-
Μα οι ρύποι είναι κατανάλωση. Απλώς στο φάσμα που βελτιώνουν την καύση μειώνουν ρύπους και κατανάλωση.
Υπάρχει όμως και περίπτωση να αυξάνουν άλλους ρύπους όπως τα Nox τα οποία εμφανίζονται σε κάποιες θερμοκρασίες καύσης.
Όποτε οι κατασκευαστές προσπαθούν να ισορροπήσουν ανάμεσα σε ρύπους και κατανάλωση. Εκεί βοηθά το mild hybrid
-
@ntinaras said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@imr said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σκεφτομαι να παρω ενα μικρο για κινηση μεσα στην πολη.
Ιδανικα θα ηθελα να κινειται δακτυλιο με τα σημερινα δεδομενα (αλλιως οκ παω μονα ζυγα με το αλλο αυτοκινητο) για ~1300 χιλιομετρα τον μηνα
Ειμαι στα παρακατω:
Μικρο 1000ρι βενζινης , κοστος αγορας στα 6-7, μηνιαιο κοστος ~120ευρω
Μικρο cng (Panda/up) κοστος στα 8, μηνιαιο κοστος ~ 65ευρω
Μικρο ηλεκτρικο (dacia spring κτλ), κοστος ~13, μηνιαιο κοστος 40 ευρω.Οπως το σκεφτομαι το φυσικο ειναι η καλυτερη επιλογη, για να καλυψω την διαφορα του ηλεκτρικου θα θελω περιπου 13 χρονια
13k βγαινει με την επιδοτηση?
τοσο λιγο? 18k βλεπω εχει στη σελιδα
εγω σκεφτομουνα το fiat 500e για κατι αντιστοιχο. Βγαινει στα 21k η πιο φτηνη εκδοση με την επιδοτηση.Ναι καινουργιο τοσο βγαινει
Κοιταζα και εισαγωγη ελαφρως μεταχ που ισως βρισκεις με 15. Η καποιο leaf πιο παλιο. -
Ορεινή βόλτα και κάμπος από Λίμνη Πλαστήρα στην Πύλη Τρικάλων...
5,5 ευρώ τα 100 χλμ...
Με πλήρες σχεδόν φορτίο το αμαξάκι, κοντά στα 400 κιλά, καθώς είμαστε 4 άτομα, αλλά οι δύο άνω του 1,90 και κιλάκια...
-
@williamg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τα φορτηγά συνεχίζουν να χρησιμοποιούν πετρέλαιο και δεν έχει μειωθεί η ζήτηση του εκεί.
Επίσης έχουν αλλάξει οι κανονισμοί για τα πλοία οπότε χρειάζονται πιο καθαρό πετρέλαιο στα ευρωπαικά νερά σε σχέση με παλιότερα οπότε κάτι θα πάει και εκεί.Χμ, σωστο για τα πλοια, αυτο μεταθετει το προβλημα τους στο μπανκερ/μαζουτ(?) ομως (το προτελευταιο αποσταγμα πριν την ασφαλτο αν τα ξερω καλα). Τωρα θα τους μενει απουλητο αυτο.
Στα φορτηγα δεν θα γινει μεταβαση επισης απο ντιζελ σε ηλεκτρικα?
Θα γίνει. Απλά αυτό που είναι να γίνει στα αμάξια μεταξύ 2030-2035 στα φορτηγά θα γίνει μεταξύ 2035-2045. Και τα φορτηγά είναι 99 % πετρέλαιο και τα χρησιμοποιούν μέχρι να διαλυθούν εντελώς οπότε η ζήτηση εκεί μάλλον θα μειωθεί πιο αργά. Και αν μειωθεί η ζήτηση θα μειωθεί και η παραγωγή αργού πετρελαίου, ήδη οι προβλέψεις λένε για peak ζήτησης μέσα στην 10 ετία και μετά πτώση.
Το μαζούτ συνεχίζει να υπάρχει, ελάχιστες χώρες έχουν κανονισμούς για αυτά και στην μέση του ωκεανού κανείς δεν ενδιαφέρεται.
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@williamg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Στα φορτηγα δεν θα γινει μεταβαση επισης απο ντιζελ σε ηλεκτρικα?
Με τα σημερινά δεδομένα , εκτός των αστικών και περιαστικών μεταφορών , φαντάζει απίστευτα δύσκολο. Οι μεταφορές εκτός της ανάγκης τεράστιας αυτονομίας , απαιτούν και προσαρμογή στα δεδομένα του ωραρίου , οπότε πολύ δύσκολο το εγχείρημα.
Εντύπωση πάντως μου προκαλεί ότι καμία κατασκευάστρια φορτηγών δεν έχει παρουσιάσει λύση με mild hybrid κινητήρες. Ή δεν εμπιστεύονται τη λύση από αξιοπιστία ή δεν είναι αποδοτική στο φάσμα λειτουργίας του κινητήρα ή προσθέτει βάρος σε οχήματα που πρέπει να έχουν συγκεκριμένο μέγιστο ( οπότε ρίχνει το ωφέλιμο ) ή όλα τα παραπάνω ή δε ξέρω και εγώ τι άλλο.
Υπάρχουν υβριδικά φορτηγά, αυτά που είναι για μέσα στις πόλεις, τροφοδοσία κ.τ.λ. το mild σύστημα όπου έχει εφαρμοστεί είναι για να ζεσταίνει τα καυσαέρια στο ρελαντί μέ ηλεκτρική θερμάστρα (Cummins).
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ορεινή βόλτα και κάμπος από Λίμνη Πλαστήρα στην Πύλη Τρικάλων...
5,5 ευρώ τα 100 χλμ...
Με πλήρες σχεδόν φορτίο το αμαξάκι, κοντά στα 400 κιλά, καθώς είμαστε 4 άτομα, αλλά οι δύο άνω του 1,90 και κιλάκια...
Βλέπουμε εδώ κύριοι εδώ ποιοι πήραν το #thessalia_pass μάλιστα...αυτοι είστε, μονοφαγαδες, μην φάει και κανένας άλλος!
-
Ρε πίλιου και ταξιδευτή , και κυρίως ταξιδευτή ,( γιατί του πίλιου εκτός από τα πρώτα 50 χιλιόμετρα που είναι κατάβαση, σε κάποια σημεία το λες και ελεύθερη πτώση βέβαια, τα υπόλοιπα είναι και κάπως επίπεδη διαδρομή με λίγες υψομετρικές , εσένα ταξιδευτή το Λίμνη Πλαστήρα - Πύλη είναι κάθοδος στο 80 % της διαδρομής) , ας μη γινόμαστε και εμείς οι τρατοκάτοχοι , τογιοταίαι ( χωρίς παρεξήγηση) .....
-
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε πίλιου και ταξιδευτή , και κυρίως ταξιδευτή ,( γιατί του πίλιου εκτός από τα πρώτα 50 χιλιόμετρα που είναι κατάβαση, σε κάποια σημεία το λες και ελεύθερη πτώση βέβαια, τα υπόλοιπα είναι και κάπως επίπεδη διαδρομή με λίγες υψομετρικές , εσένα ταξιδευτή το Λίμνη Πλαστήρα - Πύλη είναι κάθοδος στο 80 % της διαδρομής) , ας μη γινόμαστε και εμείς οι τρατοκάτοχοι , τογιοταίαι ( χωρίς παρεξήγηση) .....
Με 400 κιλά επιβάτες , αυτό κι αν δεν είναι ελεύθερη πτωση
-
Τι περιμένεις; Παραπληροφόρηση και διαστρέβλωση της πραγματικότητας για να εξυπηρετήσει ένα αφήγημα.
Είμαι ο καλύτερος πωλητής που είχε το φόρουμ
Έχει διδακτορικό σε αυτό. Στα αλλά απαξιεί κάθε επιστήμη. -
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε πίλιου και ταξιδευτή , και κυρίως ταξιδευτή ,( γιατί του πίλιου εκτός από τα πρώτα 50 χιλιόμετρα που είναι κατάβαση, σε κάποια σημεία το λες και ελεύθερη πτώση βέβαια, τα υπόλοιπα είναι και κάπως επίπεδη διαδρομή με λίγες υψομετρικές , εσένα ταξιδευτή το Λίμνη Πλαστήρα - Πύλη είναι κάθοδος στο 80 % της διαδρομής) , ας μη γινόμαστε και εμείς οι τρατοκάτοχοι , τογιοταίαι ( χωρίς παρεξήγηση) .....
Με 400 κιλά επιβάτες , αυτό κι αν δεν είναι ελεύθερη πτωση
Με 15 ε το κιλο μεσο ορο εχουμε αξια κρεατος 6.000ε
-
@imr said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ntinaras said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@imr said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σκεφτομαι να παρω ενα μικρο για κινηση μεσα στην πολη.
Ιδανικα θα ηθελα να κινειται δακτυλιο με τα σημερινα δεδομενα (αλλιως οκ παω μονα ζυγα με το αλλο αυτοκινητο) για ~1300 χιλιομετρα τον μηνα
Ειμαι στα παρακατω:
Μικρο 1000ρι βενζινης , κοστος αγορας στα 6-7, μηνιαιο κοστος ~120ευρω
Μικρο cng (Panda/up) κοστος στα 8, μηνιαιο κοστος ~ 65ευρω
Μικρο ηλεκτρικο (dacia spring κτλ), κοστος ~13, μηνιαιο κοστος 40 ευρω.Οπως το σκεφτομαι το φυσικο ειναι η καλυτερη επιλογη, για να καλυψω την διαφορα του ηλεκτρικου θα θελω περιπου 13 χρονια
13k βγαινει με την επιδοτηση?
τοσο λιγο? 18k βλεπω εχει στη σελιδα
εγω σκεφτομουνα το fiat 500e για κατι αντιστοιχο. Βγαινει στα 21k η πιο φτηνη εκδοση με την επιδοτηση.Ναι καινουργιο τοσο βγαινει
Κοιταζα και εισαγωγη ελαφρως μεταχ που ισως βρισκεις με 15. Η καποιο leaf πιο παλιο.που το βρισκεις τοσο? ενα λινκ παρακαλω!
-
@otso said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε πίλιου και ταξιδευτή , και κυρίως ταξιδευτή ,( γιατί του πίλιου εκτός από τα πρώτα 50 χιλιόμετρα που είναι κατάβαση, σε κάποια σημεία το λες και ελεύθερη πτώση βέβαια, τα υπόλοιπα είναι και κάπως επίπεδη διαδρομή με λίγες υψομετρικές , εσένα ταξιδευτή το Λίμνη Πλαστήρα - Πύλη είναι κάθοδος στο 80 % της διαδρομής) , ας μη γινόμαστε και εμείς οι τρατοκάτοχοι , τογιοταίαι ( χωρίς παρεξήγηση) .....
Με 400 κιλά επιβάτες , αυτό κι αν δεν είναι ελεύθερη πτωση
Με 15 ε το κιλο μεσο ορο εχουμε αξια κρεατος 6.000ε
Μιλάμε για ζωντανά οπότε η τιμή κιλού πάει στο 1/4 από την λιανική πώλησης... Μέσα θα μπούμε με τα σφαχτικά
-
@yem said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@otso said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε πίλιου και ταξιδευτή , και κυρίως ταξιδευτή ,( γιατί του πίλιου εκτός από τα πρώτα 50 χιλιόμετρα που είναι κατάβαση, σε κάποια σημεία το λες και ελεύθερη πτώση βέβαια, τα υπόλοιπα είναι και κάπως επίπεδη διαδρομή με λίγες υψομετρικές , εσένα ταξιδευτή το Λίμνη Πλαστήρα - Πύλη είναι κάθοδος στο 80 % της διαδρομής) , ας μη γινόμαστε και εμείς οι τρατοκάτοχοι , τογιοταίαι ( χωρίς παρεξήγηση) .....
Με 400 κιλά επιβάτες , αυτό κι αν δεν είναι ελεύθερη πτωση
Με 15 ε το κιλο μεσο ορο εχουμε αξια κρεατος 6.000ε
Μιλάμε για ζωντανά οπότε η τιμή κιλού πάει στο 1/4 από την λιανική πώλησης... Μέσα θα μπούμε με τα σφαχτικά
Οντως , και τωρα καταλαβαινω τους κτηνοτροφους
απονεμομεν χαρη λοιπον, οπως οι αμερικλανοι προεδροι στις γαλοπουλες την ημερα των ευχαριστηριων. -
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Επειδή τα λέμε όλα και δεν φανμποήζουμε, απόδραση για λίγη δροσιά 2 βράδια στη Πίνδο.
Επιστροφή σε χαλαρό ρυθμό:Το "κακό" της υπόθεσης: ο tdi αποφάσισε ότι μετά από 200χλμ, η κατάλληλη στιγμή για αναγέννηση του dpf ήταν στρίβοντας για το σπίτι και παρκάροντας... ώστε να χρειαστεί αναμονή στο ρελαντί για να σταματήσει χθες το βράδυ και να συνεχίσει η αναγέννηση, φερστ θινγκ ιν δα μόρνινγκ, Ντοητσλαντ ουμπα αλες...
δεν θες να ξερεις τι θα "εκαιγε" ηλεκτρικο σε επιστροφη απο βουνο. Θα εβαζες τα κλαματα
Το γνωρίζω.
Αλλά:
Το πρωί είχα κάνει 100χλμ, γύρισα σπίτι απογευματακι και αποφασίσαμε αντί για μπάνιο στη θάλασσα (50χλμ πήγαινε-έλα) να πάμε βουνό να διανυκτερευσουμε (400χλμ πήγαινε-έλα) και βλέπουμε... και να γυρίσουμε το άλλο βράδυ και το πρωί στο δρόμο πάλι.ΑΝ είχα Τέσλα που το ζαχαρώνω, θα μπορούσαμε να σταματήσουμε Λάρισα στο Mediamarkt να φορτισουμε.
Το μόνο Τέσλα όμως που μπορεί να περάσει να μπει στο οικόπεδο μας, με το ζόρι, είναι το Υ, το 3 δεν...
Οπότε μιλάμε για 50τοσα χιλιάρικα τουλάχιστον.
Και σε δημόσιο φορτιστή, μία η άλλη με το ντίζελ, οπότε μας μένουν τα 50 χιλιάρικα και οι αναμονες φόρτισης.Φαύλος κύκλος...
Από βδομάδα όμως, ίσως πάω να δω το ΨΨ.
ΑΝ χωράμε, δεν αποκλείεται -
@otso said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε πίλιου και ταξιδευτή , και κυρίως ταξιδευτή ,( γιατί του πίλιου εκτός από τα πρώτα 50 χιλιόμετρα που είναι κατάβαση, σε κάποια σημεία το λες και ελεύθερη πτώση βέβαια, τα υπόλοιπα είναι και κάπως επίπεδη διαδρομή με λίγες υψομετρικές , εσένα ταξιδευτή το Λίμνη Πλαστήρα - Πύλη είναι κάθοδος στο 80 % της διαδρομής) , ας μη γινόμαστε και εμείς οι τρατοκάτοχοι , τογιοταίαι ( χωρίς παρεξήγηση) .....
Με 400 κιλά επιβάτες , αυτό κι αν δεν είναι ελεύθερη πτωση
Με 15 ε το κιλο μεσο ορο εχουμε αξια κρεατος 6.000ε
30 το κιλό, γιατί είμαστε φιλέτα...
-
@yem said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@otso said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε πίλιου και ταξιδευτή , και κυρίως ταξιδευτή ,( γιατί του πίλιου εκτός από τα πρώτα 50 χιλιόμετρα που είναι κατάβαση, σε κάποια σημεία το λες και ελεύθερη πτώση βέβαια, τα υπόλοιπα είναι και κάπως επίπεδη διαδρομή με λίγες υψομετρικές , εσένα ταξιδευτή το Λίμνη Πλαστήρα - Πύλη είναι κάθοδος στο 80 % της διαδρομής) , ας μη γινόμαστε και εμείς οι τρατοκάτοχοι , τογιοταίαι ( χωρίς παρεξήγηση) .....
Με 400 κιλά επιβάτες , αυτό κι αν δεν είναι ελεύθερη πτωση
Με 15 ε το κιλο μεσο ορο εχουμε αξια κρεατος 6.000ε
Μιλάμε για ζωντανά οπότε η τιμή κιλού πάει στο 1/4 από την λιανική πώλησης... Μέσα θα μπούμε με τα σφαχτικά
Πως φαίνεται ο ειδικός...
-
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε πίλιου και ταξιδευτή , και κυρίως ταξιδευτή ,( γιατί του πίλιου εκτός από τα πρώτα 50 χιλιόμετρα που είναι κατάβαση, σε κάποια σημεία το λες και ελεύθερη πτώση βέβαια, τα υπόλοιπα είναι και κάπως επίπεδη διαδρομή με λίγες υψομετρικές , εσένα ταξιδευτή το Λίμνη Πλαστήρα - Πύλη είναι κάθοδος στο 80 % της διαδρομής) , ας μη γινόμαστε και εμείς οι τρατοκάτοχοι , τογιοταίαι ( χωρίς παρεξήγηση) .....
Λοιπόν να το δούμε όλο το κομμάτι της εκδρομής εκείνης
Χαλάνδρι - κέντρο Καρδίτσας 283,1 χαω , 6,1 λ/100 μωτ 109 χαω
Κέντρο Καρδίτσας - Φράγμα λίμνης Πλαστήρα που είναι όλο ανάβαση 32,4 χλμ 8,2 λ/100.
Φράγμα λίμνης μέχρι την πλάζ της λίμνης, επίσης ορεινό κομμάτι 18,6 χλμ 6,1 λ/100.
Πλάζ λίμνης - Πύλη 57,3 χαω 3,7 λ/100
Πύλη - κέντρο Τρικάλων 20,7 χλμ 4,1 λ/100.
Κέντρο Τρικάλων - κέντρο Καρδίτσας 24,6 χαω 4 λ/100
Κέντρο Καρδίτσας - Μοναστήρι Βαρλάαμ Μετέωρα, αρκετή ανάβαση 70,9 χλμ 4,8 λ/100
Μετέωρα - ΣΕΑ Αταλάντης 201,8 χαω 5,9 λ/100 100,2 μωτ.
ΣΕΑ Αταλάντης - Χαλάνδρι 135,2 χαω 5,8 λ/100 . Εδώ έπεσα σε μεγάλη κίνηση στην Αθήνα , ήταν 5 το απόγευμα και έκανα μία ώρα με παρακάμψεις από έξοδο Βαρυμπόπης μέχρι το Χαλάνδρι οπότε η μωτ έπεσε στα 67,6 χαω.Σύνολο της εκδρομής 3 ημερών με κάτι τοπικά, σχεδόν 900 χλμ.
η μέση κατανάλωση πρέπει να είναι κάπου στα 5,5 λ/100 δηλαδή κάπου 70 ευρώ.
Τα διόδια κάπου στα 45 ευρώ...
Νομίζω καλά είναι.
Και μεταξύ μας η αίσθηση του Αθήνα - Μονή Βαρλάαμ χαλαρά χωρίς ανάγκη ανεφοδιασμού και να έχεις και αρκετά χλμ ακόμα , είναι μία αίσθηση που το ηλεκτρικό δεν το έχει και δεν θα το έχει για αρκετό καιρό ακόμα.
Επ΄ ευκαιρία να ενημερώσω, ότι άλλαξα την καδένα από 7άρα σε 8άρα εντός εγγύησης, αφού σκέφτομαι να το κρατήσω αρκετά το ντιζελάκι και ίσως κάποια στιγμή δω ένα ηλεκτρικό πόλης, περιμένοντας τις τιμές των νέων 3 και Πάντα, που λογικά λόγω σχήματος θα με χωράνε άνετα.
-
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ασχολίαστο...
https://www.facebook.com/100089450995446/videos/859498946088506?locale=el_GR
Ε όχι, να το σχολιάσουμε. Δεν είδα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εγώ στο κατάστρωμα. Εκτός αν πιστεύεις αμάσητα όλα όσα βλέπεις στο νετ.
-
-
@civil357 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ρε πίλιου και ταξιδευτή , και κυρίως ταξιδευτή ,( γιατί του πίλιου εκτός από τα πρώτα 50 χιλιόμετρα που είναι κατάβαση, σε κάποια σημεία το λες και ελεύθερη πτώση βέβαια, τα υπόλοιπα είναι και κάπως επίπεδη διαδρομή με λίγες υψομετρικές , εσένα ταξιδευτή το Λίμνη Πλαστήρα - Πύλη είναι κάθοδος στο 80 % της διαδρομής) , ας μη γινόμαστε και εμείς οι τρατοκάτοχοι , τογιοταίαι ( χωρίς παρεξήγηση) .....
Εννοείται ότι το ποσταρισμα είχε και ρόλο τογιοταίου τρολαρισματος.
Είναι σαν τα ανέκδοτα με ψαράδες, όσο το χοντραινουν αυτοί τόσο κι εμείς!
Άλλωστε, έχω δηλώσει πως λόγω κάποιων καθυστερησεων και αβεβαιωτητων της ηλεκτροκίνησης, από προχθές που ανακάλυψα πως η υπερπλήρης βασική 1.8 ΨΨ έχει 30 χιλιάρικα (και φαίνεται να είναι πολλές φορές καλύτερο αμάξι απ τα ντίζελ μου), περιμένω ένα τυπικό τεστ ντραηβ για να βαλω παραγγελία, αντί για βαγκον...
Τότε να δεις τρολαρισμα, θα κάνουμε τα 3, 2 (κόμμα επτά)...(Πολλές φορές έχω δώσει σοβαρά στοιχεία, με τη μέση ετήσια του ερκρος στα 5.5λτ και μεγάλου σενταν +1λτ ντίζελ, νούμερα που μόνο υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ πιάνει)
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά