-
@fanis75 said in 2020 Toyota Yaris:
@panormus772 said in 2020 Toyota Yaris:
Αν έχει πλήκτρο που μπορείς να επιλέγεις EV, μπορεί να γεμίζει στην κατηφόρα -ιδίως με B mode-
Απλά να διορθώσω ότι με Β mode δεν γεμίζει πιο γρήγορα, το αντίθετο - αφού καταναλώνει ενέργεια για να γυρνάει τον θερμικό. Είναι ένα "λάθος" που κάνουν πολλοί, ακόμα και συνεργέια της Τογιότα, γιατί δεν ξέρουν πως λειτουργεί το σύστημα.
Στο e-power πάντως, το'χω παρατηρήσει επανειλημμένα σε κατηφορική ίδια διαδρομή που κάνω,πως με το B ούτε ο θερμικός μπαίνει,η μπαταρία γεμίζει πιο γρήγορα και γλιτώνεις και φθορά φρένων.Μόνο όταν γεμίσει φουλ η υβριδική (και λίγο λιγότερο από 100% που δεν το φτάνει ποτέ για προστασία),τότε μπαίνει σε λειτουργία ο θερμικός για να καταναλώσει την extra ενέργεια που δεν αποθηκεύεται και τότε καλύτερα να το βάλεις στο D.
Τουλάχιστον στο QQ έτσι το έχω αντιληφθεί.
-
@panormus772 said in 2020 Toyota Yaris:
@ataim said in 2020 Toyota Yaris:
Το κόλπο είναι να αποφεύγεις τις ανηφόρες και να κινείσαι μόνο σε κατηφόρες ώστε να έχεις πάντα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Αν έχει πλήκτρο που μπορείς να επιλέγεις EV, μπορεί να γεμίζει στην κατηφόρα -ιδίως με B mode- και στην ανηφόρα που θα κάψει περισσότερο,να ενεργοποιεί το EV και να γλιτώνει κάποιο τμήμα της υψηλότερης κατανάλωσης.
Το πλήκτρο EV στα υβριδικά Toyota, που επιτρέπει την κίνηση σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία εφόσον η μπαταρία έχει το απαιτούμενο απόθεμα, προορίζεται για πολύ συγκεκριμένα σενάρια λειτουργίας (π.χ. υπόγεια parking κλπ) και όχι για τη συνήθη κίνηση σε πορεία, όπως ενδεχομένως στα υβριδικά Nissan.
Για το B mode συμφωνώ με αυτό που έγραψε ο Φάνης.
Γενικά, καλό είναι να μην παρεμβαίνουμε στη λειτουργία του υβριδικού συστήματος, πιέζοντας το να λειτουργεί σε EV mode πατωντας τον σχετικό διακόπτη, αλλά να το αφήνουμε να λειτουργεί αυτόματα, επιλέγοντας εκείνο ποτέ θα κινήσει το αυτοκίνητο υβριδικά, δηλαδή με συνδυασμό θερμικού και μπαταρίας ή πλήρως ηλεκτρικά.
-
@panormus772 said in 2020 Toyota Yaris:
Στο e-power πάντως, το'χω παρατηρήσει επανειλημμένα σε κατηφορική ίδια διαδρομή που κάνω,πως με το B ούτε ο θερμικός μπαίνει,η μπαταρία γεμίζει πιο γρήγορα και γλιτώνεις και φθορά φρένων.
Ναι είναι τελείως άλλη η λειτουργία του. Στα Τογιότα το σύστημα είναι εξαιρετικά πολύπλοκο. Με απλά λόγια: στην λειτουργία Β, ο ηελκτροκινητήρας καταναλώνει ρεύμα από την μπαταρία ώστε να περιστρέφει τον θερμικό κινητήρα (δεν περιστρέφεται με καύση) για να λειτουργεί ως φρένο. Οπότε στην πράξη δεν φορτίζει πιο γρήγορα.
-
@v_a said in 2020 Toyota Yaris:
Με τα φιμε, έχω αρχίσει και αναθεωρω τις απόψεις μου (έλεγα ότι λες τώρα), πιστεύω ότι με τέτοιες κλιματολογικές συνθήκες θα είναι υπεραπαραιτητες, μπροστά, γύρω-γύρω , παντού
Τα φιμέ έχουν να κάνουν μόνο με το χρώμα. Μπορείς να βάλεις ακόμα και διάφανες μεμβράνες που κόβουν την ακτινοβολία. Αν ενοχλεί το φως, υπάρχουν μεμβράνες νόμιμης σκουρότητας και φυσικά γυαλιά ηλίου...
-
@realzeus said in 2020 Toyota Yaris:
@v_a said in 2020 Toyota Yaris:
Με τα φιμε, έχω αρχίσει και αναθεωρω τις απόψεις μου (έλεγα ότι λες τώρα), πιστεύω ότι με τέτοιες κλιματολογικές συνθήκες θα είναι υπεραπαραιτητες, μπροστά, γύρω-γύρω , παντού
Τα φιμέ έχουν να κάνουν μόνο με το χρώμα. Μπορείς να βάλεις ακόμα και διάφανες μεμβράνες που κόβουν την ακτινοβολία. Αν ενοχλεί το φως, υπάρχουν μεμβράνες νόμιμης σκουρότητας και φυσικά γυαλιά ηλίου...
Νομίζω ότι δεν έχουν να κάνουν μόνο με το χρώμα. Ναι και οι διαφανές μπορούν να κόψουν την ακτινοβολία όπως σωστά λες αλλά με μια πιο μαύρη νομίζω περνάει και λιγότερη ζέστη μέσα οπότε θερμενεται λιγότερο το εσωτερικό και ζοριζεται λιγότερο το ac κρατώντας πιο εύκολα θερμοκρασία
Αλλά ναι την ακτινοβολία την κόβουν και οι διάφανες
-
Ανάβαση κατάβαση, Κρήτη, τέσσερα άτομα, μπαγκάζια αιρκον, δυνατός άνεμος.
Η κατανάλωση δεν είναι τόσο "καλή" γιατί πολύ γρήγορα στις καταβάσεις γεμίζει η μικρής χωρητικότητας μπαταρία, αν είχε 5-6 kwh στην συγκεκριμένη διαδρομή θα έκανε άνετα κάτω από 3λ.
-
αθηνα-θεσσαλονικη, με 130-140, τι θα βγάλει ?
-
@ataim said in 2020 Toyota Yaris:
Ανάβαση κατάβαση, Κρήτη, τέσσερα άτομα, μπαγκάζια αιρκον, δυνατός άνεμος.
Η κατανάλωση δεν είναι τόσο "καλή" γιατί πολύ γρήγορα στις καταβάσεις γεμίζει η μικρής χωρητικότητας μπαταρία, αν είχε 5-6 kwh στην συγκεκριμένη διαδρομή θα έκανε άνετα κάτω από 3λ.
Φοβερά αυτά τα υβριδικά τουοτα, φοβερά
-
@k-m said in 2020 Toyota Yaris:
αθηνα-θεσσαλονικη, με 130-140, τι θα βγάλει ?
4,7-5,0 καλοκαιρακι με AC
-
-
@k-m said in 2020 Toyota Yaris:
αθηνα-θεσσαλονικη, με 130-140, τι θα βγάλει ?
4.8 με 4 μέλη οικογένεια μέσα και AC on
Στο έλα που είχε και κίνηση έξω από Θεσσαλονίκη 4.4 corolla sedan hybrid με Yaris ίσως λίγο παραπάνω -
Ίσως τα μόνα αυτοκίνητα που δεν ξέρουμε ακόμα πόσο καίνε σε ταχύτητες άνω των 120χλμ!
Έχω φτάσει σε σημείο να νοικιάσω για ένα σκ κάποιο από τα πολυσυζητημένα για να δω τι παίζει. Ακόμα δεν το έχω κάνει γιατί δεν είναι και τσάμπα! -
Η κατανάλωση δεν είναι 7σφράγιστο μυστικό σε ένα κουβαδάκι, οποιοσδήποτε μπορεί να τη διαπιστώσει. Να πω δεν γνωρίζουμε τι καίει ένα Βευρόν πάνω από τα 250 χαω, να το δεχτώ.
-
@dstou said in 2020 Toyota Yaris:
Η κατανάλωση δεν είναι 7σφράγιστο μυστικό σε ένα κουβαδάκι, οποιοσδήποτε μπορεί να τη διαπιστώσει. Να πω δεν γνωρίζουμε τι καίει ένα Βευρόν πάνω από τα 250 χαω, να το δεχτώ.
7σφραγιστο μυστικό όχι φυσικά.
7διαφορετικες απόψεις για τις ίδιες συνθήκες είναι όμως! -
Σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο το ίδιο συμβαίνει.
π.χ. πάρε καταναλώσεις σε Σιτροέν C4 1.400 20ετίας, το λέω γιατί το έψαχνα πρόσφατα γιατί με ενδιαφέρει:Από 3,14 λ/100χλμ. έως 9,04, τρεις φορές επάνω δηλαδή!
Προς επίρρωσιν: πάρε και καταναλώσεις του Γιάρις στο ίδιο σιτε:
Από 3,14 λ/100χλμ. έως 5,95.
https://www.spritmonitor.de/en/overview/49-Toyota/1287-Yaris_Hybrid.html?constyear_s=2022&constyear_e=2024&powerunit=2Ένα spritmonitor είναι και το forum άλλωστε...
-
@dstou said in 2020 Toyota Yaris:
Σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο το ίδιο συμβαίνει.
π.χ. πάρε καταναλώσεις σε Σιτροέν C4 1.400 20ετίας, το λέω γιατί το έψαχνα πρόσφατα γιατί με ενδιαφέρει:Από 3,14 λ/100χλμ. έως 9,04, τρεις φορές επάνω δηλαδή!
Προς επίρρωσιν: πάρε και καταναλώσεις του Γιάρις στο ίδιο σιτε:
Από 3,14 λ/100χλμ. έως 5,95.
https://www.spritmonitor.de/en/overview/49-Toyota/1287-Yaris_Hybrid.html?constyear_s=2022&constyear_e=2024&powerunit=2Ένα spritmonitor είναι και το forum άλλωστε...
Προφανώς το 3.14 στο Σιτροέν δεν λαμβάνεται υπόψη.
Γράφει ότι να ναι ο τύπος....
Από εκεί και πέρα βέβαια το spritmonitor δίνει μια ολοκληρωμένη εικόνα, για καταναλώσεις αρκεί να ξέρεις τι να δεις -
Ο καθένας γνωρίζει αν έχει βαρύ πόδι ή όχι. Μπορεί να βρει μέσους όρους καταναλώσεων στα παλαιότερα ιχ που έχουν περάσει από τα πόδια του, και να συγκρίνει. Θα βρει μια απόκλιση. Ας εφαρμόσει πρόχειρα αυτή την απόκλιση στα νούμερα που του δίνει το σπριτ για το Γιάρις.
Μια αρχική προσσέγγιση είναι αυτή.
Από το να ρωτάει τον άλλο, που δεν γνωρίζει πως οδηγάει και που, νομίζω είναι καλύτερη. -
Το δικό μου c4 με τον 1,6 που κάνει διαδρομές κοντινές από την σύζυγο των 2-3-4 χλμ μέσα στην πόλη, έχει 11 λίτρα κατανάλωση.
Αλλά με 5000 χλμ τον χρόνο δεν πειράζει.
-
@hountalas said in 2020 Toyota Yaris:
@dstou said in 2020 Toyota Yaris:
Η κατανάλωση δεν είναι 7σφράγιστο μυστικό σε ένα κουβαδάκι, οποιοσδήποτε μπορεί να τη διαπιστώσει. Να πω δεν γνωρίζουμε τι καίει ένα Βευρόν πάνω από τα 250 χαω, να το δεχτώ.
7σφραγιστο μυστικό όχι φυσικά.
7διαφορετικες απόψεις για τις ίδιες συνθήκες είναι όμως!Αν κάνεις μια απόσταση πχ 1km με σταθερή ταχύτητα 140km/hr θα έχεις κατανάλωση 6λ/100
Αν προσπαθήσεις να κάνεις την διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη και στο τέλος το τρίπ κομπιούτερ να σου δείξει μέση 140km/hr θα έχεις μέση 7λ/100
Αν ξεκινήσεις από Αθήνα για Θεσσαλονίκη και στην διαδρομή όπου έχεις δυνατότητα χτυπάς 130-140 θα έχεις μεση κατανάλωση γύρω στα 5λ/100κμ
Τέλος δεν καταλαβαίνω γιατί το ενδιαφέρον για αυτές τις συνθήκες, θα κάψει λίγο λιγότερο από το απλό θερμικό, ας πούμε 10 τοις εκατό.
-
@hountalas said in 2020 Toyota Yaris:
Ίσως τα μόνα αυτοκίνητα που δεν ξέρουμε ακόμα πόσο καίνε σε ταχύτητες άνω των 120χλμ!
Έχω φτάσει σε σημείο να νοικιάσω για ένα σκ κάποιο από τα πολυσυζητημένα για να δω τι παίζει. Ακόμα δεν το έχω κάνει γιατί δεν είναι και τσάμπα!Αθήνα Θεσσαλονίκη, με φουλ φόρτωμα, και ταχύτητες νορμάλ, δηλ 110,120 μιν και ανοίγματα στα 130-150, προσωπικά έχω γράψει 5.6 λτ/100km.
Στα 140 σταθερά δε ξέρω, και δε ξέρω αν υπάρχει τέτοιο σημείο στην Ελλάδα να διατηρήσεις τέτοια ταχύτητα για πάνω από μισή ώρα. Και να υπάρχει, εγώ προσωπικά δεν το κάνω. Όλο και κάτι θα σε κόψει, διόδια, κούραση, ένα τσιγάρο.
2020 Toyota Yaris