Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Yaris Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Yaris Cross
    • 1
    • 2
    • 470
    • 471
    • 472
    • 473
    • 474
    • 489
    • 490
    • 472 / 490
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    269
    9783
    688850
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @criuser last edited by

      @criuser said in Toyota Yaris Cross:

      Μόνο σε ένα έχει συμβεί αυτό, αν και θα έπρεπε να του δίνουν τα βράχια που το πάει να ταξιδεύει...😊

      Βασικά μόνο σε έναν δεν έχει συμβεί...ξέρουμε όλοι ποιος ειναι αυτός!

      Όλοι οι άλλοι ειναι εδώ: https://www.facebook.com/groups/1794126110881927

      Ο κόσμος το έχει τούμπανο και εμείς στην Ελλάδα δεν ξέρουμε τίποτα Κα Peugeot Hellas?
      Μήπως έρχεται ανάκληση υπό όρους στον Κινητήρα 1.5 BlueHDi DV?
      Η απάντηση έρχεται μέσα απο την προτελευταία παράγραφο του άρθρου.
      Αξιοπιστία κινητήρα 1.5 BlueHDi Stellantis: η δυσαρέσκεια αυξάνεται μετά από αλλεπάλληλες βλάβες στην καδένα.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        10 χρόνια εγγύηση ή 175000 χλμ κύριε.

        Οταν έχουμε αστοχία πληρώνουμε και είμαστε ωραίοι...

        Αλλά 10 χρόνια θα απολαμβάνει ντιζελάκι και άνεση και φτηνό καύσιμο.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          https://www.automobile-magazine.fr/occasions-fiabilite/article/45140-fiabilite-moteur-15-bluehdi-stellantis-la-grogne-grandit-apres-des-casses-de-chaine-en-serie

          Όλα τα άλλα ειναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε!

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dimitrioskosmas last edited by

            και εγγυηση για πάντα να έχει δεν αναιρεί την προχειρότητα στον σχεδιασμό και τη τσαπατσουλια των μηχανικών της stellantis. Καμπτικές ροπές, συντελεστές ασφαλείας, κλαιν μαιν για τη stellantis

            fanis75 C 2 Replies Last reply Reply Quote 1
            • fanis75
              fanis75 moderator @dimitrioskosmas last edited by

              @dimitrioskosmas said in Toyota Yaris Cross:

              και εγγυηση για πάντα να έχει δεν αναιρεί την προχειρότητα στον σχεδιασμό και τη τσαπατσουλια των μηχανικών της stellantis. Καμπτικές ροπές, συντελεστές ασφαλείας, κλαιν μαιν για τη stellantis

              Δεν ξέρουν ρε σύ, δεν έχουν μηχανικούς, μόνο ντεκορατέρ εσωτερικού χώρου και ταπετσέρηδες. Εδώ ένα μοτέρ διμάντι τους έδωσε η bmw και το κατέστρεψαν!!

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                panormus772 @diriras last edited by

                @diriras said in Toyota Yaris Cross:

                καλησπερα σας,

                Γνωμη για αυτον εδω?

                https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41806179-toyota-yaris-cross
                https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41790360-toyota-yaris-cross

                Τιμες αρκετα καλυτερες τις ελληνικης αντιπροσωπειας.

                Αυτό με τα 130hp,πρέπει να είναι εισαγωγής.Δεν εισάγεται 130hp μ'αυτή την έκδοση (τo εσωτερικό μοιάζει για Style) στην Ελλάδα. Αλήθεια,τι είναι η TeamD?

                fanis75 D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator @panormus772 last edited by

                  @panormus772 said in Toyota Yaris Cross:

                  Αλήθεια,τι είναι η TeamD?

                  Team Deutschland - Γερμανική Έκδοση

                  https://www.toyota.de/angebote-finanzierung/angebote-aktionen/yaris-cross-team-deutschland

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    diriras @panormus772 last edited by

                    @panormus772 said in Toyota Yaris Cross:

                    @diriras said in Toyota Yaris Cross:

                    καλησπερα σας,

                    Γνωμη για αυτον εδω?

                    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41806179-toyota-yaris-cross
                    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41790360-toyota-yaris-cross

                    Τιμες αρκετα καλυτερες τις ελληνικης αντιπροσωπειας.

                    Αυτό με τα 130hp,πρέπει να είναι εισαγωγής.Δεν εισάγεται 130hp μ'αυτή την έκδοση (τo εσωτερικό μοιάζει για Style) στην Ελλάδα. Αλήθεια,τι είναι η TeamD?

                    Βασικα ολα ειναι εισαγωγης μου ειπε, και σε ερώτηση μου για εγγυήσεις κλπ απο την Ελληνική αντιπροσωπεια μου ειπε ότι ειναι πανευρωπαικη... Γιαυτο ρωταω αν εχει αγορασει καποιος απο αυτον και αν ειναι εμπιστος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser @dimitrioskosmas last edited by

                      @dimitrioskosmas said in Toyota Yaris Cross:

                      και εγγυηση για πάντα να έχει δεν αναιρεί την προχειρότητα στον σχεδιασμό και τη τσαπατσουλια των μηχανικών της stellantis. Καμπτικές ροπές, συντελεστές ασφαλείας, κλαιν μαιν για τη stellantis

                      Πως βρεθήκαμε πάλι στο σάιτ των στενάχωρων και αργών, να γράφουμε για αστοχίες της στελλάντις, είναι τελικά ένα θέμα...😊

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • monman2
                        monman2 @criuser last edited by monman2

                        @criuser said in Toyota Yaris Cross:

                        @dimitrioskosmas said in Toyota Yaris Cross:

                        και εγγυηση για πάντα να έχει δεν αναιρεί την προχειρότητα στον σχεδιασμό και τη τσαπατσουλια των μηχανικών της stellantis. Καμπτικές ροπές, συντελεστές ασφαλείας, κλαιν μαιν για τη stellantis

                        Πως βρεθήκαμε πάλι στο σάιτ των στενάχωρων και αργών, να γράφουμε για αστοχίες της στελλάντις, είναι τελικά ένα θέμα...😊

                        Συμφωνώ μη γράφετε βλακείες εδώ μέσα
                        Υπάρχουν και περιστασιακοί αναγνώστες που διαβάζουν επιφανειακά και θα ρωτάνε στις ομάδες στο Fb για τα προβλήματα στα... ντίζελ YC😈

                        Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                        Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • C
                          criuser last edited by

                          Πιθανοί πελάτες τογιότα θα είναι αυτοί...😊
                          Με βαθειές γνώσεις για την αυτοκίνηση.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • piliourits
                            piliourits @johnnypap last edited by piliourits

                            @johnnypap said in Toyota Yaris Cross:

                            Παιδιά εγώ χωρίς να θέλω να το παίξω έξυπνος λέω το εξής: από τη στιγμή που βάζεις τον τύπο λαδιού που λέει ο κατασκευαστής στο manual του αυτοκίνητου δεν θεωρώ ότι παίρνεις κάποιο ρίσκο. Αντίθετα βλέπω ρίσκο στο να βάλω ένα άλλο τυπο λαδιού (0w20) από το συνιστωμενο στο manual (0w8) επειδή ετσι βολεύει την εδω αντιπροσωπεία......και δε μιλάω για την εγγύηση , πιθανοτατα δεν θα υπάρξει προβλημα στην 6ετια αλλά στο μακροπροθεσμο οριζοντα, μετά το περας αυτής και τυχόν προβλήματα που μπορεί να ανακυψουν ...

                            Εγώ όσο ασχολήθηκα κατάλαβα πως το ιξώδες, δηλαδή ικανότητα λίπανσης κατά την "στεγνή" κρύα εκκίνηση που τραβάει ζόρια και υπάρχουν φθορές των μετάλλων, το ορίζει το πρώτο νούμερο, το 0W, που είναι ίδιο σε όλα τα "προτεινόμενα" λάδια.
                            Τα 16αρια και 8αρια λάδια πετυχαίνουν χαμηλότερη εσωτερική τριβή στο υψηλό φάσμα θερμοκρασιών, άρα χαμηλότερα κατανάλωση και μετρούμενους ρύπους.
                            Με το σκεπτικό ότι τα logistics των λαδιων 0W-20 είναι πολύ ευκολότερα και σε χαμηλότερο κόστος, συν ότι αποτελούν "γνωστό δοκιμασμένο μέγεθος" για τους μαστόρους, και επιπλεον θεωρητικά υπάρχει η πιθανότητα σε συνεχές υψηλό φορτίο σε περιβάλλοντα υψηλών θερμοκρασιών να λιπαίνει πιο επαρκώς ένα 20αρι λάδι απ ότι τα λεπτότερα (με κάποια επιβάρυνση στη κατανάλωση καυσίμου), κατέληξε η επίσημη ελληνικη τογιοτα να κάνει "στάνταρ" τα 0W-20, που πιθανόν να μην συμβαίνει πχ στη Πολωνία, που επικρατούν άλλες συνθήκες.

                            Ένα χρήσιμο βιντεακι είναι κι αυτό, όπου (με σπόνσορα τη συγκεκριμένη μάρκα) αναφέρεται στο επιπλέον πρόβλημα των υβριδικών, της συμπυκνωσης υγρασίας στα λάδια περισσότερο απ ότι στα συμβατικά μοτέρ, οπότε οι υψηλές τιμές ανά λίτρο μάλλον οφείλονται στα ειδικά πρόσθετα που προσπαθούν να αντιμετωπίσουν αυτό το ζήτημα, κι ίσως τα λεπτότερα λάδια να ευνοούν την ευκολότερη "απορρόφηση" και στη συνέχεια εξάτμιση, του νερού...

                            Youtube Video

                            Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • W
                              wantone last edited by

                              το ειδα το βιντεο, το οτι η Μομπιλ βγαζει 0-20 ενω το στικερ του Πριους λεει 0-16 νομιζω για μενα πιστευω οτι το εχει ψαξει η Μομπιλ και το 0-20 ειναι μια χαρα. Το 0-16 ισως λιγο καλυτερο αλλα στην πραξη δεν θα εχει διαφορα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Y
                                yan5573 @cirus last edited by

                                @cirus said in Toyota Yaris Cross:

                                @yan5573 said in Toyota Yaris Cross:

                                @george-0 said in Toyota Yaris Cross:

                                @yan5573 said in Toyota Yaris Cross:

                                Για πειτε καμμια ιδεα:

                                το ηχειο στην πορτα του συνοδηγου τριζει με το παραμικρο μπασο, ακουμπωντας το μπρατσο και ασκωντας ελαφρα πιεση σταματαει.
                                Το αμαξι εχει παει αντιπροσωπεια τρεις φορες για αυτο το λογο, τις δυο κατι κολλησαν μεσα την τριτη αλλαξαν ολοκληρο (!) το πανελ της πορτας αλλα χωρις αποτελεσμα, μετα απο μερικα χιλιομετρα το κανει ξανα.

                                Να απευθυνθω στα κεντρικα μηπως γνωριζουν κατι παραπανω απο τον τοπικο αντιπροσωπο ή χαμενος χρονος και να παω σε επαγγελματια που βαζει ηχοσυστηματα μηπως βρει λυση, ακομα και να αλλαξω ηχεια θα σκεφτομουν, ειναι πολύ ενοχλητικο, δεν αντεχεται.

                                Εμενα τριζει μονο σε δυνατη ενταση. Εαν σε ενοχλει νομιζω θελει αλλα ηχεια με καλυτερη τοποθετηση. Νομιζω δηλαδη οτι τριζουν τα ηχεια και οχι το καλυμα της πορτας.

                                Σε μενα μονο του συνοδηγου αλλα και σε χαμηλη ενταση, μα ναι, στην στηριξη του ηχειου ειναι το προβλημα, απορω γιατι αλλαξαν την επενδυση. Μαλλον θα παω για upgrade σε ηχεια που ουτως ο αλλως σκεφτομουν να γινει και μια σωστη στιριξη..

                                Αν κανεις αλλαγη σε ηχεία κάνε παράλληλα με ηχομόνωση στις πόρτες. Ακομα και με τα ίδια ηχεία να κρατησεις θα ακούγονται πολύ πολύ καλύτερα με ηχομόνωση .

                                Η ηχομόνωση προσφέρει πολύ περισσότερα από τα καλά ηχεία

                                Αυτό γιατι το κελυφος του αυτοκινητου είναι οτι χειρότερο από αποψη ακουστικής λόγω των ανακλάσεων του ήχου

                                Με ηχομόνωση οι ανακλάσεις περιορίζονται , τα ηχεία παύουν να τρίζουν και η εμπειρία είναι εξαιρετική. Χώρια που ο ήχος των πορτών ακούγεται σαν premium αμάξι και περιορίζονται και σε απίστευτα μεγαλό βαθμό οι θόρυβοι από έξω. Μονο θορυβους κύλησης και αεροδυναμικους θα έχεις. Με κλειστα παράθυρα και ταχύτητες μεχρι 100χλμ/ω δεν θα ακούς τίποτα εκτός ίσως από το σπαστικο cccvt που έχουν τα hybrid toyota

                                τα παραπάνω από κάποιον που έκανε ηχομόνοση και ουσιαστικά παρέλαβα αλλο αυτοκίνητο από αυτό που είχα. Μονη προσοχή είναι να την κάνεις σε ένα καλό επαγγελματία

                                Ευχαριστω για την απαντηση.

                                Το οτι ειμαι Κρητη δυσκολευει την ευρεση καποιου γνωστη να αναλαβει την ηχομονωση στις πορτες που δεν ειναι καθολου κακη ιδεα, αν επιτρεπεται, που εφτασε το κοστος;

                                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • cirus
                                  cirus @yan5573 last edited by cirus

                                  @yan5573 said in Toyota Yaris Cross:

                                  @cirus said in Toyota Yaris Cross:

                                  @yan5573 said in Toyota Yaris Cross:

                                  @george-0 said in Toyota Yaris Cross:

                                  @yan5573 said in Toyota Yaris Cross:

                                  Για πειτε καμμια ιδεα:

                                  το ηχειο στην πορτα του συνοδηγου τριζει με το παραμικρο μπασο, ακουμπωντας το μπρατσο και ασκωντας ελαφρα πιεση σταματαει.
                                  Το αμαξι εχει παει αντιπροσωπεια τρεις φορες για αυτο το λογο, τις δυο κατι κολλησαν μεσα την τριτη αλλαξαν ολοκληρο (!) το πανελ της πορτας αλλα χωρις αποτελεσμα, μετα απο μερικα χιλιομετρα το κανει ξανα.

                                  Να απευθυνθω στα κεντρικα μηπως γνωριζουν κατι παραπανω απο τον τοπικο αντιπροσωπο ή χαμενος χρονος και να παω σε επαγγελματια που βαζει ηχοσυστηματα μηπως βρει λυση, ακομα και να αλλαξω ηχεια θα σκεφτομουν, ειναι πολύ ενοχλητικο, δεν αντεχεται.

                                  Εμενα τριζει μονο σε δυνατη ενταση. Εαν σε ενοχλει νομιζω θελει αλλα ηχεια με καλυτερη τοποθετηση. Νομιζω δηλαδη οτι τριζουν τα ηχεια και οχι το καλυμα της πορτας.

                                  Σε μενα μονο του συνοδηγου αλλα και σε χαμηλη ενταση, μα ναι, στην στηριξη του ηχειου ειναι το προβλημα, απορω γιατι αλλαξαν την επενδυση. Μαλλον θα παω για upgrade σε ηχεια που ουτως ο αλλως σκεφτομουν να γινει και μια σωστη στιριξη..

                                  Αν κανεις αλλαγη σε ηχεία κάνε παράλληλα με ηχομόνωση στις πόρτες. Ακομα και με τα ίδια ηχεία να κρατησεις θα ακούγονται πολύ πολύ καλύτερα με ηχομόνωση .

                                  Η ηχομόνωση προσφέρει πολύ περισσότερα από τα καλά ηχεία

                                  Αυτό γιατι το κελυφος του αυτοκινητου είναι οτι χειρότερο από αποψη ακουστικής λόγω των ανακλάσεων του ήχου

                                  Με ηχομόνωση οι ανακλάσεις περιορίζονται , τα ηχεία παύουν να τρίζουν και η εμπειρία είναι εξαιρετική. Χώρια που ο ήχος των πορτών ακούγεται σαν premium αμάξι και περιορίζονται και σε απίστευτα μεγαλό βαθμό οι θόρυβοι από έξω. Μονο θορυβους κύλησης και αεροδυναμικους θα έχεις. Με κλειστα παράθυρα και ταχύτητες μεχρι 100χλμ/ω δεν θα ακούς τίποτα εκτός ίσως από το σπαστικο cccvt που έχουν τα hybrid toyota

                                  τα παραπάνω από κάποιον που έκανε ηχομόνοση και ουσιαστικά παρέλαβα αλλο αυτοκίνητο από αυτό που είχα. Μονη προσοχή είναι να την κάνεις σε ένα καλό επαγγελματία

                                  Ευχαριστω για την απαντηση.

                                  Το οτι ειμαι Κρητη δυσκολευει την ευρεση καποιου γνωστη να αναλαβει την ηχομονωση στις πορτες που δεν ειναι καθολου κακη ιδεα, αν επιτρεπεται, που εφτασε το κοστος;

                                  Οταν το εκανα πλήρωσα 400 ευρώ αν θυμάμαι καλά για την ηχομόνωση και αλλαγή των μπροστα ηχείων και των twitter με καλύτερα (δεν άλλαξα τα πίσω, το κεντρικό και το sub)

                                  Cirus the virus

                                  T O 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tacos @cirus last edited by

                                    @cirus said in Toyota Yaris Cross:

                                    @yan5573 said in Toyota Yaris Cross:

                                    @cirus said in Toyota Yaris Cross:

                                    @yan5573 said in Toyota Yaris Cross:

                                    @george-0 said in Toyota Yaris Cross:

                                    @yan5573 said in Toyota Yaris Cross:

                                    Για πειτε καμμια ιδεα:

                                    το ηχειο στην πορτα του συνοδηγου τριζει με το παραμικρο μπασο, ακουμπωντας το μπρατσο και ασκωντας ελαφρα πιεση σταματαει.
                                    Το αμαξι εχει παει αντιπροσωπεια τρεις φορες για αυτο το λογο, τις δυο κατι κολλησαν μεσα την τριτη αλλαξαν ολοκληρο (!) το πανελ της πορτας αλλα χωρις αποτελεσμα, μετα απο μερικα χιλιομετρα το κανει ξανα.

                                    Να απευθυνθω στα κεντρικα μηπως γνωριζουν κατι παραπανω απο τον τοπικο αντιπροσωπο ή χαμενος χρονος και να παω σε επαγγελματια που βαζει ηχοσυστηματα μηπως βρει λυση, ακομα και να αλλαξω ηχεια θα σκεφτομουν, ειναι πολύ ενοχλητικο, δεν αντεχεται.

                                    Εμενα τριζει μονο σε δυνατη ενταση. Εαν σε ενοχλει νομιζω θελει αλλα ηχεια με καλυτερη τοποθετηση. Νομιζω δηλαδη οτι τριζουν τα ηχεια και οχι το καλυμα της πορτας.

                                    Σε μενα μονο του συνοδηγου αλλα και σε χαμηλη ενταση, μα ναι, στην στηριξη του ηχειου ειναι το προβλημα, απορω γιατι αλλαξαν την επενδυση. Μαλλον θα παω για upgrade σε ηχεια που ουτως ο αλλως σκεφτομουν να γινει και μια σωστη στιριξη..

                                    Αν κανεις αλλαγη σε ηχεία κάνε παράλληλα με ηχομόνωση στις πόρτες. Ακομα και με τα ίδια ηχεία να κρατησεις θα ακούγονται πολύ πολύ καλύτερα με ηχομόνωση .

                                    Η ηχομόνωση προσφέρει πολύ περισσότερα από τα καλά ηχεία

                                    Αυτό γιατι το κελυφος του αυτοκινητου είναι οτι χειρότερο από αποψη ακουστικής λόγω των ανακλάσεων του ήχου

                                    Με ηχομόνωση οι ανακλάσεις περιορίζονται , τα ηχεία παύουν να τρίζουν και η εμπειρία είναι εξαιρετική. Χώρια που ο ήχος των πορτών ακούγεται σαν premium αμάξι και περιορίζονται και σε απίστευτα μεγαλό βαθμό οι θόρυβοι από έξω. Μονο θορυβους κύλησης και αεροδυναμικους θα έχεις. Με κλειστα παράθυρα και ταχύτητες μεχρι 100χλμ/ω δεν θα ακούς τίποτα εκτός ίσως από το σπαστικο cccvt που έχουν τα hybrid toyota

                                    τα παραπάνω από κάποιον που έκανε ηχομόνοση και ουσιαστικά παρέλαβα αλλο αυτοκίνητο από αυτό που είχα. Μονη προσοχή είναι να την κάνεις σε ένα καλό επαγγελματία

                                    Ευχαριστω για την απαντηση.

                                    Το οτι ειμαι Κρητη δυσκολευει την ευρεση καποιου γνωστη να αναλαβει την ηχομονωση στις πορτες που δεν ειναι καθολου κακη ιδεα, αν επιτρεπεται, που εφτασε το κοστος;

                                    Οταν το εκανα πλήρωσα 400 ευρώ αν θυμάμαι καλά για την ηχομόνωση και αλλαγή των μπροστα ηχείων και των twitter με καλύτερα (δεν άλλαξα τα πίσω, το κεντρικό και το sub)

                                    Που εκανες την ηχοονωση;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimsabas last edited by

                                      Eδώ:

                                      https://cartalk.gr/ford-puma-st-5i-anafora-pos-veltiothike-ichomonosi/

                                      https://cartalk.gr/

                                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • T
                                        tacos @dimsabas last edited by

                                        @dimsabas said in Toyota Yaris Cross:

                                        Eδώ:

                                        https://cartalk.gr/ford-puma-st-5i-anafora-pos-veltiothike-ichomonosi/
                                        O.K M/Ths.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • O
                                          otso @cirus last edited by

                                          @cirus said in Toyota Yaris Cross:

                                          @yan5573 said in Toyota Yaris Cross:

                                          @cirus said in Toyota Yaris Cross:

                                          @yan5573 said in Toyota Yaris Cross:

                                          @george-0 said in Toyota Yaris Cross:

                                          @yan5573 said in Toyota Yaris Cross:

                                          Για πειτε καμμια ιδεα:

                                          το ηχειο στην πορτα του συνοδηγου τριζει με το παραμικρο μπασο, ακουμπωντας το μπρατσο και ασκωντας ελαφρα πιεση σταματαει.
                                          Το αμαξι εχει παει αντιπροσωπεια τρεις φορες για αυτο το λογο, τις δυο κατι κολλησαν μεσα την τριτη αλλαξαν ολοκληρο (!) το πανελ της πορτας αλλα χωρις αποτελεσμα, μετα απο μερικα χιλιομετρα το κανει ξανα.

                                          Να απευθυνθω στα κεντρικα μηπως γνωριζουν κατι παραπανω απο τον τοπικο αντιπροσωπο ή χαμενος χρονος και να παω σε επαγγελματια που βαζει ηχοσυστηματα μηπως βρει λυση, ακομα και να αλλαξω ηχεια θα σκεφτομουν, ειναι πολύ ενοχλητικο, δεν αντεχεται.

                                          Εμενα τριζει μονο σε δυνατη ενταση. Εαν σε ενοχλει νομιζω θελει αλλα ηχεια με καλυτερη τοποθετηση. Νομιζω δηλαδη οτι τριζουν τα ηχεια και οχι το καλυμα της πορτας.

                                          Σε μενα μονο του συνοδηγου αλλα και σε χαμηλη ενταση, μα ναι, στην στηριξη του ηχειου ειναι το προβλημα, απορω γιατι αλλαξαν την επενδυση. Μαλλον θα παω για upgrade σε ηχεια που ουτως ο αλλως σκεφτομουν να γινει και μια σωστη στιριξη..

                                          Αν κανεις αλλαγη σε ηχεία κάνε παράλληλα με ηχομόνωση στις πόρτες. Ακομα και με τα ίδια ηχεία να κρατησεις θα ακούγονται πολύ πολύ καλύτερα με ηχομόνωση .

                                          Η ηχομόνωση προσφέρει πολύ περισσότερα από τα καλά ηχεία

                                          Αυτό γιατι το κελυφος του αυτοκινητου είναι οτι χειρότερο από αποψη ακουστικής λόγω των ανακλάσεων του ήχου

                                          Με ηχομόνωση οι ανακλάσεις περιορίζονται , τα ηχεία παύουν να τρίζουν και η εμπειρία είναι εξαιρετική. Χώρια που ο ήχος των πορτών ακούγεται σαν premium αμάξι και περιορίζονται και σε απίστευτα μεγαλό βαθμό οι θόρυβοι από έξω. Μονο θορυβους κύλησης και αεροδυναμικους θα έχεις. Με κλειστα παράθυρα και ταχύτητες μεχρι 100χλμ/ω δεν θα ακούς τίποτα εκτός ίσως από το σπαστικο cccvt που έχουν τα hybrid toyota

                                          τα παραπάνω από κάποιον που έκανε ηχομόνοση και ουσιαστικά παρέλαβα αλλο αυτοκίνητο από αυτό που είχα. Μονη προσοχή είναι να την κάνεις σε ένα καλό επαγγελματία

                                          Ευχαριστω για την απαντηση.

                                          Το οτι ειμαι Κρητη δυσκολευει την ευρεση καποιου γνωστη να αναλαβει την ηχομονωση στις πορτες που δεν ειναι καθολου κακη ιδεα, αν επιτρεπεται, που εφτασε το κοστος;

                                          Οταν το εκανα πλήρωσα 400 ευρώ αν θυμάμαι καλά για την ηχομόνωση και αλλαγή των μπροστα ηχείων και των twitter με καλύτερα (δεν άλλαξα τα πίσω, το κεντρικό και το sub)

                                          Πως και δεν το εκανες μονος ; μου φαινεται ευκολη δουλεια και πιανουν τα χερια σου .

                                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • cirus
                                            cirus @otso last edited by cirus

                                            @otso said in Toyota Yaris Cross:

                                            @cirus said in Toyota Yaris Cross:

                                            @yan5573 said in Toyota Yaris Cross:

                                            @cirus said in Toyota Yaris Cross:

                                            @yan5573 said in Toyota Yaris Cross:

                                            @george-0 said in Toyota Yaris Cross:

                                            @yan5573 said in Toyota Yaris Cross:

                                            Για πειτε καμμια ιδεα:

                                            το ηχειο στην πορτα του συνοδηγου τριζει με το παραμικρο μπασο, ακουμπωντας το μπρατσο και ασκωντας ελαφρα πιεση σταματαει.
                                            Το αμαξι εχει παει αντιπροσωπεια τρεις φορες για αυτο το λογο, τις δυο κατι κολλησαν μεσα την τριτη αλλαξαν ολοκληρο (!) το πανελ της πορτας αλλα χωρις αποτελεσμα, μετα απο μερικα χιλιομετρα το κανει ξανα.

                                            Να απευθυνθω στα κεντρικα μηπως γνωριζουν κατι παραπανω απο τον τοπικο αντιπροσωπο ή χαμενος χρονος και να παω σε επαγγελματια που βαζει ηχοσυστηματα μηπως βρει λυση, ακομα και να αλλαξω ηχεια θα σκεφτομουν, ειναι πολύ ενοχλητικο, δεν αντεχεται.

                                            Εμενα τριζει μονο σε δυνατη ενταση. Εαν σε ενοχλει νομιζω θελει αλλα ηχεια με καλυτερη τοποθετηση. Νομιζω δηλαδη οτι τριζουν τα ηχεια και οχι το καλυμα της πορτας.

                                            Σε μενα μονο του συνοδηγου αλλα και σε χαμηλη ενταση, μα ναι, στην στηριξη του ηχειου ειναι το προβλημα, απορω γιατι αλλαξαν την επενδυση. Μαλλον θα παω για upgrade σε ηχεια που ουτως ο αλλως σκεφτομουν να γινει και μια σωστη στιριξη..

                                            Αν κανεις αλλαγη σε ηχεία κάνε παράλληλα με ηχομόνωση στις πόρτες. Ακομα και με τα ίδια ηχεία να κρατησεις θα ακούγονται πολύ πολύ καλύτερα με ηχομόνωση .

                                            Η ηχομόνωση προσφέρει πολύ περισσότερα από τα καλά ηχεία

                                            Αυτό γιατι το κελυφος του αυτοκινητου είναι οτι χειρότερο από αποψη ακουστικής λόγω των ανακλάσεων του ήχου

                                            Με ηχομόνωση οι ανακλάσεις περιορίζονται , τα ηχεία παύουν να τρίζουν και η εμπειρία είναι εξαιρετική. Χώρια που ο ήχος των πορτών ακούγεται σαν premium αμάξι και περιορίζονται και σε απίστευτα μεγαλό βαθμό οι θόρυβοι από έξω. Μονο θορυβους κύλησης και αεροδυναμικους θα έχεις. Με κλειστα παράθυρα και ταχύτητες μεχρι 100χλμ/ω δεν θα ακούς τίποτα εκτός ίσως από το σπαστικο cccvt που έχουν τα hybrid toyota

                                            τα παραπάνω από κάποιον που έκανε ηχομόνοση και ουσιαστικά παρέλαβα αλλο αυτοκίνητο από αυτό που είχα. Μονη προσοχή είναι να την κάνεις σε ένα καλό επαγγελματία

                                            Ευχαριστω για την απαντηση.

                                            Το οτι ειμαι Κρητη δυσκολευει την ευρεση καποιου γνωστη να αναλαβει την ηχομονωση στις πορτες που δεν ειναι καθολου κακη ιδεα, αν επιτρεπεται, που εφτασε το κοστος;

                                            Οταν το εκανα πλήρωσα 400 ευρώ αν θυμάμαι καλά για την ηχομόνωση και αλλαγή των μπροστα ηχείων και των twitter με καλύτερα (δεν άλλαξα τα πίσω, το κεντρικό και το sub)

                                            Πως και δεν το εκανες μονος ; μου φαινεται ευκολη δουλεια και πιανουν τα χερια σου .

                                            ευκολη δουλεια δεν είναι αν θες να γινει σωστά και μπορουν να πάνε στραβα πολλά πράγματα και να σπάσεις πλαστικα που θα τα πληρώσεις παραπάνω επειτα. Καμια ορεξη να ρισκαρω σε τετοια πράγματα σε αμάξι 40Κ

                                            επειτα αν αλλάξεις ηχεια και twitter και θες να κάνεις σωστή δουλεια πρέπει να ρυθμισεις και τον ήχο στα crossover κτλ. Καλυτερα εξειδικευμενες δουλειες να τις κάνει κάποιος που ξέρει επαγγελματιας. Σε κανα φτηνό αμάξι παλιο θα το έκανα μονος μου πιο ευκολα

                                            και δεν είναι μονο αυτα που φαινονται στις φωτο του αθρου, ντυθηκαν και οι πορτες οι ίδιες οχι μονο τα καλύμματα. Μπήκαν πλαστικά και σφουγγαρια στα ηχεία και οπου είχε λεπτομερεια το ίδιο. Αν είναι ψειρας ο επαγγελματιας και σου κανει καλή δουλεια το αποτέλεσμα θα ξεπερνα κατα πολύ το τι θα κάνει ενας που δεν γνωρίζει και απλά πιανουν τα χερια του (και δεν λεω για μενα που κουτσοπιάνουν)

                                            viber_image_2021-09-21_18-57-06-068.jpg viber_image_2021-09-21_18-56-32-383.jpg viber_image_2021-09-21_18-56-30-354.jpg

                                            Cirus the virus

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 470
                                            • 471
                                            • 472
                                            • 473
                                            • 474
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 472 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr