-
@imr said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ntinaras said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@imr said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σκεφτομαι να παρω ενα μικρο για κινηση μεσα στην πολη.
Ιδανικα θα ηθελα να κινειται δακτυλιο με τα σημερινα δεδομενα (αλλιως οκ παω μονα ζυγα με το αλλο αυτοκινητο) για ~1300 χιλιομετρα τον μηνα
Ειμαι στα παρακατω:
Μικρο 1000ρι βενζινης , κοστος αγορας στα 6-7, μηνιαιο κοστος ~120ευρω
Μικρο cng (Panda/up) κοστος στα 8, μηνιαιο κοστος ~ 65ευρω
Μικρο ηλεκτρικο (dacia spring κτλ), κοστος ~13, μηνιαιο κοστος 40 ευρω.Οπως το σκεφτομαι το φυσικο ειναι η καλυτερη επιλογη, για να καλυψω την διαφορα του ηλεκτρικου θα θελω περιπου 13 χρονια
13k βγαινει με την επιδοτηση?
τοσο λιγο? 18k βλεπω εχει στη σελιδα
εγω σκεφτομουνα το fiat 500e για κατι αντιστοιχο. Βγαινει στα 21k η πιο φτηνη εκδοση με την επιδοτηση.Ναι καινουργιο τοσο βγαινει
Κοιταζα και εισαγωγη ελαφρως μεταχ που ισως βρισκεις με 15. Η καποιο leaf πιο παλιο.που το βρισκεις τοσο? ενα λινκ παρακαλω!
-
@otso said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε πίλιου και ταξιδευτή , και κυρίως ταξιδευτή ,( γιατί του πίλιου εκτός από τα πρώτα 50 χιλιόμετρα που είναι κατάβαση, σε κάποια σημεία το λες και ελεύθερη πτώση βέβαια, τα υπόλοιπα είναι και κάπως επίπεδη διαδρομή με λίγες υψομετρικές , εσένα ταξιδευτή το Λίμνη Πλαστήρα - Πύλη είναι κάθοδος στο 80 % της διαδρομής) , ας μη γινόμαστε και εμείς οι τρατοκάτοχοι , τογιοταίαι ( χωρίς παρεξήγηση) .....
Με 400 κιλά επιβάτες , αυτό κι αν δεν είναι ελεύθερη πτωση
Με 15 ε το κιλο μεσο ορο εχουμε αξια κρεατος 6.000ε
Μιλάμε για ζωντανά οπότε η τιμή κιλού πάει στο 1/4 από την λιανική πώλησης... Μέσα θα μπούμε με τα σφαχτικά
-
@yem said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@otso said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε πίλιου και ταξιδευτή , και κυρίως ταξιδευτή ,( γιατί του πίλιου εκτός από τα πρώτα 50 χιλιόμετρα που είναι κατάβαση, σε κάποια σημεία το λες και ελεύθερη πτώση βέβαια, τα υπόλοιπα είναι και κάπως επίπεδη διαδρομή με λίγες υψομετρικές , εσένα ταξιδευτή το Λίμνη Πλαστήρα - Πύλη είναι κάθοδος στο 80 % της διαδρομής) , ας μη γινόμαστε και εμείς οι τρατοκάτοχοι , τογιοταίαι ( χωρίς παρεξήγηση) .....
Με 400 κιλά επιβάτες , αυτό κι αν δεν είναι ελεύθερη πτωση
Με 15 ε το κιλο μεσο ορο εχουμε αξια κρεατος 6.000ε
Μιλάμε για ζωντανά οπότε η τιμή κιλού πάει στο 1/4 από την λιανική πώλησης... Μέσα θα μπούμε με τα σφαχτικά
Οντως , και τωρα καταλαβαινω τους κτηνοτροφους
απονεμομεν χαρη λοιπον, οπως οι αμερικλανοι προεδροι στις γαλοπουλες την ημερα των ευχαριστηριων. -
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Επειδή τα λέμε όλα και δεν φανμποήζουμε, απόδραση για λίγη δροσιά 2 βράδια στη Πίνδο.
Επιστροφή σε χαλαρό ρυθμό:Το "κακό" της υπόθεσης: ο tdi αποφάσισε ότι μετά από 200χλμ, η κατάλληλη στιγμή για αναγέννηση του dpf ήταν στρίβοντας για το σπίτι και παρκάροντας... ώστε να χρειαστεί αναμονή στο ρελαντί για να σταματήσει χθες το βράδυ και να συνεχίσει η αναγέννηση, φερστ θινγκ ιν δα μόρνινγκ, Ντοητσλαντ ουμπα αλες...
δεν θες να ξερεις τι θα "εκαιγε" ηλεκτρικο σε επιστροφη απο βουνο. Θα εβαζες τα κλαματα
Το γνωρίζω.
Αλλά:
Το πρωί είχα κάνει 100χλμ, γύρισα σπίτι απογευματακι και αποφασίσαμε αντί για μπάνιο στη θάλασσα (50χλμ πήγαινε-έλα) να πάμε βουνό να διανυκτερευσουμε (400χλμ πήγαινε-έλα) και βλέπουμε... και να γυρίσουμε το άλλο βράδυ και το πρωί στο δρόμο πάλι.ΑΝ είχα Τέσλα που το ζαχαρώνω, θα μπορούσαμε να σταματήσουμε Λάρισα στο Mediamarkt να φορτισουμε.
Το μόνο Τέσλα όμως που μπορεί να περάσει να μπει στο οικόπεδο μας, με το ζόρι, είναι το Υ, το 3 δεν...
Οπότε μιλάμε για 50τοσα χιλιάρικα τουλάχιστον.
Και σε δημόσιο φορτιστή, μία η άλλη με το ντίζελ, οπότε μας μένουν τα 50 χιλιάρικα και οι αναμονες φόρτισης.Φαύλος κύκλος...
Από βδομάδα όμως, ίσως πάω να δω το ΨΨ.
ΑΝ χωράμε, δεν αποκλείεται -
@otso said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε πίλιου και ταξιδευτή , και κυρίως ταξιδευτή ,( γιατί του πίλιου εκτός από τα πρώτα 50 χιλιόμετρα που είναι κατάβαση, σε κάποια σημεία το λες και ελεύθερη πτώση βέβαια, τα υπόλοιπα είναι και κάπως επίπεδη διαδρομή με λίγες υψομετρικές , εσένα ταξιδευτή το Λίμνη Πλαστήρα - Πύλη είναι κάθοδος στο 80 % της διαδρομής) , ας μη γινόμαστε και εμείς οι τρατοκάτοχοι , τογιοταίαι ( χωρίς παρεξήγηση) .....
Με 400 κιλά επιβάτες , αυτό κι αν δεν είναι ελεύθερη πτωση
Με 15 ε το κιλο μεσο ορο εχουμε αξια κρεατος 6.000ε
30 το κιλό, γιατί είμαστε φιλέτα...
-
@yem said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@otso said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε πίλιου και ταξιδευτή , και κυρίως ταξιδευτή ,( γιατί του πίλιου εκτός από τα πρώτα 50 χιλιόμετρα που είναι κατάβαση, σε κάποια σημεία το λες και ελεύθερη πτώση βέβαια, τα υπόλοιπα είναι και κάπως επίπεδη διαδρομή με λίγες υψομετρικές , εσένα ταξιδευτή το Λίμνη Πλαστήρα - Πύλη είναι κάθοδος στο 80 % της διαδρομής) , ας μη γινόμαστε και εμείς οι τρατοκάτοχοι , τογιοταίαι ( χωρίς παρεξήγηση) .....
Με 400 κιλά επιβάτες , αυτό κι αν δεν είναι ελεύθερη πτωση
Με 15 ε το κιλο μεσο ορο εχουμε αξια κρεατος 6.000ε
Μιλάμε για ζωντανά οπότε η τιμή κιλού πάει στο 1/4 από την λιανική πώλησης... Μέσα θα μπούμε με τα σφαχτικά
Πως φαίνεται ο ειδικός...
-
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε πίλιου και ταξιδευτή , και κυρίως ταξιδευτή ,( γιατί του πίλιου εκτός από τα πρώτα 50 χιλιόμετρα που είναι κατάβαση, σε κάποια σημεία το λες και ελεύθερη πτώση βέβαια, τα υπόλοιπα είναι και κάπως επίπεδη διαδρομή με λίγες υψομετρικές , εσένα ταξιδευτή το Λίμνη Πλαστήρα - Πύλη είναι κάθοδος στο 80 % της διαδρομής) , ας μη γινόμαστε και εμείς οι τρατοκάτοχοι , τογιοταίαι ( χωρίς παρεξήγηση) .....
Λοιπόν να το δούμε όλο το κομμάτι της εκδρομής εκείνης
Χαλάνδρι - κέντρο Καρδίτσας 283,1 χαω , 6,1 λ/100 μωτ 109 χαω
Κέντρο Καρδίτσας - Φράγμα λίμνης Πλαστήρα που είναι όλο ανάβαση 32,4 χλμ 8,2 λ/100.
Φράγμα λίμνης μέχρι την πλάζ της λίμνης, επίσης ορεινό κομμάτι 18,6 χλμ 6,1 λ/100.
Πλάζ λίμνης - Πύλη 57,3 χαω 3,7 λ/100
Πύλη - κέντρο Τρικάλων 20,7 χλμ 4,1 λ/100.
Κέντρο Τρικάλων - κέντρο Καρδίτσας 24,6 χαω 4 λ/100
Κέντρο Καρδίτσας - Μοναστήρι Βαρλάαμ Μετέωρα, αρκετή ανάβαση 70,9 χλμ 4,8 λ/100
Μετέωρα - ΣΕΑ Αταλάντης 201,8 χαω 5,9 λ/100 100,2 μωτ.
ΣΕΑ Αταλάντης - Χαλάνδρι 135,2 χαω 5,8 λ/100 . Εδώ έπεσα σε μεγάλη κίνηση στην Αθήνα , ήταν 5 το απόγευμα και έκανα μία ώρα με παρακάμψεις από έξοδο Βαρυμπόπης μέχρι το Χαλάνδρι οπότε η μωτ έπεσε στα 67,6 χαω.Σύνολο της εκδρομής 3 ημερών με κάτι τοπικά, σχεδόν 900 χλμ.
η μέση κατανάλωση πρέπει να είναι κάπου στα 5,5 λ/100 δηλαδή κάπου 70 ευρώ.
Τα διόδια κάπου στα 45 ευρώ...
Νομίζω καλά είναι.
Και μεταξύ μας η αίσθηση του Αθήνα - Μονή Βαρλάαμ χαλαρά χωρίς ανάγκη ανεφοδιασμού και να έχεις και αρκετά χλμ ακόμα , είναι μία αίσθηση που το ηλεκτρικό δεν το έχει και δεν θα το έχει για αρκετό καιρό ακόμα.
Επ΄ ευκαιρία να ενημερώσω, ότι άλλαξα την καδένα από 7άρα σε 8άρα εντός εγγύησης, αφού σκέφτομαι να το κρατήσω αρκετά το ντιζελάκι και ίσως κάποια στιγμή δω ένα ηλεκτρικό πόλης, περιμένοντας τις τιμές των νέων 3 και Πάντα, που λογικά λόγω σχήματος θα με χωράνε άνετα.
-
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ασχολίαστο...
https://www.facebook.com/100089450995446/videos/859498946088506?locale=el_GR
Ε όχι, να το σχολιάσουμε. Δεν είδα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εγώ στο κατάστρωμα. Εκτός αν πιστεύεις αμάσητα όλα όσα βλέπεις στο νετ.
-
-
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε πίλιου και ταξιδευτή , και κυρίως ταξιδευτή ,( γιατί του πίλιου εκτός από τα πρώτα 50 χιλιόμετρα που είναι κατάβαση, σε κάποια σημεία το λες και ελεύθερη πτώση βέβαια, τα υπόλοιπα είναι και κάπως επίπεδη διαδρομή με λίγες υψομετρικές , εσένα ταξιδευτή το Λίμνη Πλαστήρα - Πύλη είναι κάθοδος στο 80 % της διαδρομής) , ας μη γινόμαστε και εμείς οι τρατοκάτοχοι , τογιοταίαι ( χωρίς παρεξήγηση) .....
Εννοείται ότι το ποσταρισμα είχε και ρόλο τογιοταίου τρολαρισματος.
Είναι σαν τα ανέκδοτα με ψαράδες, όσο το χοντραινουν αυτοί τόσο κι εμείς!
Άλλωστε, έχω δηλώσει πως λόγω κάποιων καθυστερησεων και αβεβαιωτητων της ηλεκτροκίνησης, από προχθές που ανακάλυψα πως η υπερπλήρης βασική 1.8 ΨΨ έχει 30 χιλιάρικα (και φαίνεται να είναι πολλές φορές καλύτερο αμάξι απ τα ντίζελ μου), περιμένω ένα τυπικό τεστ ντραηβ για να βαλω παραγγελία, αντί για βαγκον...
Τότε να δεις τρολαρισμα, θα κάνουμε τα 3, 2 (κόμμα επτά)...(Πολλές φορές έχω δώσει σοβαρά στοιχεία, με τη μέση ετήσια του ερκρος στα 5.5λτ και μεγάλου σενταν +1λτ ντίζελ, νούμερα που μόνο υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ πιάνει)
-
Άμα έχεις πετρέλαιο με 5,5 γιατί να πας σε Ψψ;
Μόνο για την αυτοματίκλα. -
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε πίλιου και ταξιδευτή , και κυρίως ταξιδευτή ,( γιατί του πίλιου εκτός από τα πρώτα 50 χιλιόμετρα που είναι κατάβαση, σε κάποια σημεία το λες και ελεύθερη πτώση βέβαια, τα υπόλοιπα είναι και κάπως επίπεδη διαδρομή με λίγες υψομετρικές , εσένα ταξιδευτή το Λίμνη Πλαστήρα - Πύλη είναι κάθοδος στο 80 % της διαδρομής) , ας μη γινόμαστε και εμείς οι τρατοκάτοχοι , τογιοταίαι ( χωρίς παρεξήγηση) .....
Λοιπόν να το δούμε όλο το κομμάτι της εκδρομής εκείνης
Χαλάνδρι - κέντρο Καρδίτσας 283,1 χαω , 6,1 λ/100 μωτ 109 χαω
Κέντρο Καρδίτσας - Φράγμα λίμνης Πλαστήρα που είναι όλο ανάβαση 32,4 χλμ 8,2 λ/100.
Φράγμα λίμνης μέχρι την πλάζ της λίμνης, επίσης ορεινό κομμάτι 18,6 χλμ 6,1 λ/100.
Πλάζ λίμνης - Πύλη 57,3 χαω 3,7 λ/100
Πύλη - κέντρο Τρικάλων 20,7 χλμ 4,1 λ/100.
Κέντρο Τρικάλων - κέντρο Καρδίτσας 24,6 χαω 4 λ/100
Κέντρο Καρδίτσας - Μοναστήρι Βαρλάαμ Μετέωρα, αρκετή ανάβαση 70,9 χλμ 4,8 λ/100
Μετέωρα - ΣΕΑ Αταλάντης 201,8 χαω 5,9 λ/100 100,2 μωτ.
ΣΕΑ Αταλάντης - Χαλάνδρι 135,2 χαω 5,8 λ/100 . Εδώ έπεσα σε μεγάλη κίνηση στην Αθήνα , ήταν 5 το απόγευμα και έκανα μία ώρα με παρακάμψεις από έξοδο Βαρυμπόπης μέχρι το Χαλάνδρι οπότε η μωτ έπεσε στα 67,6 χαω.Σύνολο της εκδρομής 3 ημερών με κάτι τοπικά, σχεδόν 900 χλμ.
η μέση κατανάλωση πρέπει να είναι κάπου στα 5,5 λ/100 δηλαδή κάπου 70 ευρώ.
Τα διόδια κάπου στα 45 ευρώ...
Νομίζω καλά είναι.
Και μεταξύ μας η αίσθηση του Αθήνα - Μονή Βαρλάαμ χαλαρά χωρίς ανάγκη ανεφοδιασμού και να έχεις και αρκετά χλμ ακόμα , είναι μία αίσθηση που το ηλεκτρικό δεν το έχει και δεν θα το έχει για αρκετό καιρό ακόμα.
Επ΄ ευκαιρία να ενημερώσω, ότι άλλαξα την καδένα από 7άρα σε 8άρα εντός εγγύησης, αφού σκέφτομαι να το κρατήσω αρκετά το ντιζελάκι και ίσως κάποια στιγμή δω ένα ηλεκτρικό πόλης, περιμένοντας τις τιμές των νέων 3 και Πάντα, που λογικά λόγω σχήματος θα με χωράνε άνετα.
Θα περίμενα μικρότερη κατανάλωση από diesel.
Όταν ανέβηκα Καρδίτσα πριν μερικούς μήνες έκαψα στη διαδρομή Βραχάτι - Θήβα - Καρδίτσα 5.8 και στον γυρισμό 5.6
Μαζί με κάτι βόλτες που έκανα εκεί σε Μουζάκι , Λίμνη Πλαστήρα και Φράγμα λίμνης υπολόγισα χοντρικά ότι έκαψα 80 - 85€.
Άρα και η βενζινούλα καλά τα πηγαίνει σε εθνικό - επαρχιακό.
Τα είχα ανεβάσει στο νήμα του i30. -
Τι είναι το ΨΨ;
-
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τι είναι το ΨΨ;
Ψορόλλα Ψρος
-
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ασχολίαστο...
https://www.facebook.com/100089450995446/videos/859498946088506?locale=el_GR
Ε όχι, να το σχολιάσουμε. Δεν είδα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εγώ στο κατάστρωμα. Εκτός αν πιστεύεις αμάσητα όλα όσα βλέπεις στο νετ.
Το ανέβασε η ΠΕΝΕΝ, τι να πω εγώ ?
-
@dstou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Άμα έχεις πετρέλαιο με 5,5 γιατί να πας σε Ψψ;
Μόνο για την αυτοματίκλα.Αυτόματο έχει και το αιρκρος.
Προφανώς θέλει μεγαλύτερους χώρους.
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ασχολίαστο...
https://www.facebook.com/100089450995446/videos/859498946088506?locale=el_GR
Ε όχι, να το σχολιάσουμε. Δεν είδα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εγώ στο κατάστρωμα. Εκτός αν πιστεύεις αμάσητα όλα όσα βλέπεις στο νετ.
Το ανέβασε η ΠΕΝΕΝ, τι να πω εγώ ?
Ίσως ότι πρέπει να δουν οφθαλμίατρο
-
Άμα δεν κινείσαι κυρίως σε πόλη με κίνηση δεν έχεις λόγο να πάρεις ΨΨ αντί ντίζελ, παρά μόνο για να ξεχάσεις τα συνεργεία και να παππουδεψεις.
-
Και ποιό αξιοπρεπές ντίζελ έχει μείνει στην αγορά?
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά