορά η κόκκινη ένδειξη. Δεν πάθανε τίποτα τ' αυτοκίνητα.
Δηλαδη καποιος ξεκινησε για ενα ταξιδι/βολτα χωρις λαμπακι λαδιων (κιτρινο) και μπηκε ΕΟ και μετα απο λιγο πηγε απευθειας στο κοκκινο? Αυτο εννοεις?
Κοκκινο σημαινει προβλημα...οποτε σταματας ακρουλα.Αυτό ακριβώς εννοώ. Ακρούλα κι αν έχεις λάδι συμπληρώνεις. Αν σβήσει η κόκκινη ένδειξη έχει καλώς, αν όχι οδική και συνεργείο.
Τέλος πάντων, κατά τη γνώμη μου ανεξαρτήτως μάρκας ο οδηγός πρέπει να κοιτάει ανά τακτά χρονικά διαστήματα λάδια, αντιψυκτικό, αέρα στα λάστιχα.
Οκ τα vag έχουν και αισθητήρες για όλα αυτά, αλλά γιατί να ρισκάρεις να βρεθείς σε δύσκολη θέση στο δρόμο? Μπορεί να υπάρχει και κάποια υποβόσκουσα βλάβη, δεν είναι μόνο η περίπτωση που το μοτέρ καίει λάδια.Και με τα λάστιχα παραβίασα ο ίδιος τους κανόνες και την πάτησα. Σκεφτόμουνα ότι δεν θα χρειάζονται έλεγχο γιατί έχει το περιβόητο σύστημα προειδοποίησης το T-Roc. Κάποια στιγμή δεν μου άρεσε η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Ελέγχω αέρα στο βενζινάδικο και βλέπω ότι και τα 4 έχουν πέσει από 35 σε 32. Δεν είχε βγάλει κάποια ειδοποίηση το σύστημα.
Στο 31 ανάβει το λαμπάκι για την πίεση των ελαστικών στο T-ROC
Α μάλιστα. Το έμαθα κι αυτό, γιατί να πω την αλήθεια έριχνα πολύ βρισίδι στη vw που δεν είχε βγάλει κάποια προειδοποίηση το αυτοκίνητο
.
ThanksΔεν είναι βέβαιο αυτό που έγραψα.
Έκανα και λίγο καλαμπουριΕπειδή κι εγώ τα έχω resetάρει στα 35, παρατήρησα ότι μου άναψε στα 31, το καλοκαίρι που πάτησα ένα καρφί. Ίσως να ανάβει όταν πέσει 4 PSI. Παρακολούθησε το και εσύ.
Ισχύει τότε πιθανότατα το 31, αλλά για την περίπτωση που χάσει αέρα 1 από τα 4 λάστιχα.
Η vw δεν έχει αισθητήρες πίεσης στα λάστιχα. Συγκρίνει μέσω του abs την ταχύτητα περιστροφής τους. Οπότε αν χάσουν αέρα όλα μαζί με τον καιρό, όπως έγινε σε μένα, λογικά δε βρίσκει διαφορές στις μεταξύ τους ταχύτητες και θεωρεί ότι είναι όλα οκ.
Συμπέρασμα: Να συνεχίσουμε να ελέγχουμε τον αέρα στα λάστιχα για απώλειες ανά διαστήματα. Έπαθα και έμαθα κι εγώ...
-
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@a-d-p said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@chrisk6 said in VW Tiguan 2024:
@andya3 said in VW Tiguan 2024:
@ilias-a said in VW Tiguan 2024:
Με κοκκινο λαμπακι συνηθως εχει αρπαξει και καποιο μεταλλο μπιελας.
Κόκκινο λαμπάκι απευθείας ανάβει αν η στάθμη του λαδιού είναι οριακή, κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα σε Εθνική, έχεις μεγάλη κατανάλωση λαδιού και παραλείπεται η κίτρινη ένδειξη γιατί το αμάξι πάει απευθείας στην κόκκινη.
Επίσης αυτό που λες και με το χαρακτηρισμό "συνήθως γίνεται και ζημιά" είναι τελείως αυθαίρετο. Για να μιλήσω και εγώ στο ίδιο πνεύμα υπερβολής σαν και σένα, αμφιβάλλω αν υπάρχει αυτή τη στιγμή οδηγός vag με αυτοκίνητο 15ετίας που να μην του έχει ανάψει τουλάχιστον μια φορά η κόκκινη ένδειξη. Δεν πάθανε τίποτα τ' αυτοκίνητα.
Δηλαδη καποιος ξεκινησε για ενα ταξιδι/βολτα χωρις λαμπακι λαδιων (κιτρινο) και μπηκε ΕΟ και μετα απο λιγο πηγε απευθειας στο κοκκινο? Αυτο εννοεις?
Κοκκινο σημαινει προβλημα...οποτε σταματας ακρουλα.Αυτό ακριβώς εννοώ. Ακρούλα κι αν έχεις λάδι συμπληρώνεις. Αν σβήσει η κόκκινη ένδειξη έχει καλώς, αν όχι οδική και συνεργείο.
Τέλος πάντων, κατά τη γνώμη μου ανεξαρτήτως μάρκας ο οδηγός πρέπει να κοιτάει ανά τακτά χρονικά διαστήματα λάδια, αντιψυκτικό, αέρα στα λάστιχα.
Οκ τα vag έχουν και αισθητήρες για όλα αυτά, αλλά γιατί να ρισκάρεις να βρεθείς σε δύσκολη θέση στο δρόμο? Μπορεί να υπάρχει και κάποια υποβόσκουσα βλάβη, δεν είναι μόνο η περίπτωση που το μοτέρ καίει λάδια.Και με τα λάστιχα παραβίασα ο ίδιος τους κανόνες και την πάτησα. Σκεφτόμουνα ότι δεν θα χρειάζονται έλεγχο γιατί έχει το περιβόητο σύστημα προειδοποίησης το T-Roc. Κάποια στιγμή δεν μου άρεσε η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Ελέγχω αέρα στο βενζινάδικο και βλέπω ότι και τα 4 έχουν πέσει από 35 σε 32. Δεν είχε βγάλει κάποια ειδοποίηση το σύστημα.
Στο 31 ανάβει το λαμπάκι για την πίεση των ελαστικών στο T-ROC
Α μάλιστα. Το έμαθα κι αυτό, γιατί να πω την αλήθεια έριχνα πολύ βρισίδι στη vw που δεν είχε βγάλει κάποια προειδοποίηση το αυτοκίνητο
.
ThanksΔεν είναι βέβαιο αυτό που έγραψα.
Έκανα και λίγο καλαμπουριΕπειδή κι εγώ τα έχω resetάρει στα 35, παρατήρησα ότι μου άναψε στα 31, το καλοκαίρι που πάτησα ένα καρφί. Ίσως να ανάβει όταν πέσει 4 PSI. Παρακολούθησε το και εσύ.
Ισχύει τότε πιθανότατα το 31, αλλά για την περίπτωση που χάσει αέρα 1 από τα 4 λάστιχα.
Η vw δεν έχει αισθητήρες πίεσης στα λάστιχα. Συγκρίνει μέσω του abs την ταχύτητα περιστροφής τους. Οπότε αν χάσουν αέρα όλα μαζί με τον καιρό, όπως έγινε σε μένα, λογικά δε βρίσκει διαφορές στις μεταξύ τους ταχύτητες και θεωρεί ότι είναι όλα οκ.
Συμπέρασμα: Να συνεχίσουμε να ελέγχουμε τον αέρα στα λάστιχα για απώλειες ανά διαστήματα. Έπαθα και έμαθα κι εγώ...
Έβγαλε και μήνυμα στην οθόνη: "απώλεια πίεσης ελαστικού μπροστά δεξιά, ελέγξτε την πίεση....."
-
Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως και ο δικός μου καθρέπτης άρχισε να τρίζει
Που άφησα το WD40 μου;
-
@tiguanos said in VW Tiguan 2024:
Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως και ο δικός μου καθρέπτης άρχισε να τρίζει
Που άφησα το WD40 μου;
ειναι future, για να καταλαβαίνεις ότι το ξεκλείδωσες
-
@zaxosm said in VW Tiguan 2024:
Αυτή η συζήτηση για τα λάδια έχει καταντήσει βαρετή.
Προφανώς στα μοτερ με turbo πρέπει να κοιτάμε τακτικά τα λάδια - και ιδιαίτερα δε όταν οδηγούνται από συζύγους (χωρίς παρεξήγηση) και δε εντός πόλης.
Φυσικά κάποια μοτερ έχουν φανεί υπερ του δέοντος καταναλωτικά βέβαια. Αλλά μην το τραβάμε - θεωρώ πως τα σύγχρονα tsi έχουν εξαλείψει αυτές τις ασθένειες σε μεγάλο βαθμό.
Ε πως θα φανεί τεράστια η αντίθεση με τα τουότα;
VW Tiguan 2024