-
Καλύτερα στον Δούση έχει ωραίες συνοδούς.
-
Παρα είναι χλεχλες και ο show off ο Δουσης για τα γούστα μου
-
Το χαλάσανε το 3008 με το coupè σχεδιασμό, θα κοιτούσα το προηγούμενο
-
@czio said in SUV μέχρι 30000:
Το χαλάσανε το 3008 με το coupè σχεδιασμό, θα κοιτούσα το προηγούμενο
Ναι, αλλά φτιάξανε το 5008... τώρα δείχνει πιο αρμονικό, οποίος θέλει χώρους πάει εκεί
-
@red_monster said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
@red_monster said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
@red_monster said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
@dimsabas said in SUV μέχρι 30000:
@andya3 said in SUV μέχρι 30000:
@dimsabas said in SUV μέχρι 30000:
@andya3 said in SUV μέχρι 30000:
@venti1986 said in SUV μέχρι 30000:
@sette said in SUV μέχρι 30000:
@antonn said in SUV μέχρι 30000:
αν εχεις παρκινγκ με δυνατοτητα φορτισης μονο ηλεκτρικο. Θα καις 3 λεπτα το χιλιομετρο, δε θα ανησυχεις για την υποθετικη περιπτωση που σε κλεβουν στην ποσοτητα και στην ποιοτητα των καυσιμων και θα κερδισεις τα απειρα χρηματα με 25000 χλμ που κανεις το χρονο. Το πιο οικονομικο υβριδικο θα καιει 10 λεπτα το χλμ, δε θα βαλεις και την καλυτερη βενζινη; δε θα χασεις και μεχρι 20% στον ανεφοδιασμο; στην υποθετικη περιπτωση που μαλλον δε συμβαινει λεμε. Τα ιδια περιπου ποσα ειναι και για το LPG, αντε πες 9 λεπτα το χλμ.
Ακομα και ακριβο TESLA Y 7θεσιο να παρεις, θα βγαζεις τη δοση απο την οικονομια που θα εχεις. Atto 3 τσαμπα ειναι σε σχεση με αυτα που προσφερει επισης, 26500 ευρω κανει, το εχω και ειναι υπεροχο, αλλα θελει προγραμματισμο στα ταξιδια, μιση ωρα φορτισης σε 90αρι φορτιστη καθε 250 χλμ, αλλα εχει σταθερη ταχυτητα φορτισης 88-89 που δεν πεφτει παρα μονο πανω απο 90% οταν φτασει η μπαταρια. Το Tesla πιο καλο στα ταξιδια αλλα μεγαλο μεγεθος και μεγαλη τιμηΣε γενικές γραμμές έχεις δίκιο, απλά τα νούμερα που βγάζεις για υβριδικά και lpg, είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά... Εγώ με ολόκληρη σκούνα και είμαι στα 6,5-7 ευρώ/100km! Ένα σύγχρονο lpg, στη πόλη μπορεί να πέσει άνετα στα 5,5-6 ευρώ/100km. Επίσης, φουλ υβριδικά κατηγορίας YC, πηγαίνουν κάτω από τα 8 ευρώ/100km. Δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να υπολογίσω τη τιμή kwh, γιατί κάτι μου λέει πως είσαι αισιόδοξος (ειδικά χωρίς νυχτερινό...). Επιπλέον, ο φίλος έγραφε και 4 ταξίδια το χρόνο αν θυμάμαι καλά... Αυτά, αν δεν είναι ταξιδάκια αλλά πχ Αθήνα Θεσσαλονίκη, χρειάζεται προγραμματισμός και παραχωρήσεις... Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...
Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους παιδιά...
- ναι είμαι τριτεκνος
- πρώτη φορά θα πάμε για καινούργιο
- ζούμε σε χωριό, δουλεύω Θεσσαλονίκη, πήγαινε έλα 100 χλμ την ημέρα για δουλειά
- τα ταξίδια είναι πάνω από 330 χιλιόμετρα
100km την ημέρα και ταξίδια άνω των 330 km μόνο diesel. Είσαι ο ορισμός του χρήστη diesel. Το θέμα είναι τι υπάρχει διαθέσιμο σε diesel πια στην αγορά στα λεφτά και τους χώρους που ψάχνεις. Πραγματικά δεν ξέρω.
Γέλια Dettol στο βάθος.
Τι να πάρει ηλεκτρικό με πάνω από 30.000 χιλ. το χρόνο εκτός πόλης? Πάρτε το εσείς με δικά σας λεφτά πρώτα κι αν πάει καλά πείτε και σε μας να το ξέρουμε.
Μα έχει πάρει. Κι αυτός και πόσοι ακόμα. Κατ τα γράφουν όσο πιο αναλυτικά γίνεται. Αλλά από το ένα μπαίνουν, από το άλλο βγαίνουν.
Τα γράφουν αναλυτικά για να δικαιολογήσουν την επιλογή τους και τον τρόπο που σκέπτονται.
Δεν σκέπτονται όλοι το ίδιο.
Αλλος φεύγει για διακοπές φορτωμένος από την πίεση της εβδομάδας και θέλει να πάει καρφί στις διακοπές του, χωρίς να σταματήσει πουθενά.
Ντίζελ θα πάρει.
Ηλεκτρικό μετά από 5 χρόνια που θα έχουν 1000 χλμ αυτονομία με 50 % φόρτιση και τα σημερινά ηλεκτρικά θα τα έχουν στείλει χωρίς τις μπαταρίες στον πάτο της θάλασσας να γίνουν αποικίες ψαριών....
Οι διακοπές είναι πλέον εκτός μόδας! Έλεος, έχουμε 2024 και ο κόσμος πηγαίνει ακόμα διακοπές ? Ποιός πάει διακοπές ? Τίποτα χαμηλοσυνταξιούχοι και κηφήνες του δημοσίου !
Περνάς την κρίση της μέσης ηλικίας φαίνεται...
Εργασιομανία μεν, ακριβό αμάξι δε, αλλά διακοπές δεν πας...
Οταν δεν θα μπορείς πραγματικά να πας, αν είχες πάει τότε, θα είχες κάτι να θυμάσαι...
Ακριβό ένα αυτοκίνητο τελικής τιμής 28 k ? Στα ίδια με υβριδική κορολα μετρίου εξοπλισμού.
Τις μισές μέρες είμαι στο αυτοκίνητο και τις άλλες μισές σε αεροπλάνα/πλοια ! Πόσες ακόμα παραστάσεις να μαζέψω πχια;
Πλάκα πλάκα, απολαμβάνω τόσο πολύ την εργασία που ώρες ώρες νιώθω ενοχικά
Συνοδός σε ταξιδιωτικό γκρούπ είσαι ?
Βιντεογραφος του Ευτυχή Μπλέτσα !
Καλά αυτός ο άνθρωπος που το βάζει τόσο φαΐ, ταινία έχει;
-
@jamesd said in SUV μέχρι 30000:
@red_monster said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
@red_monster said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
@red_monster said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
@dimsabas said in SUV μέχρι 30000:
@andya3 said in SUV μέχρι 30000:
@dimsabas said in SUV μέχρι 30000:
@andya3 said in SUV μέχρι 30000:
@venti1986 said in SUV μέχρι 30000:
@sette said in SUV μέχρι 30000:
@antonn said in SUV μέχρι 30000:
αν εχεις παρκινγκ με δυνατοτητα φορτισης μονο ηλεκτρικο. Θα καις 3 λεπτα το χιλιομετρο, δε θα ανησυχεις για την υποθετικη περιπτωση που σε κλεβουν στην ποσοτητα και στην ποιοτητα των καυσιμων και θα κερδισεις τα απειρα χρηματα με 25000 χλμ που κανεις το χρονο. Το πιο οικονομικο υβριδικο θα καιει 10 λεπτα το χλμ, δε θα βαλεις και την καλυτερη βενζινη; δε θα χασεις και μεχρι 20% στον ανεφοδιασμο; στην υποθετικη περιπτωση που μαλλον δε συμβαινει λεμε. Τα ιδια περιπου ποσα ειναι και για το LPG, αντε πες 9 λεπτα το χλμ.
Ακομα και ακριβο TESLA Y 7θεσιο να παρεις, θα βγαζεις τη δοση απο την οικονομια που θα εχεις. Atto 3 τσαμπα ειναι σε σχεση με αυτα που προσφερει επισης, 26500 ευρω κανει, το εχω και ειναι υπεροχο, αλλα θελει προγραμματισμο στα ταξιδια, μιση ωρα φορτισης σε 90αρι φορτιστη καθε 250 χλμ, αλλα εχει σταθερη ταχυτητα φορτισης 88-89 που δεν πεφτει παρα μονο πανω απο 90% οταν φτασει η μπαταρια. Το Tesla πιο καλο στα ταξιδια αλλα μεγαλο μεγεθος και μεγαλη τιμηΣε γενικές γραμμές έχεις δίκιο, απλά τα νούμερα που βγάζεις για υβριδικά και lpg, είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά... Εγώ με ολόκληρη σκούνα και είμαι στα 6,5-7 ευρώ/100km! Ένα σύγχρονο lpg, στη πόλη μπορεί να πέσει άνετα στα 5,5-6 ευρώ/100km. Επίσης, φουλ υβριδικά κατηγορίας YC, πηγαίνουν κάτω από τα 8 ευρώ/100km. Δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να υπολογίσω τη τιμή kwh, γιατί κάτι μου λέει πως είσαι αισιόδοξος (ειδικά χωρίς νυχτερινό...). Επιπλέον, ο φίλος έγραφε και 4 ταξίδια το χρόνο αν θυμάμαι καλά... Αυτά, αν δεν είναι ταξιδάκια αλλά πχ Αθήνα Θεσσαλονίκη, χρειάζεται προγραμματισμός και παραχωρήσεις... Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...
Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους παιδιά...
- ναι είμαι τριτεκνος
- πρώτη φορά θα πάμε για καινούργιο
- ζούμε σε χωριό, δουλεύω Θεσσαλονίκη, πήγαινε έλα 100 χλμ την ημέρα για δουλειά
- τα ταξίδια είναι πάνω από 330 χιλιόμετρα
100km την ημέρα και ταξίδια άνω των 330 km μόνο diesel. Είσαι ο ορισμός του χρήστη diesel. Το θέμα είναι τι υπάρχει διαθέσιμο σε diesel πια στην αγορά στα λεφτά και τους χώρους που ψάχνεις. Πραγματικά δεν ξέρω.
Γέλια Dettol στο βάθος.
Τι να πάρει ηλεκτρικό με πάνω από 30.000 χιλ. το χρόνο εκτός πόλης? Πάρτε το εσείς με δικά σας λεφτά πρώτα κι αν πάει καλά πείτε και σε μας να το ξέρουμε.
Μα έχει πάρει. Κι αυτός και πόσοι ακόμα. Κατ τα γράφουν όσο πιο αναλυτικά γίνεται. Αλλά από το ένα μπαίνουν, από το άλλο βγαίνουν.
Τα γράφουν αναλυτικά για να δικαιολογήσουν την επιλογή τους και τον τρόπο που σκέπτονται.
Δεν σκέπτονται όλοι το ίδιο.
Αλλος φεύγει για διακοπές φορτωμένος από την πίεση της εβδομάδας και θέλει να πάει καρφί στις διακοπές του, χωρίς να σταματήσει πουθενά.
Ντίζελ θα πάρει.
Ηλεκτρικό μετά από 5 χρόνια που θα έχουν 1000 χλμ αυτονομία με 50 % φόρτιση και τα σημερινά ηλεκτρικά θα τα έχουν στείλει χωρίς τις μπαταρίες στον πάτο της θάλασσας να γίνουν αποικίες ψαριών....
Οι διακοπές είναι πλέον εκτός μόδας! Έλεος, έχουμε 2024 και ο κόσμος πηγαίνει ακόμα διακοπές ? Ποιός πάει διακοπές ? Τίποτα χαμηλοσυνταξιούχοι και κηφήνες του δημοσίου !
Περνάς την κρίση της μέσης ηλικίας φαίνεται...
Εργασιομανία μεν, ακριβό αμάξι δε, αλλά διακοπές δεν πας...
Οταν δεν θα μπορείς πραγματικά να πας, αν είχες πάει τότε, θα είχες κάτι να θυμάσαι...
Ακριβό ένα αυτοκίνητο τελικής τιμής 28 k ? Στα ίδια με υβριδική κορολα μετρίου εξοπλισμού.
Τις μισές μέρες είμαι στο αυτοκίνητο και τις άλλες μισές σε αεροπλάνα/πλοια ! Πόσες ακόμα παραστάσεις να μαζέψω πχια;
Πλάκα πλάκα, απολαμβάνω τόσο πολύ την εργασία που ώρες ώρες νιώθω ενοχικά
Συνοδός σε ταξιδιωτικό γκρούπ είσαι ?
Βιντεογραφος του Ευτυχή Μπλέτσα !
Καλά αυτός ο άνθρωπος που το βάζει τόσο φαΐ, ταινία έχει;
Τα μήλα ζαγοριν και τα μπισκότα βιολαντα ;
-
@a-d-p said in SUV μέχρι 30000:
@czio said in SUV μέχρι 30000:
Το χαλάσανε το 3008 με το coupè σχεδιασμό, θα κοιτούσα το προηγούμενο
Ναι, αλλά φτιάξανε το 5008... τώρα δείχνει πιο αρμονικό, οποίος θέλει χώρους πάει εκεί
Έλα ρ σύ δεν το είχα προσέξει το 5008, όντως πολύ καλύτερο!
-
@red_monster said in SUV μέχρι 30000:
@jamesd said in SUV μέχρι 30000:
@red_monster said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
@red_monster said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
@red_monster said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
@dimsabas said in SUV μέχρι 30000:
@andya3 said in SUV μέχρι 30000:
@dimsabas said in SUV μέχρι 30000:
@andya3 said in SUV μέχρι 30000:
@venti1986 said in SUV μέχρι 30000:
@sette said in SUV μέχρι 30000:
@antonn said in SUV μέχρι 30000:
αν εχεις παρκινγκ με δυνατοτητα φορτισης μονο ηλεκτρικο. Θα καις 3 λεπτα το χιλιομετρο, δε θα ανησυχεις για την υποθετικη περιπτωση που σε κλεβουν στην ποσοτητα και στην ποιοτητα των καυσιμων και θα κερδισεις τα απειρα χρηματα με 25000 χλμ που κανεις το χρονο. Το πιο οικονομικο υβριδικο θα καιει 10 λεπτα το χλμ, δε θα βαλεις και την καλυτερη βενζινη; δε θα χασεις και μεχρι 20% στον ανεφοδιασμο; στην υποθετικη περιπτωση που μαλλον δε συμβαινει λεμε. Τα ιδια περιπου ποσα ειναι και για το LPG, αντε πες 9 λεπτα το χλμ.
Ακομα και ακριβο TESLA Y 7θεσιο να παρεις, θα βγαζεις τη δοση απο την οικονομια που θα εχεις. Atto 3 τσαμπα ειναι σε σχεση με αυτα που προσφερει επισης, 26500 ευρω κανει, το εχω και ειναι υπεροχο, αλλα θελει προγραμματισμο στα ταξιδια, μιση ωρα φορτισης σε 90αρι φορτιστη καθε 250 χλμ, αλλα εχει σταθερη ταχυτητα φορτισης 88-89 που δεν πεφτει παρα μονο πανω απο 90% οταν φτασει η μπαταρια. Το Tesla πιο καλο στα ταξιδια αλλα μεγαλο μεγεθος και μεγαλη τιμηΣε γενικές γραμμές έχεις δίκιο, απλά τα νούμερα που βγάζεις για υβριδικά και lpg, είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά... Εγώ με ολόκληρη σκούνα και είμαι στα 6,5-7 ευρώ/100km! Ένα σύγχρονο lpg, στη πόλη μπορεί να πέσει άνετα στα 5,5-6 ευρώ/100km. Επίσης, φουλ υβριδικά κατηγορίας YC, πηγαίνουν κάτω από τα 8 ευρώ/100km. Δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να υπολογίσω τη τιμή kwh, γιατί κάτι μου λέει πως είσαι αισιόδοξος (ειδικά χωρίς νυχτερινό...). Επιπλέον, ο φίλος έγραφε και 4 ταξίδια το χρόνο αν θυμάμαι καλά... Αυτά, αν δεν είναι ταξιδάκια αλλά πχ Αθήνα Θεσσαλονίκη, χρειάζεται προγραμματισμός και παραχωρήσεις... Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...
Πραγματικά σας ευχαριστώ όλους παιδιά...
- ναι είμαι τριτεκνος
- πρώτη φορά θα πάμε για καινούργιο
- ζούμε σε χωριό, δουλεύω Θεσσαλονίκη, πήγαινε έλα 100 χλμ την ημέρα για δουλειά
- τα ταξίδια είναι πάνω από 330 χιλιόμετρα
100km την ημέρα και ταξίδια άνω των 330 km μόνο diesel. Είσαι ο ορισμός του χρήστη diesel. Το θέμα είναι τι υπάρχει διαθέσιμο σε diesel πια στην αγορά στα λεφτά και τους χώρους που ψάχνεις. Πραγματικά δεν ξέρω.
Γέλια Dettol στο βάθος.
Τι να πάρει ηλεκτρικό με πάνω από 30.000 χιλ. το χρόνο εκτός πόλης? Πάρτε το εσείς με δικά σας λεφτά πρώτα κι αν πάει καλά πείτε και σε μας να το ξέρουμε.
Μα έχει πάρει. Κι αυτός και πόσοι ακόμα. Κατ τα γράφουν όσο πιο αναλυτικά γίνεται. Αλλά από το ένα μπαίνουν, από το άλλο βγαίνουν.
Τα γράφουν αναλυτικά για να δικαιολογήσουν την επιλογή τους και τον τρόπο που σκέπτονται.
Δεν σκέπτονται όλοι το ίδιο.
Αλλος φεύγει για διακοπές φορτωμένος από την πίεση της εβδομάδας και θέλει να πάει καρφί στις διακοπές του, χωρίς να σταματήσει πουθενά.
Ντίζελ θα πάρει.
Ηλεκτρικό μετά από 5 χρόνια που θα έχουν 1000 χλμ αυτονομία με 50 % φόρτιση και τα σημερινά ηλεκτρικά θα τα έχουν στείλει χωρίς τις μπαταρίες στον πάτο της θάλασσας να γίνουν αποικίες ψαριών....
Οι διακοπές είναι πλέον εκτός μόδας! Έλεος, έχουμε 2024 και ο κόσμος πηγαίνει ακόμα διακοπές ? Ποιός πάει διακοπές ? Τίποτα χαμηλοσυνταξιούχοι και κηφήνες του δημοσίου !
Περνάς την κρίση της μέσης ηλικίας φαίνεται...
Εργασιομανία μεν, ακριβό αμάξι δε, αλλά διακοπές δεν πας...
Οταν δεν θα μπορείς πραγματικά να πας, αν είχες πάει τότε, θα είχες κάτι να θυμάσαι...
Ακριβό ένα αυτοκίνητο τελικής τιμής 28 k ? Στα ίδια με υβριδική κορολα μετρίου εξοπλισμού.
Τις μισές μέρες είμαι στο αυτοκίνητο και τις άλλες μισές σε αεροπλάνα/πλοια ! Πόσες ακόμα παραστάσεις να μαζέψω πχια;
Πλάκα πλάκα, απολαμβάνω τόσο πολύ την εργασία που ώρες ώρες νιώθω ενοχικά
Συνοδός σε ταξιδιωτικό γκρούπ είσαι ?
Βιντεογραφος του Ευτυχή Μπλέτσα !
Καλά αυτός ο άνθρωπος που το βάζει τόσο φαΐ, ταινία έχει;
Τα μήλα ζαγοριν και τα μπισκότα βιολαντα ;
Όταν ταξιδεύει κλασσικά τιμά ότι τοπικό φαγητό υπάρχει
-
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
@fanis75 said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
Μιλήσανε για Τέσλα που κάνει 50000.
€30.000 έχει το Τέσλα, όχι 50Κ. Και βγάζει 700χλμ, άρα τα 300+300+100 τα βγάζει και χωρίς φόρτιση! Οπότε με μια σούκο στο μέρος εκδρομής ή μια στάση σε φορτιστή (που θα κάνει ούτως ή άλλως με παιδιά) και problem solved.
Με τρία παιδιά και σύζυγο κάθε απόφαση απαιτεί οικογενειακό συμβούλιο, οπότε άμα αδειάζει η μπαταρία είναι θέμα...
Διάβασα όλα τα σχόλια και σας ευχαριστώ....
Δυστυχώς το μόνο οικονομικό diesel είναι αυτό της opel , grantland..., αλλά δεν ξέρω γιατί είναι opel
Μετά σκέφτομαι για το quasquai αλλά είναι βενζίνη....
Τί λέτε;
-
@fanis75 said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
Μιλήσανε για Τέσλα που κάνει 50000.
€30.000 έχει το Τέσλα, όχι 50Κ. Και βγάζει 700χλμ, άρα τα 300+300+100 τα βγάζει και χωρίς φόρτιση! Οπότε με μια σούκο στο μέρος εκδρομής ή μια στάση σε φορτιστή (που θα κάνει ούτως ή άλλως με παιδιά) και problem solved.
700 χλμ WLTP.
Γύρω στα 550χλμ σε πραγματικές συνθήκες ταξιδιού υπολογίζω, το οποίο είναι βέβαια μια χαρά.
Όσοι το έχουν θα μας διαφωτίσουν καλύτερα. -
@venti1986 said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
@fanis75 said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
Μιλήσανε για Τέσλα που κάνει 50000.
€30.000 έχει το Τέσλα, όχι 50Κ. Και βγάζει 700χλμ, άρα τα 300+300+100 τα βγάζει και χωρίς φόρτιση! Οπότε με μια σούκο στο μέρος εκδρομής ή μια στάση σε φορτιστή (που θα κάνει ούτως ή άλλως με παιδιά) και problem solved.
Με τρία παιδιά και σύζυγο κάθε απόφαση απαιτεί οικογενειακό συμβούλιο, οπότε άμα αδειάζει η μπαταρία είναι θέμα...
Διάβασα όλα τα σχόλια και σας ευχαριστώ....
Δυστυχώς το μόνο οικονομικό diesel είναι αυτό της opel , grantland..., αλλά δεν ξέρω γιατί είναι opel
Μετά σκέφτομαι για το quasquai αλλά είναι βενζίνη....
Τί λέτε;
Το όπελ έχει 5 χρόνια εγγύηση που ξεκινάει από τα 60000 χλμ και μπορεί με ελάχιστη επιβάρυνση να φτάσει τα 100000 χλμ.
Η Οπελ είναι ο ίδιος όμιλος με Σιτροέν, DS και Πεζώ και τώρα με Φίατ, Αλφα Ρομέο κλπ.
Επίσης η Νισσάν είναι μαζί με την Ρενώ και την Ντάτσια.
Πετρέλαια όμως πια είναι ελάχιστα. Το Γκράντλαντ είναι το προηγούμενο μοντέλο πετρέλαιο, το καινούργιο δεν είναι.
Κυκλοφορεί σαν υβριδικό βενζίνης και είναι μεγαλύτερο, αλλά θα έλθει αργότερα και θα έχεις διαφορά στην κατανάλωση.
Επίσης υπάρχει και το νέο 3008 και όπως διαβάσαμε υπάρχουν κάποιες εκπτώσεις black Friday.
Αν κοιτάς και βενζίνη κοίτα και αυτά, θα είναι κοντά.
Για παράδειγμα ανέβασαν μία προσφορά.
Αρα χωρίς το τέλος ταξινόμησης πάμε κάπου 31500.
-
@venti1986 said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
@fanis75 said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
Μιλήσανε για Τέσλα που κάνει 50000.
€30.000 έχει το Τέσλα, όχι 50Κ. Και βγάζει 700χλμ, άρα τα 300+300+100 τα βγάζει και χωρίς φόρτιση! Οπότε με μια σούκο στο μέρος εκδρομής ή μια στάση σε φορτιστή (που θα κάνει ούτως ή άλλως με παιδιά) και problem solved.
Με τρία παιδιά και σύζυγο κάθε απόφαση απαιτεί οικογενειακό συμβούλιο, οπότε άμα αδειάζει η μπαταρία είναι θέμα...
Διάβασα όλα τα σχόλια και σας ευχαριστώ....
Δυστυχώς το μόνο οικονομικό diesel είναι αυτό της opel , grantland..., αλλά δεν ξέρω γιατί είναι opel
Μετά σκέφτομαι για το quasquai αλλά είναι βενζίνη....
Τί λέτε;
μεινε μακρια από diesel ή αποφάσισε ότι μετά θα το παντρευτείς και δεν θα μπορεις να το δώσεις.
το grandland ειναι το προηγούμενο μοντέλο, το καινούργιο δεν βγαινει με diesel. Καταργουνται τα diesel σιγα σιγα απέφυγε τα
Για το τι προτείνω σου είπα ήδη οπότε δεν επαναλαμβάνομαι ισχυουν οι προτάσεις που σου είχα κάνει
-
@cirus said in SUV μέχρι 30000:
@venti1986 said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
@fanis75 said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
Μιλήσανε για Τέσλα που κάνει 50000.
€30.000 έχει το Τέσλα, όχι 50Κ. Και βγάζει 700χλμ, άρα τα 300+300+100 τα βγάζει και χωρίς φόρτιση! Οπότε με μια σούκο στο μέρος εκδρομής ή μια στάση σε φορτιστή (που θα κάνει ούτως ή άλλως με παιδιά) και problem solved.
Με τρία παιδιά και σύζυγο κάθε απόφαση απαιτεί οικογενειακό συμβούλιο, οπότε άμα αδειάζει η μπαταρία είναι θέμα...
Διάβασα όλα τα σχόλια και σας ευχαριστώ....
Δυστυχώς το μόνο οικονομικό diesel είναι αυτό της opel , grantland..., αλλά δεν ξέρω γιατί είναι opel
Μετά σκέφτομαι για το quasquai αλλά είναι βενζίνη....
Τί λέτε;
μεινε μακρια από diesel ή αποφάσισε ότι μετά θα το παντρευτείς και δεν θα μπορεις να το δώσεις.
το grandland ειναι το προηγούμενο μοντέλο, το καινούργιο δεν βγαινει με diesel. Καταργουνται τα diesel σιγα σιγα απέφυγε τα
Για το τι προτείνω σου είπα ήδη οπότε δεν επαναλαμβάνομαι ισχυουν οι προτάσεις που σου είχα κάνει
Οκ
-
Δε νομίζω να δυσκολευτεί κάποιος να πουλήσει diesel για τα επόμενα 10χρονια, μη ξεχνάμε πως υπάρχει και η επαρχία στην οποία χαίρουν μεγάλης εκτίμησης.
-
@cirus said in SUV μέχρι 30000:
@venti1986 said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
@fanis75 said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
Μιλήσανε για Τέσλα που κάνει 50000.
€30.000 έχει το Τέσλα, όχι 50Κ. Και βγάζει 700χλμ, άρα τα 300+300+100 τα βγάζει και χωρίς φόρτιση! Οπότε με μια σούκο στο μέρος εκδρομής ή μια στάση σε φορτιστή (που θα κάνει ούτως ή άλλως με παιδιά) και problem solved.
Με τρία παιδιά και σύζυγο κάθε απόφαση απαιτεί οικογενειακό συμβούλιο, οπότε άμα αδειάζει η μπαταρία είναι θέμα...
Διάβασα όλα τα σχόλια και σας ευχαριστώ....
Δυστυχώς το μόνο οικονομικό diesel είναι αυτό της opel , grantland..., αλλά δεν ξέρω γιατί είναι opel
Μετά σκέφτομαι για το quasquai αλλά είναι βενζίνη....
Τί λέτε;
μεινε μακρια από diesel ή αποφάσισε ότι μετά θα το παντρευτείς και δεν θα μπορεις να το δώσεις.
το grandland ειναι το προηγούμενο μοντέλο, το καινούργιο δεν βγαινει με diesel. Καταργουνται τα diesel σιγα σιγα απέφυγε τα
Για το τι προτείνω σου είπα ήδη οπότε δεν επαναλαμβάνομαι ισχυουν οι προτάσεις που σου είχα κάνει
Κινδυνολογείς ασυστόλως.
Τα ντίζελ το ξέρουμε ότι καταργούνται.
Η οικονομία όμως που κάνουν σε σχέση με οτιδήποτε άλλο, αν κάνεις χλμ σε ανοικτό δρόμο δεν καταργείται ποτέ.
Για τον φίλο λοιπόν, σαν κάτοχος ντίζελ για 75000 χλμ για 3 χρόνια που το έχω, η μέση κατανάλωση είναι 5,6 λίτρα στα 100 και η μέση τιμή πετρελαίου 1,55. Αρα έχω ξοδέψει σε καύσιμο 6500 €.
Τα μισά χλμ είναι μέσα στην πόλη, όχι όμως σε μποτιλιάρισμα, αλλά μικρές διαδρομές, που κυρίως τον χειμώνα που δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί ανεβάζουν την μέση κατανάλωση. Αν ήμουν σε επαρχία όπως εσύ και έκανα 100 χλμ κάθε φορά που σημαίνει ότι οι διαδρομές είναι με το αυτοκίνητο σε κανονική θερμοκρασία, η κατανάλωση θα ήταν κάτω από 5 λίτρα και το κόστος 5800 ή και πιο κάτω.
Σε σχέση με βενζίνη θα ήταν τα διπλά λεφτά, σε σχέση με το υγραέριο, ή με υβριδικό 50 % παραπάνω.Αρα το όφελος σου θα είναι πάνω από 1000 ευρώ τον χρόνο, δηλαδή σου βγάζει ασφάλεια μικτή, τέλη κυκλοφορίας και το σέρβις δώρο.
Είναι πολλά λεφτά στην τσέπη σου.
-
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
@cirus said in SUV μέχρι 30000:
@venti1986 said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
@fanis75 said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
Μιλήσανε για Τέσλα που κάνει 50000.
€30.000 έχει το Τέσλα, όχι 50Κ. Και βγάζει 700χλμ, άρα τα 300+300+100 τα βγάζει και χωρίς φόρτιση! Οπότε με μια σούκο στο μέρος εκδρομής ή μια στάση σε φορτιστή (που θα κάνει ούτως ή άλλως με παιδιά) και problem solved.
Με τρία παιδιά και σύζυγο κάθε απόφαση απαιτεί οικογενειακό συμβούλιο, οπότε άμα αδειάζει η μπαταρία είναι θέμα...
Διάβασα όλα τα σχόλια και σας ευχαριστώ....
Δυστυχώς το μόνο οικονομικό diesel είναι αυτό της opel , grantland..., αλλά δεν ξέρω γιατί είναι opel
Μετά σκέφτομαι για το quasquai αλλά είναι βενζίνη....
Τί λέτε;
μεινε μακρια από diesel ή αποφάσισε ότι μετά θα το παντρευτείς και δεν θα μπορεις να το δώσεις.
το grandland ειναι το προηγούμενο μοντέλο, το καινούργιο δεν βγαινει με diesel. Καταργουνται τα diesel σιγα σιγα απέφυγε τα
Για το τι προτείνω σου είπα ήδη οπότε δεν επαναλαμβάνομαι ισχυουν οι προτάσεις που σου είχα κάνει
Κινδυνολογείς ασυστόλως.
Τα ντίζελ το ξέρουμε ότι καταργούνται.
Η οικονομία όμως που κάνουν σε σχέση με οτιδήποτε άλλο, αν κάνεις χλμ σε ανοικτό δρόμο δεν καταργείται ποτέ.
Για τον φίλο λοιπόν, σαν κάτοχος ντίζελ για 75000 χλμ για 3 χρόνια που το έχω, η μέση κατανάλωση είναι 5,6 λίτρα στα 100 και η μέση τιμή πετρελαίου 1,55. Αρα έχω ξοδέψει σε καύσιμο 6500 €.
Τα μισά χλμ είναι μέσα στην πόλη, όχι όμως σε μποτιλιάρισμα, αλλά μικρές διαδρομές, που κυρίως τον χειμώνα που δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί ανεβάζουν την μέση κατανάλωση. Αν ήμουν σε επαρχία όπως εσύ και έκανα 100 χλμ κάθε φορά που σημαίνει ότι οι διαδρομές είναι με το αυτοκίνητο σε κανονική θερμοκρασία, η κατανάλωση θα ήταν κάτω από 5 λίτρα και το κόστος 5800 ή και πιο κάτω.
Σε σχέση με βενζίνη θα ήταν τα διπλά λεφτά, σε σχέση με το υγραέριο, ή με υβριδικό 50 % παραπάνω.Αρα το όφελος σου θα είναι πάνω από 1000 ευρώ τον χρόνο, δηλαδή σου βγάζει ασφάλεια μικτή, τέλη κυκλοφορίας και το σέρβις δώρο.
Είναι πολλά λεφτά στην τσέπη σου.
Ας πάρει diesel που καταργειται σαν τεχνολογία , ασε να πω την γνωμη μου και πες την δική σου. Αφου εμενα μου φαίνεται λάθος θα πω αυτό που πιστεύω εγώ.
Ειχα diesel και ξέρω πολύ καλά τα οφέλη. Το ότι όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες το εγκαταλείπουν ομως εμενα σαν σκεπτομενο ανθρωπο με προβληματίζει και δεν επαιρνα με τιποτα καινουργιο αμάξι diesel
μπορεί να αγόραζα μεταχειρισμένο, καινουργιο με τίποτα. Οπως και αν έπαιρνα diesel δεν θα έπαιρνα με τιποτα diesel που να παίρνει adblue. Εχουν παρατηρηθει πολλες αστοχίες με αυτά και δεν θα το ρίσκαρα. Τα χωρις adblue diesel που είχα ήταν απροβλημάτιστα
Οποτε ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ diesel δεν θα πρότεινα σε κανέναν ειναι κρίμα να δώσεις χρηματα για καινούργιο όχημα με τεχνολογία που καταργειται. Αν θες diesel οπωςδήπωτε πάρε κάποιο παλιότερο να μην δώσεις πολλά χρηματα σε αυτό.
Αυτό είναι το σκεπτικό μου
-
Το σκεπτικό σου είναι λάθος γιατί είναι μισό.
Καθότι σε 10 χρόνια το πολύ, ΟΛΑ τα θερμικά καταργούνται.
Και μάλιστα οι περισσότερες εταιρείες θα τα καταργήσουν στην επόμενη 5ετία, γιατί πληρώνουν τεράστια ποσά για τους ρύπους.Διαβάσαμε για 15 δις για την Στελλάντις.
https://www.autoblog.gr/2024/10/22/i-stellantis-tha-meiosei-tin-paragogi-aftokiniton-me-kinitires-esot-kafsis-kai-tha-afxisei-tis-times-tous-gia-na-piasei-tous-stoxous-co2/Αρα σύμφωνα με το σκεπτικό σου, πρέπει να πάρει ηλεκτρικό.
Σύμφωνα με τις ανάγκες του, δεν του κάνει το ηλεκτρικό, συν το γεγονός, ότι δεν έχει όφελος τριτεκνίας.
Αν λοιπόν δεν του κάνει το ντίζελ, δεν του κάνει κανένα θερμικό.
-
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
@cirus said in SUV μέχρι 30000:
@venti1986 said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
@fanis75 said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
Μιλήσανε για Τέσλα που κάνει 50000.
€30.000 έχει το Τέσλα, όχι 50Κ. Και βγάζει 700χλμ, άρα τα 300+300+100 τα βγάζει και χωρίς φόρτιση! Οπότε με μια σούκο στο μέρος εκδρομής ή μια στάση σε φορτιστή (που θα κάνει ούτως ή άλλως με παιδιά) και problem solved.
Με τρία παιδιά και σύζυγο κάθε απόφαση απαιτεί οικογενειακό συμβούλιο, οπότε άμα αδειάζει η μπαταρία είναι θέμα...
Διάβασα όλα τα σχόλια και σας ευχαριστώ....
Δυστυχώς το μόνο οικονομικό diesel είναι αυτό της opel , grantland..., αλλά δεν ξέρω γιατί είναι opel
Μετά σκέφτομαι για το quasquai αλλά είναι βενζίνη....
Τί λέτε;
μεινε μακρια από diesel ή αποφάσισε ότι μετά θα το παντρευτείς και δεν θα μπορεις να το δώσεις.
το grandland ειναι το προηγούμενο μοντέλο, το καινούργιο δεν βγαινει με diesel. Καταργουνται τα diesel σιγα σιγα απέφυγε τα
Για το τι προτείνω σου είπα ήδη οπότε δεν επαναλαμβάνομαι ισχυουν οι προτάσεις που σου είχα κάνει
Κινδυνολογείς ασυστόλως.
Τα ντίζελ το ξέρουμε ότι καταργούνται.
Η οικονομία όμως που κάνουν σε σχέση με οτιδήποτε άλλο, αν κάνεις χλμ σε ανοικτό δρόμο δεν καταργείται ποτέ.
Για τον φίλο λοιπόν, σαν κάτοχος ντίζελ για 75000 χλμ για 3 χρόνια που το έχω, η μέση κατανάλωση είναι 5,6 λίτρα στα 100 και η μέση τιμή πετρελαίου 1,55. Αρα έχω ξοδέψει σε καύσιμο 6500 €.
Τα μισά χλμ είναι μέσα στην πόλη, όχι όμως σε μποτιλιάρισμα, αλλά μικρές διαδρομές, που κυρίως τον χειμώνα που δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί ανεβάζουν την μέση κατανάλωση. Αν ήμουν σε επαρχία όπως εσύ και έκανα 100 χλμ κάθε φορά που σημαίνει ότι οι διαδρομές είναι με το αυτοκίνητο σε κανονική θερμοκρασία, η κατανάλωση θα ήταν κάτω από 5 λίτρα και το κόστος 5800 ή και πιο κάτω.
Σε σχέση με βενζίνη θα ήταν τα διπλά λεφτά, σε σχέση με το υγραέριο, ή με υβριδικό 50 % παραπάνω.Αρα το όφελος σου θα είναι πάνω από 1000 ευρώ τον χρόνο, δηλαδή σου βγάζει ασφάλεια μικτή, τέλη κυκλοφορίας και το σέρβις δώρο.
Είναι πολλά λεφτά στην τσέπη σου.
Όταν λένε θα καταργηθούν εννοούν προφανώς πως δε θα κατασκευάζονται καινούργια? Γιατί το Diesel σαν καύσιμο λόγω και των μεταφορών θα υπάρχει για δεκαετίες ακόμα πιστεύω. Εγώ μετά από 18.000km με diesel δεν το αλλάζω για κανένα λόγο πάντως. Και σίγουρα θεωρώ συμφέρουσα την αγορά ενός μεταχειρισμένου diesel σε όσο το δυνατόν καλή κατάσταση, αν λάβουμε υπόψιν τιμές παλιότερων Diesel και καινούργιων υβριδικών-ηλεκτρικών κλπ. Τώρα αν ξαφνικά θελήσουν οι πολιτικοί απατεώνες να θανατώσουν βίαια τα Diesel βάζοντας φόρο 2 χιλιάρικα το χρόνο στον καθένα, η κουβέντα σίγουρα θα αλλάξει.
-
Προφανώς δεν θα κατασκευάζονται καινούργια θερμικά συνολικά.
Τώρα λόγω των προστίμων, όσοι μπορούν να μπουν στην αγορά των ηλεκτρικών με αξιώσεις τα καταργούν τα ντίζελ.
-
@billy84 said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
@cirus said in SUV μέχρι 30000:
@venti1986 said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
@fanis75 said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
Μιλήσανε για Τέσλα που κάνει 50000.
€30.000 έχει το Τέσλα, όχι 50Κ. Και βγάζει 700χλμ, άρα τα 300+300+100 τα βγάζει και χωρίς φόρτιση! Οπότε με μια σούκο στο μέρος εκδρομής ή μια στάση σε φορτιστή (που θα κάνει ούτως ή άλλως με παιδιά) και problem solved.
Με τρία παιδιά και σύζυγο κάθε απόφαση απαιτεί οικογενειακό συμβούλιο, οπότε άμα αδειάζει η μπαταρία είναι θέμα...
Διάβασα όλα τα σχόλια και σας ευχαριστώ....
Δυστυχώς το μόνο οικονομικό diesel είναι αυτό της opel , grantland..., αλλά δεν ξέρω γιατί είναι opel
Μετά σκέφτομαι για το quasquai αλλά είναι βενζίνη....
Τί λέτε;
μεινε μακρια από diesel ή αποφάσισε ότι μετά θα το παντρευτείς και δεν θα μπορεις να το δώσεις.
το grandland ειναι το προηγούμενο μοντέλο, το καινούργιο δεν βγαινει με diesel. Καταργουνται τα diesel σιγα σιγα απέφυγε τα
Για το τι προτείνω σου είπα ήδη οπότε δεν επαναλαμβάνομαι ισχυουν οι προτάσεις που σου είχα κάνει
Κινδυνολογείς ασυστόλως.
Τα ντίζελ το ξέρουμε ότι καταργούνται.
Η οικονομία όμως που κάνουν σε σχέση με οτιδήποτε άλλο, αν κάνεις χλμ σε ανοικτό δρόμο δεν καταργείται ποτέ.
Για τον φίλο λοιπόν, σαν κάτοχος ντίζελ για 75000 χλμ για 3 χρόνια που το έχω, η μέση κατανάλωση είναι 5,6 λίτρα στα 100 και η μέση τιμή πετρελαίου 1,55. Αρα έχω ξοδέψει σε καύσιμο 6500 €.
Τα μισά χλμ είναι μέσα στην πόλη, όχι όμως σε μποτιλιάρισμα, αλλά μικρές διαδρομές, που κυρίως τον χειμώνα που δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί ανεβάζουν την μέση κατανάλωση. Αν ήμουν σε επαρχία όπως εσύ και έκανα 100 χλμ κάθε φορά που σημαίνει ότι οι διαδρομές είναι με το αυτοκίνητο σε κανονική θερμοκρασία, η κατανάλωση θα ήταν κάτω από 5 λίτρα και το κόστος 5800 ή και πιο κάτω.
Σε σχέση με βενζίνη θα ήταν τα διπλά λεφτά, σε σχέση με το υγραέριο, ή με υβριδικό 50 % παραπάνω.Αρα το όφελος σου θα είναι πάνω από 1000 ευρώ τον χρόνο, δηλαδή σου βγάζει ασφάλεια μικτή, τέλη κυκλοφορίας και το σέρβις δώρο.
Είναι πολλά λεφτά στην τσέπη σου.
Όταν λένε θα καταργηθούν εννοούν προφανώς πως δε θα κατασκευάζονται καινούργια? Γιατί το Diesel σαν καύσιμο λόγω και των μεταφορών θα υπάρχει για δεκαετίες ακόμα πιστεύω. Εγώ μετά από 18.000km με diesel δεν το αλλάζω για κανένα λόγο πάντως. Και σίγουρα θεωρώ συμφέρουσα την αγορά ενός μεταχειρισμένου diesel σε όσο το δυνατόν καλή κατάσταση, αν λάβουμε υπόψιν τιμές παλιότερων Diesel και καινούργιων υβριδικών-ηλεκτρικών κλπ. Τώρα αν ξαφνικά θελήσουν οι πολιτικοί απατεώνες να θανατώσουν βίαια τα Diesel βάζοντας φόρο 2 χιλιάρικα το χρόνο στον καθένα, η κουβέντα σίγουρα θα αλλάξει.
Ναι δεν θα κατασκευάζονται και καινούργια εννοώ. Προφανώς το καύσιμο θα υπάρχει για πάρα πολλά χρόνια ακόμα .
SUV μέχρι 30000