Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2020 Toyota Yaris
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 2020 Toyota Yaris
    • 1
    • 2
    • 118
    • 119
    • 120
    • 121
    • 122
    • 127
    • 128
    • 120 / 128
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    132
    2542
    107459
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bill_hsd @panormus772 last edited by bill_hsd

      @panormus772 said in 2020 Toyota Yaris:

      @ataim said in 2020 Toyota Yaris:

      Το κόλπο είναι να αποφεύγεις τις ανηφόρες και να κινείσαι μόνο σε κατηφόρες ώστε να έχεις πάντα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

      Αν έχει πλήκτρο που μπορείς να επιλέγεις EV, μπορεί να γεμίζει στην κατηφόρα -ιδίως με B mode- και στην ανηφόρα που θα κάψει περισσότερο,να ενεργοποιεί το EV και να γλιτώνει κάποιο τμήμα της υψηλότερης κατανάλωσης.

      Το πλήκτρο EV στα υβριδικά Toyota, που επιτρέπει την κίνηση σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία εφόσον η μπαταρία έχει το απαιτούμενο απόθεμα, προορίζεται για πολύ συγκεκριμένα σενάρια λειτουργίας (π.χ. υπόγεια parking κλπ) και όχι για τη συνήθη κίνηση σε πορεία, όπως ενδεχομένως στα υβριδικά Nissan.
      Screenshot_20240711_172039_Adobe Acrobat.jpg
      Για το B mode συμφωνώ με αυτό που έγραψε ο Φάνης.
      Screenshot_20240711_172444_Adobe Acrobat.jpg
      Γενικά, καλό είναι να μην παρεμβαίνουμε στη λειτουργία του υβριδικού συστήματος, πιέζοντας το να λειτουργεί σε EV mode πατωντας τον σχετικό διακόπτη, αλλά να το αφήνουμε να λειτουργεί αυτόματα, επιλέγοντας εκείνο ποτέ θα κινήσει το αυτοκίνητο υβριδικά, δηλαδή με συνδυασμό θερμικού και μπαταρίας ή πλήρως ηλεκτρικά.
      Screenshot_20240711_172115_Adobe Acrobat.jpg

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • fanis75
        fanis75 moderator @panormus772 last edited by

        @panormus772 said in 2020 Toyota Yaris:

        Στο e-power πάντως, το'χω παρατηρήσει επανειλημμένα σε κατηφορική ίδια διαδρομή που κάνω,πως με το B ούτε ο θερμικός μπαίνει,η μπαταρία γεμίζει πιο γρήγορα και γλιτώνεις και φθορά φρένων.

        Ναι είναι τελείως άλλη η λειτουργία του. Στα Τογιότα το σύστημα είναι εξαιρετικά πολύπλοκο. Με απλά λόγια: στην λειτουργία Β, ο ηελκτροκινητήρας καταναλώνει ρεύμα από την μπαταρία ώστε να περιστρέφει τον θερμικό κινητήρα (δεν περιστρέφεται με καύση) για να λειτουργεί ως φρένο. Οπότε στην πράξη δεν φορτίζει πιο γρήγορα.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • realzeus
          realzeus @v_a last edited by

          @v_a said in 2020 Toyota Yaris:

          Με τα φιμε, έχω αρχίσει και αναθεωρω τις απόψεις μου (έλεγα ότι λες τώρα), πιστεύω ότι με τέτοιες κλιματολογικές συνθήκες θα είναι υπεραπαραιτητες, μπροστά, γύρω-γύρω , παντού

          Τα φιμέ έχουν να κάνουν μόνο με το χρώμα. Μπορείς να βάλεις ακόμα και διάφανες μεμβράνες που κόβουν την ακτινοβολία. Αν ενοχλεί το φως, υπάρχουν μεμβράνες νόμιμης σκουρότητας και φυσικά γυαλιά ηλίου...

          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • cirus
            cirus @realzeus last edited by cirus

            @realzeus said in 2020 Toyota Yaris:

            @v_a said in 2020 Toyota Yaris:

            Με τα φιμε, έχω αρχίσει και αναθεωρω τις απόψεις μου (έλεγα ότι λες τώρα), πιστεύω ότι με τέτοιες κλιματολογικές συνθήκες θα είναι υπεραπαραιτητες, μπροστά, γύρω-γύρω , παντού

            Τα φιμέ έχουν να κάνουν μόνο με το χρώμα. Μπορείς να βάλεις ακόμα και διάφανες μεμβράνες που κόβουν την ακτινοβολία. Αν ενοχλεί το φως, υπάρχουν μεμβράνες νόμιμης σκουρότητας και φυσικά γυαλιά ηλίου...

            Νομίζω ότι δεν έχουν να κάνουν μόνο με το χρώμα. Ναι και οι διαφανές μπορούν να κόψουν την ακτινοβολία όπως σωστά λες αλλά με μια πιο μαύρη νομίζω περνάει και λιγότερη ζέστη μέσα οπότε θερμενεται λιγότερο το εσωτερικό και ζοριζεται λιγότερο το ac κρατώντας πιο εύκολα θερμοκρασία

            Αλλά ναι την ακτινοβολία την κόβουν και οι διάφανες

            Cirus the virus

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ataim
              ataim last edited by ataim

              Ανάβαση κατάβαση, Κρήτη, τέσσερα άτομα, μπαγκάζια αιρκον, δυνατός άνεμος.

              crete.jpg

              Η κατανάλωση δεν είναι τόσο "καλή" γιατί πολύ γρήγορα στις καταβάσεις γεμίζει η μικρής χωρητικότητας μπαταρία, αν είχε 5-6 kwh στην συγκεκριμένη διαδρομή θα έκανε άνετα κάτω από 3λ.

              R 1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • k-m
                k-m last edited by

                αθηνα-θεσσαλονικη, με 130-140, τι θα βγάλει ?

                A ataim I 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster @ataim last edited by

                  @ataim said in 2020 Toyota Yaris:

                  Ανάβαση κατάβαση, Κρήτη, τέσσερα άτομα, μπαγκάζια αιρκον, δυνατός άνεμος.

                  crete.jpg

                  Η κατανάλωση δεν είναι τόσο "καλή" γιατί πολύ γρήγορα στις καταβάσεις γεμίζει η μικρής χωρητικότητας μπαταρία, αν είχε 5-6 kwh στην συγκεκριμένη διαδρομή θα έκανε άνετα κάτω από 3λ.

                  Φοβερά αυτά τα υβριδικά τουοτα, φοβερά

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    Alexandros A.92 @k-m last edited by

                    @k-m said in 2020 Toyota Yaris:

                    αθηνα-θεσσαλονικη, με 130-140, τι θα βγάλει ?

                    4,7-5,0 καλοκαιρακι με AC

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ataim
                      ataim @k-m last edited by

                      @k-m said in 2020 Toyota Yaris:

                      αθηνα-θεσσαλονικη, με 130-140, τι θα βγάλει ?

                      6l/100km

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • I
                        izz @k-m last edited by

                        @k-m said in 2020 Toyota Yaris:

                        αθηνα-θεσσαλονικη, με 130-140, τι θα βγάλει ?

                        4.8 με 4 μέλη οικογένεια μέσα και AC on
                        Στο έλα που είχε και κίνηση έξω από Θεσσαλονίκη 4.4 corolla sedan hybrid με Yaris ίσως λίγο παραπάνω

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • H
                          hountalas last edited by

                          Ίσως τα μόνα αυτοκίνητα που δεν ξέρουμε ακόμα πόσο καίνε σε ταχύτητες άνω των 120χλμ!
                          Έχω φτάσει σε σημείο να νοικιάσω για ένα σκ κάποιο από τα πολυσυζητημένα για να δω τι παίζει. Ακόμα δεν το έχω κάνει γιατί δεν είναι και τσάμπα!

                          V fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dstou last edited by

                            Η κατανάλωση δεν είναι 7σφράγιστο μυστικό σε ένα κουβαδάκι, οποιοσδήποτε μπορεί να τη διαπιστώσει. Να πω δεν γνωρίζουμε τι καίει ένα Βευρόν πάνω από τα 250 χαω, να το δεχτώ.

                            H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hountalas @dstou last edited by

                              @dstou said in 2020 Toyota Yaris:

                              Η κατανάλωση δεν είναι 7σφράγιστο μυστικό σε ένα κουβαδάκι, οποιοσδήποτε μπορεί να τη διαπιστώσει. Να πω δεν γνωρίζουμε τι καίει ένα Βευρόν πάνω από τα 250 χαω, να το δεχτώ.

                              7σφραγιστο μυστικό όχι φυσικά.
                              7διαφορετικες απόψεις για τις ίδιες συνθήκες είναι όμως!

                              ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dstou last edited by dstou

                                Σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο το ίδιο συμβαίνει.
                                π.χ. πάρε καταναλώσεις σε Σιτροέν C4 1.400 20ετίας, το λέω γιατί το έψαχνα πρόσφατα γιατί με ενδιαφέρει:

                                Από 3,14 λ/100χλμ. έως 9,04, τρεις φορές επάνω δηλαδή!

                                https://www.spritmonitor.de/en/overview/12-Citroen/594-C4.html?fueltype=2&constyear_s=2005&constyear_e=2008&power_e=100&powerunit=2

                                Προς επίρρωσιν: πάρε και καταναλώσεις του Γιάρις στο ίδιο σιτε:
                                Από 3,14 λ/100χλμ. έως 5,95.
                                https://www.spritmonitor.de/en/overview/49-Toyota/1287-Yaris_Hybrid.html?constyear_s=2022&constyear_e=2024&powerunit=2

                                Ένα spritmonitor είναι και το forum άλλωστε...

                                gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • gtsartsal
                                  gtsartsal @dstou last edited by gtsartsal

                                  @dstou said in 2020 Toyota Yaris:

                                  Σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο το ίδιο συμβαίνει.
                                  π.χ. πάρε καταναλώσεις σε Σιτροέν C4 1.400 20ετίας, το λέω γιατί το έψαχνα πρόσφατα γιατί με ενδιαφέρει:

                                  Από 3,14 λ/100χλμ. έως 9,04, τρεις φορές επάνω δηλαδή!

                                  https://www.spritmonitor.de/en/overview/12-Citroen/594-C4.html?fueltype=2&constyear_s=2005&constyear_e=2008&power_e=100&powerunit=2

                                  Προς επίρρωσιν: πάρε και καταναλώσεις του Γιάρις στο ίδιο σιτε:
                                  Από 3,14 λ/100χλμ. έως 5,95.
                                  https://www.spritmonitor.de/en/overview/49-Toyota/1287-Yaris_Hybrid.html?constyear_s=2022&constyear_e=2024&powerunit=2

                                  Ένα spritmonitor είναι και το forum άλλωστε...

                                  Προφανώς το 3.14 στο Σιτροέν δεν λαμβάνεται υπόψη.
                                  Γράφει ότι να ναι ο τύπος....
                                  Από εκεί και πέρα βέβαια το spritmonitor δίνει μια ολοκληρωμένη εικόνα, για καταναλώσεις αρκεί να ξέρεις τι να δεις

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Ο καθένας γνωρίζει αν έχει βαρύ πόδι ή όχι. Μπορεί να βρει μέσους όρους καταναλώσεων στα παλαιότερα ιχ που έχουν περάσει από τα πόδια του, και να συγκρίνει. Θα βρει μια απόκλιση. Ας εφαρμόσει πρόχειρα αυτή την απόκλιση στα νούμερα που του δίνει το σπριτ για το Γιάρις.
                                    Μια αρχική προσσέγγιση είναι αυτή.
                                    Από το να ρωτάει τον άλλο, που δεν γνωρίζει πως οδηγάει και που, νομίζω είναι καλύτερη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Το δικό μου c4 με τον 1,6 που κάνει διαδρομές κοντινές από την σύζυγο των 2-3-4 χλμ μέσα στην πόλη, έχει 11 λίτρα κατανάλωση.

                                      Αλλά με 5000 χλμ τον χρόνο δεν πειράζει. 😁

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • ataim
                                        ataim @hountalas last edited by ataim

                                        @hountalas said in 2020 Toyota Yaris:

                                        @dstou said in 2020 Toyota Yaris:

                                        Η κατανάλωση δεν είναι 7σφράγιστο μυστικό σε ένα κουβαδάκι, οποιοσδήποτε μπορεί να τη διαπιστώσει. Να πω δεν γνωρίζουμε τι καίει ένα Βευρόν πάνω από τα 250 χαω, να το δεχτώ.

                                        7σφραγιστο μυστικό όχι φυσικά.
                                        7διαφορετικες απόψεις για τις ίδιες συνθήκες είναι όμως!

                                        Αν κάνεις μια απόσταση πχ 1km με σταθερή ταχύτητα 140km/hr θα έχεις κατανάλωση 6λ/100

                                        Αν προσπαθήσεις να κάνεις την διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη και στο τέλος το τρίπ κομπιούτερ να σου δείξει μέση 140km/hr θα έχεις μέση 7λ/100

                                        Αν ξεκινήσεις από Αθήνα για Θεσσαλονίκη και στην διαδρομή όπου έχεις δυνατότητα χτυπάς 130-140 θα έχεις μεση κατανάλωση γύρω στα 5λ/100κμ

                                        Τέλος δεν καταλαβαίνω γιατί το ενδιαφέρον για αυτές τις συνθήκες, θα κάψει λίγο λιγότερο από το απλό θερμικό, ας πούμε 10 τοις εκατό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • V
                                          v_a @hountalas last edited by

                                          @hountalas said in 2020 Toyota Yaris:

                                          Ίσως τα μόνα αυτοκίνητα που δεν ξέρουμε ακόμα πόσο καίνε σε ταχύτητες άνω των 120χλμ!
                                          Έχω φτάσει σε σημείο να νοικιάσω για ένα σκ κάποιο από τα πολυσυζητημένα για να δω τι παίζει. Ακόμα δεν το έχω κάνει γιατί δεν είναι και τσάμπα!

                                          Αθήνα Θεσσαλονίκη, με φουλ φόρτωμα, και ταχύτητες νορμάλ, δηλ 110,120 μιν και ανοίγματα στα 130-150, προσωπικά έχω γράψει 5.6 λτ/100km.
                                          Στα 140 σταθερά δε ξέρω, και δε ξέρω αν υπάρχει τέτοιο σημείο στην Ελλάδα να διατηρήσεις τέτοια ταχύτητα για πάνω από μισή ώρα. Και να υπάρχει, εγώ προσωπικά δεν το κάνω. Όλο και κάτι θα σε κόψει, διόδια, κούραση, ένα τσιγάρο.

                                          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • V
                                            v_a last edited by

                                            Με όλο το σεβασμό, τέτοια ερωτήματα τα θεωρώ ανούσια.
                                            Τι με νοιάζει πόσο καιει στα 120, 150 όταν αυτές οι αποστάσεις αποτελούν το 5% της ετήσιας οδήγησής σου ;
                                            Προτιμώ να είμαι καλυμμένος στο υπόλοιπο 95% 😉
                                            Τώρα, αν η δουλειά σου είναι να γυροφέρνεις στις Εθνικές, με τα φώτα νυσταγμένα και βαριά, δεν παίρνεις υβριδικό, παίρνεις diesel.

                                            K 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 120 / 128
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr