Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf MK 8
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf MK 8
    • 1
    • 2
    • 86
    • 87
    • 88
    • 89
    • 90
    • 104
    • 105
    • 88 / 105
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    109
    2087
    78260
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ad276 @sabas_thess last edited by

      @sabas_thess said in VW Golf MK 8:

      Άρα, όταν η αγορά δεν έχει μετατροπέα πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, τι κάνουμε; Ψάχνουμε τα λιγοστά μηχανικά που έχουν απομείνει ή "αποδεχόμαστε" τα CVT/e-CVT με το ζόρι; Δεν παίρνουμε ποτέ όχημα "για να μην πάθει κάτι"; Γιατί όντας σε συνεχή αναζήτηση αυτό έχω καταλάβει. Όλα κάπου πάσχουν!

      Τον κορεάτικο όμιλο τον είχαν αναγάγει σε πρωτοξάδερφο της Toyota εδώ μέσα και όταν ακολούθησα τις σελίδες των Tuscon/Sportage έπαψα να τα έχω υποψήφια. 1η - 2η ζημιά το dct και ένας θόρυβος μπροστά δεξιά στις κρύες εκκινήσεις (μη αντιμετωπίσημο όσο ακολουθούσα).
      Τα Nissan είναι Renault και αυτά έχουν θέμα με τα ηλεκτρολογικά (και το Arkana έχει έλλειψη ανταλλακτικών), τα Toyota ουσιαστικά δεν έχουν c-suv (με χώρους) για την Ελλάδα, ο VAG οξω αποδώ, τα Mazda 2λιτρα, τα PSA τελείωσαν με τον ιμάντα στο λάδι και εκαναν τον μετατροπέα dct οπότε πάλι σκατά, το Kuga έκοψε πολλαπλούς και ο 1.5t ecoboost σπάει καπάκι ("αλλά το 2019 το διόρθωσαν") και πάει λέγοντας.

      Θες να πάρεις αυτοκίνητο με 35k ταβάνι και δεν βρίσκεις με ηρεμία. Έχω χαζέψει, ειλικρινά. Στον καθένα κάτι του βρωμάει και εγώ είμαι αναποφάσιστος Ζυγός. Στο τέλος θα την ψωνίσω, θα οδηγήσω τα 3 υποψήφια και θα διαλέξω βάσει της αίσθησης που θα αποκομίσω την ημέρα του td και να πάει να γ@μηθεί για επιλογή, κουράστηκα....

      Το vd το οποίο επικαλέστηκα είναι το ακόλουθο:

      Youtube Video

      Ολη η αληθεια σε μια παραγραφο.....ευγε φιλε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • realzeus
        realzeus @sabas_thess last edited by

        @sabas_thess said in VW Golf MK 8:

        διαδρομή "Φρυγανιώτη"

        Πέρασα τις προάλλες από εκεί. Τρελή γλύστρα στις κατηφορικές φουρκέτες!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • V
          vagkirk last edited by

          Ναι βρε @sabas_thess , ένα model 3 θα ήταν ιδανικό για εσένα, ιδανικό για Θεσσαλονίκη και για κοντινά ταξίδια, ασφαλεσταστο και 5αστερο στα κρας τέστ, τέλειο για το νέο μέλος της οικογένειας με πολυ χώρο για καθισματακι και συμπτλραγκαλα, έχεις και την Πεζαρα 308 για πιο μακριά αν σε αγχωνει η αυτονομία.

          Δεν θυμάμαι γιατί έχεις αποκλείσει το ηλεκτρικό;

          S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            sabas_thess @vagkirk last edited by

            @vagkirk said in VW Golf MK 8:

            Ναι βρε @sabas_thess , ένα model 3 θα ήταν ιδανικό για εσένα, ιδανικό για Θεσσαλονίκη και για κοντινά ταξίδια, ασφαλεσταστο και 5αστερο στα κρας τέστ, τέλειο για το νέο μέλος της οικογένειας με πολυ χώρο για καθισματακι και συμπτλραγκαλα, έχεις και την Πεζαρα 308 για πιο μακριά αν σε αγχωνει η αυτονομία.

            Δεν θυμάμαι γιατί έχεις αποκλείσει το ηλεκτρικό;

            Γιατί στο καινούριο σπίτι δεν έχω πάρκινγκ, δεν έχω χώρο για φορτιστή, δεν θέλω να δώσω πάνω από 35k και τέλος, το κυριότερο, δεν εμπιστεύομαι την ηλεκτροκίνηση. Φοβάμαι πολύ την αντικατάσταση/επισκευή της συστοιχίας.

            "I am what you made me", D.V.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • fanis75
              fanis75 moderator @realzeus last edited by

              @realzeus said in VW Golf MK 8:

              @fanis75 said in VW Golf MK 8:

              @ad276 said in VW Golf MK 8:

              Ισοπεδωτικος!!!!!

              όχι εγώ, η αλήθεια! μην πυροβολείτε τον αγγελιοφόρο, εγώ απλά γεγονότα παραθέτω.

              Το πρόβλημα Φάνη μου είναι ότι νομίζεις ότι είμαστε όλοι μποτιλιαρισμένοι 1η-2α και άρα τα διπλοσύμπλεκτα δεν είναι τα σωστά κιβώτια για εμάς...

              Το προβλημα ειναι η εκ φυσεων προβληματικη μηχανολογια των εν λογω κινωτιων και η προσπαθεια ενωσης 2 κοσμων (νερο-λαδι ενα πραγμα) που δεν ενωνονται! Οταν εχω χρονο μπορω να το αναλυσω. Αλλα οποιαδηποτε προσπαθεια μετατροπης ενος χειροκινητου σε αυτοματοποιημένο ειναι λαθος μηχανολογικα.

              Είναι όπως η προσπάθεια μετατροπής ενός αυτοκινήτου που έχει σχεδιαστεί για θερμικό σε ηλεκτρικό - πάντα τα αυτοκίνητα που είναι εξαρχής σχεδιασμένο για ηλεκτρικά είναι καλύτερα.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • limited_one
                limited_one moderator last edited by limited_one

                Σε καμία ώρα θα μπω στο golf, και θα κάνω την Κυριακάτικη βόλτα μου. Εγώ απολαμβάνω την ήρεμη οδήγηση με ένα κιβώτιο που έχει πάντα την σωστή σχέση, δεν κλωτσάει και αλλάζει τις σχέσεις χωρίς να νοιώθεις τις αλλαγές.
                Ακόμη και όταν πρέπει να κατεβάσει 2 ή 3 σχέσεις σε στροφή με μικρή ταχύτητα το κάνει τόσο ομαλά που δεν νοιώθεις την αλλαγή.

                Τουλάχιστον τα κιβώτια του ομίλου επισκευάζονται, όχι σαν κάποια άλλα που αν χρειαστούν δίσκους πετάς το κιβώτιο και παίρνεις άλλο...🙄

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • Arma13
                  Arma13 last edited by

                  Μακράν το καλύτερο αυτόματο είναι το DSG, δεν υπάρχει σύγκριση με τα αλλά σε κανένα τομέα.
                  Τα CVT που σκούζουν είναι για θα γέλια λες και οδηγάς αυτόματο σκούτερ.

                  T fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    tkin73 @Arma13 last edited by

                    @arma13 said in VW Golf MK 8:

                    Μακράν το καλύτερο αυτόματο είναι το DSG, δεν υπάρχει σύγκριση με τα αλλά σε κανένα τομέα.
                    Τα CVT που σκούζουν είναι για θα γέλια λες και οδηγάς αυτόματο σκούτερ.

                    το οτι τα παιρνεις στο χερι μετα απο καμια 70-80Κ χλμ οπως και αν τους φερεσαι πως το σχολιαζεις?

                    K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @Arma13 last edited by

                      @arma13 said in VW Golf MK 8:

                      Μακράν το καλύτερο αυτόματο είναι το DSG,

                      Απλά δεν ειναι αυτόματο αλλά αυτοματοποιημένο χειροκίνητο.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kapelis @tkin73 last edited by kapelis

                        @tkin73 said in VW Golf MK 8:

                        @arma13 said in VW Golf MK 8:

                        Μακράν το καλύτερο αυτόματο είναι το DSG, δεν υπάρχει σύγκριση με τα αλλά σε κανένα τομέα.
                        Τα CVT που σκούζουν είναι για θα γέλια λες και οδηγάς αυτόματο σκούτερ.

                        το οτι τα παιρνεις στο χερι μετα απο καμια 70-80Κ χλμ οπως και αν τους φερεσαι πως το σχολιαζεις?

                        Πάρε ένα dsg να το χαρείς! Αν είσαι τόσο φοβισμένος βάλε 4 χρόνια εγγύηση. Σπάνιες είναι οι βλάβες. Εκατομμύρια αυτοκίνητα του vag τα φοράνε και σε λίγα χρόνια όλα. Προφανώς κάποιοι κινούνται στα όρια του γραφικού, άλλοι σου λένε προτιμώ χειροκίνητο για να μην χαλάσει το αυτόματο και τελικά αλλάζουν δύο φορές σετ δίσκο συμπλέκτη. Η τεχνολογία κάνει άλματα. Ασχολούμαστε με τόσα πράγματα στη ζωή μας που αν τα ψειρίζουμε όλα θα πρέπει να αποσύρθουμε. Σε Boeing ή σε ΗΣΑΠ μπαίνεις?

                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • T
                          tkin73 @kapelis last edited by

                          @kapelis said in VW Golf MK 8:

                          @tkin73 said in VW Golf MK 8:

                          @arma13 said in VW Golf MK 8:

                          Μακράν το καλύτερο αυτόματο είναι το DSG, δεν υπάρχει σύγκριση με τα αλλά σε κανένα τομέα.
                          Τα CVT που σκούζουν είναι για θα γέλια λες και οδηγάς αυτόματο σκούτερ.

                          το οτι τα παιρνεις στο χερι μετα απο καμια 70-80Κ χλμ οπως και αν τους φερεσαι πως το σχολιαζεις?

                          Πάρε ένα dsg να το χαρείς! Αν είσαι τόσο φοβισμένος βάλε 4 χρόνια εγγύηση. Σπάνιες είναι οι βλάβες. Εκατομμύρια αυτοκίνητα του vag τα φοράνε και σε λίγα χρόνια όλα. Προφανώς κάποιοι κινούνται στα όρια του γραφικού, άλλοι σου λένε προτιμώ χειροκίνητο για να μην χαλάσει το αυτόματο και τελικά αλλάζουν δύο φορές σετ δίσκο συμπλέκτη. Η τεχνολογία κάνει άλματα. Ασχολούμαστε με τόσα πράγματα στη ζωή μας που αν τα ψειρίζουμε όλα θα πρέπει να αποσύρθουμε. Σε Boeing ή σε ΗΣΑΠ μπαίνεις?

                          να ταν μονο το dsg...εχω τοσα χρονια ξεχασει τι ειναι να σου αναβουν λαμπακια καθε λιγο και λιγακι στο ταμπλο , μαζι με το dsg ερχονται και αυτα...δεν ειμαι τοσο ψυχραιμος....

                          T Q 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tkin73 @tkin73 last edited by

                            @tkin73 said in VW Golf MK 8:

                            @kapelis said in VW Golf MK 8:

                            @tkin73 said in VW Golf MK 8:

                            @arma13 said in VW Golf MK 8:

                            Μακράν το καλύτερο αυτόματο είναι το DSG, δεν υπάρχει σύγκριση με τα αλλά σε κανένα τομέα.
                            Τα CVT που σκούζουν είναι για θα γέλια λες και οδηγάς αυτόματο σκούτερ.

                            το οτι τα παιρνεις στο χερι μετα απο καμια 70-80Κ χλμ οπως και αν τους φερεσαι πως το σχολιαζεις?

                            Πάρε ένα dsg να το χαρείς! Αν είσαι τόσο φοβισμένος βάλε 4 χρόνια εγγύηση. Σπάνιες είναι οι βλάβες. Εκατομμύρια αυτοκίνητα του vag τα φοράνε και σε λίγα χρόνια όλα. Προφανώς κάποιοι κινούνται στα όρια του γραφικού, άλλοι σου λένε προτιμώ χειροκίνητο για να μην χαλάσει το αυτόματο και τελικά αλλάζουν δύο φορές σετ δίσκο συμπλέκτη. Η τεχνολογία κάνει άλματα. Ασχολούμαστε με τόσα πράγματα στη ζωή μας που αν τα ψειρίζουμε όλα θα πρέπει να αποσύρθουμε. Σε Boeing ή σε ΗΣΑΠ μπαίνεις?

                            να ταν μονο το dsg...εχω τοσα χρονια ξεχασει τι ειναι να σου αναβουν λαμπακια καθε λιγο και λιγακι στο ταμπλο , μαζι με το dsg ερχονται και αυτα...δεν ειμαι τοσο ψυχραιμος....αν ηταν να παω σε dsg φανταζομαι οτι θα πηγαινα σε σεατ ή σκοντα . Νομιζω βγαζουν λιγοτερες βλαβες σε σχεση με τα γερμανικα...

                            N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              netgeo @tkin73 last edited by

                              @tkin73 said in VW Golf MK 8:

                              @tkin73 said in VW Golf MK 8:

                              @kapelis said in VW Golf MK 8:

                              @tkin73 said in VW Golf MK 8:

                              @arma13 said in VW Golf MK 8:

                              Μακράν το καλύτερο αυτόματο είναι το DSG, δεν υπάρχει σύγκριση με τα αλλά σε κανένα τομέα.
                              Τα CVT που σκούζουν είναι για θα γέλια λες και οδηγάς αυτόματο σκούτερ.

                              το οτι τα παιρνεις στο χερι μετα απο καμια 70-80Κ χλμ οπως και αν τους φερεσαι πως το σχολιαζεις?

                              Πάρε ένα dsg να το χαρείς! Αν είσαι τόσο φοβισμένος βάλε 4 χρόνια εγγύηση. Σπάνιες είναι οι βλάβες. Εκατομμύρια αυτοκίνητα του vag τα φοράνε και σε λίγα χρόνια όλα. Προφανώς κάποιοι κινούνται στα όρια του γραφικού, άλλοι σου λένε προτιμώ χειροκίνητο για να μην χαλάσει το αυτόματο και τελικά αλλάζουν δύο φορές σετ δίσκο συμπλέκτη. Η τεχνολογία κάνει άλματα. Ασχολούμαστε με τόσα πράγματα στη ζωή μας που αν τα ψειρίζουμε όλα θα πρέπει να αποσύρθουμε. Σε Boeing ή σε ΗΣΑΠ μπαίνεις?

                              να ταν μονο το dsg...εχω τοσα χρονια ξεχασει τι ειναι να σου αναβουν λαμπακια καθε λιγο και λιγακι στο ταμπλο , μαζι με το dsg ερχονται και αυτα...δεν ειμαι τοσο ψυχραιμος....

                              αν ηταν να παω σε dsg φανταζομαι οτι θα πηγαινα σε σεατ ή σκοντα . Νομιζω βγαζουν λιγοτερες βλαβες σε σχεση με τα γερμανικα...

                              Ίδια ανταλλακτικά φοράνε, απλά έχουν/είχαν λιγότερες πωλήσεις σε αυτοματα κιβώτια λόγω τιμολόγησης, απευθύνονται σε χαμηλότερα αγοραστικα προφίλ.

                              T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tkin73 @netgeo last edited by

                                @netgeo said in VW Golf MK 8:

                                @tkin73 said in VW Golf MK 8:

                                @tkin73 said in VW Golf MK 8:

                                @kapelis said in VW Golf MK 8:

                                @tkin73 said in VW Golf MK 8:

                                @arma13 said in VW Golf MK 8:

                                Μακράν το καλύτερο αυτόματο είναι το DSG, δεν υπάρχει σύγκριση με τα αλλά σε κανένα τομέα.
                                Τα CVT που σκούζουν είναι για θα γέλια λες και οδηγάς αυτόματο σκούτερ.

                                το οτι τα παιρνεις στο χερι μετα απο καμια 70-80Κ χλμ οπως και αν τους φερεσαι πως το σχολιαζεις?

                                Πάρε ένα dsg να το χαρείς! Αν είσαι τόσο φοβισμένος βάλε 4 χρόνια εγγύηση. Σπάνιες είναι οι βλάβες. Εκατομμύρια αυτοκίνητα του vag τα φοράνε και σε λίγα χρόνια όλα. Προφανώς κάποιοι κινούνται στα όρια του γραφικού, άλλοι σου λένε προτιμώ χειροκίνητο για να μην χαλάσει το αυτόματο και τελικά αλλάζουν δύο φορές σετ δίσκο συμπλέκτη. Η τεχνολογία κάνει άλματα. Ασχολούμαστε με τόσα πράγματα στη ζωή μας που αν τα ψειρίζουμε όλα θα πρέπει να αποσύρθουμε. Σε Boeing ή σε ΗΣΑΠ μπαίνεις?

                                να ταν μονο το dsg...εχω τοσα χρονια ξεχασει τι ειναι να σου αναβουν λαμπακια καθε λιγο και λιγακι στο ταμπλο , μαζι με το dsg ερχονται και αυτα...δεν ειμαι τοσο ψυχραιμος....

                                αν ηταν να παω σε dsg φανταζομαι οτι θα πηγαινα σε σεατ ή σκοντα . Νομιζω βγαζουν λιγοτερες βλαβες σε σχεση με τα γερμανικα...

                                Ίδια ανταλλακτικά φοράνε, απλά έχουν/είχαν λιγότερες πωλήσεις σε αυτοματα κιβώτια λόγω τιμολόγησης, απευθύνονται σε χαμηλότερα αγοραστικα προφίλ.

                                Εντομεταξυ αφού το είπα εδώ μπηκα λίγο να δω διαμορφωτές σεατ και σκοντα τι μιζέρια είναι αυτή; οκτάβια εκτός διαμορφωτη, καροκ εκτός τιμοκαταλογου, αυτό το ατεκα δε 3 χρόνια το έχουν στο σαιτ χωρίς τιμή!...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • Q
                                  que2 @tkin73 last edited by

                                  @tkin73 said in VW Golf MK 8:

                                  @kapelis said in VW Golf MK 8:

                                  @tkin73 said in VW Golf MK 8:

                                  @arma13 said in VW Golf MK 8:

                                  Μακράν το καλύτερο αυτόματο είναι το DSG, δεν υπάρχει σύγκριση με τα αλλά σε κανένα τομέα.
                                  Τα CVT που σκούζουν είναι για θα γέλια λες και οδηγάς αυτόματο σκούτερ.

                                  το οτι τα παιρνεις στο χερι μετα απο καμια 70-80Κ χλμ οπως και αν τους φερεσαι πως το σχολιαζεις?

                                  Πάρε ένα dsg να το χαρείς! Αν είσαι τόσο φοβισμένος βάλε 4 χρόνια εγγύηση. Σπάνιες είναι οι βλάβες. Εκατομμύρια αυτοκίνητα του vag τα φοράνε και σε λίγα χρόνια όλα. Προφανώς κάποιοι κινούνται στα όρια του γραφικού, άλλοι σου λένε προτιμώ χειροκίνητο για να μην χαλάσει το αυτόματο και τελικά αλλάζουν δύο φορές σετ δίσκο συμπλέκτη. Η τεχνολογία κάνει άλματα. Ασχολούμαστε με τόσα πράγματα στη ζωή μας που αν τα ψειρίζουμε όλα θα πρέπει να αποσύρθουμε. Σε Boeing ή σε ΗΣΑΠ μπαίνεις?

                                  να ταν μονο το dsg...εχω τοσα χρονια ξεχασει τι ειναι να σου αναβουν λαμπακια καθε λιγο και λιγακι στο ταμπλο , μαζι με το dsg ερχονται και αυτα...δεν ειμαι τοσο ψυχραιμος....
                                  Ίσως είμαι τόσο τυχερός, πάντως το polo που έχω εδώ και σχεδόν πέντε χρόνια και 74k χλμ είναι σαφώς πιο απροβλημάτιστο από το made in Japan, swift του 2006 το οποίο και αντικατέστησε…ούτε λαμπάκια ούτε προβλήματα στο dsg, παρά την καθημερινή οδήγηση στο μποτιλιάρισμα της Θεσσαλονίκης……ένα μοτεράκι του καπακιού του ρεζερβουάρ αντικαταστάθηκε μέσα στην τετραετή εγγύηση .

                                  T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tkin73 @que2 last edited by tkin73

                                    @que2 said in VW Golf MK 8:

                                    @tkin73 said in VW Golf MK 8:

                                    @kapelis said in VW Golf MK 8:

                                    @tkin73 said in VW Golf MK 8:

                                    @arma13 said in VW Golf MK 8:

                                    Μακράν το καλύτερο αυτόματο είναι το DSG, δεν υπάρχει σύγκριση με τα αλλά σε κανένα τομέα.
                                    Τα CVT που σκούζουν είναι για θα γέλια λες και οδηγάς αυτόματο σκούτερ.

                                    το οτι τα παιρνεις στο χερι μετα απο καμια 70-80Κ χλμ οπως και αν τους φερεσαι πως το σχολιαζεις?

                                    Πάρε ένα dsg να το χαρείς! Αν είσαι τόσο φοβισμένος βάλε 4 χρόνια εγγύηση. Σπάνιες είναι οι βλάβες. Εκατομμύρια αυτοκίνητα του vag τα φοράνε και σε λίγα χρόνια όλα. Προφανώς κάποιοι κινούνται στα όρια του γραφικού, άλλοι σου λένε προτιμώ χειροκίνητο για να μην χαλάσει το αυτόματο και τελικά αλλάζουν δύο φορές σετ δίσκο συμπλέκτη. Η τεχνολογία κάνει άλματα. Ασχολούμαστε με τόσα πράγματα στη ζωή μας που αν τα ψειρίζουμε όλα θα πρέπει να αποσύρθουμε. Σε Boeing ή σε ΗΣΑΠ μπαίνεις?

                                    να ταν μονο το dsg...εχω τοσα χρονια ξεχασει τι ειναι να σου αναβουν λαμπακια καθε λιγο και λιγακι στο ταμπλο , μαζι με το dsg ερχονται και αυτα...δεν ειμαι τοσο ψυχραιμος....
                                    Ίσως είμαι τόσο τυχερός, πάντως το polo που έχω εδώ και σχεδόν πέντε χρόνια και 74k χλμ είναι σαφώς πιο απροβλημάτιστο από το made in Japan, swift του 2006 το οποίο και αντικατέστησε…ούτε λαμπάκια ούτε προβλήματα στο dsg, παρά την καθημερινή οδήγηση στο μποτιλιάρισμα της Θεσσαλονίκης……ένα μοτεράκι του καπακιού του ρεζερβουάρ αντικαταστάθηκε μέσα στην τετραετή εγγύηση .

                                    Ευχάριστο αυτό που διαβάζουμε.
                                    Κινείσαι καθημερινά στο μποτιλιαρισμα του περιφερειακου;
                                    Δεν σου έχει βγάλει δλδ ποτέ κάποια ένδειξη ότι ζεστάθηκε το κιβώτιο; να σταματήσεις για λίγο; τπτ;

                                    A d P Q 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                    • A d P
                                      A d P moderator @tkin73 last edited by

                                      @tkin73 said in VW Golf MK 8:

                                      @que2 said in VW Golf MK 8:

                                      @tkin73 said in VW Golf MK 8:

                                      @kapelis said in VW Golf MK 8:

                                      @tkin73 said in VW Golf MK 8:

                                      @arma13 said in VW Golf MK 8:

                                      Μακράν το καλύτερο αυτόματο είναι το DSG, δεν υπάρχει σύγκριση με τα αλλά σε κανένα τομέα.
                                      Τα CVT που σκούζουν είναι για θα γέλια λες και οδηγάς αυτόματο σκούτερ.

                                      το οτι τα παιρνεις στο χερι μετα απο καμια 70-80Κ χλμ οπως και αν τους φερεσαι πως το σχολιαζεις?

                                      Πάρε ένα dsg να το χαρείς! Αν είσαι τόσο φοβισμένος βάλε 4 χρόνια εγγύηση. Σπάνιες είναι οι βλάβες. Εκατομμύρια αυτοκίνητα του vag τα φοράνε και σε λίγα χρόνια όλα. Προφανώς κάποιοι κινούνται στα όρια του γραφικού, άλλοι σου λένε προτιμώ χειροκίνητο για να μην χαλάσει το αυτόματο και τελικά αλλάζουν δύο φορές σετ δίσκο συμπλέκτη. Η τεχνολογία κάνει άλματα. Ασχολούμαστε με τόσα πράγματα στη ζωή μας που αν τα ψειρίζουμε όλα θα πρέπει να αποσύρθουμε. Σε Boeing ή σε ΗΣΑΠ μπαίνεις?

                                      να ταν μονο το dsg...εχω τοσα χρονια ξεχασει τι ειναι να σου αναβουν λαμπακια καθε λιγο και λιγακι στο ταμπλο , μαζι με το dsg ερχονται και αυτα...δεν ειμαι τοσο ψυχραιμος....
                                      Ίσως είμαι τόσο τυχερός, πάντως το polo που έχω εδώ και σχεδόν πέντε χρόνια και 74k χλμ είναι σαφώς πιο απροβλημάτιστο από το made in Japan, swift του 2006 το οποίο και αντικατέστησε…ούτε λαμπάκια ούτε προβλήματα στο dsg, παρά την καθημερινή οδήγηση στο μποτιλιάρισμα της Θεσσαλονίκης……ένα μοτεράκι του καπακιού του ρεζερβουάρ αντικαταστάθηκε μέσα στην τετραετή εγγύηση .

                                      Ευχάριστο αυτό που διαβάζουμε.
                                      Κινείσαι καθημερινά στο μποτιλιαρισμα του περιφερειακου;
                                      Δεν σου έχει βγάλει δλδ ποτέ κάποια ένδειξη ότι ζεστάθηκε το κιβώτιο; να σταματήσεις για λίγο; τπτ;

                                      Εγώ κινούμαι δύο φορές τη βδομάδα, δεν έχει βγάλει κάποια ένδειξη, προφανώς γιατί σβήνει ο κινητήρας, αλλά προβλέπω να αλλάζουμε γρήγορα μπαταρία 😁😁

                                      R-LINE

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        que2 @tkin73 last edited by

                                        @tkin73 said in VW Golf MK 8:

                                        @que2 said in VW Golf MK 8:

                                        @tkin73 said in VW Golf MK 8:

                                        @kapelis said in VW Golf MK 8:

                                        @tkin73 said in VW Golf MK 8:

                                        @arma13 said in VW Golf MK 8:

                                        Μακράν το καλύτερο αυτόματο είναι το DSG, δεν υπάρχει σύγκριση με τα αλλά σε κανένα τομέα.
                                        Τα CVT που σκούζουν είναι για θα γέλια λες και οδηγάς αυτόματο σκούτερ.

                                        το οτι τα παιρνεις στο χερι μετα απο καμια 70-80Κ χλμ οπως και αν τους φερεσαι πως το σχολιαζεις?

                                        Πάρε ένα dsg να το χαρείς! Αν είσαι τόσο φοβισμένος βάλε 4 χρόνια εγγύηση. Σπάνιες είναι οι βλάβες. Εκατομμύρια αυτοκίνητα του vag τα φοράνε και σε λίγα χρόνια όλα. Προφανώς κάποιοι κινούνται στα όρια του γραφικού, άλλοι σου λένε προτιμώ χειροκίνητο για να μην χαλάσει το αυτόματο και τελικά αλλάζουν δύο φορές σετ δίσκο συμπλέκτη. Η τεχνολογία κάνει άλματα. Ασχολούμαστε με τόσα πράγματα στη ζωή μας που αν τα ψειρίζουμε όλα θα πρέπει να αποσύρθουμε. Σε Boeing ή σε ΗΣΑΠ μπαίνεις?

                                        να ταν μονο το dsg...εχω τοσα χρονια ξεχασει τι ειναι να σου αναβουν λαμπακια καθε λιγο και λιγακι στο ταμπλο , μαζι με το dsg ερχονται και αυτα...δεν ειμαι τοσο ψυχραιμος....
                                        Ίσως είμαι τόσο τυχερός, πάντως το polo που έχω εδώ και σχεδόν πέντε χρόνια και 74k χλμ είναι σαφώς πιο απροβλημάτιστο από το made in Japan, swift του 2006 το οποίο και αντικατέστησε…ούτε λαμπάκια ούτε προβλήματα στο dsg, παρά την καθημερινή οδήγηση στο μποτιλιάρισμα της Θεσσαλονίκης……ένα μοτεράκι του καπακιού του ρεζερβουάρ αντικαταστάθηκε μέσα στην τετραετή εγγύηση .

                                        Ευχάριστο αυτό που διαβάζουμε.
                                        Κινείσαι καθημερινά στο μποτιλιαρισμα του περιφερειακου;
                                        Δεν σου έχει βγάλει δλδ ποτέ κάποια ένδειξη ότι ζεστάθηκε το κιβώτιο; να σταματήσεις για λίγο; τπτ;
                                        Όχι, μέχρι στιγμής δεν έχει παρουσιάσει κάποια ένδειξη υπερθέρμανσης. Όταν το θυμάμαι κάποιες φορές, σε περιπτώσεις που έρπεις με 4-5 km/h το βάζω σε Μ1 για να μην αλλάζει σε δευτέρα.
                                        Τον περιφερειακό τον αποφεύγω, προτιμώ το μποτιλιάρισμα του κέντρου! Ντεπώ- Σίνδος….

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • realzeus
                                          realzeus @fanis75 last edited by

                                          @fanis75 said in VW Golf MK 8:

                                          @realzeus said in VW Golf MK 8:

                                          @fanis75 said in VW Golf MK 8:

                                          @ad276 said in VW Golf MK 8:

                                          Ισοπεδωτικος!!!!!

                                          όχι εγώ, η αλήθεια! μην πυροβολείτε τον αγγελιοφόρο, εγώ απλά γεγονότα παραθέτω.

                                          Το πρόβλημα Φάνη μου είναι ότι νομίζεις ότι είμαστε όλοι μποτιλιαρισμένοι 1η-2α και άρα τα διπλοσύμπλεκτα δεν είναι τα σωστά κιβώτια για εμάς...

                                          Το προβλημα ειναι η εκ φυσεων προβληματικη μηχανολογια των εν λογω κινωτιων και η προσπαθεια ενωσης 2 κοσμων (νερο-λαδι ενα πραγμα) που δεν ενωνονται! Οταν εχω χρονο μπορω να το αναλυσω. Αλλα οποιαδηποτε προσπαθεια μετατροπης ενος χειροκινητου σε αυτοματοποιημένο ειναι λαθος μηχανολογικα.

                                          Είναι όπως η προσπάθεια μετατροπής ενός αυτοκινήτου που έχει σχεδιαστεί για θερμικό σε ηλεκτρικό - πάντα τα αυτοκίνητα που είναι εξαρχής σχεδιασμένο για ηλεκτρικά είναι καλύτερα.

                                          Κανείς λάθος σε όλα. Όλες οι λύσεις έχουν τα υπέρ και τα κατά τους και αναλόγως με τις απαιτήσεις διαλέγεις και παίρνεις. Το γεγονός ότι όλα τα sueprcars έχουν διπλοσύμπλεκτα (ή και μονού συμπλέκτη) και όχι επικυκλικά με μετατροπέα τα λέει όλα για το αν είναι προβληματική μηχανολογία.
                                          Επίσης δεν είναι όλα όσα είναι σχεδιασμένα εξ' αρχής ως ηλεκτρικά καλύτερα. Δες την σύγκριση BMW i5 και Mercedes EQE, για πράδειγμα.

                                          @fanis75 said in VW Golf MK 8:

                                          @arma13 said in VW Golf MK 8:

                                          Μακράν το καλύτερο αυτόματο είναι το DSG,

                                          Απλά δεν ειναι αυτόματο αλλά αυτοματοποιημένο χειροκίνητο.

                                          Όχι ακριβώς. Σχεδιαστικά είναι διαφορετικό από ένα χειροκίνητο. Η φιλοσοφία του πλησιάζει αυτή του χειροκίνητου όμως.

                                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tkin73 last edited by

                                            Τα σουπερκαρς έχουν διπλού γιατί είναι τα πιο γρήγορα και μάλλον τα πιο ελαφριά σε σχέση με του μετατροπέα εκεί που κάθε γραμμάριο παίζει ρόλο.

                                            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 88 / 105
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr